עמוד 14 מתוך 18

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2017, 08:18
על ידי swym
אבל כמו שזה נראה הבעיות הגדולות הן באספקטים שלא קשורים במחסור בכח אדם ו/או מחסור בזמן - זה פשוט הכיוון שאליו לקחו את המשחק. גם האינסוף פטצ' קווסט נראים כמו חוסר הבנה של "ראינו שאתם אוהבים את הוויצ'ר אז הספנו אלמנטים של עולם פתוח" וחוסר הבנה במה שהופך עולם פתוח לטוב.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2017, 10:45
על ידי bozeman
האמת מעבר לבעיות האלו - מתחילות להצטבר אצלי כמה באגים מעצבנים, החל מקווסים שלא מסומן שהם הסתיימו, אציוומנטים שלא נפתחים, גם דברים בעייתים הרבה יותר - כמו למשל שלא נטען לי באחד הכוכבים האפשרות להקים מאחז - דבר מאוד משמעותי בעולם.
עכשיו ההמלצה שלי עברה חד משמעית למי שלא חולה על מאס אפקט - המתינו לפאטצ' גדול קודם.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2017, 11:43
על ידי idan
bozeman כתב:האמת מעבר לבעיות האלו - מתחילות להצטבר אצלי כמה באגים מעצבנים, החל מקווסים שלא מסומן שהם הסתיימו, אציוומנטים שלא נפתחים, גם דברים בעייתים הרבה יותר - כמו למשל שלא נטען לי באחד הכוכבים האפשרות להקים מאחז - דבר מאוד משמעותי בעולם.
עכשיו ההמלצה שלי עברה חד משמעית למי שלא חולה על מאס אפקט - המתינו לפאטצ' גדול קודם.



שווה להקים את המאחזים האלה? עשיתי רק את זה ב EOS שאתה חייב לעשות בקווסט הראשי, אבל כל התהליך של להפעיל את המגדלים האלה די גרם לי לרצות להפסיק לשחק אז דילגתי על זה בשאר הכוכבים. כך או כך אני מתכוון לתת פוש אחרון בקווסט הראשי ולסיים עם המשחק הזה אבל סתם תוהה אם נפתחים קווסטים מעניינים שאתה מקים מאחז בשאר הכוכבים או רק עוד מאותם פטצ' קווסט מבאסים ?

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2017, 11:50
על ידי bozeman
גם וגם. יש כמה שיחסית מענינים ויש גם סתם פילרים. סה"כ מאחזים מהווים אינטרקציה חדשה ומעניינת עם הדמויות והNPC. מדברים עליהם וכדומה - זה מוסיף לכל העולם.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 02 אפריל 2017, 14:36
על ידי Laskin
swym כתב:
Laskin כתב:כמו שאמרתי מזמן - המשחק זורז, מיהרו להוציא אותו בזמן וזו הייתה טעות קשה. חבל, אבל אני כן חושב שתהיה גירסת משחק השנה שתשפר את הבעיות הטכניות.

לא ברור לי למה חוזרת הטענה הזו שהמשחק "זורז"... הוא היה משהו כמו 5 שנים בפיתוח (בערך כמו הזמן שעבר בין מאס אפקט 1 למאס אפקט 3), מתוכן לפחות 3 בfull scale עם צוות מלא, הוא זכה לדחייה אחת לפחות בדדליין, והוא התבסס על סיוע של צוותים נוספים של Bioware וגם של DICE שסיפקו את המנוע.
זו נראית יותר בעיה של צוות לא מנוסה וללא הובלה: המון עובדים חדשים שנכנסו לBioware כפאנבויז של מאס אפקט, כשבמקביל דווקא דמויות מפתח בחברה (כמו שני הדוקטורים המייסדים, או קייסי הדסון שניצח על הטרילוגיה המקורית) עזבו. הרבה מהבעיות שיש לאנשים עם המשחק הן לא בעיות של באגים ברי תיקון.


זה לא משנה כמה זמן משחק בפיתוח, אם הוא יוצא לשוק עם מלא בעיות טכניות, ויש למשחק הזה *מלא* בעיות טכניות - אז הוא "זורז".

