DrKeo כתב:אוריג'ן תקנו ל-16GB
Stick כתב:וגם הדרישות של RDR 2 פורסמו, ואכן מאשרות שלא מדובר בגרסאת קרוס ג'ן תובענית כלשהי. כלומר, אלא אם כן רוקסטאר עשו עוד קסם כמו גרסאת הקונסולות של המשחק .
Recommended specifications:
OS: Windows 10 - April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible
Red Dead Redemption 2 for PC features a range of graphical and technical enhancements
Stick כתב:הם פרסמו את הרשימה של השיפורים שיהיו. לפי איך שזה נראה אני מיח שזה פחות או יותר כמו כל משחק קונסולות מול PC מהשנה האחרונה, הקונסולות רצות על מדיום-היי ברזולוציות משתנות בעוד שבPC הכל לא נעול ואפקטים מסוימים יגיעו גם ל'אולטרה' (לא שזה באמת אומר משהו קונקרטי, פשוט יהיו ברמה יותר גבוהה).
שזה נשמע סבבה לגמרי, אין לי ספק שזו תהיה הגרסה הטובה ביותר של המשחק. פשוט גם אם היו צפיות לא הגיוניות לקראת הפורט הזה מצד חלק מהאנשים (*אהמ* רימייק שלם גם של הראשון שיגיע ביחד, לאסקין ), עדיין היתה אופציה יחסית לגיטימית שאולי יהיה מדובר בפורט קרוס ג'ן (כמו GTA V). אז זה לא המקרה, וזה בסדר סך הכל.
DrKeo כתב:משהו כן משעשע הוא שהדרישות מינימום הן RX280, כרטיס שיצא חודשיים לפני הפס4 והוא 3.3TF, כמעט פי 2 יותר חזק מהפס4 וקרוב בביצועים כמעט לפרו אבל איכשהו ה-ONE מריצה את המשחק הזה אחלה אבל אדם עם כרטיס של 3TF לא יכול לשחק במשחק על הPC. אני משער אופטימיזציה קקה במחשב?
cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great
DrKeo כתב:חדשות די מדהימות (מבחינתי לפחות), NVIDIA מתחילה תוכנית של רימאסטרים עם RT למשחקי PC קלאסים. זה נקרא ה-RTX Remaster project ו-NVIDIA רק עכשיו מגייסת אליו עובדים. זה התיאור של NVIDIA לפרוייקט:cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great
NVIDIA מגייסת כמה מפתחים לפרוייקט הזה, לצוות קוראים light speed studio וזה כל מה שהם יעשו. לפי הדרישות עובדים שלהם נראה שהם רוצים לפמפם את המשחקים האלה בקצב מהיר, כנראה כמה שיותר מהר לפני ש-AMD ו-INTEL יציגו תחרות בתחום ה-RT בכדי להבדיל את NVIDIA מהם. להתחשב בזה שאת QUAKE RTX עשה אדם אחד, כנראה שהם יכולים להוציא את המשחקים האלה די מהר אפילו אם יהיה מדובר בצוות של 10 אנשים. דאוס אקס המקורי? HL1 ו-2? דום 3? משחקי אסטרטגיה כמו TOTAL WAR או SC2? בבקשה תקחו את הכסף שלי.
avive כתב:DrKeo כתב:חדשות די מדהימות (מבחינתי לפחות), NVIDIA מתחילה תוכנית של רימאסטרים עם RT למשחקי PC קלאסים. זה נקרא ה-RTX Remaster project ו-NVIDIA רק עכשיו מגייסת אליו עובדים. זה התיאור של NVIDIA לפרוייקט:cherry-picking some of the greatest titles from the past decades and bringing them into the ray-tracing age, giving them state-of-the-art visuals while keeping the gameplay that made them great
NVIDIA מגייסת כמה מפתחים לפרוייקט הזה, לצוות קוראים light speed studio וזה כל מה שהם יעשו. לפי הדרישות עובדים שלהם נראה שהם רוצים לפמפם את המשחקים האלה בקצב מהיר, כנראה כמה שיותר מהר לפני ש-AMD ו-INTEL יציגו תחרות בתחום ה-RT בכדי להבדיל את NVIDIA מהם. להתחשב בזה שאת QUAKE RTX עשה אדם אחד, כנראה שהם יכולים להוציא את המשחקים האלה די מהר אפילו אם יהיה מדובר בצוות של 10 אנשים. דאוס אקס המקורי? HL1 ו-2? דום 3? משחקי אסטרטגיה כמו TOTAL WAR או SC2? בבקשה תקחו את הכסף שלי.
יכול להיות אחלה שת"פ עם GOG
DrKeo כתב:הם יוצאים חומוס שהם לא מוציאים עדין טריילר כי עוד שבוע ההזמנות מראש נפתחות בכל האתרים והם יקבלו פחות הזמנות מראש לחנות שלהם.
DrKeo כתב:swym כתב:ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.
תאוריות קונספירציה זה טוב ויפה, אבל לגירס 5 היתה גרסת בטא פתוחה לפני איזה חודש. ככה שאפילו אם AMD היו "מונעים עותק מוקדם" [citation required] - עדיין היו ל-Nvidia קצת יותר משלושה ימים לעשות אופטימיזציות למשחק על סמך הגרסה ההיא.
יותר מזה, בגרסת הבטא דווקא היה toggle של async compute לכרטיסים של Nvidia.
ככה שאולי, רק אולי, ייתכן שהסטודיו ביטל את זה בינתיים בגלל תקלות שהם גילו, ולא כי מישהו הביא להם ערימה של כסף מתחת לשולחן רק כדי לבטל toggle פרפורמנס שולי שהם כבר הטמיעו במשחק? גם גירס 4 סבל בזמנו משלל באגים ובעיות כשמשתמשים ניסו להדליק את ה-async.
הבטא הפתוחה לא הייתה משחק מלא וסופי שאפשר לבנות לפיו דרייברים, על פי df החישוב האסימכרוני בלעדי לכרטיסי amd.
swym כתב:DrKeo כתב:swym כתב:ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.
תאוריות קונספירציה זה טוב ויפה, אבל לגירס 5 היתה גרסת בטא פתוחה לפני איזה חודש. ככה שאפילו אם AMD היו "מונעים עותק מוקדם" [citation required] - עדיין היו ל-Nvidia קצת יותר משלושה ימים לעשות אופטימיזציות למשחק על סמך הגרסה ההיא.
יותר מזה, בגרסת הבטא דווקא היה toggle של async compute לכרטיסים של Nvidia.
ככה שאולי, רק אולי, ייתכן שהסטודיו ביטל את זה בינתיים בגלל תקלות שהם גילו, ולא כי מישהו הביא להם ערימה של כסף מתחת לשולחן רק כדי לבטל toggle פרפורמנס שולי שהם כבר הטמיעו במשחק? גם גירס 4 סבל בזמנו משלל באגים ובעיות כשמשתמשים ניסו להדליק את ה-async.
הבטא הפתוחה לא הייתה משחק מלא וסופי שאפשר לבנות לפיו דרייברים, על פי df החישוב האסימכרוני בלעדי לכרטיסי amd.
אבל זה בדיוק הקטע, לא? זה אומר שהיו דרייברים והמשחק תמך ב-ASYNC אצל נוידיה כבר בתקופת הבטא.
אני מניח שכמו שבדרך כלל קורה בבטא - מוצאים באגים, ואז לפעמים מבטלים פיצ'רים... לפחות עד שהבאגים יתוקנו והדרייברים יעודכנו. וזה בדיוק מה שקרה, ככה שנראה לי שעוד תאוריית קונספירציה התנפצה לה על רצפת המציאות. שערורייה:
https://www.dsogaming.com/news/gears-5- ... ill-cards/
swym כתב:ובכל מה שנוגע לפרקטיקות קצת פחות מלוכלכות, הנה דוגמא נהדרת לאיך עובדת תחרות. זה סיקור מהחודש שעבר, אבל לא ראיתי שזה הוזכר כאן:
- ב-2018 נווידיה מוציאה כלי בשם Nvidia Freestyle, שכולל אלגוריתם ל-sharpening כשעושים upscale לתמונה, אבל פוגע בביצועים.
- קצת מאוחר יותר, נווידיה מכריזה על דור חדש של כרטיסי מסך עם חומרה ייעודית שיודעת בין היתר לעשות upscale טוב יותר וכמעט ללא פגיעה בביצועים (אבל עם פגיעה באיכות התמונה) - DLSS.
- בE3 האחרון AMD מכריזה על כלי חדש בשם Radeon Image Sharpening (RIS), שיודע לעשות sharpening לתמונה, גם כמעט בלי לפגוע בביצועים וגם עם איכות תמונה טובה יותר מDLSS. לא מצריך חומרה ייעודית, אבל תואם רק לכרטיסי הדור החדש (וללא תמיכה בDX11).
- הפיצ'ר של RIS מתקבל בכזה סיקור חיובי, שעל AMD מופעל לחץ להטמיע אותו גם בכרטיסי המסך מהדור הקודם. היא עושה את זה ובמקביל גם משחררת את הקוד לאלגוריתם, כך שתוכנות צד ג' שמטמיעות את האלגוריתם (כמו Reshade) מסוגלות להציע שיפורים דומים גם על כרטיסי מסך אחרים ועם תמיכה בDX11.
- על נווידיה מופעל לחץ דומה, ובגיימסקום האחרון היא מכריזה בהתאם על רענון טכנולוגיית Freestyle Sharpening - כך שעכשיו אין (כמעט) פגיעה בביצועים ואיכות התמונה משתפרת.
https://www.techspot.com/review/1903-dl ... le-vs-ris/
תוצר הלוואי (הלא נורא בכלל, אולי חוץ מעבור מחלקת השיווק של נווידיה) הוא כמובן שDLSS, הוא סוג של טכנולוגיה מתה. מסתבר שאת כל מה שהחומרה היעודית עושה, ניתן לעשות באיכות טובה יותר בתוכנה:
DrKeo כתב:רק שכשמפעילים אותו על כרטיסי NVIDIA (שהם כבר יותר טובים משל AMD בחישוב אסינכרוני אגב) הוא לא עושה שום דבר :/
תסיק מזה מה שתרצה.
DrKeo כתב:לול. שימוש ברזולוציה נמוכה יותר + PPE + חידוד זה משהו שאנשים עושים עם RESHADE כבר שנים.
פתאום בסוג של תרגיל שיווקי מוזר AMD הכניסה את זה כיעני פיצ'ר שלוקח בערך 3 דק' לפתח, אז NVIDIA השקיעה את ה-3 דק' הללו והוסיפה אותו גם לפאנל שלהם בכדי לשפוך מים על ההתלהבות של AMD (ועל הדרך תומכת גם ב-DX9-12 ולא רק ב-12). תחרות זה בהחלט טוב, אין ספק לגבי זה, אני מחכה כבר 5 שנים שAMD תהיה תחרותית
אה, רק רציתי לציין שחיבבתי איך ערבבת את הTIMELINE שיראה כאילו NVIDIA הכריזה על החידוד אחרי שAMD שחררה את הקוד
אגב, לגבי מה שאמרת על DLSS, כדאי לך לקרא קצת על DLSS ולהתעמק בנושא.
swym כתב:אה... הוא כן? זה כל הקטע של הפאטצ' נראה לי.
swym כתב:גם DLSS זה שימוש ברזולוציה נמוכה יותר... פשוט השימוש בAI של הDLSS נכון להיום מביא לתוצאות לא מוצלחות עם אפקט של וזלין. ההבדל הוא שהאלגוריתם שAMD הביאו עושה את זה הרבה יותר טוב מDLSS ועם performance hit יותר נמוך מאלגוריתמים קודמים. זה הפך את DLSS למיותר.
swym כתב:וכן, לגבי לוח זמנים: AMD שחררה את הדרייבר בקוד פתוח חודש שלם לפני שNvidia הוציאה את הפתרון שלה (בדיוק בגלל זה גם Reshade אימצו את האלגוריתם גם), יחד עם הפתרון שלהם לanti-lag שגם אותו Nvidia אמצה תחת שם אחר. מה שמצחיק הוא שזה בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר, וכשAMD הכריזה על RIS התגובה של Nvidia היתה כזו "כבר יש לנו אלגוריתם של sharpening בארגז הכלים שלנו".
זה היה המצב נכון לחודש יולי, לפני התשובה של Nvidia:
https://www.techspot.com/review/1884-am ... s-reshade/
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 73 אורחים