עמוד 31 מתוך 76

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 12 נובמבר 2018, 21:44
על ידי DrKeo
אני חשבתי שהוא יחיה לנצח, הבן אדם אשמאי זקן כבר 70 שנים. אני משער שעכשיו עוברים לקמאו CGI בסרטי מארוול?

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 12 נובמבר 2018, 23:21
על ידי bling
לא יודע אם וורן ספקטור מסוגל לעשות דאוס אקס ראוי עוד, ה outputs האחרונים הידועים שלו נעו בין בינוניים לנוראיים, קשה לי להאמין שאחרי משחקים כאלו הוא פתאום יקפוץ לרמת גאוניות עם דאוס אקס מדהים חדש.

ובאמת היתה הרגשה שסטן לי יחיה עוד הרבה למרות שהבנאדם כבר היה בן 95, לפחות התעסק במה שאהב עד הרגע האחרון. RIP.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 13 נובמבר 2018, 11:16
על ידי InterAl
הוא כנראה לא מסוגל. הטרגדיה היא שנראה שגם אף אחד אחר לא מסוגל.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 13 נובמבר 2018, 11:19
על ידי Laskin
גם לא חושב שכדאי להם לנסות עכשיו, כי מה שזה לא יהיה - ישוו אותו לסייברפאנק, שיהיה כמה וכמה רמות מעליו, בסבירות ודאית :)

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 18 נובמבר 2018, 18:18
על ידי Laskin
סרט קצר, או לפחות החלק הראשון שלו, שעשה כמעט לגמרי לבד טל פלג - אנימטור ישראלי שעושה לנו כבוד בתעשייה (:
תראו עד הסוף (של הסרט, לא הקרדיטס), יש טיזר אדיר לאקט הבא (שבטח לא יצא בשנים הקרובות, הוא ממש לוקח את הזמן שלו)


Re: תרבות גיימינג

פורסם: 19 נובמבר 2018, 22:47
על ידי bozeman

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 20 נובמבר 2018, 00:36
על ידי DrKeo
נייס!

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 20 נובמבר 2018, 07:46
על ידי bling
מגניב :)

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 21 נובמבר 2018, 08:46
על ידי swym
DrKeo כתב:אנדריי ספקאבסקי שכתב את סדרת הוויצ'ר הוא אשמאי זקן.

DrKeo כתב:אני חשבתי שהוא יחיה לנצח, הבן אדם אשמאי זקן כבר 70 שנים

אז "אשמאי זקן" זו מילת החודש?
מהדברים הקטנים אלו שאתה שם לב אליהם אחרי חופשה קצרה :)

אוי, והבונד מעולה. אבל אני בקושי מצליח לשמור את הקומנטרי של פיטר מעבר למוזיקה.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 21 נובמבר 2018, 13:37
על ידי DrKeo
תמיד אהבתי את הביטוי אשמאי זקן :)

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 21 נובמבר 2018, 15:44
על ידי bozeman
DrKeo כתב:תמיד אהבתי את הביטוי אשמאי זקן :)

זה כי יש בך ניצוץ יהודי מהגמרא... (משם הביטוי. יותר נכון "זקן אשמאי")

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 18 דצמבר 2018, 12:35
על ידי Laskin
"קרלטון" מהנסיך המדליק מבל אייר תובע את פורטנייט שהם "גנבו" לו את הריקוד...
שזה משעשע-מעפן, כי הוא בעצמו הודה בעבר שהוא "גנב" אותו ממישהו אחר בסצינה מפורסמת.
הוא עובד כבר זמן מה לרשום אותו כטריידמארק על שמו. שזה גם קצת עלוב אם תשאלו אותי...
היה גם ראפר שתבע אותם על זה, אבל עד כמה שידוע לי זה עוד לא הגיע לבית משפט

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 19 דצמבר 2018, 09:18
על ידי bling
חחחח זה משעשע ופאתטי/עצוב בו זמנית. מתאר לעצמי שיש לו עורכי דין שאומרים לו שאפשר להוציא מזה כמה דולרים טובים אז הוא החליט ששווה להתבזות בשביל זה. מתאר לעצמי שרבים מאיתנו היו בוחרים כמוהו במידה והיתה אפשרות כזו, אז יוצאים קצת מגוכחים, לא ישרים אבל עשירים יותר :)

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 19 דצמבר 2018, 11:05
על ידי Laskin
הטענות שלי הן יותר כלפי מערכת המשפט והחוקים של ארה"ב שמאפשרות שיט כזה... שלא נאמר מעודדות.
כל עניין זכויות היוצרים והפטנטים שם צריך "רענון", הפשטה ובעיקר מגבלת זמן סבירה יותר.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 19 דצמבר 2018, 14:04
על ידי bling
גם לא בדיוק הבנתי, הוא עשה קופירייט לריקוד הזה? בסכ״ה מדובר בשחקן שביצע ריקוד כחלק מהסצנה בסדרה, יותר הגיוני שהפקת התוכנית תתבע מאשר הוא עצמו שהרי כל הזכויות שייכות לה.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 19 דצמבר 2018, 16:04
על ידי Laskin
הוא עדיין עובד על לרשום את זה על שמו, אבל בינתיים מגיש את התביעה הזו על סמך דמיון רב מדי כדי להיות מקרי

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 14 ינואר 2019, 20:56
על ידי sharonbn
10,000 שחקנים של Elite Dangerous מתחילים מסע של 18 שבועות לחצות את הגלקסיה
זה בעקבות שחקן בודד שעשה את המסע המפרך (הוא גם מוביל את הפרויקט החדש)
https://kotaku.com/10-000-elite-dangero ... 1831702968

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 28 ינואר 2019, 13:31
על ידי Laskin
לא יודע אם זה המתקום המתאים ביותר אבל בכל זאת:
DEEPMIND התחילה ללמוד סטארקראפט וניסו לעמת את הAI עם שחקן מקצועי ו... התוצאה די צפויה :)

https://deepmind.com/blog/alphastar-mas ... rcraft-ii/

זה הוידאו שגם מופיע בלינק... ממליץ לצפות לפחות בהתחלה ולהבין ואז במאצ'ים.... מה שהכי מדהים זה שהמחשב גילה ממש שיטות חדשות שמתאימות יותר עבורו ולא נראו אף פעם במשחקים מקצועיים... זה באמת מדהים



פרט מגניב ממש ששמעתי עכשיו איפהשהו באמצע הסרטון הארוך - DEEPMIND הספיק "לשחק" ב-200 שנים של זמן משחק :O

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 28 ינואר 2019, 13:35
על ידי InterAl
זה באמת מדהים.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 00:46
על ידי swiss-the-engine
אם אני זוכר נכון אבל הוא לא ניצח אף משחק כשהוא שיחק במצב שהוא לא רואה את כל המפה בזום אווט.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 11:02
על ידי InterAl
האמת שגם נראה שהחלטות המאקרו שלו די מפוקפקות. הוא מנצח את רוב המשחקים בזכות mass stalkers עם מיקרו לא אנושי. ועדיין זה מאוד מרשים.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 14:07
על ידי Laskin
זה יכול להיות "מפוקפק" אבל זה עובד אז כנראה שזה יתרון שהמחשב מבין טוב יותר מבן אדם.
גם ממה שראיתי המיקרו לא כ-ז-ה בלתי אנושי, זה אפשרי לשחקנים ברמה גבוהה, שגם הם לא ממש "אנושיים" בהשוואה לבני אנוש רגילים :)
זה גם עדיין לא גמור, צפויים עוד עדכונים רבים שישפרו בהרבה את הביצועים ואולי יביאו עוד אסטרטגיות שלא חשבו עליהם.
אבל מה שהכי מרשים זה גם כמה שהוא מסוגל לשנות ולהתאים את הטקטיקות שלו בהתאם למצב הקיים, יודע מתי לברוח, מתי לתקוף וכו'... זה כל כך מרשים, לדעתי לא פחות מפריצת דרך.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 14:16
על ידי InterAl
אתה יכול לנצח משחקים עם מאקרו בינוני ומיקרו מצוין (ולהיפך). במקרה הזה נראה שזה המצב. המיקרו שלו ברמה סופר גבוהה, המאקרו פחות. זה קצת פחות מרשים כשאתה חושב על זה, כי המחשב לא ממש ניצח ע״י עומק אסטרטגי/טקטי, פשוט ע״י זריזות. אבל כן, אני מסכים שזאת עדיין פריצת דרך בתחום. עכשיו צריך ליישם את זה על civilization ואולי החמישי והשישי יהיו שווים משהו סופסוף.

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 14:20
על ידי Laskin
אני קצת לא מסכים, כן - ההתקפות די זהות, אבל הדרך להגיע לשם והאדפטציות של התכנה למצבים שונים הייתה די מגוונת, כמעט בכל משחק ומשחק שם.
בכל אופן אני עוקב :)

Re: תרבות גיימינג

פורסם: 29 ינואר 2019, 18:05
על ידי DrKeo
קוואנטיק דרים מוכרת חלק מהחברה לחברה הסינית neteast ועוברת מבלעדיות לסוני בחזרה למולטי פלטפורם. גיליאם ודיווחד קייג׳ ממשיכים להחזיק יחדיו ברוב מניות החברה כך שneteast לא יחזיקו במניות רוב. הכסף שנכנס לחברה הולך לשמש להרחבת החברה כהכנה לדור הבא בו הם מתכננים להיום מולטי פלטפורם שזה אומר מחשב, פס5 וסקארלט.

ציטוט מתוך הראיון עם דיוויד קייג׳ בוונצ׳רביט:
Our goal is to develop our studio as a global, multi-franchise company, while remaining an independent studio. We want to keep developing original games in the genre we pioneered, but also expand our audience by being present on all platforms.


Neteast הם אותה חברה שלא מזמן השקיעה 100 מליון דולר בבאנג׳י ואפשרה להם לקחת את ההפצה של דסטיני על הידיים שלהם. כרגע, לפני ההתרחבות המתוכננת, קוונטיק דרים הם 150 עובדים.