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 03 אפריל 2017, 18:38
על ידי swym
לבערך כל משחק שיוצא לשוק יש "מלא" בעיות טכניות. ויותר מזה, זמן פיתוח נוסף בהרבה מקרים גורר איתו רק יותר בעיות טכניות ובאגים, כי בזמן שאנשי הQA מקבלים משכורת למצוא דברים לתקן המפתחים ומעצבי המשחק מקבלים משכורת גם בשביל לייצר עוד דברים - ובהתאמה עוד באגים (ויעידו על זה לא מעט פאטצ'ים שיצאו בעבר לשלל משחקים ויצרו על הדרך בעיות נוספות).
יותר מזה, אם האנשים שעובדים בחברה לא עושים עבודה טובה אז גם בזמן פיתוח אינסופי הם לא יצליחו לפתור את הבעיות שהם יצרו.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2017, 11:08
על ידי Laskin
יש משחקים שבהם הבעיות הטכניות זה בגלל מנוע בעייתי, או בגלל חוסר כשרון או חוסר תקציב... אני ממש ממש בספק אם זה המצב בME:A.
אני משוכנע שעם עוד חצי שנה של עבודה הם היו יכולים ללטש אותו משמעותית, בצורה שלא תהפוך את האנימציות לבדיחה, למשל.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2017, 19:18
על ידי bozeman
חדשות על הפאטצ שיצא השבוע. חלק מהדברים שעלו כבר יטופלו בו.

https://www.masseffect.com/news/the-jou ... 53509859=1

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2017, 20:34
על ידי Klayman
The Worlds of ‘Mass Effect: Andromeda’ Aren’t Worth Saving

Though I have fondness for some of its characters, 'Andromeda' is by and large confused and disappointing.


https://waypoint.vice.com/en_us/article ... rth-saving

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2017, 21:31
על ידי Kazz
המעריצים שקונים בשיווק שום נדפקים. המפיצה שוב מתעדפת יעד פיננסי מאשר לשחרר מוצר גמור וטוב. EA מכרו גרסת early access ב 60 דולר בלי ליידע לאף שהיא כזו.

אם EA היו אמיצים אז בספטמבר הם היו מודיעים שהפיתוח נקלע לקשיים ודחיות עקב צוות חדש ומנוע חדש ושהם צריכים את עזרת הקהל, וכך היו מוציאים גרסת EA ב 2016 במחיר מתאים. מתחילים להכניס כסף ולשפר את המשחק בלי לפגוע במותג.

אני בכלל בשוק שאף אחד שם לא חשב להוציא את המולטיפלייר לבד עבור 30-40 דולר ולהמשיך לעבוד על ה SP.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2017, 09:43
על ידי Laskin
מה? אתה באמת חושב שחברה כמו EA יכולה למכור בEARLY ACCESS כדי לממן פרוייקטים ולא לחטוף על זה, תדמיתית? מה, הם חברת אינדי קטנה? זה בהחלט היה פוגע במותג.
מאס אפקט זה כותר AAA עם שם חזק, מאחת החברות הכי גדולות בתעשייה... כן, את המולטי אולי היו יכולים לשחרר קצת קודם כBETA TEST אבל לא מעבר.

היו צריכים לנשוך שפתיים, לספוג את ההפסדים ולעבוד עליו במרץ עוד חצי שנה, זה היה משפר את הממוצע שלו בכמעט עשר נקודות לדעתי... ואחר כך לדאוג לתקן את הצוות או מה שלא היה שבור שם.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2017, 13:25
על ידי swym
למה הקשקוש הזה על Early Accees עולה שוב ושוב כאילו עוד זמן היה משנה משהו? הרי ככל שעולים עוד אזכורים על ההתנהלות של הפרוייקט, זה נשמע כאילו זה בדיוק היה הכיוון של ההנהלה: להתמקד באלמנטים כמו העולם הפתוח, ופשוט לא לטפל בדמויות ובאנימציות. זה לא רק עניין של עובדים לא מיומנים (שעוד זמן פיתוח לא בהכרח היה עוזר להם) אלא זה שאפילו לראות איך הדמות ראשית כוערה בצורה מכוונת מהדוגמנית שעליה היא התבססה בהתחלה.

הרי אם EA היו מעדיפים ביצועים רבעוניים הם היו משחררים את המשחק בתאריך המקורי שלו ולא דוחים ל-2017 מלכתחילה, וכמו שזה נראה עכשיו יכול להיות שעוד דחייה רק היתה ממשיכה לקחת את המשחק בכיוון הלא נכון. טוב שהוציאו אותו וחטפו על הראש.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2017, 17:48
על ידי InterAl
מסכים, עוד זמן פיתוח לא היה פותר את הבעיות המהותיות של המשחק, שהן לא טכניות אלא יצירתיות. בקיצור, משחק פשלה. קורה. רק שלא יחזור.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2017, 20:06
על ידי Kazz
עובדה שהם מבטיחים שיפור באנימציות ובלוגיקה של המשחק ובעוד דברים שהם יותר מאיזון ותיקון ובאגים. אז ברור שעוד זמן עוזר וברור שגם אם לוקחים בחשבון רק את הבאגים וחוסר הליטוש הרי שהמשחק לא גמור והיה זקוק לעוד זמן. זה כאילו הם הגיעו לנקודת הציון בפיתוח המשחק של content complete ושחררו אותו מייד בלי כל העבודה הרבה שמתרחשת אחרי המיילסטון הזה.

