DrKeo כתב:אבל רמדי לא נעדרו שנים מהמחשב, כל המשחקים שלהם הגיעו למחשב ופעם אחרונה שמשחק רמדי יצא באיחור למחשב היה קוונטום ברייק לפני עשור.
מספר השחקנים שתראה לקונטרול 2 בסטים, אם הוא יצא בכלל בשיגור לסטים, לא יגיד לך כלום על המכירות שלו לעומת קונטרול 1. אם הוא יהיה זמין מהשיגור בסטים אז אנשים שנאלצו לקנות את הקודם בחנות של אפיק יוכלו לקנות אותו בסטים כך שאין בכלל ספק שיהיו לו יותר משתמשים ביום מאשר קונטרול 1 אם הוא יצא בשיגור, אפילו אם הוא ימכור פחות מקונטרול 1.
הם נעדרו מאז שAW1 הפך לבלעדי ועד שגרסת המחשב לבסוף יצא. ואז שוב עם QB שלא היה ידוע אם יגיע למחשב בכלל.
ועם קונטרול וAW2 הם היו מסונדלים לחנות מינורית שפוגעת במכירות.
ההשוואה לא תהיה בין קונטרול 2 ל 1, היא תהיה עם משחקים דומים שיצאו בסטים.
התרחיש הכי ברור: המשחק הבא לפחות באותו תקציב כמו AW2, המכירות על הקונסולה בערך אותו דבר, ורמדי יודיעו שהמשחק החזיר XX% מההשקעה הרבה יותר מהר מהמשחק קודם. או שהם פשוט ידברו ישירות על תרומת סטים למכירות.
Klayman כתב:
לנושא רמדי וה-PC: אתה מדבר על תחושות, אנרגיות ותכף נגיע לקריסטלים. אם אין לך משהו קונקרטי להציג, הנקודה שלך לא רלוונטית.
קונטרול: כמו שנדב אמר - AW2 מציג נתוני מכירות דומים מאוד. (רמדי, אגב, היא חברה ציבורית שנסחרת בבורסה בפינלנד - אז אם ממש מעניין אותך, אפשר לקרוא דוחות כספיים שלה ולראות בדיוק את המכירות וכו').
CCU - מאוד נחמד שאתה החלטת לבחון את הסופ''ש הראשון והשני, בחנות אחת ולהסיק מסקנות ממנו. בפועל, משחקי סינגל, כמו שכבר הסברתי, צריכים שאנשים ירכשו אותם במחיר כמה שיותר קרוב למלא. אם הצליחו בכך, לאף אחד לא אכפת מנתון ה CCU. אם את רוב העותקים מכרו בשבוע הרביעי או החמישי או יודע מה? השבוע השביעי (אבל במחיר מלא!) כי רק אז התפשטה השמועה? או הגיע איזה פאצ' שממש שיפר את הביצועים? ואם בכלל הוא לא משחק שמוכר ערימות במכה אלא קצת פחות, אבל לאורך זמן? אז הנתון לא רלוונטי. בקיצור, חדל קשקשת. אתה החלטת שמדובר באיזה נתון מאוד חשוב למשחקי SP, למרות שהוא לא ,ולא הצלחת להביא סיבה למה הוא חשוב, ולא מכירות והכנסות מהמשחק עצמו.
אמרתי שזו הערכתי, ואמרתי שנחכה למשחק שהם יוציאו ואז נראה. מה אתה רוצה יותר?
אני יודע דבר אחד: אולפן שמשקיע ועושה path tracing למשחק שלו זה אולפן שמסמן שהוא יודע איפה הבייס שלו נמצא.
אני יודע עוד דבר: חנות EGS היא חנות מינורית עד גיחוך במכירות משחקים.
אתה ונדב אומנם אוהבים לטאטא את זה מתחת לשטיח, אבל כל שנה אפיק בעצמה מציגה לנו את האקדח המעשן של עד כמה החנות לא רלוונטית.
אז לא, לא מדובר ב'פנטזיה' שלי. חנות שמשתמשיה שמו בה 310 מיליון דולר על משחקי צד ג' בכל 2023 היא חנות שאין מה לחפש בה. כסף לא עושים שם.
אתם חושבים שהמגבלה היא המשחק עצמו; אני חושב שהמגבלה היא החנות. זה הכל. וכשרמדי יוציאו משחק בסטים בשיגור נדע יותר טוב איפה הייתה המגבלה.
לגבי CCU - אני לא מבין מה חורה לך. כמו שאפשר להעריך מכירות לפי מס' ביקורות, כך אפשר להעריך לפי CCU. אתה יכול לא לאהוב את זה, אבל אי אפשר להתכחש לזה.
בפועל, אנשים שמתלהבים ממשחק משחקים בו בשיגור. אנשים ממשיכים לקנות אותו גם חודשים אחרי? אחלה. מי דיבר על זה בכלל?
עוד פעם 'בחנות אחת'? הרי אנחנו מדברים על ההשפעה התיאורטית על המכירות אם AW2 היה זמין דרך סטים בשיגור..
אולי תגיד שגם לא צריך להתייחס לנתוני NPD בחודש הראשון, כי המשחק ימכור גם בשני ובשלישי? יופי לו. ההיסטוריה מלמדת שרוב הכמות נמכרת בחודש הראשון.
CCU הוא עוד אומדן שיכול להעיד ולהצביע על הצלחת משחק וגודלה. יש קורלציה. ובזכות זה שזה נתון פומבי ובזמן אמת הוא גדל בפופולאריות. אתה יכול לראות איך לכל משחק גדול עושים באינטרנט דיונים וסקרים על CCU, כולל משחקי SP.
אם HL3 יוצא ועושה שיא שחקנים של 20,000 בשבועיים הראשונים אז יודעים מכך שהמשחק כישלון קופתי. כי זה טבע הדברים - מכירות טובות יתבטאו בגל של אנשים שרוצים לשחק במשחק קרוב להשקתו.
אתה תמיד יכול לעקוב אחרי המיקומים בטבלת המכירות של סטים אם מדד ה CCU כה מפריע לך.