עמוד 6 מתוך 16

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מאי 2023, 09:19
על ידי Laskin
DrKeo כתב:בסרטון הזה רואים את השלבים הבאים:
1) טקסט לדיבור
2) דיבור לאנימציה

או במילים אחרות, הדמות של הברמן מדברת וזזה מטקסט כתוב.




כן, ראיתי אתמול, חשבתי שזה מתוך סייברפאנק כי יש שם בר או שניים שנראים כל כך דומה…
יש להם גם עוד משהו מעניין מאתמול, שנראה כמו Gsync 2.0 אבל לא נכנסתי לפרטים

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מאי 2023, 14:47
על ידי DrKeo
כן, ULMB. זה פיתרון למריחת פיקסלים בתנועה שמסכי LCD ו-OLED סובלים מהם.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מאי 2023, 15:13
על ידי Uncle Pey'j
שחשוב לציין שבא על חשבון בהירות, ועכשיו עם הגרסא החדשה (שנתמכת רק במסכים עם קצב ריענון של 360hz כמו שזה נראה) הם הצליחו להפחית ב-50% את הירידה בבהירות ועם BFI פחות אינטנסיבי. זה באמת חשוב אגב, נותן תחושה אמיתית של מסך CRT כשזה מגיע ל-motion resolution.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מאי 2023, 19:56
על ידי glass man
Laskin כתב:
DrKeo כתב:בסרטון הזה רואים את השלבים הבאים:
1) טקסט לדיבור
2) דיבור לאנימציה

או במילים אחרות, הדמות של הברמן מדברת וזזה מטקסט כתוב.




כן, ראיתי אתמול, חשבתי שזה מתוך סייברפאנק כי יש שם בר או שניים שנראים כל כך דומה…
יש להם גם עוד משהו מעניין מאתמול, שנראה כמו Gsync 2.0 אבל לא נכנסתי לפרטים


אם הבנתי נכון, ומישהו פשוט נתן לAI טקסט כתוב וזו התוצאה? אז פאקינג שיט זה נראה מקצועי כמו הפקה של AAA.
תראו את המוד GPT הזה של סקיירים, הבחור אשכרה כותב מה שבא לו לשותפה שלו והיא עונה, תדמיינו את זה עם הדבר המושדרג הזה שנדב הביא פה.
זה העתיד של משחקי הRPG חברים העתיד! שהנכדים שלנו ישמעו באיזה משחקי תפקידים שיחקנו עם דמויות מוגדרות מראש ו"עלילה" הם יצחקו עלינו.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מאי 2023, 20:05
על ידי DrKeo
ליתר דיוק - השחקן מדבר -> AI מתמלל את זה לטקסט -> הטקסט עובר לסוכן סטייל GPT שמכין תגובת טקסט לדמות של הברמן -> AI ממיר את הטקסט של הברמן לדיבור -> AI ממיר את הדיבור לאנימצית פנים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 16 יוני 2023, 20:55
על ידי glass man
DF פרסמו את הביקורת הטכנית המלאה שלהם לStreet fighter 6 אני אביא לכם את הדבר הכי הזוי ופיקנטי.לPS4 הבסיסי, יש טקסטורות יותר טובות ומפורטות מגרסת הS של המשחק. פשוט טירוף, טירוף, אני לא מדבר על הסינגל פלייר אלא על המצב גיימפלי הרגיל. הטקסטורות באיכות כל כך נמוכה על הS שזה ישר יבלוט לכם לעין לא זוכר מתי ראיתי איכות כזו נמוכה ולראות את זה מול הפס4 הבסיסי טירוף... לפחות כל גרסאות הדור הנוכחי, הן עם INPUT LAG נמוך, ודווקא גרסת הS מובילה פה! גרסת הפס4 עם input lag מטורף של 70MS אז זו כמובן לפחות לדעתי גרסה פסולה שחבל שיצאה. אבל כמובן שבשביל להנות מהinput lag הנמוך הזה צריך טלווזיה נורמלית וגרסת דור נוכחי. זכינו שלפחות משחקי המכות השתחררו מהדור הקודם!

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 28 יוני 2023, 15:46
על ידי DrKeo
ההרחבה של סייברפאנק:

אמ;לק
כרגע יש מידע רק על המצב ביצועים שמכוון ל-60. שתי הקונסולות מכוונות ל-1440p אבל מסוגלות ליפול עד ל-900p. שתיהן עושות upscale ל-4K בעזרת FSR2. ה-XSX נעה בין 50 ל-60fps, הפס5 נעה בין 45 ל-60fps עם כנראה יותר נפילות ל-900p. שתי הקונסולות עם הגדרות גרפיות זהות. בקיצור, נראה שיש 10%-20% הפרש ביצועים לטובת ה-XSX, תלוי ברזולוציה. אני משער שנקבל ניתוח טוב יותר כשהמשחק יצא.

גם יש את גרסת המחשב עם overdrive, מן הסתם נראה מטורף לגמרי.

MK1:

אמ;לק
הייתה להם גישה רק לגרסת אקסבוקס. ה-XSX מכוונת ל-4K טבעי, ה-S ל-1080p. שתיהן עם אותן הגדרות גרפיות ושתיהן נעולות ל-60fps בלי לזוז משם לשניה. המשחק רץ על UE4 והוא עם רמות פוליש די מטורפות. סרטון מומלץ, נראה שיוצא פה מוצר עם רמות פוליש מאוד גבוהות.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 03 יולי 2023, 14:44
על ידי Laskin
משהו שנתקלתי בו עכשיו...
https://www.ynet.co.il/environment-scie ... /sjes8lkfn

הכותרת:
"הונדס חומר שעשוי להחליף בעתיד את הסיליקון בעולם האלקטרוניקה‎"

הלוואי

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 יולי 2023, 15:26
על ידי glass man
פשש. מטורף כמה מורטאל קומבאט נראה מושקע. הרקעים נראים לא מהעולם הזה! כמו שDF אמרו, אפילו הספות, השטיחים, ההשתקפות של הלוחמים על הבקבוק יין הכל נראה פאקינג מטורף וזה שהמשחק בהיר במקום האפלה המשעממת של הקודמים מאוד מוסיף ליופי שלו.
פצצה של דבר.

הזוי אבל שהSeries s גם פה לא מצליחה להתמודד עם משחק מכות שרץ על פאקינג אנריל 4 וצריכה להיתקע על 1080P זו הזייה כי אתה מפסיד את כל היופי של הפריטים האלה ב1080P

מה יש לומר? אני מניח ששיחק למייקרוסופט המזל והסוויץ 2 והפורטים המשונמכים שהוא בטח יקבל מהPS5/X בטח יחזיקו גם את הS בחיים לכמה שנים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 יולי 2023, 15:49
על ידי DrKeo
מה זה לא מצליחה להתמודד? המשחק רץ עליה בול כמו ה-X, אותן הגדרות גרפיות אפילו, רק ב-1080p במקום 4K. זה ליטרלי מה שהקונסולה הזאת אמורה לעשות, זאת דווקא דוגמה מושלמת לגרסת S. הלוואי וכולן היו ככה.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 יולי 2023, 16:52
על ידי glass man
אבל זה משחק מכות דווקא פה מה שלאסקין תמיד אומר שהם לא סוחטים את הקונסולה בהחלט תופס.איך זה ייתכן שמשחק עם גיאומטריה כזו פשוטה יחסית ועם נכסים של דור קודם ומנוע של דור קודם רץ רק על 1080P ? זו הזייה נדב.

אם עכשיו הS יריץ את המכשף 4 בהגדרות זהות לX ב1080P זה ירשים אותי בטירוף כי זה כמו שאמרת מה שהוא נועד לעשות אבל משחק מכות מביא את הקונסולה הזו לברכיים? הזייה.

אני מתכוון לזה שלא ראיתי איזו כדאיות כלכלית יש למפתחים להשקיע בכזו אופטימזציה לקונסולה העגלה הזו, אבל אם עכשיו הסוויץ 2 יקבל פורטים משונמכים מושקעים מהPS5X
אז הם גם יטרחו להשקיע גם על הS.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 יולי 2023, 17:10
על ידי DrKeo
המשחק הוא מה שהוא. מה שהx עושה ב4k, הs אמורה לעשות ב1080p ולפעמים אפילו יותר. אם הצליחו להריץ משחק בול כמו שהוא על הx בגרסת הs רק ברזולוציה נמוכה יותר אז הם הצליחו להגשים את החזון של הs.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 06 יולי 2023, 20:08
על ידי glass man
אני מתכוון הS עושה 1080P גם על משחקי XBOX360 כמו ALAN WAKE אני מצפה שלפחות משחק כזה הS תוכל להריץ ב4K כמו האחות הגדולה שלה. אז כאילו אם אפילו משחק 360 היא לא מריצה ב4K אז איזה כוח יש לה?

וכן, אני לא מתכוון להיות ערמומי, אני יודע שAW הוא לא פורט 1:1 של גרסת ה360 ושהוא משופר, אבל בוא הם לא בדיוק הקפיצו אותו לרמת PS4 וגם אם הוא נחשב רמת פס4 עכשיו, אני עדיין מצפה מהS לעשות משחקי PS4 ב4K.

כל הדברים האלה הם מה שמדאיגים אותי לגבי איך הS תצליח להסתדר בהמשך הדור. סטארפיילד זה כבר ברור שנפגע ממנה, איזה עוד משחקים יפגעו ממנה ? איפה היא כרגע מקצצת את הכנפיים למשחקים כמו GTA 6 המכשף 4 ? מזל שפפ16 וRise of the ronin בלעדיים לפס5 ככה לפחות אנחנו יכולים לדעת שאנחנו מקבלים שמכוונים לX ולPS5 ללא פשרות.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 06 יולי 2023, 23:19
על ידי DrKeo
ה-S עם כרטיס מסך שהוא שליש כוח מזה של ה-XSX, לא ברורה לי הציפיה. זה לא משחק פס3, זה משחק פס5 שה-XSX מריצה באיכות X ב-4K וה-S מריצה בדיוק באותה איכות X ב-1080P. אני לא מבין מה התלונה פה, אין מרווחים לתמרן, אפילו ב-XSX ובפס5 יש רזולוציה דינאמית כי המשחק לא מצליח להחזיק 4K טבעי 100% מהזמן. הלוואי וכל גרסת S הייתה כל כך טובה.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 06 יולי 2023, 23:59
על ידי DrKeo

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 07 יולי 2023, 18:37
על ידי Uncle Pey'j
יהיה מאוד מעניין לראות איך FF7 Rebirth ישתווה ל-XVI גרפית. אם הייתי צריך לנחש, הייתי אומר שהוא יהיה יותר אחיד מ-XVI אבל עם פיקים הרבה פחות מרשימים. העומס הויזואלי שהולך לפעמים בקרבות Eikons של 16 פשוט פסיכי, הרבה יותר מכל מה שהלך בכל FF לפניו וגם ב-Advent Children.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 יולי 2023, 14:06
על ידי glass man
פפ16 נראה מטורף בסרטון הזה של DF באמת עקפנו סוף סוף את רמת הגרפיקה של הCGI של סקוור כך שהם מיותרים. בגלל זה אני לא מבין איך לאסקין לא עף לו התריס, כאילו פפ16 נראה ליטרלי יותר טוב מכל מה שחלמנו עליו.לא רק בקטעים הבומבסטים שמרגישים GOW3 אלא בכל רגע ורגע המשחק נראה מעל GOW רגנארוק וספיידרמן 2 לדעתי.
אז כמובן שהמשחק PS5 של סנטה מוניקה יראה יותר טוב מפפ16 (אלא אם כן גם הם הולכים לעשות לנו "ספיידרמן 2" אבל אני בספק רב) אבל בנתיים פפ16 אוכל אותם בלי לחמם אותם במיקרוגל.

אתחיל את פפ16 בסופש כנראה כי אני רוצה להנות מכל היופי הגרפי הזה, וגם CID במשחק הזה AKA Cidolfus כל כך גברי ומושך שאני ליטרלי מתבאס שאי אפשר לנהל איתו רומן :)

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 15:26
על ידי glass man
ראצ'ט החדש לא דורש SSD בדרישות המינימום שלו, AKA הוא יכול לרוץ כמו גדול על HHD.

אני מקווה שעכשיו תמות האגדה האורבנית הזו שהמשחק הזה הוא איזה משחק PS5 על מלא. :D

תמונה

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 15:50
על ידי DrKeo
אני משער שזה סוגר את הגולל על הויכוח על ראצ׳ט..

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 17:08
על ידי Laskin
הרי ברור שזה אפשרי, השאלה היא האם הקטעים האלה עכשיו מעבירים אותך למסך טעינה, מה שלא סביר, אבל אולי כן הם מגמגמים קשות, בצורה ש״מוציאה את העוקץ״ מהאפקט.

אם הם רצים חלק - אז מדובר פשוט בבולשיט אחד גדול והם וסוני יצאו קטנים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 17:18
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הרי ברור שזה אפשרי, השאלה היא האם הקטעים האלה עכשיו מעבירים אותך למסך טעינה, מה שלא סביר, אבל אולי כן הם מגמגמים קשות, בצורה ש״מוציאה את העוקץ״ מהאפקט.

אם הם רצים חלק - אז מדובר פשוט בבולשיט אחד גדול והם וסוני יצאו קטנים.

אם הם מגמגמים קשות אז לא ברור לי איך אלה דרישות מינימליות. יש מצב שהדרישות המינימאליות הן בולשיט, אבל אני בטוח ש-DF יבדקו אותו בקרוב ונראה בעצמנו.

בסופו של יום ראצ׳ט עשה שימוש כל כך מגוחך במעבר בין עולמות, שימוש כל כך מוגבל וחסר חופש, שכל הנושא הסריח קשות. נחיה ונראה, אבל אני משער שאם הם יכלו באמת לטעון כל דבר רנדומאלי בצורה כל כך חופשית וכל כך מהר, הם היו מישמים במשחק מכניקות פורטלים חופשיות ולא מוגבלות ומתוסרטות לגמרי. אבל שוב, נחכה ונראה, מי יודע. והאמת שיכול להיות שזה התחיל כפרוייקט קרוס ג׳ן ופשוט לא היה להם זמן לבנות משחק שבאמת מנצל את היכולות של הקונסולה. כלומר אולי הבסיס הטכני שם, פשוט מבחינה ביצועית הם לא הספיקו ממש לישם שימוש אמיתי ביכולות.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 17:28
על ידי Laskin
שמע, משחקים היום מגמגמים קשות על המחשב גם אם יש לך מפלצת ;)
ממש עוד שנייה

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 17:30
על ידי DrKeo
Laskin כתב:שמע, משחקים היום מגמגמים קשות על המחשב גם אם יש לך מפלצת ;)
ממש עוד שנייה

כן, אבל המגמגים מסיבות אחרות שלרוב גם 4090 עם 13900K לא יעזרו :)

ועד שראצ׳ט יגיע, יש בנתיים סרטון של DF על אנריל 5.2:

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 13 יולי 2023, 23:50
על ידי glass man
דרישות המערכת האלה אומרות שחור על גבי לבן. המפרט החלשלוש הזה בלי SSD כל עוד מישהו מכוון ל30FPS ב720P אז זה ברור שהוא ירוץ חלק על HHD. :)
יותר מזה... המפרט הזה מוכיח מעל לכל ספק שהפס4 יכל להריץ ללא כל ספק את ראצ'ט ב720P או אפילו 800P. ב30FPS... ואולי אפילו מעבר לזה,אחרי האופטימזציה שהיו עושים לו.

מהרגע הראשון ראצט נראה הכי משחק פס4 שיש אמנם מהיפים ביותר שיש אבל לא היה בו שום גרגיר של פס5.
בסופו של דבר? SF6 דורש בהגדרות המומלצות שלו 2070 ועדיין הוא רץ על פס4 ב60FPS על 1080P ראצ'ט דורש 2060 במומלצות ובמנימום דורש הרבה פחות, אז זה לא יכל לרוץ על פס4? עבודה בעיינים. יש מצבים שהפס4 משפיל את ה960 GTX למרות ההבדל בכוח בגלל האופיטמזציה שעושים לפס4 אז קיצר... יכל להריץ כמו גדול את המשחק והוא הכי דור קודם שיש.

מכונת השיווק פשוט הצליחה לעשות פה אחלה עבודה.

לקחו משחק פס4 שהוא חוד החנית, של הפס4 מבחינת יכולת ובנו סביבו עלילה שקרית של ניצול מלא של הפס5 וזה בא להם טוב.. אבל זה לא שונה מהעלילה השקרית של
"הפס2 כל כך חזק שאפילו סאדם חוסיין קנה מלאי כדי לבנות ממנו מחשב על" אותו פייק ניוז שסוני גם אז תדלקה את הפייק ניוז הזה.
או בדור הפס3 הדמו המזויף ההוא של קילזון 2 נו... כל דור ודור והחארטה שהם עושים...

בדור הפס4 הפייק ניוז היה deep down ...

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 14 יולי 2023, 01:52
על ידי DrKeo
הגדרות מומלצות זאת לא הגדרה קשיחה, זאת המצאה של כל מפתחת בפני עצמה כך שזה לא פרמטר להשוואה. קשה לדעת אם אפשר להריץ את המשחק על הפס4, אבל הדרישות מינימום שלו בהחלט לא גבוהות במיוחד.

ראצ׳ט מאז ומתמיד היה משחק עם ניצנים ראשוניים של הדור הבא, משחק קלאסי של שנה ראשונה מצוות סביר+. אני יודע שיש פה כמה אנשים, בעיקר לשעבר, שחשבו שהוא הביאה השניה של ישו. אבל הוא סתם הפך לילד פוסטר כי לא יצאו בשנה הראשונה (או השניה ועכשיו מסתבר גם בשלישית) משחקי דור הבא אמיתיים ממפתחות רציניות שיראו איך הדור הבא באמת אמור להראות וראצ׳ט נתקע בתפקיד ילד הפוסטר של הדור הבא, תפקיד שהוא מעולם לא היה אמור או מסוגל למלא.

אמרתי את זה לפני שנתיים, לפני שנה ועכשיו אני אגיד את זה שוב - כשנהיה רוויים במשחקי דור הבא ונתרגל למה שהפס5 מסוגלת לספק, ראצ׳ט לא הולך להזדקן טוב.