Bioshock infinite - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2013, 18:32

ספויילר: הצג
גם יש השערה, בגלל שליידי קומסטוק הייתה בעצם נערה של עולם תחתון ובוקר הסתבך בהימורים עם העולם התחתון, שליידי קומסטוק והאישה המתה של בוקר היו גם אותה אישה (כלומר שתי כפילות של אותה אישה). מה שכן, זה שהסצנה הסופית מתרחשת ביום שבו בוקר מוסר את אנה לדעתי לא אומר שום דבר על האם נשאר בוקר או לא נשאר בוקר אחרי כל ה"מחיקה" הזאת, לדעתי זאת יותר סצנה לפתוח את הרגשות שלך מאשר להגיד משהו לנרטיב העלילתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 28 אפריל 2013, 22:21

סיימתי את המשחק עכשיו. מישהו מוכן להסביר לי מה קרה פה?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 28 אפריל 2013, 22:37

matangt8 כתב:סיימתי את המשחק עכשיו. מישהו מוכן להסביר לי מה קרה פה?

באופן כללי-
ספויילר: הצג
בוקר הוא קומסטוק ביקום מקביל, ויותר מכך יש אינסוף בוקרים וקומסטוקים עולמות כיוון שיש אינסוף יקומים מקבילים. בכל אחד מהיקומים האלה קורה משהוא אחר אך גם יש דברים שנשארים קבועים. כמו שבוקר נהיה אלכוהוליסט, שאשתו מתה בלידה וכאלה. ברגע ההטבלה בוקר שמסרב להטבלה נהיה בוקר האלכוהוליסט והמכור להימורים ובוקר שמסכים להטבלה הופך לקומסטוק. לכן הדרך היחידה להרוג את כל הקומסטוקים היא להרוג את בוקר(יש גם ספקולציות בגלל הסרטון האחרון שההטבלה הורגת רק את הבוקרים שהופכים לקומסטוק). האחים לוטס הם למעשה גם אותו בנאדם ביקום מקביל. הם היו יד ימינו של קומסטוק ופיתחו את כל הטכנולוגיה שמאפשר לעבור בין יקומים מקבילים. כתוצאה מכך קומסטוק הופך לעקר. כיוון שהוא נואש ליורש שימשיך את השלטון שלו בקולומביה ויביא הרס וחורבן על אמריקה שהכריזה חרם על קולומביה. לכן הוא משתמש בטכנלוגיה של לוטס וגונב מבוקר של היקום המקביל את הבת שלו אנה. זאת נהפכת מאוחר יותר לאליזבת'. האחים לוטס הבינו שצריך לעצור את קומסטוק בהקדם האפשרי אז הם מביאים את כל הבוקרים שיש במטרה לעצור את קומסטוק אך כולם נכשלים עד הבוקר שאתה משחק. בוקר תמיד נכשל עד עכשיו, סונגבירד פתח לו את הצורה בכל אחד מהניסיונות, אתה הניסיון ה122 לעצור את קומסטוק. שים לב שקומסטוק גם יודע שמישהוא יבוא לעצור אותו כשהוא מפרסם את זה שלמי שינסה להרוס את קולומביה יהיו את האותיות AD צרובות על היד.

כמו שאמרתי, בכל יקום קיימים קבועים ומשתנים. משתנים הם למשל כל הקטע עם יצרן הנשק של הvox populi וקבועים הם שבוקר לא יכול להביס את סונגבירד, המיגדלור וכו'. הסיבה שבגללה בוקר הזה ספציפית לא נכשל כאן היא שאליזבת' הזקנה יצרה איתו קשר ולימדה אותו כיצד לשלוט בסונגבירד.

מציע לך גם לראות את זה-

אם עוד משהוא לא מובן רק תגיד. :)
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 28 אפריל 2013, 22:53

SHAPIRA500 כתב:באופן כללי-
ספויילר: הצג
בוקר הוא קומסטוק ביקום מקביל, ויותר מכך יש אינסוף בוקרים וקומסטוקים עולמות כיוון שיש אינסוף יקומים מקבילים. בכל אחד מהיקומים האלה קורה משהוא אחר אך גם יש דברים שנשארים קבועים. כמו שבוקר נהיה אלכוהוליסט, שאשתו מתה בלידה וכאלה. ברגע ההטבלה בוקר שמסרב להטבלה נהיה בוקר האלכוהוליסט והמכור להימורים ובוקר שמסכים להטבלה הופך לקומסטוק. לכן הדרך היחידה להרוג את כל הקומסטוקים היא להרוג את בוקר(יש גם ספקולציות בגלל הסרטון האחרון שההטבלה הורגת רק את הבוקרים שהופכים לקומסטוק). האחים לוטס הם למעשה גם אותו בנאדם ביקום מקביל. הם היו יד ימינו של קומסטוק ופיתחו את כל הטכנולוגיה שמאפשר לעבור בין יקומים מקבילים. כתוצאה מכך קומסטוק הופך לעקר. כיוון שהוא נואש ליורש שימשיך את השלטון שלו בקולומביה ויביא הרס וחורבן על אמריקה שהכריזה חרם על קולומביה. לכן הוא משתמש בטכנלוגיה של לוטס וגונב מבוקר של היקום המקביל את הבת שלו אנה. זאת נהפכת מאוחר יותר לאליזבת'. האחים לוטס הבינו שצריך לעצור את קומסטוק בהקדם האפשרי אז הם מביאים את כל הבוקרים שיש במטרה לעצור את קומסטוק אך כולם נכשלים עד הבוקר שאתה משחק. בוקר תמיד נכשל עד עכשיו, סונגבירד פתח לו את הצורה בכל אחד מהניסיונות, אתה הניסיון ה122 לעצור את קומסטוק. שים לב שקומסטוק גם יודע שמישהוא יבוא לעצור אותו כשהוא מפרסם את זה שלמי שינסה להרוס את קולומביה יהיו את האותיות AD צרובות על היד.

