PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4827
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bozeman » 29 דצמבר 2016, 12:56

Laskin כתב:לדעתי הוא כבר לא מצחיק הרבה זמן, לגמרי מיצה את עצמו והסגנון. אבל זה דווקא נשמע מצחיק, על פניו... (אני לא צפיתי בקטע מחשש לספוילרים)

אין ספויילרים פה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2017, 16:18

dreams ודטרויט לא יצאו ב-2017, כנראה 2018.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ינואר 2017, 23:38

טריילר עלילתי. יש מצב שהוא מראה טיפה יותר מדי אם מישהו רוצה להתנזר:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22098
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 12 ינואר 2017, 13:26

טריילר עם מלא ספוילרים, אבל תכל'ס לא נראה לי שעלילה יהיה הצד החזק בכל מקרה שם...
נחמד לראות שהוא נראה מגוון יותר ממה שחשבתי, אבל אני עדיין לא השתכנעתי שזה יהיה משחק חובה

Walle
Trainee
הודעות: 171
הצטרף: 25 אוגוסט 2013, 05:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Walle » 13 ינואר 2017, 13:49

סוני מודיעה אחרי בחינת הפרויקטים והמשאבים של PlayStation על סגירת הסטודיו Guerrilla Cambridge או בשמו הקודם SCE Cambridge Studio.
עד 2012 הם היו עוד סטודיו של סוני ומאז הם צוותו לעבוד כחברת בת של Guerrilla Games.
החברה תמיד תיזכר בזכות סדרת MediEvil עוד מימיי PS1. לפני חודשים ספורים הם הוציאו את משחקם האחרון RIGS לPSVR.
מאז שהם התחילו לעבוד תחת Guerrilla Games היו שמועות שהם עובדים על כותר Killzone אבל כנראה שלא נדע גם.

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 30 ינואר 2017, 13:56

היום לקראת 7 בערב (שעון ישראל) יהיו previews חדשים של Horizon, אם אני לא טועה העיתונאים קיבלו איזה 4 שעות עם המשחק.
נראה לי שהיום נדע אם אפשר להאמין להייפ או להנמיך ציפיות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ינואר 2017, 13:59

אני ראיתי טוויט מג'ף קילי שהוא שחק 4 שעות.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4785
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 31 ינואר 2017, 09:18

הרשמים חיוביים, מדובר במשחק מאוד גדול ומלוטש, שכנראה מצליח לעשות טוב את מה שהוא מנסה.
אבל משהו שחוזר שוב ושוב בכל כתבה זו העובדה שבסופו של דבר מדובר ביותר FC ופחות וויצ'ר, שזה לטעמי מאוד מצער כי זו נוסחה שאני די מתפלל שתחלוף כבר מהעולם.
זה היה כיף בFC3 עד לאמצע המשחק, זה היה מאוד כיף בAC4 בזכות כל הוייב של הפיראטים, וזה היה נחמד בSOM בזכות מערכות נוספות שנתנו עוד למשחק.
מבחינתי זהו, הנוסחה הזאת שהיא כנראה הדרך הקלה ליצירת משחק עולם פתוח כבר פשוט לא עובדת וכל שאר המשחקים שמשתמשים בה פשוט לא מעניינים אותי בכלל. הגיע הזמן לראות קצת רענון ויצירתיות ממשחקי עולם פתוח ומבחינתי חבל שהוריזן לא הולך בדרך חדשה, כי אם הוא באמת ידבוק בנוסחה הזאת עד הסוף אז לי אין מה לחפש איתו (למען האמת זה גם לא שיש לי PS4 או משהו..)

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 31 ינואר 2017, 10:35

לי יש PS4 ,אבל עם הוא דומה למשחקי יובי בשנים האחרונות
אני יחכה שיהיה זול מאוד

Laskin
Elder
הודעות: 22098
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 31 ינואר 2017, 10:44

נראה שההייפ לשם שינוי מוצדק, הרשמים מאוד חיוביים סה"כ. לא חושב שזה יהיה משחק של ממוצע 90+ אבל 85 ככה...
מה שכן, עושה רושם שזה הולך להיות המשחק הראשון שממש כמעט ומחייב PRO. לפי כל הרשמים שיצא לי לקרוא/לראות מדובר במשחק שרץ בקצב פריימים מאוד בעייתי בסצינות מסויימות על הפס4 הרגיל.
בא נראה אם זה ישתנה עד ההשקה, אני מנחש שהוא יעבור שנמוך גרפי משמעותי עד אז כדי לרוץ כמו שצריך, ואולי עם הזמן הם יצליחו לייצב אותו עם הגדרות מעט גבוהות יותר.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1833
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי MGS FREAK » 31 ינואר 2017, 12:04

Stick כתב:הרשמים חיוביים, מדובר במשחק מאוד גדול ומלוטש, שכנראה מצליח לעשות טוב את מה שהוא מנסה.
אבל משהו שחוזר שוב ושוב בכל כתבה זו העובדה שבסופו של דבר מדובר ביותר FC ופחות וויצ'ר, שזה לטעמי מאוד מצער כי זו נוסחה שאני די מתפלל שתחלוף כבר מהעולם.
זה היה כיף בFC3 עד לאמצע המשחק, זה היה מאוד כיף בAC4 בזכות כל הוייב של הפיראטים, וזה היה נחמד בSOM בזכות מערכות נוספות שנתנו עוד למשחק.
מבחינתי זהו, הנוסחה הזאת שהיא כנראה הדרך הקלה ליצירת משחק עולם פתוח כבר פשוט לא עובדת וכל שאר המשחקים שמשתמשים בה פשוט לא מעניינים אותי בכלל. הגיע הזמן לראות קצת רענון ויצירתיות ממשחקי עולם פתוח ומבחינתי חבל שהוריזן לא הולך בדרך חדשה, כי אם הוא באמת ידבוק בנוסחה הזאת עד הסוף אז לי אין מה לחפש איתו (למען האמת זה גם לא שיש לי PS4 או משהו..)


הנוסחא הזאת היא פשוט דרך נורא קלה לתת אשליה של נפח ותוכן וגירוי של האיזור במוח שאוהב XP והתקדמות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 ינואר 2017, 12:37



נשמע מוצלח למדי.
מאוד משמח לראות ולשמוע שהם לקחו רעיונות שהוצגו במשחקי FAR CRY. בעיקר בהתחשב בכך שמדובר במשחקי העולם הפתוח הטובים ביותר שלא פותחו על ידי רוקסטאר.
דברים שאהבתי:
- יש משימות חקירה (מזכיר את בטמן). נראה נחמד.
- יש ניקוי בסיסים כמו בFC. כנראה אחד הדברים הכי כיפיים שאפשר לעשות בעולם פתוח. זה בתנאי שהביצוע יהיה מושלם כמו בסדרת השוטרים של יוביסופט. אם כל בסיס ירגיש אותו הדבר, זה יהיה משעמם. אם כל בסיס יהיה פאזל מעניין, עם מיקום אויבים ומבנה שונה כמו שהצליחו לעשות בFC, זה יהיה מעולה.
- הקרבות נגד הwildlife נראים מצוין. אהבתי שהרעיון של לשבור חלקים מהחיות לא מוגבל לבוסים ענקיים, אלא באמת משמש כמוטיב שמחבר את כל האויבים הרובוטיים.
- מלא מלא ציוד/נשקים/תלבושות לאסוף.
- מלא קרפטינג.
- הסטינג נראה מעולה.
- הגרפיקה נהדרת.

דברים שלא אהבתי:
- הדמות כל הזמן מדברת לעצמה ונראה שאין לזה תירוץ מעבר ל"להגיד לשחקן מה לעשות" (גם ג'ונס מזכיר את זה). אני מקווה שזה באמת משהו שיש רק בהתחלת המשחק, או משהו שהם הגבירו בשביל הבילד ששיחקו העיתונאים.
זה משהו שיכול להיות סופר מעצבן, או סתם בסדר. נדע אם זה באמת מפריע עוד איזה חודש, אני מניח.