וברור ש EA ידעו מה יש להם ביד לפחות חצי שנה. הם יכלו לבטל את המשחק כפי שהם ביטלו את C&C כי הוא לא ענה לציפיות השחקנים. אבל כאן הם שוב בחרו לעשות סיבוב על המעריצים ולהוציא משחק לא גמור.

כבר בספטמבר 2016 היו צריכים להוציא ספין-אופ אנדרומדה מולטיפלייר בלבד וזה היה מכניס להם כסף שהם יכלו להעביר ל משחק ה SP ולהצדיק את המשך הפיתוח בפני המשקיעים. כי הנה יש להם גם הכנסה וכל חמשת שנות הפיתוח הם לא בזבוז.

הם יכלו להיות אמיצים ולשחרר אותו בספטמבר 2016 כגישה מוקדמת במחיר המתאים ועם תיאום הציפיות הנכון ולהגיד שהם רוצים לשתף את השחקנים ולשפר בעזרתם את המשחק וכו'. במצב הזה המשחק היה מתקבל אחרת במקום להתנהג כאילו זה משחק 60$ גמור ששוה את המחיר שלו ועם ערכי הפקה טובים שרק יגרום נזק למותג, יכעיס את המשקיעים ויקצץ את פוטנציאל המכירות.

בשביל זה הם היו צריכים להיות אמיצים ולהיות מוכנים לקבל את המלעיזים שילגלגו על איך יכול להיות שמפיצה גדולה עושה משחק EA למרות שמפיצות גדולות עשו ועושות משחקי EA. אולי עדיין לא בתחום ה AAA - אבל לכן אמרתי שנדרש אומץ.

לבסוף EA בחרו את הבחירה שהכי פוגעת במותג, במשחק ובשחקנים.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 06 אפריל 2017, 02:28
על ידי DrKeo
פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב

המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 06 אפריל 2017, 06:51
על ידי bozeman
הבאגים הרבה פחות ממה שעושים מהם, חלקם מציקים, אבל לא נניח יותר מהוויצר בהתחלה, והיום יוצא הפאטצ שכנראה יתקן את רוב הגדולים.
לגבי השאר זה נכון בכלליות. יש סתם קןוסטים אבל המרכזיים סה"כ בסדר גמור

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 06 אפריל 2017, 18:46
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב

המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.


גם כתיבה אפשר לשפר, אם משקיעים בה עוד זמן. פחות או יותר בלתי אפשרי לכתוב תסריט למשחק בקנה מידה כזה ולהוציא משהו עקבי ואיכותי, בלי השקעה של ממש המון זמן.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 06 אפריל 2017, 22:46
על ידי bozeman
יצא הפאטצ, אכן זה נראה מעט יותר טוב, גם האנשים. לא הצלחתי לראות את כל הפרטים של השינויים, אבל אעדכן אם יהיה משהו בהמשך. עדיין יש לי באג שאני לא יכול לעשות אאוטפוסט באחד הכוכבים.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 06 אפריל 2017, 22:57
על ידי bozeman
טוב, עדכון לאחר בדיקה: זה לא באג, פשוט יש עוד כמה משימות לפני שאתה יכול לבנות, פשוט המשחק לא מספר לך על זה, אז יותר כמו דיזיין גרוע של החלק הזה

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 14:43
על ידי DrKeo
Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב

המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.


גם כתיבה אפשר לשפר, אם משקיעים בה עוד זמן. פחות או יותר בלתי אפשרי לכתוב תסריט למשחק בקנה מידה כזה ולהוציא משהו עקבי ואיכותי, בלי השקעה של ממש המון זמן.

כן נכון, כל דבר אפשר לשפר אם יש מספיק זמן, אבל הכתיבה תגיע רק לרמה שהכותב יכול להביא אותה. למשל אנימציות, זה ממש פאקטור של זמן שיש לאנימטור לעבוד על כל אנימציה. זאת הסיבה שאנשים שעובדים בפיקסר עובדים שנתיים על 30 שניות ואנשים שעובדים בביווור עובדים שנתיים על 300 אנימציות. כנ"ל על באגים, אם יש זמן לעשות פוליש למשחק כשהפיתוח כבר סגור, כל יום נוסף של פיתוח אומר פחות באגים.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 16:34
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:פאצ' קווסט כפילר -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
כמויות הזויות של באגים -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב
אנימציות רעות -> בעיית זמן / גודל צוות /תקציב

המבנה של המשחק היה נשאר אותו דבר, הכתיבה הייתה נשארת באותה רמה אבל הדברים שציינתי הם דברים שכן נובעים מחוסר בזמן/כוח אדם/תקציב. האם זה היה מציל את המשחק? כנראה שחלקית, אז זה היה רק המשחק ME הרביעי הכי טוב במקום להיות הבדיחה של האינטרנט.


גם כתיבה אפשר לשפר, אם משקיעים בה עוד זמן. פחות או יותר בלתי אפשרי לכתוב תסריט למשחק בקנה מידה כזה ולהוציא משהו עקבי ואיכותי, בלי השקעה של ממש המון זמן.

כן נכון, כל דבר אפשר לשפר אם יש מספיק זמן, אבל הכתיבה תגיע רק לרמה שהכותב יכול להביא אותה. למשל אנימציות, זה ממש פאקטור של זמן שיש לאנימטור לעבוד על כל אנימציה. זאת הסיבה שאנשים שעובדים בפיקסר עובדים שנתיים על 30 שניות ואנשים שעובדים בביווור עובדים שנתיים על 300 אנימציות. כנ"ל על באגים, אם יש זמן לעשות פוליש למשחק כשהפיתוח כבר סגור, כל יום נוסף של פיתוח אומר פחות באגים.


אני מסכים עם מה שאתה אומר על אנימציות, אבל לא חושב שזה שונה בכלל מכתיבה. אם יש לכותב עוד שנה לכתוב ולכתוב מחדש ולכתוב מחדש ולכתוב מחדש (ביחד עם עורך וצוות כותבים שמסייע וכותבים שונים שכותבים לחלקים שונים של המשחק ומתאמים דברים כדי שדמויות יתנהגו באופן אחיד וכן הלאה), אז הם משפרים שוב ושוב ושוב את הכתיבה. זה עניין של הקצאת משאבים. אם משקיעים יותר בכתיבה במשחק, היא תהייה יותר טובה.

גם האנימציה תגיע רק לרמה שהאנימטור יכול להביא אותה, בזמן שיתנו לו לעבוד עליה. זה לא שונה, עקרונית. גם כותב בפיקסאר עובד שנתיים על תסריט של חצי סרט וכותב בביווור עובד שנתיים על פי 20 יותר שורות.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 18:31
על ידי DrKeo
לא מכחיש שגם כתיבה וגם אנימציה דורשים זמן, אבל אני חושב שמגיעים לחסם של הראשון מהר יותר. בכל מקרה לא שחקתי בme אז אני לא יכול להעיד על הכתיבה אבל ראיתי בסרטונים אנימציות ומדובר בסטוקים מביכים שאנימטורים הכינו ומי שבנה את את הדיאלוגים זרק יחד. כלומר ראיתי קטע אחד ממש מביך של כתיבה בין ריידר לטייסת אבל אני לא יכול להעיד האם מדובר בקטע חובבני או משהו שקיים בכל המשחק כמו אנימציה.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 19:14
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:לא מכחיש שגם כתיבה וגם אנימציה דורשים זמן, אבל אני חושב שמגיעים לחסם של הראשון מהר יותר. בכל מקרה לא שחקתי בme אז אני לא יכול להעיד על הכתיבה אבל ראיתי בסרטונים אנימציות ומדובר בסטוקים מביכים שאנימטורים הכינו ומי שבנה את את הדיאלוגים זרק יחד. כלומר ראיתי קטע אחד ממש מביך של כתיבה בין ריידר לטייסת אבל אני לא יכול להעיד האם מדובר בקטע חובבני או משהו שקיים בכל המשחק כמו אנימציה.


יש גם אנימציות ממש סבבה. יש גם כתיבה ממש סבבה. אי אפשר באמת להגיד על משהו במשחק הזה שהכל בו נעשה רע.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 19:49
על ידי DrKeo
בדרך כלל כשאין זמן או תקציב דווקא הכתיבה היא זו שיכולה לזרוח. אם שעה של סופרנוס אפשר לכתוב בשבועיים, סיפור של 8 שעות בme אפשר לכתוב ב4 שנים ותאמין לי שאף rpg אי פעם לא היה כתוב ברמה של הסופרנוס.

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

פורסם: 07 אפריל 2017, 19:57
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:בדרך כלל כשאין זמן או תקציב דווקא הכתיבה היא זו שיכולה לזרוח. אם שעה של סופרנוס אפשר לכתוב בשבועיים, סיפור של 8 שעות בme אפשר לכתוב ב4 שנים ותאמין לי שאף rpg אי פעם לא היה כתוב ברמה של הסופרנוס.


אני לא מבין מאיפה המסקנה שלך שהעדר זמן ותקציב לא ישפיעו על הכתיבה. זה לחלוטין עניין של משאבים. בדיוק כמו אנימציה. בדיוק כמו מערכת קרב.