glass man כתב:קאז: אם יש לי MMO שמכר 12M אבל יש לי גג רק איזה 32,623.4 מנויים שמשלמים לי תשלום חודשי אז על איזה הצלחה אפשר לדבר? העלויות של משחק GAAS מטורפות ודי שקולות למשחק MMO, יש אירועים יש Events יש תוכן (אה, פה אין גם תוכן נורמלי) ...
זה יפה מאוד שמכר 12M (ולא, זה לא 15M אתה חייב להפסיק עם העישונים האלה זה גם לא בריא לגוף וגם גורם לך לפספס את הפרטים הקטנים 15M שחקנים ששיחקו זה לא 12M במכירות זה רק אומר שבגלל שהמשחק זמין על 2 פלטפורמות יש 3M אנשים ששיתפו אותו)
מה שהHD2 עשה אולי כיסה את העלויות פיתוח שלו+מימן איזה פרויקט AA כמו אסטרו בוט, לא יותר לא פחות זה נחמד אבל לסוני היו שאיפות שאפתניות בהרבה, הם רצו את ה518588 שחקנים של PUBG, הם רוצים את ה84561 שחקנים שמשחקים ברגע זה בMonster hunter world.... בסטים לבד... משחק בין פאקינג 6!!! כלומר הם היו רוצים שHD2 בגיל 6 יעשה כמו Monster hunter world על מה אתה מדבר ? באיזו מציאות אתה חי בכלל, כאילו אנחנו חיים בעולמות אחרים.
glass man כתב:לא יודע אם לקרוא לזה כישלון כי אלה מכירות סבבה, אבל בואו לא דין משחק שמכר 40$ כמשחק שנמכר ב70$ דולר, מדובר פה במאות מליוני דולרים שסוני היו עושים יותר אם .
DrKeo כתב:יש נתונים גלובלים יא טרול. המשחק הצלחה מסחררת, אבל עם נתונים של משחק סינגל מצליח, לא משחק GAAS מצליח.
רוצה להשוות ל-SF6? אחלה דוגמה. משחק נישא, היה בשיא ביום השיגור עם 70K שחקנים ושנה וחצי מאוחר יותר עומד רוב הזמן סביבות ה-30K שחקנים. כשמשתחרר תוכן מעניין הוא מזנק לאזור ה-50K, לפעמים אפילו בחזרה ל-70K ותמיד מתציב סביבות 30K שחקנים, כמעט חצי מבסיס השחקנים שהוא שגר איתו. זה משחק GAAS בריא, אנשים קנו אותו, ממשיכים לשחק בו וחוזרים אליו שוב ושוב והם גם מבזבזים בו הרבה כסף.
ואז מהר מאוד אבד מעל ל-90% מבסיס השחקנים שלו, וגם אלה שנשארו כמעט לא קונים כלום כי אין ממש מה לקנות. הוא לא מצליח לשמר שחקנים, הוא לא מצליח לגרום לשחקנים לשחק לאורך זמן, וגם אלה שמשחקים לאורך זמן לא באמת מבזבזים כסף.
הצלחה מסחררת וכישלון GAAS בו בזמן, זה לא סותר. העלויות פיתוח היו נמוכות, הם לא ציפו לכזאת הסטרית מכירות מטורפת, אין לאף אחד ספק (אולי חוץ מגלאס) שהוא הצלחת מכירות מסחררת. אבל כ-GAAS? כישלון מהדהד.
InterAl כתב:רוב השחקנים משחקים אותו בסינגל. תוכן אנדגיים שמקבל עדכונים לאורך זמן יש גם ב-no man's sky, stardew valley ורבים אחרים שלא נחשבים כ-gaas. כרגיל אתה מבלבל במוח על משחקים שלא שיחקת.
Hypno כתב:InterAl כתב:רוב השחקנים משחקים אותו בסינגל. תוכן אנדגיים שמקבל עדכונים לאורך זמן יש גם ב-no man's sky, stardew valley ורבים אחרים שלא נחשבים כ-gaas. כרגיל אתה מבלבל במוח על משחקים שלא שיחקת.
גם לפני ש NMS קיבל את עדכוני המולטי והקו-אופ שלו היה מדובר במשחק GAAS. הוא פשוט לא עושה מונטיזיציה נוספת.
glass man כתב:באמא שלי אתם שני טרולים שמתחרים בינכם מי יותר טרול מהשני. עצם זה שHD2 נמצא כולה בפיק של 29 אלף ושSF6 לא מפגר מאחוריו בהרבה עם פיק של 27 אלף כבר מעיד על הכישלון של HD2 כי SF6 זה הנישה של הנישה ואני יודע את זה יותר משניכם כי אני פה מחכה שעה ביום לMatch אחד לא אתם.
פעם הייתם לפחות מצחיקים היום אתם סתם תעודת עניות לידע העלוב של הגיימר הישראלי המצוי, אל תטרחו גם להגיב להודעות שלי סיימתי עם שניכם.
