Laskin כתב:המשחק הזה הוא פחות או יותר ההגדרה במילון של "משחק מסדרון", ספק אם היו יכולים לעשות זאת בעולם פתוח...
אבל כן, הוא יפה מאוד ומרשים טכנית.
Laskin כתב:כן, קליסטו עושה שימוש גדול יותר בRT, כי המשחק עצמו ללא הRT הוא פשוט בהרבה, ברמה של משחק PS3, אז יש להם עוד הרבה יותר מרחב תמרון עם הכח שנותר להם.
Laskin כתב:קליסטו מפורט הרבה יותר לפני RT כי הוא מסדרוני לעומת ספיידרמן עולם פתוח. קליסטו צריך לחשב דברים שנמצאים בערך 10 מטר ממך, ספיידרמן קילומטר, בקליסטו יש מקסימום 5 דמויות על המסך בו זמנית, בספיידרמן עשרות, ומכוניות וAI מורכב יותר וכו׳… אז כן, לקליסטו יש הרבה יותר כח פנוי להשתמש בו לפני שמדברים על RT, בטח בהיבט של CPU, זכרון ואולי גם זכרון של הכרטיס.
Laskin כתב:זה שNFS החדש נבנה לדור הבא בלבד לא הופך אותו אוטומטית ליותר מורכב ומתקדם טכנית מפורצה הורייזון שהוא קרוס ג׳ן… משחק יכול לוותר על הדור הקודם ועדיין להיות פשוט מאוד במבנה שלו ודרישות הCPU וזכרון.
ספיידרמן לגמרי משחק פס4 שהלבישו עליו RT, ועדיין הוא נראה לי מורכב יותר במבנה שלו ממשחק מסדרון כמו קליסטו, גם אם יש בו פחות פירוט.
Laskin כתב:אני לא יודע אם בהכרח ירוץ מהר יותר כי זה הרי לא אותו מנוע ויש משחקים מכוערים שרצים ב-30 פריימים ומשחקים סופר מרשימים שרצים ב-60, אז זה ברור שזו לא המתמטיקה, יש עניין של יעילות ושל מפתחים עשרוניים יותר ופחות, אנחנו לא משווים פה תפוחים לתפוחים.
אני מדבר על המבנה של המשחק קודם כל… הוא הרבה יותר פשוט ממשחק עולם פתוח, בוודאי ובוודאי על הCPU והזכרון.
Laskin כתב:לגבי ספציפית מסדרון לעומת עולם פתוח - אני לא השתכנעתי עדיין… יש את העניין של כמה פעמים האור יקפוץ וכמובן שאם עושים מליון פעמים אז במסדרון זה יכול להיות כבד יותר אבל זו לא חובה וזה שמשהו נתרחש בעולם פתוח לא אומר שיש רק מקור שמש שהוא האור היחיד וזהו… יש תאורות רחוב וסמטאות ושילוט וכו׳. בעולם פתוח יש גם מנהרות, חדרים וכו׳, לא הכל מתרחש בעולם הפתוח תחת כיפת השמיים.
זאת אומרת, לפי מה שאתה אומר הסצינות הכי כבדות בראצ׳ט הן הסצינות שבו הוא בחדר סגור וקטן שרואים למרחק של 10 מטרים קדימה עם מעט דמויות, ולא בעולם הפתוח עם הרבה מהן וחישובים שצריך לבצע על עצמים רחוקים מאוד, בנוסף לRT? אולי אני לא מבין משהו אבל זה נשמע לי פחות הגיוני.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This leads to one of the best examples of real-time character rendering you'll find in a modern video game - not quite on par with the The Matrix Awakens demo, but it's close.
These details are preserved well in gameplay too, backed up by armor and equipment that exhibit unbelievable depth and detail
All this works in tandem to create something that feels suitably 'next gen'. The environmental detail is also impressive, with a range of locations that boast a staggering volume of hand-crafted geometric detail
Altogether, the artists and tech team have crafted one of the absolute best-looking Unreal Engine games to date.
Kazz כתב:וואלה, הפס4 כל כך מחזיקה מאחור שהיא אפילו גורמת למשחק להראות 'לעיתים כמו משחק פס3'. יופי טופי.
הנה כמה ציטוטים מ DF:This leads to one of the best examples of real-time character rendering you'll find in a modern video game - not quite on par with the The Matrix Awakens demo, but it's close.These details are preserved well in gameplay too, backed up by armor and equipment that exhibit unbelievable depth and detailAll this works in tandem to create something that feels suitably 'next gen'. The environmental detail is also impressive, with a range of locations that boast a staggering volume of hand-crafted geometric detailAltogether, the artists and tech team have crafted one of the absolute best-looking Unreal Engine games to date.
--------
DF פירסמו את הניתוח שלהם ל nanite ו lumen בפורטנייט:
https://www.youtube.com/watch?v=O6GC8TZbJmI
הם מייחסים חשיבות גדולה לכך שזה אפשרי על הקונסולות ב 60 fps.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 12 אורחים