Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 07 מאי 2013, 18:52

כן כן!!! שמעתם נכון. Bethesda הולכת להפיץ משחק חדש בסדרת Wolfenstein, שייקרא The New Order.

כרגע מה שידוע הוא:

1. המשחק ייצא ל-PS3, Xbox 360, PC וקונסולות הדור הבא.

2. המשחק יגיע השנה, בין אוקטובר לדצמבר.

3. המשחק מפותח על ידי MachineGames.

4. עלילת המשחק תתרחש בשנת 1960, במציאות שבה הנאצים ניצחו במלחמת העולם השניה ושולטים בעולם. אנחנו נשחק חייל שנשלח למשימת התאבדות: לנסות להפיל את השלטון הנאצי.

5. יש טיזר טריילר:



הולך להיות אדיר! תמיד כיף לשחק בסדרה הזאת. ואני אומר את זה בתור אחד שמעולם לא שיחק באף אחד מהסדרה, פשוט כי לא יצא לי. :lol: אבל אני יודע כמה שהיא טובה.
נערך לאחרונה על ידי Golan ב 07 מאי 2013, 21:08, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 07 מאי 2013, 20:23

טיזר מעניין, ג'ימי הנדריקס!!
ראיתי קצת סרטונים של המשחק, הבנתי שהוא מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה.
מה הסיפור בו?
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 07 מאי 2013, 20:27

ShiTDemoN כתב:טיזר מעניין, ג'ימי הנדריקס!!
ראיתי קצת סרטונים של המשחק, הבנתי שהוא מתרחש בזמן מלחמת העולם השנייה.
מה הסיפור בו?


איפה ראית סרטונים? המשחק נחשף רק היום!

ואני דווקא הבנתי שהמשחק מתרחש בשנת 1960.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 07 מאי 2013, 21:07

טוב, אז מתברר שהמשחק באמת יתרחש בשנת 1960. העלילה של המשחק תתקיים במציאות שבה הנאצים ניצחו במלחמת העולם השניה, והם שולטים בעולם. כמו בכל משחק בסדרה, אתה תשחק חייל שנשלח למשימת התאבדות, שמטרתה להפיל את השלטון הנאצי. אני אוסיף את זה להודעה הראשית.

נשמע מגניב ביותר! מגניב ששני משחקים של Bethesda הולכים להגיע השנה.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 07 מאי 2013, 22:31

GolanBerlin כתב:
איפה ראית סרטונים? המשחק נחשף רק היום!

ואני דווקא הבנתי שהמשחק מתרחש בשנת 1960.

התכוונתי שהסתכלתי על המשחקים הקודמים בסדרה...
טוב, אז מתברר שהמשחק באמת יתרחש בשנת 1960. העלילה של המשחק תתקיים במציאות שבה הנאצים ניצחו במלחמת העולם השניה, והם שולטים בעולם. כמו בכל משחק בסדרה, אתה תשחק חייל שנשלח למשימת התאבדות, שמטרתה להפיל את השלטון הנאצי. אני אוסיף את זה להודעה הראשית.

חחח אני רואה שביקרת בויגיימז
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 18:36

למשחק לא יהיה מולטיפלייר.
מצוין. לא יבוזבזו משאבים על רכיב מולטיפלייר בינוני, רק בשביל לרשום את זה על הקופסא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 19:45

Nucleus_Dawn כתב:למשחק לא יהיה מולטיפלייר.
מצוין. לא יבוזבזו משאבים על רכיב מולטיפלייר בינוני, רק בשביל לרשום את זה על הקופסא.

שמע זה אולי נחמד לנו חובבי הסינגל אבל קצת מצחיק לאמר על משחק כזה טוב מאוד שאין מולטי,זה בערך כמו שיכריזו ש bf4 יהיה ללא מולטי ואתה תצהל,וולפנשטיין זו סדרה עם מולטי אדיר (בלי להתייחס למשחק הראשון העתיק) ועם קמפיינים די בינוניים.

RTCW ו ET היו משחקי מולטי אדירים בין הטובים אי פעם,רחוק שנות אור מ feature ״בשביל הקופסה״,אם כבר להפך,הסינגל היה יותר קרוב להגדרה זו מאשר המולטי ככה שזו החלטה נורא תמוהה להסיר רכיב כל כך דומיננטי מהסדרה,רכיב שתכל׳ס הגדיר את המותג הזה בשנים האחרונות.
יש לי תחושה שכל המעריצים בחתיכת הלם בגלל זה ולא ממש מברכים את ההחלטה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 20:08

bling כתב:שמע זה אולי נחמד לנו חובבי הסינגל אבל קצת מצחיק לאמר על משחק כזה טוב מאוד שאין מולטי,זה בערך כמו שיכריזו ש bf4 יהיה ללא מולטי ואתה תצהל,וולפנשטיין זו סדרה עם מולטי אדיר (בלי להתייחס למשחק הראשון העתיק) ועם קמפיינים די בינוניים.

RTCW ו ET היו משחקי מולטי אדירים בין הטובים אי פעם,רחוק שנות אור מ feature ״בשביל הקופסה״,אם כבר להפך,הסינגל היה יותר קרוב להגדרה זו מאשר המולטי ככה שזו החלטה נורא תמוהה להסיר רכיב כל כך דומיננטי מהסדרה,רכיב שתכל׳ס הגדיר את המותג הזה בשנים האחרונות.
יש לי תחושה שכל המעריצים בחתיכת הלם בגלל זה ולא ממש מברכים את ההחלטה.


לסדרה הזאת מעולם לא היה מולטיפלייר איכותי. ET זה סתם מוד חינמי שהתבסס על המנוע של אחד מהמשחקים וזכה לפופולאריות רבה. זה כמו להגיד שסדרת HL נהנתה ממולטי פלייר מוצלח ושזה רכיב חשוב בכל משחק HL, בגלל CS וCS:S.

כך או כך, מולטיפלייר לא היה המומחיות של בט'סדה מעולם, אז מצוין שהם לא מבזבזים משאבים על זה ומתרכזים במה שהם טובים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 20:14

אתה צוחק עלי?
RTCW וET לא מולטי איכותי?
וואו,אתה כנראה לא מדבר מתוך הבנה בנושא,גם אם לא היו לטעמך מבחינת קהילות השחקנים הם היו סופר איכותיים ודווקא הסינגלים היו לגמרי נשכחים ככה שזה בדיוק להפך ממה שאמרת.
אין טעם להמשיך את הדיון אם אתה מדבר מכזה חוסר ידע.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 20:27

bling כתב:אתה צוחק עלי?
RTCW וET לא מולטי איכותי?
וואו,אתה כנראה לא מדבר מתוך הבנה בנושא,גם אם לא היו לטעמך מבחינת קהילות השחקנים הם היו סופר איכותיים ודווקא הסינגלים היו לגמרי נשכחים ככה שזה בדיוק להפך ממה שאמרת.
אין טעם להמשיך את הדיון אם אתה מדבר מכזה חוסר ידע.


לא אמרתי שET לא היה איכותי. רק שהוא לא באמת היה המולטי של אחד ממשחקי הסדרה. הוא היה פרויקט קוד פתוח, שהתבסס על המנוע המשחק. בדיוק כמו שקאונטר סטרייק איננו המולטיפלייר של HL ולא מגדיר את הסדרה.
RTCW היה ניסיון להרוויח כסף מהפופולאריות של ET. המולטי שלו היה בהחלט איכותי, אבל זה לא אומר שזה מה שמגדיר את המשחק (משחק אחד בודד בסדרה כולה שיש לו רכיב מולטי).

שוב אומר - בת'סדה היא חברה שטובה במיוחד בלפתח משחקי סינגל מצויינים. משחק המולטי היחיד שאני זוכר שקשור אליהם, היה ברינק והוא רחוק מלהיות מוצלח, אז אני בהחלט שמח שהם מרכזים משאבים בסינגל, במיוחד בהתחשב בכך שהרעיון לסינגל נשמע נחמד מאוד ופותח המון אפשרויות לעולם משחק מוזר ושונה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 20:37

Nucleus_Dawn כתב:
לא אמרתי שET לא היה איכותי. רק שהוא לא באמת היה המולטי של אחד ממשחקי הסדרה. הוא היה פרויקט קוד פתוח, שהתבסס על המנוע המשחק. בדיוק כמו שקאונטר סטרייק איננו המולטיפלייר של HL ולא מגדיר את הסדרה.
RTCW היה ניסיון להרוויח כסף מהפופולאריות של ET. המולטי שלו היה בהחלט איכותי, אבל זה לא אומר שזה מה שמגדיר את המשחק (משחק אחד בודד בסדרה כולה שיש לו רכיב מולטי).

