הנושא הטכני הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אוגוסט 2023, 12:49

כן, הם עשו פה קצת סלט עם השם.
3.5 זמין לכל כרטיסי RTX, אבל 3 זמין רק לסדרה 4.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 27 אוגוסט 2023, 14:04

עכשיו לראשונה עניינתם :)
יש שיפורי ביצועים ל3.5 לעומת DLSS 2 הסטנדרטי שאפעיל על הכרטיסים האלה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2023, 14:40

Stick כתב:עכשיו לראשונה עניינתם :)
יש שיפורי ביצועים ל3.5 לעומת DLSS 2 הסטנדרטי שאפעיל על הכרטיסים האלה?

הם רק הראו את השיפורי ביצועים של 3.5 מול 3, וזה היה בסביבות ה-8%+ אבל בספייברפאנק כשהוא path traced. השימוש של RR הוא נטו בכדי להחליף דינוייזרים כך שהשיפור בביצועים ובמראה הם תמיד מקושרים ישירות ל-RT בלבד.התוצאה הסופית היא שזה נראה משמעותית יותר טוב ויזואלית (פחות ארטיפקטים, אין דיליי, אין גוסטינג והתוצר של האפקט RT מדוייק ונקי יותר) ובו בזמן רץ מהר יותר וזה זמין לכל מי שיש לו RTX אבל זה רלוונטי אך ורק ל-RT.

וכן, אין לזה שום קשר ל-DLSS3, זה דווקא קשור ל-DLSS2 כי RR הוא מודל שמשלב דינוייזר של RT יחד עם אפסקיילינג של תמונה, כך שזה בעצם שיפור ישיר ל-DLSS2 ולא ל-3. אבל המיתוג הטפשי של DLSS3 מפריע בדרך ואי אפשר לקרא לזה 2+ כי השם 2 כבר לא נשמע פרש ומגניב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2023, 15:09

אני רק רוצה לתקן את עצמי על ההבדלי ביצועים עכשיו כשצללתי ל-RR טיפה יותר. היום לכל אפקט RT יש דינוייזר משל עצמו, כך שאם יש 4 אפקטים, רצים בכל רגע נתון 4 דינוייזרים. RR מחליף את כולם במכה אחת. זה אומר שאם יש אפקט RT אחד, כלומר דינוייזר אחד, אז יש מצב ש-RR יפעל אותו דבר או אפילו קצת יותר לאט. אבל ברגע שיש כמה אפקטי RT, כלומר כמה דינוייזרים, אז RR מחליף את כולם והביצועים ישתפרו.

אז כמו שאומרים your mileage may vary. תמיד שווה להפעיל אותו בשביל האיכות תמונה הסופית ואם יש מספיק אפקטי RT כדי שהוא ייפעל מהר יותר אז זה בונוס נחמד על הדרך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2023, 11:05

אני יודע מה אני שומע היום בעבודה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 ספטמבר 2023, 11:25

אני אמתין לניתוח עם השוואות למצב הOVERDRIVE בו שיחקתי...
ראיתי איזה 15 דק' מזה, וזה לא חידש לי הרבה ולא היה מעניין מספיק עבורי.
אני צריך גירוי ויזואלי :P

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 ספטמבר 2023, 11:28

זה פאנל, נועד לאנשים ששיידרים נמצאים בסף הגירוי שלהם :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2023, 01:44

הנה משהו אופטימי גם ל-FSR3 וגם למצב 40FPS בקונסולות. ריצ'רד מ-DF אמר שאם משחק מחזיק 100% מהזמן מעל ל-40FPS, יחד עם FSR3 הוא יכול להיות באופן קבוע מעל ל-60FPS וזה גם נראה טוב אם אין במשחק תנועות חדות מדי. זה אומר שבתאוריה מפתחים יכולים לעשות מצב 60 בעזרת FSR3 ובמקביל מצב 40 יציב כי הם די אותו דבר. מי יודע, אולי זה יעודד קצת מצבי 40FPS.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2023, 22:55

רמדי מאשרים שAW2 דורש כרטיסי DX12 ULTIMATE (מסדרה 2000 של NV וסדרה 6000 של AMD) אבל לא בגלל ה-RT כי יש להם fallback ללא RT, אלה בגלל שהמשחק משתמש ב-mesh shaders שהם חלק מה-4 רכיבים של DX12 יחד עם RT, sampler feedback ו-VRS. אני משער שזה אחת הסיבות שהם הצליחו לפנות את ה-CPU ל-60 בקונסולות. אם אני לא טועה, זה המשחק הראשון שמשתמש ב-mesh shaders. ה-GPU לוקח כל כך הרבה עבודה מה-CPU לאחרונה, זה ממש מבורך.

אגב, לפס5 אין mesh shaders אבל יש להם משהו פרימיטיבי יותר שהיה בלעדי בזמנו ל-AMD אז אני משער שרמדי משתמשים בזה בגרסת הפס5. זה גם אומר לדעתי שזה הולך להיות משחק שמבצע טוב יותר על ה-XSX, דבר שהוא לא מובן מאליו מאחר ומפתחים בונים הכל פס5-קודם. גם AW2 אושר שנבנה כמשחק פס5-קודם, אבל כי "כל מה שהפס5 מריצה טוב ה-XSX מריץ טוב" על פי הראש הטכני של רמדי.

אחת המשמעויות של שימוש ב-mesh shaders היא שהמנוע של רמדי northlight יוכל להציג כמויות פסיכיות לגמרי של עצמים ופוליגונים. אני מת לראות את הסצנות הזיה שיהיו במשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 אוקטובר 2023, 09:42

איזה באסה שהאמברגו יורד רק יממה לפני יציאת המשחק, קיוויתי לראות כבר היום את הביקורות ויותר מעניין אולי - את הניתוח של DF. או יותר נכון לשמוע אותו, כי אני ממש לא ראיתי כלום מהמשחק ורוצה להשאיר את זה ככה עד שאשחק בו בעצמי, בתקווה בסופ"ש הזה כבר

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוקטובר 2023, 13:08

אני גם day one אלא אם הוא קטסטרופה טכנית בשיגור.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 אוקטובר 2023, 00:53



״אני מוכן״

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוקטובר 2023, 12:43

אווו,, איזה כיף לראות אותם רשמית אומרים שהמשחקי קרוס ג׳ן שלהם מיושנים ושהם בונים מנוע חדש. די מדהים שעל פי המצגת התחילו לעבוד על reach for the moon באפריל 2014 והם כבר שחררו את RE7 שרץ עליו בינואר 2017, פחות מ-3 שנים מתחילת פיתוח המנוע ועד השחרור של המשחק.

הייתי יושב לראות את המצגת עכשיו אבל אני משכיב את הילדה והולך לשחק AW2 :!:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוקטובר 2023, 22:35

אלכס מ-DF עשה סוג של סרטון 3070 נגד הפס5 בגלל כל הבלגן שהיה עם באינטרנט על ההגדרות מינימום והמומלצות של AW2 (ועוד הולכים לצאת שניים נוספים - סרטון על ה-RT וה-PT וסרטון XSX נגד PS5).


אגב, מסתבר שהמשחק כן משתמש בסוג של RT לא משנה מה, אפילו בהגדרות הכי נמוכות. כלומר כן יש מינימום של כרטיס RT ל-AW2, וגם כמובן MESH SHADERS. יש בכל דבר כל כך הרבה פוליגונים, זה מטורף, הכל כל כך חלק.

זה גם מסביר למה עם ובלי RT הם דורשים את אותו מעבד - כי גם בהגדרות ללא RT עדין יש RT ל-GI. ומסתבר שאפשר להפעיל את המשחק על GPU שאין לו MESH SHADERS, אבל הביצועים הם קטסטרופה ואפילו עולה הודעה כשמפעילים את המשחק שמזהירה. בהגדרות שאלכס הריץ את המשחק ב-60+ על 2080, ה-1080TI הריץ אותו ב-20FPS למרות שהם כרטיסים עם כוח די דומה רק כי אין לו MESH SHADERS.

אה, ואלכס קורא לו המשחק הכי יפה אי פעם, והוא צודק.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 230
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 28 אוקטובר 2023, 00:31

אז אתה לא הולך לתת לו בראש שבקונסולות אין hardware rt ושה GI אפוי?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2023, 00:52

Hypno כתב:אז אתה לא הולך לתת לו בראש שבקונסולות אין hardware rt ושה GI אפוי?

לא ראיתי את הניתוח קונסולות כי אני מפחד מספויילרים, אבל לפי אלכס לא משנה באיזה הגדרה גרפית אתה משחק יש GI עם ריי-מארשינג והשתקפויות עם NFS כך שיש שימוש בטכנולוגיות דמויות RT שלא קיימות בדור הפס4 גם להשתקפויתו וגם ל-GI. וגם אם לא היה, זה לא משחק עולם פתוח דינאמי כמו ספיידרמן. כלומר, אני משער שאתה אומר את זה ביחס לספיידמן נכון? הרי אתה לא יכול לכתוב הודעה בלי שהיא תהיה הערה זחוחה בהקשר לאיזה "Gotch-yah!" מהעבר.

אלן וייק 2 הוא המשחק הכי מרשים טכנית EVER ואשכרה נראה דור הבא על מלא (סוף פאקינג סוף), ספיידרמן 2 נראה כמו משחק פס4 עם הגדרות גבוהות יותר. ומה אני אגיד לך, אחרי הראיון הטכני עם הראש הטכני של אינסומניאק מסתבר שזה ליטרלי נכון, הוא אפילו אומר שהשינוי היחיד בתאורה הוא שהם יכלו לאפות אותה ברזולוציה גבוהה יותר. השימוש ב-SSD מדהים, והם הצליחו לעשות RT השתקפות ברמה מאוד גבוהה בשביל הפס5, אבל שם זה נגמר ובסופו של יום גרפית המשחק הזה מורכב מטכניקות פס4 שדחפו את האיכות שלהן למעלה וזאת גם הסיבה שהוא נראה כמו שכולם זוכרים את ספיידרמן 1 וצריך תמונות side by side בכדי לראות שאשכרה משהו השתפר.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 230
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 28 אוקטובר 2023, 14:10

המשחק מרשים אבל יש בו היבטים שהם ממש לא מרשימים לדעתי על פי ניתוח הקונסולות.

כשאתה מדבר על ספיידרמן (ובכלל משחקים של סוני) אתה מראה מינימום סלחנות לאי-שימוש ב ב RT וכו', אבל כש AW2 משתמש בטכנולוגיות דמוי-RT שאינן RT אתה מגלה יותר הבנה. במיוחד ה RTGI שאתה כל כך מתמקד בו. AW2 לא משחק דינאמי כמו ספיידרמן, אבל הוא משחק יותר אינטמי ושם רצינו לראות יותר שימושים בכוחות הדור החדש, לא פחות. לא חבל לך על כל הזמן שרמדי השקיעו לאפות GI?
ויכול להיות שצריך לעדכן את הציפיות שלנו לגבי יכולות הקונסולות והשימוש ב RT.

גם במחשב יש אלמנטים מפוקפקים ב IQ עם רכות וטשטוש התמונה וכל האפקטים של המצלמה. יש פה דוגמה, בלי ספויילרים, של 2 אפקטים שבוטלו ב INI:
https://imgsli.com/MjE2NzA4

ההבדל בין RT ל PT קטן ומאכזב לפי תמונות ההשוואה בכתבה של techpowerup.
ולפי מה שכתוב ב DSO, ה PT הוא רק עבור indirect lighting ויוצר בעיות עם הצללים. הם ממליצים לשחק בלי PT לבנתיים. תמונת השוואה ללא ספויילרים:

https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg
https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2023, 14:17

Hypno כתב:המשחק מרשים אבל יש בו היבטים שהם ממש לא מרשימים לדעתי על פי ניתוח הקונסולות.

כשאתה מדבר על ספיידרמן (ובכלל משחקים של סוני) אתה מראה מינימום סלחנות לאי-שימוש ב ב RT וכו', אבל כש AW2 משתמש בטכנולוגיות דמוי-RT שאינן RT אתה מגלה יותר הבנה. במיוחד ה RTGI שאתה כל כך מתמקד בו. AW2 לא משחק דינאמי כמו ספיידרמן, אבל הוא משחק יותר אינטמי ושם רצינו לראות יותר שימושים בכוחות הדור החדש, לא פחות. לא חבל לך על כל הזמן שרמדי השקיעו לאפות GI?
ויכול להיות שצריך לעדכן את הציפיות שלנו לגבי יכולות הקונסולות והשימוש ב RT.

גם במחשב יש אלמנטים מפוקפקים ב IQ עם רכות וטשטוש התמונה וכל האפקטים של המצלמה. יש פה דוגמה, בלי ספויילרים, של 2 אפקטים שבוטלו ב INI:
https://imgsli.com/MjE2NzA4

ההבדל בין RT ל PT קטן ומאכזב לפי תמונות ההשוואה בכתבה של techpowerup.
ולפי מה שכתוב ב DSO, ה PT הוא רק עבור indirect lighting ויוצר בעיות עם הצללים. הם ממליצים לשחק בלי PT לבנתיים. תמונת השוואה ללא ספויילרים:

https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg
https://www.dsogaming.com/wp-content/up ... racing.jpg

נתחיל בעובדה - AW2 מרשים משמעותית מכל דבר שסוני עשתה עד עכשיו ב-1/4 התקציב. הוא דור הבא, משתמש בטכנולוגיות דור הבא, רוב מה שסוני עשתה עד עכשיו הוא לא.

אחרי ששמנו את העובדות האלה בצד, AW משתמש בטכנולוגיות דמויות RT על הקונסולות החלשות וב-RT מלא על המחשב החזק. מדובר באותן טכניקות דמויות RT ש-UE5 משתמש בהן ללומין, זה דור הבא על מלא, אפילו אם זה לא ספציפית בדיוק RT אלה טכנולוגיות שמביאות תוצאות סופר מרשימות בביצועים סבירים להתחשב בכוח של הקונסולות. אם עכשיו אתה רוצה לטעון שגם UE5 הוא לא דור הבא, אז לבריאות, אבל אני משער שאתה רוצה לדבר בעובדות ולא שטויות.

המשחקים של סוני אופים, אני שוב מדגיש - אופים. יש הבדל קולוסאלי בין לאפות תאורה במשחק עולם פתוח כמו ספיידרמן 2 שנבנה לכאורה לפס5 אבל בסופו של יום משתמש בטכנולוגיות של פס4, לבין AW2 שעושה דברים בזמן אמיתי ומשתמש בטכנולוגיות דור הבא. וגם אם AW היה אופה, שוב, משחק לינארי מול עולם פתוח, יש הבדל גדול בין השניים. אני לא מבקר את המשחקים של סוני כי יש בהם או אין בהם RT (כלומר, ברובם דווקא יש), להפך, אתה זה שטוען את הטענה הדבילית שאם יש בספיידרמן 2 RT אז זה אומר שהוא דור הבא על מלא (ואני מזכיר לך שטענת את זה גם על מיילס בזמנו כי היה לו RT, 4K ו-60FPS). מה שאני מחפש במשחק וידאו שרץ על הדור הבא הוא שהוא ישתמש בטכנולוגיות גרפיות שהפס4 לא מסוגל להתמודד איתן בכדי להביא גרפיקה שלא ראינו בעבר. AW עושה את זה, המשחקים של סוני לא.

ואם יש ב-AW2 באגים או בעיות בPP כרגע אז יש ב-AW2 באגים ובעיות ב-PP כרגע, אני בטוח שרמדי יתקנו אותם. איך זה קשור בכלל?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוקטובר 2023, 15:54

לא נכנס לזה יותר מדי, אבל אני רק רוצה לציין שסייברפאנק על המחשב בהחלט נראה מרשים יותר בהיבט הPT. והוא עולם פתוח ענק ואתה יכול לנסוע במכוניות בו די מהר. אבל זה פשוט בלתי אפשרי על הקונסולות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2023, 17:13

Laskin כתב:לא נכנס לזה יותר מדי, אבל אני רק רוצה לציין שסייברפאנק על המחשב בהחלט נראה מרשים יותר בהיבט הPT. והוא עולם פתוח ענק ואתה יכול לנסוע במכוניות בו די מהר. אבל זה פשוט בלתי אפשרי על הקונסולות.

הPT בסייברפאנק נהנה מעיר של זכוכית ואלפי נקודות אור. התאורה שהכי קשה לעשות במשחק וידאו זה overcast ואלן וייק 2 עושה את זה מדהים, לראשונה במשחקי וידאו. כשמכבים את הPT אז אלן וייק משחק הרבה יותר יפה מסייברפאנק. לא שאני בא לזלזל בסייברפאנק, הוא מדהים וזה גם די מוכח שהוא לא ממש יכול לרוץ בדור הקודם, רק תראה את גרסאות הדור הקודם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 28 אוקטובר 2023, 20:38

aw2 לא נראה דור הבא, ובטח שלא הרבה יותר טוב (אם בכלל) מ-tlou2 או re8.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 28 אוקטובר 2023, 21:38

InterAl כתב:aw2 לא נראה דור הבא, ובטח שלא הרבה יותר טוב (אם בכלל) מ-tlou2 או re8.


מבחינות מסויימות - הוא בהחלט כן. לפחות טכנית, ובהיבטים מאוד מסויימים גם לעין.
אבל סה״כ, לעין הממוצעת? עניין של טעם, אני מנחש שחלק יגידו שהורייזון 2 הרבה יותר יפה, חלק שTLOU2, וחלק שAW2…

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוקטובר 2023, 20:43



כמו שאמרתי פה כמה פעמים בשנתיים+ האחרונות, ברגע שמשחקים יפסיקו להיות קרוס ג'ן יתחילו לבנות טכנולוגית דור הבא וישתמשו בפיצ'רים של דור הבא (כמו mesh shaders) אז ההפרשי כוח בין הפס5 ל-XSX יתחילו להיות יותר משמעותיים. גרסת ה-XSX פחות או יותר נעולה ל-30 ו-60, גרסת הפס5 משחקת בין 26 ל-30 ובין 50 ל-60. ורמדי עוד אמרו שהם בנו בצד הקונסולות את המשחק לפס5. ובצד של ה-S, בצורה מפתיעה הגרסה דווקא אחלה, נראת כמו המצב ביצועים של ה-XSX והפס5 רק ב-30FPS וברזולוציה קצת יותר נמוכה. רמדי כנראה ירקו דם להוציא את זה לפועל, לפחות לפי ההיצאה שלהם ב-100 קמ"ש על הקונפיגורצית זיכרון של ה-S.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 01 נובמבר 2023, 16:00

גרסת הפס5 נשמעת ממש מעפנה טכנית, אבל ממה שאני קורא ונדמה לי שגם סטיק שיתף בחוויות שלו על זה, גם גרסת הPC רצה די פח אלא אם כן מחשב High end מריץ את המשחק וזה די בושה לרמדי לדעתי. לא זוכר מתי ראיתי בעיות טכניות כאלה אצלם כל משחק תמיד היה רץ כמו חלום.

אני גם חייב לומר שאני מרגיש קצת כמו אינטר המשחק נראה ממש יפה, אבל אני בנתיים לא רואה פה שהם הרימו את הרף מעל TLOU2. אבל אולי זה בגלל שגרסאות הPS5/X/S האלה הם בטח הגדרות הLOW של הPC ומתחת להן?

אני פשוט תוהה אם AW2 באמת מביא רף חדש של "מה זה הגרפיקה הזו!!" או שהוא פשוט סתם משחק עם Art מאוד חזק כמו כל המשחקים של רמדי לכולם יש flair מיוחד מאוד גרפית השאלה אם זה באמת ה"דור הבא"

יותר מרשים מספיידרמן 2 ברור, אבל מרגיש לי doable על הפס4, לפחות גרסת הS.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הטכני הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 נובמבר 2023, 16:33

אין למשחק שום בעיות, רק דרישות גבוהות.
מוזר קצת שלא הורידו עוד טיפה את ההגדרות בגירסת הפס5 כדי שירוץ באמת חלק.

בכל אופן אני כבר כמה שעת לתוכו והמשחק באמת לדעתי מתחת לTLoU2 והורייזון 2 ועוד, בכל הקשור לאיל הוא נראה לעין, אבל *טכנית* הוא כן מרשים יותר. לעמת זאת סייברפאנק מרשים בהרבה, גם בהרבה בחינות טכניות, לדעתי לפחות. אולי בהמשך אשנה את דעתי אבל זה כרגע מה שאני רואה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 97 אורחים