הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 נובמבר 2023, 19:02

אבל יש עוד אספקטים טכניים מלבד פוליגונים… יש מודלים, וממה שראיתי לא מעט מהNPCs ואפילו דמויות די ראשיות ממש לא מרשימים ובהחלט מתחת לפירוט שיש בהורייזון או tlou2, יש ענייני AI מסויימים, שמאוד בולטים לעין, למשל שמדברים עם מישהו והוא לא מסתובב אלייך בכלל, אלא תקוע במקום, ולפעמים אפילו הראש לא מסתובב לדמות שלך, וגם הAI של האויבים אבל זה נושא שאני ממש בהתחלה שלו אז לא אביע את דעתי עדיין כי זה יכול להשתנות, יש את הסקייל של העולם, ושוב זה משהו שעדיין אני לא לגמרי יכול לדבר עליו כמו שצריך אבל מן הסתם זה יהיה יתרון מובהק להורייזון, יש את האנימציות ועוד דברים שאתה יכול לומר שזה עניין של תקציב - אבל התוצאה היא שעדיין יש למשחקים האלה יתרון טכני והם פשוט נראים טוב יותר, יש פיזיקה שבינתיים לפחות בtlou נראית ומרגישה טוב יותר לעומת הריחוף שאני נתקלתי בו עד כה של עצמים רבים…
אז יהיו מי שישימו לב יותר לתאורה ולפוליגונים וזה ירשים אותם יותר ויהיו מי שישימו לב יותר למודלים, לAI ולעולם הגדול יותר וזה ירשים אותם יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2023, 20:45

יש עוד אספקטים מלבד פוליגונים.. כמו מודלים? ממה בנויים מודלים?? מפלסטלינה? אני חושב שאתה מדבר בצורה ספציפית על המודלים של הדמויות, כי מודלים בכלליות בAW2 שמים את כל המשחקים שציינת בכיס הקטנטן. אמרתי כבר שאומנותית אני גם מעדיף את המודלים של tlou2, אבל זה נטו אומנותית כי אני לא אוהב סריקות גוף (כמו שיש בDS או AW) ומעדיף מודלים ידניים שנעשו על ידי אמן כמו בtlou. אבל מעבר לזה והאנימציות? באמת שאין לtlou כלום על AW. ואגב, ההבדל בין המודלים בזמן גיימפליי בtlou לaw הוא קולוסאלי, הם נראים טוב אך ורק בזמן סרטוני מעבר, בזמן גיימפליי מורידים להם פירוט ומכבים את הsss ואז הם נראים די רע.

אגב, העולם לא יותר גדול.בtlou, בנתיים מה שראיתי מaw הוא מכיל שלבים בגודל דומה ואפילו גדולים מהשלב הממוצע בtlou2. רק השלב עם הסוס חריג בtlou, אבל הוא באמת חריג לגמרי וגם הscale שלו פוגם בגרפיקה הקרובה. הscale מרשים, אבל כשאתה נכנס לכל מני עמדות שמירה פתאום הוא נראה כמו משחק פס3 כדי לפצות על זה. למשל ניו יורק ב-AW2 היא לגמרי בגודל של השלבי tlou2 הרחבים, והוא לא מאבד כלום בפירוט.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 נובמבר 2023, 21:01

המודלים של הדמויות ספציפית לדעתי בנויות מיותר פוליגונים בtlou… אני לא ספרתי, אז אני לא יודע, אני רק יודע שהן נראות הרבה יותר טוב ויותר מפורטות בtlou, וגם בהורייזון (כשלוקחים בחשבון את כל הפירוט על הביגוד זה נראה לי לפחות לעין די נו בריינר).
אז יש את זה, ואת האנימציות, והAI והסקייל, ששוב - אני עוד לא הגעתי לניו יורק אז לא יודע אבל מניח שמן הסתם גם אם הוא מתקרב יותר לשלבים הגדולים של tlou אז הוא עדיין לא מתקרב לעשירית מהמפה בהורייזון, ואני חושב שאפשר על הדרך גם להכניס פה את העננים וה״ירוקת״ (moss) גם כן…
זה לא שאחד פי מליון יותר יפה מהשני, אבל זה כן שיש יתרונות שבעיניי לפחות - יוצרים תמונה של הרבה יותר וואו, וגם טכנית נטו בחלקן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2023, 21:18