כמו שאמרתי, בכל יקום קיימים קבועים ומשתנים. משתנים הם למשל כל הקטע עם יצרן הנשק של הvox populi וקבועים הם שבוקר לא יכול להביס את סונגבירד, המיגדלור וכו'. הסיבה שבגללה בוקר הזה ספציפית לא נכשל כאן היא שאליזבת' הזקנה יצרה איתו קשר ולימדה אותו כיצד לשלוט בסונגבירד.

מציע לך גם לראות את זה-

אם עוד משהוא לא מובן רק תגיד. :)

תודה רבה! באמת משחק מדהים ולמרות שלא נהנתי מכל אורך המשחק (בערך 5-7 שעות אחרונות) המשחק עדיין ריתק אותי למסך. אני עכשיו מתחיל אותו על רמה קשה (לא 1999)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2013, 00:26

SHAPIRA500 כתב:באופן כללי-
ספויילר: הצג
בוקר הוא קומסטוק ביקום מקביל, ויותר מכך יש אינסוף בוקרים וקומסטוקים עולמות כיוון שיש אינסוף יקומים מקבילים. בכל אחד מהיקומים האלה קורה משהוא אחר אך גם יש דברים שנשארים קבועים. כמו שבוקר נהיה אלכוהוליסט, שאשתו מתה בלידה וכאלה. ברגע ההטבלה בוקר שמסרב להטבלה נהיה בוקר האלכוהוליסט והמכור להימורים ובוקר שמסכים להטבלה הופך לקומסטוק. לכן הדרך היחידה להרוג את כל הקומסטוקים היא להרוג את בוקר(יש גם ספקולציות בגלל הסרטון האחרון שההטבלה הורגת רק את הבוקרים שהופכים לקומסטוק). האחים לוטס הם למעשה גם אותו בנאדם ביקום מקביל. הם היו יד ימינו של קומסטוק ופיתחו את כל הטכנולוגיה שמאפשר לעבור בין יקומים מקבילים. כתוצאה מכך קומסטוק הופך לעקר. כיוון שהוא נואש ליורש שימשיך את השלטון שלו בקולומביה ויביא הרס וחורבן על אמריקה שהכריזה חרם על קולומביה. לכן הוא משתמש בטכנלוגיה של לוטס וגונב מבוקר של היקום המקביל את הבת שלו אנה. זאת נהפכת מאוחר יותר לאליזבת'. האחים לוטס הבינו שצריך לעצור את קומסטוק בהקדם האפשרי אז הם מביאים את כל הבוקרים שיש במטרה לעצור את קומסטוק אך כולם נכשלים עד הבוקר שאתה משחק. בוקר תמיד נכשל עד עכשיו, סונגבירד פתח לו את הצורה בכל אחד מהניסיונות, אתה הניסיון ה122 לעצור את קומסטוק. שים לב שקומסטוק גם יודע שמישהוא יבוא לעצור אותו כשהוא מפרסם את זה שלמי שינסה להרוס את קולומביה יהיו את האותיות AD צרובות על היד.

כמו שאמרתי, בכל יקום קיימים קבועים ומשתנים. משתנים הם למשל כל הקטע עם יצרן הנשק של הvox populi וקבועים הם שבוקר לא יכול להביס את סונגבירד, המיגדלור וכו'. הסיבה שבגללה בוקר הזה ספציפית לא נכשל כאן היא שאליזבת' הזקנה יצרה איתו קשר ולימדה אותו כיצד לשלוט בסונגבירד.


ספויילר: הצג
אתה יודע שזו הפעם ה122, לפי זריקת המטבע בהתחלה? זאת שמראים אחריה טבלה שבה כמה פעמים קרה אותו הדבר?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אפריל 2013, 00:41

Nucleus_Dawn כתב:
ספויילר: הצג
אתה יודע שזו הפעם ה122, לפי זריקת המטבע בהתחלה? זאת שמראים אחריה טבלה שבה כמה פעמים קרה אותו הדבר?

ספויילר: הצג
כן אבל זה לא בדיוק מדוייק. יותר נכון להגיד שהיו 122 בוקרים שונים שניסו לעצור 122 קומסטוקים שונים בתאום בין 244 יקומים שונים (122 יקומי קומסטוק ו-122 יקומי בוקר מזווגים לזוגות). האחים לושס, הם פשוט מחוץ למשוואה של היקומים, הם בסוג של לימבו רואים הכל בכל היקומים ונעים בינהם בחופשיות בערך כמו אליזבת' רק אחרת. Lives, lived will live. Dies, Died will Die.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 29 אפריל 2013, 00:43

Nucleus_Dawn כתב:
ספויילר: הצג
אתה יודע שזו הפעם ה122, לפי זריקת המטבע בהתחלה? זאת שמראים אחריה טבלה שבה כמה פעמים קרה אותו הדבר?

ספויילר: הצג
אני לא כל כך זוכר למה, קראתי שזו הפעם ה122. הבנתי שזה גם לפי המטבע וגם אם תשים לב כדי להיכנס לתא המרחף ההוא מהמגדלור צריך להקיש פעם אחת על הפעמון השמאלי, פעמיים על האמצעי ופעמיים על הימני. 122.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אפריל 2013, 01:01

SHAPIRA500 כתב:
ספויילר: הצג
אני לא כל כך זוכר למה, קראתי שזו הפעם ה122. הבנתי שזה גם לפי המטבע וגם אם תשים לב כדי להיכנס לתא המרחף ההוא מהמגדלור צריך להקיש פעם אחת על הפעמון השמאלי, פעמיים על האמצעי ופעמיים על הימני. 122.

ספויילר: הצג
כן, זאת הפעם ה122 בשביל האחים לושס. הם בקרו ב122 יקומים שבהם קומסטוק הקים את קולמביה ומשכו לכל אחד מהם בוקר מהעולם התואם שלו (כלומר העולם שממנו נלקחה אנה לעולם המקביל של קומסטוק) בכדי שיפיל את קומסטוק של אותו עולם. אתה יכול לראות כדוגמה למשל את העולם השלישי שאתה מגיע אליו, עולם בו הבוקר שהם הביאו מת בשביל הVOX והם מעריצים אותו כסוג של קדוש מעונה. בכל אחד מה122 יקומים האלה, בכל אחת מה122 הזדמנויות האלה, האחים לושס נתנו לבוקר מתוך ה122 בוקרים האלה לזרוק מטבע ובכל פעם אותו בוקר זורק ראש. זאת הדרך של קן לוין להראות לנו מה זה קבוע, לא משנה כמה פעמים תזרוק את המטבע, בכל יקום תמיד יצא לבוקר ראש כי הטלת המטבע היא קבוע. בדיוק מאותה סיבה נותנים לנו לבחור בין סיכה של ציפור לסיכה של כלוב, זאת הדגמה של משתנה, בכל אחד מה122 היקומים בוקר יכל לבחור בין ציפור לכלוב והבחירה הזאת כלל לא השפיעה על התנהלות העולם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 29 אפריל 2013, 01:46

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
כן, זאת הפעם ה122 בשביל האחים לושס. הם בקרו ב122 יקומים שבהם קומסטוק הקים את קולמביה ומשכו לכל אחד מהם בוקר מהעולם התואם שלו (כלומר העולם שממנו נלקחה אנה לעולם המקביל של קומסטוק) בכדי שיפיל את קומסטוק של אותו עולם. אתה יכול לראות כדוגמה למשל את העולם השלישי שאתה מגיע אליו, עולם בו הבוקר שהם הביאו מת בשביל הVOX והם מעריצים אותו כסוג של קדוש מעונה. בכל אחד מה122 יקומים האלה, בכל אחת מה122 הזדמנויות האלה, האחים לושס נתנו לבוקר מתוך ה122 בוקרים האלה לזרוק מטבע ובכל פעם אותו בוקר זורק ראש. זאת הדרך של קן לוין להראות לנו מה זה קבוע, לא משנה כמה פעמים תזרוק את המטבע, בכל יקום תמיד יצא לבוקר ראש כי הטלת המטבע היא קבוע. בדיוק מאותה סיבה נותנים לנו לבחור בין סיכה של ציפור לסיכה של כלוב, זאת הדגמה של משתנה, בכל אחד מה122 היקומים בוקר יכל לבחור בין ציפור לכלוב והבחירה הזאת כלל לא השפיעה על התנהלות העולם.

נכון.
ספויילר: הצג
אבל חשבתי על זה, למעשה אי אפשר אף פעם לעצור את קומסטוק ולא יעזור בכמה יקומים כן תעצור אותה. ההטבעה של בוקר נועדה להרוג את כל הקומסטוקים אבל זה רק הגיוני שיש עוד יקומים שבהם בוקר מחליט שלא מתאים לו למות ולא נעשית בהם ההטבלה. זה מעין עץ שהשורשים שלו רק גדלים וגדלים הרי, כל נקודה בזמן שיש לה כמה אפשרויות פותחת יקומים מקבילים. מצד שני אולי יש גם יקומים שבהם בוקר בכלל נהרג בwounded knee. האפשרויות כאן אין סופיות ואפשר לעצור את קומסטוק רק ביקום אחד או בכמה אבל בכולם אף פעם לא יצליחו לעצור אותו. ביקום מסויים ואפילו כמה חייב להיות מצב שבו הוא יצליח להרוס את אמריקה למרות שהוטבע למעשה ביקום אחר. מהבחינה הזאת הניסיונות של הלוטסים חסרי פואנטה מראש.ואם תכניס גם את האפשרות שבוקר וקומסטוק הם ג'ק ואנדרו ריאן זה כבר בכלל הופך למיינדפאק. המשחק הזה עשה את כולנו פילוסופים בגרוש.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אפריל 2013, 03:22

SHAPIRA500 כתב:נכון.
ספויילר: הצג
אבל חשבתי על זה, למעשה אי אפשר אף פעם לעצור את קומסטוק ולא יעזור בכמה יקומים כן תעצור אותה. ההטבעה של בוקר נועדה להרוג את כל הקומסטוקים אבל זה רק הגיוני שיש עוד יקומים שבהם בוקר מחליט שלא מתאים לו למות ולא נעשית בהם ההטבלה. זה מעין עץ שהשורשים שלו רק גדלים וגדלים הרי, כל נקודה בזמן שיש לה כמה אפשרויות פותחת יקומים מקבילים. מצד שני אולי יש גם יקומים שבהם בוקר בכלל נהרג בwounded knee. האפשרויות כאן אין סופיות ואפשר לעצור את קומסטוק רק ביקום אחד או בכמה אבל בכולם אף פעם לא יצליחו לעצור אותו. ביקום מסויים ואפילו כמה חייב להיות מצב שבו הוא יצליח להרוס את אמריקה למרות שהוטבע למעשה ביקום אחר. מהבחינה הזאת הניסיונות של הלוטסים חסרי פואנטה מראש.ואם תכניס גם את האפשרות שבוקר וקומסטוק הם ג'ק ואנדרו ריאן זה כבר בכלל הופך למיינדפאק. המשחק הזה עשה את כולנו פילוסופים בגרוש.

ספויילר: הצג
אליזבת׳ אומרת במפורש שלמרות שיש לעץ אינסוף ענפים, כל ענף שקשור בכל צורה לקומסטוק מתחיל בהטבלה. כלומר אם תגדע את הענף בהטבלה (או יותר נכון כל הענפים שהגיעו להטבלה) אז אין יותר קומסטוקים. אנדרו וג׳ק הם לא קומסטוק ובוקר, הם רק במובן המטפורי של הקבוע שתמיד קיים אדם, תמיד קיים מגדלור ותמיד קיימת עיר קומסטוק ובוקר. ללושסים לא אכפת מראפצ׳ר או כל עיר אחרת עם מגדלור ואיש, אכפת להם מקומסטוק וכך גם לאליזבת׳. אז בעץ אחר לגמרי שבו בוקר מת בוונדד ני נולד 20 שנים מאוחר יותר ג׳ק ראיין וכך הגיעה העלילה של ביושוק, ביקום אחר זה עיר בחלל בשנת 2450 וביקום אחר זאת עיר מבודדת במדבר, זה לא בעמת משנה. מה שמשנה זה שכל יקום שבו אין ראפצ׳ר או כל עיר אחרת אלה קולומביה, העיר שנבנתה על ידי כל הענפים האפשריים שבהם מופיע קומסטוק, יושמד. כלומר, אליזבת׳ והלושסים יקבלו את הנקמה שלהם. בסופו של דבר כדי למנוע את הרעיון הכללי של מגדלור, אדם ועיר צריך להשמיד את כל היקומים האפשריים כי המגדלור, אדם ועיר הם קבוע ולכן יהיו קיימים בכל יקום אפשרי, עם או בלי קומסטוק, עם או בלי אנדרו ראיין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 אפריל 2013, 07:40

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
כן, זאת הפעם ה122 בשביל האחים לושס. הם בקרו ב122 יקומים שבהם קומסטוק הקים את קולמביה ומשכו לכל אחד מהם בוקר מהעולם התואם שלו (כלומר העולם שממנו נלקחה אנה לעולם המקביל של קומסטוק) בכדי שיפיל את קומסטוק של אותו עולם. אתה יכול לראות כדוגמה למשל את העולם השלישי שאתה מגיע אליו, עולם בו הבוקר שהם הביאו מת בשביל הVOX והם מעריצים אותו כסוג של קדוש מעונה. בכל אחד מה122 יקומים האלה, בכל אחת מה122 הזדמנויות האלה, האחים לושס נתנו לבוקר מתוך ה122 בוקרים האלה לזרוק מטבע ובכל פעם אותו בוקר זורק ראש. זאת הדרך של קן לוין להראות לנו מה זה קבוע, לא משנה כמה פעמים תזרוק את המטבע, בכל יקום תמיד יצא לבוקר ראש כי הטלת המטבע היא קבוע. בדיוק מאותה סיבה נותנים לנו לבחור בין סיכה של ציפור לסיכה של כלוב, זאת הדגמה של משתנה, בכל אחד מה122 היקומים בוקר יכל לבחור בין ציפור לכלוב והבחירה הזאת כלל לא השפיעה על התנהלות העולם.