שוב אומר - בת'סדה היא חברה שטובה במיוחד בלפתח משחקי סינגל מצויינים. משחק המולטי היחיד שאני זוכר שקשור אליהם, היה ברינק והוא רחוק מלהיות מוצלח, אז אני בהחלט שמח שהם מרכזים משאבים בסינגל, במיוחד בהתחשב בכך שהרעיון לסינגל נשמע נחמד מאוד ופותח המון אפשרויות לעולם משחק מוזר ושונה.

שמע אני לא רוצה לפגוע אבל אתה באמת מדבר מחוסר הבנה וחבל.
ET היה אמור להיות משחק ריטייל מלא של וולפנשטיין שנכנס לגיהנום פיתוח ולכן splash damage כמחווה של רצון טוב שחררה בחינם את רכיב המולטי של המשחק בחינם לקהילה.
RTCW בכלל הקדים את ET וקנה את עולמו בזכות המולטי המעולה שלו ש ET מאוחר יותר המשיך.
מאיפה אתה מוציא את הדברים הללו,או במילים אחרות,מה עישנת?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 21:01

bling כתב:שמע אני לא רוצה לפגוע אבל אתה באמת מדבר מחוסר הבנה וחבל.
ET היה אמור להיות משחק ריטייל מלא של וולפנשטיין שנכנס לגיהנום פיתוח ולכן splash damage כמחווה של רצון טוב שחררה בחינם את רכיב המולטי של המשחק בחינם לקהילה.
RTCW בכלל הקדים את ET וקנה את עולמו בזכות המולטי המעולה שלו ש ET מאוחר יותר המשיך.
מאיפה אתה מוציא את הדברים הללו,או במילים אחרות,מה עישנת?


באמת התבלבלתי במי יצא לפני מי. אני לא חושב שזו סיבה מספקת עבורך להיות כל כך אגריסיבי. אולי כדאי שאתה תעשן משהו ותרגע?

זה לא משנה את העובדה שהסדרה מעולם לא הוגדרה לפי המולטיפלייר שלה. הוא הופיעה במשחק אחד בסדרה כולה ואין סיבה לחשוב שכל משחק בכותר צריך להציע מולטי.
אחזור על עצמי, כי אתה מסרב להתייחס לעניין הזה - בט'סדה חברה שמאוד טובה בלפתח משחקי סינגל. כאשר הם ניסו לפתח משחק מולטי, המשחק יצא מחורבן. בהתבסס על זה ועל המעט שידוע לנו על המשחק, זה משמח שהם החליטו להשקיע בחווית סינגל טובה ולא להשקיע משאבים ברכיב מולטיפלייר שאין שום סיבה להניח שיהיה טוב.

המשחק נשמע מגניב. רכיב מולטיפלייר הוא לא חובה וכיף לראות מפיצה גדולה שלא מכריחה את צוות הפיתוח להדביק רכיב מולטיפלייר, רק כדי שיהיה לה מה לרשום על הקופסא, בטח בתקופת "קמפיין הסינגל" מת של היום.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 21:21

זה לא שרק התבלבלת בסדר אלא גם טענת ש et הוא משחק קוד פתוח שעל פיו פותח RTCW וערבבת שלל פרטים שונים ומשונים בסדר לא כרונולוגי בעליל,זה טבעי שאני אתהה מה עישנת כי פשוט דיברת מעט מוזר...
בלי קשר המולטי של RTCW נחשב לאדיר ובעל השפעה מאוד גדולה על כל התחום,הוא ללא ספק נחשב לכוכב של המשחק ולכך ש ET היה בזמנו אחד ממשחקי המולטי הפופולרים בעולם.
לאחר ET יצא ET:quake wars שגם היה בעל דגש על מולטי ואחריו יצא וולפנשטיין הפושר שגם היה עם מרכיב מולטי שפותח ע״י חברה נפרדת בסמוך לסינגל ככה שאין לי מושג איך החלטת שזה לא רכיב שהגדיר את הסדרה,חוץ ממשחק אחד כולם היו עם מולטי דומיננטי כשחלק היו מולטי בלבד,לי נראה שהסינגל,לפחות כבר יותר מעשור, הוא זה שלא מגדיר את הסדרה.

בקשר לבת׳סדה היא סכ״ה המפיצה,זה לא מעיד על היכולת של האולפנים תחת כנפיה להוציא מולטי ראוי או לא.המפתחת של וולפי החדש עשתה בעבר את רידיק המצויין ככה שיש תקוות לסינגל טוב מאוד לשם שינוי,אבל זה לא אומר שהיא חסרת יכולת ליצור מולטי טוב.

בכל אופן אני כבר מזמן לא משחק מולטי ככה שזה חדשות טובות עבורי שהחליטו לשים דגש על הסינגל,פשוט איך שהצגת את הדברים היה לא מדויק בהתחשב בהיסטוריה של המותג.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 08 מאי 2013, 21:40

אני דווקא שמח שלא יהיה מולטי. אני מעדיף סינגלפלייר, בכל משחק. אז זה טוב שישקיעו ב-100% על הסינגל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 21:50

bling כתב:זה לא שרק התבלבלת בסדר אלא גם טענת ש et הוא משחק קוד פתוח שעל פיו פותח RTCW וערבבת שלל פרטים שונים ומשונים בסדר לא כרונולוגי בעליל,זה טבעי שאני אתהה מה עישנת כי פשוט דיברת מעט מוזר...
בלי קשר המולטי של RTCW נחשב לאדיר ובעל השפעה מאוד גדולה על כל התחום,הוא ללא ספק נחשב לכוכב של המשחק ולכך ש ET היה בזמנו אחד ממשחקי המולטי הפופולרים בעולם.
לאחר ET יצא ET:quake wars שגם היה בעל דגש על מולטי ואחריו יצא וולפנשטיין הפושר שגם היה עם מרכיב מולטי שפותח ע״י חברה נפרדת בסמוך לסינגל ככה שאין לי מושג איך החלטת שזה לא רכיב שהגדיר את הסדרה,חוץ ממשחק אחד כולם היו עם מולטי דומיננטי כשחלק היו מולטי בלבד,לי נראה שהסינגל,לפחות כבר יותר מעשור, הוא זה שלא מגדיר את הסדרה.

בקשר לבת׳סדה היא סכ״ה המפיצה,זה לא מעיד על היכולת של האולפנים תחת כנפיה להוציא מולטי ראוי או לא.המפתחת של וולפי החדש עשתה בעבר את רידיק המצויין ככה שיש תקוות לסינגל טוב מאוד לשם שינוי,אבל זה לא אומר שהיא חסרת יכולת ליצור מולטי טוב.

בכל אופן אני כבר מזמן לא משחק מולטי ככה שזה חדשות טובות עבורי שהחליטו לשים דגש על הסינגל,פשוט איך שהצגת את הדברים היה לא מדויק בהתחשב בהיסטוריה של המותג.


כל מה שאמרת מסביר בצורה מאוד יפה שאף אחד לא מסתכל על הכותר ככותר שהמולטי מגדיר אותו. כולם מתייחסים לET ככותר שונה לגמרי, אפילו היוצרים של המשחק עצמו שקישרו אותו לאחר מכן לקווייק (שבאמת נבנה מתחילת דרכו כמשחק מולטיפלייר).

גם המשחק האחרון בסדרה, שיצא ב2009, היה משחק סינגל בלבד. הוא היה בינוני למדי (כי הוא פותח על ידי ID שלא פיתחה משחק טוב כבר הרבה מאוד שנים), אבל גם הוא המשיך את המסורת של הסדרה של משחקי סינגל, שראתה רק משחק אחד בודד עם רכיב מולטיפלייר (שכבר מזמן נפרד לו לדרך משלו).
אם האנשים שהמציאו את כותר לפני כמה עשורים חושבים שמדובר בכותר שהדגש בו הוא על סינגל, מי אתה שתגיד אחרת?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 23:34

Nucleus_Dawn כתב:
כל מה שאמרת מסביר בצורה מאוד יפה שאף אחד לא מסתכל על הכותר ככותר שהמולטי מגדיר אותו. כולם מתייחסים לET ככותר שונה לגמרי, אפילו היוצרים של המשחק עצמו שקישרו אותו לאחר מכן לקווייק (שבאמת נבנה מתחילת דרכו כמשחק מולטיפלייר).

גם המשחק האחרון בסדרה, שיצא ב2009, היה משחק סינגל בלבד. הוא היה בינוני למדי (כי הוא פותח על ידי ID שלא פיתחה משחק טוב כבר הרבה מאוד שנים), אבל גם הוא המשיך את המסורת של הסדרה של משחקי סינגל, שראתה רק משחק אחד בודד עם רכיב מולטיפלייר (שכבר מזמן נפרד לו לדרך משלו).
אם האנשים שהמציאו את כותר לפני כמה עשורים חושבים שמדובר בכותר שהדגש בו הוא על סינגל, מי אתה שתגיד אחרת?

אני כבר לא יודע אם אתה רציני.
לפחות תקרא את ההודעות שלי,הרי הזכרתי את וולפנשטיין מ 2009 שגם הכיל מולטי פלייר.
בעצם כל משחק בסדרה חוץ מהראשון מטרום ימי הרשת הכיל מרכיב מולטי דומיננטי למדי כשהמשחק הכי טוב בסדרה קצר את תהילתו נטו בזכות המולטי,אז מה רצית לאמר?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 מאי 2013, 23:55

bling כתב:אני כבר לא יודע אם אתה רציני.
לפחות תקרא את ההודעות שלי,הרי הזכרתי את וולפנשטיין מ 2009 שגם הכיל מולטי פלייר.
בעצם כל משחק בסדרה חוץ מהראשון מטרום ימי הרשת הכיל מרכיב מולטי דומיננטי למדי כשהמשחק הכי טוב בסדרה קצר את תהילתו נטו בזכות המולטי,אז מה רצית לאמר?


או קיי..

אני אסכם:
שנינו חושבים שהמשחק החדש נשמע מעניין ואין לנו בעיה עם זה שאין לו מולטיפלייר, כמו 5 (4 שיצאו עד 1992 ואחד שיצא לiOS ב2008/9) מתוך 8 (7 אם לא מחשיבים את ET כמשחק בסדרה, כי הוא לא שוחרר באמת והיה אמור להיות בכלל חבילת תוספות) משחקי הסדרה.
אנחנו לא מסכימים אם הסדרה מוגדרת על ידי מולטי או סינגל.
זהו. נגמר הדיון הלא מעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 15 מאי 2013, 12:59

Nucleus_Dawn כתב:גם המשחק האחרון בסדרה, שיצא ב2009, היה משחק סינגל בלבד. הוא היה בינוני למדי (כי הוא פותח על ידי ID שלא פיתחה משחק טוב כבר הרבה מאוד שנים), אבל גם הוא המשיך את המסורת של הסדרה של משחקי סינגל, שראתה רק משחק אחד בודד עם רכיב מולטיפלייר (שכבר מזמן נפרד לו לדרך משלו)

בנוסף לכל שלל הטעויות שכתבת ו-bling כבר תיקן, כדאי גם לציין שאת המשחק מ-2009 פיתחה בכלל Raven Software.
אבל איך אפשר לטעות גם לגבי זהות המפתחת וגם לגבי התוכן של המשחק עצמו במשפט אחד? לא רק שהמולטיפלייר היה במשחק אלא שלמעשה, אכזבה מרכזית של המבקרים מהמשחק היתה שהמולטיפלייר לא הצליח לשחזר את ההצלחה של המולטי המצויין ב-RTCW, שהכניס את המולטיפלייר למרכז הפוקוס.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מאי 2013, 15:46

swym כתב:בנוסף לכל שלל הטעויות שכתבת ו-bling כבר תיקן, כדאי גם לציין שאת המשחק מ-2009 פיתחה בכלל Raven Software.
אבל איך אפשר לטעות גם לגבי זהות המפתחת וגם לגבי התוכן של המשחק עצמו במשפט אחד? לא רק שהמולטיפלייר היה במשחק אלא שלמעשה, אכזבה מרכזית של המבקרים מהמשחק היתה שהמולטיפלייר לא הצליח לשחזר את ההצלחה של המולטי המצויין ב-RTCW, שהכניס את המולטיפלייר למרכז הפוקוס.


המשפט הראשון בעמוד הוויקיפדיה על המשחק:
Wolfenstein is a science fiction-horror first-person shooter video game co-developed by Raven Software, id Software


זו באמת היתה טעות שלי. פשוט המולטיפלייר שלו היה סתם מצב משחק שהודבק למשחק, כדי שיהיה משהו לרשום מאחורי הקופסא. איזה מזל שזה לא יהיה המצב במשחק הבא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 15 מאי 2013, 17:00

Nucleus_Dawn כתב:
המשפט הראשון בעמוד הוויקיפדיה על המשחק:


כלומר אתה בעצם מודה שבכלל לא שיחקת את המשחק, וסתפ הנחת על סמך ויקיפדיה מי פיתח אותו - רק תוך התעלמות מוחלטת החברה שרשומה ראשונה? באותה מידה אתה יכול לטעות ולחשוב שValve פיתחה את Half Life Blue Shift.
אולי בפעם הבאה תקרא קצת יותר לעומק בעמוד:
Wolfenstein uses an improved version of id Software's id Tech 4 video game engine, the technology behind Doom 3 and Enemy Territory: QUAKE Wars. The game was developed by Raven Software for Windows, PlayStation 3 and Xbox 360.
המפתחת היא Raven, המותג והמנוע הם פשוט של ID ולכן היא רשומה שם

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מאי 2013, 17:36

swym כתב:כלומר אתה בעצם מודה שבכלל לא שיחקת את המשחק, וסתפ הנחת על סמך ויקיפדיה מי פיתח אותו - רק תוך התעלמות מוחלטת החברה שרשומה ראשונה? באותה מידה אתה יכול לטעות ולחשוב שValve פיתחה את Half Life Blue Shift.
אולי בפעם הבאה תקרא קצת יותר לעומק בעמוד:
Wolfenstein uses an improved version of id Software's id Tech 4 video game engine, the technology behind Doom 3 and Enemy Territory: QUAKE Wars. The game was developed by Raven Software for Windows, PlayStation 3 and Xbox 360.
המפתחת היא Raven, המותג והמנוע הם פשוט של ID ולכן היא רשומה שם


כן... כי בכל משחק שמשתמש בUE3 אפיק רשומה כאחת מהמפתחות. גם אם רייבן הובילו את הפיתוח (ולא היה רגע שטענתי אחרת), id היו מעורבים בו באופן פעיל ובדומה לכל משחק אחר שהם היו מעורבים בפיתוח שלו, התוצאה היא בינונית לכל היותר.
id היו חלק בפיתוח המשחק, בין אם אתה רוצה להודות בזה ובין אם לאו.

כך או כך, המשחק לא היה כל כך מוצלח. היה לו קמפיין סינגל בינוני ומצב מולטי פלייר שהוסיפו כלאחר יד, כדי לרשום שיש לו מולטיפלייר על הקופסא. בדיוק כמו שקרה בעשרות משחקים אחרים שלא באמת היו צריכים מולטי פלייר, אבל מחלקות שיווק נמרצות דחפו את המפתחת להוסיף אחד.
מזל שזה לא יהיה המצב במשחק wolfebstein הבא. אני אשמח לראות את הכותר חוזר לשורשים שלו ומציג קמפיין סינגל טוב ומעניין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 15 מאי 2013, 20:47

Nucleus_Dawn כתב:
כן... כי בכל משחק שמשתמש בUE3 אפיק רשומה כאחת מהמפתחות. גם אם רייבן הובילו את הפיתוח (ולא היה רגע שטענתי אחרת), id היו מעורבים בו באופן פעיל ובדומה לכל משחק אחר שהם היו מעורבים בפיתוח שלו, התוצאה היא בינונית לכל היותר.
id היו חלק בפיתוח המשחק, בין אם אתה רוצה להודות בזה ובין אם לאו.

כך או כך, המשחק לא היה כל כך מוצלח. היה לו קמפיין סינגל בינוני ומצב מולטי פלייר שהוסיפו כלאחר יד, כדי לרשום שיש לו מולטיפלייר על הקופסא. בדיוק כמו שקרה בעשרות משחקים אחרים שלא באמת היו צריכים מולטי פלייר, אבל מחלקות שיווק נמרצות דחפו את המפתחת להוסיף אחד.
מזל שזה לא יהיה המצב במשחק wolfebstein הבא. אני אשמח לראות את הכותר חוזר לשורשים שלו ומציג קמפיין סינגל טוב ומעניין.

לא כל משחק של אפיק הוא IP של אפיק, ובטח שלא משתמש בart assets שלהם. וכמו ש-HL הוא IP של ואלב, Wolfenstein הוא IP של ID. המעורבות של שתי החברות בשתי הדוגמאות היתה מינימלית, ולא ברור לי למה אתה עדיין ממשיך להתווכח על זה. המשחק הוא בפיתוח מלא של רייבן עם מעורבות מינמלית של ID ברמת הניהול של המותג:
http://www.mobygames.com/game/ps3/wolfenstein/credits

כך או כך, אתה קודם בכלל לא ציינת את רייבן אלא רק ID, והסיבה עצמה שנתת לזה שהמשחק היה בינוני למדי (בלי שבכלל שיחקת בו כמובן) היא ש"הוא פותח על ידי ID שלא פיתחה משחק טוב כבר הרבה מאוד שנים". אבל בפועל, המשחק האחרון שID פיתחה לפני wolfenstein היה DOOM 3 שיצא חמש שנים קודם ונחשב בזמנו למשחק מצויין, ככה שהטענה שלך הזויה (הרבה יותר נכון היה לטעון שהיא לא פיתחה משחק לא טוב כבר הרבה מאד שנים). הרי לא התייחסת בכלל לרייבן או לרפרטואר המשחקים שלה כשבאת לטעון כמה בינוני היה המשחק, ככה שלהגיד עכשיו שלא טענת אחרת רק גורם לשטויות האלו להישמע מגוחך יותר. ועל זה אתה עוד מוסיף שהיית שמח לראות את הסדרה חוזרת לשורשים שלה עם קמפיין סינגל טוב ומעניין... נו באמת.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 מאי 2013, 21:47

swym כתב:לא כל משחק של אפיק הוא IP של אפיק, ובטח שלא משתמש בart assets שלהם. וכמו ש-HL הוא IP של ואלב, Wolfenstein הוא IP של ID. המעורבות של שתי החברות בשתי הדוגמאות היתה מינימלית, ולא ברור לי למה אתה עדיין ממשיך להתווכח על זה. המשחק הוא בפיתוח מלא של רייבן עם מעורבות מינמלית של ID ברמת הניהול של המותג:
http://www.mobygames.com/game/ps3/wolfenstein/credits

כך או כך, אתה קודם בכלל לא ציינת את רייבן אלא רק ID, והסיבה עצמה שנתת לזה שהמשחק היה בינוני למדי (בלי שבכלל שיחקת בו כמובן) היא ש"הוא פותח על ידי ID שלא פיתחה משחק טוב כבר הרבה מאוד שנים". אבל בפועל, המשחק האחרון שID פיתחה לפני wolfenstein היה DOOM 3 שיצא חמש שנים קודם ונחשב בזמנו למשחק מצויין, ככה שהטענה שלך הזויה (הרבה יותר נכון היה לטעון שהיא לא פיתחה משחק לא טוב כבר הרבה מאד שנים). הרי לא התייחסת בכלל לרייבן או לרפרטואר המשחקים שלה כשבאת לטעון כמה בינוני היה המשחק, ככה שלהגיד עכשיו שלא טענת אחרת רק גורם לשטויות האלו להישמע מגוחך יותר. ועל זה אתה עוד מוסיף שהיית שמח לראות את הסדרה חוזרת לשורשים שלה עם קמפיין סינגל טוב ומעניין... נו באמת.


דום 3 מעולם לא נחשב משחק מצוין. id היו מעורבים בפיתוח המשחק ובתור האנשים שיצרו את הכותר היו חלק מההחלטה שהמולטיפלייר שלו יהיה סתמי, לא מושקע וסתם עוד משהו לרשום על הקופסא.
אז מה אם לא ציינתי את רייבן? גם מהם אני לא תופס, כי לא זכור לי משחק מוצלח שלהם, מאז SoF. הם התעסקו קצת עם COD, אבל בעיקר בDLC.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 מאי 2013, 16:05

Nucleus_Dawn כתב:
דום 3 מעולם לא נחשב משחק מצוין. id היו מעורבים בפיתוח המשחק ובתור האנשים שיצרו את הכותר היו חלק מההחלטה שהמולטיפלייר שלו יהיה סתמי, לא מושקע וסתם עוד משהו לרשום על הקופסא.
אז מה אם לא ציינתי את רייבן? גם מהם אני לא תופס, כי לא זכור לי משחק מוצלח שלהם, מאז SoF. הם התעסקו קצת עם COD, אבל בעיקר בDLC.

דום 3 נחשב בזמנו למשחק מצויין, זכה לממוצע ביקורות גבוה וקטף לפחות פרס אחד של משחק השנה. אז בוודאי שלפחות חלק מהמבקרים החשיבו אותו למשחק מצויין.

ובמקרה של וולפנשטיין ID היו מעורבים רק במנוע. הפיתוח וכל ההחלטות הקשורות אליו נקבעו בין הסטודיו שפיתח אותו לחברה שמפיצה אותו - מן הסתם עם משקל גדול לחברה שמפיצה אותו כי מדובר באקטיוויזן אחרי הכל.
וזה לא משנה את המצב: מילא אם מלכתחילה היית מעלה את הטענה לגבי SOF ולא לגבי DOOM 3 (כמובן שגם פה אתה טועה, כי ספציפית את Jedi Knight הם פיתחו אחרי SOF, ומלבדו גם שלל משחקים אחרים שכולם זכו לציונים טובים לא פחות), אבל העמסת פה טעות על טעות כשדיברת על מלכתחילה על ID כמפתחת המשחק, התווכחת אחרי שהוסבר לך שהיא לא פיתחה את המשחק, ועכשיו אתה מסיט את הדיון לכיוון אחר במקום פשוט להפנים שהכי טוב זה פשוט לא לקשקש מלכתחילה לגבי משחקים שמעולם לא שיחקת בהם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Wolfenstein: The New Order - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 מאי 2013, 16:26

swym כתב:דום 3 נחשב בזמנו למשחק מצויין, זכה לממוצע ביקורות גבוה וקטף לפחות פרס אחד של משחק השנה. אז בוודאי שלפחות חלק מהמבקרים החשיבו אותו למשחק מצויין.

ובמקרה של וולפנשטיין ID היו מעורבים רק במנוע. הפיתוח וכל ההחלטות הקשורות אליו נקבעו בין הסטודיו שפיתח אותו לחברה שמפיצה אותו - מן הסתם עם משקל גדול לחברה שמפיצה אותו כי מדובר באקטיוויזן אחרי הכל.
וזה לא משנה את המצב: מילא אם מלכתחילה היית מעלה את הטענה לגבי SOF ולא לגבי DOOM 3 (כמובן שגם פה אתה טועה, כי ספציפית את Jedi Knight הם פיתחו אחרי SOF, ומלבדו גם שלל משחקים אחרים שכולם זכו לציונים טובים לא פחות), אבל העמסת פה טעות על טעות כשדיברת על מלכתחילה על ID כמפתחת המשחק, התווכחת אחרי שהוסבר לך שהיא לא פיתחה את המשחק, ועכשיו אתה מסיט את הדיון לכיוון אחר במקום פשוט להפנים שהכי טוב זה פשוט לא לקשקש מלכתחילה לגבי משחקים שמעולם לא שיחקת בהם.


משעשע. שיחקתי בכל המשחקים שהזכרת בהודעה הזאת. עוד יותר משעשע כמה שאתה מתיימר לדעת בדיוק מי קבע מה במהלך הפיתוח, באותו הבטחון שאתה מתיימר לדעת במה שיחקתי. אתה לא רוצה לראות בid כאחראיים? אל תראה בהם כאלה.

באמת פספסתי שהם פיתחו את ג'דיי נייט. כנראה המשחקים הכי טובים שלהם. אפילו מהמולטיפלייר של ג'דיי נייט 2 נהניתי (ומעט מאוד פעמים קרה שנהניתי ממולטי פלייר וברוב הפעמים הללו, זה היה כי הוא היה במשחק של VALVE) ומערכת הקרב שהם פיתחו בג'דיי נייט 2 (בראשון היא לא היתה מוצלחת, לדעתי) היתה ממש מצוינת.
מה קרה להם מאז? עשור עבר כבר ומאז הם לא פיתחו משחק אחד שהוא יותר מבינוני, או עבודות קבלן למשחקים של חברות אחרות. ומה קרה לסדרת ג'דיי נייט? אני מת לראות חזרה אליה מvisceral games.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־ 129 אורחים