עמוד 16 מתוך 16

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 15 מרץ 2024, 00:57
על ידי DrKeo
קצת קשה להאמין שהם מצליחים לנצח את הדינויזר של 3.5, אבל מי יודע, הם צוות מוכשר והמנוע שלהם ממש מרשים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 19 מרץ 2024, 21:03
על ידי DrKeo

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 07:31
על ידי Death_119
DrKeo כתב:

כמה מפתיע שהחברה שהביאה לנו משחקים שהם Blah עם מגדלים תיצור עכשיו קווסטים שהם Blah כנראה עם מגדלים. טקסט גנרי הוא לא בהכרח מה שאנשים מחפשים במשחק וידאו מהוקצע בתקציב של 200 מיליון דולר, אפשר לשכור כותבים. זה יכל להיות אחלה למשחקי MMO RPG שתמיד חסרים תוכן איכותי.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 08:21
על ידי Laskin
אני דווקא בעד… ״אפשר לשכור כותבים״ - זה לא במקום, זה בנוסף, עבור סיטואציות שלאו דווקא ניתן לצפות וסיפורים יותר דינמיים.
ובהמשך הרי המטרה היא בטח שנוכל לתקשר עם הדמויות האלה, דרך טקסט או דיבור. אז שיתחילו להתנסות בזה, אני משוכנע שזה יוביל לדברים טובים.
חוץ מזה אולי זה הפתרון לכל השיט הפרוגרסיבי ;)
ואולי בדיוק ההפך… ימים יגידו

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 08:32
על ידי Klayman
גרסאת הוידאו:

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 11:30
על ידי DrKeo
בסוף נגיע לשם. כותבים בעיקר יכתבו תנ"ך של LORE, הסטוריה על כל דמות, יעצבו את האישיות שלה ויבנו מסגרת כללית שבתוכה העלילה של המשחק מתנהלת עם מגבלות וקירות בלתי נראים והשיחה וההתנהלות של ה-NPC תנוהל על ידי AI שיפעל במסגרת שבנו לו.

אני נזכר בשיחה שלי עם שחר לפני 6 שנים, התישן כמו יין טוב :)
viewtopic.php?f=1&t=22&p=85979&hilit=%D7%98%D7%A7%D7%A1%D7%98+%D7%9C%D7%93%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8#p85995

חשבתי שזה יקח 20 שנים, נראה שזה יגיע לפני 2038.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 14:17
על ידי DrKeo
אחד הדברים המעניינים שעלו מהסרטון של DF על הפס5 פרו הוא שלפס5 יש 12.5GB זמינים ולפס5 פרו יש 13.7GB זמינים. לא ברור עדין איך הם משיגים את האקסטרה מקום, והאם הפס5 הרגילה גם תקבל אותו.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 14:32
על ידי Laskin
מעניין אם זה ייתן להם אפשרות לעשות סוף סוף Quick Resume

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 14:43
על ידי DrKeo
Laskin כתב:מעניין אם זה ייתן להם אפשרות לעשות סוף סוף Quick Resume

לדעתי הבעיה שלהם בלעשות QR היא מהירות הכתיבה האיטית של ה-SSD, לא הזיכרון.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 15:03
על ידי Laskin
לדעתי זה לא זה ולא זה אבל אולי מערכת ההפעלה או משהו אחר שקשור לתוכנה אבל זה אולי יקל עליהם ליישם את זה עכשיו, ואז תהיה עוד סיבה לשדרג או להעדיף את הפרו

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 16:30
על ידי DrKeo
Laskin כתב:לדעתי זה לא זה ולא זה אבל אולי מערכת ההפעלה או משהו אחר שקשור לתוכנה אבל זה אולי יקל עליהם ליישם את זה עכשיו, ואז תהיה עוד סיבה לשדרג או להעדיף את הפרו

איך הם אמורים לכתוב מהזיכרון לssd בערך 12.5GB של מידע כשיש להם ssd עם מהירות כתיבה שהיא כמעט רבע מזו של הXSS?

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 16:39
על ידי Laskin
זה יכול להיות גם פי 4 איטי יותר ועדיין להיות מהיר בהרבה מלפתוח את המשחק ולעשות load, לא?
או שאני מפספס משהו מאוד בסיסי :)

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 18:03
על ידי DrKeo
Laskin כתב:זה יכול להיות גם פי 4 איטי יותר ועדיין להיות מהיר בהרבה מלפתוח את המשחק ולעשות load, לא?
או שאני מפספס משהו מאוד בסיסי :)

מעבר לזה שיש הרבה עבודה ברמת ה-OS כדי להוציא את זה לפועל, QR אומר שכשאתה מחליף משחק או שולח את הקונסולה לישון הקונסולה תקפא ל-X זמן כדי לגבות את הזיכרון ל-SSD. זה אפשרי, אבל מאוד לא "קונסולה".