ספויילר: הצג
ואיפה ההעתק שלהם בכל יקום? לפי מה שהוצג במשחק זה נראה שהזוג הביאו בוקרים מעולמות מקבילים לעולם שלהם (יכל להיות שהזוג עשו זאת באין סוף עולמות במקביל והביאו אין סוף בוקרים) אבל בטח לא למציאות אחת מרכזית. לא, הטבלה שלהם משקפת את המציאות שלהם. דרך אגב כל הממבו ג'מבו שאתה מספר לא מגובים בכלל במשחק, שום דבר לא נאמר במשחק אלא אם כן קן לווין או אחד הכותבים של המשחק חשפו את כלל הפרטים, כי באמת שבפועל יש פה משחק עם חתיכת חורי עלילה כגודל הגרביים שהכלבה שלי מייצרת לי כל יום. חצי מהדברים שטענתם פה לא נאמרים במשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 29 אפריל 2013, 14:44

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
אליזבת׳ אומרת במפורש שלמרות שיש לעץ אינסוף ענפים, כל ענף שקשור בכל צורה לקומסטוק מתחיל בהטבלה. כלומר אם תגדע את הענף בהטבלה (או יותר נכון כל הענפים שהגיעו להטבלה) אז אין יותר קומסטוקים. אנדרו וג׳ק הם לא קומסטוק ובוקר, הם רק במובן המטפורי של הקבוע שתמיד קיים אדם, תמיד קיים מגדלור ותמיד קיימת עיר קומסטוק ובוקר. ללושסים לא אכפת מראפצ׳ר או כל עיר אחרת עם מגדלור ואיש, אכפת להם מקומסטוק וכך גם לאליזבת׳. אז בעץ אחר לגמרי שבו בוקר מת בוונדד ני נולד 20 שנים מאוחר יותר ג׳ק ראיין וכך הגיעה העלילה של ביושוק, ביקום אחר זה עיר בחלל בשנת 2450 וביקום אחר זאת עיר מבודדת במדבר, זה לא בעמת משנה. מה שמשנה זה שכל יקום שבו אין ראפצ׳ר או כל עיר אחרת אלה קולומביה, העיר שנבנתה על ידי כל הענפים האפשריים שבהם מופיע קומסטוק, יושמד. כלומר, אליזבת׳ והלושסים יקבלו את הנקמה שלהם. בסופו של דבר כדי למנוע את הרעיון הכללי של מגדלור, אדם ועיר צריך להשמיד את כל היקומים האפשריים כי המגדלור, אדם ועיר הם קבוע ולכן יהיו קיימים בכל יקום אפשרי, עם או בלי קומסטוק, עם או בלי אנדרו ראיין.

אה וואלה? כנראה שכחתי שהיא אומרת את זה.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2013, 01:34

Death_119 כתב:
ספויילר: הצג
ואיפה ההעתק שלהם בכל יקום? לפי מה שהוצג במשחק זה נראה שהזוג הביאו בוקרים מעולמות מקבילים לעולם שלהם (יכל להיות שהזוג עשו זאת באין סוף עולמות במקביל והביאו אין סוף בוקרים) אבל בטח לא למציאות אחת מרכזית. לא, הטבלה שלהם משקפת את המציאות שלהם. דרך אגב כל הממבו ג'מבו שאתה מספר לא מגובים בכלל במשחק, שום דבר לא נאמר במשחק אלא אם כן קן לווין או אחד הכותבים של המשחק חשפו את כלל הפרטים, כי באמת שבפועל יש פה משחק עם חתיכת חורי עלילה כגודל הגרביים שהכלבה שלי מייצרת לי כל יום. חצי מהדברים שטענתם פה לא נאמרים במשחק.

ספויילר: הצג
ללושסים כבר אין ״יקום משלהם״, קומסטוק חבל להם במכונה והם ״נקרעו״ מהמציאות. זה נאמר במשחק, החלק שהוא הפרוש שלי הוא שהקריעה שלהם היא קבוע, כלומר קרתה בכל יקום אפשרי בעץ ההטבלות של בוקר. אני רואה אותם כאישיות שמתעלה על היקומים, הם יודעי הכל שלא קיימים כבר באף מציאות, סוג של רוחות רפאים שהם איחוד של כל הלושסים שנקרעו מהיקומים שלהם. מה אתה אומר בכלל לא הגיוני, אחרי שהם הביאו בוקר אחד ליקום שלהם הוא מתחיל לעשות את הבלגן ולהרים את המרד ולשחרר את אליזבת׳. אחרי שכל זה קרה איך מביאים עוד אחד? יש להם כפתור של ריסט לזמן? זה לא הגיוני. אם כבר לשער משהו בסגנון אז אפשר להגיד שכל זוג לושסים הביא בוקר אחד, את הבוקר שממנו הם גנבו את אנה. בגלל שהם קרועים מהיקום והם סוג של ״יודעי הכל״, הם יודעים מה קרה עם הבוקרים האחרים ביקומים האחרים ועם הלושסים האחרים כך שהזוג הספציפי הזה נתן אך ורק לבוקר אחד לזרוק מטבע, הבוקר שלהם, פשוט הם מודעים לזה ש121 בוקרים הטילו מטבע 121 פעמים אחרות מול 121 לושסים אחרים ולכן יודעים שזאת הזריקה ה122.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 30 אפריל 2013, 14:56

http://www.ign.com/articles/2013/04/29/ ... ce=twitter
שמועה שבDLC יהיה קומפניון חדש!
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 30 אפריל 2013, 14:58

SHAPIRA500 כתב:http://www.ign.com/articles/2013/04/29/bioshock-infinite-dlc-to-feature-new-companion-character?utm_campaign=twposts&utm_source=twitter
שמועה שבDLC יהיה קומפניון חדש!


אני חושב שהDLC של ביושוק הולך להיות הDLC הראשון שאקנה אי פעם (חוץ מהDLC של פאר קריי 3... בטוח אקנה גם אותו).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 אפריל 2013, 15:51

Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שהDLC של ביושוק הולך להיות הDLC הראשון שאקנה אי פעם (חוץ מהDLC של פאר קריי 3... בטוח אקנה גם אותו).

גם אני בדרך כלל לא קונה dlc אבל קניתי כבר את הסיזן פס של ביושוק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 30 אפריל 2013, 16:05

הוא לגמרי מהDLC האלה שיוצאים פעם ב וחייבים לקנות אותם. אני רק מקווה שהקומפניון החדש יעשה יותר מלזרוק עליך סאלט.
אני מאד אוהב DLC, פשוט חבל שזה לא זול ולא כדאי רוב הזמן. קניתי את הסיזן פאס של גירס 3, DLC של פולאאוט, מאס אפקט ואלן וויק.
את כולם קניתי במבצעים שהיו בלייב ומכולם הייתי מאד מאד מרוצה.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 06 מאי 2013, 17:47

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
כן אבל זה לא בדיוק מדוייק. יותר נכון להגיד שהיו 122 בוקרים שונים שניסו לעצור 122 קומסטוקים שונים בתאום בין 244 יקומים שונים (122 יקומי קומסטוק ו-122 יקומי בוקר מזווגים לזוגות). האחים לושס, הם פשוט מחוץ למשוואה של היקומים, הם בסוג של לימבו רואים הכל בכל היקומים ונעים בינהם בחופשיות בערך כמו אליזבת' רק אחרת. Lives, lived will live. Dies, Died will Die.

ספויילר: הצג
אני לא בטוח שמדובר ב-122 יקומי קומסטוק שונים. אנחנו יודעים לפי אליזבת שיש אינסוף יקומים, אבל מה שכנראה יותר נכון הוא שאנחנו חוזרים כל פעם לאותו ענף ב"יקום קומסטוק".
למעשה, בכל פעם שבה אתה מת (ואליזבת לא איתך כדי להחיות אותך) אנחנו רואים סצינת מעבר דומה דרך דלת/פורטל - זו סצינה שבעצם ממחישה איך בכל פעם מדובר בכלל בבוקר חדש שמגיע כנראה לאותו היקום בדיוק (כי כל שאר הסממנים של היקום נשארים זהים. אתה הבוקר ה-122, וה-123 וה-124 - וכל בוקר נוסף כתלות במספר הפעמים שמתת במשחק ועברת שוב דרך הדלת, אבל הענף של היקום שהאחים לושס מעבירים אותנו אליו הוא כנראה כל פעם אותו היקום (כלומר היקום שאליזבת גררה אותנו אליו)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2013, 17:06

swym כתב:
ספויילר: הצג
אני לא בטוח שמדובר ב-122 יקומי קומסטוק שונים. אנחנו יודעים לפי אליזבת שיש אינסוף יקומים, אבל מה שכנראה יותר נכון הוא שאנחנו חוזרים כל פעם לאותו ענף ב"יקום קומסטוק".
למעשה, בכל פעם שבה אתה מת (ואליזבת לא איתך כדי להחיות אותך) אנחנו רואים סצינת מעבר דומה דרך דלת/פורטל - זו סצינה שבעצם ממחישה איך בכל פעם מדובר בכלל בבוקר חדש שמגיע כנראה לאותו היקום בדיוק (כי כל שאר הסממנים של היקום נשארים זהים. אתה הבוקר ה-122, וה-123 וה-124 - וכל בוקר נוסף כתלות במספר הפעמים שמתת במשחק ועברת שוב דרך הדלת, אבל הענף של היקום שהאחים לושס מעבירים אותנו אליו הוא כנראה כל פעם אותו היקום (כלומר היקום שאליזבת גררה אותנו אליו)

ספויילר: הצג
אבל זה לא מסביר איך 121 בוקרים לפני התחילו את המרד ואת כל תהליך ההרג בקולומביה אבל כשאתה מגיע, בוקר ה122 פתאום הכל שקט ונחמד ולפני המרד. הרי הם הביאו 121 בוקרים למגדלור, איך הם ריסטו את הזמן 121 פעמים? בשביל להביא בוקר חדש צריך לאפס את הזמן שוב לנקודה שבה בוקר מגיע. בנוסף, מאחר ויש מספר שווה של בוקרים וקומסטוקים (הרי בשביל ליצור "יקום קומסטוק" צריך לקחת אנה מבוקר ולהביא לקומסטוק, כלומר בוקר וקומסטוק הם זוג סדור), אם תביא לכל יקום קומסטוק 100+ בוקרים תצטרך הרבה יותר בוקרים שלקחו להם את אנה מאשר קומסטוקים שלקחו את אנה וזה כבר לא מסתדר מתמטית (אלה אם אתה רוצה להגיד שמכפלה בקבוע לא משפיע על גודל של אינסוף :)). הדרך היחידה שבה זה מסתדר לי היא שבכל יקום קומסטוק האחים לושס נהרגים במכונה, בכל יקום קומסטוק הם מביאים בוקר אחד בשביל לנסות לנקום בו ולרסט את הזמן ואתה פשוט בוקר מסויים ביקום קומסטוק מסויים. יש בוקר אחד שתואם ליקום קומסטוק אחד וזהו, אחרת הכל לא מסתדר לי.

הדרך היחידה שבה מה שאתה אומר מסתדר היא שכל פעם שבוקר נכשל, הלושסים פותחים קרע, חוזרים לאחור בזמן לנקודה בסירה, פותחים קרע ליקום בוקר אחר ומביאים בוקר שונה בשביל לנסות שוב. כלומר כל פעם הם כותבים מחדש את הסיפור של היקום שלהם עם בוקר שונה, אחרי שהוא מת הם חוזרים לאחור וכותבים אותו מחדש עם בוקר חדש עד שאתה, בוקר 122 מצליח. למרות שגם זה לא יושב עם זה שבוקר וקומסטוק הם זוג סדור ולכן אם אחים לושס ביקום קומסטוק אחד הביאו 122 בוקרים, ללושסים ביקומי קומסטוק הנותרים יחסר 121 בוקרים ב"מלאי".
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 11 מאי 2013, 19:21

טריילר לסרט מעריצים של ביושוק, נראה לא רע בכלל. הסרט יוצא ביום שני.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 15 מאי 2013, 13:57

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
אבל זה לא מסביר איך 121 בוקרים לפני התחילו את המרד ואת כל תהליך ההרג בקולומביה אבל כשאתה מגיע, בוקר ה122 פתאום הכל שקט ונחמד ולפני המרד. הרי הם הביאו 121 בוקרים למגדלור, איך הם ריסטו את הזמן 121 פעמים? בשביל להביא בוקר חדש צריך לאפס את הזמן שוב לנקודה שבה בוקר מגיע. בנוסף, מאחר ויש מספר שווה של בוקרים וקומסטוקים (הרי בשביל ליצור "יקום קומסטוק" צריך לקחת אנה מבוקר ולהביא לקומסטוק, כלומר בוקר וקומסטוק הם זוג סדור), אם תביא לכל יקום קומסטוק 100+ בוקרים תצטרך הרבה יותר בוקרים שלקחו להם את אנה מאשר קומסטוקים שלקחו את אנה וזה כבר לא מסתדר מתמטית (אלה אם אתה רוצה להגיד שמכפלה בקבוע לא משפיע על גודל של אינסוף :)). הדרך היחידה שבה זה מסתדר לי היא שבכל יקום קומסטוק האחים לושס נהרגים במכונה, בכל יקום קומסטוק הם מביאים בוקר אחד בשביל לנסות לנקום בו ולרסט את הזמן ואתה פשוט בוקר מסויים ביקום קומסטוק מסויים. יש בוקר אחד שתואם ליקום קומסטוק אחד וזהו, אחרת הכל לא מסתדר לי.

הדרך היחידה שבה מה שאתה אומר מסתדר היא שכל פעם שבוקר נכשל, הלושסים פותחים קרע, חוזרים לאחור בזמן לנקודה בסירה, פותחים קרע ליקום בוקר אחר ומביאים בוקר שונה בשביל לנסות שוב. כלומר כל פעם הם כותבים מחדש את הסיפור של היקום שלהם עם בוקר שונה, אחרי שהוא מת הם חוזרים לאחור וכותבים אותו מחדש עם בוקר חדש עד שאתה, בוקר 122 מצליח. למרות שגם זה לא יושב עם זה שבוקר וקומסטוק הם זוג סדור ולכן אם אחים לושס ביקום קומסטוק אחד הביאו 122 בוקרים, ללושסים ביקומי קומסטוק הנותרים יחסר 121 בוקרים ב"מלאי".

ספויילר: הצג
מה שאני התכוונתי אליו טיפה דומה לדרך שבה תיארת את זה: אכן בכל פעם שבוקר נכשל אנחנו בעצם מתחילים מחדש את המשחק עם בוקר אחר מנקודת ההתחלה במגדלור אליה הלושסים זורקים אותנו - אבל מטעמי גיימפליי המשחק מקצר את התהליך ולא מכריח אותנו להתחיל כל פעם מחדש.
אבל מנגד, יכולה להיות גם פרשנות אחרת: שהלושסים מרוצים מצורה מסוימת בה התגלגלו העניינים באיטרציה מסוימת (למעט המוות של בוקר) ולכן ישלפו בוקר מסוים ויזרקו אותו ישירות להמשך של אותו היקום (כשהמוח שלו כבר בונה את הסיפור מהחורים). בהיבט הזה יכול להיות שה-122 פעם הם רק 122 פעמים שבהן הלושסים נכשלו לגמרי והתחילו את כל הניסוי מחדש. הלושסים לא צריכים לתקן את כל היקומים: הקרע עם אליזבת יצר אנומליה, אבל אם מתקנים אותה מהשורש אז מספיק לעשות את זה ביקום אחד.

