הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 יוני 2024, 15:33

אבל שיחקתי כבר בRE7 בצורה רגילה. לפני איזה שנתיים או יותר. ומה אתה משווה בכלל ביניהם? RE7 חמוד, במיוחד ההתחלה… זה לא מתקרב לשאר המשחקים שדחית במשך שנים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יוני 2024, 18:02

אין לי בקטלוג האחורי משחקים גדולים, רק TLG וסייברפאנק פחות או יותר :)
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 475
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 07 יוני 2024, 19:25

"The other thing that has been surprising is the push to 60 frames per second. Based on previous console lifecycles, I would have expected there to be a lot more games that are 30 frames per second only, just because the artwork can be so much more detailed if you have longer time to render it. Instead, the almost universal rule this time around has been the games run at 60.

"It's great from a play perspective. Gamers overwhelmingly prefer games that are higher frame rates. I just didn't expect such a departure from previous generations."


https://www.gamesindustry.biz/mark-cern ... -interview

אבל מה הוא יודע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יוני 2024, 21:11

סרני בייסיקלי אומר לך שמעמדה של מומחה בתחום שהיו צריכים להיות מלא משחקי 30, בדיוק כמו שאני אמרתי לך, כי זה מה שכל אדם שמבין משהו בתחום יגיד. והנה, הם מגיעים השנה, ולא מעט מהם. טעית קאז, דפדף.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 475
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 07 יוני 2024, 21:34

צריכים להיות'? רגע, goalpost חדש? :lol:

כל הזמן חזרת על המנטרה שהדור הזה לא שונה מקודמיו בקטע של תמיכה ב 60 FPS. טעית.
והנה כחותמת בא סרני ואומר I just didn't expect such a departure from previous generations.

אז אולי כדאי שתישמע להצעות של עצמך ותודה שהיית way-off.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יוני 2024, 21:39

מביך קאז, ממש מביך. הבן אדם שאמר שכל משחק יהיה 60 וטעה בענק ממשיך לחפור את הבור שלו עמוק יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1898
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 10 יוני 2024, 12:06

יש לי שאלה טכנית מוזרה בשני חלקים. אני על גבול ההדיוט גמור בנושאים האלה, אז אשמח לעזרה :) :

1. אצלי בבית תשתית האינטרנט של הוט, והספק הוא פרטנר. לאחרונה נכנסתי לאתר בדיקת מהירות ושם היה כתוב שהספק שלי הוא הוט נט (וכך גם בכל אתר דומה אחר, זה לא היה נקודתי באותו אתר מסוים). יש לזה הסבר הגיוני? אני לא אמור לראות את פרטנר כספק שלי באתרים האלו? בדקתי, ובחבילה של הוט אין באנדל עם ספק, ואין חיוב נוסף מהוט נט באשראי. יש מצב שבדרך לא דרך איכשהו חיברו אותי להוט נט בלי שביקשתי וגם בלי לחייב אותי?

2. שאלה חצי נפרדת אך קשורה - בחודש ומשהו האחרונים כשאני נכנס ללינקים באתר אל ג'זירה (לא לדאוג- רק במסגרת דיונים ברדיט וכאלה שמתייחסים למאמרים שלהם,לא חלילה מאהבה אליהם :) ) עולה מסך דפדפן שאומר "החיבור שלך אינו פרטי תוקפים עלולים לנסות לגנוב את המידע שלך מ- ‪www.aljazeera.com‬ (לדוגמה, סיסמאות, הודעות או פרטי כרטיסי אשראי)" , וגם "שרת זה לא הצליח להוכיח שהוא http://www.aljazeera.com; אישור האבטחה שלו מגיע מ- deny-access.hotnet.net.il. ייתכן שהגורם לכך הוא תצורה שגויה או תוקף שמיירט את החיבור שלך" (אני משתמש בדפדף אדג' אם זה רלוונטי). ושוב הוט נט מכה גם כאן.

ולגבי האתר עצמו- יש מצב שזה קשור לחוק אל ג'זירה ויש חסימה גורפת גם על האתר דרך הספקים בארץ? נראה לי יותר סביר מהאופציה שיש לי ברשת גורם עוין שמשום מה רוצה למנוע ממני להיחשף לקצת פייק קטארי משובח. עד לא מזמן (בפעמים הנדירות שניסיתי) זה לא היה קיים והאתר תפקד כרגיל.

עריכה: בדקתי את נוסח הצעת החוק ולפיה -

הפעולות הבאות אסורות:
(1) שידור הערוץ על ידי ספק תכנים;
(2) החזקת משרדים או הפעלתם בשטח ישראל על ידי הערוץ;
(3) החזקת מכשירים המשמשים לאספקת תכנים של הערוץ;
(4) מתן אפשרות גישה לאתר הערוץ על ידי ספק גישה לאינטרנט או ספק שירותי אחסון;
(5) הנפקת תעודת עיתונאי לעובדי הערוץ או החזקתה בידי עובדים כאמור.

מעניין, אז זה כנראה מסביר את ההודעה הזו, למרות שלפי מה שכתוב כן יש לי אפשרות להמשיך לאתר אם ארצה, אבל לא ניסיתי בפועל כי זה נראה חשוד מדי.
עדיין לא מסביר את ההוט נט הארור הזה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2024, 21:09

הרימייק של MGS3 יקבל שני מודים בקונסולות - 4k/30 ו-1080p עם fps לא נעול. הם מדגישים שזה לא מצב 60, כנראה כי הוא לא מתקרב ל-60.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוגוסט 2024, 21:23

מעפן… נותנים תירוצים לרכוש פס5 פרו
(למי שאין מחשב חזק… אותי רק GTA6 ישבור כנראה)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוגוסט 2024, 21:30

אם הלא נעול לא מתקרב ל-60 אני לא מבין מה המטרה שלו. פשוט תנו אופציה לפתוח את הנעילה של הfps ואז נוכל לנצל את זה על הפרו או הפס6 בתמיכה אחורית. מי ירצה לשחק בפס6 את המשחק ב1080p?אני מאוד מקווה שיש תמיכה ספציפית לפרו.

מפתחים מפחדים שיבקרו אותם שמשחק רץ ב30 אז הם שמים מוד זבל כמו MBW או FF16. תתחייבו לחזון או שתשקיעו במצב 40 טוב. מעפנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2024, 15:36

לא מזמן יצא פאצ׳ Windows 11 24H2 לחלונות, הוא משנה כמה דברים בקרנל שמשפרים ביצועי CPU וזה משפיע בעיקר על גיימינג. אז שימו לב שאתם מתקינים אותו, אחרי הפאצ׳ לראשונה חלונות 11 מבצע יותר טוב על ה-CPU מחלונות 10 במשחקים.

כמה דוגמאות על רייזן 9700X החדש:
הוגוורטס
פאצ׳ חדש - 129fps
לפני הפאצ׳ - 119fps
חלונות 10 - 117fps

plague tale requime
פאצ׳ חדש - 162fps
לפני הפאצ׳ - 156fps
חלונות 10 - 161fps

cyberpunk
פאצ׳ חדש - 162fps
לפני הפאצ׳ - 161fps
חלונות 10 - 115fps

F1 24
פאצ׳ חדש - 462fps
לפני הפאצ׳ - 457fps
חלונות 10 - 447fps

jedi survivor
פאצ׳ חדש - 126fps
לפני הפאצ׳ - 118fps
חלונות 10 - 116fps

gears 5
פאצ׳ חדש - 254ps
לפני הפאצ׳ - 229fps
חלונות 10 - 240fps
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2024, 01:41

גרסת הפס4/X1 של ג'דיי יצאה לדור הקודם:


איך הם עשו את זה? חתכו בצורה מסיבית בגרפיקה וירדו ל-720p (באקסבוקס זה 576p) עם רזולוציה דינמית, כלומר הרזולוציה יורדת מתחת לזה. והפס4 פרו? היא רצה ב-864p בזמן שה-X1X רצה ב-900p. זמני טעינה עלו ל-2 דק' ומעלה וכשפותחים דלתות בין קטעים של השלב הן נתקעות ל-20 שניות בזמן שממתינים שהמקטע הבא יטען. האפקטים רצים ב-15FPS ויש popin בוטא כדי לחסוך ב-CPU ובעלות הזרמה של נכסים על ה-HDD. ומבחינת ביצועים המשחק מתרסק סרטוני מעבר ל-15FPS על ימין ועל שמאל בשילוב עם גמגומי טעינה קשים ונפילות ל-0FPS בזמן חיתוכי מצלמה. אפילו האודיו יוצא מסנכרון כשהגמגומים ממש קשים. בזמן גיימפליי יש גמגומי טעינה של נכסים ובעיות פריים פייסינג אבל בצורה מפתיעה הוא מחזיק 30 די סביר על הפס4.

בקיצור, מאוד shadow of mordor או forza horizon 2, גרסת דור קודם מגמגמת שבחיים לא הייתה יוצאת כמשחק עצמאי על הפס4. אבל כפורט "סוויצ'" סטייל הוויצ'ר 3 אני משער שזה פרוייקט נחמד.
We're just normal men. We're just innocent men

matangt6
Trainee
הודעות: 114
הצטרף: 11 אפריל 2020, 01:37

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי matangt6 » 23 ספטמבר 2024, 09:43

DrKeo כתב:גרסת הפס4/X1 של ג'דיי יצאה לדור הקודם:


איך הם עשו את זה? חתכו בצורה מסיבית בגרפיקה וירדו ל-720p (באקסבוקס זה 576p) עם רזולוציה דינמית, כלומר הרזולוציה יורדת מתחת לזה. והפס4 פרו? היא רצה ב-864p בזמן שה-X1X רצה ב-900p. זמני טעינה עלו ל-2 דק' ומעלה וכשפותחים דלתות בין קטעים של השלב הן נתקעות ל-20 שניות בזמן שממתינים שהמקטע הבא יטען. האפקטים רצים ב-15FPS ויש popin בוטא כדי לחסוך ב-CPU ובעלות הזרמה של נכסים על ה-HDD. ומבחינת ביצועים המשחק מתרסק סרטוני מעבר ל-15FPS על ימין ועל שמאל בשילוב עם גמגומי טעינה קשים ונפילות ל-0FPS בזמן חיתוכי מצלמה. אפילו האודיו יוצא מסנכרון כשהגמגומים ממש קשים. בזמן גיימפליי יש גמגומי טעינה של נכסים ובעיות פריים פייסינג אבל בצורה מפתיעה הוא מחזיק 30 די סביר על הפס4.

בקיצור, מאוד shadow of mordor או forza horizon 2, גרסת דור קודם מגמגמת שבחיים לא הייתה יוצאת כמשחק עצמאי על הפס4. אבל כפורט "סוויצ'" סטייל הוויצ'ר 3 אני משער שזה פרוייקט נחמד.

שהסוויץ קיבל משחקים של הדור של פס4 תמיד הסתכלו על זה בתור נס שהמשחק בכלל רץ על המכשיר הזה. זה דיי ברור שהסוויץ 2 מאחר כבר 3-4 שנים למסיבה. המשחק הזה מראה כמה הדור השמיני מחזיק את הדור נוכחי מאחור ואם הייתי מקבל אתהמשחק הזה על הפס4 הייתי מתחרפן רק מזמן ההמתנה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2024, 11:44

חכה, הולכים להיות פורטים של משחקי פס5 לסוויצ' 2 על ימין ועל שמאל. האמת שבשניה שהסוויצ' 2 יוצאת אני משער שכל המפיצות יתחילו להפציץ אותו בכל משחקי דור הפס4 שלהן. אוספים של AC, COD, כל משחקי המכות, משחקי העולם הפתוח, אולי גרסה של סייברפאנק.. הולך להיות מבול על הסוויצ' 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2024, 13:18

הניתוחים של DF על הפס5 פרו ממש מעניינים. נראה שבלא מעט משחקים היא פשוט מריצה את הגרסת פס5 ומוסיפה לה PSSR. למשל TLOU2 מריץ ב-60 את המצב 30 + PSSR ובראצ'ט הפרו מריצה את המצב 60 של המשחק הרגיל + PSSR בשביל תמונה חדה יותר.

PSSR ל-4K לוקח 2ms מהליבות AI, זה אומר שאו שהמשחק צריך לרוץ על ה-GPU מהר יותר בכדי לפצות על ה-2ms הללו או שמתווספות 2ms של לאג לשליטה במשחק. נשמע שכמעט כל הכוח הנוסף של ה-GPU של הפרו "מתבזבז" על לפצות על אותן 2mn.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 23 ספטמבר 2024, 13:29

האמת שJEDI SURVIVOR, תמיד היה נראה לי מקרה כמו horizon forbidden west אני לא יכול לשקר. ישר שראיתי את Jedi survivor הרגשתי שהוא משחק שיכול לצאת על הפס4 די בקלות, נראה כמו משחק שממחזר נכסים מהקודם בערימות, מערכת הקרב נראת ממש דומה שלא לומר זהה,למשהו שרץ על הפס4 והנה הפס4 מתמודדת איתו דווקא בכבוד.

רוב הזמן רץ על 30FPS ואפילו נשאר יציב על 30FPS שאתה הולך במים, בניגוד לפס5. לא הייתי משחק בחיים את הגרסה הזו, בניגוד נגיד לגרסת הפס4 של אלדן רינג שאין לי בעיה לשחק בכייף. הבעיה של הדור ההזוי הזה לדעתי היא לא רק שאנחנו נשארים תקועים עם משחקים שיוצאים לפס4 גם המשחקים שיצאו
"רק לפס5" בהתחלה כמו הוריזון 2 סאקבוי, ועכשיו זה, בקושי מעלים את הרף הגרפי והטכני מהפס4 וזו הסיבה שהשנמוך הזה אפשרי, אם הפס5 היה מקבל משחקים שבאמת דוחפים אותו טכנית, לא היינו רואים שנמוכים כאלה אף פעם, כי זה פשוט לא היה אפשרי.

אנחנו במצב מביך ביותר שמשחק יאקוזה חדש יוצא ב2025 לפס4. אנחנו יכולים להגיד, נו, יאקוזה, יפנים, אבל ב2016 יאקוזה כבר עברה מגרפיקה של פס3 לגרפיקה של פס4
והקפיצה הגרפית היתה מאסיבית ברמה שאי אפשר להאמין, קפיצה שכבר היינו אמורים לראות על הפס5 ב2023 אבל לא ראינו אותה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 ספטמבר 2024, 15:10

GT אגב רץ פנימית על הפרו ב-1166P לעומת 4K טבעי עם השתקפויות RT שהן 1/4 רזולוציה (כלומר 1080p). אבל ההשתקפויות כן מכילות את העולם ונראה שבכלליות ה-RT יותר טוב מגרסת ה-XSX (בכל זאת קונסולה של 700$).

glass man כתב:האמת שJEDI SURVIVOR, תמיד היה נראה לי מקרה כמו horizon forbidden west אני לא יכול לשקר. ישר שראיתי את Jedi survivor הרגשתי שהוא משחק שיכול לצאת על הפס4 די בקלות, נראה כמו משחק שממחזר נכסים מהקודם בערימות, מערכת הקרב נראת ממש דומה שלא לומר זהה,למשהו שרץ על הפס4 והנה הפס4 מתמודדת איתו דווקא בכבוד.

רוב הזמן רץ על 30FPS ואפילו נשאר יציב על 30FPS שאתה הולך במים, בניגוד לפס5. לא הייתי משחק בחיים את הגרסה הזו, בניגוד נגיד לגרסת הפס4 של אלדן רינג שאין לי בעיה לשחק בכייף. הבעיה של הדור ההזוי הזה לדעתי היא לא רק שאנחנו נשארים תקועים עם משחקים שיוצאים לפס4 ב2025 אנחנו גם המשחקים שיוצאים
"רק לפס5" בהתחלה כמו הוריזון 2 סאקבוי, ועכשיו זה, בקושי מעלים את הרף הגרפי והטכני מהפס4 וזו הסיבה שהשנמוך הזה אפשרי, אם הפס5 היה מקבל משחקים שבאמת דוחפים אותו, לא היינו רואים שנמוכים כאלה אף פעם.

אנחנו במצב מביך ביותר שמשחק יאקוזה חדש יוצא ב2025 לפס4. אנחנו יכולים להגיד, נו, יאקוזה, יפנים, אבל ב2016 יאקוזה כבר עברה מגרפיקה של פס3 לגרפיקה של פס4
והקפיצה הגרפית היתה מאסיבית ברמה שאי אפשר להאמין, קפיצה שכבר היינו אמורים לראות על הפס5 ב2023 אבל לא ראינו אותה.

ג'דיי הוא לא מקרה הורייזן. הורייזן משחק פס4 שקבל שדרוגים לפס5, הוא רץ ב-30/1080p מושלם על הפס4 והוא בנוי לפס4 מאפס. ג'דיי לעומת זאת בנוי לפס5, אולי הוא לא מנצל כל חלק בבפלו והוא לא בדיוק HB2, אבל הוא בהחלט מחייב SSD וזיכרון מהיר יותר ואתה רואה את התוצאה בפורט פס4 שרץ בבמקסימום ב-720p ומגיע למקומות מאוד רעים כשזה נוגע להזרמה של מידע.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 ספטמבר 2024, 17:22

AMD מכריזה רשמית ש-FSR4 יכלול AI. והחלק הדפוק, כי הרי AMD לא יכולה להכריז על משהו בשוק ה-GPU בלי לדפוק אותו לגמרי, הפיצ'ר יהיה זמין רק ל-SOC - כלומר לפטופים וניידים סטייל הסטים דק. האמת שזה היה מדהים לקרא את זה, ציטוט פשוט מדהים:
Because FSR2 and FSR3 were analytical based generation. It was filter based. Now, we did that because we wanted something with a very fast time to market. What I told the team was, "Guys, that's not where the future is going." So we completely pivoted the team about 9-12 months ago to go AI based.


בוקר טוב! NV מנגבת אתכם את הרצפה כבר שש שנים עם AI ו-RT ורק ב-סוף 2023 התעוררתם והחלטתם להתחיל להשקיע בכיוון? WTF? הייתי בטוח ש-AMD שמה את כל הכוח פיתוח שלה על זה עוד ב-2019 כש-DLSS2 התחיל להיות מעולה.


הקטע הכי דפוק הוא שבגלל שמדובר ב-SOC בלבד, כלומר צ'יפ אחד שיש בו CPU ו-GPU, יש לי חשד שהליבות TENSOR של ה-CPU של AMD, שכבר קיימות היום בחלק מהמעבדים שלהם, הולכות לעשות את העבודה. כלומר ה-GPU עדין לא יתמוך בזה וכנראה זאת הסיבה שחייבים שהצ'יפ יהיה SOC כדי שזה יפעל.

אגב, AMD הצהירה שהמטרה מס' 1 שלה במהלך הזה הוא זמן סוללה לניידות סטייל סטים דק. הם גם הכריזו שסדרה 8000 תהיה בלי מוצר היילו, כלומר בלי תחרות ל-5090 או ל-5080 כי הם "רוצים להשקיע ל-80% מהקהל, לא ל-20% מהקהל". כיצרנית GPU החברה הזאת בפשיטת רגל טוטאלית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוקטובר 2024, 14:17

אתמול נערך אנריל-פסט שכלל keynote של שעתיים מאפיק. הם מציגים את אנריל 5.5 שיצא שנה הבאה, עדין לא יצא לי לראות כמעט ממנו אבל ראיתי את Megalights וזה נראה פאקינג טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 02 אוקטובר 2024, 15:33

כן זה נראה באמת מעולה ולטענתם רץ על הפס5! אשמח מאוד לראות אותו על המחשב שלי

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוקטובר 2024, 15:36

אנריל 5.5:
- תמיכה של ננייט במשים שלדיים (כלומר דמויות).
- שיפור ביצועים ללומין RT.
- מגה-לייט, מערכת תאורה חדשה לאורות דינמים שנותנת לשים פי מאות יותר מקורות אור מ-UE קודמים והם גם מרונדרים ברמה גבוהה משמעותית. בדומה לננייט, האמן יכול לשים אינסוף אורות באיזו קונפיגורציה שהוא רוצה והם יהיו דינאמים ומטילי צל. הדמו רץ על פס5:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40175
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 נובמבר 2024, 16:11

פספסתי את החדשה הזאת, היא בת 3-4 שבועות. סמסונג הכריזו שבצ'יפי ה-GDDR7 שלהם יהיו נפחים אי זוגיים, למשל 3GB. זה משנה לגמרי את הפרדיגמה של נפח זיכרון ביחס לרוחב bus. זה אומר שלמשל 256-ביט לא יהיה מוגבל ל-8GB, 16GB או 32GB אלה יהיה אפשר לעשות גם 12GB, 24GB או 48GB.

אם היו צ'יפים כאלה ל-GDDR6 אז מעבר לזה של-NV ו-AMD יהיו הרבה יותר אופציות לעשות כרטיסים עם נפחים שונים, זה גם היה יכול לתת למיקרוסופט להוסיף 2GB לזיכרון של ה-XSS די בקלות או לעשות קונפיגורציות אחרות ל-XSX במקום 16GB ש-4GB מתוכם איטיים כמו למשל:
- 15GB במהירות מלאה.
- 18GB כשרק 2GB הם איטיים.
- 16GB כמו היום אבל רק 1GB מתוכם איטי.

וזה בכלל היה עוזר ל-XSS כי עם אותו רוחב פס הם יכלו לשים 2GB יותר ואפילו לא היה צריך לוותר על מהירות בכלל.

בקיצור, שינוי מבורך, זה יתן למיקרוסופט/סוני/AMD/NV אפשרות להיות גמישות יותר בנפחי הזיכרון במקום להיות תקועות בקפיצות יחסית גדולות בין נפח לנפח.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 16 אורחים