ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 02 יולי 2021, 21:38

כנראה בגלל שORI העלה לך את הרף יותר מדי, במיוחד ששניהם על הסוויץ.
ORI נראה משגע, יופי לא נורמלי מה שתרצה אבל אני כבר עכשיו יכול לחתום לך על כל הון שבעולם שמטרויד יהיה שנות אור ממנו בגיימפלי אני מתלהב ממטראויד רק לעיתים רחוקות מאוד, אם אני עף על זה ברמה הזו אז הם עשו משהו יוצא דופן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יולי 2021, 22:36

נינטנדו אחת החברות העשירות והמוכשרות בתעשיה, אני לא רואה סיבה למה הם לא יעשו מטרויד דו מימדי מרשים מאורי. זה ממש מבאס שהמשחק נראה כאילו הוא בן 15. אני פנאט מטרויד אבל העובדה שהוא נראה כל כך low budget ושאומנותית הוא לא נראה כמו משחק מטרויד קצת מורידות לי. וכמובן שאני אקנה אותו day one.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 02 יולי 2021, 22:59

נינטנדו אולי אחת המוכשרות, אבל חוץ ממונוליט ואולי הצוות של מריו, ואולי רטרו מי באמת יכול לעשות את זה אצלם? יש להם מחסור חמור בKnow How עם משחקי HD ואתה יכול לראות את זה עם כל הפיתוח חוץ שלהם, את סמאש נאמקו עושים, מריו קארט 8 גם שם נאמקו עזרו מאוד בפיתוח שלו, ואת מטרויד הזה, עושה צוות מערבי, כאילו נינטנדו משתמשת בידע שלהם.
כל הפיתוח של המטרויד הזה הוא על ידי צוות חיצוני מערבי כשאת הdesign והבימוי נינטנדו עושים מרחוק.

כאילו, אני מבין את הבאסה אבל איך שאני רואה את המצב, אין לנינטנדו איך לפתח את זה, אלא אם כן אנחנו רוצים שרטרו תעשה את זה, וראינו איך זה נגמר עם country tropical freeze אנשים לא קיבלו את זה יפה שהם ביזבזו את הזמן על משחק 2D נינטנדו למדו מאז.

אבל אני מבין אתכם, באמת קצת מבאס כל האפור הזה, שרואים את המפלים היפים האש המהממת וכל היופי המתפרץ הזה של ORI אבל תסתכלו איזה חלק הגיימפלי, אני בחיים שלי לא ראיתי מטרויד 2D כזה smooth as butter הם תמיד היו כזה "ליד" זה תמיד הרגיש שאפילו כמשחקי 2D הם גדולים על החומרה המארחת שלהם, פה זה פשוט 60FPS מדהים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 02 יולי 2021, 23:36

טוב קצת שמועות מZippo אחד עם מקורות אמינים בנוגע לנינטנדו. (הדליף למשל את המטרויד האחרון)

פייר אמבלם:
הוא אומר שפייר אמבלם הבא יהיה ריימיק, של פייר אמבלם 4 או פייר אמבלם 6, שבשבילי זה באסה כי שיקחתי בהם כבר לפני שנים, אני כנראה אצטרך לחכות לסוויץ 2 בשביל לקבל המשך אמיתי, כואב אבל זה נראה המציאות.כמובן שאם מישהו לא שיחק בפייר אמבלם 4 אז זה יותר ממשחק חובה,אסור להפסיד אותו בשום אופן לא משנה מי ומה אתם.

דונקי קונג:
הוא שוב חוזר על מה שהוא אמר קודם, הצוות של מריו מפתח את המשחק הזה כבר 3 שנים ברציפות והוא אומר שנשמע על המשחק הזה בקרוב, החלק המעניין זה שהוא אומר שהמשחק הזה הוא פאקינג ביג דיל בעיני נינטנדו זה לא משהו שהוא "זבנג וגמרנו" הם ממש רוצים לעשות reboot לכל המותג שיהפוך את הסדרה הזו לאחת הסדרות הראשיות שלהן.

הוא אומר שנינטנדו יעשו סרט או סדרה בנוסף למשחק, הוא לא יודע מה מהם זה יהיה אבל גם הסרט/סדרה הזו אמורים להיות ביג דיל.

מעבר לאמינות הקבועה שלו, נינטנדו אמרו בדירקט האחרון שיש הרבה דברים שהם לא חשפו, וזה שהם עובדים על עיבודים לקולנוע טלווזיה, אנחנו יודעים שנים כבר.
https://zippospeaks.blogspot.com/2021/0 ... -2019.html

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יולי 2021, 01:25

נינטנדו חברה ענקית ויש בה כמה מאות עובדים שהם הקרם של התעשיה, גם בצד הטכני. אין שום סיבה שמטרויד יראה כמו משהו ש5 מפתחים רנדומאלים יעשו. כמובן שהוא עדין רץ על הסוויטצ׳, אבל עדין, עם מטרויד דו מימדי אפשר לעשות גרפיקה מרשימה משמעותית ממשחק כמו מריו אודסי או זלדה botw. וזה הרי לא בדיוק דורש צוות של 300 אנשים, גם משחק מרשים כמו אורי 2 פתחו פחות מ50 אנשים. אף אחד לא דורש מנינטנדו לעשות משחק של 200 מליון, אבל זה נראה כמו משחק של 2 מליון. יש גם נקודת אמצע בין השניים ואני חושב שזה מה שציפינו לו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 יולי 2021, 01:53

אולי הם מוכשרים, אבל עדיין לא ברור לי מי שם יעשה את זה, אף אחד פה בטח לא היה רוצה שהמפתחים של Yoshi's Crafted World יעשו משחק מטרויד רק כי הם יודעים לעשות משחק 2D יפה. (עזוב, שאפילו הם לא באמת נינטנדו אלא רק נמצאים איתם בדרגה של "קרוב לצד ב') למשל הם לפעמים עובדים על משחקים משלהם ואז נינטנדו צריכה להתחשב בלוז שלהם.

קמלוט, עושים משחקי ספורט של מריו כבר שנים. רטרו עושים מטרויד פריים 4, הצוות של פיקמין, למרות שאף אחד לא מאמין לזה כנראה עושה פיקמין 4, הצוות של מריו כמו שרואים למעלה עושה דונקי קונג, ומי יודע אולי גם מריו לסוויץ 2.

הצוות של לואיג' עושה כנראה משחק לואיג'י ...

כאילו אני מבין אותך אבל צריך מישהו שאשכרה יפתח את זה.

ואני די בטוח שחצי מהמאוכזבים כאן, היו עוד יותר מאוכזבים אם הם היו שומעים שמטרויד פריים 4 "נדחה עד אין סוף" כי רטרו עושים במקביל גם את metroid dread, אז היה לנו מטרויד שנראה כמו אורי או יותר יפה אם רטרו היו עושים אותו, אבל היינו מקבלים את מטרויד פריים ב2029 או משהו כזה :)

אפשר גם בתאוריה היה להקריב את המשחקי דונקי קונג שEAD TOKYO עושים, בשביל שיעשו 2D מטרויד, אבל וואו נדב, לא נראה לי שאנשים היו מקבלים את זה טוב שהצוות הכי טוב של נינטנדו עושה 2D מטרויד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יולי 2021, 03:16

די נו, כמה אנשים צריך כבר להקריב בשביל לעשות משחק מטרויד דו מימדי? 30? 50? יש בנינטנדו מעל לאלף מפתחים ואנחנו מנהלים דיון על הקומץ המסכן שצריך בשביל לפתח משחק דו מימדי? נינטנדו חברה של מליארדים ואתה מצפה ממנה לפחות ממה שכמה אנשים מmoon עשו עם אורי. זה קצת עצוב, לא?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 יולי 2021, 16:04

נדב אי אפשר להתעלם אבל מכל החרא שהביא עלינו עידן הWII. זה לא שנינטנדו קברה את הWII עשתה WII U וזהו מעכשיו והלאה היא מפתחת מוכשרת של HD מן המניין.
מרגישים את ההשפעות של הWII על נינטנדו עד היום. אם תסתכל על המשחקים שלהם לWII U הם לחלוטין מרגישים למשל כמו משחקי 3DS בHD וגם היום התפוקה שלהם נמוכה מאוד.יש להם מעט מאוד צוותים עם ניסיון מעשי בזה.

אז כן, אני מבין את הנקודה העיקרית שלך, עם כל הכסף שלהם הם בהחלט יכולים לשכור את הצוות הכי טוב שיש למשחק שיראה יותר טוב מאורי זה ברור, אבל להקים צוות כזה או לרדוף אחרי צוות כזה,שיש להם כבר צוות מערבי עם ניסיון בריימיק של מטרויד 2 ל3DS וחבר'ה שהם יודעים שמבינים טוב את הסדרה הזו וכאלה שיש לנינטנדו כבר ניסיון בלעבוד איתם...

אני ממש מבין אותך/את לאסקין/את כל מי שרוצה משחק יותר יפה ממה שקיבלנו אבל כשאני בוחן את העניין זה הכי טוב שיכולנו לקבל מנינטנדו בנסיבות הקיימות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יולי 2021, 20:27

אתה סתם מזלזל בנינטנדו, זלדה botw, מריו אודסי, לואיג׳י 3 ופיקמין 3 יותר יפים מרוב היבול של ה360 והפס3. נינטנדו אולי מפגרת חומרתית, אבל תוכנתית הם זורחים ברמת חומרה שהם תקועים עליה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 22098
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 04 יולי 2021, 13:47

אולי הם יותר יפים מהרבה משחקים שיצאו לפני 10-15 שנה, אבל זה הרבה יותר קל לנצל חומרה אחרי עשור של כלים שנכתבו עבורה מאשר בזמן אמת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 14:04

Laskin כתב:אולי הם יותר יפים מהרבה משחקים שיצאו לפני 10-15 שנה, אבל זה הרבה יותר קל לנצל חומרה אחרי עשור של כלים שנכתבו עבורה מאשר בזמן אמת.

זאת ארכיטקטורה חדשה לגמרי עבורם והקונסולה הראשונה שלהם (יחד עם הWIIU שהיא באותו level) שהיא מבוססת שיידרים ו-HD כך שאני לא חושב שיש פה בדיוק מקרה שכזה. הכלי פיתוח, הארכיטקטורה, הכל חדש. מה שכן אפשר להגיד שהם משתפשפים על הרמת חומרה הזאת עוד מאז ה-WIIU שזה מסוף 2012. ועדין, ארבע וחצי שנים פנימה הם הצליחו להוציא לפועל את זלדה BOTW שיכל להיות אחד המשחקים הכי מרשימים טכנית בדור הפס3. אני לא חושב שיש דור שבו נינטנדו לא הייתה בקרם של הקרם טכנית ביחס לחומרה. אולי החומרה הייתה חרא, אבל נינטנדו תמיד הייתה מפתחת מטורפת לאותה חומרה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 14:26

אני מסכים עם לאסקין,נאמקו למשל עזרו מאוד במריו קארט/ARMS ופיתחו את סמאש, ואת המשחק מכות של פוקימון.
https://www.nintendoenthusiast.com/band ... -8-deluxe/ עצם העובדה שנינטנדו צריכה עזרה מאסיבית בפיתוח המשחקים האלה ורבים אחרים מראה כמה היא איבדה מיכולתה הטכנית לדעתי.

לפני כמה שנים ראינו למשל את דור המפתחים הנוכחי מוציא מהמאסטר סיסטם העתיקה טריקים של parallex Scrolling ושלל טריקים שעד לאחרונה נחשבו דברים שמחוץ ליכולת הטכנית שלה וזה נטו בגלל כלי הפיתוח שהשתפרו.

ועל זה אפשר להוסיף שהסוויץ היא סוג של 360 פרו ולדעתי חזקה אפילו מ360 פרו כי אשכרה יש לה תמיכה באנריל 4 ובדברים מודרנים.

נינטנדו היא פשוט לא הPowerhouse שהיא היתה לפני עידן הHD בעיני. כמובן אנחנו לא חייבים להסכים עם זה, אבל בעיני מריו אודיסי הוא משחק יפה בגלל הסגנון האמנותי שלו, לא בגלל שהוא מרשים טכנית.

מספיק לראות איזה מכוער donkey kong country tropical freeze למרות שהוא של רטרו אחת החברות הכי מוכשרות שיש לנינטנדו, המשחק פשוט נראה רע. כמו משחק WII ברזולוציה יותר טובה.אפילו לא התחלתי לדבר על הנטישה המאסיבית שהיתה מרטרו בגלל העניין הזה.

אז כן זלדה BOTW נראה ליגה לחומרה אולי הצוות היחיד של נינטנדו שנשאר עם עליונות טכנולוגית ביחד עם מונולית שגם הם נשארו בעליונות טכנולוגית כי לפחות ישר שנינטנדו קנו אותם הם עדיין המשיכו לעשות "משחקים דוחפי חומרה על הWII והWII U"

אה וגם אחד המשחקים הכי מרשימים של הסוויץ? luigi mansion 3 גם צוות מערבי.

דור הWII הרס את נינטנדו שהכרנו טכנית לדעתי.

כאילו נדב, תשווה את המשחקים האלה למריו גלקסי, כשנינטנדו עדיין היתה בחוד החנית גרפית למרות החומרה החלשה ולפני שהושלם המעבר לHD עולם אחר.

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2021, 14:34

לפי הלינק שהבאת זה נשמע יותר כמו עניין פשוט של כוח עבודה, לא איזה מומחיות טכנית. גם נוטי דוג משתמשת בכל מיני סטודיואים תומכים בשביל לייצר נכסים וכאלה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 14:36

אני לא יכול להסכים פחות. דבר ראשון נאמקו עשתה לנינטנדו נכסים, איך זה רלוונטי לדיון בכלל? דבר שני, המשחקים הגדולים של נינטנדו הם ברמה מאוד גבוהה טכנית ביחס לחומרה. זלדה ומריו אודסי, שני הצוותים הכי טובים של נינטנדו, מאוד מרשימים טכנית. אני לא יודע מה אתה רוצה מאודסי, הוא דור וחצי מעל לגלקסי. גלקסי כל כך כעור עכשיו, שחקתי בו לא מזמן באוסף המשולש של מריו. יש אלמנטים טכנים מקבילים בין אודסי לאסטרו בוט שנעשים יותר טוב באודסי כשאחד רץ על הפס5 והשני על הסוויטצ׳. ממש לא הייתמ מזלזל בצוות של מריו או זלדה והם הלב של נינטנדו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 14:55

איך זה עניין פשוט של כוח עבודה? אתם מדברים כאילו מדובר באיזה תאילנדים, נינטנדו צריכה את המומחיות הטכנית של העובדים האלה.אתם רוצים להגיד לי שאתם מאמינים שבתחום דינאמי כמו פיתוח משחקים, אתה נשאר חוד החנית אם אתה נשאר מאחור 6 שנים וגם שהשתדרגת לדור החדש בקושי הוצאת משחקים?

אז כן את העקרונות הבסיסים של פיתוח משחקים נינטנדו לא יאבדו כי העקרונות הבסיסים נשארים אותו דבר תמיד אבל איפה כל המורכבות שדור הHD הביא איתו? אתם מתעלמים מזה.

אני אולי לא אשכח את עקרונות התכנות שלמדתי, לעולם, אבל בהצלחה לי להיות מנהל רשת שהוא חוד החנית אם אני אפרוש מהתחום ל6 שנים בלי להתעדכן בלי ללמוד דברים חדשים וזה מה שנינטנדו עשו בתחומם.

נדב אסטרו בוט? למה אסטרו בוט הוא בכלל משחק מייצג איזו עליונות טכנית? אני בטוח שה360 יכול להריץ את אסטרו בוט.

אני אוהב את נינטנדו, אני פשוט כועס עליהם על ההחלטות ההזויות שלקחו בעידן הWII החלטות שלדעתי כולנו משלמים עליהן עד היום.

כאילו פאק! intelligent systems לא יכלו לפתח את פייר אמבלם In house מרוב שהם איבדו יכולת טכנית, וkoei tecmo היו המפתחים בפועל מה שהרס לחלוטין את האיכות שלו, אולי לא בעיני המבקרים אבל בעיני הארדקור של המותג כמוני? בוודאי.נראה פה למישהו שבתקופה הטובה של נינטנדו הם היו צריכים עזרה בפאקינג פייר אמבלם?

נדב התכוונתי שתראה איזה טוב גלקסי נראה לחומרה שלו הוא נראה לא יאמן לחומרה שלו זה מה שנינטנדו יכלו לעשות שהם היו בחוד החנית. מריו אודסי לעומתו נראה משחק שאיזה חובבן חירבש על אנריל 4.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 15:01

glass man כתב:איך זה עניין פשוט של כוח עבודה? אתם מדברים כאילו מדובר באיזה תאילנדים, נינטנדו צריכה את המומחיות הטכנית של העובדים האלה.אתם רוצים להגיד לי שאתם מאמינים שבתחום דינאמי כמו פיתוח משחקים, אתה נשאר חוד החנית אם אתה נשאר מאחור 6 שנים וגם שהשתדרגת לדור החדש בקושי הוצאת משחקים?

אז כן את העקרונות הבסיסים של פיתוח משחקים נינטנדו לא יאבדו כי העקרונות הבסיסים נשארים אותו דבר תמיד אבל איפה כל המורכבות שדור הHD הביא איתו? אתם מתעלמים מזה.

אני אולי לא אשכח את עקרונות התכנות שלמדתי, לעולם, אבל בהצלחה לי להיות מנהל רשת שהוא חוד החנית אם אני אפרוש מהתחום ל6 שנים בלי להתעדכן בלי ללמוד דברים חדשים וזה מה שנינטנדו עשו בתחומם.

נדב אסטרו בוט? למה אסטרו בוט הוא בכלל משחק מייצג איזו עליונות טכנית? אני בטוח שה360 יכול להריץ את אסטרו בוט.

אני אוהב את נינטנדו, אני פשוט כועס עליהם על ההחלטות ההזויות שלקחו בעידן הWII החלטות שלדעתי כולנו משלמים עליהן עד היום.

כאילו פאק! intelligent systems לא יכלו לפתח את פייר אמבלם In house מרוב שהם איבדו יכולת טכנית, וkoei tecmo היו המפתחים בפועל מה שהרס לחלוטין את האיכות שלו, אולי לא בעיני המבקרים אבל בעיני הארדקור של המותג כמוני? בוודאי.נראה פה למישהו שבתקופה הטובה של נינטנדו הם היו צריכים עזרה בפאקינג פייר אמבלם?

נדב התכוונתי שתראה איזה טוב גלקסי נראה לחומרה שלו הוא נראה לא יאמן לחומרה שלו זה מה שנינטנדו יכלו לעשות שהם היו בחוד החנית. מריו אודסי לעומתו נראה משחק שאיזה חובבן חירבש על אנריל 4.

כל החברות היום משתמשות במיקור חוץ, אין דבר כזה חברה שעושה 100% מהפיתוח לבד. יותר מזה, על רוב המשחקים עובדים יותר אנשים מחוץ לחברה מאשר לבתוכה. על GOT למשל עבדו בערך 1000 אנשים אפילו שSP הם פחות מרבע מזה. שימוש במיקור חוץ הוא לא סממן לכשל בחברה, גם נוטידוג ו-valve משתמשות במיקור חוץ.

נינטנדו לגמרי נמצאת בטופ הטכני ביחס לחומרה. הם משתמשים בטכניקות ריקונסטרקציה מודרניות וזה לא פשוט כשעובדים על משחקים שרצים ב-720p על ניידת, הם משתמשים בוליומים מבוססי ווקסלים בדיוק כמו משחקי פס4 (למשל השלג בגירס/tlou והעננים במריו אודסי משתמשים בטכניקה דומה), אפקטים מבוססי SS וכך הלאה. המנועים שלהם מאוד מודרנים, פשוט מוגבלים חומרה מעפנה, זה הכל. אם מחר היית מביא לנינטנדו קונסולה בכוח של הפס5, לדעתי לפחות הצוותים המובילים שלהם לגמרי היו בקרם של התעשיה שוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 15:16

יחי ההבדל הקטן נדב, סוני משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחק פס4 שדחף את הפס4 לקצה, תשחק בו ותראה כמה. ועכשיו לפס5. נינטנדו משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחקים בגרפיקה של פס3 וזה כי הם איבדו את הKnow how בשנים הכי קריטיות של התעשייה אני לא מבין למה אנחנו צריכים לעשות לזה sugar coating. בעצמך ביקרת אותם ב2009 על הצעד המפגר שלהם להישאר מאחור.

אולי הם מוציאים מהחומרה שלהם את כל המיץ שאפשר, אני לא חולק על זה BOTW לפחות נראה מדהים, אבל כמו שלאסקין אמר אני לא חושב שזו חוכמה גדולה שהקונסולה שלך
היא סוג של 360 פרו ושוב אתה נעזר בנאמקו ושלל חברות אחרות ש כן נשארו בחוד החנית הטכנולוגית.

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2021, 15:21

רשום שם בפירוש שהם יצרו חצי מהנכסים בחלק מהמשחקים, כלומר מישהו אחר יצר את החצי השני, כן? כנראה נינטנדו, מן הסתם. אז לפחות לפי המידע שהבאת אין כאן הוכחה לכך שלבנדאי נמקו יש יכולות שאין לנינטנדו ולכן בהחלט, זה נשמע כמו עניין של כוח עבודה. אם נגיד היה רשום שהם יצרו את המערכת תאורה למריו קארט למשל, אז היה לך קייס. אגב, אני לא בהכרח שולל את הטיעון שלך, אין לי מושג, אני פשוט לא חושב שזאת ראיה לכך.

אגב, מרקורי סטים, המפתחת של מטרויד, דווקא עבדה על המשחק קסטלווניה AAA ההוא שקוג'ימה היה רשום כמפיק שלו. הוא אמנם היה קלון GOW ומשחק קסטלווניה רק בשם, אבל הוא כן היה משחק די מרשים לזמנו מבחינת ערכי הפקה.

אני חושב שקצת הגזימו כאן, המשחק לא נראה כמו משהו שהכינו 5 אנשים (המעברים בין 2.5D ל 3D זה לא משהו שאתה רואה במשחקי אינדי), אבל ממשחק שעולה 60$ (פי שניים מאורי) קוראים לו מטרויד והוא למעשה המשך למשחק בן 19 שנה, אתה מצפה ליותר. אבל שוב, נראה לי שהבעיה העיקרית היא בעיקר הארט סטייל יותר מכל דבר אחר, משהו באווירה לוקה בחסר. כאילו הם יכלו לעשות משחק פיקסל ארט 2D עם סטייל יותר נועז, מה שכנראה היה עולה להם פחות כסף, ולא היית שומע אותי מתלונן אם זה היה שובה אותי. אני לא מהאלה שסופרים פוליגונים בהכרח, משחק פשוט צריך להיות לי יפה בעין. ומטרויד5, לפחות ממה שראינו ממנו עד עכשיו נראה בסדר כזה, לא שלמות.

ואני בוחר להבליג על כך שקראת לטרופיקל פריז מכוער :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 15:47

glass man כתב:יחי ההבדל הקטן נדב, סוני משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחק פס4 שדחף את הפס4 לקצה, תשחק בו ותראה כמה. ועכשיו לפס5. נינטנדו משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחקים בגרפיקה של פס3 וזה כי הם איבדו את הKnow how בשנים הכי קריטיות של התעשייה אני לא מבין למה אנחנו צריכים לעשות לזה sugar coating. בעצמך ביקרת אותם ב2009 על הצעד המפגר שלהם להישאר מאחור.

אולי הם מוציאים מהחומרה שלהם את כל המיץ שאפשר, אני לא חולק על זה BOTW לפחות נראה מדהים, אבל כמו שלאסקין אמר אני לא חושב שזו חוכמה גדולה שהקונסולה שלך
היא סוג של 360 פרו ושוב אתה נעזר בנאמקו ושלל חברות אחרות ש כן נשארו בחוד החנית הטכנולוגית.

אין פה באמת הבדל, האחת משתמשת במיקור חוץ למשחק שדוחף את הפס4 לקצה והשניה למשחק שדוחף את הסוויטצ׳ לקצה. אני לא מבין בדיוק מה הנקודה פה, חברה חיצונית יצרה להם נכסים, זה סטנדרט בתעשיה. נינטנדו בונה את המנועים האלה, הם עושים את העבודה הטכנית, הם על הקצה המדמם של הטכנולוגיה, פשוט על קונסולה חלשה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 15:47

idan כתב:רשום שם בפירוש שהם יצרו חצי מהנכסים בחלק מהמשחקים, כלומר מישהו אחר יצר את החצי השני, כן? כנראה נינטנדו, מן הסתם. ולכן, לפחות לפי המידע שהבאת, אין כאן הוכחה לכך שלבנדאי נמקו יש יכולות שאין לנינטנדו ולכן בהחלט, זה נשמע כמו עניין של כוח עבודה. אם נגיד היה רשום שהם יצרו את המערכת תאורה למריו קארט למשל, אז היה לך קייס. אגב, אני לא בהכרח שולל את הטיעון שלך, אין לי מושג, אני פשוט לא חושב שזאת ראיה לכך.

אגב, מרקורי סטים, המפתחת של מטרויד, דווקא עבדה על המשחק קסטלווניה AAA ההוא שקוג'ימה היה רשום כמפיק שלו. הוא אמנם היה קלון GOW ומשחק קסטלווניה רק בשם, אבל הוא כן היה משחק די מרשים לזמנו מבחינת ערכי הפקה.

אני חושב שקצת הגזימו כאן, המשחק לא נראה כמו משהו שהכינו 5 אנשים (המעברים בין 2.5D ל 3D זה לא משהו שאתה רואה במשחקי אינדי), אבל ממשחק שעולה 60$ (פי שניים מאורי) קוראים לו מטרויד והוא למעשה המשך למשחק בן 19 שנה, אתה מצפה ליותר. אבל שוב, נראה לי שהבעיה העיקרית היא בעיקר הארט סטייל יותר מכל דבר אחר, משהו באווירה לוקה בחסר. כאילו הם יכלו לעשות משחק פיקסל ארט 2D עם סטייל יותר נועז, מה שכנראה היה עולה להם פחות כסף, ולא היית שומע אותי מתלונן אם זה היה שובה אותי. אני לא מהאלה שרודפים אחרי פוליגנים בהכרח, משחק פשוט צריך להיות לי יפה בעין. ומטרויד5, לפחות ממה שראינו ממנו עד עכשיו הוא בסדר כזה, לא שלמות.

ואני בוחר להבליג על כך שקראת לטרופיקל פריז מכוער :)


וזה שנאמקו פיתחו לבד את סמאש 4 ואת ההמשך שלו זה לא ראיה מספיקה לכך שנינטנדו איבדו יכולות? :) זה שintelligent systems אומרים בעצמם שFire Emblem: Three Houses' Scale "Simply Wouldn't Have Been Possible" Without Koei Tecmo, Says Devs


https://www.usgamer.net/articles/fire-e ... -says-devs
אם תרצה הם גם הודו בריאונות מאוחרים יותר שטמקו עשו 99% מהעבודה.

עידן, אני אנסה לחדד את הכוונה שלי,אני לא בא וטוען שנינטנדו הפכו לאימפוטנטים חסרי יכולת שצריכים מהיום לחיות על ביטוח לאומי :).
ברור שנשאר כישרון, אבל אני מדבר על נינטנדו שהיינו מקבלים אם ב2006 הם היו נשארים בחוד החנית מפתחים קונסולה שוות ערך לPS360. אני בטוח שבמציאות כזו המשחקים שהם היו מוציאים היו מעיפים אותנו לריצפה. כשיש לך קונסולה חזקה, אתה צריך מן הסתם צוות מוכשר שינצל אותה ולהמשך לגייס עובדים מוכשרים.

למה נינטנדו היתה צריכה לגייס עובדים מוכשרים ב2006-2012 אם הם נשארו מאחור? הכישרון הטרי שיוצא מהאונברסיטה וחשוב מזה הכישרון המנוסה, בשוק העבודה פשוט
הלך לחברות כמו סקוור וקפקום ונאמקו שהעדיפו להישאר בחוד החנית.

אם תבדוק אתה תראה שעד הפיתוח של MP4 רטרו עברו נטישה משמעותית ועזיבה של האנשים הכי מוכשרים, בשנים האחרונות נינטנדו עיבתה אותם מחדש והשקיעה בהם כנראה בגלל הפיתוח של מטרויד פריים 4 שמה לעשות כנראה דורש כישרון טכני :)

שמע, אני מבין אותך על מטרויד, מצדי שהיו עושים את מטרויד כולו ב2D עם רקעים מרונדרים מראש ויפים.אני מסכים שהוא מכוער גרפית, אני אתכם בזה, כשאני אומר שלמות אני מתכוון לזה שהוא נראה מדהים בגלל ה60FPS שלו :)

אני מבין לחלוטין את הביקורת, כי ממה שהבנתי ORI הוא 60FPS על הסוויץ והוא נראה פי אלף יותר טוב ממטרויד, אז זה לא שהסוויץ לא יכלה להוציא משחק בהרבה יותר יפה ועדיין לשמור על 60FPS, אני פשוט טוען שנינטנדו איבדה את היכולת לעשות משחק שנראה כמו ORI.

אני אדייק את דברי, נינטנדו לא לחלוטין איבדה את היכולת לעשות משחק שנראה כמו ORI אבל הצוותים שלה שכן יכולים לעשות את זה עסוקים בפרויקטים חשובים לנינטנדו בהרבה, וזה לדעתי מה שדפק אותנו עם ההחלטות ההזויות שלה.

על דונקי קונג, שמע, יצא לי לשחק פה ושם בדונקי קונג TP וראיתי שלבים יפים פה ושם, אבל הוא לחלוטין לא ביופי הגרפי של ORI או ריימן, או אפילו משהו כמו
unruly heroes אז כן, אני חושב שאם נינטנדו היו נשארים בחוד החנית, היית מקבל TP שמטאטא עם ריימן את הריצפה :) חבל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 16:01

DrKeo כתב:
glass man כתב:יחי ההבדל הקטן נדב, סוני משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחק פס4 שדחף את הפס4 לקצה, תשחק בו ותראה כמה. ועכשיו לפס5. נינטנדו משתמשת במיקור חוץ בשביל פאקינג משחקים בגרפיקה של פס3 וזה כי הם איבדו את הKnow how בשנים הכי קריטיות של התעשייה אני לא מבין למה אנחנו צריכים לעשות לזה sugar coating. בעצמך ביקרת אותם ב2009 על הצעד המפגר שלהם להישאר מאחור.

אולי הם מוציאים מהחומרה שלהם את כל המיץ שאפשר, אני לא חולק על זה BOTW לפחות נראה מדהים, אבל כמו שלאסקין אמר אני לא חושב שזו חוכמה גדולה שהקונסולה שלך
היא סוג של 360 פרו ושוב אתה נעזר בנאמקו ושלל חברות אחרות ש כן נשארו בחוד החנית הטכנולוגית.

אין פה באמת הבדל, האחת משתמשת במיקור חוץ למשחק שדוחף את הפס4 לקצה והשניה למשחק שדוחף את הסוויטצ׳ לקצה. אני לא מבין בדיוק מה הנקודה פה, חברה חיצונית יצרה להם נכסים, זה סטנדרט בתעשיה. נינטנדו בונה את המנועים האלה, הם עושים את העבודה הטכנית, הם על הקצה המדמם של הטכנולוגיה, פשוט על קונסולה חלשה.


אז הם על הקצה המדמם של הטכנולוגיה ובוחרים ש metroid dread סתם יראה מכוער? לא קונה את זה נדב. כלומר כן הם יכולים היו לעשות מטרויד יפה אם הצוות של מריו או מונוליט או רטרו היו עושים את זה. אבל אז כולנו היינו אומרים למה החברות האלה מתבזבזות על מטרויד ואיפה מריו חדש, ולמה MP4 צריך להידחות בגלל משחק דו מימדי וכו'.
אתה לא היית מקבל את זה יפה אני יכול כמעט לחתום על זה :).

אי אפשר להסביר את הכיעור הלא נורמלי של new super mario bros. u ושל דונקי קונג חוץ מאשר איבוד יכולת טכנית :).

נ.ב כן, אני כבר יודע שכשהם יראו לנו את מטרויד פריים 4, והוא יראה מטורף גרפית, אתה תגיד לי "כן, גלאס עלק איבדו יכולות :)
אז מראש, אני אענה לך שנים מראש ואגיד שרטרו הצטיידו לאחרונה בכישרון חדש שהוא כן מוכשר טכנית.:)

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2021, 16:20

עד כמה שאני מבין נינטנדו אף פעם לא פיתחה את סמאש.. אלא סטודיו צד ב' שמאוד קרוב אליהם, כלומר לא מאוד שונה ממה שיש להם עם בנדאי נמקו היום. ופייר אמבלם זה אולי ראיה לכוח עבודה המוגבל של intelligent systems ביחס לכמות הפרוייקטים שהם עובדים עליהם (הם מוצאים משחק כל שנה, לפעמים גם שניים ושלושה) ואולי ולכך שמשחקים מודרנים דורשים צוותים גדולים יותר, אבל בוודאי לא לאיזה מומחיות שאין להם, הרי לא מדובר במשחק מרשים ויזואלית במיוחד... הם הוציאו את Paper Mario: The Origami King שנה לאחר מכן, משחק יפה בהרבה לטעמי.

ואני מסכים שדונקי קונג לא יפה כמו אורי וריימן, זה לא הופך אותו למכוער. הוא גם 2.5D כזה, זה קצת שונה. אבל שוב, אני לא שולל את הטיעון הכללי שלך, יכול להיות שיש לך נקודה והחומרה החלשה שהם עובדים עליה גורמת להם בסופו של דבר לפגר מאחור בכל מיני אספקטים, אבל הראיות האלה שהבאת לא ממש מוכיחות את זה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 יולי 2021, 16:40

כשצוות מיומן יותר ומנוסה יותר, לוקח לו פחות זמן לעשות משחקים כי הוא מבלה פחות זמן בללמוד טריקים חדשים של פיתוח אני לא רואה איך זה לא קשור לחוסר מומחיות שאין להם.ובכל מקרה זה הכל קשור לנחיתות הטכנולוגית של נינטנדו.intelligent systems הם 128 עובדים, זה ברור שאין להם את כוח האדם למשחק HD נורמלי, אבל זה בדיוק העניין, אם נינטנדו היתה נשארת בחוד החנית הטכנולגית הם היו מגדילים את מספר העובדים כי זה מה שדרוש להישאר בחוד החנית בימנו שהכל לוקח יותר זמן לפיתוח.

לשם השוואה נוטי דוג לפני מיקור חוץ הם 507 עובדים, אם intelligent systems היו גודלים לגודל הזה שכל ה507 האלה הם עובדים שנשארו בחזית הטכנולוגיה, זה לא רק שנינטנדו לא היתה צריכה עזרה מאף אחד הם גם היו עוזרים להם בפיתוח של משחקים נוספים.

בקיצור רוצה לומר, הבחירה הגרועה של נינטנדו להישאר מאחור טכנולוגית, איפשרה להם לא להגדיל את הצוותים כי מי צריך צוותים גדולים שאתה עושה משחק פס2 ב2010.
מי צריך את חוד החנית שיוצא מהאונברסיטה כשאתה עושה משחק פס3 ב2014 ולמה שהוא ירצה לבוא לעבוד אצלך שהוא יודע, שאתה תגרום לו לנחיתות בידע שלו בשוק העבודה?

איך שלא תסובבו את זה ההחלטה האומללה של נינטנדו, לרדוף אחרי הקאזואלים פגעה בהם קשות, ואם הם היו נשארים ה"חוד המדמם" כמו שנדב אמר מן הסתם שהיה להם צוותים גדולים ומיומנים ואין להם :)

נ.ב על ראיות שמוכחיות....לא כל דבר אפשר למצוא בגוגל, לפעמים צריך לחבר את הנקודות כמו במקרה הזה :) מן הסתם הצוותים לא גדלו ולא פיתחו מומחיות כי הם לא עבדו על חומרה חזקה שהכריחה אותם לעשות את זה. אם סוני היו נשארים לעבוד על הפס3 גם הם לא היו צריכים לגדול.

אני פשוט לא יכול לקבל את הטענה שנינטנדו הם סוג של נוטי דוג שתוקעים את עצמם על הסוויץ. זה לא הגיוני בעליל הרי כדי להשתפר טכנית אתה צריך לעבוד על חומרה שתדחוף אותך ואת הצוות שלך לקצה ונינטנדו לא עושים את זה כבר שנים. :)

הם אפילו לא עושים את מה שהם כן יכולים, וזה לקנות חברות פיתוח מוכשרות שכן יכולות לעשות את זה, אבל זה ברור למה, חברה מוכשרת טכנית כמו insomniac games בחיים לא תרצה שנינטנדו תקנה אותה, כי המשמעות תהיה שנינטנדו תגרור אותם לפיגור טכנולוגי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38747
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יולי 2021, 17:02

נינטנדו יודעת לפתח דברים שסוחטים את החומרה, מריו אודסי וזלדה BOTW הם הוכחה לזה. הטיעון של ״הם שכחו איך״ קצת לא מחזיק מים כי הם עובדתית עדין עושים את זה. לשאול למה מטרויד נראה טכנית meh או למה הוא לא מושקע כמו משחקי AAA שלהם (או לפחות AA) זאת כבר שאלה אחרת. זאת הייתה החלטה של נינטנדו, כמה כסף הם שופכים על המשחק הזה. כלומר אני לא חושב שיש בכלל ספק שנינטנדו מסוגלים, הנה, עובדה, מריו אודסי וזלדה מוכיחים שהם יכולים. השאלה האמיתית היא למה הם החליטו שהמשחק יהיה דל תקציב. להגיד שנינטנדו פשוט לא מסוגלים, זה לא נכון עובדתית.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 04 יולי 2021, 17:05

אני לא אמרתי שנינטנדו הם נוטי דוג. אבל שוב, פייפר מריו נראה טוב יותר מפייר אמבלם.. (אני זוכר גם שהתלונה העיקרית עליו, גם בביקורות, זה שהוא קצת מכוער. זה לא רק אני אומר) אז על פניו Koei Tecmo לא מספקים להם שום דבר שהם לא יודעים לעשות, מלבד כוח עבודה זמין. להגיד שהם לא מספיק גדולים בשביל להפיק את שני המשחקים ביחד זה כנראה נכון, אבל זו לא עדות ליכולות הטכניות שלהם ולא קשור לטיעון שאתה רוצה לטעון.
FROM הם אולי הסטודיו הכי יעיל בתעשייה ביחס לגודל של הסטודיו וכמות המשחקים (וההרחבות) שהם מוציאים. בכלל גם כמות התוכן שיש במשחקים שלהם מבחינת אומנות ואויביים ובוסים היא פי כמה וכמה ממשחק כמו GOW האחרון למשל, אבל אני לא יכול להגיד שהם יותר מרשימים טכנית מסנטה מוניקה שמוציאה משחק פעם בכמה שנים. זה פשוט לא קשור.. אם אתה רוצה לשנות את הטיעון לכך שנינטנדו הפכו לחברה שלא ממש עושה יותר מידי משחקי AAA רוב הזמן (מלבד מריו וזלדה בערך) וזה, יחד עם החומרה הישנה שהם תקועים עליה, אולי השפיע על היכולות הטכניות שלה אז סבבה, אני מציע שתפתח את התיאוריה משם במקום להיתלות בכל מיני מפתחות - פחות מוכשרות מנינטנדו במובהק - ולטעון שזה שהיא משתפת איתם פעולה או משתמשת בכוח עבודה שלהם זו הוכחה ליכולות הטכניות המוגבלות שלה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 106 אורחים