Laskin כתב:המודלים של הדמויות ספציפית לדעתי בנויות מיותר פוליגונים בtlou… אני לא ספרתי, אז אני לא יודע, אני רק יודע שהן נראות הרבה יותר טוב ויותר מפורטות בtlou, וגם בהורייזון (כשלוקחים בחשבון את כל הפירוט על הביגוד זה נראה לי לפחות לעין די נו בריינר).
אז יש את זה, ואת האנימציות, והAI והסקייל, ששוב - אני עוד לא הגעתי לניו יורק אז לא יודע אבל מניח שמן הסתם גם אם הוא מתקרב יותר לשלבים הגדולים של tlou אז הוא עדיין לא מתקרב לעשירית מהמפה בהורייזון, ואני חושב שאפשר על הדרך גם להכניס פה את העננים וה״ירוקת״ (moss) גם כן…
זה לא שאחד פי מליון יותר יפה מהשני, אבל זה כן שיש יתרונות שבעיניי לפחות - יוצרים תמונה של הרבה יותר וואו, וגם טכנית נטו בחלקן.
Laskin כתב:אני מדבר על שניהם כי לדעתי בתמונה הכללית שניהם נראים טוב יותר, מלבד ענייני תאורה ומודלים שהם לא בני האדם והNPCs השונים, כי לדעתי גם המודלים של האנשים בהורייזון 2 מפורטים ויפים יותר.
כשאני מסתובב ביער בחושך בהורייזון 2 אני בהחלט מרגיש תחושת ״וואו״, לעומת זאת היער באלן וויק היה בעיניי ממש meh, מלבד התאורה, וגם זה רק לפעמים. וגם אם אני משווה איזורים אחרים בהורייזון לעומת העיירה שראיתי בינתיים באלן ווייק - היתרון באפקט ה״וואו״ הולך להורייזון.
Laskin כתב:גלאס כל פעם חוזר על הטעות של לקרוא יותר מדי דיעות של הייטרים על משחקים, ואז הוא לא משחק בהם, או משחק בהם באיחור ועם הרבה "דיעות קדומות"
Laskin כתב:לא אשכח שהוא לא שיחק בTLOU2 בגלל הייטרים... משחק שעמד על איזה 96 באיזור ההשקה, וללא ספק אחת מיצירות המופת הגדולות בכל הזמנים
אני מקווה היום להתקדם סוף סוף בAW2, אחרי כמה ימים עמוסים שלא נגעתי במחשב/קונסולה
Laskin כתב:פספסתי את זה מלפני שבוע, אבל ככה סטארפילד היה אמור להיות (טכנית):
InterAl כתב:הבעיה שגם עם ft, אין יותר מדי מה לחקור בחלל. כך שזה לא באמת היה משפר את המשחק יותר מדי.
InterAl כתב:אין דבר כזה אפס זמני טעינה באף משחק. זמני הטעינה מהירים יחסית, זאת לא ממש הבעיה. מעבר לעולמות בזמן אמת זה נחמד בהתחלה, מהר מאוד תעבור ל-ft כי מה לעשות, זה חוסך המון זמן.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־ 58 אורחים