Bioshock infinite - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 19 אפריל 2013, 15:27

DrKeo כתב:אחד הדברים האהובים עלי היה הרגע שהבנתי את העניין עם הטלת המטבע בתחילת המשחק, זה היה סוג של רגע "אהה!" שכזה. ביושוק אינפנט הוא כמו אבודים אם השתי עונות האחרונות היו טובות כמו השתיים הראשונות ושכל השאלות היו נענות בצורה מספקת.


מה באמת הקטע עם המטבע? ויש השפעה על כל הבחירות במשחק?

נהניתי מהמשחק, בפרט ככל שהתקדם, גם כי לא ראיתי אותו כמשחק שוטינג מסורתי. אהבתי את הדינמיות בקרבות: שילוב יריות עם כוחות ואליזבת' שעוזרת בצורה חלקה תוך כדי הקרבות וגם ביניהם (הנה, קפקום, ככה עושים את זה!). פחות נהניתי מהסביבות והכל בערך נראה לי דומה זה לזה.

ועל העלילה כבר נאמר הכול.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 19 אפריל 2013, 16:03

רונן כתב:
מה באמת הקטע עם המטבע? ויש השפעה על כל הבחירות במשחק?

ועל העלילה כבר נאמר הכול.

ספויילר: הצג
הקטע עם המטבע למעשה מציג לך שהאח והאחות לטס (לטוס? לטיס? קיצר התאומים) הביאו את בּוּקר כבר כמות הפעמים שמסומנת על הלוח שהאח לובש, לקולומביה, במטרה לשנות את ההיסטוריה.. כל הפעמים הקודמות שהוא ניסה, יצא עץ והוא אכן לא הצליח להציל את אליזבת', כי סונגבירד מנע בעדו. הפעם הזאת גם יצא עץ, אבל משהו כן השתנה, עם אליזבת' הזקנה שהביאה את בּוּקר לעולם שלה, ומסרה לו את המכתב לאליזבת' הצעירה. זה דבר שלא קרה קודם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 19 אפריל 2013, 22:23

Klayman כתב:
ספויילר: הצג
הקטע עם המטבע למעשה מציג לך שהאח והאחות לטס (לטוס? לטיס? קיצר התאומים) הביאו את בּוּקר כבר כמות הפעמים שמסומנת על הלוח שהאח לובש, לקולומביה, במטרה לשנות את ההיסטוריה.. כל הפעמים הקודמות שהוא ניסה, יצא עץ והוא אכן לא הצליח להציל את אליזבת', כי סונגבירד מנע בעדו. הפעם הזאת גם יצא עץ, אבל משהו כן השתנה, עם אליזבת' הזקנה שהביאה את בּוּקר לעולם שלה, ומסרה לו את המכתב לאליזבת' הצעירה. זה דבר שלא קרה קודם.


תודה.

והמשחק הכי נמכר במארס (אחריו Tomb Raider שגם כן היה מדהים, אבל זה דיון למקום אחר).
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
ששון
Trainee
הודעות: 260
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:29

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי ששון » 20 אפריל 2013, 13:24

Klayman כתב:
ספויילר: הצג
הקטע עם המטבע למעשה מציג לך שהאח והאחות לטס (לטוס? לטיס? קיצר התאומים) הביאו את בּוּקר כבר כמות הפעמים שמסומנת על הלוח שהאח לובש, לקולומביה, במטרה לשנות את ההיסטוריה.. כל הפעמים הקודמות שהוא ניסה, יצא עץ והוא אכן לא הצליח להציל את אליזבת', כי סונגבירד מנע בעדו. הפעם הזאת גם יצא עץ, אבל משהו כן השתנה, עם אליזבת' הזקנה שהביאה את בּוּקר לעולם שלה, ומסרה לו את המכתב לאליזבת' הצעירה. זה דבר שלא קרה קודם.

ספויילר: הצג
ומה הסיבה שהפעם אליזבת הזקנה הגיע להציל את בוקר?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 אפריל 2013, 14:19

ששון כתב:
ספויילר: הצג
ומה הסיבה שהפעם אליזבת הזקנה הגיע להציל את בוקר?


ספויילר: הצג
בכל מגדלור יש ''קבוע'' ויש ''משתנה''. המשחק מתרחש באחד, שבו הדבר הזה, משתנה, כנראה. אני אשמח להסבר יותר טוב :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
vorse3
Minion
הודעות: 67
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:10

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי vorse3 » 20 אפריל 2013, 19:04

ספויילר: הצג
בדיוק כמו שבמימד מסויים היה בוקר שהצטרף למרד של הVOX ומת במהלכו ככה במימד שלנו הוא פגש את אליזבת המבוגרת והצליח בסופו של דבר להרוג את קומסטאק סופית. 'הקבוע' שהיה משותף לכל הבוקרים לפני שלנו זה שכולם נכשלו, אבל הדרך שבה הם נכשלו הייתה שונה אצל כל אחד אחר כמו גם ההשלכות של המוות שלהם. אני חושב שהיה גם בוקר אחד לדוגמא שמת כבר בכניסה למגדלור בתחילת המשחק.

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 20 אפריל 2013, 20:22

איזה כיף! צ'אט ספוילרים. :lol:

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 20 אפריל 2013, 21:27

תמונה
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 20 אפריל 2013, 23:47

לצערי הרב לא שיחקתי במשחק, כי מעולם לא שיחקתי באף משחק מהסדרה. שווה לנסות אותו למרות זאת? כמה שעות הקמפיין שלו?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 20 אפריל 2013, 23:55

תלוי בסגנון המשחק שאתה אוהב. הוא FPS, אולם הרבה יותר מיוחד. האווירה מאוד משפיעה והוא קצת יותר "עולם פתוח" ממשחקי COD למשל. (כל שלב הוא "פתוח" בפני עצמו)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 21 אפריל 2013, 00:17

FPS זה הז׳אנר האהוב עליי, אך חשובה לי העלילה. אני חושש שמכיוון שלא שיחקתי באף אחד ממשחקי הסדרה, יגרום לכך שלא אהנה מספיק.

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 21 אפריל 2013, 00:33

GolanBerlin כתב:FPS זה הז׳אנר האהוב עליי, אך חשובה לי העלילה. אני חושש שמכיוון שלא שיחקתי באף אחד ממשחקי הסדרה, יגרום לכך שלא אהנה מספיק.

אל תדאג. שחק בו.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 21 אפריל 2013, 00:34

SHAPIRA500 כתב:אל תדאג. שחק בו.


וכמה שעות אורך המשחק?

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 21 אפריל 2013, 00:42

GolanBerlin כתב:
וכמה שעות אורך המשחק?

סטנרדטי, 10 שעות בערך על נורמל.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Golan » 21 אפריל 2013, 00:46

SHAPIRA500 כתב:סטנרדטי, 10 שעות בערך על נורמל.


כלומר, בערך כמו God of War: Ascension?

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 21 אפריל 2013, 00:59

GolanBerlin כתב:
כלומר, בערך כמו God of War: Ascension?

אין לי מושג, עשר שעות אז עשר שעות.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2013, 01:01

ספויילר: הצג
המטבע הוא הדגמה לזה שיש קבועים ומשתנים. "עץ" (זה היה עץ או פאלי? אני כבר לא זוכר) זה קבוע ולכן 100+ פעמים התאומים הביאו קומסטוק מיקום אחד ליקום תאום שלו ו-100+ פעמים יצא "עץ". מצד שני יש משתנים, למשל ביקום אחד בוקר מת בשביל הווקס פופולי והפך לגיבור המהפכה שלהם, ביקום אחר דבר אחר קרה אבל בשני היקומים הללו וביותר מ100 אחרים תמיד יצא "עץ" בדיוק כמו שתמיד יש מגדלור, תמיד יש מנהיג ותמיד יש עיר. ביקום אחד האיש זה קומסטוק, העיר זאת קולומביה והאיש זה קומסטוק, ביקום אחר האיש זה ג'ק, העיר זאת ראפצ'ר והאיש זה אנדרו ראיין.

מבחינת אליזבת' הזקנה. יש קבוע, הקבוע הזה הוא שציפור שיר תמיד הורגת את בוקר בדרך לבית של קומסטוק. בשביל לשנות את זה, אליזבת' בעולם שבו בוקר לא הצליח להציל אותה מהאנדוקטורציה שהפכה אותה ל"קומסטוק 2" שתקפה את ניו יורק וגרמה להתדרדרות קולומביה (מה שבעצם נתן לנו הצצה לעולם של ביושוק בסגנון ביושוק 1, האחרי של הרס העיר. כשחושבים על זה כל הקטע הזה מאוד מזכיר את ביושוק 1 ואיך אתה נכנס לעיר הרוסה ולאט לאט מגלה את העבר ואיך זה קרה), פתחה קרע ולקחה את בוקר שאתה משחק עשרות שנים לעתיד לזמן שלה. זה שאליזבת' לקחה אותו לעתיד הציל אותו מציפור שיר כי הוא לא נתקל בה כלל, וכך היא החזירה אותו אחרי המקום שבו ציפור שיר הייתה אמורה להרוג אותו כדי שהוא יגיע ויציל את אליזבת'. אפשר להסתכל על זה בצורה הכי פשוט כך, אליזבת' מהעתיד הקפיצה את בוקר כמה מאות מטרים קדימה בכדי שיפספס את הקרב עם ציפור שיר שהוא קבוע, קבוע שבו בוקר תמיד מת.


מבחינת אורך המשחק, הכל תלוי איך אתה משחק. רוב האנשים ששחקו ספרו לי על בסביבות ה12-13 שעות, לי לקח 18 אבל שחקתי אותו מ-א-ו-ד לאט כי פשוט נהנתי ממנו בצורה בלתי רגילה. חקרתי כל מילימטר ובדקתי כל דבר, בקרתי בכל מקום ולא השארתי אבן לא הפוכה. והאם שווה לשחק בו? המשחק הכי טוב של הדור הזה לדעתי. ולא, אתה לא צריך לשחק בשני הקודמים בכדי לשחק בו. העלילה שלו נפרדת לגמרי אפילו אם יש סוג של קונספט שעובר בין שני המשחקים המקוריים לאינפנט. אם ראית טריילרים ואתה מכיר טיפה מה זה ביושוק 1 אז אתה כבר יודע מספיק בשביל לשחק בביושוק אינפנט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 21 אפריל 2013, 01:07

גם לי לקח בערך 18, על Hard, וגם כי לקחתי את הזמן, נהנתי וחיפשתי סודות ו-ווקספונים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
ששון
Trainee
הודעות: 260
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:29

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי ששון » 21 אפריל 2013, 01:17

מגניב, כל פעם שאני חושב שיש חור מסתבר שיש לזה הסבר.
טוב הנה עוד אחד...

ספויילר: הצג
הם הרגו בהטבלה רק בוקר אחד וזה השמיד את קומסטוק, זה אומר שיש רק מימד אחד עם קומסטוק אז לא היה צריך להרוג את בוקר בהטבלה כי כבר הרגו את קומסטוק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2013, 04:19

ששון כתב:מגניב, כל פעם שאני חושב שיש חור מסתבר שיש לזה הסבר.
טוב הנה עוד אחד...

ספויילר: הצג
הם הרגו בהטבלה רק בוקר אחד וזה השמיד את קומסטוק, זה אומר שיש רק מימד אחד עם קומסטוק אז לא היה צריך להרוג את בוקר בהטבלה כי כבר הרגו את קומסטוק.

ספויילר: הצג
ההטבלה השמידה את כל הבוקרים והקומסטוקים, מה שקרה בסוף הוא שהשורש של העץ נגדע בנקודת הפיצול הראשונית ולכן כל הבוקרים והקומסטוקים בכל העולמות האפשריים מתו בהטבלה הזאת. זה השורש של העץ פיצולים לכל הפרמוטציות שאליזבת׳ הראתה, אין קומסטוק או בוקר ששרדו בשום יקום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
ששון
Trainee
הודעות: 260
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:29

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי ששון » 21 אפריל 2013, 07:40

ספויילר: הצג
אז איך בוקר חי אחרי הכתוביות?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אפריל 2013, 08:32

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
ההטבלה השמידה את כל הבוקרים והקומסטוקים, מה שקרה בסוף הוא שהשורש של העץ נגדע בנקודת הפיצול הראשונית ולכן כל הבוקרים והקומסטוקים בכל העולמות האפשריים מתו בהטבלה הזאת. זה השורש של העץ פיצולים לכל הפרמוטציות שאליזבת׳ הראתה, אין קומסטוק או בוקר ששרדו בשום יקום.

ספויילר: הצג
זה בולשיט. היו אין סוף הטבלות והם התערבו רק באחת. כל פעולה שעושים יוצרת ייקום עד אותה נקודה לא היה ייקום בודד.
מדובר בחור בעלילה שהם הנפיצו סתם כדי שהם יוכלו לסיים את הסיפור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2013, 12:48

Death_119 כתב:
ספויילר: הצג
זה בולשיט. היו אין סוף הטבלות והם התערבו רק באחת. כל פעולה שעושים יוצרת ייקום עד אותה נקודה לא היה ייקום בודד.
מדובר בחור בעלילה שהם הנפיצו סתם כדי שהם יוכלו לסיים את הסיפור.

ספויילר: הצג
לא, הייתה הטבלה אחת שהובילה לכל העץ יקומים שנוצר ממנה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 21 אפריל 2013, 13:17

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
לא, הייתה הטבלה אחת שהובילה לכל העץ יקומים שנוצר ממנה.

ספויילר: הצג
והיקום חיכה שישה מיליארד שנים רק שתהיה אותה הטבלה כדי ליצור רצף של יקומים מאותה הטבלה :). לעומת זאת, דברים אחרים שהתרחשו קודם לכן לא גרמו לדבר. עכשיו זה הגיוני :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אפריל 2013, 13:26

Death_119 כתב:
ספויילר: הצג
והיקום חיכה שישה מיליארד שנים רק שתהיה אותה הטבלה כדי ליצור רצף של יקומים מאותה הטבלה :). לעומת זאת, דברים אחרים שהתרחשו קודם לכן לא גרמו לדבר. עכשיו זה הגיוני :).

ספויילר: הצג
לא, היו X הטבלות כשכל אחת מהן הובילה לY יקומים תאומים של קומסטוק ובוקר. אליזבת' אומרת לך במגדלור בסוף שהיא הולכת להרוג את קומסטוק בכל יקום, כלומר בכל הטבלה. זה שלא הראו לך את הסצנת הטבלה 900 מליון פעם ב900 מליון יקומים לא אומר שהיא לא עשתה את זה, היא אומרת לך שהיא הולכת לעשות את זה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 91 אורחים

cron