Laskin כתב:אבל הנוקמים לא חייב להיות איגוד של מלא דברים שקיימים כמשחקים בפני עצמם, כמו שMUA לא צריך. המשחקים שציינת כן.
אתה רוצה לעשות קינגדום הארטס שכזה? מדליק! בעד. לא צריך להתבסס על מלא משחקים אחרים במקרה של הנוקמים, תנו לי את הטייק שלכם, קריסטל דיינמיקס, אתם אחלה חברה, שואו מי וואט יו גאט, לא מה שאינסומניאק הד בפעם האחרונה ששיחקתי במשחק שלהם
לדעתי זה מאוד מגביל ושוב אתה צריך להתחשב בכשלונות פוטנציאליים של דמויות במשחקים שלהם... קיצר פחות
אם אתה עושה משחק שצריך להכיל הרבה דמויות מאפס, הסיכוי שכולן או אפילו חלקן יהיו באמת טובות נמוך. הדוגמה של סטיק עם DMCV טובה, הרי יש שם שלוש דמויות, שתיים מהן אפילו טובות, אבל יש סיבה למה הן טובות. את המכניקות של דנטה בנו לאורך שלושה משחקים, את של נירו בנו במשחק שלם. בעצם גם נירו וגם דנטה היו תוצר של שנים של השתפשפות על הדמויות הללו ורק V היה באמת משהו חדש לגמרי והוא היה די meh. אז אתה בעצם מצפה מקריסטל דינאמיקס לבנות 6-8 דמויות ושכל אחת מהן תצא ברמה של דנטה או קרייטוס, זה לא עובד ככה. רוב הסיכוי שהן יהיו גנריות למדי, כשהתשומת לב של המפתחת מתפרסת על 8 דמויות במקום על אחת אז ככה גם נראת התוצאה. ת׳ור בערך היחיד שמרגיש טוב? לא הפתעה גדולה, הם שכרו את המעצב מערכת קרב של gow 2018 והוא בייסיקלי עשה עם הפטיש של ת׳ור את מה שהוא עשה עם הגרזן של קרייטוס. וזה רק מוכיח את הנקודה שאם אתה מתבסס על הקיים והטוב, הסיכוי גדל שיצא לך משהו איכותי.
מעבר לכל זה, מה זה בעצם הנוקמים? מה זה בקומיקס? מה זה בקולנוע? מה זה קונספטואלית? כל הרעיון הוא שהם super group, שהם הקולמינציה של שנים של בניית סיפור ובניית דמויות. הנוקמים הם התשובה לשאלה שאתה שואל את עצמך מה לעזאזל יקרה כשספיידרמן יפגוש את שומרי הגלקסיה.
אם מארוול רוצים להיות בעסקי הגיימינג והם רוצים לעשות את זה טוב, הם צריכים לעשות מה שהם עשו בקומיקס ובקולנוע. יש סיבה למה זה עבד כל כך טוב בשניהם, זה פשוט קונספט מגניב. כשיש לך אוסף של דמויות ועולמות, המוח האנושי ישר רוצה לראותם אותם נפגשים. אם זה אומר שמארוול צריכה להפוך למפיצה, שתהפוך למפיצה. זה לא כזה ביג דיל, דיסני הייתה עד לפני ארבע שנים מפיצה, היא הפסיקה אבל הם יודעים איך לעשות את זה.
אז כן, לדעתי מארוול היו צריכים להפוך למפיצה (או לפחות דיסני), לשכור כל מני שכירי חרב כמו רמדי, פלטיניום, אינסומניאק, צוות נינג׳ה וכדומה. זה לא קשה לשכנע חבורת חנונים לעשות משחק מארוול שזה משהו ש99% מהם גדל עליו, הם יקפצו על המציאה. וכן, החוזים שלהם צריכים לחייב שיתוף נכסים וקוד בין הבתי פיתוח או במינימום שתוף נכסים וכפיה של מנוע אחד על כולם, נניח UE4. ואז, אחרי שבמשך 4-5 שנים הם הוציאו כמה משחקים לכמה דמויות שבנו עולמות, דמויות, מכניקות וכו׳; אז ורק אז צריך להגיע משחק של הנוקמים שמעלה את כל היקום הזה ל-11.
בלופויינט הם בדיוק ההפך ממה שהם צריכים לנוקמים. העובדה שהמפתחת של הנוקמים הייתה מקבלת נכסים ומערכות מוכנות אומר שיש להם את הבסיס מוכן וזה אומר שיש להם נקודת זינוק מצויינת. זה לא אומר שהם לא צריכים לקחת כל אחת מהדמויות למעלה מכל בחינה, אם זה גרפית ואם זה גיימפליי. זה לא אומר שהם לא צריכים לבנות קמפיין שלם וכנראה הרבה יותר שאפתני מכל קמפיין אחר בעולם המארוולי. וזה גם לא אומר שהם לא צריכים להבין איך לשלב את הדמויות הללו יחד במשחק בצורה שהכל יעבוד יחד כמו שצריך. להגיד שבלופויינט צריכים להגיד את זה זה כמו להגיד שאם סנטה מוניקה יתנו לבלופויינט את כל הקוד של gow 2018, הם יוכלו לעשות gow 2 ברמה של סנטה מוניקה. מן הסתם זה שיש לך את הבסיס לא אומר שאתה לא צריך לדעת לבנות קמפיין חדש וטוב ולשדרג כל דבר לרמה הבאה. אני לא אומר שבלופויינט חא מסוגלים, אני פשוט לא יודע כי בלופויינט רק הראו לנו עד היום שהם יודעים לעשות שכבת צבע יפה על משחק קיים.
We're just normal men. We're just innocent men