נושא Remedy הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 01 ספטמבר 2024, 11:06

DrKeo כתב:בנוגע למחיר, AW2 היה 50$ בחנות של אפיק ו-60$ בקונסולות. באוקטובר הוא מקבל שחרור פיזי שיהיה גרסת דלוקס שעולה 80$ יחד עם גרסת אספנים ב-200$.


אז אפילו מחיר נמוך יותר( מהדברים שקאזז בזמנו הטיף להם, אני לא יודע מה דעתו של היפנו בנושא), לא עזר.. מעניין... בכל מקרה, אני עומד על דעתי שאם כבר, לקונטרול היה הרבה יותר סיכוי להתפוצץ במכירות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2024, 11:46

אני בהחלט מסכים שלקונטרול יש פוטנציאל מכירות יותר גבוה מאשר AW2.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 01 ספטמבר 2024, 20:49

Klayman כתב:אני ממש לא חושב שמדובר בקאזז... הוא זכור לי כחד יותר.
בכל מקרה היפנו, דווקא בגלל שרמדי עשו ניסויים עם מודלי הפצה שונים(קונסולות, חנויות וכו'), וגם כשהמשחקים שלה קיבלו שבחים גדולים מאוד, הדבר לא תורגם למכירות עניפות. לכן אני חושב שגם אם היה משוגר בסטים, לא היה מזיז כמות עותקים גדולה במיוחד. אז זרקתי כמות שנראית לי הגיונית של כאלה שקונים רק בסטים וגם יש להם מחשב חזק מספיק וגם אוהבים משחקי רמדי וכו'.

AW2, אגב, עלה 60, לא 50 דולר, וכפי שכבר אמרתי במשך למשחק שנכשל במכירות בעצמו בשיגור+כל הסיבות שמניתי קודם לכן. ל קונטרול, היה פוטנציאל אדיר להתפוצץ על הקונסולות, אבל זה לא קרה.

ולאף אחד לא באמת אכפת מה "השורשים של החברה", ואני משוכנע ש90 אחוז מהאנשים בכלל לא יודעים את זה. החברה שעשתה את Asgard's Wrath לקווסט בכלל עשתה משחק sly Cooper לפני כן. אז מה, בגלל שהשורשים שלה בps אז לא צריך לקנות את משחקי ה vr שלה? החברה שעשתה את ווקונג עכשיו היא בכלל עם מקורות של משחקי מובייל? Who cares?


אה כן, ומה משנה לי כחברה ה ccu שאתה כ"כ אוהב להתבשם בו? מכירות זה מה שחשוב. זה נתון שיותר מעניין משחק Gaas שאתה כ"כ אוהב for obvious reasons, וכשמשחק סינגל כמו ווקונג עובר את כמעט כל משחקי Gaas בהיסטוריה של סטים זה מעניין, אבל שוב, זה לא נתון שככ רלוונטי למשחקי סינגל, לדעתי.


לדעתי המחשב זו הפלטפורמה הכי 'קשובה' למשחקים של רמדי. אז להגיד כל מיני דברים על קונסולות זה נושא אחר.
המכירות של משחקי רמדי על המחשב מסונדלים כבר שנים, עד כמה שאתה לא רוצה להאמין שלבעדיות לחנות משפיעה.

כשרמדי יוציאו משחק בשיגור בסטים נוכל לחזור לדיון.

CCU נותן משוב מיידי להצלחה וגודל הצלחת משחק, גם משחקי SP.
יש סטטיסטיקה ומידע שנאסף שיכול להעריך שמשחק שמשיג CCU מסויים שווה כך וכך עותקים שנמכרו. אפשר להשוות CCU בין משחקים דומים או משחקים קודמים של החברה.
ככה ידענו שהארי פוטר, אלדן רינג, BG3 ועשרות משחקים אחרים עשו שיגור מצויין על הפלטפורמה.

ובכל מקרה יש לך רשימת רבי-מכר שמתעדכנת באופן חי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 02 ספטמבר 2024, 10:59

הפלטפורמה הכי 'קשובה' למשחקי אקשן Third Person, עם עלילות אימה/סטריינג'/על טבעי, מאוד Narrative driven ומאוד סינמטיים היא ה-PC? למה? מה תומך בדעה שלך? קונטרול הוא בכלל סוג של אקשן-מטרוידווניה. האם זה ז'אנר שמקורו ב-PC? אתה הרי מתחמק מהתייחסות לקונטרול ומדוע הוא לא ביצע טוב על הקונסולות - כי אתה יודע טוב מאוד, שתיאורטית, משחק אקשן Third Person כמוהו, שנראה טוב כמוהו, שזכה לשבחים שהוא זכה ולפרסים שהוא זכה, היה אמור למכור טוב מאוד שם. או שאם לא מוכרים בסטים אז לא מוכרים על הקונסולות וזה חוק טבע?

האם BMW לא קיבל את תמיכת השחקנים על ה-PC כי החברה שיצרה אותו מקורה במפתחי מובייל? קן לווין ו-Irrational יצרו במקור את System Shock2 ואז עברו לFreedom Force (הערת צד - משחק מעולה אפילו היום. שיחקתי בו לא מזמן שוב). האם Asgards Wrath הוא משחק שלא ראוי להתייחסות מכיוון שסאנזארו היא חברה עם שורשים עמוקים במשחקי קז'ואל, 3DS, IOS, VITA ועוד? אז מה? למי אני שואל שוב, למי אכפת, חוץ מטהרנים?

לנושא ה-CCU - הוא נותן משוב מיידי להצלחה וגודל הצלחת המשחק בפלטפורמה אחת ספציפית, שאתה החלטת שהיא החשובה ביותר בעולם, וזה בסדר. אבל שוב, בגדול, הוא לא רלוונטי ליומיום. אם משחק מכר מיליון עותקים בפלטפורמה X, הוא באורך של 10-15 שעות ואחרי שבועיים מספר ה CCU שלו צנח. מה זה אומר? כלום. משחק SP הוא לא משחק ש''צריך'' שיהיו לו המון אנשים מחוברים בו זמנית. אם נגיד חיכיתי לפאצ' ספציפי ונכנסתי לBMW רק אחרי שלושה-חמישה שבועות (עדיין במה שנקרא ''חלון השיגור'' של המשחק). אז מה? אני לא לקוח ששילם מחיר מלא? מה אכפת למפתחת בכלל אם הייתי אחד מ100,000 ששיחקו בארבעה ימים הראשונים או אחד מ2,000 ששיחקו אחרי חודש וחצי? היא קיבלה את המחיר המלא? היא שמחה וטובת לבב. CCU רלוונטי למשחקי MOBA, מולטי, Live Service, ושאר ירקות GaaS למיניהם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 ספטמבר 2024, 11:56

מהמעט ששיחקתי בקונטרול (כן, אני לגמרי מעפן וצריך לחזור אליו מתישהו השנה) הבעיה המרכזית שלו היא שהוא מרגיש דל תקציב למה שאנחנו רגילים מרמדי, כל המטרוידווניה הזו מרגישה תירוץ להסתיר את זה שהמשחק דל תקציב, מרגיש כמו איזה DLC Stand alone שהפך בעל כורחו למשחק מלא וIP עצמאי. לקונטרול 2 יהיה הרבה יותר תקציב ובדוק הסביבות יהיו מושקעות ומגוונת בהרבה, אז הוא בטוח גם יצליח יותר, אבל לטעמי יש לזה הרבה יותר השפעה מאשר הפלטפורמות שהמשחק נמצא עליהן.


