swym כתב:DrKeo כתב:גיא, שכר מתכנת בפולין נע בין 10,000 ל40,000 דולר בשנה. באירופה המערבית זה שכר של מנקה רחוב. זה הרבה מתחת לשכר המינימום בכל אירופה המערבית.
http://www.payscale.com/research/PL/Job ... per/Salary
רק להשוואה, שכר המינימום בארץ הוא יותר מ15,000$ בשנה.
אתה מבלבל בין "שכר מתכנת בפולין" ל"שכר מתכנת בCDP" (ובדגש על שכר מתכנת זר בCDP). כמו שכבר ציינתי, CDP כסטודיו בינלאומי פועל בסביבה יותר תחרותית מחברת הפיתוח המזרח-אירופאית הממוצעת שעושה עבודות אאוטסורסינג זולות.
DrKeo כתב:swym כתב:DrKeo כתב:גיא, שכר מתכנת בפולין נע בין 10,000 ל40,000 דולר בשנה. באירופה המערבית זה שכר של מנקה רחוב. זה הרבה מתחת לשכר המינימום בכל אירופה המערבית.
http://www.payscale.com/research/PL/Job ... per/Salary
רק להשוואה, שכר המינימום בארץ הוא יותר מ15,000$ בשנה.
אתה מבלבל בין "שכר מתכנת בפולין" ל"שכר מתכנת בCDP" (ובדגש על שכר מתכנת זר בCDP). כמו שכבר ציינתי, CDP כסטודיו בינלאומי פועל בסביבה יותר תחרותית מחברת הפיתוח המזרח-אירופאית הממוצעת שעושה עבודות אאוטסורסינג זולות.
ראיתי את הכתוביות מתגלגלות בסוף הוויצ'ר 3, 95% מהאנשים בחברה עם שם מזרח אירופאי.
DrKeo כתב:swym כתב:DrKeo כתב:גיא, שכר מתכנת בפולין נע בין 10,000 ל40,000 דולר בשנה. באירופה המערבית זה שכר של מנקה רחוב. זה הרבה מתחת לשכר המינימום בכל אירופה המערבית.
http://www.payscale.com/research/PL/Job ... per/Salary
רק להשוואה, שכר המינימום בארץ הוא יותר מ15,000$ בשנה.
אתה מבלבל בין "שכר מתכנת בפולין" ל"שכר מתכנת בCDP" (ובדגש על שכר מתכנת זר בCDP). כמו שכבר ציינתי, CDP כסטודיו בינלאומי פועל בסביבה יותר תחרותית מחברת הפיתוח המזרח-אירופאית הממוצעת שעושה עבודות אאוטסורסינג זולות.
ראיתי את הכתוביות מתגלגלות בסוף הוויצ'ר 3, 95% מהאנשים בחברה עם שם מזרח אירופאי.
DrKeo כתב:אני לא מכיר את הציטוט אבל איך אתה מסביר שהם פתוח את המשחק עולם פתוח עם הכי הרבה תוכן שראיתי אי פעם אולי חוץ מאשר GTA ב30+ מליון דולר כשכל חברה אחרת צריכה לשפוך 100+ מליון דולר על פרוייקט כזה?
swym כתב:DrKeo כתב:אני לא מכיר את הציטוט אבל איך אתה מסביר שהם פתוח את המשחק עולם פתוח עם הכי הרבה תוכן שראיתי אי פעם אולי חוץ מאשר GTA ב30+ מליון דולר כשכל חברה אחרת צריכה לשפוך 100+ מליון דולר על פרוייקט כזה?
למה כל חברה אחרת? אני לא מכיר כמעט אף חברה עם תקציב של 100 מליון לפיתוח בלבד חוץ מ-GTA.
את Skyrim למשל (כנראה המשחק הכי מתאים להשוואה כזו) עשו בתקציב כולל של 85 מליון לפיתוח ושיווק - מאד דומה לתקציב הכולל לפיתוח ושיווק של הוויצ'ר 3 (80 מליון). אין מידע על החלוקה הפנימית בסקיירים, אבל קשה לי להאמין שפחות מחצי מאותם 85 מליון הלכו לשיווק - מה שמציב את העלויות בערך אותו ballpark.
וAshes of the Singularity נראה מאד מרשים בDX12. מאז SupCom אני מחכה למשחק בכזו סקאלה:
Laskin כתב:בדר״כ קוד לסטים. אתה תקבל אותו כמה ימים לפני, זה יהיה כתוב תמיד במשחקים שלך באתר עצמו
Yahel12 כתב:Laskin כתב:בדר״כ קוד לסטים. אתה תקבל אותו כמה ימים לפני, זה יהיה כתוב תמיד במשחקים שלך באתר עצמו
פעם ראשונה שאני קונה מהם אז אין לי מושג, קוד לסטים באימייל? או שגם אפשר לראות אותו באתר עצמו? ואיך?
DrKeo כתב:הם יכולים, כל אוכלוסית פולין יכולה בתאוריה. אבל אני לא מבין מה הנקודה, זאת חברה פולנית שעובדת בפולין עם עובדים פולנים (לרוב). כל העובדים שלה מוזמנים לעבור למערב אירופה (חלק גם עשו, למשל יש חבר׳ה שעברו להולנד לעבוד בגרילה) אבל מה לעשות, זה תמיד יהיה זול יותר מלפתח משחק ביפן, מערב אירופה או ארה״ב.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 99 אורחים