Laskin כתב:המודלים של הדמויות ספציפית לדעתי בנויות מיותר פוליגונים בtlou… אני לא ספרתי, אז אני לא יודע, אני רק יודע שהן נראות הרבה יותר טוב ויותר מפורטות בtlou, וגם בהורייזון (כשלוקחים בחשבון את כל הפירוט על הביגוד זה נראה לי לפחות לעין די נו בריינר).
אז יש את זה, ואת האנימציות, והAI והסקייל, ששוב - אני עוד לא הגעתי לניו יורק אז לא יודע אבל מניח שמן הסתם גם אם הוא מתקרב יותר לשלבים הגדולים של tlou אז הוא עדיין לא מתקרב לעשירית מהמפה בהורייזון, ואני חושב שאפשר על הדרך גם להכניס פה את העננים וה״ירוקת״ (moss) גם כן…
זה לא שאחד פי מליון יותר יפה מהשני, אבל זה כן שיש יתרונות שבעיניי לפחות - יוצרים תמונה של הרבה יותר וואו, וגם טכנית נטו בחלקן.

למה אתה מדבר על tlou2 והורייזן כאילו הם משחק אחד? הורייזן משחק פס3 עם shell יפה סביבו, אפס אנטרקטיביות עם הסביבה, אפס פיסיקה, אפס תגובתיות מדמויות בעולם ואפס הרס. AW2 נראה הרבה יותר טוב ממנו ויזואלית. כן, הורייזן משחק עולם פתוח אולי הכי יפה בשוק (בר ויכוח עם RDR2, ולא נחשיב את SC כמובן) ויש בו עננים ממש יפים ובהרחבה עננים מדהימים, זה בהחלט נכון וAW2 לא מתחרה בזה, אבל הוא גם לא בז׳אנר הזה בכלל ולא מנסה להתחרות. הרי גם ב-TLOU2 אין את העולם הפתוח או העננים.

TLOU משחק לינארי עם סקייל דומה לAW2, יש לו מודלים של דמויות ממש יפים ואנימציות מטורפות, תשומת לב לפרטים שאין באף משחק וכנראה גם לא יהיה עד המשחק הבא של נוטידוג. אבל הוא נופל טכנית בכל קטגוריה מול AW2. יש לו את היתרונות שלו, לא מכחיש, אבל הם יתרונות אומנותיים ופיננסים, לא טכנים. AW2 מטורף לגמרי בהשוואה לTLOU2, אבל כמובן שכשיש סרטון מעבר עם דמויות מדברות אז TLOU2 עם יתרון תקציבי עצום.

אגב, כדי להדגיש כמה TLOU2 מרשים בזכות התקציב - תסתכל על TLOU1 רימאסטר שרץ על גרסה משופרת של המנוע של TLOU2 ועדין נראה ברובו פחות מרשים מTLOU2. למה? תקציב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2023, 09:14

אני מדבר על שניהם כי לדעתי בתמונה הכללית שניהם נראים טוב יותר, מלבד ענייני תאורה ומודלים שהם לא בני האדם והNPCs השונים, כי לדעתי גם המודלים של האנשים בהורייזון 2 מפורטים ויפים יותר.
כשאני מסתובב ביער בחושך בהורייזון 2 אני בהחלט מרגיש תחושת ״וואו״, לעומת זאת היער באלן וויק היה בעיניי ממש meh, מלבד התאורה, וגם זה רק לפעמים. וגם אם אני משווה איזורים אחרים בהורייזון לעומת העיירה שראיתי בינתיים באלן ווייק - היתרון באפקט ה״וואו״ הולך להורייזון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2023, 09:48

Laskin כתב:אני מדבר על שניהם כי לדעתי בתמונה הכללית שניהם נראים טוב יותר, מלבד ענייני תאורה ומודלים שהם לא בני האדם והNPCs השונים, כי לדעתי גם המודלים של האנשים בהורייזון 2 מפורטים ויפים יותר.
כשאני מסתובב ביער בחושך בהורייזון 2 אני בהחלט מרגיש תחושת ״וואו״, לעומת זאת היער באלן וויק היה בעיניי ממש meh, מלבד התאורה, וגם זה רק לפעמים. וגם אם אני משווה איזורים אחרים בהורייזון לעומת העיירה שראיתי בינתיים באלן ווייק - היתרון באפקט ה״וואו״ הולך להורייזון.

לא מסכים בשום צורה :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 06 נובמבר 2023, 16:19

נדב: הלוואי ואני אשנה את הדעה ואתהפך :) אני רק אגיד שאני לא עושה את AW2 "משחק מכוער" אני באמת חושב שאם הוא היה יוצא לפס4 כמו קונטרול שיצא. (והיה זוחל על 27FPS ) הוא היה נחשב אחד המשחקים הכי יפים של הדור הקודם, כאילו הוא היה בטופ 5 המשחקים הכי יפים של הדור הקודם בוודאות ומעיף לא מעט משחקים מהרשימה.

פשוט אתה אומר את זה בעצמך: אמרת בעצמך שערכי ההפקה של TLOU2 יותר העיפו אותך בסרטוני הקישור כי הכל מרשים יותר תודות לתקציב, אבל זה היה הטיעון פה של כולנו, שהחבילה הכוללת של TLOU2 והוריזן הרשימה יותר גם אם אתה לגמרי צודק שזה הרבה בגלל התקציבים המטורפים שסוני זרקה עליהם כאילו רמדי אמרו בעצמם לפני אזה חודש, שהסיבה שהם יכולים להמשיך לשרוד למרות שהם רק מוכרים איזה 3M היא שהתקציבים שלהם לא מתקרבים למשחקי הAAA הגדולים והנה אתה גם אומר שרואים את זה בAW2 בסצנות עלילה שלו.

אם הנקודה שלך היא שאם היה לרמדי תקציב של 200M+ לAW2 הם היו קורעים את הצורה להוריזן וTLOU2 בהכל, אז אין לי מה להתווכח עם זה, מסכים בהחלט, ואולי זו הסיבה היחידה האמיתית שאנחנו צריכים לקוות שסוני תקנה אותם :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2023, 16:46

ואו, אם AW2 היה יוצא לפס4 הוא היה נכנס לטופ 5? מרשים, אין ספק.

ולא, שסוני לא תקנה אותם, זה יהיה אסון איום ונורא. כלומר, הם עושים עכשיו שני משחקי GAAS במקביל לקונטרול 2 אז אני מקווה שהם ישרדו את זה, אבל בבקשה שסוני לא תקנה אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 06 נובמבר 2023, 19:39

לא יודע נדב בכל מקום אני שומע כמה AW2 הוא "סימולטור הליכה" ואם זה נכון אז היופי שלו בא במחיר כבד לאנטרקטיביות שלו אז מול כל הגורמים האלה זה קצת מבאס ומוריד מאפקט הוואו. לא כתבת פה שהתאכזבת מהצמחיה או משהו? לא יודע אם זה היה מהגרפיקה של הצמחיה או מהאינטרקטיביות שלה אבל היה ניחוח של אכזבה מהפוסט שלך. :-)

מה אני יכול עוד להוסיף? AW2 קודם ממש גבוה בתור אחרי איך שאתה קאז וסטיק מחזיקים מהיופי שלו. אני פשוט שואל את עצמי דבר אחד, איך ייתכן שהמשחק הוא הדבר הכי מדהים גרפית Ever ורמדי לא הראו לנו את כל הקטעים המטורפים האלה בטריילרים ? הם היו אמורים להראות לנו הכל כדי לעודד מכירות.

וכאילו, לאסקין הוא זונת גרפיקה, כאילו הוא משחק באינדים ברור, אבל בוא אתה יודע שהבן אדם חולה על AAA מפוצצים ומושקעים עם הגרפיקה וערכי ההפקה הכי מטורפים. מלאסקין הכי ציפיתי שאם המשחק באמת היה "דור הבא" אז לאסקין היה עף ממנו פה ומשבח ללא הפסק. זה שלאסקין אומר שהכל די meh די מצנן את ההתלהבות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2023, 19:49

אלן וייק הוא לא סימולטור הליכה, הוא משחק השרדות בסגנון RE2. ועל הגרפיקה של AW2 אתה לא צריך לשמוע ממני, לך תעקב אחרי אלכס מ-DF, זה כל מה שהוא מדבר עליו לאחרונה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2023, 10:14

גלאס כל פעם חוזר על הטעות של לקרוא יותר מדי דיעות של הייטרים על משחקים, ואז הוא לא משחק בהם, או משחק בהם באיחור ועם הרבה "דיעות קדומות"

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 נובמבר 2023, 10:28

Laskin כתב:גלאס כל פעם חוזר על הטעות של לקרוא יותר מדי דיעות של הייטרים על משחקים, ואז הוא לא משחק בהם, או משחק בהם באיחור ועם הרבה "דיעות קדומות"

כן, אני באמת לא מבין למה לחזור על הטעות הזאת. אם יש משחק שאתה ממש מחכה לו אז שחק בו בלי קשר למה שקבוצות קטנות באינטרנט חושבות עליו. אם יש קונסנזוס שלילי על משחק אז זה כנראה אומר משהו, אבל AW2 כרגע עומד על 89 ורוב האנשים מהללים אותו אז אני לא מבין למה לקחת דיעה של כמה אנשים בשוליים בלי שניסית בעצמך. אולי תשנא אותו ותחשוב שהאנשים האלה צודקים ב-100%, אבל למה לקחת את זה כדיפולט?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2023, 11:28

לא אשכח שהוא לא שיחק בTLOU2 בגלל הייטרים... משחק שעמד על איזה 96 באיזור ההשקה, וללא ספק אחת מיצירות המופת הגדולות בכל הזמנים
אני מקווה היום להתקדם סוף סוף בAW2, אחרי כמה ימים עמוסים שלא נגעתי במחשב/קונסולה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 נובמבר 2023, 11:38

Laskin כתב:לא אשכח שהוא לא שיחק בTLOU2 בגלל הייטרים... משחק שעמד על איזה 96 באיזור ההשקה, וללא ספק אחת מיצירות המופת הגדולות בכל הזמנים
אני מקווה היום להתקדם סוף סוף בAW2, אחרי כמה ימים עמוסים שלא נגעתי במחשב/קונסולה

TLOU2 אחד המשחקים הכי טובים ששחקתי בחיים שלי, לא הצלחתי לשחק משחקי וידאו כמעט שנה אחרי שסיימתי אותו. הוא עשה עלי אימפאקט מסויים, קשה לי להסביר את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 נובמבר 2023, 11:06

פספסתי את זה מלפני שבוע, אבל ככה סטארפילד היה אמור להיות (טכנית):


סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 נובמבר 2023, 11:42

Laskin כתב:פספסתי את זה מלפני שבוע, אבל ככה סטארפילד היה אמור להיות (טכנית):


הבאתי את זה לפני חודש בנושא של SC:
viewtopic.php?f=1&t=847&start=275#p157467

טכנולוגיה מטורפת לגמרי, אבל צריך לזכור שהם עובדים על המנוע כבר 11 שנים והדרישות להריץ אותו כמו שצריך על ה-PC היום יותר גבוהות מהכוח של ה-XSX, בטח בצד המעבד. לא ציפיתי מסטארפילד להיות ככה, אבל כן ציפיתי ממנו להיות 20% מזה, והוא גם לא זה. במינימום הוא היה צריך להיות עם מעבר חופשי מכוכבי לכת לחלל ובכלליות להיות בלי מסכי טעינה כלל. אני חושב שאם הוא היה מספק את זה, אפילו שהוא "סקיירים בחלל", זה כבר היה שם אותו בליגה אחרת. כלומר, כל הקטע במשחקי בת'זדה זאת החקירה, אם משהו היה צריך להיות ללא רבב זה ההסתובבות ביקום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3720
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 29 נובמבר 2023, 12:16

הבעיה שגם עם ft, אין יותר מדי מה לחקור בחלל. כך שזה לא באמת היה משפר את המשחק יותר מדי.

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 נובמבר 2023, 12:58

InterAl כתב:הבעיה שגם עם ft, אין יותר מדי מה לחקור בחלל. כך שזה לא באמת היה משפר את המשחק יותר מדי.


מעבר לתוך העולמות בזמן אמת, מלחמות אוויריות שמתחילות בחלל ונמשכות לתוך כוכב הלכת (או להפך), אפס זמני טעינה... היה משפר את האימרסיביות משמעותית, והיה גורם לי לרצות לנסות אותו, בלי ספק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3720
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 29 נובמבר 2023, 13:36

אין דבר כזה אפס זמני טעינה באף משחק. זמני הטעינה מהירים יחסית, זאת לא ממש הבעיה. מעבר לעולמות בזמן אמת זה נחמד בהתחלה, מהר מאוד תעבור ל-ft כי מה לעשות, זה חוסך המון זמן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38391
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 נובמבר 2023, 14:46

גם אם תעבור ל-FT אחרי כמה זמן יש לזה הרבה משמעות. דבר ראשון בהתחלה אתה לא תשתמש ב-FT, וכנראה שהמערכת FT תהיה מוגבלת בצורה כזו או אחרת לאזורים שכבר חקרת כך שלגמרי תהיה לזה משמעות גדולה בחקירה ובאוירה הכללית שהשחקן חווה. ודבר שני, יש משמעויות לעולם קונסיסטנטי שפרוש לפני השחקן גם אם אתה עושה FT לכל מקום. ב-SC למשל השמיים והחלל מעליך אמיתיים כך שאתה רואה ספינות אחרות בחלל מפני הכוכב, ואותן ספינות חלל משנות את ההתנהגות שלך כשחקן. למשל אתה יכול להחליט לרוץ לחללית שלך ומהר לטוס אליהם בכדי לשדוד אותם.

בהחלט יש משמעות ליקום קונסיסטנטי לעומת אוסף של שלבים משורשים יחדיו. אני לא יודע אם שחקת SC אבל הרגשת החופש משכרת, אפילו אם 99.9% מהיקום ריק. בסופו של יום זה גם המשמעות של עולם פתוח חופשי במשחק כמו BOTW, לראות מקום באופק ולהחליט שאתה מגיע אליו. כשהמשחק שבור לשלבים והעליה/ירידה מכוכבי לכת נובעת מתפריטים ומפות זה לוקח את החופש שלך כשחקן.

וכמובן שחופש מוחלט שכזה גם היה פותח את בת'זדה לעשות דברים שהם לא יכולים לעשות במשחק כיום. למשל קרב שמתחיל ברגל על הכוכב לכת, עובר לחלליות בשמים ונגמר בחלל לא יכול לקרות בסטארפילד, אבל הוא בהחלט קורה לא מעט ב-SC.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 נובמבר 2023, 16:10

InterAl כתב:אין דבר כזה אפס זמני טעינה באף משחק. זמני הטעינה מהירים יחסית, זאת לא ממש הבעיה. מעבר לעולמות בזמן אמת זה נחמד בהתחלה, מהר מאוד תעבור ל-ft כי מה לעשות, זה חוסך המון זמן.


אל תהיה דקדקן-טרחן :) יש דבר כזה ״אפס זמני טעינה״, הכוונה למשחק בו זמני הטעינה מוסתרים היטב ברמה שהם בלתי מורגשים ו/או בלתי נראים לחלוטין… וואלה שיחקתי בהרבה משחקים כאלה בשנים האחרונות. לחזור אחורה לרמה של מה שראיתי שיש בסטארפילד זה ממש מעפן, ואני מצפה ממשחקים כאלה (= משחקים בתקציב פסיכי) שלא יחזירו אותי אחורה. זה turn off ממש גדול עבורי.
והסברתי כבר, שאם זה היה המצב אז היו יכולים לעשות משימות שלמות סביב זה, כולל קרבות שמתחילים בחלל וממשיכים על פני כוכב הלכת (ולהפך) וזה נשמע, לי לפחות, ממש מגניב, וגם אם מדובר בFT - אפשר לעשות גם אותו מגניב ואימרסיבי, ע״ע ספיידרמן 2.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3720
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 29 נובמבר 2023, 18:29

ספיידרמן 2 הוא בסקייל אחר לגמרי. מנהטן לעומת 100 מערכות כוכבים, זה לא בר השוואה.

כן, בהתחלה זה ירגיש מגניב. אבל להתחלה במשחק של 150+ שעות יש משקל קטן, אתה מהר מאוד תעבור בלעדית ל-ft. קרב שמתחיל בפלנטה וממשיך לחלל - האמת שיש כאלה בסטארפילד. יש טעינה כשיוצאים לחלל אבל אם ממש היו רוצים, היו יכולים להסתיר את זה. לא חושב שעניין הטעינה הוא כזה קריטי, בטח שבזמני טעינה של ssd זה כבר לא כ"כ נורא כמו שהיה בעבר.

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 נובמבר 2023, 23:51

אבל זמני הטעינה בחלקם לא קצרים בכלל, במיוחד על הקונסולה משום מה, למרות הSSD.
וכנראה שהיו צריכים לרצות יותר, להסתיר את זמני הטעינה…
לגבי ההשוואה לסטארפילד, אני מדבר על זה שאתה נכנס בדלתות וחדרים ויש זמני טעינה, לא רק בין כוכבי לכת.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3720
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 30 נובמבר 2023, 16:13

יש פה ושם כשאתה נכנס בדלת, לרוב כשמדובר בפתיחה של אזור גדול, אבל זה לא קרוב לתדירות במשחקים קודמים. בסקיירים כמעט כל דלת בעיר דורשת טעינה, בסטארפילד הרוב נפתחות בלי טעינה.

Laskin
Elder
הודעות: 21818
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 דצמבר 2023, 10:38



זה אולי הסרטון הכי מקיף שDF אי פעם עשו...

בקצרה - GT7 נשאר עם הכתר, לדעתם.

- המכוניות יותר מפורטות בGT7, היתרון היחיד של פורצה בתחום המכוניות הוא שפנים הרכב נראה מפורט יותר כשמשחקים בגוף שלישי (לא שממש ניתן לראות את זה כשמשחקים, ובגוף ראשון לרוב בGT7 יש פירוט טוב יותר ועם יותר "מחוגים" פעילים). היתרון הכי בולט של GT7 הוא בפרטים הקטנים של הפנסים, צמיגים והצבע.
- פורצה מנצח בקלות בכל הקשור ל"מודל נזק" (יותר כמו טקסטורת נזק), וגם נזק של המסלול (שמתבטא בעיקר בצמיגים שעפים כשאתה פוגע בהם, מחוץ למסלול).
- בכל הקשור לפירוט של המסלולים - יש יתרונות לכאן ולכאן, אבל גם כשיש יותר פירוט בפורצה - לרוב זה בגלל ש-GT7 הרבה יותר נאמן למקור.
- טקסטורות האספלט והדשא ודברים מסביב נראים טוב יותר בGT7, סלעים נראים טוב יותר בפורצה.
- בלילה/חושך יש הבדלים גדולים בגישות של שני המשחקים, בGT7 יש אפקט דרמטי יותר, בזמן שפורצה מציג משהו מעודן יותר, במקרה הזה DF העדיפו את המראה של GT7.
- בגשם יש גם כן הבדלים בגישות, עם הקטע של הטיפות על המסך בפורצה ורואים גשם בכל מקום, בזמן שGT7 מציג אותו רק כשיש אור ישירות עליו, במקרה הזה נראה שDF העדיפו את הגישה של פורצה בדברים מסויימים ושל GT7 בדברים אחרים. מה שכן בזמן גשם כבד ומספר מקסימלי של מכוניות על המסך - GT7 יורד בכמה פריימים.
- בכל הקשור להשתקפויות על המסלול GT7 מנצח חד משמעית, כשהוא משתמש בכמה טכניקות במקביל ופורצה נשען על SSR בלבד, עם החסרונות הברורים שלו, וגם נותן מראה הרבה פחות ריאליסטי.
- בכל הקשור למזג אוויר וזמן דינמי של היום במסלול - GT7 נראה לרוב משמעותית טוב יותר אבל, וזה אבל גדול - לא כל המסלולים בGT7 מאפשרים הדמייה דינמית של זמן היום 24 שעות, ולא בכולם יש אפשרות לגשם, בזמן שבפורצה יש את שניהם בכל המסלולים (ומצד שלישי הרבה פחות מסלולים, כרגע).
- הAI בGT7 יותר מתקדם.
- הRT שיש בפורצה הרבה פחות "מתקדם ומקיף" מאשר מה שיש בGT7, וזו הסיבה שאין אותו בגיימפליי בGT7, בפוטו-מוד ובריפליי ההבדלים מאוד גדולים לטובת GT7, למשל רכב עם ציפוי כרום לא משקף את עצמו בפורצה, ורכב עם ציפוי מט גם כן לא עובד בפורצה עם RT בפירוט שמתקרב למה שיש בGT7, ובכלל יותר דברים מהמסלול שמשתקפים וברזולוציה גבוהה יותר בGT7.
- בכלליות, הגישה של GT7, הירידה לפרטים הקטנים וה"אהבה שלהם למכוניות" מורגשת בכל פינה, אהבו יותר את הUI והרבה דברים שבעבר פורצה היה בקלות מנצח בהם.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־ 58 אורחים