עמוד 137 מתוך 194

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 09 דצמבר 2022, 10:36
על ידי glass man
עכשיו הם מתעוררים הקקות האלה? לא יכלו להתעורר עם הרכישה של בטסדה ולחסוך לי 10 אלף שקל? ;)

אבל ברצינות... הם נטפלים למייקרוסופט כי באמת יש לה עבר של מונפול דורסני ביותר לא מדבר על חטיבת המשחקים אלא על החברה בכללי.
עדיין מטומטם לנסות להתערב בזה כי הרכישות האלה בתכלס "בריאות" לתעשייה שלנו לא ברור איך בלי זה החברות יצליחו בעתיד לעמוד במימון של המשחקים האלה.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2022, 21:57
על ידי DrKeo
כל הבלגן הרכישה הצליח לשבור אפילו את הממלכתיות של פיל ספנסר :!:

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2022, 22:37
על ידי Klayman
ואללה מבין אותו... אבל מילא, מה אכפת לי.. שיריבו וזהו.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 דצמבר 2022, 04:18
על ידי InterAl
Kazz כתב:מה אתה כזה invested בדבר הזה. אפשר לתת טיעונים לגיטימיים בעד ונגד העסקה. אבל זה נראה שמיקרוספט ירו לעצמם בבוהן כאשר מיהרו להפוך את משחקי בת'סדה לבלעדיים.

אני אהבתי את התגובה של גייב ניואל להסכם שמיקרוסופט שלחו לסטים:
We’re happy that Microsoft wants to continue using Steam to reach customers with Call of Duty when their Activision acquisition closes. Microsoft has been on Steam for a long time and we take it as a signal that they are happy with gamers reception to that and the work we are doing. Our job is to keep building valuable features for not only Microsoft but all Steam customers and partners.

Microsoft offered and even sent us a draft agreement for a long-term Call of Duty commitment but it wasn’t necessary for us because a) we’re not believers in requiring any partner to have an agreement that locks them to shipping games on Steam into the distant future b) Phil and the games team at Microsoft have always followed through on what they told us they would do so we trust their intentions and c) we think Microsoft has all the motivation they need to be on the platforms and devices where Call of Duty customers want to be.


לגזור ולשמור. זו הפילוסופיה שמחזיקת פלטפורמה צריכה לנהוג לפיה. התעשייה הייתה במקום טוב יותר אם שאר השחקניות היו נוקטות באותה גישה.

אם כך, למה גייב לא מפיץ את משחקי ואלב בחנויות PC מתחרות?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 דצמבר 2022, 17:15
על ידי glass man
אני אמנם סוג של זונה של סוני ופאנבוי סוני (אומר סוג של כי החברה היחידה שאני באמת פאנבוי שלה זו סקוור), אבל גם אם לא הייתי, לא ברור לי איך ספנסר יכול להגיד שסוני הם אלה שרוצים להקטין אותו, שהוא ליטרלי הולך וקונה 2 חברות ענק שליטרלי הופכות את סוני לקטנה יותר. אני באמת מנסה להבין לאן הוא חותר בהצהרה הזו :).

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 12 דצמבר 2022, 23:13
על ידי DrKeo
כתגובה לזה שאקסבוקס לא היו בכלל ב-VGA, אהרון גרינברג רמז שיש להם אירוע בקרוב. יש להם לפחות 3 משחקים גדולים ב-2023, אז נחזיק אצבעות שסופסוף מתחילים לראות פירות מכל הרכישות.

הם גם אישרו ש-Starfield, redfall, stalker 2, age of empires 4, ופורצה 8 עדין מגיעים ב-2023.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 17:39
על ידי DrKeo
ג׳יימס קורדון אומר שהסיבה שפייבל לוקח כל כך הרבה זמן הוא שבגלל שמיקרוסופט העבירה לצוותים שלה הוראה כללית שבה הם מעדיפים מנועים פנימיים על פני כל מני UE5 למניהם, אז PG עבדו קשה להתאים את הענף של פורצה הורייזן למנוע שמסוגל להריץ הייטב ARPG וזה לקח להם הרבה זמן והקשה על הפיתוח.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 17:52
על ידי Stick
יש להם סיבה לעשות את זה? כאילו, אם המפתחים באים למייקרוסופט ואומרים שהם מעדיפים לעבוד על מנוע אחר וקיים כי הוא יתאים לפיתוח שלהם, נניח, יש למייקרוסופט סיבה סבירה לסרב ולסרבל את הפיתוח?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 17:58
על ידי Laskin
נשמע כמו טעות, אבל נשפוט כשנראה איך המשחק נראה וזז, אולי דווקא יתברר כיתרון ענק

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 18:36
על ידי DrKeo
Stick כתב:יש להם סיבה לעשות את זה? כאילו, אם המפתחים באים למייקרוסופט ואומרים שהם מעדיפים לעבוד על מנוע אחר וקיים כי הוא יתאים לפיתוח שלהם, נניח, יש למייקרוסופט סיבה סבירה לסרב ולסרבל את הפיתוח?

נשמע כמו עניין של ביזנס יותר מאשר סיבה טכנית כלשהי. וזה אירוני כי המפתחת UE הכי טובה בתעשיה בהפרש היא הקואליציה. הם כל כך טובים שאפיק בעצמם קוראים להם כשהם צריכים להשוויץ במנוע.

אני לא חושב שמיקרוסופט חשבה שזה יסרבל פיתוח. למרות שדוגרי המשחקים הכי מרשימים שלהם גרפית כמו פורצה הורייזן וסימולטור טיסה הם על מנועיים פנימיים. מצד שני - הקואליציה. כולם יודעים שהמשחק UE5 הכי מרשים בדור הזה כנראה יגיע מהם.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 20:01
על ידי Kazz
זה עבד מצויין ל EA עם פרוסטבייט

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 20:13
על ידי Stick
אני דווקא מכיר שפרוסטבייט דפק לגמרי את הפיתוח של ביוור, ואפילו של משחקי פיפא במובן מסוים (הזוי להזכר שבדור הקודם פיפא השיקו מנוע חדש לגמרי שבנו במיוחד, כדי להחליף אותו בפרוסטבייט אחרי משחק אחד). ובכל מקרה כשריספוון אמרו שהם לא מוכנים לעבוד עם פרוסטביט על ג'דיי, הם קיבלו את מבוקשם בסוף.
אני לא באמת מבין בזה, אבל אלו הדברים שאני הבנתי מכל מני דיווחים לאורך הדור, יכול להיות שאני טועה.

בכל מקרה השאלה בהקשר של מייקרוסופט היא יותר עניין של האם מייקרוסופט פשוט נתנה להם תקציב וזמן לפתח ולקסטם לעצמם את המנוע בדיוק כמו שהם רוצים, ולכן הוא אמנם נדחה, אבל אני חושב שזה דבר טוב (מזכיר את משחקי סוני שלכל צוות כמעט יש מנוע משל עצמו). או האם מייקרוסופט חייבה אותם להשתמש במנוע ספציפי, לא קשור וכזה שהמפתחים היו צריכים להקיא הרבה דם כדי לגרום לו לעבוד. מה שמעורר את השאלה למה בעצם שהם יעשו כזה דבר?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 14 דצמבר 2022, 20:37
על ידי DrKeo
Stick כתב:אני דווקא מכיר שפרוסטבייט דפק לגמרי את הפיתוח של ביוור, ואפילו של משחקי פיפא במובן מסוים (הזוי להזכר שבדור הקודם פיפא השיקו מנוע חדש לגמרי שבנו במיוחד, כדי להחליף אותו בפרוסטבייט אחרי משחק אחד). ובכל מקרה כשריספוון אמרו שהם לא מוכנים לעבוד עם פרוסטביט על ג'דיי, הם קיבלו את מבוקשם בסוף.
אני לא באמת מבין בזה, אבל אלו הדברים שאני הבנתי מכל מני דיווחים לאורך הדור, יכול להיות שאני טועה.

בכל מקרה השאלה בהקשר של מייקרוסופט היא יותר עניין של האם מייקרוסופט פשוט נתנה להם תקציב וזמן לפתח ולקסטם לעצמם את המנוע בדיוק כמו שהם רוצים, ולכן הוא אמנם נדחה, אבל אני חושב שזה דבר טוב (מזכיר את משחקי סוני שלכל צוות כמעט יש מנוע משל עצמו). או האם מייקרוסופט חייבה אותם להשתמש במנוע ספציפי, לא קשור וכזה שהמפתחים היו צריכים להקיא הרבה דם כדי לגרום לו לעבוד. מה שמעורר את השאלה למה בעצם שהם יעשו כזה דבר?

להבנתי מיקרוסופט לא כפו, הם עודדו. וזה לא ממש מקרה פרוסטבייט כי פרוסטבייט הוא מנוע אחד ויחיד שמתמחה בדברים מאוד ספציפים והוא נכפה על כל EA. כלומר צוותים שלא התעניינו בכלל בפרוסטבייט או התמחו במנועים אחרים, פתאום נכפה עליהם לעבוד עם מנוע חדש שלאו דווקא מתאים לפרוייקט שלהם. המצב כאן הוא עידוד מנועים פנימיים, כלומר FS עלה מנוע של אסובו, פורצה על המנוע של פורצה וכו׳. אני חושב שמיקרוסופט פשוט רוצה להיות מובילה טכנית כמו סוני, הרי אצל סוני כמעט לכל חברה יש את המנוע שלה עם שיתוף ידע בין החברות כמו פליפוני, נוטידוג, סנטה מוניקה, אינסומניאק, גרילה, סאקרפאנצ׳.. לכל אחת מהן יש מנוע פנימי משלה. אני יודע שיש למיקרוסופט סוג של GDC פנימי שבו כל החברות משתפות מידע ואני חושב שהם רוצים שיהיה יותר R&D פנימי ופחות תלות חיצונית באפיק. אולי לעובדה שסוני קונה עוד ועוד מניות באפיק קשורה גם לנושא. אבל לך תדע מה המניע האמיתי.

דוגרי אני בטוח ש-PG רצו לעבוד עם המנוע שלהם על המשחק, כלומר, זה די מתבקש שחברה תרצה לעבוד עם המנוע המוכר והידוע שלה בפיתוח של המשחק הבא. השאלה היא האם המנוע של פורצה הורייזן (או יותר נכון הענף שנוצר לפורצה הורייזן מהמנוע של פורצה מוטורספורטס) מתאים ל-ARPG בעולם פתוח שיש בו מערכת קרב, NPC, אנימציות של דמויות וכו׳. מה שבטוח הוא שפורצה הורייזן 6 ירוויח מהמשחק הזה, כי הרינדור דמויות שלהם די חרא ומשחקי פורצה מראים לך כמות לא סבירה של דמויות להתחשב בזה שמדובר במשחק מירוץ עם רינדור דמויות נוראי. אז אולי פייבל יצליח להביא למנוע את השדרוג שיעשה דמויות יפות בפורצה :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 דצמבר 2022, 06:06
על ידי kririn
צריך לזכור שאנריל לא חינמי למשחקים שמוכרים הרבה
במנוע פנימי ההוצאות זה על פיתוח ושדרוג המנוע

לנו כחובבים אנריל 5 מרגיש חינמי ,אבל שחוצים רף מסוים של מכירות משחקים בשימוש המנוע ,צריך לשלם כסף לאפיק
לא סתם מנועים פנימים עדין קיימים ,מדובר על הרבה כסף

עכשיו מה עדיף
לפתח ולשדרג מנוע לבד שגם עולה הרבה כסף וזמן
או להשתמש במוכן ? תלוי בפרויקט תלוי בצוות תלוי בכמה המשחק נימכר בסוף ,זה לא שחור ולבן
אבל מבין לגמרי חברות גדולות שרוצות מנוע פנימי

בעניין פרוסביט שהזכירו והעניין שea רוצה כל משחק עליו
זה ברור לגמרי מה הסיבה ,כלכלית נטו

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 דצמבר 2022, 07:08
על ידי Laskin
Stick כתב:אני דווקא מכיר שפרוסטבייט דפק לגמרי את הפיתוח של ביוור, ואפילו של משחקי פיפא במובן מסוים (הזוי להזכר שבדור הקודם פיפא השיקו מנוע חדש לגמרי שבנו במיוחד, כדי להחליף אותו בפרוסטבייט אחרי משחק אחד). ובכל מקרה כשריספוון אמרו שהם לא מוכנים לעבוד עם פרוסטביט על ג'דיי, הם קיבלו את מבוקשם בסוף.
אני לא באמת מבין בזה, אבל אלו הדברים שאני הבנתי מכל מני דיווחים לאורך הדור, יכול להיות שאני טועה.


אתה לא טועה, קאז טועה פה

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 דצמבר 2022, 07:41
על ידי Klayman
איך כולכם פספסתם את הציניות של קאזז? אתם לא יודעים שהוא לא רושם כמעט שום פוסט חיובי אלא אם זה על חברות מאוד ספציפיות?

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 דצמבר 2022, 08:59
על ידי Laskin
כי אפשר לדעת איתו לפעמים, בטח כשמדובר בהוט טייקס :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 15 דצמבר 2022, 09:34
על ידי Klayman
נאא. זה היה ברור כשמש... שקאזז יגיד מילה טובה על ea? אולי על זה שפעם בעבר מזמן מזמן הם הפיצו את הקופסא הכתומה בקונסולות... אבל בטח גם זה לא היה בסדר :)

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 16 דצמבר 2022, 11:37
על ידי Kazz
איך היה אפשר לחשוב שזו לא ציניות לנוכח כל הדיווחים והסיפורים על כאב הראש שפרוסטבייט ייצר?

בשביל קליימן, הנה 3 דברים חיוביים על EA:

1) ההחלטה שלהם לחזור למכור משחקים על המחשב בקליינטים אחרים היא מבורכת.
2) הרכישה של respawn היא כנראה אחת החכמות והמשתלמות בזמן האחרון. יש מצב שמבחינת הסתכלות על צוות בודד, זו רכישה יותר טובה ממה שמיקרוסופט עשו עד כה.
3) יוזמת ה EA Originals נותנת במה ליותר משחקים מאשר בלעדיה, ועד כמה שאני יודע חסרת כל אלמנט שלילי.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 30 דצמבר 2022, 17:22
על ידי DrKeo
נראה מצויין:

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 30 דצמבר 2022, 17:28
על ידי Laskin
בעיניי זה נראה מעט…. גנרי.
בטח מול אטומיק הארט.
אז פה לפחות זה 1:0 לרוסיה, מבחינתי…
יחד עם זאת, הצוות הזה כבר הוכיח את עצמו וזה של אטומיק ממש לא.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 31 דצמבר 2022, 01:00
על ידי DrKeo
Laskin כתב:בעיניי זה נראה מעט…. גנרי.
בטח מול אטומיק הארט.
אז פה לפחות זה 1:0 לרוסיה, מבחינתי…
יחד עם זאת, הצוות הזה כבר הוכיח את עצמו וזה של אטומיק ממש לא.

קצת קשה להשוות, אטומיק הארט הוא ביושוק על כדורי הזיה בזמן שסטוקר הוא פרנצ׳ייז מבוסס, זה המשחק השלישי בסדרה, וכמשחק סטוקר הוא נראה פשוט מעולה. גם יש בטריילר כמה רגעים שנראים ממש מדהים.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 31 דצמבר 2022, 10:51
על ידי DrKeo
לפי ג׳ז מ-windows central מיקרוסופט מתכננים להוציא את redfall במאי.

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 31 דצמבר 2022, 11:05
על ידי Laskin
מעניין אם יהיה DOA כמו המשחק ההוא של נינג׳ה ת׳אורי שהיה אמור להתחרות בפורטנייט, או שבאמת יש פה משהו מיוחד.
מן הסתם ארקיין עם רקורד הרבה יותר טוב אבל המשחק הזה לא מושך אותי בשום צורה, ואני די אוהב ערפדים וכד

Re: נושא ה-Xbox הרשמי

פורסם: 31 דצמבר 2022, 12:37
על ידי DrKeo
Laskin כתב:מעניין אם יהיה DOA כמו המשחק ההוא של נינג׳ה ת׳אורי שהיה אמור להתחרות בפורטנייט, או שבאמת יש פה משהו מיוחד.
מן הסתם ארקיין עם רקורד הרבה יותר טוב אבל המשחק הזה לא מושך אותי בשום צורה, ואני די אוהב ערפדים וכד

קשה לדעת עם המשחקים האלה, מי היה מנחש שsea of thieves יהיה אחד המשחקים הכי מצליחים של הדור האחרון?