DrKeo כתב:ב-2000 קנית את 3 או 4 שיצאו בסביבת השנה הזו, 5 יצא לפני 4-5 שנים. MechWarrior 2: Mercenaries הוא האהוב עלי, וכשהחיו את הסדרה עם -5 לפני כמה שנים הם עשן שוב Mercenaries. עכשיו זה MechWarrior 5: Clans. יש להם הסטוריה ארוכה של לעשות משחק חדש לגמרי עם אותו מספר ותת כותרת אחרת שיש לו meta שונה לגמרי.
Laskin כתב:[x] https://x.com/stutteringcraig/status/18 ... 7183348185[/x]
מישהו פה באמת מסוגל לשמוע את זה ולהמשיך ליהנות מהמשחק?
חחח… כאילו, כן, אם המשחק ממש מטורף אני יכול להתעלם. אבל לא לגמרי. זה ממש עצוב.
DrKeo כתב:רק אדיוט יגיד שזאת אחת השנים הכי טובות מבחינת בלעדיים לפלייסטיישן. אסטרו בוט היה משחק קטן ונהדר.. וזהו. אחת השנים הגרועות בהסטוריה של פלייסטטיישן מבחינת משחקים. וכמובן על זה יש כשל להגיע למטרת מכירות, התרסקות טוטאלית של קונקורד, התפוררות של באנג׳י, כשל מכירות של הפס5 פרו.. אתה חיי בביזרו וורלד קאז.
Laskin כתב:כן, יש ונתונים שחור על גבי לבן:
מעולם לא היה לסוני כשלון כמו הGaaS שלה השנה.
מעולם לא היה לסוני דור עם מעט כל כך בלעדיים AAa אמיתיים מצד א (או לפחות, מאז דור הפס2)… אנחנו ב-2024, עברו 4 שנים מאז תחילת הדור ויצאו רק - ריטרנל (שהוא לא AAA), ראצ׳ט וקלאנק (שאני דווקא מאוד אהבתי ו״הגנתי״ עליו כאן), ספיידרמן 2 (כנ״ל) ואסטרו בוט - גם כן לא בדיוק AAA. כל השאר - רימאסטרים, רימייקים, קרוס ג׳ן וGaaS אחד כשלון מוחלט ועוד אחד שבוטל אחרי שנים של פיתוח. אתה מתאר את זה כאילו רק פה בווקסלים מתפלאים על ההיצע הנמוך של סינגל פלייר AAA של סוני… זו התעלמות מוחלטת מהמצב הקיים. בכל מקום מדברים על זה ודנים על זה. ושוב - אני עוד מאלו ש״הבינו״ את המצב וברור שלוקח יותר זמן לפתח משחקים היום וכו וכו… אבל זה כבר הרבה יותר מדי, ונגמרו התירוצים.
ושוב 2 - הסיבה שהם ״לא מתעלפים ממיליון החתכים״ היא שמיקרוסופט משחקת לידיים של סוני ומחרבנת במכנסיים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים