עמוד 38 מתוך 168

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 20:39
על ידי Laskin
האמת היא שאם הם הולכים על 60 פריימים לא אכפת לי להשאר בגרפיקה הנכחית, בתנאי שהעיר גם תהיה מפוצצת באנשים, מכוניות ובניינים ענקיים שאפשר להכנס אליהם. אני מעדיף גם עיר עתידנית כי זה משהו שלא ראינו אף פעם. כמובן שלא הכל חייב להיות מטרופולין וכמו בסייברפאנק יהיו שטחים פתוחים ופחות עמוסים, אבל שמרכז העניינים באמת ירגיש אמיתי. ו-60 פריימים! :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 20:45
על ידי bling
60 פריימים עם הגרפיקה הנוכחית ועיר עתידנית. אשכרה הסיוט שלי! תודה לאסקין.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 21:04
על ידי Uncle Pey'j
אוי ואבוי לאסקין,משחק GTA שמפותח עם 60fps in mind? תודה רבה,אבל לא..בשביל זה יש גרסאות PC :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 21:06
על ידי DrKeo
bling כתב:
DrKeo כתב:אני לא הייתי בוכה אם GTA6 היה סוג של מגה GTA, כלומר סוג של אנטרפרציה של עולם מחובר עם ליברטי סיטי, וייס סיטי ולוס סאנטוס (ואולי גם סאן פיארו ולאס ונטוראס) או לפחות וייס סיטי + אי ענקי לא רחוק ממנו שמיצג את קובה. אני רוצה את הקפיצה הגדולה של "הדור הבא" אבל בו בזמן קצת נמאס לי שאני מוותר על המון תוכן בשביל הקפיצה הזאת. ליברטי סיטי ב-GTA4 הייתה משהו שמעולם לא ראינו, אבל היא הייתה משעממת מוות כי הסירו משם המון תוכן. לא רק שלא היה אזורי כפר, לא היו מטוסים, כל הדברים המשוגעים המגניבים נעלמו וכו'. כלומר זה הרגיש ש-GTA4 חתך את כל התוכן בשביל לספק קפיצה אמיתית לדור הבא ורק GTA5 באמת הביא את התוכן. אז אם קופצים לדור הבא ואם GTA6 כנראה יהיה ה-GTA היחיד שנקבל בדור הקרוב עם אורך חיים של עשור, אני רוצה שהוא יהיה בהתאם. לא עוד מטוסים איטיים, יש עכשיו SSD. אני רוצה מסת אדמה ענקית בכדי להנות מכלי טייס מהירים ושהכלי טייס עצמם יהיו מהירים. אני רוצה יותר מעיר אחת, כמו שקבלנו ב-SA, עם המון שטח כפרי ושטח מגוון. אני רוצה מכוניות עם דיפורמציה אמיתית מבוססת פיסיקה, כמויות אדירות של קהל ומכוניות, DRAW DISTANCE אדיר, פיסיקה על כל דבר קטן, יותר מבנים שאפשר להכנס אליהם וכו'.

בכלליות אני רוצה שיסירו כמה שיותר מהרגשת ה-FAKE. השדה תעופה מרגיש מזוייף כי אי אפשר להכנס אליו (לטרמינלים עצמם) והמטוסים שממריאים ממנו טסים לשום מקום, סתם לאופק. בGTA6, אם יש כמה ערים, השדה תעופה יכול להיות עם טרמינל מלא והמטוסים יכולים ממש לטוס בין השדות תעופה השונים של כל עיר. וזאת הגישה שאני רוצה עם כל דבר במשחק, כמה שיותר "אני יכול לעשות מה שאני רוצה" וכמה שפחות זיוף. לא עוד מכוניות שנעלמות כשמסתובבים למשל.

אז כן, אני דורש פה פרוייקט שאפתני בטרוף, אבל זה פאקינג GTA ורוב הסיכויים ש-100% מרוקסטאר יעבדו עליו דור שלם. אפילו שיקחו את סאן אנדראס ואת ליברטי סיטי מהדור הנוכחי וישדרגו אותן כמו רימאסטר, שישארו אשכרה 1:1 רק בגרפיקה/פיסיקה מודרנית וכמובן יעברו עליהם וקצת ישדרגו אותם עם דרישות של הדור הבא כמו עוד שטחי פנים וכו'. הן עדין נראות ממש טוב, GTAV רץ אצלי הרבה בבית והוא באמת נראה ממש טוב עדין על PC חזק, לא צריך הרבה בכדי להביא אותו לרמה של הדור הבא. שום שינוי ב-LAYOUT, שום דבר ממשי שונה, כמעט אותן ערים רק במנוע החדש ועם התוכן החדש שישאב לשם אוטומטית מתוך זה שהן במנוע החדש (מערכת תאורה חדשה, המכוניות יהיו חדשות לגמרי כמו בשאר הערים, ההולכי רגל, הפיסיקה, הגיימפליי וכו'). על גבי זה מוסיפים את וייס סיטי וקובה כתוכן החדש וקילומטרים של טבע וכבישים מהירים בינהם וזה יכול להיות חתיכת חוויה מטורפת.


לא מזדהה כל כך עם החזון שלך, בזבוז משאבים ענק בשביל הרגשה קצת יותר אמיתית כי המטוס שאתה רואה בשמיים טס לאנשהו ויש טרמינל. גם עוד מעט נעמוד בתור בדרך לטיסה... אלו בדיוק הדברים שהציקו לרבים ב RDR2, כל האובססיה על האובר ריאליזם שדווקא ב RDR2 מרגישה לי יותר הגיונית לעולם ביחס ל GTA.

מעדיף שישקיעו את הזמן הזה בגרפיקה הכי מפוצצת, במשימות הכי מטורפות ויצירתיות שאפשר לעשות עם הטכנולוגיה שמגיעה, וכן שגם הסקאלה של העיר והכל תהיה עוד יותר, כמה שפחות תחושה של שכונה בעיירת פיתוח וכמה שיותר הרגשת סקאלה מדהימה של עיר.

וכן, פייג' לא יכל להפריז פחות בגודל המאורע, ללא ספק כשיצא ירשם כאירוע התרבות של השנה ואחד מאירועי התרבות של העשור,משהו שיחצה את כל המדיומים והז'אנרים. הרעש שיהיה סביב העניין זה כאילו יוצאת קונסולה חדשה באמצע הדור ואף יותר מזה.

אני באמת לא יודע איך רוקסטאר תעמוד בזה, היו צריכים קצת לצמצם את הלחץ והציפיות בזה שיוציאו GTA מגניב עם פחות שאפתנות לדור הזה :)

אני ממש לא מחפש RDR2, ממש לא. להפך, דברתי נגדו די הרבה. אני אסביר את עצמי. יש לי כנראה יותר שעות מכל הפורום הזה יחדיו בGTAV כי הבן שלי משחק בו יומית והוא כל הזמן מבקש ממני לשחק איתו כך שאני משער שרק השנה יש לי מאות של שעות במשחק.

יש בGTAV בעיה של גודל וגיוון עולם. אם אתה רוצה לבלות אלפי שעות הבמשחק (וזה הכיוון אני משער אם זה הולך להיות משחק ל-״עשור״) אז צריך את המרחב ליצוק לתוכו תוכן. האמת? חשבתי שעם הזמן רוקסטאר יוסיפו עוד מסות אדמה, לאט לאט העולם יגדל עם כל DLC, אבל זה לא קרה. אני ממש לא מחפש שיעשו פה ראליזם בקטע של RDR2, להפך, אני רוצה אקשן מוטרף. אני רוצה עוד אקשן, עוד מהירות, עוד הרס, עוד פיסיקה, עוד דמויות/רכבים על המסך, עוד קוסטמיזציה לרכבים, רכבים שנמעכים על בסיס פיסיקה אמיתית, עוד נשקים מפוצצים ועוד אופציות לעשות בלגן.

מעבר לכל הדברים האלה, אני רוצה כמה שפחות להכנס למגבלות של העולם, וכמישהו עם מאות שעות במשחק, אני מכיר כל גבול אפשרי. אני רוצה יותר בניינים שאפשר להכנס אליהם במקום טקסטורת פראלקס סתמיות, אני רוצה כמה שפחות להגיע לגבולות של העולם, אני רוצה שהמטוסים בשדה תעופה אשכרה יטוסו לאיפשהו ושהשדה תעופה עצמו יהיה מתפקד יותר (וכך כל מבנה ראשי בעיר, מהאצטדיון ועד הקניון), אני רוצה שיהיה במדבר מספיק מרחב לנסיעת interstate של כמה דקות טובות עם איזו עיירת ״שום מקום״ שיש בה תחנת דלק ודיינר, אני רוצה את ההרגשה שעשיתי מסע מעיר אחת לאחרת, אני רוצה שהאזורים המבודדים ירגישו מבודדים ולא 30 מטר מהמטרופולין, אני רוצה יותר מאזור אקלים וחצי וכך הלאה.

אני יודע מה אתה חושב, עולם גדול אומר מסע מיגע. העניין הוא שהעולם של gtav כבר די מיגע אבל יש לזה פתרון. משיגים מסוק/מטוס וחוצים אותו תוך דקה וחצי. העניין הוא, מטוסים בgtav איטיים מוות כך שגם אם תגדיל את העולם פי 10, עדין מטוסים יחצו אותו ב3 דק אם יאיצו אותם למהירות ראליסטית יותר (ואקשנים הרבה יותר!). עכשיו עם ה-SSD זה גם אפשרי, אין עוד מגבלת מהירות. אה, ומערכת fast travel נורמאלית :)

אני לא חושב שאני מפריז אם אני אגיד שהמפה של המשחק צריכה להיות גדולה בערך פי 4 מ-GTAV. מן הסתם רק אחוז די קטן יהיה עיר (כמו בGTAV) אבל יהיה נחמד אם בשני קצוות המפה תהיה עיר יחודית. זה לא שאני שם פה תקדים, GTAV עם מפה גדולה פי 6 משל GTA4 והמפה של SA הייתה גדולה פי 8 משל GTA3. אני אפילו זורם עם זה שהמפה של GTAV תשאר כמו שהיא כחלק מהמפה עם שדרוגים שינבעו מהמנוע ותעבור סוג של רימאסטר לרמה של GTA6, אני בטוח שזה יהפוך את העבודה לשבריר מלבנות מסת אדמה חדשה מאפס. פשוט לקחת את המפה של GTAV ולבנות אותה פי 2-3 מזרחה ולעוד כמה כיוונים. אבל כן, בכדי להעלות את המשחק לדרג הבא הוא צריך עולם הרבה יותר גדול. זה גם יכול ליצור משימות הרבה יותר מעניינות לדעתי כשהכל מתרחש במהירות גדולה יותר. יש הרבה איטיות מלאכותית במשחק כי הגודל של העולם מוגבל.

בקיצור, יותר נפח, יותר פירוט, יותר ארקיידיות, יותר אקשן ופחות זיוף ומגבלות. אף אחד לא מבקש להבריש את הסוס, להתקלח ולנקות בוץ מהמגפיים :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 21:54
על ידי glass man
החלום שלי, לגבי GTA6 הוא קצת משונה. אני למעשה רוצה שGTA6 יהיה VICE CITY 2077.כלומר אני רוצה שזה יהיה GTA שלוקח את וייס סיטי לוקח את סייברפאנק 2077 ואת Watch dogs ופשוט עושה את הפארודיה שלו על הtheme הסייברפאנקי בגוון הומריסטי,אני רוצה משחק, שמתכתב עם כל השטייק הסייברפאנקי מחקה את האסתטיקה של האורות הבהירים של הסייברפאנק אבל עושה סאטירה מכל העניין ועל הדרך מביא לזה סקאלה שרק רוקסטאר יכולים. אה ואם אפשר שיתנו לCarpenter Brut לעשות הרבה שירים ברדיו.

חוץ מזה אני רוצה שיחזרו לדמות אחת ושיתנו לנו ליצור דמות משלנו , זה גם אחלה דאחקה על כל המשחקים שנותנים לך ליצור דמות אבל לא נותנים לך לראות אותה. מעבר לזה, כן סקאלה גדולה מבעבר פשוט שיוסיפו את הכוחות הסייברפאנקים לכל הטירוף הזה.

אני מרגיש שGTA5 די לקח לקצה את המוטיבים של SA. ואני רוצה משחק שמתכתב עם 2020 והלאה, עם הטרנדיות של הסייברפאנק בגיימינג, עם הקורונה עם טראמפ, אני לא רוצה 2013 ב4K.

זה התפקיד של רוקסטאר לחשוב איך הם עושים סאטירה מכל התחומים שקשרתי כאן יחד, אבל בגלל זה הם גאונים :)

עריכה: עכשיו ראיתי שאני ולאסקין רוצים בערך אותו דבר. לאסקין אני מקווה שלא איכפת לך שהעיר העתידנית תהיה וויס סיטי שגם ככה מאוד מתאימה מבחינת האסתטיקה למראה של סייברפאנק. השילוב הזה בין הקלילות של מיאמי לסייברפאנק יהיה מגניב.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 13 אוקטובר 2020, 22:59
על ידי bling
DrKeo כתב:
bling כתב:
DrKeo כתב:אני לא הייתי בוכה אם GTA6 היה סוג של מגה GTA, כלומר סוג של אנטרפרציה של עולם מחובר עם ליברטי סיטי, וייס סיטי ולוס סאנטוס (ואולי גם סאן פיארו ולאס ונטוראס) או לפחות וייס סיטי + אי ענקי לא רחוק ממנו שמיצג את קובה. אני רוצה את הקפיצה הגדולה של "הדור הבא" אבל בו בזמן קצת נמאס לי שאני מוותר על המון תוכן בשביל הקפיצה הזאת. ליברטי סיטי ב-GTA4 הייתה משהו שמעולם לא ראינו, אבל היא הייתה משעממת מוות כי הסירו משם המון תוכן. לא רק שלא היה אזורי כפר, לא היו מטוסים, כל הדברים המשוגעים המגניבים נעלמו וכו'. כלומר זה הרגיש ש-GTA4 חתך את כל התוכן בשביל לספק קפיצה אמיתית לדור הבא ורק GTA5 באמת הביא את התוכן. אז אם קופצים לדור הבא ואם GTA6 כנראה יהיה ה-GTA היחיד שנקבל בדור הקרוב עם אורך חיים של עשור, אני רוצה שהוא יהיה בהתאם. לא עוד מטוסים איטיים, יש עכשיו SSD. אני רוצה מסת אדמה ענקית בכדי להנות מכלי טייס מהירים ושהכלי טייס עצמם יהיו מהירים. אני רוצה יותר מעיר אחת, כמו שקבלנו ב-SA, עם המון שטח כפרי ושטח מגוון. אני רוצה מכוניות עם דיפורמציה אמיתית מבוססת פיסיקה, כמויות אדירות של קהל ומכוניות, DRAW DISTANCE אדיר, פיסיקה על כל דבר קטן, יותר מבנים שאפשר להכנס אליהם וכו'.

בכלליות אני רוצה שיסירו כמה שיותר מהרגשת ה-FAKE. השדה תעופה מרגיש מזוייף כי אי אפשר להכנס אליו (לטרמינלים עצמם) והמטוסים שממריאים ממנו טסים לשום מקום, סתם לאופק. בGTA6, אם יש כמה ערים, השדה תעופה יכול להיות עם טרמינל מלא והמטוסים יכולים ממש לטוס בין השדות תעופה השונים של כל עיר. וזאת הגישה שאני רוצה עם כל דבר במשחק, כמה שיותר "אני יכול לעשות מה שאני רוצה" וכמה שפחות זיוף. לא עוד מכוניות שנעלמות כשמסתובבים למשל.

אז כן, אני דורש פה פרוייקט שאפתני בטרוף, אבל זה פאקינג GTA ורוב הסיכויים ש-100% מרוקסטאר יעבדו עליו דור שלם. אפילו שיקחו את סאן אנדראס ואת ליברטי סיטי מהדור הנוכחי וישדרגו אותן כמו רימאסטר, שישארו אשכרה 1:1 רק בגרפיקה/פיסיקה מודרנית וכמובן יעברו עליהם וקצת ישדרגו אותם עם דרישות של הדור הבא כמו עוד שטחי פנים וכו'. הן עדין נראות ממש טוב, GTAV רץ אצלי הרבה בבית והוא באמת נראה ממש טוב עדין על PC חזק, לא צריך הרבה בכדי להביא אותו לרמה של הדור הבא. שום שינוי ב-LAYOUT, שום דבר ממשי שונה, כמעט אותן ערים רק במנוע החדש ועם התוכן החדש שישאב לשם אוטומטית מתוך זה שהן במנוע החדש (מערכת תאורה חדשה, המכוניות יהיו חדשות לגמרי כמו בשאר הערים, ההולכי רגל, הפיסיקה, הגיימפליי וכו'). על גבי זה מוסיפים את וייס סיטי וקובה כתוכן החדש וקילומטרים של טבע וכבישים מהירים בינהם וזה יכול להיות חתיכת חוויה מטורפת.


לא מזדהה כל כך עם החזון שלך, בזבוז משאבים ענק בשביל הרגשה קצת יותר אמיתית כי המטוס שאתה רואה בשמיים טס לאנשהו ויש טרמינל. גם עוד מעט נעמוד בתור בדרך לטיסה... אלו בדיוק הדברים שהציקו לרבים ב RDR2, כל האובססיה על האובר ריאליזם שדווקא ב RDR2 מרגישה לי יותר הגיונית לעולם ביחס ל GTA.

מעדיף שישקיעו את הזמן הזה בגרפיקה הכי מפוצצת, במשימות הכי מטורפות ויצירתיות שאפשר לעשות עם הטכנולוגיה שמגיעה, וכן שגם הסקאלה של העיר והכל תהיה עוד יותר, כמה שפחות תחושה של שכונה בעיירת פיתוח וכמה שיותר הרגשת סקאלה מדהימה של עיר.

וכן, פייג' לא יכל להפריז פחות בגודל המאורע, ללא ספק כשיצא ירשם כאירוע התרבות של השנה ואחד מאירועי התרבות של העשור,משהו שיחצה את כל המדיומים והז'אנרים. הרעש שיהיה סביב העניין זה כאילו יוצאת קונסולה חדשה באמצע הדור ואף יותר מזה.

אני באמת לא יודע איך רוקסטאר תעמוד בזה, היו צריכים קצת לצמצם את הלחץ והציפיות בזה שיוציאו GTA מגניב עם פחות שאפתנות לדור הזה :)

אני ממש לא מחפש RDR2, ממש לא. להפך, דברתי נגדו די הרבה. אני אסביר את עצמי. יש לי כנראה יותר שעות מכל הפורום הזה יחדיו בGTAV כי הבן שלי משחק בו יומית והוא כל הזמן מבקש ממני לשחק איתו כך שאני משער שרק השנה יש לי מאות של שעות במשחק.

יש בGTAV בעיה של גודל וגיוון עולם. אם אתה רוצה לבלות אלפי שעות הבמשחק (וזה הכיוון אני משער אם זה הולך להיות משחק ל-״עשור״) אז צריך את המרחב ליצוק לתוכו תוכן. האמת? חשבתי שעם הזמן רוקסטאר יוסיפו עוד מסות אדמה, לאט לאט העולם יגדל עם כל DLC, אבל זה לא קרה. אני ממש לא מחפש שיעשו פה ראליזם בקטע של RDR2, להפך, אני רוצה אקשן מוטרף. אני רוצה עוד אקשן, עוד מהירות, עוד הרס, עוד פיסיקה, עוד דמויות/רכבים על המסך, עוד קוסטמיזציה לרכבים, רכבים שנמעכים על בסיס פיסיקה אמיתית, עוד נשקים מפוצצים ועוד אופציות לעשות בלגן.

מעבר לכל הדברים האלה, אני רוצה כמה שפחות להכנס למגבלות של העולם, וכמישהו עם מאות שעות במשחק, אני מכיר כל גבול אפשרי. אני רוצה יותר בניינים שאפשר להכנס אליהם במקום טקסטורת פראלקס סתמיות, אני רוצה כמה שפחות להגיע לגבולות של העולם, אני רוצה שהמטוסים בשדה תעופה אשכרה יטוסו לאיפשהו ושהשדה תעופה עצמו יהיה מתפקד יותר (וכך כל מבנה ראשי בעיר, מהאצטדיון ועד הקניון), אני רוצה שיהיה במדבר מספיק מרחב לנסיעת interstate של כמה דקות טובות עם איזו עיירת ״שום מקום״ שיש בה תחנת דלק ודיינר, אני רוצה את ההרגשה שעשיתי מסע מעיר אחת לאחרת, אני רוצה שהאזורים המבודדים ירגישו מבודדים ולא 30 מטר מהמטרופולין, אני רוצה יותר מאזור אקלים וחצי וכך הלאה.

אני יודע מה אתה חושב, עולם גדול אומר מסע מיגע. העניין הוא שהעולם של gtav כבר די מיגע אבל יש לזה פתרון. משיגים מסוק/מטוס וחוצים אותו תוך דקה וחצי. העניין הוא, מטוסים בgtav איטיים מוות כך שגם אם תגדיל את העולם פי 10, עדין מטוסים יחצו אותו ב3 דק אם יאיצו אותם למהירות ראליסטית יותר (ואקשנים הרבה יותר!). עכשיו עם ה-SSD זה גם אפשרי, אין עוד מגבלת מהירות. אה, ומערכת fast travel נורמאלית :)

אני לא חושב שאני מפריז אם אני אגיד שהמפה של המשחק צריכה להיות גדולה בערך פי 4 מ-GTAV. מן הסתם רק אחוז די קטן יהיה עיר (כמו בGTAV) אבל יהיה נחמד אם בשני קצוות המפה תהיה עיר יחודית. זה לא שאני שם פה תקדים, GTAV עם מפה גדולה פי 6 משל GTA4 והמפה של SA הייתה גדולה פי 8 משל GTA3. אני אפילו זורם עם זה שהמפה של GTAV תשאר כמו שהיא כחלק מהמפה עם שדרוגים שינבעו מהמנוע ותעבור סוג של רימאסטר לרמה של GTA6, אני בטוח שזה יהפוך את העבודה לשבריר מלבנות מסת אדמה חדשה מאפס. פשוט לקחת את המפה של GTAV ולבנות אותה פי 2-3 מזרחה ולעוד כמה כיוונים. אבל כן, בכדי להעלות את המשחק לדרג הבא הוא צריך עולם הרבה יותר גדול. זה גם יכול ליצור משימות הרבה יותר מעניינות לדעתי כשהכל מתרחש במהירות גדולה יותר. יש הרבה איטיות מלאכותית במשחק כי הגודל של העולם מוגבל.

בקיצור, יותר נפח, יותר פירוט, יותר ארקיידיות, יותר אקשן ופחות זיוף ומגבלות. אף אחד לא מבקש להבריש את הסוס, להתקלח ולנקות בוץ מהמגפיים :)


את האמת אני לא בונה עליו לאלפי שעות, ממש לא. אני בעיקר רוצה קמפיין טוב ומרגיש לי שהרבה מהדברים שאתה מבקש לא בהכרח יצרו חוויית סינגל טובה יותר. כמובן שחלק מחווית הסינגל זה גם להסתובב בעולם ולחוות אותו ולעשות קצת שטויות אבל אצלי זה לא ברמה של אלפי שעות שאני אעלה בזמן הזה על כל מגבלה שקצת מציקה או שאגלה שהמטוס בשמיים לא מגיע ליעד אמיתי.

עם כל מה שאמרת על סקאלה (יותר מ 30 מטר לעירייה מבודדת) אני מסכים, הכל חייב להיות גדול יותר, כולל משימות ארוכות וממושכות לערים שונות ולכל מני חורים ברחבי המפה הזו. עוד מבנים שניתן להכנס אליהם זה גם מבורך, נראה לי גם מובן מאליו עבור רוקסטאר, זה בטוח ירגיש גדול ומושקע ומפורט יותר, רק שלא יתמקדו יותר מדי בדברים תפלים או טרחניים שלא נותנים מספיק תמורה ביחס לזמן שעות עבודה שהושקעו בזה רק בשביל שיאמרו שוואו מדהים איך הדבר הזה קיים פה למרות שבתכלס הוא לא מוסיף כזה הרבה בכלל, כמו המטוס שאתה רוצה שיעשה תהליך טרמינל שלם :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 20 אוקטובר 2020, 17:57
על ידי swym
[quote="Klayman"]
לא רואה את זה נפתר. נקודה. אם הם הוציאו את הכרומקאסט החדש שלהם בלי תמיכה בשירות הזרמת המשחקים שלהם, זה מראה לך כמה זה מעניין אותם...
קטע אחד מאד ביזארי בגוגל, זה רמת המידור וההפרדה המוחלטת שיש שם בין חטיבות שונות. לא רק שכרומקאסט חדש יכול לצאת בלי תמיכה בסטדיה, הוא יכול לצאת גם בלי תמיכה בסטאדיה וגם עם XCloud מובנה - ולצוות של סטדיה לא יהיה שום say. בצד השני, גוגל יכולה להוציא מחר בבוקר Stadia 2.0 שתרוץ על דפדפני ספארי ולא על כרום, ותיתמך בiOS וMacOS בלי שבכלל שתהיה בתכנון גרסת אנדרואיד. זה אחד הפאקים של ארגונים בסדר גודל מפלצתי כזה.

ועדיין, לא הייתי מספיד את הסטדיה כל כך מהר רק בגלל שמישהו בצוות של כרומקאסט לא הטמיע את השירות: מספיק שהם ישנו קצת את המודל העסקי הביזארי שלהם לרכישת משחקי ענן ויהפכו את גרסת הPro לבסיס (בדיוק כמו XCloud) בשביל שזה יהפוך למוצר הרבה יותר אטרקטיבי, ובמקביל הם ממשיכים להטמיע פיצ'רים (רק בשבוע שעבר הם פתחו את האפשרות לשחק גם מחיבור מובייל ולא רק מWiFi - משהו שהייתי בשוק שלא היה זמין בהשקה) וקטלוג המשחקים שלהם הולך ותופח.
גם אם הם לא איפה שהם רצו להיות בנקודה שבה ישוגרו קונסולות הדור החדש, עדיין האופציה לשחק משחקים כמו Cyberpunk או AC: Valhalla בשיגור בלי שצריך לדאוג לחומרה שתריץ אותם כמו שצריך ב4K - זה משהו שיהיה רלוונטי לפחות לחלק מהקהל.

בקיצור, אני נותן להם שנתיים לפחות להמריא כמו שצריך לפני שגוגל בוחרת לקבור אותם.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 20 אוקטובר 2020, 18:13
על ידי Uncle Pey'j
בלי תוכן צד א' זה פשוט לא יילך,ואני עדיין מחכה לראות מה ייצא מהסטודיואים שגוגל הרימה מאפס,ואני לא יכול לומר שאני אופטימי.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 20 אוקטובר 2020, 18:47
על ידי Klayman
swym כתב:
Klayman כתב:לא רואה את זה נפתר. נקודה. אם הם הוציאו את הכרומקאסט החדש שלהם בלי תמיכה בשירות הזרמת המשחקים שלהם, זה מראה לך כמה זה מעניין אותם...
קטע אחד מאד ביזארי בגוגל, זה רמת המידור וההפרדה המוחלטת שיש שם בין חטיבות שונות. לא רק שכרומקאסט חדש יכול לצאת בלי תמיכה בסטדיה, הוא יכול לצאת גם בלי תמיכה בסטאדיה וגם עם XCloud מובנה - ולצוות של סטדיה לא יהיה שום say. בצד השני, גוגל יכולה להוציא מחר בבוקר Stadia 2.0 שתרוץ על דפדפני ספארי ולא על כרום, ותיתמך בiOS וMacOS בלי שבכלל שתהיה בתכנון גרסת אנדרואיד. זה אחד הפאקים של ארגונים בסדר גודל מפלצתי כזה.

ועדיין, לא הייתי מספיד את הסטדיה כל כך מהר רק בגלל שמישהו בצוות של כרומקאסט לא הטמיע את השירות: מספיק שהם ישנו קצת את המודל העסקי הביזארי שלהם לרכישת משחקי ענן ויהפכו את גרסת הPro לבסיס (בדיוק כמו XCloud) בשביל שזה יהפוך למוצר הרבה יותר אטרקטיבי, ובמקביל הם ממשיכים להטמיע פיצ'רים (רק בשבוע שעבר הם פתחו את האפשרות לשחק גם מחיבור מובייל ולא רק מWiFi - משהו שהייתי בשוק שלא היה זמין בהשקה) וקטלוג המשחקים שלהם הולך ותופח.
גם אם הם לא איפה שהם רצו להיות בנקודה שבה ישוגרו קונסולות הדור החדש, עדיין האופציה לשחק משחקים כמו Cyberpunk או AC: Valhalla בשיגור בלי שצריך לדאוג לחומרה שתריץ אותם כמו שצריך ב4K - זה משהו שיהיה רלוונטי לפחות לחלק מהקהל.

בקיצור, אני נותן להם שנתיים לפחות להמריא כמו שצריך לפני שגוגל בוחרת לקבור אותם.


נתראה כאן עוד שנתיים :).

כל התירוצים על מידור ושאר ירקות, לא מעניינים, כי הם, בסוף, תירוצים :). זאת חברה עם אינסוף משאבים, תיאורטית, ואם היא אכן מתנהלת כמו שאתה טוען שהיא מתנהלת, עם חומות ברזל בין המחלקות השונות ואפס תיאום פנימי, על מוצרי הדגל שלהם בתחומם (הזרמת המשחקים והזרמת תכנים לטלוויזיה, בהתאמה), אז המצב גרוע אפילו יותר. זאת סתם רשלנות ניהולית. אפילו לא 'עצלנות וחוסר אכפתיות' של הצוותים.
גם לא הבנתי עד הסוף - זה מישהו בצוות של כרומקאסט שלא הטמיע, או שלא סיפרו להם.. אלה שני סיפורים שונים. שניהם גרועים, כל אחד בדרכו, אבל בסוף, צריך להיות מישהו שמנצח על הדברים האלה מלמעלה. אם אין, זה חבל מאוד. אם יש והוא החליט שזה לא מספיק חשוב - זה אומר הכל.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 20 אוקטובר 2020, 19:19
על ידי swym
דפוק, אבל ככה זה עובד אצלם.... זה לא תירוץ, אלא יותר משהו שמסביר למה כל כך הרבה מוצרים כושלים נזרקו משם לחלל העולם בלי תמיכה מערכתית אמיתית גם כשמדובר לפעמים במוצר טוב (RIP Inbox, קליינט המייל הכי טוב שיצא לי להשתמש בו). לא שסטדיה היא מוצר טוב כרגע, אבל היא בהחלט יכולה להיות עם שינוי מודל עסקי.

מצד שני, הם הצליחו להגיע לאן שהם הגיעו בצורת העבודה המבוזרת שלהם ככה שאולי יש לה כמה יתרונות. כמה אלפבית שווה היום בדיוק?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 20 אוקטובר 2020, 19:33
על ידי Klayman
אלפבית שווה כמה שהיא שווה, כולנו יודעים בדיוק למה... :). כל עוד כל תחום הפרסום עובד טוב, אלפבית יכולה להמשיך עם רחפות, עדשות מגע נגד סוכרת, בלוני אינטרנט ועוד שלל שטויות שלא יוצא מהן כלום (כולל סטדיה, אינבוקס, גוגל פליי מיוזיק ועוד ועוד ועוד). הם פשוט לא חברה שטובה במיוחד במוצרי קצה לצרכן (שלא נועדו לקצור ערימות של מידע כדי להאכיל את מפלצת הפרסום הגדולה).

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 22 אוקטובר 2020, 14:50
על ידי swiss-the-engine
לא חדשות גיימינג פר סה...

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 30 אוקטובר 2020, 17:45
על ידי Laskin
גם כן לא בדיוק קשור לגיימינג, אבל סוני לפי דיווחים לפני רכישה של מפיצת האנימה/מאנגה (במערב) - Crunchyroll
לפי הדיווחים מדובר בקצת פחות מליארד דולר

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 06:10
על ידי idan
בגלל הקורונה סקוור הודיעו שכמה השקות של משחקים נדחו לשנה הפיסיקלית של 2022/23 והלאה. הם אומרים שהעבודות פחות או יותר הוקפאו או לא ממש התקדמו, אז סביר להניח שכל המשחקים שנמצאים בפיתוח נדחו בכמה חודשים. בכלל כל הדיווחים אומרים שהיפנים לחלוטין לא היו מוכנים לעבודה מהבית כמו המפתחות במערב ולקח להם הרבה יותר זמן להסתגל למציאות החדשה, מה שאולי יכול להסביר גם את ההיעלמות של אלדן רינג, השנה היחסית יבשה של נינטנדו וכו'

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 10:32
על ידי swiss-the-engine
איך אפשר לעבוד מהבית עם דירות קטנטנות כמו שלהם.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 12:04
על ידי glass man
אז לא יהיה בסוף DQ3 ריימיק בסוף 2022 וטומב ריידר ב2021? כמו שהמדליף אמר? איזה נאחסית הקורונה הזו. דפקה את הדור. הכל ייזרק ל2024 בטח.
https://www.reddit.com/r/dragonquest/co ... g_to_gain/

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 12:30
על ידי Laskin
הכל נדחה באיזה שנה. זה מה יש... נקווה שלפחות נצא מזה עם יותר יצירתיות, שיקחו את הזמן לכתוב לנו סיפורים טובים.

אגב סיפורים טובים - מה לעזאזל קורה עם המשחק הבא של קן לוין? ואגב יצירתיות - איפה המשחק הבא של playdead או team ico לשעבר...? כל כך הרבה עוד לא נחשף ומדובר במשחקים שאני הכי מצפה להם, ואמורים להיות בשלבים מאוד מאוד מתקדמים בפיתוח.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 12:49
על ידי glass man
אתה צודק לאסקין אבל בוא נאמר שהטומב ריידר הזה שהוא גם ככה קרוס ג'ן עם הפס4 יידחה ל2022 או אפילו 2023.

לשחק ב2023 בטומב ריידר עם גרפיקה של דור נוכחי עם קצת RT או משהו זה לא להיט :(

המשחק של team ico? ולוין? המשחק של לוין דווקא תמיד היה נשמע ways off מאיפה אנחנו יודעים שהוא מתקדם? וטיים אקו תן להם את הזמן טיים אייקו הוא סוג של Late gen PS3 ערכי הפקה של PS5 זה מטורף להם במיוחד שהם אמרו שזה לא בדיוק משחק אינדי.

אם אתה רוצה עלילה נסה השנה את disco elysium יהיה כייף לדסקס עליו.

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 14:11
על ידי Laskin
לא אוהב משחקים כאלו אז לא אנסה אותו, אבל אני נהנה מאוד מHades והדיאלוגים מוח הדמויות השונות בו :)

המשחק של טים איקו לשעבר אמור להיות בשלבים מאוד מוקדמים והיו שמועות דומות גם על המשחק של קן לוין וההגיון אומר שהגיע הזמן גם למשחק של פליידד, כמו גם הסטודיו החדש שיצא מתוכו.
מצחיק שבסוף יצא גם GT חדש וגם FF חדש - לפני שיצאו המשחקים האלה... אולי אפילו גם זלדה חדש :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 14:41
על ידי glass man
חחחח עם מה שעידן אמר לך דע מתי FF החדש באמת יגיע הקללה לא נשברה עדיין!

אם אתה ממש באטרף לטיים איקו אולי Praey for the gods יחזיק אותך בנתיים :)

אתם בנתיים אמרתם לסמוך על אפיק בנתיים לא ראינו כלום מהמשחק של טיים איקו :(

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 14:54
על ידי Laskin
לא, החיקוי הזה של קולוסוס לדעתי קצת "בוטה" מדי כדי שאהנה ממנו.... זה ממש נראה כאילו סינים עשו אותו כדי למכור בתחנה המרכזית :D
טוב, הגזמתי... אבל הוא ממש איבד מהכבוד שהיה לי אליו מטריילר לטריילר, ועכשיו נראה כמעט כמו מוד שלו.
ועדיין, הלוואי ויצא ממש טוב, אשמח לשחק במשהו כזה.

אפיק רק לפני איזה חצי שנה נראה לי חתמה על הדיל, וכל הזמן הזה היה קורונה, זה לא אמור ממש לקדם את זה משמעותית, בהתחשב בזה.

לגבי FF - כל השמועות (בנוסף להכרזה הרשמית) מצביעות על 2021, מקסימום 2022 בגלל הקורונה. אנחנו במצב ממש טוב, אם היית שואל אותי לפני כמה חודשים מתי יצא ה-FF הבא הייתי אומר במקרה הטוב 2024, כי הם בטח יתרכזו יותר בהמשכים של FF7:R, אבל מסתבר שנתנו פשוט לחבר'ה של FF14 לעשות אותו, והיה דיווח לא מזמן שהם כבר די סיימו את המשחק מההתחלה ועד הסוף, ועכשיו בשלב הליטושים והתיקונים... שיכול לקחת זמן, אבל לא יותר משנה, בשנה נורמלית.

בא נגיד שאני יותר בונה עליו מאשר על GOW ב-2021... סוני האלה תחמנים. 2021 לGOW עלאק... רק אם זה משחק ביניים זה נראה לי הגיוני. קורי ברלוג כל היום יושב ומצייץ, אני לא יודע מה קורה שם, אבל עד שלא אראה גיימפליי אני בספק ענק לגבי זה. אולי, אולי חגים 2022 :)

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 15:21
על ידי DrKeo
מה זה צוות איקו היום? הם פורקו, בערך כולם עזבו ומי שנשאר נספג בסוני יפן, לא?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 15:26
על ידי Laskin
הכוונה לסטודיו החדש שלו

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 15:38
על ידי glass man
מה שלאסקין אמר. וראוי גם להדגיש שהבחור לא עזב לבד עזבו איתו לסטודיו החדש הרבה מאנשי המפתח של הסטודיו.

זה דבר שבשגרה דבר דומה קרה גם שסאקאגוצי עזב את סקוור בשביל לעשות משחקים למייקרוסופט הוא לקח איתו לא מעט אנשים.

שמע לאסקין נראה לי אתה צודק הרי 2021 בטח יהיה השנה של הוריזון 2 לא?

Re: חדשות גיימינג שוטפות

פורסם: 09 נובמבר 2020, 15:47
על ידי Uncle Pey'j
אני מודה שגיחכתי בקול כשראיתי 2021 בסוף הטיזר של gow,לסוני יש היסטוריה ארוכה ומפוארת של דחיות (ואני לגמרי תומך כל זמן שהמוצר הסופי מוצלח יותר) ועכשיו בעקבות הקורונה יש אפילו ספק כבד יותר. משחק של רבעון שני 2021 לדעתי,יסגור להם יפה 4 שנות פיתוח.