בשורה התחתונה, הציפיות שלי מהמשחק בהחלט עלו בעקבות אירוע הpreviews הזה, אבל אני נותר זהיר עם האופטימיות שלי. בכל זאת, מדובר על חברה שעדין לא ראיתי ממנה משחק טוב אחד והצטיינה אך ורק בפן הגרפי של המשחקים שלה. העובדה שהם לוקחים הרבה מהמשחקים המובילים בסגנון העולם הפתוח בהחלט מעודדת ויהיה מעניין לראות איך הביצוע שלהם יהיה בפועל. גם יהיה מעניין אם open world fatigue באמת ישפיע על איך שהמשחק הזה יתקבל.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 31 ינואר 2017, 15:53

מהסרטון והדיבורים, זה ניראה קלון משחקי יוביסופט
בהתחלה פיצוץ, ואז השעמום נופל אחרי כמה שעות
לא משהו שאני יקנה במחיר מלא

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 31 ינואר 2017, 16:35

kririn כתב:מהסרטון והדיבורים, זה ניראה קלון משחקי יוביסופט
בהתחלה פיצוץ, ואז השעמום נופל אחרי כמה שעות
לא משהו שאני יקנה במחיר מלא

כן אמרת את זה כבר 4 הודעות למעלה.

Stick
Veteran
הודעות: 4785
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 31 ינואר 2017, 16:51

באיזה מצב בדיוק fc היא סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר..?
מדובר במשחקים סבבה לגמרי שאפשר להעביר איתם את הזמן בכיף סתמי (ושמרגישים הרבה יותר מדי אותו הדבר למרות שלכל אחד יש סטינג ייחודי ביותר) אבל העולם הנוסחתי והצפוי שלהם באמת נמצא לדעתך מעל לעולמות כמו זה של הוויצר, למשל?

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 31 ינואר 2017, 17:06

dean כתב:
kririn כתב:מהסרטון והדיבורים, זה ניראה קלון משחקי יוביסופט
בהתחלה פיצוץ, ואז השעמום נופל אחרי כמה שעות
לא משהו שאני יקנה במחיר מלא

כן אמרת את זה כבר 4 הודעות למעלה.



בהתחלה, חששתי שיהיה כזה
עכשיו זה די ברור
חבל, אין לי משחק קרוב שאני מצפה לו בps4
Tloa 2
יצא בטח ב2018
וגם gow כניראה לא קרוב

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 ינואר 2017, 17:11

Stick כתב:באיזה מצב בדיוק fc היא סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר..?
מדובר במשחקים סבבה לגמרי שאפשר להעביר איתם את הזמן בכיף סתמי (ושמרגישים הרבה יותר מדי אותו הדבר למרות שלכל אחד יש סטינג ייחודי ביותר) אבל העולם הנוסחתי והצפוי שלהם באמת נמצא לדעתך מעל לעולמות כמו זה של הוויצר, למשל?


FC3 הוא השוטר עולם פתוח הטוב ביותר אי פעם. כשהוא יצא הוא גם הציג את אחד מעולמות המשחק המרשימים ביותר שאי פעם נוצרו. לצד כל זה, גם כל מכאניקה במשחקים האלו מעוצבת בצורה מושלמת. הירי בכל נשק מרגיש נהדר, האקוסיסטמה המגוונת משמעותית לשחקן, הבסיסים השונים שעליהם צריך להשתלט מציעים בכל פעם סגנון קצת שונה, החופש לשחקן בבחירה של איך הוא רוצה לגשת לכל בעיה אדיר, הכתיבה מוצלחת, העיצוב האומנותי נהדר, הדינמיות של העולם והשילוב של המערכות השונות מדהימים. זה משחק עם כמות אדירה של נשמה ומעטים מאוד המשחקים שהצליחו להשתוות אליו.
בFC4 היתה בעיה בעיקר בזה שהמפתחים הקשיבו יותר מידי לקהל השחקנים ונתנו להם את כל מה שהם רוצים מהר מידי. זה יצר חוסר איזון בהרגשת ההתקדמות במשחק ולמרות שיש בו המון רעיונות חדשים ומעניינים, הוא לא הצליח להתעלות על קודמו. פריימל היה ניסיון לעשות משהו חדש ומקורי שהצליח באופן חלקי. יש בו המון רעיונות נהדרים וחדשים ואופי מאוד ייחודי שלא ראינו באף משחק אחר.
האם FC3 יצר "נוסחא"? בהחלט. הוא הצליח בכל כך הרבה דברים, אז זה יהיה טירוף מוחלט לזרוק הכל בשם איזו מקוריות קדושה. זה שמשחקים אחרים לקחו ממנו השראה ולמדו ממנו, לא הופך את העולם שלו לפחות מוצלח - למעשה, זה בדיוק ההפך.

ההשוואה לוויטצ'ר לא ממש במקומה. המשחקים שונים מידי מכדי שיהיה אפשר להשוות ביניהם. גם אין בכלל סיבה לדבר על "סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר" בהקשר שלהם, כי רק אחד ממשחקי וויטצ'ר הוא משחק עולם פתוח. אין וויכוח שהוויטצ'ר 3 הוא משחק אדיר, עם עולם משחק נהדר. הוא עושה דברים מסוימים יותר טוב מFC (נניח, הפוליטיקה בעולם של הוויטצ'ר 3 הרבה יותר מעניינת ועמוקה), בעוד שהוא עושה דברים אחרים פחות טוב (אם זה מגוון הדרכים שבהם ניתן לחקור את העולם, או היכולת המרשימה של מפתחי FC להכניס לעולם שלהם כל מיני "כיסים" שאין להם שום חשיבות מעבר לכמה שכיף לגלות אותם בטעות). המשחקים מאוד שונים (ז'אנרים שונים, למעשה) ומנסים להשיג דברים מאוד שונים. אני לא רואה טעם להשוות ביניהם יותר מידי.

בכל מקרה, בחזרה לנושא - עם כל ההשראה שהוא לוקח מהמשחקים הטובים ביותר בז'אנר, יש גם סימנים מדאיגים:
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=DUpPYvELLB8&feature=youtu.be[/YouTube]
הכתיבה נוראית ואיומה. גם המשחק עצמו. האנימציות איכשהו ברמה הטכנית הגבוהה ביותר שאפשר, בדיוק באותה המידה שהן פשוט מחורבנות. אני לא יודע איך זה קורה. נקווה שזה סתם בגלל שמדובר בearly build ושהם יצליחו לתקן את זה, או שלכל הפחות אין יותר מידי שיחות כאלה במשחק/זו דוגמא יוצאת מן הכלל בכל הנוגע לאיכות הכתיבה בשיחות האלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3748
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 31 ינואר 2017, 20:17

סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי dean » 31 ינואר 2017, 21:14

סדרת העולם פתוח הכי טובה היא GTA. אח"כ The Elder Scrolls, אח"כ זלדה.
ואני לא בטוח לגבי זלדה.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 31 ינואר 2017, 22:26

InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.



מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?

הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3748
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 31 ינואר 2017, 23:51

kririn כתב:
InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.



מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?

הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי

עולם פתוח = עולם שיש לך בו תנועה לא לינארית, שאתה יכול לנוע בין חלקים שונים בו בחופשיות יחסית. למה מטרויד פחות עולם פתוח מזלדה? כי לתקרה יש צבע חום ולא צבע כחול של שמיים?

Stick
Veteran
הודעות: 4785
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 01 פברואר 2017, 00:24

Nucleus_Dawn כתב:
Stick כתב:באיזה מצב בדיוק fc היא סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר..?
מדובר במשחקים סבבה לגמרי שאפשר להעביר איתם את הזמן בכיף סתמי (ושמרגישים הרבה יותר מדי אותו הדבר למרות שלכל אחד יש סטינג ייחודי ביותר) אבל העולם הנוסחתי והצפוי שלהם באמת נמצא לדעתך מעל לעולמות כמו זה של הוויצר, למשל?


FC3 הוא השוטר עולם פתוח הטוב ביותר אי פעם. כשהוא יצא הוא גם הציג את אחד מעולמות המשחק המרשימים ביותר שאי פעם נוצרו. לצד כל זה, גם כל מכאניקה במשחקים האלו מעוצבת בצורה מושלמת. הירי בכל נשק מרגיש נהדר, האקוסיסטמה המגוונת משמעותית לשחקן, הבסיסים השונים שעליהם צריך להשתלט מציעים בכל פעם סגנון קצת שונה, החופש לשחקן בבחירה של איך הוא רוצה לגשת לכל בעיה אדיר, הכתיבה מוצלחת, העיצוב האומנותי נהדר, הדינמיות של העולם והשילוב של המערכות השונות מדהימים. זה משחק עם כמות אדירה של נשמה ומעטים מאוד המשחקים שהצליחו להשתוות אליו.
בFC4 היתה בעיה בעיקר בזה שהמפתחים הקשיבו יותר מידי לקהל השחקנים ונתנו להם את כל מה שהם רוצים מהר מידי. זה יצר חוסר איזון בהרגשת ההתקדמות במשחק ולמרות שיש בו המון רעיונות חדשים ומעניינים, הוא לא הצליח להתעלות על קודמו. פריימל היה ניסיון לעשות משהו חדש ומקורי שהצליח באופן חלקי. יש בו המון רעיונות נהדרים וחדשים ואופי מאוד ייחודי שלא ראינו באף משחק אחר.
האם FC3 יצר "נוסחא"? בהחלט. הוא הצליח בכל כך הרבה דברים, אז זה יהיה טירוף מוחלט לזרוק הכל בשם איזו מקוריות קדושה. זה שמשחקים אחרים לקחו ממנו השראה ולמדו ממנו, לא הופך את העולם שלו לפחות מוצלח - למעשה, זה בדיוק ההפך.

ההשוואה לוויטצ'ר לא ממש במקומה. המשחקים שונים מידי מכדי שיהיה אפשר להשוות ביניהם. גם אין בכלל סיבה לדבר על "סדרת העולם הפתוח הכי טובה אחרי רוקסטאר" בהקשר שלהם, כי רק אחד ממשחקי וויטצ'ר הוא משחק עולם פתוח. אין וויכוח שהוויטצ'ר 3 הוא משחק אדיר, עם עולם משחק נהדר. הוא עושה דברים מסוימים יותר טוב מFC (נניח, הפוליטיקה בעולם של הוויטצ'ר 3 הרבה יותר מעניינת ועמוקה), בעוד שהוא עושה דברים אחרים פחות טוב (אם זה מגוון הדרכים שבהם ניתן לחקור את העולם, או היכולת המרשימה של מפתחי FC להכניס לעולם שלהם כל מיני "כיסים" שאין להם שום חשיבות מעבר לכמה שכיף לגלות אותם בטעות). המשחקים מאוד שונים (ז'אנרים שונים, למעשה) ומנסים להשיג דברים מאוד שונים. אני לא רואה טעם להשוות ביניהם יותר מידי.

בכל מקרה, בחזרה לנושא - עם כל ההשראה שהוא לוקח מהמשחקים הטובים ביותר בז'אנר, יש גם סימנים מדאיגים:
[YouTube]https://www.youtube.com/watch?v=DUpPYvELLB8&feature=youtu.be[/YouTube]
הכתיבה נוראית ואיומה. גם המשחק עצמו. האנימציות איכשהו ברמה הטכנית הגבוהה ביותר שאפשר, בדיוק באותה המידה שהן פשוט מחורבנות. אני לא יודע איך זה קורה. נקווה שזה סתם בגלל שמדובר בearly build ושהם יצליחו לתקן את זה, או שלכל הפחות אין יותר מידי שיחות כאלה במשחק/זו דוגמא יוצאת מן הכלל בכל הנוגע לאיכות הכתיבה בשיחות האלו.

אני מרגיש שאתה קצת מפספס את מה שאני אומר.
אני לא אומר בכלל שfc3 הוא משחק רע, ובהתחשב בעובדה שזה משחק שהוא כל כולו נוסחאת העולם פתוח שלו, אני למעשה לא אומר שהעולם פתוח שלו רע.
למעשה ציטוט מדויק של מה שאמרתי בהקשר נוסחאת העולם פתוח שfc3 יצר זה שזה היה כיף בFC3, זה היה נהדר בAC4, וזה היה נחמד בSOM.

אבל זאת בדיוק הבעיה בנוסחאתיות הזו, כשמשחק אחר משתמש בה זה בכלל לא מצביע על נקודה רעה בהקשר של fc3 כמו שאמרת, אבל זה מצביע על נקודה רעה, לכל הפחות חוסר בחדשנות או ייחודיות, אצל המשחק החדש.
הנוסחה הזו כבר כל כך משומשת (זו באמת הדרך הפשוטה ליצור משחק עולם פתוח כיום) שאותי מבחינה אישית היא כבר משעממת, פשוט כי ראיתי אותה בכל כך הרבה צורות ומשחקים שלי אישית כבר נמאס. בדיוק כמו שמפתחים חסרי השראה הפכו כל fps אחרי cod 4 לראליסטי ומתוסרט, ככה אני מרגיש שהיום כל מפתחת משחק עולם פתוח חסרת השראה פשוט מדביקה את 'נוסחאת fc' על המשחק שלה.

עכשיו, מה זה אומר על הוריזן ואיפה ההשוואה לוויצר 3 נכנסת?
בדיוק בכך שהוריזון כנראה יהיה משחק מלוטש, כיפי וסבבה לגמרי של 80-85 במקרה הטוב (כמו למשל הfc שלא המציאו את הנוסחה, כמו רוב המשחקים שמשתמשים בה) ולא משחק של 95 שבעיני רבים הוא אחד ממשחקי הדור.
אני לא בטוח שמבחינת גיימפלי הוויצר הוא באמת משחק יותר טוב מהנוסחה הבטוחה והיכפית שהוריזון לקח אבל לוויצר היה משחק ייחודי שנבנה במיוחד בשבילו ובשביל העולם הפתוח שלו ונתן לכל היתרונות האמיתיים שלו לזרוח, בעוד הוריזן ירגיש אולי כמו עוד סקין שונה לfc3.
וזה לא שאני מבקש שהוריזן יהיה הוויצר, אני פשוט חושב שאם אנחנו מסתפקים במשחק סבבה אז הכל אחלה וכנראה נקבל (לא נשמע שהולך להיות כאן פלופ, לצורך העניין) אבל אם באמת רוצים לראות משחק עולם פתוח ברמה אחרת (כמו הוויצר 3, כמו gta5, אפילו אולי כמו fc3 בשעתו) הוא צריך לייצר לעצמו משהו ולא להדביק את המכניקות על הנוסחה הכי בנאלית ומשומשת כיום בזאנר הזה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 פברואר 2017, 01:45

אני ממש לא מסכים שמשחק צריך להיות להיות כזה חדשני כדי להיות מצוין. אף משחק אנצ'רטד לא המציא משהו והם כולם נהדרים. TLOU, ללא ספק אחד ממשחקי הדור הקודם, הוא בליל של קלישאות ונוסחאות מוכרות. GTA 5 הוא נוסחא בת עשרות שנים שלאט לאט לוטשה ושופרה על ידי רוקסטאר. RDR, אחד מהמשחקים הטובים ביותר אי פעם לא מכונה GTA עם סוסים ללא סיבה. 100% מהמשחקים של בליזארד, שכל אחד ואחד מהם נחשב למצוין וחוד החנית, הם נוסחא מוכרת שהם לקחו וליטשו לכדי שלמות.

אפילו הוויטצ'ר 3 הוא לא הרבה מעבר למשחק שמשתמש בנוסחא של בת'סדה, אבל ברמות ליטוש הרבה יותר מרשימות (וכמובן עם הרבה פחות חופש).

המשחקים שלוקחים ז'אנרים קדימה הם המשחקים שמשתמשים בנוסחא קיימת, מלטשים אותה, מוסיפים לה חלקים מנוסחאות אחרות ומקבלים משהו באמת מיוחד. לעיתים נדירות נמצא את המשחקים הסופר מקוריים, שעושים כמעט ורק דברים חדשים ומצליחים להיות מצוינים (האחרון שאפשר לתאר ככה הוא כנראה מיינקראפט). לרוב ההצלחה מגיעה אחרי הרבה ניסיון וליטוש של עקרונות קיימים. אגב, זה נכון גם לגבי FC3, שלקח המון מFC2, ומשחקי AC.

משחק שלוקח נוסחא מוכרת ומוצלחת יכול להיות יותר טוב מכל המשחקים שקדמו לו ועשו דברים דומים (GTA5, TLOU) והוא יכול להרגיש קצת עייף ובנאלי (FC4, משחקי AC מאוחרים). השימוש בנוסחא לא באמת אומר לנו אם המשחק ילך לכאן ולכאן. מה שמשנה זה הביצוע. בדברים מסוימים (הגרפיקה, הסטינג) הורייזן נראה כאילו הוא יכול מדהים. דברים אחרים (הכתיבה והמשחק), פחות.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 01 פברואר 2017, 09:05

InterAl כתב:
kririn כתב:
InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.



מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?

הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי

עולם פתוח = עולם שיש לך בו תנועה לא לינארית, שאתה יכול לנוע בין חלקים שונים בו בחופשיות יחסית. למה מטרויד פחות עולם פתוח מזלדה? כי לתקרה יש צבע חום ולא צבע כחול של שמיים?



לא, כי העולם לא פתוח
אתה בין מסדרונים לחדרים במטרואיד
כולל סדרת פריים

זלדה, רובם עולם פתוח עוד מהnes, אומנם בגלל מגבלות טכניות
של אותה תקופה, בפועל זלדה nes, זה חדרים שנותנים אשליה
של עולם פתוח, בגלל החיבור ביניהם
אבל המפה עולם פתוח, ומטרואיד לא

תבדוק מפות משחק מול משחק ותראה לבד
לא זכור לי אף משחק מטרויד. שהמפה פתוחה
בזלדה לא זוכר משחק מסדרונים, לפחות בגדולים
כי יש משחק 3ds שלא עולם פתוח, אבל מיועד למולטיפליר

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3748
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 01 פברואר 2017, 10:23

kririn כתב:
InterAl כתב:
kririn כתב:
InterAl כתב:סדרת העולם פתוח הכי טובה היא זלדה. אח"כ מטרויד, אח"כ castlevania.



מטרויד וקסטליווניה?
מה הקשר בכלל לעולם פתוח?

הם לפחות רובם, משחקי מסדרונים
אתה יכול לחזור אחורה, לפתוח אזורים סגורים
שיש יכולות חדשות, אבל אין עולם פתוח
מטרויד התחיל ככה
קסטליווניה ככה מאז הps1
לפני זה. היתה 2d אקשן סטנדרטי

עולם פתוח = עולם שיש לך בו תנועה לא לינארית, שאתה יכול לנוע בין חלקים שונים בו בחופשיות יחסית. למה מטרויד פחות עולם פתוח מזלדה? כי לתקרה יש צבע חום ולא צבע כחול של שמיים?



לא, כי העולם לא פתוח
אתה בין מסדרונים לחדרים במטרואיד
כולל סדרת פריים

זלדה, רובם עולם פתוח עוד מהnes, אומנם בגלל מגבלות טכניות
של אותה תקופה, בפועל זלדה nes, זה חדרים שנותנים אשליה
של עולם פתוח, בגלל החיבור ביניהם
אבל המפה עולם פתוח, ומטרואיד לא

תבדוק מפות משחק מול משחק ותראה לבד
לא זכור לי אף משחק מטרויד. שהמפה פתוחה
בזלדה לא זוכר משחק מסדרונים, לפחות בגדולים
כי יש משחק 3ds שלא עולם פתוח, אבל מיועד למולטיפליר

ההגדרה שלך למפת מסדרון ומפה פתוחה היא לא ברורה. לדעתי המפות של LTTP וסופר מטרויד פתוחות באותה מידה. פשוט ב-LTTP המפות בנויות כמישור ובסופר מטרויד כסייד סקרול, אבל זה לא הבדל מהותי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 95 אורחים

cron