עמוד 4 מתוך 4

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 01:22
על ידי DrKeo
swym כתב:meh. בLegend of Zelda המקורי לא היה מסך טעינה אחד :)

האמת שהם דווקא מדברים על זה בחשיפה, שהם רצו לחזור לעולם הגדול ללא טעינה של זלדה המקורי.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 09:36
על ידי Laskin
אז כן - כנראה אקנה ווי-יו משומש מתישהו ב2016 עם זלדה וסטאר פוקס, אם יתברר כאיכותי מאוד.
זלדה נראה פשוט כל כך יפה, ככה צריך להראות משחק פנטזיה. חגיגה לעיניים.
אולי ב2016 נינטנדו תכריז על היורשת עם כל המשחקים ב1080P ואז אוותר על הקנייה, אבל זלדה הזה ממש עשה לי את זה.

אם היה טיפה ארוך יותר או שיראו היום או משהו גיימפליי - הוא יכול להיות משחק התערוכה.
אבל NMS עדיין לוקח אצלי. בדיוק מתחיל לראות גיימפליי חדש שלו ביוטיוב. איזה משחק מרגש זה, אם הוא אכן ״אינסופי״ וכל שאר ההבטחות (:

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 18:59
על ידי kririn
לא חושב שהיורשת שתצא ,תיתמוך אחורנית
פשוט כי זה יגביל אותם עוד הפעם למבוססת פאור PC ,או לחלופין יכריח אותם לפתח תאימות בין עם בתוכנה ובין עם בחומרה ,לפאור PC שיש בWIIU
שכל המיתחרות האחרות עברו למעבד סטנדרטי ,ובכללי חומרה די סטנדרטית

מאק\PC\PS4\XBO\סטים בוקס -כולם מישתמשים ברכיבים סטנדרטים

מהצד השני סמארטפונים וטאבלטים (רובם) ,מישתמשים במעבדי ARM

דור הבא הPS3 ו360 גם יהיו זיכרון רחוק ,ככה שאני חושב שזאת תיהיה טעות ענק להוציא קונסולה במחיר פרימיום
בחומרה שמפתחות צד שלישי מתחילות ליתרחק מימנה

נינטנדו יכולה ללכת על קונסולה יחסית זולה ,עם מעבד ARM ,ולעשות מערכת הפעלה שידידותית לאפליקציות מאנדרואיד
או ללכת על חומרה סטנדרטית
במקום תאימות לאחור ,הם יכולים לעשות כמו סוני וMS בדור הזה ,פשוט לעשות פורטים למבוקשים מהדור הקודם

עם חומרה סטנדרטית ,צד שלישי יחזרו (עם לא ידפקו את מערכת ההפעלה או הממשק)
עם ARM ,יהיה להם המון אפליקציות מוכנות ,ויוכלו להוריד מחיר משמעותית לחומרה

למרות שאני אוהב תמיכה אחורנית ,לפעמים אין ברירה וצריך ליתקדם
כן היתי רוצה אפשרות לקנות גירסה יקרה יותר עם תמיכה אחורנית ,או תוסף חומרתי לזה במחיר סביר

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 11:33
על ידי bling
Kazz כתב:השלישי של השטן - גיימפליי דמו. לא יאומן שיש דבר כזה בשנת 2014 ממפתח ותיק ומוכר.

https://www.youtube.com/watch?v=XxsjM5BNj2U

אתה בטוח שזה ההוא שיצר את נינג'ה גאיידן? :shock:
זה נראה כמו משהו שבקושי היה משתלב בימי הפס2, איזה מביך.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 11:48
על ידי DrKeo
bling כתב:אתה בטוח שזה ההוא שיצר את נינג'ה גאיידן? :shock:
זה נראה כמו משהו שבקושי היה משתלב בימי הפס2, איזה מביך.

בדיוק רציתי לשאול מתי המשחק הנהדר הזה יוצא לפס2. זה נראה כמו משחק WII, לא WIIU.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 11:53
על ידי Death_119
kririn כתב:לא חושב שהיורשת שתצא ,תיתמוך אחורנית
פשוט כי זה יגביל אותם עוד הפעם למבוססת פאור PC ,או לחלופין יכריח אותם לפתח תאימות בין עם בתוכנה ובין עם בחומרה ,לפאור PC שיש בWIIU
שכל המיתחרות האחרות עברו למעבד סטנדרטי ,ובכללי חומרה די סטנדרטית

מאק\PC\PS4\XBO\סטים בוקס -כולם מישתמשים ברכיבים סטנדרטים

מהצד השני סמארטפונים וטאבלטים (רובם) ,מישתמשים במעבדי ARM

דור הבא הPS3 ו360 גם יהיו זיכרון רחוק ,ככה שאני חושב שזאת תיהיה טעות ענק להוציא קונסולה במחיר פרימיום
בחומרה שמפתחות צד שלישי מתחילות ליתרחק מימנה

נינטנדו יכולה ללכת על קונסולה יחסית זולה ,עם מעבד ARM ,ולעשות מערכת הפעלה שידידותית לאפליקציות מאנדרואיד
או ללכת על חומרה סטנדרטית
במקום תאימות לאחור ,הם יכולים לעשות כמו סוני וMS בדור הזה ,פשוט לעשות פורטים למבוקשים מהדור הקודם

עם חומרה סטנדרטית ,צד שלישי יחזרו (עם לא ידפקו את מערכת ההפעלה או הממשק)
עם ARM ,יהיה להם המון אפליקציות מוכנות ,ויוכלו להוריד מחיר משמעותית לחומרה

למרות שאני אוהב תמיכה אחורנית ,לפעמים אין ברירה וצריך ליתקדם
כן היתי רוצה אפשרות לקנות גירסה יקרה יותר עם תמיכה אחורנית ,או תוסף חומרתי לזה במחיר סביר

כשאתה כותב לארכיטקטורה אחת ומחליף אותה באחרת לא בהכרח אתה נמצא בבעייה, משנים את השרשרת קומפילציה והדבר אמור לעבוד, אלא אם כן יש הבדלים ברמת גדלים של משתנים בין אינטל לאותו יצרן ואז אתה יכל להיות בבעייה. מה שכן, אם חלק מהקוד נכתב בראייה ארכטקטורה של חישובים ווקטוריים ובקוד יעודי של יצרן המעבד אז כאן כל עלולה להיות עבודה, אבל בדרך כלל זה קצה, קצה הקוד כאשר כל הלוגיקה יכולה להשאר אותו הדבר.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 22:31
על ידי kririn
אני לא מבין בפיתוח מיתקדם ,יודע רק קצת HTML
אבל שים לב שגם MS וגם סוני ,לא נתנו הפעם תאימות לאחור

גם בדור הקודם ,הפיתרון של סוני היה יקר ,אז הורידו את זה בהמשך
הפיתרון של MS היה דרך אמולציה ,שהרבה מישחקים לא ניתמכו ,וחלק מהניתמכים היו עם בעיות

מה שכן עושים הרבה היום ,זה פורטים משופרים ,אבל זה כבר לא תמיכה אחורנית
טכנית אפשר בתאוריה לעשות אמולטור לכל מישחק ומישחק ,אבל עלות וזמן הפיתוח כניראה יהיו יקרים מידי

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 22:39
על ידי Laskin
זו בעיקר החלטה עסקית... לא מגבלה טכנית, או משהו ש"אין להם כח לעשות" או עלות פיתוח או משהו כזה.
כך יותר קל להם עדיין למכור את המכשירים של הדור הקודם, וגם מוכרים לך שוב את אותם משחקים בגירסה משופרת, כמו שציינת.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 23:38
על ידי DrKeo
Laskin כתב:זו בעיקר החלטה עסקית... לא מגבלה טכנית, או משהו ש"אין להם כח לעשות" או עלות פיתוח או משהו כזה.
כך יותר קל להם עדיין למכור את המכשירים של הדור הקודם, וגם מוכרים לך שוב את אותם משחקים בגירסה משופרת, כמו שציינת.

תוריד מגיימרסייד, הטריילר שם הוא 60FPS ובניגוד לג'יף הזה הוא גם ב1080P סופר חד. שם אפשר לראות שכתוב על הכלוב "For we receive the due reward of our deeds".

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 23:53
על ידי Laskin
DrKeo כתב:תוריד מגיימרסייד, הטריילר שם הוא 60FPS ובניגוד לג'יף הזה הוא גם ב1080P סופר חד. שם אפשר לראות שכתוב על הכלוב "For we receive the due reward of our deeds".


אתה מגיב על משהו אחר לגמרי, אבל תודה :)

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 11 יוני 2014, 23:57
על ידי DrKeo
Laskin כתב:
אתה מגיב על משהו אחר לגמרי, אבל תודה :)

או שיט, זה היה אמור להיות לג'יף אנצ'רטד שהבאת, טעות בת'רד :)

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 08:19
על ידי bozeman
ונינטנדו נתנו לקונאן לשחק בסמאש החדש לפני שהוא יוצא...
מצחיק כתמיד...

http://teamcoco.com/video/clueless-game ... smash-bros

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 08:22
על ידי Death_119
kririn כתב:אני לא מבין בפיתוח מיתקדם ,יודע רק קצת HTML
אבל שים לב שגם MS וגם סוני ,לא נתנו הפעם תאימות לאחור

גם בדור הקודם ,הפיתרון של סוני היה יקר ,אז הורידו את זה בהמשך
הפיתרון של MS היה דרך אמולציה ,שהרבה מישחקים לא ניתמכו ,וחלק מהניתמכים היו עם בעיות

מה שכן עושים הרבה היום ,זה פורטים משופרים ,אבל זה כבר לא תמיכה אחורנית
טכנית אפשר בתאוריה לעשות אמולטור לכל מישחק ומישחק ,אבל עלות וזמן הפיתוח כניראה יהיו יקרים מידי

תחשוב שבדרך כלל תוכנות שמיועדות לעבוד בצורה מהירה מחולקות לשתי סוגי שפות אפשר להגיד, אחת היא שפה גנרית שאינה יעילה במיוחד ובערך רוב רובו של הקוד כתוב בה, אבל כשרוצים באמת להבטיח ביצועים לוקחים בחשבון איך בנוי המעבד וכותבים בשפה יעודית שיצרן המעבד נתן לך, באמצעות השימוש באותה שפה אתה יכל ממש לרדת לפרטים של איך המעבד בנוי ועל ידי כך לנצל אותו טוב יותר. זה לא משנה אם המעבד נקרא CPU או GPU. עכשיו, נגיד שכתבת מוצר לCPU וGPU מסויימים, רוב רובו של הקוד בדרך כלל לא תצטרך לשנות, הוא גנרי אתה יכל להגיד, אבל מה שקורה בקצה שנתפר בדיוק למעבד הספציפי הזה, ובקיצון במקרה של סוני בדור הקודם, יצרן אחר (IBM אל מול אינטל אם אני לא טועה) אתה צריך לחשוב בצורה אחרת, אתה למעשה צריך לכתוב את כל החלק הזה מההתחלה. במשחקים זה יכל להיות הרבה עבודה כי משחקים חיים על מונחים כמו חישובים ווקטוריים גם על הCPU וגם על הGPU (זה מונח שאומר שהמעבד מאפשר לך לבצע לדוגמא המון חיבורים זהים במקביל במקום רק לחבר צמד מספרים).

בקיצור, זמן הפיתוח הנוסף והבדיקה הנוספת מובנים. השאלה היחידה היא, כמה נרחב הקוד השונה, יכל מאוד להיות שבלא מעט משחקים מדובר בחתיכת המון קוד.

דרך אגב, תאימות לאחור מוביל אותך לבחור אחד מבין שני סוגי פתרונות:
1) לקודד את כל אותם חלקים יעודיים מחדש בכל משחק שאתה רוצה להביא לקונסולה החדשה, המון עבודה ומשאבים שקשה לי להאמין שיש למשהיא מהחברות המדוברות.
2) לקחת את החומרה הקודמת, לדחוף אותה לאותה קופסה, משהוא שהוא אולי פחות יקר מהפתרון הראשון אבל עדיין לרוב לא כלכלי.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 11:05
על ידי DrKeo
אגב אם תסתכלו בת'רד של הONE, שמתי שם ראיון עם פיל ספנסר שמדבר בדיוק על הנושא של האמולציה של ה360 על הONE.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 12:07
על ידי kririn
דרך אגב, תאימות לאחור מוביל אותך לבחור אחד מבין שני סוגי פתרונות:
1) לקודד את כל אותם חלקים יעודיים מחדש בכל משחק שאתה רוצה להביא לקונסולה החדשה, המון עבודה ומשאבים שקשה לי להאמין שיש למשהיא מהחברות המדוברות.
2) לקחת את החומרה הקודמת, לדחוף אותה לאותה קופסה, משהוא שהוא אולי פחות יקר מהפתרון הראשון אבל עדיין לרוב לא כלכלי.


בקיצור אז צדקתי
השאלה הגדולה עם נינטנדו תינהג בטיפשות ולא תיתרחק מהPPC בדור הבא ,רק להשאיר תאימות לאחור

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 14:15
על ידי Death_119
חדשות טובות, לכל מי שאהב את זלדה, גם Gameplay.
תמונה

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 12 יוני 2014, 22:52
על ידי swiss-the-engine
זה מדהים אותי כמה שהמערכת של הMII's מאפשרת לעשות דמויות שממש נראות כמו הבן אדם עצמו.

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

פורסם: 13 יוני 2014, 11:22
על ידי Kazz
הוכרז גם fatal frame חדש לווי יו.