בעיקרון, זה נכון לדעתי שרמדי הכי מזוהה עם הPC כאילו, ב2001 אנשים כמוני ששיחקו את מקס פיין על הPC... אהבתי להסתלבט על פרייארים ששיחקו אותו על הפס2 כי הגרסה הזו היתה כל כך נחותה, ואני חושב שרוב האנשים חוו את רמדי על הPC לראשונה והיא ממשיכה להיות מזוהה עבורם עם הפלטפורמה....

אבל כאילו, קליימן צודק פה משחקים סינמטים כאלה חייבים את הקונסולות כדי להצליח, גם MP בזמנו עשה ים של כסף על הפס2 עם הגרסאה הגרועה שלו, ואם קונטרול לא הצליח בקונסולות אז הסיבה היא בו עצמו ובלי קשר לפלטפורמות המארחות שלו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 02 ספטמבר 2024, 12:04

glass man כתב:מהמעט ששיחקתי בקונטרול (כן, אני לגמרי מעפן וצריך לחזור אליו מתישהו השנה) הבעיה המרכזית שלו היא שהוא מרגיש דל תקציב למה שאנחנו רגילים מרמדי, כל המטרוידווניה הזו מרגישה תירוץ להסתיר את זה שהמשחק דל תקציב, מרגיש כמו איזה DLC Stand alone שהפך בעל כורחו למשחק מלא וIP עצמאי. לקונטרול 2 יהיה הרבה יותר תקציב ובדוק הסביבות יהיו מושקעות ומגוונת בהרבה, אז הוא בטוח גם יצליח יותר, אבל לטעמי יש לזה הרבה יותר השפעה מאשר הפלטפורמות שהמשחק נמצא עליהן.


בעיקרון, זה נכון לדעתי שרמדי הכי מזוהה עם הPC כאילו, ב2001 אנשים כמוני ששיחקו את מקס פיין על הPC... אהבתי להסתלבט על פרייארים ששיחקו אותו על הפס2 כי הגרסה הזו היתה כל כך נחותה, ואני חושב שרוב האנשים חוו את רמדי על הPC לראשונה והיא ממשיכה להיות מזוהה עבורם עם הפלטפורמה....

אבל כאילו, קליימן צודק פה משחקים סינמטים כאלה חייבים את הקונסולות כדי להצליח, גם MP בזמנו עשה ים של כסף על הפס2 עם הגרסאה הגרועה שלו, ואם קונטרול לא הצליח בקונסולות אז הסיבה היא בו עצמו ובלי קשר לפלטפורמות המארחות שלו.


יש סביבות יותר מעניינות בקונטרול בהמשך לדעתי (המחצבה נגיד), וב-DLC יש כמה סביבות מגניבות ממש. אני מזכיר שבביקורת שלי פה נתתי לו 79 בזמנו, כי באמת הרגשתי שיכלו לעשות איתו הרבה יותר :).

לגבי הזיהוי עם ה-PC, זה לזקנים כמונו. אתה שוכח שכאלה שנולדו בשנת 2000 הם כבר בני 24, וסביר להניח שאין להם מושג מי זה מקס פיין בכלל :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2024, 14:31

הייתי טוען שרמדי מזוהים עם אקסבוקס, לא PC. הם היו מזוהים עם PC ב-2003, אבל היום? עד קונטרול ב-2019 הם היו בייסיקלי חברת צד ב' של מיקרוסופט.

באמת שאין לי מושג כחול איך קונטרול 2 ימכור, משחקים של רמדי נראים לי כמו הדבר הכי טוב בעולם ואני לא מבין איך הם לא מוכרים 20 מליון כל אחד אז כנראה שלנחש כמה קונטרול 2 ימכור זה לגמרי מעבר ליכולות שלי. אבל אני בספק כמה שיגור סטים משנה לו, הרי קונטרול 1 היה זמין בכל מקום אפשרי, פלייסטיישן/אקסבוקס/פס4, אחרי זה קבל עדכון דור הבא ל-XSX/פס5, שחרור סטים ואפילו שחרור סוויצ' שעובד בהזרמה. ואחרי כל זה הוא מכר סה"כ סביבות ה-4 מליון עותקים. לרמדי זה אחלה ורווחי, אבל לא בדיוק סופר מוכר.

אם קונטרול 2 פתאום יהפוך לסופר מוכר זה לא יהיה בגלל סטים, זה יהיה בגלל קונטרול 2. ואנחנו אפילו לא יודעים אם הוא יצא בכלל בסטים. פעמיים רמדי בחרו לא לשים את המשחק בסטים (לפחות בשיגור), יש סיבה למה הם הלכו ב-AW2 עם אפיק אחרי שקונטרול היה בלעדי לחנות של אפיק, כנראה שהם ראו את זה נכון פיננסית יותר מאשר לשגר בסטים. קונטרול הכניס יותר מ-100 מליון יורו והיה לו תקציב של 30 מליון יורו כך שהלך להם לא רע בכלל עם להיות בלעדיים לאפיק. אני גם אזכיר ש-AW2 היה המשחק הכי מוכר שלהם בזמן מקביל, כך שכנראה שלאורך זמן הוא יהיה המשחק הכי מוכר שלהם אי פעם.

אבל יאללה, אמן, שקונטרול 2 ימכור 15 מליון עותקים בסטים. לא יהיה מאושר ממני (אוקיי, סם לייק יהיה יותר מאושר ממני). מצידי שיהיה בלעדי לסטים, שידרוש 5080RTX מינימום, נשמע כמו חלום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 ספטמבר 2024, 18:37

תכלס, חבל שאין לנו Spilt למכירות של קונטרול בין האקסבוקס והפלייסטישן, מעניין לראות אם בעלי האקסבוקס שומרים נאמנות לרמדי גם אחרי שנגמרה תקופת הבלעדיות הזו.

לרמדי יש בר נמוך של מכירות מאז Max Payne, אבל כאילו, שאני מסתכל על קונטרול, אחד הדברים שמונעים ממני לחזור אליו, זה שהסביבות שלו ממש ממש משעממות לי את העין דבר שלא קרה לי במשחק רמדי מעולם. נכון שהסביבות תמיד רגילות יחסית, אבל אני לא זוכר מתי הכיוון האמנותי היה "משרדים, עם סביבות שנראות כמו קשקוש שילד בן 8 עשה בתוכנת Maya או משהו. רמדי הם אמנים, בסביבות סופר מפורטות ומושקעות, וכבר כתבתי פה שלדעתי הם אלה שהיו ההשראה לסביבות המצוינות/הסיפורים הסביבתים שראינו אחר כך בדד ספייס ומשחקי נוטי דוג, מרגישים את ההשפעה של רמדי עליהן בכל שניה שאתם משחקים, אז מבאס.

ההרגשה שלי היא שאם רק היית שם את הגיבורה של קונטרול, נגיד עוד פעם איזו עיר ניו יורקית או משהו, הוא היה הרבה יותר מעניין בעין ואנשים היו נותנים לו יותר צאנס.
(כן אני יודע שטכנית זה עדיין ניו יורק אבל.. הסגנון האמנותי לא משקף את זה)

קליימן זה מעודד לשמוע שיש יותר גיוון :-). אני אזהר עם הביקורת שלי כל עוד לא סיימתי אבל ממה ששיחקתי אפילו האויבים הרגישו דלי תקציב, הבאתם כוחות על מטורפים תנו לי יותר סוג אויבים להפעיל עליהם את הכוח שלי במקום את אותם מעפנים שאני רואה.

