Laskin כתב:כן, קליסטו עושה שימוש גדול יותר בRT, כי המשחק עצמו ללא הRT הוא פשוט בהרבה, ברמה של משחק PS3, אז יש להם עוד הרבה יותר מרחב תמרון עם הכח שנותר להם.
זה.. לא נכון. RT לא עובד ככה. חוץ מזה כל דבר בקליסטו פרוטוקול נראה חצי דור מעל לספיידרמן, זה שהוא במסדרון דווקא מקשה על ה-RT, לא מקל. וכלומר, ספיידרמן הוא ליטרלי משחק פס4 בלי כמעט שום שדרוג, זה אשכרה הגרסת פס4 פרו שהדביקו עליה RT כך שאם כבר למישהו יש מלא מרוווח מקום עם ה-GPU, זה ספיידרמן, לא הקליסטו פרוטוקול שנראה גרפית לפני ה-RT חצי דור מעליו.
אבל שימוש אמיתי ב-RT לא מבוסס על ״משחק א׳ מנצל 50% מה-GPU ומשחק ב׳ 70% מה-GPU אז במשחק א׳ יש מלא כוח לעשות עוד RT״. כלומר, יש אלמנט מסויים של זה, אבל מדובר בחלק אחד מני רבים, כמו למשל:
- הסביבות של המשחק, הוא פתוח או סגור? ובצורה אירונית פתוח זה טוב יותר ל-RT מאשר סגור, אפילו אם זה קאונטר אינטואטיבי.
- במבנה של המשחק מבחינת טכניקות. למשל האם עושים דשא מפוליגונים או מכרטיסים? על הפס4 זאת לא שאלה בכלל, ברור שכרטיסים כי מבצע הרבה יותר טוב ברסטוריזציה. אבל דווקא עם RT עדיף דשא שכל להב דשא בו הוא ממש מודל תלת מימדי כך ששוב, בצורה קאונטר אינטואטיבית דשא של הפס4 יקשה על ה-RT הרבה יתור מאשר דשא דור הבא שבו כל להב הוא ממש מודל תלת מימדי.
- האם התחשבו ב-RT בבניה של השלבים? למשל מניפות פוליגונים שהם צורה מאוד נפוצה בפס4 ואחורה הן רוצחות ביצועים ב-RT. אז שוב, בצורה אירונית דווקא כשמשתמשים במניפות שהן שיטה פשוטה ושכונתית דווקא יש יותר קושי עם RT מאשר לבנות רצפה מפורטת יותר.
כלומר אפשר לבנות את אותו משחק ולהגיע לביצועים אחרים לגמרי של RT, וזה לפני שמדברים על איך המערכות RT עצמן כתובות. כלומר בצורה אירונית אתה יכול לבנות משחק פתוח יותר עם יותר פוליגונים ופחות ״זיופים״ ודווקא לקבל בסופו של יום ביצועי RT טובים יותר. דווקא המשחקי פס4 שמלאים בקיצורי דרך לגרום למשחק לבצע טוב יותר על הפס4 פוגעים בביצועי RT.
לפחות לדעתי ולפי ההבנה שלי, אתה תראה בדור הזה לא מעט משחקים, בטח מהחברות הכי חזקות טכנית בתעשיה, שהולכים עד הסוף עם RT. נניח מערכת תאורה שכולה מבוססת RT. אני בהחלט רואה את זה קורה. ואתה רואה סימנים ראשונים של זה והדור אפילו לא התניע עדין. מי יודע מה יהיה בספיידרמן 2, אבל אני מקווה שתהיה שם מערכת תאורה מלאה של RT + השתקפות RT שחלה על יותר מאשר רק עצמים עם השתקפות מושלמת כמו זכוכית. ואולי ספיידרמן יהיה עדין עם תאורה אפויה וסתם השתקפות RT מעפנה, מי יודע, תלוי בצוות ובמטרות שלו. אבל נראה את הדור הזה הולך לכיוון הזה לדעתי. נגיע בדור הזה למשחקים שבהם RT זאת לא אופציה.
We're just normal men. We're just innocent men