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 20 מרץ 2024, 18:27
על ידי DrKeo
DF דברו לא מעט בסרטון פס5 פרו על איך מפתחים מתחילים להגיע לגבול של המעבד של הקונסולות, ונראה שזה גם המצב עם DD2:

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 21 מרץ 2024, 11:06
על ידי Laskin
היו אתמול עוד הרבה דברים נחמדים של UE בתצוגה של אפיק... זה בעיקר:


Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2024, 12:29
על ידי DrKeo
AMD מכריזה על FSR3.1, השיפורים העיקריים:
- פחות ארטיפקטים בזמן תנועה.
- פחות גוסטינג.
- הפרדה בין FSR3 ו-FSR2. כלומר אפשר להשתמש עם FSR3 יחד עם DLSS 2 או להשתמש עם FSR2 עם DLSS3 וכו'.
- תמיכה ב-VULKAN ובערכת הפיתוח של אקסבוקס.

כרגע הוכרז שיגיע ל-R&C ולאוואטר.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2024, 13:40
על ידי Laskin
במחשב כן? לא בפס5, אני מנחש… בטח יגיע הפרו

ראיתי קצת דוגמאות של הגירסה החדשה, נראה מעולה ביחס למה שיש כרגע, שיפור משמעותי.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 24 מרץ 2024, 13:50
על ידי DrKeo
Laskin כתב:במחשב כן? לא בפס5, אני מנחש… בטח יגיע הפרו

ראיתי קצת דוגמאות של הגירסה החדשה, נראה מעולה ביחס למה שיש כרגע, שיפור משמעותי.

לאו דווקא. מדובר בשיפור ל-upscaler, לא ל-frame gen שעדין לא ראינו בקונסולות. וחוץ מזה הם ספציפית מציינים תמיכה באקסבוקס.

בנוגע לשיפור, צריך לחכות ולראות, אין ל-AMD יותר מדי אמינות בבנצ'מארקים שהם מציגים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 27 מרץ 2024, 19:24
על ידי DrKeo
מצאו בקבצים של אנריל עדות שבאנריל 5.5 (שכנראה יוכרז שנה הבאה בGDC) יהיה skeletal mesh nanite. דמויות הולכות להראות פסיכי לגמרי, כל חריץ בעור, כל קמט במצח, כל סדק בשפתיים, כל נקודת חן יוכלו להיות מפוליגונים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 31 מרץ 2024, 17:17
על ידי DrKeo
באמת שאני לא מבין כבר את הקטע של מצב ביצועים בחלק מהמשחקים. outcast 2 יוצא השבוע ובפס5 במצב איכות הוא נעול ל-30, אבל במצב ביצועים הוא מזגזג בין 35fps ל-45fps עם קריעות מסך ובעיות pacing קשות. בשביל מה לשים את המוד הזה בכלל? כדי להגיד שיש לך מצב ביצועים? הרי אפילו VRR לא יכול להיות מיושם במקרה הזה על הפס5.

הלחץ הטפשי בטוויטר ל"חובה 60" גורם למפתחים לעשות צעדים הזויים. מה נסגר? פשוט תגידו שהמשחק שלכם 30FPS, למה צריך ללכת סחור סחור? ואם אתם חושבים שיש לכם עוד מקום לאופטמיזציה ובסוף תגיעו ל-60, אז תכניסו את המצב ביצועים בפאצ' אחרי כמה שבועות או חודשים. למה לתת לאנשים שלא צופים ב-DF לסבול מזבל שכזה?

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 03 אפריל 2024, 17:03
על ידי DrKeo
DLSS3.5.7 יצא, הוא בעיקר מביא שיפור באיכות התמונה.

DrKeo כתב:באמת שאני לא מבין כבר את הקטע של מצב ביצועים בחלק מהמשחקים. outcast 2 יוצא השבוע ובפס5 במצב איכות הוא נעול ל-30, אבל במצב ביצועים הוא מזגזג בין 35fps ל-45fps עם קריעות מסך ובעיות pacing קשות. בשביל מה לשים את המוד הזה בכלל? כדי להגיד שיש לך מצב ביצועים? הרי אפילו VRR לא יכול להיות מיושם במקרה הזה על הפס5.

הלחץ הטפשי בטוויטר ל"חובה 60" גורם למפתחים לעשות צעדים הזויים. מה נסגר? פשוט תגידו שהמשחק שלכם 30FPS, למה צריך ללכת סחור סחור? ואם אתם חושבים שיש לכם עוד מקום לאופטמיזציה ובסוף תגיעו ל-60, אז תכניסו את המצב ביצועים בפאצ' אחרי כמה שבועות או חודשים. למה לתת לאנשים שלא צופים ב-DF לסבול מזבל שכזה?

ובהקשר לזה, DF הבטיחו פאצ׳ שישפר משמעותית את הביצועים אז נחזיק אצבעות.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 27 אפריל 2024, 20:05
על ידי DrKeo
מסתבר שאפשר להפעיל path tracing בdragons dogma 2: