"The other thing that has been surprising is the push to 60 frames per second. Based on previous console lifecycles, I would have expected there to be a lot more games that are 30 frames per second only, just because the artwork can be so much more detailed if you have longer time to render it. Instead, the almost universal rule this time around has been the games run at 60.
"It's great from a play perspective. Gamers overwhelmingly prefer games that are higher frame rates. I just didn't expect such a departure from previous generations."
DrKeo כתב:גרסת הפס4/X1 של ג'דיי יצאה לדור הקודם:
איך הם עשו את זה? חתכו בצורה מסיבית בגרפיקה וירדו ל-720p (באקסבוקס זה 576p) עם רזולוציה דינמית, כלומר הרזולוציה יורדת מתחת לזה. והפס4 פרו? היא רצה ב-864p בזמן שה-X1X רצה ב-900p. זמני טעינה עלו ל-2 דק' ומעלה וכשפותחים דלתות בין קטעים של השלב הן נתקעות ל-20 שניות בזמן שממתינים שהמקטע הבא יטען. האפקטים רצים ב-15FPS ויש popin בוטא כדי לחסוך ב-CPU ובעלות הזרמה של נכסים על ה-HDD. ומבחינת ביצועים המשחק מתרסק סרטוני מעבר ל-15FPS על ימין ועל שמאל בשילוב עם גמגומי טעינה קשים ונפילות ל-0FPS בזמן חיתוכי מצלמה. אפילו האודיו יוצא מסנכרון כשהגמגומים ממש קשים. בזמן גיימפליי יש גמגומי טעינה של נכסים ובעיות פריים פייסינג אבל בצורה מפתיעה הוא מחזיק 30 די סביר על הפס4.
בקיצור, מאוד shadow of mordor או forza horizon 2, גרסת דור קודם מגמגמת שבחיים לא הייתה יוצאת כמשחק עצמאי על הפס4. אבל כפורט "סוויצ'" סטייל הוויצ'ר 3 אני משער שזה פרוייקט נחמד.
glass man כתב:האמת שJEDI SURVIVOR, תמיד היה נראה לי מקרה כמו horizon forbidden west אני לא יכול לשקר. ישר שראיתי את Jedi survivor הרגשתי שהוא משחק שיכול לצאת על הפס4 די בקלות, נראה כמו משחק שממחזר נכסים מהקודם בערימות, מערכת הקרב נראת ממש דומה שלא לומר זהה,למשהו שרץ על הפס4 והנה הפס4 מתמודדת איתו דווקא בכבוד.
רוב הזמן רץ על 30FPS ואפילו נשאר יציב על 30FPS שאתה הולך במים, בניגוד לפס5. לא הייתי משחק בחיים את הגרסה הזו, בניגוד נגיד לגרסת הפס4 של אלדן רינג שאין לי בעיה לשחק בכייף. הבעיה של הדור ההזוי הזה לדעתי היא לא רק שאנחנו נשארים תקועים עם משחקים שיוצאים לפס4 ב2025 אנחנו גם המשחקים שיוצאים
"רק לפס5" בהתחלה כמו הוריזון 2 סאקבוי, ועכשיו זה, בקושי מעלים את הרף הגרפי והטכני מהפס4 וזו הסיבה שהשנמוך הזה אפשרי, אם הפס5 היה מקבל משחקים שבאמת דוחפים אותו, לא היינו רואים שנמוכים כאלה אף פעם.
אנחנו במצב מביך ביותר שמשחק יאקוזה חדש יוצא ב2025 לפס4. אנחנו יכולים להגיד, נו, יאקוזה, יפנים, אבל ב2016 יאקוזה כבר עברה מגרפיקה של פס3 לגרפיקה של פס4
והקפיצה הגרפית היתה מאסיבית ברמה שאי אפשר להאמין, קפיצה שכבר היינו אמורים לראות על הפס5 ב2023 אבל לא ראינו אותה.
Because FSR2 and FSR3 were analytical based generation. It was filter based. Now, we did that because we wanted something with a very fast time to market. What I told the team was, "Guys, that's not where the future is going." So we completely pivoted the team about 9-12 months ago to go AI based.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים