הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 14 יולי 2023, 14:40

נדב, אני חושב שהסטים דק יהיה די אינדקציה טובה אם הפס4 יכול להריץ את המשחק או לא. כן, אני יודע שהCPU של הסטים דק הרבה יותר טוב מהפס4 אבל בטח תסכים שזה לא משחק שתלוי בCPU וממה שהבנתי הGPU של הסטים דק אפילו חלש במעט מהGPU של הפס4 ושאם הסטים דק היה נאלץ להריץ את המשחקים שלו ב1080P הוא לא היה מצליח לסחוב כמו הפס4. ובסופו של יום הסטים דק די מביא ביצועים של פס4.

יש לDF סרטון ישן על הפס4 מול הסטים דק שאני אראה שוב מתישהו.

וכן, ברור שדרישות מערכת זה לא איזו אינדקציה חד משמעית, כי זה ברור שSF6 דורש 2070 בשביל גרפיקה של פס5 והפס4 לא מגיע לגרפיקה הזו בחיים ב60FPS :)
אבל מה שאני מנסה לומר, זה שאם דרישות המערכת המנימליות הם 960 אני בטוח שאפשר לעשות dial back לגרפיקה מספיק כדי להגיע ל720P ו30FPS יציבים על הפס4.

לגבי היתר? מסכים כמובן. הכי מצחיק פה לא רק שיקרו לגיימרים שהמשחק הזה מנצל SSD בצורה אופטימאלית, אלא גם הוסיפו חטא על פשע וטענו שאפילו הSeries X יגרום למשחק לקרטע כי הוא מסתמך על הSSD הסופר מהיר של הפס5... ובסוף בסוף הארדיסק הכי מעפן יכול להריץ את המשחק כמו גדול.

הכי הזוי? אני רואה גיימרים של סוני שבונים כבר נארטיב של "כן, אבל המשחק לא יוכל לטעון את הגרפיקה הזו ב4K בלי SSD " מנסים איכשהו להציל את הספינה הטובעת ההיא שהיא ראצ'ט יהיה מצחיק אחרי הניתוח של DF.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יולי 2023, 16:57

הסטים דק אנדקציה לא טובה במיוחד כי יש לה פי 2 זיכרון, ssd ומעבד טוב משמעותית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 יולי 2023, 16:05

DF אמרו בסטרים האחרון שלהם שמיקרוסופט תכננה את ה-layout של ה-APU של ה-XSX כבר ב-2016. זה אמור להדגים כמה שנים לפני השיגור המחזיקות פלטפורמה יודעות בדיוק לאיזה כיוון החומרה הבאה שלהן הולכת. יש מצב שהמסגרת הכללית של הפס6 והאקסובקס הבאה תהיה בשלבים מוקדים כבר השנה או שנה הבאה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2023, 19:50

הסרטון שכולנו חיכינו לו - R&C במחשב. זה שעה שלמה, סוג של לייב השוואתי בין המחשב בהגדרות הכי גבוהות (על 4090), בגדרות הכי נמוכות (על 570X ב-720p) והפס5. כל המחשבים שהם בודקים עם SSD, אז עדין לא קבלנו את ההשוואה הנחשקת עם ה-HDD. עדין לא צפיתי אבל אני לגמרי הולך לראות בקרוב:


הולך להיות סרטון נוסף שידבר על ה-SSD ויכלול מחשב עם כונן HDD מקורי של הפס4 בתוכו. יהיה מעניין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 יולי 2023, 20:22

יש בוידאו הזה הצצה למה שאתה מדבר עליו עם ההארד דיסק של הפס4, בדקה 18:30 בערך

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2023, 21:00

שמתי ברקע איזה 11 דק׳ בנתיים, די משעשע אבל זה יותר live stream מאשר ביקורת טכנית של DF. עדין מעניין, אבל נשמע שהם הולכים לעשות עוד לפחות שני סרטונים על המשחק (סרטון ה-PC של אלכס והסרטון HDD של ריצ׳רד) כך שכנראה שכל מה שיש בסרטון הזה נקבל בצורה מאורגנת יותר בקרוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יולי 2023, 21:06

הנה כמה דברים מגניבים, כמו למשל עומס על ה-RTX IO (המשחק הראשון שמשתמש ב-DS1.2 וכתוצאה גם הראשון שמשמתש ב-RTXIO):


או למשל המשחק רץ בסביבות ה-200fps בהגדרות מקסימליות ב-4K על 4090:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 27 יולי 2023, 20:31

אז לפחות קיבלנו תשובה לשאלה אם המשחק יכול לרוץ על הפס4 והתשובה היא לא, וזה בעיקר בגלל ההארדיסק, מסתבר שהמשחק עובד אחלה עם HDD אבל הHDD של הפס4 כל כך מעפן אפילו בסטנדרטים של HDD שהוא לא יכול להתמודד עם המשחק הזה? אז לפחות הם לא שיקרו שהמשחק לא יכול לרוץ על פס4 גם אם הוא לא מנצל את הפס5.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 יולי 2023, 22:08

יצא הסרטון. הוא לא עובד על HDD כמו שצריך, גם על מחשב מפלצת… לא בפעם הראשונה לפחות. בפעם השנייה זה כבר עניין טכני שמאפשר לזה להיות יותר טוב משמעותית, ועדיין לא חלק. הקטעים המרשימים שעושים שימוש בSSD לא רק מגמגמים על HDD, אלא ממש הורסים את החוויה.

גם אם היה אפשר למצוא דרך להחביא את זה, הSSD לכל הפחות עשה להם חיים ממש קלים והתוצאה מאוד מרשימה, עד היום. אחלה פורט, אמתין לירידה ממש גדולה במחיר ועוד כמה פאצ׳ים, והייתי משחק בו שוב על המחשב, הקטן גם מספיק גדול כדי לסיים אותו אולי, עם עזרה כמובן.

אגב, אם כבר וזה - אז ראיתי השבוע ואף אחד לא הביא לכאן - שאינסומניאק עובדת על פרוייקט AAA שלישי שנמצא בשלבים די מתקדמים, שטרם הוכרז

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 יולי 2023, 01:29

Laskin כתב:יצא הסרטון. הוא לא עובד על HDD כמו שצריך, גם על מחשב מפלצת… לא בפעם הראשונה לפחות. בפעם השנייה זה כבר עניין טכני שמאפשר לזה להיות יותר טוב משמעותית, ועדיין לא חלק. הקטעים המרשימים שעושים שימוש בSSD לא רק מגמגמים על HDD, אלא ממש הורסים את החוויה.

גם אם היה אפשר למצוא דרך להחביא את זה, הSSD לכל הפחות עשה להם חיים ממש קלים והתוצאה מאוד מרשימה, עד היום. אחלה פורט, אמתין לירידה ממש גדולה במחיר ועוד כמה פאצ׳ים, והייתי משחק בו שוב על המחשב, הקטן גם מספיק גדול כדי לסיים אותו אולי, עם עזרה כמובן.

אגב, אם כבר וזה - אז ראיתי השבוע ואף אחד לא הביא לכאן - שאינסומניאק עובדת על פרוייקט AAA שלישי שנמצא בשלבים די מתקדמים, שטרם הוכרז

זה לא לגמרי נכון, כי כשמורידים את המשחק לגרפיקת very low פתאום הוא עובד אחלה עם HDD. ואם המשחק היה יוצא לפס4, כנראה שהגרפיקה הייתה פחות טובה מ-Very low כי גם היא נראת יותר טוב ממה שהפס4 מסוגלת לעשות.

בנוסף, המשחק רץ בvery low על כרטיסים עם 2GB. כלומר לפס4 יש הרבה מרווח לעשות buffering לזיכרון למה שצריך, בדיוק כמו בריצה השניה של אלכס. אין ספק שאינסומניאק היו צריכים להזיע קליעים כדי לגרום למשחק הזה לרוץ ב-30 נעול על הפס4, אבל נראה שזה אפשרי בשילוב עם קאשינג בזיכרון (ע״ע טייטנפול 2 שדברנו עליו ארוכות בזמנו). אני גם משער שהיו עושים התאממות אם הוא היה משחק פס4, נגיד בסצנות עם מעבר פורטלים שהיו לוקחים 5 שניות במקום 0.7 שניות היו מיצרים חוויה שנראת קצת אחרת כדי להחמיא ל-5 שניות הללו.

אני חושב שהביקורת של אלכס הדגישה בדיוק מה שאמרתי על המשחק הזה לפני שנים כשהוא יצא - הוא ניצנים ראשונים של פס5, משחק עם ריח של שיגור ונסיונות ראשונים בטכנולוגיות עתידיות. כלומר הוא נבנה לקונסולה עם SSD של 5500MB/s אבל רץ אחלה על אחד של 500MB/s בהגדרות משמעותית יותר גבוהות מהפס5 - ליטלרי לא מנצל אפילו 10% מהSSD. זה נקרא לנצל את הקונסולה? הגדרה מילונית של ניצנים ראשונים, נסיונות, גישושים. וזה מה שהוא, גישושים ראשונים שבקושי מיצגים מה החומרה יוכלה לעשות. פשוט בגלל שאף אחד לא מוציא משחקי דור הבא, הוא עד היום הפוסטר-בוי של הפס5 וזאת תעודת עניות לדור הזה, לא לראצ׳ט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 29 יולי 2023, 22:26

ראצ'ט המסכן מימלא קיבל תפקיד שהנעליים שלו לעולם לא יכלו למלא- מתי בדיוק אינסומאנייק הרשימו? Resistance הרשים פה מישהו אפילו ב2006? אפילו אז לא עפתי עליו, והוא היה נראה די מכוער, אינסומאנייק תמיד היו "מנת פתיחה" הם תמיד איזה "מרק על חשבון הבית, בזמן שאתה מחכה לסטייק" או משהו.


שמתי סרטון של המשחק רץ על very low על ה1060 לא יודע הוא לא נראה לי כזה מכוער בהגדרות הנמוכות האלה, החוויה לא נראת כאילו השתנתה בתכלית אז אם הוא רץ על ההגדרות האלה בHDD בצורה מושלמת אז איפה הבעיה?

ואם 1060 יכול להריץ דבר כזה, כמה זה כבר יכול להיות מסובך לפס4 המשחק הזה? כלומר במציאות אלטרנטיבית שבה סוני היתה משקיעה בHDD נורמלי לפס4 במקום הזבל של מחשב נייד שהם שמו בפנים, כנראה שהיינו מקבלים פורט כלשהו לפס4.מנסה לומר חוץ מהHDD המעפן זה נראה כמו משהו שהפס4 יכול לסחוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 יולי 2023, 20:01



סרטון מרתק של DF על ה-4800S שהוא מעבד חדש שיצא לשוק הסיני. מסתבר ש-AMD לוקחת את כל ה-SOC של ה-XSX שלא עברו סרטיפיקציה בצד של ה-GPU, ומוכרים אותם תחת השם 4800 בשוק הסיני. וזה אומר שה-4800S מספק לנו הצצה לביצועים של המעבד של ה-XSX על ה-PC (כמובן מינוס האקסטרה יעילות שהמעבד מרוויח על ה-XSX כשכותבים במיוחד בשבילו על הברזלים). בנוסף צריך לזכור ש:
1) ה-4800S עם יתרון 12% במהירות שעון על ה-XSX.
2) האקסבוקס מקצה למשחקים רק 7 ליבות מתוך ה8.
3) הרוחב פס מתחלק באקסבוקס עם ה-GPU בזמן שכאן הוא בלעדי למעבד.
4) וכמובן שצריך לזכור שהמעבד בפס5 חלש משל ה-XSX ואפילו של ה-XSS כך שהמחנה המשותף של הקונסולות נמוך מה-4800S.

בסופו של יום בהשוואות לקונסולה שריצ׳רד עשה ה-4800S תפקד מאוד דומה ל-XSX חוץ מאשר ב-Plague Tale ששם משום מה ה-4800S טס ביחס לקונסולות, למשל בסצנות עכברשים שבקונסולות שהאיטו את רענון של העכברשים ל-30fps בכדי להשיג 60fps, על ה-4800S הן מצליחות לרוץ בהגדרות quality של הקונסולות ב-80fps ומעלה. בכלליות במשחק הזה המעבד טס במעל ל-70fps בהגדרות שבהן הקונסולות לא מתמודדות מבחינת CPU עם 60fps.

התוצאות ה-״XSX״ (כלומר 4800S) מול ה-13600K שהוא מעבד מיינסטרים של 289$ מאינטל וה-7600 מ-AMD שעולה כרגע באמזון 226$.
סייבר פאנק:
אקסבוקס - 41FPS
13600 - 117FPS
7600 - 101FPS

קאונטר סטרייק:
אקסבוקס - 145FPS
13600 - 357FPS
7600 - 365FPS

FC6:
אקסבוקס - 58FPS
13600 - 123FPS
7600 - 114FPS

היטמן 3:
אקסבוקס - 82FPS
13600 - 206FPS
7600 - 184FPS

COD:BOCW:
אקסבוקס - 92FPS
13600 - 147FPS
7600 - 139FPS

קרייסס 3 רימאסטר:
אקסבוקס - 122FPS
13600 - 313FPS
7600 - 299FPS

Ashes of the Singularity:
אקסבוקס - 33FPS
13600 - 56FPS
7600 - 49FPS

מטרו אקסודוס רימאסטר:
אקסבוקס - 86FPS
13600 - 229FPS
7600 - 264FPS

סימולטור טיסה (יש רק מידע על AMD):
אקסבוקס - 31FPS
7600 - 60FPS
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 09 אוגוסט 2023, 22:04

רטרוספקטיב מגניב של DF על אחד המשחקים הכי אנדרייטד של הדור הקודם מבחינתי, ופספוס ענק למה שהיה יכול להיות פרנצ'ייז מאוד מוצלח אם Ready At Dawn הייתה מקבלת צ'אנס לתקן את המגרעות (הבולטות,אין ספק) במשחק ההמשך:

מדהים כמה טוב הוא נראה גרפית, גם היום. ביחד עם AC Unity הוא נשאר אחד המשחקים הכי מרשימים ויזואלית מהדור הקודם שהגיעו בשלב מוקדם יחסית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 אוגוסט 2023, 01:19

עדין בטופ 10 הגרפי גם ב-2023.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוגוסט 2023, 22:32





We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוגוסט 2023, 16:40

הנה משהו ממש מעניין שחסר בעולם הטכני כבר יותר מעשור - בנצ׳מארק גרפי שפועל גם על סלולרי וגם במחשב. 3D MARK הוציאו בצ׳מארק חדש בשם Solar bay והוא עובד גם על טלפונים. אז תהיתם איך ה-GPU של נניח גלקסי S23 מתמודד עם 4090? ההפרש הוא פי 24. הגלקסי קבל 5,539 בזמן שה-4090 קבל 135,800.

זה מאוד מעניין, סופוסף נוכל לשים צ׳יפים ניידים מול צ׳יפים של דסקטופ.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוגוסט 2023, 14:26

אז מסתבר שלירח דם בזלדה יש אג׳נדה סודית -> הוא מנקה את הזיכרון. גם בBOTW וגם ב-TOTK הירח דם זורח פעם בשבוע (שזה 168 דק׳ בעולם האמיתי) וכשהוא עושה את זה העולם עובר reset. המטרה העיקרית של זה היא לא רק לתת ללינק אוייבים חדשים להלחם נגדם, אלה לתת למשחק לעקוב אחרי מיקום של כל חפץ בעולם אבל ככל שלינק עושה דברים בעולם, הזיכרון מתמלא לאיטו. ואז, פעם ב״שבוע״, הירח דם עולה ומבצרע ריסט לעולם.

מסתבר שיש מנגנון של ״ירח דם בחירום״ ברגע שהזיכרון מגיע לקצה. כשהסוויץ׳ מבחינה שהזיכרון עומד להגמר, היא מעלה ירח דם ומנקה אותו. זה אומר שכשתצא הסוויצ׳ 2, יש מצב שיוכלו לבטל את ירח הדם או לשנות את התכופתיות שבו הוא מופיע.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 אוגוסט 2023, 11:52

הרצאה מעניינת של סוני על הנסיון שלהם לעשות משחק מכסחי השדים באנריל 5, זה כולל דמו שג׳ייסון רייטמן ביים שנראה שרוכב על הדמו מטריקס (שבצורה אירונית נבנה על ידי הקואליציה כך שסוני משתמשת פה בנכסים שאקסבוקס בנו :)):


מי שרוצה פשוט לראות את הדמו אפשר לקפוץ ל-7:30.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 23 אוגוסט 2023, 01:16

DrKeo כתב:אז מסתבר שלירח דם בזלדה יש אג׳נדה סודית -> הוא מנקה את הזיכרון. גם בBOTW וגם ב-TOTK הירח דם זורח פעם בשבוע (שזה 168 דק׳ בעולם האמיתי) וכשהוא עושה את זה העולם עובר reset. המטרה העיקרית של זה היא לא רק לתת ללינק אוייבים חדשים להלחם נגדם, אלה לתת למשחק לעקוב אחרי מיקום של כל חפץ בעולם אבל ככל שלינק עושה דברים בעולם, הזיכרון מתמלא לאיטו. ואז, פעם ב״שבוע״, הירח דם עולה ומבצרע ריסט לעולם.

מסתבר שיש מנגנון של ״ירח דם בחירום״ ברגע שהזיכרון מגיע לקצה. כשהסוויץ׳ מבחינה שהזיכרון עומד להגמר, היא מעלה ירח דם ומנקה אותו. זה אומר שכשתצא הסוויצ׳ 2, יש מצב שיוכלו לבטל את ירח הדם או לשנות את התכופתיות שבו הוא מופיע.

המפתח שדיבר על זה התכוון לפיצ׳ר של החירום, לא הרגיל. ומדובר על זיכרון שנגמר כשיש יותר מדי חפצים בסביבה של לינק. לשמור מיקום של חפצים מרוחקים זה בסה״כ שמירת קואורדינטה, לא אמור לגרום למחסור זיכרון.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 25 אוגוסט 2023, 09:49

זה די מדהים לדעתי שנינטנדו אשכרה הצליחו להסוות ככה מגבלה טכנית ולהפוך אותה לסוג של "מכניקת גיימפלי" אני מתכוון אנשים אשכרה מחפשים דרכים לעשות טריגר לירח דם הזה ושיקרה ובסוף זה הכל בגלל מגבלה טכנית? וואו, אם מדברים על גאונים, הם בטופ.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2023, 11:38

קבלו את ההשתקפויות ב-0:37, יכולתי להשבע שזה planar reflections. בשילוב עם השיפור בביצועים, DLSS 3.5 מרגיש כמו קסם.


חיכיתי המון, אבל אני די שמח שחיכיתי לסייברפאנק עד עכשיו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אוגוסט 2023, 11:44

זה ממש נראה ככה.
שוב, הדבר היחיד שממש הפריע לי זה הדיליי, זה מאוד בולט לעין, ועכשיו זה פשוט *מושלם*.
יאללה שיצא כבר הפאץ'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2023, 12:08

כן אבל זה לא רק הדיליי, זה גם הגוסטינג וגם האיכות תמונה מדוייקןת וברורה הרבה יותר. כל הקרניים שהיו הולכות לאיבוד והטעויות הטמפורליות שקיימת שם בשביל ביצועים טובים יותר כבר לא קורים יותר. וכל זה עם ביצועים אפילו טובים יותר!

לפני 15 שנים גרפיקה הייתה חדה ומדוייקת, אבל נראת כמו גרפיקה של לפני 15 שנים. ובשנים האחרונות יש המון קפיצות טכנולוגיות אבל הן באות על חשבון יציבות תמונה וארטיפקטים. ועם DLSS 3.5 פתאום מקבלים יציבות תמונה כמו שהייתה ב-2008, וזה די מדהים לראות.

וגם תראה מה זה עושה לתאורה ב-0:32, היא פשוט נראת מדוייקת למה שקורה בסביבה. זה לא רק היציבות והחדות בהשתקפויות, ה-RT פשוט עובד טוב ומדוייק יותר בכלליות. זה צל, זה השתקפויות, זה GI, זה תאורה ישירה.. זה הכל.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אוגוסט 2023, 12:25

כן, אבל ה"פגמים" האחרים לא היו בולטים כל כך לעין... הגוסטינג והדיליי כן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2023, 12:42

אגב, למרות שזה נופל בקטגוריה של ״dlss3״, זה זמין לכל הכרטיסים מסדרה 2000 והלאה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 80 אורחים