Stick כתב:עכשיו לראשונה עניינתם
יש שיפורי ביצועים ל3.5 לעומת DLSS 2 הסטנדרטי שאפעיל על הכרטיסים האלה?
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Hypno כתב:אז אתה לא הולך לתת לו בראש שבקונסולות אין hardware rt ושה GI אפוי?
Hypno כתב:המשחק מרשים אבל יש בו היבטים שהם ממש לא מרשימים לדעתי על פי ניתוח הקונסולות.
כשאתה מדבר על ספיידרמן (ובכלל משחקים של סוני) אתה מראה מינימום סלחנות לאי-שימוש ב ב RT וכו', אבל כש AW2 משתמש בטכנולוגיות דמוי-RT שאינן RT אתה מגלה יותר הבנה. במיוחד ה RTGI שאתה כל כך מתמקד בו. AW2 לא משחק דינאמי כמו ספיידרמן, אבל הוא משחק יותר אינטמי ושם רצינו לראות יותר שימושים בכוחות הדור החדש, לא פחות. לא חבל לך על כל הזמן שרמדי השקיעו לאפות GI?
ויכול להיות שצריך לעדכן את הציפיות שלנו לגבי יכולות הקונסולות והשימוש ב RT.
גם במחשב יש אלמנטים מפוקפקים ב IQ עם רכות וטשטוש התמונה וכל האפקטים של המצלמה. יש פה דוגמה, בלי ספויילרים, של 2 אפקטים שבוטלו ב INI:
https://imgsli.com/MjE2NzA4
ההבדל בין RT ל PT קטן ומאכזב לפי תמונות ההשוואה בכתבה של techpowerup.
ולפי מה שכתוב ב DSO, ה PT הוא רק עבור indirect lighting ויוצר בעיות עם הצללים. הם ממליצים לשחק בלי PT לבנתיים. תמונת השוואה ללא ספויילרים:
https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg
https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg
Laskin כתב:לא נכנס לזה יותר מדי, אבל אני רק רוצה לציין שסייברפאנק על המחשב בהחלט נראה מרשים יותר בהיבט הPT. והוא עולם פתוח ענק ואתה יכול לנסוע במכוניות בו די מהר. אבל זה פשוט בלתי אפשרי על הקונסולות.
InterAl כתב:aw2 לא נראה דור הבא, ובטח שלא הרבה יותר טוב (אם בכלל) מ-tlou2 או re8.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 24 אורחים