עמוד 4 מתוך 16

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 12 מרץ 2023, 18:02
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אני לא חושב שהדמו לא קיים, אלא שהוא כנראה לא רץ מדהים אפילו על 4090 למרות שנדמה לי שהצהירו אחרת.
מה ההבדלים בגולות?

להבנתי זה לא דמו, זה משחק, פשוט ב-scope קטן סטייל אסטרובוט. אז אני לא יודע אם הדחיה היא באמת משהו טכני, או פשוט עוד משחק שנדחה כמו אלף אחרים.

ובנוגע לגולות, יש מצב שאני מתבלבל, כי משום מה אני זוכר שהיו שני דמואים של גולות מאוד דומים אבל עם שדרוג משמעותי בדמו השני אבל אי לא מוצא שום עדות לזה באינטרנט. כנראה אבדתי את השפיות שלי.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 12 מרץ 2023, 19:06
על ידי Laskin
טוב הורדתי את הגולות וזה חביב ובאמת יש רק גירסה אחת
לא מצאתי איפה לשחק עם ההגדרות, יש דברים שם שמציקים לעין והוא גם לא במסך מלא משום מה, אבל נחמד

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 18 מרץ 2023, 12:12
על ידי DrKeo
אפיק הכניסו מנגנון חדש בעדכון לאנריל 5.1 בכדי לעזור עם גמגומי שיידרים. היום חלק מהגמגומים נגרמים משיידר חדש שמנסה להופיע על המסך ובגלל שהוא עדין לא מקומפל, המשחק לא מצליח לרנדר את הפריים הבא. הוא קופא עד שהקימפול מסתיים ואפשר להציג את השיידר. עם העדכון החדש, המנוע יוכל לדרוש את השיידר מה שיתחיל את הליך הקומפלציה, אבל המשחק ימשיך לזרום ובנתיים השיידר פשוט לא יופיע. כשהליך הקומפלציה מסתיים, השיידר יופיע בפריים הבא.

זה יכול ליצור מצבים סטייל אנריל 3, כשטקסטורות היו מתחילות מטושטשות ומופיעות לאט לאט עם הזמן. אבל קימפול שיידרים הוא חד פעמי לכל שיידר וזה בדרך כלל כמה מילי שניות ולא 15 שניות כמו הבעיה בתקופת אנריל. אז לבנתיים זה פיתרון מעניין.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 23 מרץ 2023, 21:55
על ידי DrKeo
מסתבר שבסוף Redfall לא משתמש באנריל 5, הוא רץ על אנריל 4.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 26 מרץ 2023, 11:05
על ידי glass man
“It’s going to be hard to hold 1440p/60 FPS for the most demanding games of the generation,” Montero said. “As much as Xbox wants to sell it this way I don’t think the average consumer will want to buy a Series S and establish it as their console for the whole generation. Personally I see it more as a support console, for example in our case at home we have a PS5 and a Series S that we use to play Xbox exclusive games or just to enjoy the wonderful Game Pass system. If we want to enjoy more resolution/quality we play on PS5 or PC directly.”

CEO of Red Hook Games

זה הולך להיות בעייתי ב2025 כשיגיעו קונסולות הפרו, מתערבים שנראה משחקים ב720P על הS עד אז?

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 26 מרץ 2023, 12:03
על ידי DrKeo
אז שיהיו 720p. זאת קונסולת low end, מי שקנה אותה לא מצפה לביצועים מדהימים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 27 מרץ 2023, 13:02
על ידי DrKeo
AMD דברה קצת על FSR3 שאמור להיות ה-DLSS 3 שלהם. הוא מביא שיפורים בביצועים של FSR2.2 ובנוסף מיצר פריים חדש. וכן, הוא עדין לא מבוסס AI.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 27 מרץ 2023, 13:09
על ידי Laskin
אז על מה הוא מבוסס? מים? תפוזים?

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 27 מרץ 2023, 13:49
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אז על מה הוא מבוסס? מים? תפוזים?

חלב והרבה תקווה.

הוא מבוסס על אותם וקטורים תנועה טמפורלים, בדיוק כמו FSR או DLSS, רק בלי שום AI כך שכבר עכשיו אפשר לנחש שהתוצאה תהיה פחות טובה משל NV.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 30 מרץ 2023, 17:05
על ידי DrKeo

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2023, 09:57
על ידי DrKeo
NVIDIA מוציאים בקרוב ספריה חדשה שנקראת NRC שמשתמשת בAI ורצה על הליבות AI שתשפר ביצועים של Path Tracing. מדובר בקאש מיוחד שנוצר על ידי רשת ניורונית שחוזה איפה בסצנה יש סיכוי גדול יותר לGI. ברגע שהמנוע של המשחק יודע איפה יש סיכוי גדול יותר לתאורה, הוא יכול לרכז יותר קרניים באזור X ולצמצם באזור Y - כלומר להשקיע את המשאבים של הGPU איפה שצריך ולחסוך איפה שפחות צריך.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2023, 10:32
על ידי Laskin
הם פשוט 2 דורות מעל התחרות, זה ממש מעצבן אותי... ומצד שני, לפחות מישהו פה מקדם אותנו לכיוון העתיד, בלעדיהם היינו תקועים כמו בעולם הCPU עם שדרוגים מינוריים משנה לשנה.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 04 אפריל 2023, 10:35
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הם פשוט 2 דורות מעל התחרות, זה ממש מעצבן אותי... ומצד שני, לפחות מישהו פה מקדם אותנו לכיוון העתיד, בלעדיהם היינו תקועים כמו בעולם הCPU עם שדרוגים מינוריים משנה לשנה.

ליטרלי שני דורות, סדרה 7000 של NV נמצאת בין סדרה 2000 ו-3000 של NV מבחינת ביצועי RT וזה לפני הAI.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2023, 14:53
על ידי DrKeo
בבטא של DX החדש מיקרוסופט נותנים ל-CPU לגשת לזיכרון של הכרטיס מסך. זאת מהפכה, זה אומר שהמחשב יוכל להתנהג כמו קונסולה ולהשתמש בזיכרון של הכרטיס מסך כזיכרון מאוחד.

בשילוב עם direct storage, המחשב יוכל לעבוד בדיוק כמו קונסולה. אולי לקונסולות יש יחידת דיקומפרסיה וצ׳יפ סאונד אבל המחשב עושה לזה brute force בקלות על הכרטיס מסך והמעבד שממילא חזקים משמעותית. החסרון הוא שאולי דרישות הזיכרון של כרטיסי המסך יעלו, אבל עדין יש למפתחים בחירה והם יכולים להשתמש גם בזיכרון מערכת וגם הזיכרון של הכרטיס מסך במקביל. אבל זה יקרה רק ממפתחים פיות מנוסים שיזרקו הכל על הזיכרון של הכרטיס מסך במקום לברור מה הולך לזיכרון וידאו ומה הולך לזיכרון מערכת.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2023, 15:11
על ידי Uncle Pey'j
לא יודע אם בדיוק אותו דבר כי עדיין יש את העניין שבקונסולות ה-CPU וה-GPU יושבים על אותו die ובפיסי רוב הזמן זה לא המצב, אבל אני מניח שההפרש מאוד זניח כי תוכנתית באמת נראה שצומצם כאן פער מסוים.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 05 אפריל 2023, 15:26
על ידי DrKeo
Uncle Pey'j כתב:לא יודע אם בדיוק אותו דבר כי עדיין יש את העניין שבקונסולות ה-CPU וה-GPU יושבים על אותו die ובפיסי רוב הזמן זה לא המצב, אבל אני מניח שההפרש מאוד זניח כי תוכנתית באמת נראה שצומצם כאן פער מסוים.

זה נכון אבל הזיכרון לא יושב על אותו die, הוא צ׳יפים נפרדים כך או כך.

הגענו למצב שמה שחשוב יכול לעבוד אותו דבר ומה ששונה יכול להפתר בbrute force.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 19 אפריל 2023, 18:15
על ידי DrKeo
סרטון קצר וחשוב שפחות או יותר מראה לנו את העתיד של משחקי וידאו. לא רק בהשוואה לרסטוריזציה רגילה שיש היום בכל המשחקים, אלה גם בהשוואה למצבי RT הפאטצ׳ים המעפנים שיש היום במשחקים:

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 19 אפריל 2023, 18:55
על ידי DrKeo
הנה fun fact, ידעתם שהצ׳יפ של ה-4070 קטן מהצ׳יפ של ה-XSX אפילו אם מסירים מה-XSX את ה-CPU? או במילים אחרות, אם מיקרוסופט הייתה מוציאה בחגים 2022 קונסולה מבוססת loveles, היא הייתה יכולה להריץ את סייברפאנק עם path tracing ב-1440p ב-80fps (עם DLSS כמובן).

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2023, 17:23
על ידי glass man
איבדתי את המוח ב6:15 עם הRT על הקירות, אלוהים זה נראה כל כך מציאותי פתאום.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 מאי 2023, 14:03
על ידי DrKeo
NVIDIA פרסמו מערכת דחיסת טקסטורות מבוססת AI חדשה שנקראת NTC. על פי המצגת שלהם היא מנצחת דחיסת BC (שהיא הבסיס לדחיסת טקסטורות עוד מאז המצאת השיידר ועד היום, בטעמים מתקדמים יותר כמובן) בפי 10 עד פי 16. בדוגמה שהם נתנו טקסטורה ב-1024x1024 בדחיסת BC לקחה 5.3MB בזמן שעם NTC אותה טקסטורה אבל חדה פי 16, כלומר 4096x4096, לקחה רק 3.8MB.

קידוד של הטקסטורות לוקח בערך דקה למפתחת כשהיא בונה את המשחק. לפתוח את הדחיסה בזמן אמיתי על הGPU, כלומר קריאה של הטקסטורוץ בזמן שהמשחק רץ, לוקחת 0.6 עד 1.1 ms. הם אומרים שיש להם יכולת לשפר את הזמני קריאה משמעותית.

המשמעות של זה היא לא רק שטקסטורות יקחו בסדר גודל פחות מקום בזיכרון, אלה שהן גם יוזרמו מהssd לזיכרון ויהפכו את הssd למהיר יותר באותו סדר גודל וגם החלק של הטקסטורות בגודל של ההתקנה יקטן באותו סדר גודל.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 מאי 2023, 16:03
על ידי Laskin
נשמע על פניו מדהים, ולמרות שכבר די התגברו על זה בUE5 למשל - אולי זה באמת יהיה סוף של טקסטורות שנטענות מאוחר ועד אז הכל נראה נינטנדו 64 :)

מזל שיש את החברה הזו, הם מקפיצים אותנו לעבר עתיד מלא בממתקי עיניים…

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 מאי 2023, 17:50
על ידי DrKeo
UE5 פתר בעיה אחרת - LOD ואיכות של מודלים. כאן מדובר בבעיה של טקסטורות. הפיתרון הזה בעצם נותן לחומרה מסויימת לעשות טקסטורות ברמה של דור מעליה.

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 מאי 2023, 18:11
על ידי Laskin
יכול להיות גיימצ׳יינג׳ר גם לסוויץ׳ 2
אגב נינטנדו אמרו היום שאין שום חומרה חדשה ״עד לפחות אפריל 2024״

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 09 מאי 2023, 18:31
על ידי DrKeo
אוי לא..

Re: הנושא הטכני הרשמי

פורסם: 15 מאי 2023, 20:56
על ידי DrKeo
Plegue tale קבל פאצ׳ 60 לקונסולות. זה די מרתק, שנמכו את הגיימפליי כדי להגיע לשם, זה די חסר תקדים בקונסולות. למשל בסצנות שוק צמצמו את מספר ה-NPCs והם גם מחושבים ב-30fps, וכנ״ל על העכברשים שגם הצטמצמו בכמות וגם מתרעננים ב-30fps. הוא תמיד היה קרוב לשם, היה לו מוד 40 וגרסת המחשב קבלה פאטצ׳ים ששפרו את הביצועי CPU משמעותית עם הזמן, אבל עדין היו צריכים לעשות הקרבות רציניות כדי להגיע לשם.

DF אמרו שהם יוציאו סרטון בנושא השבוע.