DrKeo כתב:Laskin כתב:נדב - אם לזלדה על הסוויץ 2 תהיה גרפיקה כמו של horizon שיצא ב-2017 אז שוב הם יהיו עשור שלם מאחור, אם לא 15 שנה, משמע ממש לא חוד החנית וממש לא הפקה שמתחרה בהפקות הכי גדולות, ביחס לזמנה. ב-2017 לעשות משחק עם גרפיקה כזו היה עולה 100+ מליון דולר להפיק, ב-2030 זה יעלה רבע מזה.
עידן - יש כבר את גנשין אימפאקט וקוריאנים נוספים מוצלחים ביותר גם במערב, לגבי סין - כמובן שצריכים גם להוציא עוד משחקים אבל נראה שBlack Myth לבדו יעקוף מבחינה טכנית כל מה שראינו מיפן בינתיים, ונראה שעד 2025 יהיו עוד 5 כאלה בערך.
גלאס - אם אינני טועה, יש לו יש צוות יפני אבל הרבה מנוהל מארה״ב ואני מנחש שגם את המוקאפ הוא מביים בארה״ב ולא ביפן, וכן - הוא משתמש במנוע מערבי של סוני בינתיים… כרגע לפחות, ובכל מה שקשור לטכנולוגיה בה הוא משתמש - זה לא סטודיו יפני קלאסי.
אם יש לנינטנדו קונסולה בכוח של קונסולה מ2017, אז איך נראה עליו משחק מדהים טכנית? כמו הקרם של 2017, לא?
Laskin כתב:נדב - אם לזלדה על הסוויץ 2 תהיה גרפיקה כמו של horizon שיצא ב-2017 אז שוב הם יהיו עשור שלם מאחור, אם לא 15 שנה, משמע ממש לא חוד החנית וממש לא הפקה שמתחרה בהפקות הכי גדולות, ביחס לזמנה. ב-2017 לעשות משחק עם גרפיקה כזו היה עולה 100+ מליון דולר להפיק, ב-2030 זה יעלה רבע מזה.
עידן - יש כבר את גנשין אימפאקט וקוריאנים נוספים מוצלחים ביותר גם במערב, לגבי סין - כמובן שצריכים גם להוציא עוד משחקים אבל נראה שBlack Myth לבדו יעקוף מבחינה טכנית כל מה שראינו מיפן בינתיים, ונראה שעד 2025 יהיו עוד 5 כאלה בערך.
גלאס - אם אינני טועה, יש לו יש צוות יפני אבל הרבה מנוהל מארה״ב ואני מנחש שגם את המוקאפ הוא מביים בארה״ב ולא ביפן, וכן - הוא משתמש במנוע מערבי של סוני בינתיים… כרגע לפחות, ובכל מה שקשור לטכנולוגיה בה הוא משתמש - זה לא סטודיו יפני קלאסי.
Laskin כתב:לפי השמועות יהיה להם גם DLSS וRT אז הכח יהיה של יותר מPS4 בסיסית וגם יותר מPRO, בלא מעט... ועדיין - אני לא חושב שיתקרבו להורייזון 2 על הPS4 PRO מבחינת טקסטורות, צמחיה, פירוט ועוד היבטים, וזאת למרות שהמשחק יצא בסביבות 2028, כשיהיו כלים שיהפכו זאת לדבר קל וזול בהרבה.
אין מה לעשות, חוד החנית הוא חוד החנית - נקודה. לא ביחס למשהו אחר, אלא פשוט כהגדרתו - הקצה של הקצה שניתן לעשות, ואם נינטנדו לא מספקים את החומרה אז התוכנה עדיין נשפטת לפי מה שהיא - הרחק מאחור, מבחינה טכנית.
Laskin כתב:אני לא בטוח בכלל אם נינטנדו מסוגלים להרים משחק ברמה של GOW:R כיום. אולי עוד עשור כן, אבל כיום? מאיפה יש להם כח אדם בשביל זה בכלל?
נינטנדו עושים לעצמם חיים קלים במחשבה תחילה - מביאים טכנולוגיה מלפני עשור בזול ועושים משחקים ברבע מהתקציב שזה היה שואב מהם לפני עשור, בזכות ההתקדמות הטכנולוגית שנעשתה מאז. דברים שמפתחים לפני עשור היו יורקים דם כדי לעשות - היום זה כמעט לחיצת כפתור. טיפה בהגזמה אולי, אבל העקרון נשאר.
אז נניח וכן יצליחו להביא משהו דומה להורייזון הראשון - אני חושב שיהיה להם בכל הדור משחק אחד כזה, גג שניים, פשוט כי אין להם אלפי מפתחים, ובזמן שסוני עושה את זה עם 6 צוותים שמביאים כל אחד 2 משחקים כאלה בדור - כנראה שנינטנדו תוכל להביא שבריר מזה, ואגב - אני ממש לא בטוח שהם גם מתכוונים לעשות זאת. אין סיבה, תכלס... יקנו את הזלדה הזה באותה הכמות בין אם יושקעו בו 40 מליון, או 400 מליון דולר, מה שכנראה לא נכון אצל סוני.
Laskin כתב:זה לא ממש נכון, הרבה טכנולוגיות זמינות "בלחיצת כפתור" אחרי זמן מה לתוך הדור, שלא היו קיימות בתחילת אותו דור. הכלים משתפרים הרבה. הכלים שיש ב-2023 לפתח משחקים הם לא הכלים שהיו זמינים למפתחים ב-2018 כשחלקם התחילו לפתח לPS5. אבל אנחנו לא מדברים פה על 5 שנים אלא על עשור שלם קדימה, אם לא יותר, ואז בכלל יש כלים הרבה יותר טובים ויעילים. בין אם זה לתאורה, לטקסטורות, לאפקטים... אז בעצם מדובר פה על להתחיל לפתח ל"פס4" בשנת 2025, מן הסתם זה פשוט יותר מהרבה בחינות.
Laskin כתב:נו, הכלים זמינים, ואיך הורייזון 2 נראה לעומת הראשון? משמעתית טוב יותר מכל בחינה, ורץ ביעילות יותר על אותה חומרה. כנ״ל אנצ׳רטד 4 לעומת tlou2, במהלך הדור מפתחים כלים שמאפשרים משחים מרימים בהרבה, אז כן - אם נינטנדו רק תספק משהו ברמה של הורייזון 1 ולא 2 על חומרה חזקה יותר בדי הרבה וכעשור או למעלה מעשור - זה לא יכול להחשב ״חוד החנית״.
Laskin כתב:בוודאי שאני מסכים שנינטנדו סוחטת את המיץ של הקונסולות שלה, אני רק טוען שזה קל יותר לבצע על טכנולוגיה שהיא ״בדיעבד״ מאשר על משהו בהתהוות, אתה מגיע כבר עם הידע של כל אותו דור, עם כלים מתקדמים בהרבה, שגם אם לא אתה יצרת אותם אלא מישהו אחר - זה עדיין מהווה יתרון בפיתוח עבורך.
Laskin כתב:אני לא אומר שזה לא מרשים, לפעמים (תכלס רק זלדה), זה פשוט מרשים בדיעבד. מרשים ברמה של "וואו, משחק הPSP הזה ממש מרשים יחסית לחומרה עליו הוא רץ" וזה לא ממש מעניין מבחינה טכנית, כי ראיתי את זה מליון פעם.
לעומת זאת משחק כמו הורייזון 2 - זו גרפיקה שלא ראיתי לפני כן (אמנם על הPS5 שיש הבדל גדול אבל עדיין, וזה תקף גם להורייזון הראשון בזמן השקתו), אז זה באמת מרשים.
בכל אופן מקודם דיברת על כך שהזלדה הזה יראה כמו הורייזון *הראשון* ואני אמרתי שזה לא מספיק מרשים, ושאני אישית בספק אם יראה כמו הורייזון השני. אם כן - הוא אכן יהיה מרשים טכנית, בדיעבד.
Laskin כתב:נדב - אם לזלדה על הסוויץ 2 תהיה גרפיקה כמו של horizon שיצא ב-2017 אז שוב הם יהיו עשור שלם מאחור, אם לא 15 שנה, משמע ממש לא חוד החנית וממש לא הפקה שמתחרה בהפקות הכי גדולות, ביחס לזמנה. ב-2017 לעשות משחק עם גרפיקה כזו היה עולה 100+ מליון דולר להפיק, ב-2030 זה יעלה רבע מזה.
עידן - יש כבר את גנשין אימפאקט וקוריאנים נוספים מוצלחים ביותר גם במערב, לגבי סין - כמובן שצריכים גם להוציא עוד משחקים אבל נראה שBlack Myth לבדו יעקוף מבחינה טכנית כל מה שראינו מיפן בינתיים, ונראה שעד 2025 יהיו עוד 5 כאלה בערך.
גלאס - אם אינני טועה, יש לו יש צוות יפני אבל הרבה מנוהל מארה״ב ואני מנחש שגם את המוקאפ הוא מביים בארה״ב ולא ביפן, וכן - הוא משתמש במנוע מערבי של סוני בינתיים… כרגע לפחות, ובכל מה שקשור לטכנולוגיה בה הוא משתמש - זה לא סטודיו יפני קלאסי.
idan כתב:בימים שבהם בן אדם אחד מסוגל להרים טריילר שנראה יותר טוב מכל משחק AAA (ראה סייברפאנק באנריל 5), אני שומר על מידה בריאה של חשדנות כלפי כל מיני דמואים ממפתחות שאני לא מכיר.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 27 אורחים