אין בהכרח מספר שווה של בוקרים וקומסטוקים. גם אם נצא מנקודת הנחה שיקום קומסטוק יכול להתפצל רק בנקודה של ההטבלה (ובפועל יקום כזה יכול להתפצל עוד אינסוף פעמים גם אחרי שקומסטוק כבר חטף את אנה), אז אנחנו יכולים להניח שיש *לכל היותר* מספר קומסטוקים שמקביל למספר הבוקרים. אבל אפילו תחת ההנחה הזו יכול גם להיות שיש X קומסטוקים ו-100X בוקרים נטולי אנה (שוב, כי היקום שבו אנה נחטפה יכול להתפצל גם הוא לאחר החטיפה).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 15 מאי 2013, 14:03

האחים לוטס/לאטס/לטס. בטח שלא לושס. מופנה גם לגיא וגם לנדב. הרי שומעים את ההגייה של השם שלהם במשחק במפורש. למה אתם דוחפים אות שהיא בכלל לא רלוונטית?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מאי 2013, 01:59

swym כתב:
ספויילר: הצג
מה שאני התכוונתי אליו טיפה דומה לדרך שבה תיארת את זה: אכן בכל פעם שבוקר נכשל אנחנו בעצם מתחילים מחדש את המשחק עם בוקר אחר מנקודת ההתחלה במגדלור אליה הלושסים זורקים אותנו - אבל מטעמי גיימפליי המשחק מקצר את התהליך ולא מכריח אותנו להתחיל כל פעם מחדש.
אבל מנגד, יכולה להיות גם פרשנות אחרת: שהלושסים מרוצים מצורה מסוימת בה התגלגלו העניינים באיטרציה מסוימת (למעט המוות של בוקר) ולכן ישלפו בוקר מסוים ויזרקו אותו ישירות להמשך של אותו היקום (כשהמוח שלו כבר בונה את הסיפור מהחורים). בהיבט הזה יכול להיות שה-122 פעם הם רק 122 פעמים שבהן הלושסים נכשלו לגמרי והתחילו את כל הניסוי מחדש. הלושסים לא צריכים לתקן את כל היקומים: הקרע עם אליזבת יצר אנומליה, אבל אם מתקנים אותה מהשורש אז מספיק לעשות את זה ביקום אחד.

אין בהכרח מספר שווה של בוקרים וקומסטוקים. גם אם נצא מנקודת הנחה שיקום קומסטוק יכול להתפצל רק בנקודה של ההטבלה (ובפועל יקום כזה יכול להתפצל עוד אינסוף פעמים גם אחרי שקומסטוק כבר חטף את אנה), אז אנחנו יכולים להניח שיש *לכל היותר* מספר קומסטוקים שמקביל למספר הבוקרים. אבל אפילו תחת ההנחה הזו יכול גם להיות שיש X קומסטוקים ו-100X בוקרים נטולי אנה (שוב, כי היקום שבו אנה נחטפה יכול להתפצל גם הוא לאחר החטיפה).

ספויילר: הצג
מספר הבוקרים והקומסטוקים בנקודת החטיפה חייב להיות שווה, מה קורה אחרי זה באמת תלוי באויר. ליצור את הבוקר הנכון אליזבת' חייבת להחטף ולכן על מנת שיהיה בוקר נואש, צריך לחטוף את הבת שלו ולכן על כל בוקר קיים לפחות קומסטוק אחד. מעבר לזה, יש יותר קומסטוקים מאשר "בוקרים שנחטפה להם הבת" מאחר ורוזלין אומרת שבחלק מהיקומים קומסטוק עקר (לכן היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת") ויקומים שבהם קומסטוק לא היה עקר (ולכן לא היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת"). מעבר לזה, ההסבר היחיד שיכול להיות ל"100 ל-1" שיש בין בוקרים לקומסטוקים הוא באמת כמו שאמרת, הפיצולים ביקומים מנקודת החטיפה והלאה והרי מדובר בהמון פיצולים, הרי עברו 20+ שנים.


קליימן, אני זוכר לושס מהמשחק אבל אולי אתה צודק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 16 מאי 2013, 02:04

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
מספר הבוקרים והקומסטוקים בנקודת החטיפה חייב להיות שווה, מה קורה אחרי זה באמת תלוי באויר. ליצור את הבוקר הנכון אליזבת' חייבת להחטף ולכן על מנת שיהיה בוקר נואש, צריך לחטוף את הבת שלו ולכן על כל בוקר קיים לפחות קומסטוק אחד. מעבר לזה, יש יותר קומסטוקים מאשר "בוקרים שנחטפה להם הבת" מאחר ורוזלין אומרת שבחלק מהיקומים קומסטוק עקר (לכן היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת") ויקומים שבהם קומסטוק לא היה עקר (ולכן לא היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת"). מעבר לזה, ההסבר היחיד שיכול להיות ל"100 ל-1" שיש בין בוקרים לקומסטוקים הוא באמת כמו שאמרת, הפיצולים ביקומים מנקודת החטיפה והלאה והרי מדובר בהמון פיצולים, הרי עברו 20+ שנים.


קליימן, אני זוכר לושס מהמשחק אבל אולי אתה צודק.

הוא צודק, זה לוטס.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 מאי 2013, 17:26

DrKeo כתב:
ספויילר: הצג
רוזלין אומרת שבחלק מהיקומים קומסטוק עקר (לכן היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת") ויקומים שבהם קומסטוק לא היה עקר (ולכן לא היה צריך לחטוף אנה וליצור "בוקר שנחטפה לו הבת")


מעניין. את זה לא ידעתי. אולי זה בדיוק ווקספון שפספסתי.

ואני בטוח שאצל הסקוטים מבטאים את זה לושס :D


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים