עמוד 4 מתוך 64

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 18 יוני 2014, 18:33
על ידי bling
קצת התחלנו לאבד את ההגדרות של הדורות, מילא לציין הפרש של דור כקפיצה גדולה גם אם נגיד זה " 67% דור חדש" כמו ש KEO אמר, אבל להתחיל להתפזר עם דור וחצי זה קצת מוגזם.

הוויטצ'ר 2 בשום תסריט לא דור וחצי מעל הפס3 וה 360, אולי דור וגם זה בקושי כי ברור שהוויטצ'ר 2 על הפס4 וה ONE נראה בינוני ביותר, במיוחד כשיגיעו משחקי NEXT GEN רציניים, אנשים צריכים להזכר מה זה דור באמת- תריצו את MGS1 ו 2 במקביל ותקבלו פרספקטיבה טובה יותר :)

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 18 יוני 2014, 18:39
על ידי Nucleus_Dawn
Death_119 כתב:הפס4 אצלי בסלון מחובר למערכת קולנוע ביתית, בנוסף אני אשחק אותו מהנוחות של הסלון, עם מסך 46 אינץ' לעומת 24 ובנוסף אין מה לעשות, יותר כיף לשחק עם הממשק של הפס4 מאשר סטים. אני גם אקבל אצ'יוומנטס :D. נראה, קודם שיהיה לי 880 ואז נדבר :). תהיה לי גם עוד קופסה כחולה מגניבה לאוסף :).


הסטינג הפרטי שלך, הוא אכן יתרון.
למזלי, זה לא issue, כי המחשב שלי מחובר גם למסך הטלויזיה.
יש מצב שעם היתרון של המסך שיש אצלך, הגירסאות קרובות לשוות. במקרה שמשחקים בכל מקרה על אותו המסך, אין באמת שאלה.

בנוגע לאיזה ממשק יותר כיפי, אין ממש מה לדבר. סובייקטיבי לגמרי. בשניהם, כמובן, יש אצ'יוומנטים.
קופסא זה נחמד. זו של הPC שחורה ברוב המקרים שזה, אמפירית, פחות טוב מכחול. זה באמת יתרון חשוב, שלא חשבתי עליו קודם.

בשורה התחתונה, בשני המקרים הוא כנראה יהיה משחק מוצלח מאוד. ההעדפה האישית של איפה יותר נוח לשחק, היא הדבר היחיד שיכול להטות את הכף לטובת הקונסולות.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 00:25
על ידי DrKeo
אני חושב שאתם מפספסים שני דברים. הראשון הוא שאמרו שהמשחק רץ בHIGH בקונסולות אבל לא ציינו איזה רמות גרפיות יש במשחק כי בWITCHER 2 למשל (והאמת ברוב משחקי הPC) יש גם רמת VERY HIGH בין HIGH לULTRA אז אנחנו לא בדיוק יודעים איפה הקונסולות עומדות ביחס לPC. הדבר השני הוא שזה שהוא ציין איזה 4-5 דברים שיהיו באולטרה זה לא אומר שלא יהיו עוד דברים באולטרה, לרוב יש גם טקסטורות ברמת ULTRA, הצללה ברמת ULTRA וכך הלאה. אגב הפיצ'ר הכי קילר של טסלציה זה מים כך שכנראה על הPC נראה מים הרבה יותר יפים.

כך או כך אם משכללים הכל יחד, FPS גבוה יותר, AA איכותי יותר, אפקטים של POST, אפקטים של פיסיקה וכמובן כנראה עוד הרבה מסביב כמו איכות של טקסטורות או צל שמים את גרסת הPC הרבה יותר עדיפה על הקונסולות. כמובן שהקונסולות עדין חדשות, מן הסתם זה לא הולך להיות BF3 על הקונסולות מול הPC, אבל נשמע שכבר יש הפרש ותהיו בטוחים שברגע שנלחמים בזאב עם פרווה סופר ראליסטית או נכנסים לאיזו מערה שהערפל בה עוטף אותך ועף סביבך בפיסיקה אמיתית אז המשחק מרגיש אחרת. אני יודע שבבטמן המשחק מרגיש אחרת ברגע שיש את האפקטים של PHYSX, להגיד את האמת אם הוויצ'ר 3 היה בול אותו דבר על הפס4 ועל הPC וההבל היחיד היה PHYSX עדין הייתי מעדיף אותו על הPC בהפרש רק כי PHYSX עושה הבדל ענק בכמה המשחק מרשים כי לרוב אפקטים של PHYSX עושים במשחקים דברים שפשוט לא רואים במשחקים.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 01:04
על ידי bling
DrKeo כתב:אני חושב שאתם מפספסים שני דברים. הראשון הוא שאמרו שהמשחק רץ בHIGH בקונסולות אבל לא ציינו איזה רמות גרפיות יש במשחק כי בWITCHER 2 למשל (והאמת ברוב משחקי הPC) יש גם רמת VERY HIGH בין HIGH לULTRA אז אנחנו לא בדיוק יודעים איפה הקונסולות עומדות ביחס לPC. הדבר השני הוא שזה שהוא ציין איזה 4-5 דברים שיהיו באולטרה זה לא אומר שלא יהיו עוד דברים באולטרה, לרוב יש גם טקסטורות ברמת ULTRA, הצללה ברמת ULTRA וכך הלאה. אגב הפיצ'ר הכי קילר של טסלציה זה מים כך שכנראה על הPC נראה מים הרבה יותר יפים.

כך או כך אם משכללים הכל יחד, FPS גבוה יותר, AA איכותי יותר, אפקטים של POST, אפקטים של פיסיקה וכמובן כנראה עוד הרבה מסביב כמו איכות של טקסטורות או צל שמים את גרסת הPC הרבה יותר עדיפה על הקונסולות. כמובן שהקונסולות עדין חדשות, מן הסתם זה לא הולך להיות BF3 על הקונסולות מול הPC, אבל נשמע שכבר יש הפרש ותהיו בטוחים שברגע שנלחמים בזאב עם פרווה סופר ראליסטית או נכנסים לאיזו מערה שהערפל בה עוטף אותך ועף סביבך בפיסיקה אמיתית אז המשחק מרגיש אחרת. אני יודע שבבטמן המשחק מרגיש אחרת ברגע שיש את האפקטים של PHYSX, להגיד את האמת אם הוויצ'ר 3 היה בול אותו דבר על הפס4 ועל הPC וההבל היחיד היה PHYSX עדין הייתי מעדיף אותו על הPC בהפרש רק כי PHYSX עושה הבדל ענק בכמה המשחק מרשים כי לרוב אפקטים של PHYSX עושים במשחקים דברים שפשוט לא רואים במשחקים.

מה אתה דואג KEO, הוא אמר שגרסת ה PC תפיל מחשבים לברכיים וזה הולך להיות שיא טכני כשהמשחק יצא, פשוט נחמד לדעת שהקונסולות לא זבל גולמי שרץ ב 720P ונראה כמו הוויטצ׳ר 2 כמו שהשמועות השקריות אמרו, המשחק באולטרה הולך לדחוף מחשבים לקצה לפי הדיבורים של CDP ככה שבטח יהיה הפרש ניכר וה PC MASTER RACE יהיו מרוצים :)

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 08:43
על ידי Death_119
bling כתב:מה אתה דואג KEO, הוא אמר שגרסת ה PC תפיל מחשבים לברכיים וזה הולך להיות שיא טכני כשהמשחק יצא, פשוט נחמד לדעת שהקונסולות לא זבל גולמי שרץ ב 720P ונראה כמו הוויטצ׳ר 2 כמו שהשמועות השקריות אמרו, המשחק באולטרה הולך לדחוף מחשבים לקצה לפי הדיבורים של CDP ככה שבטח יהיה הפרש ניכר וה PC MASTER RACE יהיו מרוצים :)

בגלל הטסלציה, לא בגלל איזה עידן חדש בגראפיקה. זה כמו שWitcher 2 הפיל מחשבים לברכיים בגלל הUberSampling.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 12:58
על ידי DrKeo
bling כתב:מה אתה דואג KEO, הוא אמר שגרסת ה PC תפיל מחשבים לברכיים וזה הולך להיות שיא טכני כשהמשחק יצא, פשוט נחמד לדעת שהקונסולות לא זבל גולמי שרץ ב 720P ונראה כמו הוויטצ׳ר 2 כמו שהשמועות השקריות אמרו, המשחק באולטרה הולך לדחוף מחשבים לקצה לפי הדיבורים של CDP ככה שבטח יהיה הפרש ניכר וה PC MASTER RACE יהיו מרוצים :)

אני לא דואג, ראינו כבר איך נראת גרסת הPC בטריילר האחרון והיא נראת מדהים (ושים לב לקטע שהוא על הסירה במים, מים פשוט מדהימים), אני רק מציין שאין לנו מושג מה ההפרש בין הקונסולות לPC. משמח לשמוע שהן 1080P (כלומר הONE כרגע 900P אבל הם עדין לא נצלו את האקסטרה 10% GPU ששחררו בעדכון האחרון אז בטח הם יצליחו לעלות ל1080P), רק לא ברור לי איך שחקן PC עם PC שמסוגל להריץ את המשחק בהגדרות הכי גבוהות ישחק את המשחק על הפס4 :)

דודי, אין לי משוג מאיפה הבאת את זה שהטסלציה היא זאת שפוגעת בביצועים ומורידה את המחשבים לברכיים, יש לך אפקטים של פרווה, פיסיקה, פוסט פרוססינג, טסלציה ובטח עוד דברים מסביב כמו טקסטרות חדות יותר או מפות צל מפורטות וחדות יותר וכו', כלומר יש לך מספיק דברים חוץ מאשר טסלציה שידרשו מהPC הרבה כוח.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 13:23
על ידי Death_119
DrKeo כתב:אני לא דואג, ראינו כבר איך נראת גרסת הPC בטריילר האחרון והיא נראת מדהים (ושים לב לקטע שהוא על הסירה במים, מים פשוט מדהימים), אני רק מציין שאין לנו מושג מה ההפרש בין הקונסולות לPC. משמח לשמוע שהן 1080P (כלומר הONE כרגע 900P אבל הם עדין לא נצלו את האקסטרה 10% GPU ששחררו בעדכון האחרון אז בטח הם יצליחו לעלות ל1080P), רק לא ברור לי איך שחקן PC עם PC שמסוגל להריץ את המשחק בהגדרות הכי גבוהות ישחק את המשחק על הפס4 :)

דודי, אין לי משוג מאיפה הבאת את זה שהטסלציה היא זאת שפוגעת בביצועים ומורידה את המחשבים לברכיים, יש לך אפקטים של פרווה, פיסיקה, פוסט פרוססינג, טסלציה ובטח עוד דברים מסביב כמו טקסטרות חדות יותר או מפות צל מפורטות וחדות יותר וכו', כלומר יש לך מספיק דברים חוץ מאשר טסלציה שידרשו מהPC הרבה כוח.

בכל המשחקים ששיחקתי עד היום, הדבר היחיד שהצליח להוריד לי את הביצועים בצורה דראסטית זו הטסלציה, זה קרה לי בקרייסס 2, באטמן AC ועוד אחד ששכחתי את שמו. אף פעם לא נפגעו לי הביצועים בגלל פיסיקה או דברים כאילו. וזה הגיוני, טסלציה מגדיל את כמות האלמנטים שיש לרנדר בצורה אסטרונומית, אפקטים של פיסיקה הם בדרך כלל מקומיים, סביב דמות השחקן או בתגובה למשהו שביצע.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 13:31
על ידי Nucleus_Dawn
Death_119 כתב:בכל המשחקים ששיחקתי עד היום, הדבר היחיד שהצליח להוריד לי את הביצועים בצורה דראסטית זו הטסלציה, זה קרה לי בקרייסס 2, באטמן AC ועוד אחד ששכחתי את שמו. אף פעם לא נפגעו לי הביצועים בגלל פיסיקה או דברים כאילו. וזה הגיוני, טסלציה מגדיל את כמות האלמנטים שיש לרנדר בצורה אסטרונומית, אפקטים של פיסיקה הם בדרך כלל מקומיים, סביב דמות השחקן או בתגובה למשהו שביצע.


זה נכון שאפקטי הפיזיקה בכרטיסי NVIDIA זה על גבול החינם, אבל באמת? AA טוב יותר מעולם לא פגע בביצועים של משחק?
צללים טובים? טקסטורות מפורטות יותר? DOF? Motion blur? אתה באמת טוען שכל הדברים האלו לא משפיעים על הביצועים?

מעבר לזה, טסלציה הופכת ליותר ויותר יעילה במשחקים. אני זוכר איך בבטמן AC הייתי צריך לכבות את האפשרות, כדי שהמשחק בכלל יעבוד ובקרייסיס 3 זה גם הוסיף הרבה יותר למראה המשחק וגם היה הרבה יותר יעיל.
אם אתה גם משדרג את כרטיס המסך שלך, אז בכלל שטסלציה הופכת לפחות ופחות משמעותית.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 14:32
על ידי Death_119
Nucleus_Dawn כתב:
זה נכון שאפקטי הפיזיקה בכרטיסי NVIDIA זה על גבול החינם, אבל באמת? AA טוב יותר מעולם לא פגע בביצועים של משחק?
צללים טובים? טקסטורות מפורטות יותר? DOF? Motion blur? אתה באמת טוען שכל הדברים האלו לא משפיעים על הביצועים?

מעבר לזה, טסלציה הופכת ליותר ויותר יעילה במשחקים. אני זוכר איך בבטמן AC הייתי צריך לכבות את האפשרות, כדי שהמשחק בכלל יעבוד ובקרייסיס 3 זה גם הוסיף הרבה יותר למראה המשחק וגם היה הרבה יותר יעיל.
אם אתה גם משדרג את כרטיס המסך שלך, אז בכלל שטסלציה הופכת לפחות ופחות משמעותית.

AA לבטח, אבל שם יש המון רמות והמון משחק, לא רק כן או לא. וDOF מעולם לא פגע לי בביצועים, רק בMetro 2033 הייתי צריך לכבות את הDOF, וגם ככה זה אפקט זניח, הוא לא יהיה בWitcher 3, בדרך כלל שמים אותו על כוונות טלסקופיות (שאין בWitcher) לא על מצלמה כמו שעשו בצורה מגוכחת בWatch Dog בהתחלה.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 14:42
על ידי DrKeo
דווקא ההפך הוא הנכון, טסלציה מיעלת את הביצועים, לא מורידה אותם. מה שמוריד את הביצועים זה כמות הפוליגונים ההסטרית ששמים ברגע שיש טסלציה, הטסלציה מיעלת את ההצגה שלהם. הבעיה במשחקים שאתה מדבר עליהם היא שהטסלציה באה כסוג של AFTER THOUGHT, משחקים שנבנים מראש לטסלציה מציגים דברים הסטרים. לדוגמה המים הכל כך יפים של המשחקים החדשים של UBI וגם אלה של הוויצ'ר הם בזכות טסלציה. מה שאתה מדבר עליו זה חבלי לידה.

בכל מקרה אני בטוח שאם תקח פיסיקה, תוסיף עליה אפקטי POST, תעלה את הרזולוציה של הטקסטורות, תעלה את הרזולוציה של מפות הצל, תעלה את הפירוט של השיידרים וכך הלאה, הביצועים שלך יתרסקו יופי בלי שום טסלציה.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 14:47
על ידי Death_119
DrKeo כתב:דווקא ההפך הוא הנכון, טסלציה מיעלת את הביצועים, לא מורידה אותם. מה שמוריד את הביצועים זה כמות הפוליגונים ההסטרית ששמים ברגע שיש טסלציה, הטסלציה מיעלת את ההצגה שלהם. הבעיה במשחקים שאתה מדבר עליהם היא שהטסלציה באה כסוג של AFTER THOUGHT, משחקים שנבנים מראש לטסלציה מציגים דברים הסטרים. לדוגמה המים הכל כך יפים של המשחקים החדשים של UBI וגם אלה של הוויצ'ר הם בזכות טסלציה. מה שאתה מדבר עליו זה חבלי לידה.

בכל מקרה אני בטוח שאם תקח פיסיקה, תוסיף עליה אפקטי POST, תעלה את הרזולוציה של הטקסטורות, תעלה את הרזולוציה של מפות הצל, תעלה את הפירוט של השיידרים וכך הלאה, הביצועים שלך יתרסקו יופי בלי שום טסלציה.

אבל זו בדיוק הנקודה, הרזולוציות בהכל יהיו זהות (את זה הם כבר הצהירו בהודעה שזה יהיה 1080P), פוסט זה פילטרים נוספים, לא משהו שאמור לגרוע בביצועים, פיסיקה כמשהו כבד? באיזה משחק הרגשת שפיסיקה זה משהו שמכביד, לרוב מדובר בתוספות מינימאליות, העשן, השלג או הדפים בסביבת השחקן בבאטמן, בד שנקרע או קצת פיסיקת נוזלים בBorderlands 2.

למרות שאין לי ספק שגרסאת הפיסי תהיה המדהימה מכולן, אנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי לראות את ההבדלים בינה לבין גרסאת הפס4. mark my words.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 19 יוני 2014, 15:39
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:אבל זו בדיוק הנקודה, הרזולוציות בהכל יהיו זהות (את זה הם כבר הצהירו בהודעה שזה יהיה 1080P), פוסט זה פילטרים נוספים, לא משהו שאמור לגרוע בביצועים, פיסיקה כמשהו כבד? באיזה משחק הרגשת שפיסיקה זה משהו שמכביד, לרוב מדובר בתוספות מינימאליות, העשן, השלג או הדפים בסביבת השחקן בבאטמן, בד שנקרע או קצת פיסיקת נוזלים בBorderlands 2.

למרות שאין לי ספק שגרסאת הפיסי תהיה המדהימה מכולן, אנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי לראות את ההבדלים בינה לבין גרסאת הפס4. mark my words.

אתה גם צריך לעבוד קשה להבדיל בין ULTRA לVERY HIGH ברוב המשחקים, דווקא בניגוד לזה כאן יהיה הבדל גדול לדעתי. הפיסיקה תהיה בכל מקום ועל כל אוייב (פרוות על בני אדם ופרוות של חיות), הטלציה תראה יופי במים / עצים / מבני אבן / סלעים בחוץ וכדומה ולכן אני חושב שאפילו אך ורק טסלציה ו-PHYSX לבד יעשו הבדל די גדול. תוסיף על זה אפקטי POST (שזה הדבר הכי חשוב בדור הזה גרפית, אפשר לגרום למריו 64 להראות כאילו הוא נלקח מהפס4 עם מספיק אפקטים של POST. רק תסתכל על האורדר, תוריד ממנו את האפקטים של הפוסט ונשארת עם משחק עם לוק ממוצע) וכל מני צלצולים מסביב ותהיה בטוח שהבדל יפה יהיה.

אם ההבדל בין הוויצ'ר 3 על הקונסולות לPC כמעט לא קיים אז מי צריך 880GTX? תריץ אותו יופי על כרטיס בן 3.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 יוני 2014, 12:19
על ידי Death_119
DrKeo כתב:אתה גם צריך לעבוד קשה להבדיל בין ULTRA לVERY HIGH ברוב המשחקים, דווקא בניגוד לזה כאן יהיה הבדל גדול לדעתי. הפיסיקה תהיה בכל מקום ועל כל אוייב (פרוות על בני אדם ופרוות של חיות), הטלציה תראה יופי במים / עצים / מבני אבן / סלעים בחוץ וכדומה ולכן אני חושב שאפילו אך ורק טסלציה ו-PHYSX לבד יעשו הבדל די גדול. תוסיף על זה אפקטי POST (שזה הדבר הכי חשוב בדור הזה גרפית, אפשר לגרום למריו 64 להראות כאילו הוא נלקח מהפס4 עם מספיק אפקטים של POST. רק תסתכל על האורדר, תוריד ממנו את האפקטים של הפוסט ונשארת עם משחק עם לוק ממוצע) וכל מני צלצולים מסביב ותהיה בטוח שהבדל יפה יהיה.

אם ההבדל בין הוויצ'ר 3 על הקונסולות לPC כמעט לא קיים אז מי צריך 880GTX? תריץ אותו יופי על כרטיס בן 3.

כי הפס4 יותר חזקה מהקונפיגורציה שלי כיום. אולי לא על הנייר, אבל בפועל יש אופטימיזציה הרבה יותר טובה על הפס4. והכרטיס שלי יהיו בן 4+ עד אז :).

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 21 יוני 2014, 22:37
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:כי הפס4 יותר חזקה מהקונפיגורציה שלי כיום. אולי לא על הנייר, אבל בפועל יש אופטימיזציה הרבה יותר טובה על הפס4. והכרטיס שלי יהיו בן 4+ עד אז :).

כמובן שכל מה שאני אומר לא רלוונטי אם אתה נשאר עם 580 :)

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 25 ספטמבר 2014, 21:06
על ידי Nucleus_Dawn
Dev diary חדש:


קישור לגיימרסייד.

עדין לא ראיתי, כי אני מוריד את הטורנט כרגע.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 08 ינואר 2015, 15:11
על ידי Death_119
פורסמו הדרישות עבור Witcher 3:
Minimum System Requirements:

Intel i5-2500K 3.3GHz or AMD Phenom II X4 940
GeForce GTX 660 or Radeon HD 7870
6GB RAM
OS 64-bit Win 7/Win 8(8.1)
DX11
HDD 40 GB

Recommended System Requirements:

Intel i7-3770 3.4 GHz or AMD FX-8350 4 GHz
GeForce GTX 770 or Radeon R9 290
8GB RAM
OS 64-bit Win 7/Win 8 (8.1)
DX11
HDD 40 GB

נראה לי הגיע הזמן להחליף כרטיס מסך. בעצם, גם מעבד על פי מה שכתוב :(.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 10:29
על ידי Death_119
למי שמחפש לקנות את גרסאת הקונסולות אושר כי המשחק ירוץ על 1080P בPS4 ו-900P באקסבוקס:
http://www.gamespot.com/articles/witche ... 0-6424952/

כל ההצהרות שרצו פה לגבי "צמצום הפערים" ממשיכות לא להחזיק מים. מנוע דור הבא שלישי מתוך 3 שממשיך להראות פערים בין הקונסולות.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 13:56
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:למי שמחפש לקנות את גרסאת הקונסולות אושר כי המשחק ירוץ על 1080P בPS4 ו-900P באקסבוקס:
http://www.gamespot.com/articles/witche ... 0-6424952/

כל ההצהרות שרצו פה לגבי "צמצום הפערים" ממשיכות לא להחזיק מים. מנוע דור הבא שלישי מתוך 3 שממשיך להראות פערים בין הקונסולות.

Cdp אמרו שהם עובדים על להביא את המשחק ל1080. לא שזה משנה, אתה הרי תקפוץ במשחק הבא שירוץ ב900...

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 14:39
על ידי Death_119
DrKeo כתב:Cdp אמרו שהם עובדים על להביא את המשחק ל1080. לא שזה משנה, אתה הרי תקפוץ במשחק הבא שירוץ ב900...

תקרא את הכתבה, ה"להביא" שלהם זה מה שנכתב כשנחשף לפני איזה חצי שנה שגרסאת הפס4 תרוץ ב-900P והאקסבוקס ב-720P. מה שנתון עכשיו זה הסופי.
אין מה לקפוץ, שום מנוע דור הבא לא מצליח לרוץ ב-1080P על האקסבוקס.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 15:38
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:תקרא את הכתבה, ה"להביא" שלהם זה מה שנכתב כשנחשף לפני איזה חצי שנה שגרסאת הפס4 תרוץ ב-900P והאקסבוקס ב-720P. מה שנתון עכשיו זה הסופי.
אין מה לקפוץ, שום מנוע דור הבא לא מצליח לרוץ ב-1080P על האקסבוקס.

לא, הם אמרו באירוע שהיה השבוע שהם מנסים להביא את הגרסת 360 ל1080P. זה לא סותר שהם גם אמרו בזמנו את מה שאתה אמרת. אולי הם יכשלו, אולי הם יצליחו, אבל הם אמרו שהם מנסים.

אגב, משעשע שאתה אומר ששום דבר לא רץ ב1080P כשDYING LIGHT שיצא בדיוק עכשיו כן רץ ב1080P.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 16:05
על ידי Death_119
DrKeo כתב:לא, הם אמרו באירוע שהיה השבוע שהם מנסים להביא את הגרסת 360 ל1080P. זה לא סותר שהם גם אמרו בזמנו את מה שאתה אמרת. אולי הם יכשלו, אולי הם יצליחו, אבל הם אמרו שהם מנסים.

אגב, משעשע שאתה אומר ששום דבר לא רץ ב1080P כשDYING LIGHT שיצא בדיוק עכשיו כן רץ ב1080P.

מה זה, פשוט מתחרה בFox engine או FrostBite 3:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chrome_Eng ... e_Engine_6
אפילו לא תומך בDX11.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 16:10
על ידי Wan7ed
זה שדיברנו על צמצום הפערים, לא אומר שהתכוונו לשוויון מוחלט. אף אחד לא אמר שבעקבות API כזה או אחר נקבל כוח זהה, אבל זה ש-Dying light הגיע בסוף ל-1080 אומר שמצליחים לצמצם את הפער ועוד איך (לא לסגור). ה-PS4 כנראה תשאר חזקה יותר עד סוף הדור, זה לא ימנע ממייקרוסופט למצוא דרכים להישאר רלוונטים במירוץ אחרי "הכוח".

ופורסם השבוע בכל כך הרבה כתבות שונות (N4G.com) שהמפתחים עדיין מקווים להגיע ל-1080P. אם הם יצליחו או לא זו שאלה אחרת (אבל לטעון ל-spec סופי, בזמן שהמפתחים בפירוש אמרו שהם עוד עובדים על זה- טרולי ביותר).

אני בטוח אשחק וויצ'ר על ה-One. אני אקווה ל-1080P, אבל אם יתנו לי 900P עם כמה שיותר הגדרות גרפיות גבוהות, אני אהיה מרוצה.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 16:14
על ידי Wan7ed
Death_119 כתב:מה זה, פשוט מתחרה בFox engine או FrostBite 3:
http://en.wikipedia.org/wiki/Chrome_Eng ... e_Engine_6
אפילו לא תומך בDX11.


חבל שלא טרחת לקרוא את המקור שלך... יש שם מידע על המנוע של טקלנד ה-Chrome עד גרסה 5 שלו. אם היית עושה שיעורי בית לפני היית יודע ש-Dying light מפותח על גרסה 6...

עריכה: והנה ציטוט מהאתר הרשמי של טקלנד לגבי גרסה 6:
"Chrome Engine® 6 broadens the meaning of multiplatform as it now supports the Xbox One and PlayStation 4 consoles, Linux and MacOS along with PC (DirectX 10 and 11), Xbox 360, and PlayStation 3.

See more at: http://technology.techland.pl/, ©Techland"

עריכה 2: ועזוב טכנולוגיות ושמות מפוצצים של פיצ'רים שאני בכלל לא מבין בהם... כאילו המשחק נראה פשוט מעולה... מראה עיניים כבר לא אומר כלום היום?!

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 16:34
על ידי bling
Dying Light לא רץ על 1080P, תקראו את ה DF, גם הוא רץ עם פריימרייט נמוך יותר מגרסת הפס4 וגם עם יותר קריעות מסך, מצד שני לגרסת הפס4 שוב יש באג שחסר AF אבל זה לא קשור לכח וזה הופיע גם במשחקי ארקייד אפילו, לא ברור איך לא סידרו את זה עדיין.

ולפי מה שהבנתי ה 900P של הוויטצ׳ר 3 זו הרזולוציה שלו וגם נאמר שהטקסטורות של גרסת הפס4 נראות טוב יותר, אחד מאנשי CDP אמר שינסו לשפר אבל אחר שנשאל אמר שזו הרזולוציה ולא דיבר על שיפור, נחיה ונראה, לטעמי במשחקים התובעניים זה יהיה ההפרש פחות או יותר במיוחד כשסוני גם תשחרר Core ל CPU.

Re: Witcher 3| הנושא הרישמי

פורסם: 29 ינואר 2015, 16:48
על ידי swiss-the-engine
Wan7ed כתב:אבל אם יתנו לי 900P עם כמה שיותר הגדרות גרפיות גבוהות, אני אהיה מרוצה.

לא מאמין שתקבל איזו הגדרה שאין בPS4