InterAl כתב:ולכן הוא לא gaas. זה לפני הכל מודל מונטיזציה, לקנות משחק פעם אחת וזהו זאת פשוט לא ההגדרה.
Hypno כתב:איפה פה אתה רואה שחקנים שלא חוזרים? כשיש עדכונים ה engagement עולה כמצופה.
הורג אותי האמירות חסרות כל שחר שלך. מאיפה לעזאזל אתה יודע אם שחקני HD2 קונים את המיקרו-תשלומים?? זה עוד אחד מהדברים שאתה קובע לעצמך כאילו הם נכונים?
ל HD2 אין חבילות DLC נפרדות (כמו שיש ל SF6) ולכן כל ההוצאות בתוך המשחק לא מוצגות באופן נפרד בטבלאות בסטים. ומאיפה אתה יודע את נפח מכירות ה DLC של סטריט פייטר. אתה מנפיץ שטויות במקום להודות שאתה שוגה.
נכון לכתיבת שורות אלה, HD2 הוא כרגע המשחק ה-28 המכניס ביותר בסטים (כלל ה revenue). סטריט פייטר 6 לא בטופ 100.
אתה מתיימר לטעון שHD2 לא משמר את השחקנים אבל מבטל נתוני NPD מהמדינה עם הנתח המכירות הכי גדול במשחקי סטים שמראים שהמשחק בטופ5 במספר כלל השחקנים שמשחקים במשחק בכל חודש מאז יציאתו -- ואז אומד את בסיס השחקנים הזה ב 7% -- ואתה עוד קורא לאנשים אחרים 'טרול'? פארודיה של ממש.
ועל כל זה צריך להוסיף את כל ה CCU של גרסת הפס5..
DrKeo כתב:
איזה חמוד אתה קאז שאתה מפרסם גרף ובכוונה חותך את ההתחלה כדי שלא יראו את ההתרסקות המטורפת במספר השחקנים האקטיבים
אני יודע שלא שחקת בו ולכן אין לך שמץ מה קורה ב-HD2 ואתה מעדיף לדבר מהתחת, אבל כל מה שיש לקנות ב-HD2 (לפחות בחודשים הראשונים ששחקתי פה ושם) זה סופר קרדיטס. זה ידוע בקהילה שצריך להיות אדיוט גמור כדי לקנות סופר קרדיטס כי אחרי ה2-3 שעות הראושנות שהם עוזרים לך קצת לקצר את הדרך אין להם באמת שימוש. להשיג אותם זה סופר קל כי לא רק שמקבלים הרבה על כל משימה, אין השפעה של רמת הקושי כך שאפשר לשבת ולהשיג את כל הסופר קרדיטס שאתה צריך תוך שעה ברמה הקלה.
וזה כמובן אם אתה רוצה וצריך סופר קרדיטס, אני לא הוצאתי סופר קרדיט אחד עד היום, אף אחד לא משתמש בהם, אנשים צוברים כמויות אדירות של סופר קרדיטס כי פשוט אין מה לעשות איתם וקניה שלהם היא ההכנסת "GAAS" היחידה מהמשחק.
מה שאמרת על BMW הוא בדיוק נכון, אנשים שאומרים שהייתה לו נפילה חדה מטומטמים שהם אומרים שזה רע. כי BMW הוא משחק סינגל, בדיוק ככה מתנהגים משחקי סינגל, אנשים קונים אותם בהמונים בשיגור ואז אחרי 2-3 שבועות מסיימים או נמאס להם והם מפסיקים לשחק. שיגור אדיר, נטישה המונית, ככה עובדים משחקי סינגל וזה בסדר גמור.
אבל כשאתה משחק GAAS, אם ככה נראה הגרף שלך, נכשלת. אם הצלחת למשוך מליונים לקנות את המשחק שלך ובסוף אתה נשאר עם 30K שחקנים זה אומר שנכשלת כמשחק GAAS. הוא הצלחה מסחררת, אבל כמשחק סינגל, לא כמשחק GAAS. לא ברור לי מה כל כך קשה להודות בזה.
אבל בסדר, הבנתי מהדיון שלך עם אינטר שאתה לא מבין בכלל מה זה GAAS. אין דבר כזה GAAS בלי להוציא משחקנים כסף בצורה שוטפת. אם אתה הולך להמשיך לפתח את המשחק במשך שנים בעצימות גבוהה, אתה צריך לקבל תזרים מזומנים שמפצה אותך על זה. בלי הכנסות רציפות מעבר למכירת המשחק, זה לא משחק GAAS, זה סתם משחק מולטי או סינגל רגילים.
Hypno כתב:glass man כתב:באמא שלי אתם שני טרולים שמתחרים בינכם מי יותר טרול מהשני. עצם זה שHD2 נמצא כולה בפיק של 29 אלף ושSF6 לא מפגר מאחוריו בהרבה עם פיק של 27 אלף כבר מעיד על הכישלון של HD2 כי SF6 זה הנישה של הנישה ואני יודע את זה יותר משניכם כי אני פה מחכה שעה ביום לMatch אחד לא אתם.
פעם הייתם לפחות מצחיקים היום אתם סתם תעודת עניות לידע העלוב של הגיימר הישראלי המצוי, אל תטרחו גם להגיב להודעות שלי סיימתי עם שניכם.
מה אני אשם שנכון לכרגע הלדייברס מקום 31 בהכנסות וסטריט פייטר 6 לא בטופ 100?
קראת את טבלת המכירות של NPD? הבנת מה זה אומר?
ש HD2 'חרף' היותו 40 דולר הוא המשחק השני שהכניס הכי הרבה כסף ממכירת עותקים בלבד (בלי MTX) בארה"ב השנה. יותר מ FF, יותר מדרגון דוגמה, יותר מכל משחקי הAAA ב60+ דולר שיצאו ב 2024.InterAl כתב:ולכן הוא לא gaas. זה לפני הכל מודל מונטיזציה, לקנות משחק פעם אחת וזהו זאת פשוט לא ההגדרה.
לא מסכים. זה אומר שהמשחק נמצא בקיצון אחד של סקאלת ה GAAS. ממשיך לתת שירות אבל גובה רק פעם אחת. זו האסטרטגיה שהם בחרו.
להוציא תוכן שיגרום לאנשים חדשים לקנות את המשחק.
לדעתי זה גם קשור לשערוריות סביב המשחק בשיגור וזו הדרך שלהם ליישר את ההדורים.
גם למשחק הבא שלהם כולם מתייחסים כ GAAS למרות שאין שום מידע על אופן מונטיזציה.
glass man כתב:
א.זה לא 15M... המשחק עשה 12M בפאקינג 40 דולר? ...ובוא אחשלי, להתלהב ממשחק שעשה 12M ב40$ ... .חוכמה גדולה למכור כמו מטורף במחירי תחת, והמון השיגו אותו גם בפחות מ40 דולר. משחקי הסינגל פלייר AAA של סוני, היו מוכרים בצורה לא נורמלית אם היו במחיר הזה, ואם אתה מסתכל על HD2 ומדמיין לעצמך... שעלות הפיתוח שלו הצדיקה 40$ אתה חי בהזייה, כנראה באותה הזייה שגרמה לך לדמיין שהוא מכר 15M ולא 12M.רואים ששפכו עליו הרבה יותר ולפי העלות שלו הוא היה צריך להיות מתומחר הרבה יותר מ40 דולר.
ב.
אתה מסתכל על זה כמו צרכן זו הבעיה קאז. אתה רואה כמה מליונים שנמכרו ולא מעניין אותך שום דבר מעבר לזה, לא מעניין אותך כמה המשחק עלה לפיתוח, לא מעניין אותך שמפיצות גדולות כמו סוני חייבת לפצות רשתות גדולות ולספוג עלויות על עותקים פיזים שלא נמכרו ולכן הוא מתומחר ב40 דולר למזער את הנזק הזה, אתה רואה מספר של איזה 12M (אה סליחה אתה רואה 15) ומתלהב ואחרייך המבול אין לך מושג קלוש שבקלושים מה העלויות של סוני בפיתוח שלו ואיזה עלויות נוספות יש לו בתחזוקה שלו ואיזה עלויות יש לה במקרה והוא לא מוכר טוב... מה חשבת שאם הוא לא מוכר טוב אז סוני אומרת לרשתות הגדולות ? שלחו את העותקים למגרסה? היא מפצה אותם.
למה אני צריך להתרשם מNPD ומכמה שהמשחק הכניס השנה? אתה מביא דוגמאות כמו FF, ודרגון דוגמה משחקים שנחשבים כישלון במכירות.... כסימן להצלחה?
.
glass man כתב:להגיד שטויות כמו "PUBG על כמה פלטפורמות וHD2 רק על שתי פלטפורמות" זה טיעון כל כך מגוחך כשהוא בא ממישהו שכל היום אומר פה בפורום איך כל משחק שהתרסק התרסק בגלל שהוא לא על סטים... אז פתאום שזה לא נוח לך צריך עוד פלטפורמות כדי להגיע למספרים גבוהים? ושוב, אל תשמש בטיעון של "אבל PUBG חינם" כי המשחק התפוצץ הרבה לפני שהפך להיות בחינם.
.
DrKeo כתב:אתה מברבר מהתחת, ואו סייברפאנק ו-BG3 בטופ 5 הכי מרוויחים בסטים! ואו! איזו הצלחת GAAS מסחררת!
אין לך שמץ של מושג ב-HD2, לך תקרא עליו ועל ה-ecosystem מיקרו תשלומים הלא קיים שלו ואז תחזור כשתהיה חכם יותר.
אם בסיס השחקנים שלך נופל ב-90%+ תוך שבועות, וגם למי שנשאר לשחק אין לך מה למכור לו, אתה כישלון כמשחק GAAS. צא מהשוק שלך קאז.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים