Laskin כתב:אין לי כח להכנס לזה שוב, אבל משחקים כמו GOW2 וHORIZON 2 לא משתווים בSCOPE שלהם למשחקי מסילה שהבאת מהדור הקודם או אם זה היה עולם פתוח - זה היה אינפמוס שלא חידש שום דבר בעולם הפתוח שלו, רק עוד פוליגונים, עוד אפקטים, אחד לאחד כמו ראצ'ט מבחינת קפיצה גרפית, רק שפה יש לך ריי טרייסינג ושימוש חסר תקדים בSSD, זה אמנם רק משחק אחד לעומת כמה, אבל זה משחק מצויין לעומת כמה קקות שאפילו אני שמ-מ-ש אהבתי את אינפמוס וממש מתלהב מגרפיקה חדשה כמו האורדר וממש אוהב מירוצים יפים כמו דרייבקלאב וממש רוצה שוטר טוב בקונסולה של סוני כמו שקילזון יכול היה להיות - לא שקלתי לשנייה לרכוש PS4 בחלון ההשקה, ובעצם עד שיצאה הפרו. וגם אתה לא. ואחרי שקניתי אותה, לא טרחתי לקנות את המשחקים האלה ולא שיחקתי באף אחד מהם, אפילו שנייה. וגם אתה לא.
אף אחד לא מדבר על איכות המשחקים, גם GOW נראה סתם more of the same, כנ״ל GT7, זה לא הדיון פה. הדיון פה הוא קפיצה שמרגישה כמו דור הבא. ראצ׳ט הוא קילומטרים מאחורי אינפמס, קילזון, רייז או דרייבקלאב. אתה כבר ראית את הטעות שלך, משחקי דור הבא יראו כמו הלבלייד 2 והדמו של המטריקס, לא כמו ראצ׳ט. לעומת זאת אינפמס, דרייבקלאב, רייז ו-KZ יצגו טוב מאוד איך נראים משחקי פס4. כלומר בדור הקודם קבלת משחקי דור הבא אמיתיים מ-day one, אולי חלקם היו מחורבנים, אבל זה לא נושא השיחה בכלל. אתה תראה שעוד שנתיים תחשוב שרצ׳אט הוא בדיחה רעה, אני מוכן לחתום על זה. כשתתרגל לגרפיקה ברמה של הלבלייד 2, איך תוכל להגיד בכלל שראצ׳ט נראה דור הבא? לא ברור.
Laskin כתב:אתה חושב שזה מקרי שהם ככה? כשערכי ההפקה עלו משמעותית בדור הקודם - זו הייתה הדרך היחידה שלהם לאפשר למקסם את הכח היבש של הקונסולה בהשקה. אף אחד מהמשחקים האלה לא קיבל 5 שנות פיתוח מלאות של מאות ואלפי מפתחים שמשחקים כמו GOW או הורייזון דורשים, להמציא מנוע שיהיה חוד החנית בעוד חצי-עשור ולעבוד על משחק מאז 2015-16 כדי לצאת ב-2020-21 ובנוסף לזה לנצל את הדור הבא ממש ממש טוב - זו מטורפת. אפשרית, אולי, בקושי, אבל לא ריאלית, והציפייה שלך שזה היה *חייב* לקרות היא בעיניי קצת "מפונקת".
די נו, כל כותרי ההשקה הם כאלה. תסתכל על כל דור, תמיד כותרי השקה הם חרא כי הם rush job שעושים בפחות משנתיים. הורייזן ו-GOW הם לא כותרי השקה, GOW יוצא פאקינג שנתיים לתוך הדור הבא. מה נסגר איתך? הוא רק התחיל פיתוח באמצע 2018, ליטרלי פריים הזמן המושלם לפתח כותר דור הבא. ואתה יודע מה? אם GOW דור הבא אמיתי היה גורם לזה שרגנרוק יצא בנניח מרץ 2024, זה לגמרי היה שווה את זה. למה אני ארצה לשחק ב-GOW שנה וחצי מוקדם יותר כשאני יכול לקבל חווית דור הבא מלאה? למה שנרצה שרוב סנטה מוניקה יתבזבזו על משחק פס4 בפאקינג 2022? אז שיוציאו את רגנרוק ב-2023, ב-2024, לא משנה מתי הוא יהיה מוכן לדור הבא. אבל למה להתחיל רק לעבוד על GOW של הדור הבא ב-2022 במקרה הטוב? כדי שנקבל סופסוף GOW שמצדיק את הפס5 כשהפאקינג פס6 כבר בשוק?
Laskin כתב:לשאלתך לגבי נוטי דוג - לא, המשחק הגדול באמת הבא שלהם לדור הבא לא יצא ב-2025... אבל הוא כן יצא בטח בסוף 2023, ויהיה משחק הרבה יותר קטן בסקופ שלו מאנצ'רטד 4 או TLOU2, להערכתי.
ואם יהיה מזל אז נקבל בסוף 2022 את הFACTIONS הזה שלהם, שבטח לא יהיה מרשים הרבה יותר מהורייזון 2 או GOW:R, שאני עדיין חושב שיהיו המשחקים הכי יפים בז'אנר שלהם ביום שהם יצאו, אז שוב - אפשר להתלונן שזה לא אפילו יותר מהכי, אבל זה נשמע לי קטנוני בטירוף
אבל איך לאסקין, איך נוטידוג תוציא משחק רק שנה אחרי ש-UE5 יצא? מהההה, המנוע שלהם היה מוכן 4 שנים לפני UE5????
הבנת את הנקודה? הטיעון הזה ריק, זה לא רלוונטי מתי UE5 יצא. אפיק היא חברה שצריכה לעשות פי כמה יותר עבודה בשביל להכין את המנוע שלה ללקוחות משלמים. נוטידוג, סנטה מוניקה או גרילה חיות את החיים הטובים, הן כותבות מנוע שמיועד למשחק אחד שאמור לרוץ על קונסולה אחת ויש להם גישה לאותה קונסולה וכלים אפילו לפני אפיק. המתכנתי מנוע של נוטידוג לא הולכים לישון ארבע שנים לפני שהמשחק יוצא, המנוע מתפתח ומשתפר עד היום שהמשחק יוצא. זאת הסיבה שאפיק הוציאו את גירס 1 כמה חודשים אחרי ש-UE3 היה זמין למפתחים. הם עבדו על גירס 1 מ-2003 למרות שהמנוע היה זמין רק ב-2006, כי כשאתה מפתח משחק אתה עושה את זה במקביל למנוע כשהעיצוב של המשחק מזין את המנוע וההתקדמות של המנוע מזינה את הפיתוח של המשחק.
אין שום סיבה שמשחק דור הבא אמיתי לא יהיה מוכן ב-2022, פשוט אין, חוץ מאשר סיבות שיווקיות. אם מחזור הפיתוח שלך מוכן לזה, והמחזור פיתוח של סנטה מוניקה היה פאקינג מושלם לפיתוח דור הבא, אז אין שום סיבה שלא תצליח להרים משחק דור הבא מדהים אלה אם החליפות של סוני כפו עליך לעשות משחק פס4 כי תמכור 10% יותר עותקים.
We're just normal men. We're just innocent men