עמוד 181 מתוך 266

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 12:16
על ידי glass man
swym כתב:
glass man כתב:בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

ההנחה שפיתוח דמות בודדת עולה מליון דולר וההכפלה שלה היא לא רק שגויה מלכתחילה, אלא גם לא מתחשבת בעלויות הפוחתות משמעותית של כל דמות נוספת שמכניסים למשחק אחרי הדמות הראשונה.

אני די בטוח שאתה מתווכח על משהו שאתה לא מבין בו אבל אם בא לך לחכות כשאני אהיה ליד מחשב אני אוכיח לך שאתה טועה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 13:05
על ידי swym
סבבה. אם יש לי שעה אז אני בינתיים אצפה בסרטון של קים סוויפט:
https://www.twitch.tv/videos/13274645

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 13:19
על ידי glass man
swym כתב:סבבה. אם יש לי שעה אז אני בינתיים אצפה בסרטון של קים סוויפט:
https://www.twitch.tv/videos/13274645

חחח הבנתי מה ניסית לרמוז כאן אבל אתה פשוט ממחיש כמה אין לך שמץ בנושא וכמה אתה מכליל משהו מסוג אחד של פיתוח משחקים לשני.

לפני שאראה לך שאתה טועה אני חייב להגיד שאף פעם לא היה לי ויכוח שכל כך קל לנצח בו מראש.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 13:24
על ידי swym
יש מצב שאתה פליט של איזה פורום דוג'ו למשחקי מכות? מניסיון העבר שלי, אלו תמיד האנשים שממהרים לקשור לעצמם כתרים ולהספים בטראש טוק לפני שהם בכלל נכנסו לזירה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 13:29
על ידי glass man
נהה אני לא משם. אני מוויגיימס ועוד מקומות בוויגמס הייתי פעיל בעיקר בנינטנדו בתקופות שרונן היה מתלהב ממשחקי קור של עקרבים לווי ;)

אבל אתה הפסדת בויכוח מראש ואני אראה את זה הבחורה הזו היא לא סמכות בתחום כמו מפתחי משחקי מכות שדיברו על הנושא שוב ושוב ואותם אני הולך להביא

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 13:33
על ידי Klayman
תמונה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 14:28
על ידי DrKeo
אולי תישבו את זה על איזה משחק SFV טוב? :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יוני 2020, 14:47
על ידי glass man
DrKeo כתב:אולי תישבו את זה על איזה משחק SFV טוב? :)


אני מוכן לזה :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 יוני 2020, 10:11
על ידי kririn
glass man כתב:נהה אני לא משם. אני מוויגיימס ועוד מקומות בוויגמס הייתי פעיל בעיקר בנינטנדו בתקופות שרונן היה מתלהב ממשחקי קור של עקרבים לווי ;)

אבל אתה הפסדת בויכוח מראש ואני אראה את זה הבחורה הזו היא לא סמכות בתחום כמו מפתחי משחקי מכות שדיברו על הנושא שוב ושוב ואותם אני הולך להביא



אי גם אני גם אהבתי את המשחק הזה עם עכביש ועקרב
צריך לזכור , בתקופה הזאת לרוב האנשים לא היה לא פלזמה
(פעם היתה מתחרה חזקה לlcd)
ולא lcd
ולא מסך שתומך ב720 p או יותר , חוץ ממסכי מחשב
שהרוב המוחץ של האנשים לא חיברו אותם לקונסולות
פשוט כי hdmi היה חדש מאוד בשוק ולא נפוץ
וקונסולת לא הגיעו עם vga, היום כבר מתאמים לכל דבר נפוצים מאוד
אבל זה לא היה ככה בתקופת הwii

אנשים שיחקו על crt רגילות ( לא גירסאות hd )
ולא קיבלו את האיכות הגרפית וסאונד שלps3 וx360 סיפקו
לא סתם הwii היתה הצלחה ענקית בשנים הראשונות
מעבר למשחקי קזואל, זאת היתה הקונסולה הזולה בשוק
ונכון היה גם הרבה משחקי זבל , אבל היו גם הרבה משחקים טובים ומקורים
שהמעבר לפלזמות וlcd, יתחזק
אז כבר ראו את ההבדלים הענקים בגרפיקה והwii יתישנה מהר מאוד
שים ps3 מול wii בcrt רגילה , תיראה אומנם הבדלים משמעותיים בגרפיקה לטובת הps3, אבל לא את הבדלי הדור מעל כמו wii מול ps3
בlcd טובה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 יוני 2020, 17:28
על ידי glass man
kririn כתב:
glass man כתב:נהה אני לא משם. אני מוויגיימס ועוד מקומות בוויגמס הייתי פעיל בעיקר בנינטנדו בתקופות שרונן היה מתלהב ממשחקי קור של עקרבים לווי ;)

אבל אתה הפסדת בויכוח מראש ואני אראה את זה הבחורה הזו היא לא סמכות בתחום כמו מפתחי משחקי מכות שדיברו על הנושא שוב ושוב ואותם אני הולך להביא



אי גם אני גם אהבתי את המשחק הזה עם עכביש ועקרב
צריך לזכור , בתקופה הזאת לרוב האנשים לא היה לא פלזמה
(פעם היתה מתחרה חזקה לlcd)
ולא lcd
ולא מסך שתומך ב720 p או יותר , חוץ ממסכי מחשב
שהרוב המוחץ של האנשים לא חיברו אותם לקונסולות
פשוט כי hdmi היה חדש מאוד בשוק ולא נפוץ
וקונסולת לא הגיעו עם vga, היום כבר מתאמים לכל דבר נפוצים מאוד
אבל זה לא היה ככה בתקופת הwii

אנשים שיחקו על crt רגילות ( לא גירסאות hd )
ולא קיבלו את האיכות הגרפית וסאונד שלps3 וx360 סיפקו
לא סתם הwii היתה הצלחה ענקית בשנים הראשונות
מעבר למשחקי קזואל, זאת היתה הקונסולה הזולה בשוק
ונכון היה גם הרבה משחקי זבל , אבל היו גם הרבה משחקים טובים ומקורים
שהמעבר לפלזמות וlcd, יתחזק
אז כבר ראו את ההבדלים הענקים בגרפיקה והwii יתישנה מהר מאוד
שים ps3 מול wii בcrt רגילה , תיראה אומנם הבדלים משמעותיים בגרפיקה לטובת הps3, אבל לא את הבדלי הדור מעל כמו wii מול ps3
בlcd טובה


זה לא הפואנטה הפואנטה שזה היה משחק של 5.7 בלחץ ורונן היה עושה לזה הייפ כאילו סטודיו צד א' של נינטנדו פיתח את זה.

מי שהיה שם זוכר חחח.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 יוני 2020, 18:17
על ידי DrKeo
כן, הwii הייתה מדבר שממה אז מי שהיה לו רק ווי איכשהו קיפל את המציאות והפך את deadly creatures למשהו שהוא יותר ממשחק AA סביר של 60.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 יוני 2020, 18:57
על ידי kririn
DrKeo כתב:כן, הwii הייתה מדבר שממה אז מי שהיה לו רק ווי איכשהו קיפל את המציאות והפך את deadly creatures למשהו שהוא יותר ממשחק AA סביר של 60.



בזמנו היה לי מחשב מישחקים
וwii
ואולי ds lite כבר לא זוכר , אני כן זוכר שאהבתי את המשחק הזה
תזכרו שעניין המשחקי אינדי של היום , לא היה מפותח בכלל פעם
נכון היו הרבה משחקי זבל , אבל זה עוד היה בעידן האטרי 2600
וכל וקונסולה מינסטרים מאז
אבל כימאת לא היו כל מיני סופר מיט בוי / ומינט קראפ ( לפני שהפך לזיכיון גדול )
וכל המשחקים האלו , היום deadly היה נחשב כאינדי
את האמת לא זוכר מי המפתחת ועם באמת היה אינדי
תזכרו שהwii הגיע רק עם 512 מגה לשמירות, ככה שאינדי היו מאוד מוגבלים
וה x360 בהתחלה גם הגבילה אכסון של מישחקים דיגיטלים
ככה שdeadly היה מקורי וטוב לזיכרוני לאותה התקופה
לא מתקרב למאריו גלקסי או זלדה tp
אבל טוב לתקופה-לא להיום , להיום זה משחק של 10-5 דולר
רוב הסיפריה בwii לא יזדקנה טוב

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 21 יוני 2020, 03:37
על ידי glass man
glass man כתב:
swym כתב:
glass man כתב:בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

ההנחה שפיתוח דמות בודדת עולה מליון דולר וההכפלה שלה היא לא רק שגויה מלכתחילה, אלא גם לא מתחשבת בעלויות הפוחתות משמעותית של כל דמות נוספת שמכניסים למשחק אחרי הדמות הראשונה.

אני די בטוח שאתה מתווכח על משהו שאתה לא מבין בו אבל אם בא לך לחכות כשאני אהיה ליד מחשב אני אוכיח לך שאתה טועה


טוב... אז אחרי שצחקנו והכל היה טוב ויפה הגיע שלב ההוכחות.

ראשית ידידי קרא את המאמר הזה בזמנך הפנוי.
https://www.siliconera.com/skullgirls-c ... s-cheaper/
אם אין לך כוח (וחבל כי נשמעת מעוניין ובקיא) אז אני אקצר לך ש250 אלף נחשב זול לדמות ושלפי מה שהיוצרים שמעו. כל דמות בסטריט פייטר 4 עלתה מעל 1m מליון כל אחת לפיתוח.

עדיין לא מאמין למפתחים מנוסים בז'אנר ? אז אני יכול גם להביא איינסידרים אמינים בתחום שמעולם לא פישלו שמאשרים את זה גם מיפן וגם מאמריקה כנל שזה תקף על נינטנדו אם תהיה מעוניין :)

עכשיו מה שכן אתה יכול להגיד שנינטנדו מיחזרה המון תוכן .. אולי אבל תבדוק כמה דמויות חדשות לגמרי יש.. תבדוק כמה בdlc שרובו דמויות אורח שמצריכות עבודה מאפס.

עכשיו תחשוב נגיד על משחקים כמו קילר אינסטינקט וסטריט פייטר 5 שאנחנו יודעים בוודאות ששם כל הנכסים הם מאפס אין אפילו מודל אחד ממוחזר..

ואני משוכנע שתסכים איתי שמדובר בפיתוח יקר :) יותר ממה שחשבת.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 25 יוני 2020, 18:35
על ידי swym
זה מה שהבאת? לול, אני מכיר את המאמר הזה כבר מלפני יותר מחצי עשור, כשהם עוד הריצו את הקיקסטארטר עצמו. השאלה היא אם אתה בכלל קראת את מה שאתה מביא?
תמונה
העלות הזו של 250,000 דולר זו לא עלות של הוספת דמות למשחק מכות, אלא עלות של "הרצת קמפיין מימון המונים שבסופו יהיה DLC שעבר סרטיפיקציה של יצרנית הקונסולה וכולל בתוכו דמות חדשה למשחק מכות".
אתה מבין שמתוך העלויות פה, מעל 10K הם תשלומים לקיקסטארטר ועוד 20K על פרסים עבור תמרוץ הקמפיין עצמו? אתה מבין שמדובר בתקופת הדור הקודם של הקונסולות, שבה מיקרוסופט גבתה ממך 10K דולרעל פאטצ' גם אם כל מה שהוא כולל זה תיקון של שם המשפחה של מישהו בקרדיטס (זה הסעיף של 1st party cert) וגם דורשת עוד סבב QA?

מתוך כל הברייקדאון הזה של ה250K, רק טיפה יותר 100K הם באמת מה שאפשר לקרוא לו "עלויות יצירת דמות". ופה צריך לזכור שskullgirls הוא משחק 2D מצוייר ביד, עם ההיטבוקסים הכי מוגזמים בתעשייה (בגלל זה 2K נמצאים בבסעיף משלהם) ואנימציות כל כך שונות בין דמות לדמות שאי אפשר להשמיש אותן שוב כמו ברוב המשחקים האחרים - בטח שמשחקי תלת. אה, וזה שזה משחק אינדי לא משנה את העובדה שהם אפילו מכניסים לשם איזה 20 דקות של דיאלוג מדובב לכל אחת מהדמויות).

הרי תקרא את הציטוט שאתה בעצמך קישרת אליו:
Without the additional expenses, Squigly’s development costs could have been lowered even further, down to $90,000, according to Bartholow, who came up with the budget for the character himself. The additional $60,000 comes from QA testing, submission, contributor payment processing fees, and manufacturing physical rewards—the last four items on the budget breakdown provided above.


אז מוסבר פה יפה איך מה-90K של העלות שהיה צריך בשביל הדמות בפועל, הגענו לקמפיין קיקסטארטר שרצה 250K בגלל כל הווג'ראס שמסביב (ובוא, כשמישהו מנהל קמפיין קיקסטארטר הוא לא בדיוק מכווץ עלויות אלא מנפח אותן בשביל שיהיה מרווח תמרון). אבל איכשהו, למרות שכל זה היה כתוב מול העיניים שלך, לא הגעת למספר שהם ציינו אלא הלכת בכיוון ההפוך לחלוטין וקפצת למליון דולר לדמות בלי שאין לך שום דבר שמגבה את מה שטענת בתוך הכתבה שצירפת.

בדיוק בגלל זה הבאתי לך מלכתחילה קישור לסרטון של קים סוויפט שבו היא מסבירה יותר לעומק את העלויות השונות שכרוכות בפיתוח דמות - זה שזלזלת בו ואז איכשהו הצלחת לספק קישור שמתכנס בדיוק לאותו רף של עלויות לדמות בודדת. שלוש תגובות של התרברבות בלי שום מקור. איפה בדיוק האוטוריטה להתפלגות מחירים של מליון דולר שחזרת והבטחת שתספק? יש לך בכלל שמץ של מושג מה אפשר לעשות במיליון דולר במונחי פיתוח, וכמה משאבים כל אחד מהתהליכים האלו צריך?
אל תביא לי "אינסיידרים" - אני לא צריך אינסיידרים כי אני נמצא בתוך התעשייה בעצמי. תביא לי דו"ח הוצאות שחתום עליו CFO או מצגת עלויות שהוצגה למנהל פיתוח עסקי, שכתוב עליה "צריך מליון דולר בשביל פיתוח של דמות חדשה במשחק מכות תודה" - וכזו שבתגובה לא גלגלו את המציג מכל המדרגות - ואז יהיה על מה לדבר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 25 יוני 2020, 19:49
על ידי glass man
swym כתב:זה מה שהבאת? לול, אני מכיר את המאמר הזה כבר מלפני יותר מחצי עשור, כשהם עוד הריצו את הקיקסטארטר עצמו. השאלה היא אם אתה בכלל קראת את מה שאתה מביא?
תמונה
העלות הזו של 250,000 דולר זו לא עלות של הוספת דמות למשחק מכות, אלא עלות של "הרצת קמפיין מימון המונים שבסופו יהיה DLC שעבר סרטיפיקציה של יצרנית הקונסולה וכולל בתוכו דמות חדשה למשחק מכות".
אתה מבין שמתוך העלויות פה, מעל 10K הם תשלומים לקיקסטארטר ועוד 20K על פרסים עבור תמרוץ הקמפיין עצמו? אתה מבין שמדובר בתקופת הדור הקודם של הקונסולות, שבה מיקרוסופט גבתה ממך 10K דולרעל פאטצ' גם אם כל מה שהוא כולל זה תיקון של שם המשפחה של מישהו בקרדיטס (זה הסעיף של 1st party cert) וגם דורשת עוד סבב QA?

מתוך כל הברייקדאון הזה של ה250K, רק טיפה יותר 100K הם באמת מה שאפשר לקרוא לו "עלויות יצירת דמות". ופה צריך לזכור שskullgirls הוא משחק 2D מצוייר ביד, עם ההיטבוקסים הכי מוגזמים בתעשייה (בגלל זה 2K נמצאים בבסעיף משלהם) ואנימציות כל כך שונות בין דמות לדמות שאי אפשר להשמיש אותן שוב כמו ברוב המשחקים האחרים - בטח שמשחקי תלת. אה, וזה שזה משחק אינדי לא משנה את העובדה שהם אפילו מכניסים לשם איזה 20 דקות של דיאלוג מדובב לכל אחת מהדמויות).

הרי תקרא את הציטוט שאתה בעצמך קישרת אליו:
Without the additional expenses, Squigly’s development costs could have been lowered even further, down to $90,000, according to Bartholow, who came up with the budget for the character himself. The additional $60,000 comes from QA testing, submission, contributor payment processing fees, and manufacturing physical rewards—the last four items on the budget breakdown provided above.


אז מוסבר פה יפה איך מה-90K של העלות שהיה צריך בשביל הדמות בפועל, הגענו לקמפיין קיקסטארטר שרצה 250K בגלל כל הווג'ראס שמסביב (ובוא, כשמישהו מנהל קמפיין קיקסטארטר הוא לא בדיוק מכווץ עלויות אלא מנפח אותן בשביל שיהיה מרווח תמרון). אבל איכשהו, למרות שכל זה היה כתוב מול העיניים שלך, לא הגעת למספר שהם ציינו אלא הלכת בכיוון ההפוך לחלוטין וקפצת למליון דולר לדמות בלי שאין לך שום דבר שמגבה את מה שטענת בתוך הכתבה שצירפת.

בדיוק בגלל זה הבאתי לך מלכתחילה קישור לסרטון של קים סוויפט שבו היא מסבירה יותר לעומק את העלויות השונות שכרוכות בפיתוח דמות - זה שזלזלת בו ואז איכשהו הצלחת לספק קישור שמתכנס בדיוק לאותו רף של עלויות לדמות בודדת. שלוש תגובות של התרברבות בלי שום מקור. איפה בדיוק האוטוריטה להתפלגות מחירים של מליון דולר שחזרת והבטחת שתספק? יש לך בכלל שמץ של מושג מה אפשר לעשות במיליון דולר במונחי פיתוח, וכמה משאבים כל אחד מהתהליכים האלו צריך?
אל תביא לי "אינסיידרים" - אני לא צריך אינסיידרים כי אני נמצא בתוך התעשייה בעצמי. תביא לי דו"ח הוצאות שחתום עליו CFO או מצגת עלויות שהוצגה למנהל פיתוח עסקי, שכתוב עליה "צריך מליון דולר בשביל פיתוח של דמות חדשה במשחק מכות תודה" - וכזו שבתגובה לא גלגלו את המציג מכל המדרגות - ואז יהיה על מה לדבר.


כמה נוח שהתעלמת מהדיווחים במאמר שכל דמות בסטריט פייטר 4 עלתה מעל מליון דולר כמה נוח שאתה מתעלם ממפתחים ששמעו את זה ומאיינסידרים שהם בתןך הזאנר מהיום שהוא התחחל.

יופי לך שאתה בתעשייה ואני מתכנת ומנהל רשתות אז מה? עשית פה רושם בעיקר על עצמך. אבל אני כבר הבנתי שקשה לך להגיד שטעית לא נורא לא איכפת לי.

הייתי מתעסק בחפירה שלך ברצינות ומסביר לך שוב למה אתהטועה אבל כשאתה לא מנהל דיון רציני ומתעקש להראות מבין בתחום שאתה לא מבין ומתעלם מאנשים שמבינים יותר ממך ויכולים להסביר לך אין טעם.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 01 יולי 2020, 22:11
על ידי DrKeo
מי היה מאמין שקרייסס ירוץ על הסוויטץ׳ יום אחד, אה?

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 01 יולי 2020, 22:47
על ידי glass man
DrKeo כתב:מי היה מאמין שקרייסס ירוץ על הסוויטץ׳ יום אחד, אה?


ועוד לפני מריו גלקסי non the less. היה אחלה קמפיין בא לי עליו סיבוב נוסף על הסוויץ כשארכוש אחת. כן כמובן שזה לא היה ברמה של Hl2 או משהו אבל זה לחלוטין היה ברמה של טיטאפונל 2 שזה כמעט god tier.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 16 יולי 2020, 02:15
על ידי DrKeo
פייפר מריו עומד כרגע על 81. ציון לא רע, אבל נמוך יחסית להיצע של נינטנדו על הסוויטצ' בשנים האחרונות.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 16 יולי 2020, 02:27
על ידי glass man
מותר להתלונן למה לא היתה התערבות על פייפר מריו? כן, אני עדיין עם המלח מההפסד לבוזמן. שיתנו 81 אם הם רוצים.
זה משחק שמשחקים בשביל ההומור ומהסרטונים זה נראה מוצלח.

נ.ב העיקר שמטרויד פריים 4 יהיה מוצלח אני בטוח שזה יהיה אחלה פיצוי בשבילך על זה שאין פרפקט דארק.

גילוי נאות מכל המטרוידים ששיחקתי סיימתי רק את פריים 2 אבל זה הספיק לי בשביל להאמין שרטרו נמצאים בטופ 5 מבחינת מפתחים.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 16 יולי 2020, 17:13
על ידי DrKeo
אני משחזר פה הודעה של קליימן שמחקתי בגלל התקלה שהייתה בפורום:
Klayman כתב:גלאס אחי, כל אחד פותח איזו התערבות שהוא רוצה :).

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 16 יולי 2020, 17:41
על ידי glass man
אה חחח. משום מה חשבתי שלאסקין ובלינג אחראים על זה. איזה טמבל יצאתי :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 16 יולי 2020, 18:00
על ידי DrKeo
כל אחד יכול לפתוח התערבות, אני רק עושה טיפה מודרציה בכדי שהן ישארו במחוזות הגיוניים :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יולי 2020, 16:28
על ידי swym
glass man כתב:כמה נוח שהתעלמת מהדיווחים במאמר שכל דמות בסטריט פייטר 4 עלתה מעל מליון דולר כמה נוח שאתה מתעלם ממפתחים ששמעו את זה ומאיינסידרים שהם בתןך הזאנר מהיום שהוא התחחל.

יופי לך שאתה בתעשייה ואני מתכנת ומנהל רשתות אז מה? עשית פה רושם בעיקר על עצמך. אבל אני כבר הבנתי שקשה לך להגיד שטעית לא נורא לא איכפת לי.

הייתי מתעסק בחפירה שלך ברצינות ומסביר לך שוב למה אתהטועה אבל כשאתה לא מנהל דיון רציני ומתעקש להראות מבין בתחום שאתה לא מבין ומתעלם מאנשים שמבינים יותר ממך ויכולים להסביר לך אין טעם.

אתה יודע איזו אכזבה זו לחזור לפה אחרי איזה חודש של עומס, לחכות עד שמצליחים ליפול על שרת של godaddy שמכוון לתאריך הנורמלי כדי שהתגובות לא ישתבשו, ולגלות שכל הטררם ששפכת פה קודם. מה שהרמת פה אחרי כל ה"חכה חכה שאני אהיה ליד מחשב אני אוכיח לך שאתה טועה" ו"מעולם לא היה ויכוח שיותר קל לנצח בו מראש"... זה יותר מאכזב ממסיבת עיתונאים של EA.

אני אפילו אעזור לך: כשכל הבסיס לטענה שלך על מליון דולר, מסתכמת במישהו שבפועל מצהיר שליצור דמות במשחק שלו עולה פחות מ-100$, ואז עוד משתמשת במילה "דיווחים"...
: “We’ve heard rumors that Street Fighter IV characters cost more than $1M each.”
אני לא יודע מאיפה להתחיל להגיב לזה - מעבר אולי להמליץ לך לפתוח מילון ותחפש מה המשמעות של המילה rumor באנגלית: "שמועה" זה לא אינסיידרים וזה לא כלום, ולנפנף בשטות הזו כאילו "הוכחת" או "ניצחת" פה רק יוצר את הרושם המוצדק שהערכת היתר העצמית שלך נמצאת ביחס הפוך להבנה האפסית שלך בו -שיא של אפקט דאוניג-קרוגר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יולי 2020, 16:37
על ידי glass man
בסדר חבר תשאר בדעתך. אתה לא יודע לרדת מהעץ שטיפסת עליו לא נורא.

כל מה שאתה אומר עלי על הבולשיט של דאוניג קרוגר אינו אלא מראה של עצמך.

אני הייתי מנהל איתך דיון רציני ארוך פורה ומעמיק אם הייתי מרגיש שאתה מעוניין בדיון ששנינו יכולים ללמוד בו משהו אחד מהשני.

ברגע שהבנתי שנכנסת לדיון הזה בdrive by post רק כדי להראות מבין הבנתי שאין טעם.

תשאר בדעתך אני אשאר בדעתי לא קרה כלום.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 19 יולי 2020, 16:42
על ידי swym
אתה היחיד שטיפס כאן על עץ... העלית טענה שאחר כך לא הצלחת לגבות פה בשום צורה. זה לא עניין של "תישאר בדעתך" אלא עניין של זה שאחרי שתיקנתי אותך - במקום לבדוק את עצמך התרברבת, לא הצלחת לגבות שום דבר, ועכשיו אתה מנסה להסיט את הדיון כי הבנת שאין לך שום דרך לצאת מזה כמו שצריך.
הרי כל מה שהיית צריך לעשות, זה להמחיש איך ואיפה בדיוק דמות במשחק מכות עולה מליון דולר להפקה, אבל בפועל כל מה שהצלחת לספק רק שמט את הקרקע לחלוטין מתחת לטיעון שלך אלא ישב אחד לאחד עם הטענה שאני העליתי. אני מבין שקשה לך להודות בזה, אבל מקווה שלפחות אתה מפנים שרצוי מידי פעם לבדוק את בסיס הידע שלך - בטח כשכולו מבוסס על שמועות בכתבה מלפני חצי עשור שקראת באינטרנט.