אני לא שופט אותם כי ברור לי שהיה להם המון נכסים מקוונטום ברייק, שהיו מוכנים לשימוש חוזר, וזה טיפשי לא להשתמש בהם והם עשו את ההכי טוב שאפשר במגבלות שלהם. היה להם לימון עם קונטרול מבחינת תקציב והם בהחלט עשו איתו לימונדה.

יש לי הרגשה שבגלל שקונטרול יותר זורם מאשר משחק אימה תובעני מנטלית כמו AW2 אז הם יכולים להצליח יותר והרבה יותר.

כנראה שזה אף פעם לא תהיה הצלחה שמגרדת את מקס פיין, כי איך אתה בדיוק עוקף IP שאפילו פוליטקאי כמו יאיר לפיד עוזב הכל כדי לשחק? איך עוקפים משחק שעשה את הbullet time ראשון בגיימינג והכי טוב? רמדי זכו בלוטו עם מקס פיין, אין הרבה צוותים כאלה שמביאים את המשחק הכי טוב שלהם על הפעם הראשונה, והם עשו את זה בגדול ומכרו אותו ישר לTake 2 אני מניח שאם הIP היה נשאר אצלם העתיד של רמדי היה שונה לגמרי והרבה יותר מיינסטרימי ממה שהוא היום. האור בקצה המנהרה? שמקס פיין 1 ו2 יכולים להתפוצץ כל כך חזק שזה איכשהו ישכנע את רמדי ללכת יותר ויותר בכיוון שלו במשחקים הבאים :-) כלומר ללכת שוב לעלילות המיינסטרמיות המגניבות :-)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 02 ספטמבר 2024, 19:31

קונטרול היה המשחק הראשון שלהם שלא הרגיש כמו aaa. מסכים לגבי הסביבות, הן turn off רציני. גם אלה של qb ובמידה רבה גם aw1 היו מונוטוניות, אבל קונטרול לקח את זה לשפל חדש. נכון שבהמשך יש קצת יותר גיוון, אבל לא ברמה המצופה. וסיימתי את המשחק עם 2 ה-dlc.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2024, 20:36

אולי זאת אחת הסיבות שהוא מכר מעט בשיגור אבל יש לו זנב ארוך, אנשים לא חשבו שהוא שווה 60$.

מצד שני AW2 הפקה מרשימה יותר ועולה מחיר מוזל ועדין יש לו דפוס מכירות דומה לקונטרול.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 02 ספטמבר 2024, 20:45

Klayman כתב:הפלטפורמה הכי 'קשובה' למשחקי אקשן Third Person, עם עלילות אימה/סטריינג'/על טבעי, מאוד Narrative driven ומאוד סינמטיים היא ה-PC? למה? מה תומך בדעה שלך? קונטרול הוא בכלל סוג של אקשן-מטרוידווניה. האם זה ז'אנר שמקורו ב-PC? אתה הרי מתחמק מהתייחסות לקונטרול ומדוע הוא לא ביצע טוב על הקונסולות - כי אתה יודע טוב מאוד, שתיאורטית, משחק אקשן Third Person כמוהו, שנראה טוב כמוהו, שזכה לשבחים שהוא זכה ולפרסים שהוא זכה, היה אמור למכור טוב מאוד שם. או שאם לא מוכרים בסטים אז לא מוכרים על הקונסולות וזה חוק טבע?

האם BMW לא קיבל את תמיכת השחקנים על ה-PC כי החברה שיצרה אותו מקורה במפתחי מובייל? קן לווין ו-Irrational יצרו במקור את System Shock2 ואז עברו לFreedom Force (הערת צד - משחק מעולה אפילו היום. שיחקתי בו לא מזמן שוב). האם Asgards Wrath הוא משחק שלא ראוי להתייחסות מכיוון שסאנזארו היא חברה עם שורשים עמוקים במשחקי קז'ואל, 3DS, IOS, VITA ועוד? אז מה? למי אני שואל שוב, למי אכפת, חוץ מטהרנים?

לנושא ה-CCU - הוא נותן משוב מיידי להצלחה וגודל הצלחת המשחק בפלטפורמה אחת ספציפית, שאתה החלטת שהיא החשובה ביותר בעולם, וזה בסדר. אבל שוב, בגדול, הוא לא רלוונטי ליומיום. אם משחק מכר מיליון עותקים בפלטפורמה X, הוא באורך של 10-15 שעות ואחרי שבועיים מספר ה CCU שלו צנח. מה זה אומר? כלום. משחק SP הוא לא משחק ש''צריך'' שיהיו לו המון אנשים מחוברים בו זמנית. אם נגיד חיכיתי לפאצ' ספציפי ונכנסתי לBMW רק אחרי שלושה-חמישה שבועות (עדיין במה שנקרא ''חלון השיגור'' של המשחק). אז מה? אני לא לקוח ששילם מחיר מלא? מה אכפת למפתחת בכלל אם הייתי אחד מ100,000 ששיחקו בארבעה ימים הראשונים או אחד מ2,000 ששיחקו אחרי חודש וחצי? היא קיבלה את המחיר המלא? היא שמחה וטובת לבב. CCU רלוונטי למשחקי MOBA, מולטי, Live Service, ושאר ירקות GaaS למיניהם.


כמו שיש ז'אנרים שמוכרים יותר בפלטפורמות מסויימות מאשר אחרות, כך גם יש אולפנים שהמשחקים שלהם יותר פופולאריים בפלטפורמה אחת מאשר השנייה.
לדעתי רמדי היא אולפן שכזה, למרות היעדרותם רבת השנים מהמחשב.

כאשר רמדי יוציאו משחק בסטים בשיגור נראה אם הערכתי מופרזת.

זה לא בא לענות למה קהל פלטפורמה אחרת לא קנה את המשחק בפלטפורמה שלו.
למה קונטרול לא מכר טוב בקונסולות? אני יכול רק לשער שמיכוון שרמדי הם שם לא שגור אצל שחקני הפלייסטיישן, QB התקבל באופן שלילי כך שזה גם השפיע על ההתלהבות של שחקני ה XBOX למשחק החדש שלהם, מצב טכני טעון שיפור בשיגור ואולי כנראה גם תזמון לא טוב. לא זוכר מה יצא סביבות קונטרול, אבל כמו שראינו עם AW2, בחירת תאריכי היציאה שלהם גרועה.

ה CCU נותן משוב מיידי בחנות שעליה התחלנו לדבר כמה חסרונה משפיע על המכירות של AW2.
אנשים לא מסתכלים על CCU של משחקי SP אחרי חודש. בוחנים את הסופ"ש הראשון והשני.
זה חלון הזמן שהנתון הזה יהיה הכי גבוה - ולפיו אפשר להעריך את היקף המכירות של המשחק. לא אמרתי שום דבר 'כנגד' מי שקונה או משחק את המשחק מחוץ לחלון.

כמו שידענו ש GOLLUM הוא כישלון חרוץ כי השיא שלו היה רק 700 איש, כמו שהבנו ש TLOU1 היה פספוס לאור שיא של 36אלף, ככה ניתן להעריך שיגורים של משחקים חדשים מכל הסוגים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2024, 21:59

אבל רמדי לא נעדרו שנים מהמחשב, כל המשחקים שלהם הגיעו למחשב ופעם אחרונה שמשחק רמדי יצא באיחור למחשב היה קוונטום ברייק לפני עשור.

מספר השחקנים שתראה לקונטרול 2 בסטים, אם הוא יצא בכלל בשיגור לסטים, לא יגיד לך כלום על המכירות שלו לעומת קונטרול 1. אם הוא יהיה זמין מהשיגור בסטים אז אנשים שנאלצו לקנות את הקודם בחנות של אפיק יוכלו לקנות אותו בסטים כך שאין בכלל ספק שיהיו לו יותר משתמשים ביום מאשר קונטרול 1 אם הוא יצא בשיגור, אפילו אם הוא ימכור פחות מקונטרול 1.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 02 ספטמבר 2024, 23:17

קאז אלה ערימות של תירוצים שאנחנו שומעים כל פעם שמשחק איכותי לא מוכר טוב.
למה קונטרול לא מכר טוב? בגלל התאריך שלו? תזמון לא טוב? מה יצא למען השם באוגוסט 2019 איתו? (עושה גוגל)
Bubsy: Paws on Fire!
אה! עכשיו אני יודע מה הרס לקונטרול את ההצלחה, שבדיוק בעולם מושלם יכלה להגיע Bubsy: Paws on Fire! היה שם ומנע מהם את זה.
אה, אוקיי יצא גם מאדן. אז מאדן הרס לו? זה תירוצים.

מה FC25 שיוצא בספטמבר יהרוס לכל המשחקים של ספטמבר את המכירות? זה תירוצים, ואיך סטים הפכה להיות פלטפורמה, כל כך חשובה להצלחה של המשחק?, פורטנייט לא על סטים לא ראיתי שזה עוצר אותו.אם הקהל הרחב היה רוצה לשחק בקונטרול הם היו מוצאים את הדרך.

נדב: כן, לAW2 היה הרבה יותר תקציב, אבל הוא משחק אימה, כאילו יש IP של משחקי אימה שהוא לא רזי ושבאמת הצליח במכירות? :( אולי רק THE LAST OF US אם נתעקש להגדיר אותו כמשחק אימה.. זה ז'אנר כזה שמוכר פסדר וכאילו לא מזמן הקאליסטו פרוטוקול פשטו ת'רגל , אבל כן זה תירוצים בדיוק כמו שקאז הביא :-)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 03 ספטמבר 2024, 08:12

Hypno כתב:
Klayman כתב:הפלטפורמה הכי 'קשובה' למשחקי אקשן Third Person, עם עלילות אימה/סטריינג'/על טבעי, מאוד Narrative driven ומאוד סינמטיים היא ה-PC? למה? מה תומך בדעה שלך? קונטרול הוא בכלל סוג של אקשן-מטרוידווניה. האם זה ז'אנר שמקורו ב-PC? אתה הרי מתחמק מהתייחסות לקונטרול ומדוע הוא לא ביצע טוב על הקונסולות - כי אתה יודע טוב מאוד, שתיאורטית, משחק אקשן Third Person כמוהו, שנראה טוב כמוהו, שזכה לשבחים שהוא זכה ולפרסים שהוא זכה, היה אמור למכור טוב מאוד שם. או שאם לא מוכרים בסטים אז לא מוכרים על הקונסולות וזה חוק טבע?

האם BMW לא קיבל את תמיכת השחקנים על ה-PC כי החברה שיצרה אותו מקורה במפתחי מובייל? קן לווין ו-Irrational יצרו במקור את System Shock2 ואז עברו לFreedom Force (הערת צד - משחק מעולה אפילו היום. שיחקתי בו לא מזמן שוב). האם Asgards Wrath הוא משחק שלא ראוי להתייחסות מכיוון שסאנזארו היא חברה עם שורשים עמוקים במשחקי קז'ואל, 3DS, IOS, VITA ועוד? אז מה? למי אני שואל שוב, למי אכפת, חוץ מטהרנים?

לנושא ה-CCU - הוא נותן משוב מיידי להצלחה וגודל הצלחת המשחק בפלטפורמה אחת ספציפית, שאתה החלטת שהיא החשובה ביותר בעולם, וזה בסדר. אבל שוב, בגדול, הוא לא רלוונטי ליומיום. אם משחק מכר מיליון עותקים בפלטפורמה X, הוא באורך של 10-15 שעות ואחרי שבועיים מספר ה CCU שלו צנח. מה זה אומר? כלום. משחק SP הוא לא משחק ש''צריך'' שיהיו לו המון אנשים מחוברים בו זמנית. אם נגיד חיכיתי לפאצ' ספציפי ונכנסתי לBMW רק אחרי שלושה-חמישה שבועות (עדיין במה שנקרא ''חלון השיגור'' של המשחק). אז מה? אני לא לקוח ששילם מחיר מלא? מה אכפת למפתחת בכלל אם הייתי אחד מ100,000 ששיחקו בארבעה ימים הראשונים או אחד מ2,000 ששיחקו אחרי חודש וחצי? היא קיבלה את המחיר המלא? היא שמחה וטובת לבב. CCU רלוונטי למשחקי MOBA, מולטי, Live Service, ושאר ירקות GaaS למיניהם.


כמו שיש ז'אנרים שמוכרים יותר בפלטפורמות מסויימות מאשר אחרות, כך גם יש אולפנים שהמשחקים שלהם יותר פופולאריים בפלטפורמה אחת מאשר השנייה.
לדעתי רמדי היא אולפן שכזה, למרות היעדרותם רבת השנים מהמחשב.

כאשר רמדי יוציאו משחק בסטים בשיגור נראה אם הערכתי מופרזת.

זה לא בא לענות למה קהל פלטפורמה אחרת לא קנה את המשחק בפלטפורמה שלו.
למה קונטרול לא מכר טוב בקונסולות? אני יכול רק לשער שמיכוון שרמדי הם שם לא שגור אצל שחקני הפלייסטיישן, QB התקבל באופן שלילי כך שזה גם השפיע על ההתלהבות של שחקני ה XBOX למשחק החדש שלהם, מצב טכני טעון שיפור בשיגור ואולי כנראה גם תזמון לא טוב. לא זוכר מה יצא סביבות קונטרול, אבל כמו שראינו עם AW2, בחירת תאריכי היציאה שלהם גרועה.

ה CCU נותן משוב מיידי בחנות שעליה התחלנו לדבר כמה חסרונה משפיע על המכירות של AW2.
אנשים לא מסתכלים על CCU של משחקי SP אחרי חודש. בוחנים את הסופ"ש הראשון והשני.
זה חלון הזמן שהנתון הזה יהיה הכי גבוה - ולפיו אפשר להעריך את היקף המכירות של המשחק. לא אמרתי שום דבר 'כנגד' מי שקונה או משחק את המשחק מחוץ לחלון.

כמו שידענו ש GOLLUM הוא כישלון חרוץ כי השיא שלו היה רק 700 איש, כמו שהבנו ש TLOU1 היה פספוס לאור שיא של 36אלף, ככה ניתן להעריך שיגורים של משחקים חדשים מכל הסוגים.


לנושא רמדי וה-PC: אתה מדבר על תחושות, אנרגיות ותכף נגיע לקריסטלים. אם אין לך משהו קונקרטי להציג, הנקודה שלך לא רלוונטית.

קונטרול: כמו שנדב אמר - AW2 מציג נתוני מכירות דומים מאוד. (רמדי, אגב, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בפינלנד - אז אם ממש מעניין אותך, אפשר לקרוא דוחות כספיים שלה ולראות בדיוק את המכירות וכו').

CCU - מאוד נחמד שאתה החלטת לבחון את הסופ''ש הראשון והשני, בחנות אחת ולהסיק מסקנות ממנו. בפועל, משחקי סינגל, כמו שכבר הסברתי, צריכים שאנשים ירכשו אותם במחיר כמה שיותר קרוב למלא. אם הצליחו בכך, לאף אחד לא אכפת מנתון ה CCU. אם את רוב העותקים מכרו בשבוע הרביעי או החמישי או יודע מה? השבוע השביעי (אבל במחיר מלא!) כי רק אז התפשטה השמועה? או הגיע איזה פאצ' שממש שיפר את הביצועים? ואם בכלל הוא לא משחק שמוכר ערימות במכה אלא קצת פחות, אבל לאורך זמן? אז הנתון לא רלוונטי. בקיצור, חדל קשקשת. אתה החלטת שמדובר באיזה נתון מאוד חשוב למשחקי SP, למרות שהוא לא ,ולא הצלחת להביא סיבה למה הוא חשוב, ולא מכירות והכנסות מהמשחק עצמו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ספטמבר 2024, 15:04

ומן הסתם שיהיה למשחק CCU גבוה משמעותית מקונטרול 1, הרי משתמשי סטים קבלו אותו מאוחר כך שהרבה מהאנשים שהיו מעדיפים לקנות בסטים כבר קנו אותו באפיק או באחת הקונסולות. היה לקונטרול רק איזה 9000 שחקנים בשיא, זה לא מספר שיהיה לקונטרול 2 קשה לשבור. אני בטוח שרובנו (אני, קליימן, לאסקין, סטיק) היינו קונים אותו בסטים אם הוא היה משוגר שם אבל בסוף קנינו אותו במקומות אחרים בגלל שהוא לא היה זמין. הרי סטים היא הספרית DEFAUL של רובנו.

כלומר הנתונים של סטים יהיו טובים משמעותית, VALVE יהנו מזה, אבל לא בטוח שהמכירות סה"ב יהיו גבוהות יותר אלה מעבר של יוזרים שהיו קונים בפלייסטיישן ואפיק לסטים. אני חושב שאתה משליך יותר מדי על הפנטיות "אני לא נוגע בלאנצ'ר שהוא לא סטיםםםםם!!!!11!!" שלך שלא קיימת אצל רוב האנשים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 ספטמבר 2024, 15:45

DrKeo כתב:אני בטוח שרובנו (אני, קליימן, לאסקין, סטיק) היינו קונים אותו בסטים אם הוא היה משוגר שם אבל בסוף קנינו אותו במקומות אחרים בגלל שהוא לא היה זמין. הרי סטים היא הספרית DEFAUL של רובנו.


לא אני :)
אני מעדיף לרכוש מאפיק כי הם נותנים יותר אחוזים למפתחים, אלא אם מדובר במשחק עם פוטנציאל למודים שיכולים לעניין אותי.

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 03 ספטמבר 2024, 20:48

DrKeo כתב:אבל רמדי לא נעדרו שנים מהמחשב, כל המשחקים שלהם הגיעו למחשב ופעם אחרונה שמשחק רמדי יצא באיחור למחשב היה קוונטום ברייק לפני עשור.

מספר השחקנים שתראה לקונטרול 2 בסטים, אם הוא יצא בכלל בשיגור לסטים, לא יגיד לך כלום על המכירות שלו לעומת קונטרול 1. אם הוא יהיה זמין מהשיגור בסטים אז אנשים שנאלצו לקנות את הקודם בחנות של אפיק יוכלו לקנות אותו בסטים כך שאין בכלל ספק שיהיו לו יותר משתמשים ביום מאשר קונטרול 1 אם הוא יצא בשיגור, אפילו אם הוא ימכור פחות מקונטרול 1.

הם נעדרו מאז שAW1 הפך לבלעדי ועד שגרסת המחשב לבסוף יצא. ואז שוב עם QB שלא היה ידוע אם יגיע למחשב בכלל.
ועם קונטרול וAW2 הם היו מסונדלים לחנות מינורית שפוגעת במכירות.

ההשוואה לא תהיה בין קונטרול 2 ל 1, היא תהיה עם משחקים דומים שיצאו בסטים.

התרחיש הכי ברור: המשחק הבא לפחות באותו תקציב כמו AW2, המכירות על הקונסולה בערך אותו דבר, ורמדי יודיעו שהמשחק החזיר XX% מההשקעה הרבה יותר מהר מהמשחק קודם. או שהם פשוט ידברו ישירות על תרומת סטים למכירות.

Klayman כתב:

לנושא רמדי וה-PC: אתה מדבר על תחושות, אנרגיות ותכף נגיע לקריסטלים. אם אין לך משהו קונקרטי להציג, הנקודה שלך לא רלוונטית.

קונטרול: כמו שנדב אמר - AW2 מציג נתוני מכירות דומים מאוד. (רמדי, אגב, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בפינלנד - אז אם ממש מעניין אותך, אפשר לקרוא דוחות כספיים שלה ולראות בדיוק את המכירות וכו').

CCU - מאוד נחמד שאתה החלטת לבחון את הסופ''ש הראשון והשני, בחנות אחת ולהסיק מסקנות ממנו. בפועל, משחקי סינגל, כמו שכבר הסברתי, צריכים שאנשים ירכשו אותם במחיר כמה שיותר קרוב למלא. אם הצליחו בכך, לאף אחד לא אכפת מנתון ה CCU. אם את רוב העותקים מכרו בשבוע הרביעי או החמישי או יודע מה? השבוע השביעי (אבל במחיר מלא!) כי רק אז התפשטה השמועה? או הגיע איזה פאצ' שממש שיפר את הביצועים? ואם בכלל הוא לא משחק שמוכר ערימות במכה אלא קצת פחות, אבל לאורך זמן? אז הנתון לא רלוונטי. בקיצור, חדל קשקשת. אתה החלטת שמדובר באיזה נתון מאוד חשוב למשחקי SP, למרות שהוא לא ,ולא הצלחת להביא סיבה למה הוא חשוב, ולא מכירות והכנסות מהמשחק עצמו.



אמרתי שזו הערכתי, ואמרתי שנחכה למשחק שהם יוציאו ואז נראה. מה אתה רוצה יותר?

אני יודע דבר אחד: אולפן שמשקיע ועושה path tracing למשחק שלו זה אולפן שמסמן שהוא יודע איפה הבייס שלו נמצא.

אני יודע עוד דבר: חנות EGS היא חנות מינורית עד גיחוך במכירות משחקים.
אתה ונדב אומנם אוהבים לטאטא את זה מתחת לשטיח, אבל כל שנה אפיק בעצמה מציגה לנו את האקדח המעשן של עד כמה החנות לא רלוונטית.
אז לא, לא מדובר ב'פנטזיה' שלי. חנות שמשתמשיה שמו בה 310 מיליון דולר על משחקי צד ג' בכל 2023 היא חנות שאין מה לחפש בה. כסף לא עושים שם.

אתם חושבים שהמגבלה היא המשחק עצמו; אני חושב שהמגבלה היא החנות. זה הכל. וכשרמדי יוציאו משחק בסטים בשיגור נדע יותר טוב איפה הייתה המגבלה.

לגבי CCU - אני לא מבין מה חורה לך. כמו שאפשר להעריך מכירות לפי מס' ביקורות, כך אפשר להעריך לפי CCU. אתה יכול לא לאהוב את זה, אבל אי אפשר להתכחש לזה.
בפועל, אנשים שמתלהבים ממשחק משחקים בו בשיגור. אנשים ממשיכים לקנות אותו גם חודשים אחרי? אחלה. מי דיבר על זה בכלל?

עוד פעם 'בחנות אחת'? הרי אנחנו מדברים על ההשפעה התיאורטית על המכירות אם AW2 היה זמין דרך סטים בשיגור..

אולי תגיד שגם לא צריך להתייחס לנתוני NPD בחודש הראשון, כי המשחק ימכור גם בשני ובשלישי? יופי לו. ההיסטוריה מלמדת שרוב הכמות נמכרת בחודש הראשון.

CCU הוא עוד אומדן שיכול להעיד ולהצביע על הצלחת משחק וגודלה. יש קורלציה. ובזכות זה שזה נתון פומבי ובזמן אמת הוא גדל בפופולאריות. אתה יכול לראות איך לכל משחק גדול עושים באינטרנט דיונים וסקרים על CCU, כולל משחקי SP.

אם HL3 יוצא ועושה שיא שחקנים של 20,000 בשבועיים הראשונים אז יודעים מכך שהמשחק כישלון קופתי. כי זה טבע הדברים - מכירות טובות יתבטאו בגל של אנשים שרוצים לשחק במשחק קרוב להשקתו.

אתה תמיד יכול לעקוב אחרי המיקומים בטבלת המכירות של סטים אם מדד ה CCU כה מפריע לך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ספטמבר 2024, 21:27

התקציב של AW2 היה 50 מליון יורו + 20 מליון יורו לשיווק. התקציב של קונטרול 2 הוכרז כ-50 מליון יורו אבל יש כוכבית. אנפרנה נכנסו לפני שבוע כמסיעים למימון, 50% ימומן על ידם ו-50% על ידי 505 שגם הפיצו את קונטרול 1. אבל לא ברור אם בעקבות זה התקציב גדל. גם מודל התשלום של רמדי השתנה כי הם מקבלים מהחלק של אנפרנה אחוז על כל עותק שימכר וברגע שהמשחק יחזיר את התקציב שלו האחוז שלהם יגדל ויהיה גדול משל אנפרנה. מה שהולך עם החלוקה של ה-50% של 505 לא ברור. ב-AW2 כל ההכנסות הולכות לאפיק עד שהמשחק מחזיר את ההשקעה ואז כל ההכנסות הולכות לרמדי. כלומר יש להם עם אנפרנה הכנסות מהעותק הראשון.

כלומר לקונטרול 2 לאו דווקא יהיה תקציב זהה לAW2 (למרות שכרגע הוא זהה) והמודל revenue שונה כך שיהיה קשה להסיק מזה מסקנות אלה אם רמדי יחליטו לחלוק משהו שיעזור לנו, וכמובן שיש סיכוי כי הם חברה ציבורית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 06 ספטמבר 2024, 10:22

Hypno כתב:
אמרתי שזו הערכתי, ואמרתי שנחכה למשחק שהם יוציאו ואז נראה. מה אתה רוצה יותר?

אני יודע דבר אחד: אולפן שמשקיע ועושה path tracing למשחק שלו זה אולפן שמסמן שהוא יודע איפה הבייס שלו נמצא.

אני יודע עוד דבר: חנות EGS היא חנות מינורית עד גיחוך במכירות משחקים.
אתה ונדב אומנם אוהבים לטאטא את זה מתחת לשטיח, אבל כל שנה אפיק בעצמה מציגה לנו את האקדח המעשן של עד כמה החנות לא רלוונטית.
אז לא, לא מדובר ב'פנטזיה' שלי. חנות שמשתמשיה שמו בה 310 מיליון דולר על משחקי צד ג' בכל 2023 היא חנות שאין מה לחפש בה. כסף לא עושים שם.

אתם חושבים שהמגבלה היא המשחק עצמו; אני חושב שהמגבלה היא החנות. זה הכל. וכשרמדי יוציאו משחק בסטים בשיגור נדע יותר טוב איפה הייתה המגבלה.

לגבי CCU - אני לא מבין מה חורה לך. כמו שאפשר להעריך מכירות לפי מס' ביקורות, כך אפשר להעריך לפי CCU. אתה יכול לא לאהוב את זה, אבל אי אפשר להתכחש לזה.
בפועל, אנשים שמתלהבים ממשחק משחקים בו בשיגור. אנשים ממשיכים לקנות אותו גם חודשים אחרי? אחלה. מי דיבר על זה בכלל?

עוד פעם 'בחנות אחת'? הרי אנחנו מדברים על ההשפעה התיאורטית על המכירות אם AW2 היה זמין דרך סטים בשיגור..

אולי תגיד שגם לא צריך להתייחס לנתוני NPD בחודש הראשון, כי המשחק ימכור גם בשני ובשלישי? יופי לו. ההיסטוריה מלמדת שרוב הכמות נמכרת בחודש הראשון.

CCU הוא עוד אומדן שיכול להעיד ולהצביע על הצלחת משחק וגודלה. יש קורלציה. ובזכות זה שזה נתון פומבי ובזמן אמת הוא גדל בפופולאריות. אתה יכול לראות איך לכל משחק גדול עושים באינטרנט דיונים וסקרים על CCU, כולל משחקי SP.

אם HL3 יוצא ועושה שיא שחקנים של 20,000 בשבועיים הראשונים אז יודעים מכך שהמשחק כישלון קופתי. כי זה טבע הדברים - מכירות טובות יתבטאו בגל של אנשים שרוצים לשחק במשחק קרוב להשקתו.

אתה תמיד יכול לעקוב אחרי המיקומים בטבלת המכירות של סטים אם מדד ה CCU כה מפריע לך.


אולפן שעושה Path Tracing הוא אולפן שתמיד עובד בחזית הגרפיקה האפשרית, ורמדי, תמיד היו שם. זה לא משנה את העובדה שגרסאות ה-PS5 ו XSX נראות מעולה.

- הCCU לא חורה לי כנתון. אתה מוזמן להמשיך לקדש אותו כדבר הרלוונטי ביותר. פשוט אל תצפה שכולם יקפצו אחריך לתוך הבריכה הזאת.
- ''עוד פעם 'בחנות אחת'? '' כן. כי CCU בחנות אחת, פופולרית ככל שתהיה, לא מספיק לבדו כדי להגיד מה מצב המכירות הכללי של המשחק.
- החנות של אפיק לא מוכרת מספיק? חבל שואלב לא שמה קצת כסף על פיתוח משחקים צד ג', בתור בעלת החנות הגדולה והמרוויחה בעולם ה-PC. הם רק יודעים לגזור קופון. לא ''To give back'', כך נראה. אז נראה שיש כאלה ששמים את הכסף איפה שהערכים שלהם, ויש כאלה שרק גוזרים קופון ונותנים לפאנבוייז לנהל עבורם מלחמות פלטפורמה מיותרות ברשת. בלי אפיק, לא היה AW2. זה נאמר עשרות פעמים ע''י רמדי. אתה טוען שהם משקרים? האם אפיק צריכה לשים את AW2 בסטים? אולי גם את פורטנייט? רק תזכיר לי מתי משחקי ואלב מגיעים ללאנצ'ר של אפיק. צבוע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 06 ספטמבר 2024, 12:40

Klayman כתב:

אולפן שעושה Path Tracing הוא אולפן שתמיד עובד בחזית הגרפיקה האפשרית, ורמדי, תמיד היו שם. זה לא משנה את העובדה שגרסאות ה-PS5 ו XSX נראות מעולה.

- הCCU לא חורה לי כנתון. אתה מוזמן להמשיך לקדש אותו כדבר הרלוונטי ביותר. פשוט אל תצפה שכולם יקפצו אחריך לתוך הבריכה הזאת.
- ''עוד פעם 'בחנות אחת'? '' כן. כי CCU בחנות אחת, פופולרית ככל שתהיה, לא מספיק לבדו כדי להגיד מה מצב המכירות הכללי של המשחק.
- החנות של אפיק לא מוכרת מספיק? חבל שואלב לא שמה קצת כסף על פיתוח משחקים צד ג', בתור בעלת החנות הגדולה והמרוויחה בעולם ה-PC. הם רק יודעים לגזור קופון. לא ''To give back'', כך נראה. אז נראה שיש כאלה ששמים את הכסף איפה שהערכים שלהם, ויש כאלה שרק גוזרים קופון ונותנים לפאנבוייז לנהל עבורם מלחמות פלטפורמה מיותרות ברשת. בלי אפיק, לא היה AW2. זה נאמר עשרות פעמים ע''י רמדי. אתה טוען שהם משקרים? האם אפיק צריכה לשים את AW2 בסטים? אולי גם את פורטנייט? רק תזכיר לי מתי משחקי ואלב מגיעים ללאנצ'ר של אפיק. צבוע.


הבנת הנקרא אמרת?

מה הקשר איך גרסאות הקונסולה נראות? ביקשת עדות למה אני חושב שהבייס של רמדי נמצא על המחשב.
אולפן שמקדיש משאבים לעשות path tracing שזמין רק במחשב = האולפן חושב שהמחשב ממש חשוב לו.
כלומר, שם נמצא אחוז רוכשים הפוטנציאלי גדול/הרב ביותר לדעתו.

תעבור על רשימת המשחקים שמציעים PT על המחשב - האם ניתן להגיד על האולפנים האלה שהבייס שלהם נמצא על המחשב? כן. למה שזה לא יהיה תקף לרמדי?

לפי ההתייחסות לנתוני CCU ע"י קהל השחקנים הרחב וע"י אנשים בתעשייה - מסתמן שמדובר בנתון חשוב ויעיל.

לא דיברנו על מצב המכירות הכללי של AW2. דיברנו על המכירות שלו על המחשב, והאם לבלעדיות לחנות של אפיק יש השפעה שלילית לא מבוטלת על המכירות במחשב. ולכן CCU בסטים הוא מדד טוב להערכת כלל המכירות על המחשב.
כל בר-דעת מסתכל על נתוני revenue של 310 מיליון דולר על כל משחקי צד ג' ב EGS עבור שנת 2023 כולה (שווה ערך למכירת 5.2 מיליון עותקים ב60דולר)
ומבין שמדובר באפיק כספי מינורי עד מאוד.

לאור הנתונים האלה אצלי מתחזקת ההערכה שהבלעדיות ל EGS פוגעת בהיקף המכירות האפשרי של AW2 על המחשב.
אתה אומר שגם אם הוא היה זמין בסטים הוא לא היה מוכר טוב יותר סהכ על המחשב באופן ראוי לציון. אז נחכה למשחק הבא של רמדי שישוגר בסטים ונקווה שנקבל מידע שיחזק את אחת ההערכות.

ואלב שמה כסף על פיצ'רים, תשתיות ופיתוחים שבאים לעזור לכלל המפתחות על הפלטפורמה.
אדם שמסתכל על סטים וחושב שהיא לא 'נותנת בחזרה' נותן לדברים לא-אובייקטיביים לצבוע לו את המציאות.

אתה רוצה שואלב תממן משחק צד ג' בתנאי שהוא לא יהיה זמין באף חנות אחרת? אתה לא תצעק 'מונופול דורסני' אחר כך?

נכון. בלי אפיק לא היה AW2. לא אמרתי דבר אחד כנגד זה. הם מימנו את המשחק.
אני רק אומר שלצערנו זה מגיע עם תופעת לוואי שהיא, להערכתי, פגיעה בפוטנציאל המכירות של המשחק על המחשב.

אם אני הייתי בעמדה של אפיק ורואה את הנתונים של החנות, ולאור 'אי-הצלחת' טקטיקת הבלעדיים (כפי שסוויני בעצמו הכיר לאחרונה), אני הייתי מפיץ את המשחק גם דרך סטים אחרי שAW2 מסיים להחזיר 100% מההשקעה של אפיק.

אגב, מעניין לדעת אם ה DLC של AW2 גם ממומנים ע"י אפיק. והאם הנתונים של רמדי של %מתקציב המשחק שהוחזר כוללים גם את עלויות ה DLC.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 06 ספטמבר 2024, 13:18

כן. הבנת הנקרא. קיאו ואני דיברנו על כלל המכירות של רמדי. לא ספציפית פר המחשב. אני אמרתי שאני חושב שאם המשחק היה בסטים, אז זה היה מוסיף עוד 20-50 אלף עותקים, בהערכה (והמשתמע מכך שלא היה משנה יותר מדי את תמונת המכירות). אז כן. הבנת הנקרא. אחרי שהוכחתי אותך כמה וכמה פעמים, ניסית גם, אבל לא הצלחת. בשום שלב לא דיברתי אך ורק על המכירות על המחשב. סורי. נסה שנית.

לא הייתי צועק ''מונופול דורסני'', אם ואלב הייתה מממנת משחקים. יש לה כנראה הרבה יותר כסף מאפיק לעשות זאת. במה בדיוק היא ''נותנת בחזרה''? בכך שהיא יוצרת פיצ'רים שהם בלעדיים לסטים וסוגרת את כל המפתחות בתוך הגן הסגור והנחמד שלה ? (ואח''כ גייב הולך ובוכה שמייקרוסופט היא מונופול דורסני שלא ייתן לקהל להתקין סטים על המחשב שלו - כשבינתיים ואלב שוברת את היכולת לייבא משחקים ל-GOG GALAXY באופן תדיר, כדוגמא).

ואם אנחנו מסכימים שבלי אפיק לא היה AW2, אז כן, זכותם המלאה לא לשים את המשחק ש*הם מימנו*, בחנות המתחרה, שלא בדיוק מראה שהיא מוכנה ליחסי הדדיות כלשהם. הרי פעם מזמן, היה כאן אחד בשם קאזז, שאמר שאפיק צריכה לממן משחקים. ואז כשהיא מימנה אותם והפיצה אותם בחנות שלה, הוא החליט שזה גם לא מספיק טוב משום מה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 06 ספטמבר 2024, 16:55

Klayman כתב:אני אמרתי שאני חושב שאם המשחק היה בסטים, אז זה היה מוסיף עוד 20-50 אלף עותקים, בהערכה (והמשתמע מכך שלא היה משנה יותר מדי את תמונת המכירות). אז כן. הבנת הנקרא.


ועל זה הגבתי. על ההערכה שלך כמה סטים הייתה תורמת למכירות על המחשב. ולכן דיברתי על CCU בסטים שנותן הערכה להיקף המכירות. ואז אתה מלין למה אני מתמקד על חנות אחת. אז כן. הבנת הנקרא.

ומה לגבי הבייס של רמדי ואיפה הוא נמצא? אתה בדיעה שרמדי השקיעו ב PT למחשב בד בבד עם ההערכה שהלקוחות שלהם נמצאים על הפלייסטיישן?

Klayman כתב:לא הייתי צועק ''מונופול דורסני'', אם ואלב הייתה מממנת משחקים. יש לה כנראה הרבה יותר כסף מאפיק לעשות זאת. במה בדיוק היא ''נותנת בחזרה''? בכך שהיא יוצרת פיצ'רים שהם בלעדיים לסטים וסוגרת את כל המפתחות בתוך הגן הסגור והנחמד שלה ? (ואח''כ גייב הולך ובוכה שמייקרוסופט היא מונופול דורסני שלא ייתן לקהל להתקין סטים על המחשב שלו - כשבינתיים ואלב שוברת את היכולת לייבא משחקים ל-GOG GALAXY באופן תדיר, כדוגמא).

לשלם את ה100 דולר (או כמה שהסכום הוא) כדי להפיץ את המשחק שלך בסטים זה לא גן סגור..
כמה חנויות מאפשרות לך למכור מפתח של החנות באתר המפתחת ובכך לתת 0% עמלה לואלב?
אתה יכול לקנות סטים דק ולהתקין ווינדוס.

אתה לא סותר את עצמך? אתה מזדעק על פיצ'רים ש'סוגרים את המפתחות בגן סגור', אבל לא היית מזדעק אם היו מממנים משחקים שיהיו זמינים רק בתוך הגן הזה? לא מסתדר.

Klayman כתב:ואם אנחנו מסכימים שבלי אפיק לא היה AW2, אז כן, זכותם המלאה לא לשים את המשחק ש*הם מימנו*, בחנות המתחרה, שלא בדיוק מראה שהיא מוכנה ליחסי הדדיות כלשהם. הרי פעם מזמן, היה כאן אחד בשם קאזז, שאמר שאפיק צריכה לממן משחקים. ואז כשהיא מימנה אותם והפיצה אותם בחנות שלה, הוא החליט שזה גם לא מספיק טוב משום מה.

ברור שזו זכותם. כמו שברור שלבלעדיות הזו יש השפעה על מכירות המשחק. זו לא התרסה להגיד את האמת היבשה. לפחות עד שהמשחק הבא של רמדי יגיע ונראה איך הוא ימכור. למרות שגם אז יהיה אפשר להגיד שזה לא משחק אימה אז בוודאי שימכור יותר טוב או ווטאבר.

אכן, דרך פעולה של מימון משחקים עדיפה על קניית בלעדיות באמצע-סוף הפיתוח. אבל אם תשאל אותי, ברגע שאפיק רואים ש AW2 לא מביא לנסיקה ב EGS, זה יפעל לטובת אפיק אם הם יתחילו למכור את המשחק בסטים אחרי שהם מחזירים את ההשקעה במימון המשחק. זה ייתן להם PR חיובי, זה ישפר את היחסים עם רמדי, זה יביא ליותר אולפנים לשקול מימון דרך אפיק (אם אפיק רוצים להמשיך לממן משחקים), ואפיק עצמם ירוויחו קאט מהמכירות בסטים.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 06 ספטמבר 2024, 18:09

את הפדיחות שלך בענייני הבנת הנקרא כבר עשית, נראה לי שכבר לא נעים להמשיך להביך אותך, ואני גם לא בטוח שאם אסביר בפעם המאה, גם תבין.

לגבי ואלב -
בניגוד אליך, אני מסוגל להחזיק שתי מחשבות שונות בראש. אחת - ואלב יכולה לממן משחקי צד ג' ושיהיו בלעדיים בסטים.
שתיים - ואלב עושה כל שביכולתה להחזיק את הלקוחות, המפתחות ובעצם כל אקוסיסטם המחשב האישי, בתוך הבית שלה, שלא יזוזו ממנו.

לא שיחקת ב AW2. הוא לא רק "משחק אימה" - הוא פשוט משחק מאוד מוזר. אני אהבתי את זה, ואני אוהב את רמדי, אבל אפילו בשבילי זה היה בפעמים בודדות קצת יותר מדי. אז לא, אני לא חושב שלמשחק היה. פוטנציאל מכירות ענק. גם את זה כבר הסברתי כמה פעמים....

לגבי הפצה בסטים של משחקים במימון מלא של אפיק - סבבה. כשואלב יביאו את המשחקים שלהם לחנות אחרת בpc, נדבר. עד אז, חדל להיות צבוע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי Hypno » 06 ספטמבר 2024, 19:11

נופ. הפדיחה אצלך. נתת הערכה לכמה עותקים AW2 היה מוכר על סטים אם היה משוגר שם אז הגבתי לזה.
אתה משום מה חפרת על מכירות בקונסולה של קונטרול, ולבסוף נתתי את דעתי למה המשחק לא הצטיין במכירות שם.

אז לסיכום: ה 20-50 אלף עותקים שהערכת ש AW2 היה מוכר בסטים (LTD? עד עכשיו?), אני מעריך שהוא היה עושה נתון CCU של 20-50 אלף בתקופת השיגור.

השאלה היא לא המחשבות. השאלה למה אתה מזדעק על פיצ'רים שסטים עושה כדי לשרת את הלקוחות של סטים, אבל שלא תזדעק על סטים מממנים משחקים שיהיו זמינים בלעדית בסטים.

מלבד זה שבעבר ואלב הפיצה משחקים שלה בחנויות אחרות, אין שום הגיון שואלב תפיץ בחנות אחרת כי היא כבר מגיעה לכל הלקוחות שהיא יכולה להגיע אליהם.
מאידך, מי שלא מוכר את המשחק שלו בסטים יש לו סיבה טובה מאוד למה להביא את המשחק שלו לפלטפורמה המובילה. הגיון עסקי פשוט.

האם אתה קורא לקאפקום צבועים כי הם משחררים את המשחקים שלהם בסטים אך לא ב EGS?

אבל אתה רוצה למנוע מרמדי מכירות נוספות (קטנות ככל שיהיו לדעתך) כי אתה עושה פרצוף כי כביכול אפיק 'מתכופפים' אבל ואלב לא מחזירה באותה מטבע?
נו באמת.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא Remedy הרשמי

הודעהעל ידי glass man » 06 ספטמבר 2024, 19:34

אבל קאז אתה מצייר את זה כאילו הצלחת המשחק או כישלון שלו על הPC תלויה רק בזה שמשחק נמצא בסטים או לא נמצא בסטים וכאילו סטים תהפוך כל משחק שיגיע אליה להצלחה.

ביונטה 1 וונקוויש היו כישלון במכירות (עד כדי כך שנינטנדו היתה צריכה לממן 2 המשכים וונקויש מעולם לא קיבל אחד) וסטים לא בדוק הפכה אותם למשחקים מצליחים,שסוף סוף הגיעו אליה, למה? כי אין קשר לסטים, או לפעמים, אפילו לאיכות המשחק, לפעמים משחק איכותי הוא פשוט מאוד נישתי ואין לו Wow factor שיכול להפוך אותו להצלחה מסחרית, או שהמפתחת שלו לא יודעת להראות לגיימרים למה הם צריכים להתלהב ממנו.

על זה אני לפחות מתווכח איתך כל הזמן שסטים עולה לדיון, כי אתה מתעלם כל פעם שמראים לך משחקים שהפכו להצלחה כבירה בלי סטים (פורטנייט) ומשחקים כמו ביונטה, וונקוייש שלא הפכו להצלחה על סטים.

עריכה: היה לי פה קטע שכתבתי שהיטמן 3 לא היה הצלחה מסחרית, אבל מסתבר שהוא שבר את שיאי הרווחיות אז מחקתי חחח, אבל עדיין אין קשר לזה שהיטמן 3 הגיע לסטים, ומשחקים מצליחים ונכשלים על סטים, אפשר לקחת את הדוגמא של היטמן גם כדי להוכיח שאפיק דווקא יכולים להביא בלעדים מצליחים ושהם לא חייבים להיות על סטים בכלל!. משחק שנועד להצלחה הימנעות מסטים לא תמנע ממנו הצלחה זו עובדה, והנה שנינו קיבלנו הוכחה לזה עם היטמן.

יש רק משחק אחד בעולם שייכשל אם לא יגיע לסטים וזה Half life 3 וזה רק כי 100% מהקהל שלו נמצא בסטים ולוקח את זה כמובן מאליו שיגיע אליה, על היתר אין השפעה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים