Laskin כתב:לדעתי הוא כבר לא מצחיק הרבה זמן, לגמרי מיצה את עצמו והסגנון. אבל זה דווקא נשמע מצחיק, על פניו... (אני לא צפיתי בקטע מחשש לספוילרים)
אין ספויילרים פה.
Laskin כתב:לדעתי הוא כבר לא מצחיק הרבה זמן, לגמרי מיצה את עצמו והסגנון. אבל זה דווקא נשמע מצחיק, על פניו... (אני לא צפיתי בקטע מחשש לספוילרים)
Stick כתב:הרשמים חיוביים, מדובר במשחק מאוד גדול ומלוטש, שכנראה מצליח לעשות טוב את מה שהוא מנסה.
אבל משהו שחוזר שוב ושוב בכל כתבה זו העובדה שבסופו של דבר מדובר ביותר FC ופחות וויצ'ר, שזה לטעמי מאוד מצער כי זו נוסחה שאני די מתפלל שתחלוף כבר מהעולם.
זה היה כיף בFC3 עד לאמצע המשחק, זה היה מאוד כיף בAC4 בזכות כל הוייב של הפיראטים, וזה היה נחמד בSOM בזכות מערכות נוספות שנתנו עוד למשחק.
מבחינתי זהו, הנוסחה הזאת שהיא כנראה הדרך הקלה ליצירת משחק עולם פתוח כבר פשוט לא עובדת וכל שאר המשחקים שמשתמשים בה פשוט לא מעניינים אותי בכלל. הגיע הזמן לראות קצת רענון ויצירתיות ממשחקי עולם פתוח ומבחינתי חבל שהוריזן לא הולך בדרך חדשה, כי אם הוא באמת ידבוק בנוסחה הזאת עד הסוף אז לי אין מה לחפש איתו (למען האמת זה גם לא שיש לי PS4 או משהו..)
kririn כתב:מהסרטון והדיבורים, זה ניראה קלון משחקי יוביסופט
בהתחלה פיצוץ, ואז השעמום נופל אחרי כמה שעות
לא משהו שאני יקנה במחיר מלא
dean כתב:kririn כתב:מהסרטון והדיבורים, זה ניראה קלון משחקי יוביסופט
בהתחלה פיצוץ, ואז השעמום נופל אחרי כמה שעות
לא משהו שאני יקנה במחיר מלא
כן אמרת את זה כבר 4 הודעות למעלה.
Stick כתב:באיזה מצב בדיוק fc היא סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר..?
מדובר במשחקים סבבה לגמרי שאפשר להעביר איתם את הזמן בכיף סתמי (ושמרגישים הרבה יותר מדי אותו הדבר למרות שלכל אחד יש סטינג ייחודי ביותר) אבל העולם הנוסחתי והצפוי שלהם באמת נמצא לדעתך מעל לעולמות כמו זה של הוויצר, למשל?
InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.
kririn כתב:InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.
מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?
הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי
Nucleus_Dawn כתב:Stick כתב:באיזה מצב בדיוק fc היא סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר..?
מדובר במשחקים סבבה לגמרי שאפשר להעביר איתם את הזמן בכיף סתמי (ושמרגישים הרבה יותר מדי אותו הדבר למרות שלכל אחד יש סטינג ייחודי ביותר) אבל העולם הנוסחתי והצפוי שלהם באמת נמצא לדעתך מעל לעולמות כמו זה של הוויצר, למשל?
FC3 הוא השוטר עולם פתוח הטוב ביותר אי פעם. כשהוא יצא הוא גם הציג את אחד מעולמות המשחק המרשימים ביותר שאי פעם נוצרו. לצד כל זה, גם כל מכאניקה במשחקים האלו מעוצבת בצורה מושלמת. הירי בכל נשק מרגיש נהדר, האקוסיסטמה המגוונת משמעותית לשחקן, הבסיסים השונים שעליהם צריך להשתלט מציעים בכל פעם סגנון קצת שונה, החופש לשחקן בבחירה של איך הוא רוצה לגשת לכל בעיה אדיר, הכתיבה מוצלחת, העיצוב האומנותי נהדר, הדינמיות של העולם והשילוב של המערכות השונות מדהימים. זה משחק עם כמות אדירה של נשמה ומעטים מאוד המשחקים שהצליחו להשתוות אליו.
בFC4 היתה בעיה בעיקר בזה שהמפתחים הקשיבו יותר מידי לקהל השחקנים ונתנו להם את כל מה שהם רוצים מהר מידי. זה יצר חוסר איזון בהרגשת ההתקדמות במשחק ולמרות שיש בו המון רעיונות חדשים ומעניינים, הוא לא הצליח להתעלות על קודמו. פריימל היה ניסיון לעשות משהו חדש ומקורי שהצליח באופן חלקי. יש בו המון רעיונות נהדרים וחדשים ואופי מאוד ייחודי שלא ראינו באף משחק אחר.
האם FC3 יצר "נוסחא"? בהחלט. הוא הצליח בכל כך הרבה דברים, אז זה יהיה טירוף מוחלט לזרוק הכל בשם איזו מקוריות קדושה. זה שמשחקים אחרים לקחו ממנו השראה ולמדו ממנו, לא הופך את העולם שלו לפחות מוצלח - למעשה, זה בדיוק ההפך.
ההשוואה לוויטצ'ר לא ממש במקומה. המשחקים שונים מידי מכדי שיהיה אפשר להשוות ביניהם. גם אין בכלל סיבה לדבר על "סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר" בהקשר שלהם, כי רק אחד ממשחקי וויטצ'ר הוא משחק עולם פתוח. אין וויכוח שהוויטצ'ר 3 הוא משחק אדיר, עם עולם משחק נהדר. הוא עושה דברים מסוימים יותר טוב מFC (נניח, הפוליטיקה בעולם של הוויטצ'ר 3 הרבה יותר מעניינת ועמוקה), בעוד שהוא עושה דברים אחרים פחות טוב (אם זה מגוון הדרכים שבהם ניתן לחקור את העולם, או היכולת המרשימה של מפתחי FC להכניס לעולם שלהם כל מיני "כיסים" שאין להם שום חשיבות מעבר לכמה שכיף לגלות אותם בטעות). המשחקים מאוד שונים (ז'אנרים שונים, למעשה) ומנסים להשיג דברים מאוד שונים. אני לא רואה טעם להשוות ביניהם יותר מידי.
בכל מקרה, בחזרה לנושא - עם כל ההשראה שהוא לוקח מהמשחקים הטובים ביותר בז'אנר, יש גם סימנים מדאיגים:
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=DUpPYvELLB8&feature=youtu.be[/YouTube]
הכתיבה נוראית ואיומה. גם המשחק עצמו. האנימציות איכשהו ברמה הטכנית הגבוהה ביותר שאפשר, בדיוק באותה המידה שהן פשוט מחורבנות. אני לא יודע איך זה קורה. נקווה שזה סתם בגלל שמדובר בearly build ושהם יצליחו לתקן את זה, או שלכל הפחות אין יותר מידי שיחות כאלה במשחק/זו דוגמא יוצאת מן הכלל בכל הנוגע לאיכות הכתיבה בשיחות האלו.
InterAl כתב:kririn כתב:InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.
מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?
הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי
עולם פתוח = עולם שיש לך בו תנועה לא לינארית, שאתה יכול לנוע בין חלקים שונים בו בחופשיות יחסית. למה מטרויד פחות עולם פתוח מזלדה? כי לתקרה יש צבע חום ולא צבע כחול של שמיים?
kririn כתב:InterAl כתב:kririn כתב:InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.
מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?
הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי
עולם פתוח = עולם שיש לך בו תנועה לא לינארית, שאתה יכול לנוע בין חלקים שונים בו בחופשיות יחסית. למה מטרויד פחות עולם פתוח מזלדה? כי לתקרה יש צבע חום ולא צבע כחול של שמיים?
לא, כי העולם לא פתוח
אתה בין מסדרונים לחדרים במטרואיד
כולל סדרת פריים
זלדה, רובם עולם פתוח עוד מהnes, אומנם בגלל מגבלות טכניות
של אותה תקופה, בפועל זלדה nes, זה חדרים שנותנים אשליה
של עולם פתוח, בגלל החיבור ביניהם
אבל המפה עולם פתוח, ומטרואיד לא
תבדוק מפות משחק מול משחק ותראה לבד
לא זכור לי אף משחק מטרויד. שהמפה פתוחה
בזלדה לא זוכר משחק מסדרונים, לפחות בגדולים
כי יש משחק 3ds שלא עולם פתוח, אבל מיועד למולטיפליר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים