עמוד 1 מתוך 11

Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 10 אפריל 2013, 02:45
על ידי DrKeo
המקום לדבר על ביושוק אינפנט.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 13 אפריל 2013, 20:05
על ידי matangt8
אני מקווה לקבל את המשחק בקרוב. קניתי אותו לPS3

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 13 אפריל 2013, 21:22
על ידי SHAPIRA500
מדובר בסוג המשחקים שמיד שאחרי שאתה מסיים אותם יש חשק לעשות עוד פעם ריצה עליהם. התחלתי עוד פעם על 1999 לפני שבוע בערך. עד עכשיו היה יחסית קל אפילו לדרגת קושי הכי קשה במשחק, עכשיו הגעתי לשלב עם ליידי קומסטוק, פשוט מורט עצבים. כאילו ניקזו את כל הקושי במשחק לשעתיים האחרונות. בלי קשר לרמת הקושי, נורא נורא מומלץ לשחק את המשחק עוד פעם, מתקבל אותו אפקט שרואים את ספרות זולה או יוקרה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 13 אפריל 2013, 21:38
על ידי ShiTDemoN
הרגע קניתי אותו לסטים.
מצפה לו מאוד.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 13 אפריל 2013, 23:58
על ידי ששון
בהחלט אחד מהמשחקים שמגרדים את המושלם.
השלב הבא - לעשות עלילה מפוצצת מוח בלי שימוש במימדים נוספים שנותנים אינסוף איפשרויות ואינסוף חורים לעלילה.

אבל כמישהו שלא אוהב שוטרים נהנתי :D

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2013, 00:22
על ידי DrKeo
ששון כתב:בהחלט אחד מהמשחקים שמגרדים את המושלם.
השלב הבא - לעשות עלילה מפוצצת מוח בלי שימוש במימדים נוספים שנותנים אינסוף איפשרויות ואינסוף חורים לעלילה.

אבל כמישהו שלא אוהב שוטרים נהנתי :D

אני חייב לציין שכל פעם שחשבתי שמצאתי חור גיליתי שהעלילה כן סותמת אותו. לא שאני חושב שזה משחק מושלם או משהו כזה אבל כן מדובר בעלילה שמתבססת על רעיון עם פוטנציאל לאלף חורים ובנתיים לא מצאתי יותר מדי.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2013, 00:35
על ידי Nucleus_Dawn
עדיין לא סיימתי אותו (אני ממש לוקח את הזמן), אבל אני מאוד נהנה ממנו. עולם המשחק מדהים, הסיפור ממש מעניין, הדמויות כתובות נהדר, משוחקות נהדר והאנימציות פשוט מדהימות. לא הרגשתי כזה חיבור לדמות אחרת, מאז Alyx.
אני קצת מאוכזב ממערכת הקרב עצמה, בעיקר בגלל ההגבלה לשני נשקים. בכל קרב, אני מרגיש מחדש כמה שזה מגביל אותי וכמה שהייתי יכול להיות יותר יצירתי ולנצל את הסביבה והנשקים האחרים בצורה טובה, אם הם רק היו זמינים לי באופן נוח.

התחלתי אותו מול מסך המחשב, וניסיתי לשחק בו קצת עם שלט ועל מסך הטלויזיה (מחובר בHDMI למחשב), אבל זה נורא לא נוח. מעבר לעובדה שהרבה יותר קשה לכוון בלי עכבר ולזה שאי אפשר להחליף באותה מהירות בין הVIGOR השונים, המשחק ב1080P פשוט לא עוצב למשחק ממרחק של שלושה מטרים.
הכל נראה קטן מדי - הHUD, הכתב, התפריטים. הכל נורא לא נוח, כשאני יושב מול הטלויזיה, אז חזרתי למחשב.

הוא באמת אדיר :) קצת חבל שהם החליטו על הגבלת הנשקים (שמרגישה כאילו בשלב יחסית מאוחר במשחק איזה חליפה אמרה "צריך הגבלת שני נשקים. זה ככה בCOD והוא מוכר עשרות מליונים!"), אבל זה חסרון קטן מדי, בשביל לפגוע במשחק מוצלח כל כך.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2013, 00:55
על ידי phinexwrath71
Nucleus_Dawn כתב:עדיין לא סיימתי אותו (אני ממש לוקח את הזמן), אבל אני מאוד נהנה ממנו. עולם המשחק מדהים, הסיפור ממש מעניין, הדמויות כתובות נהדר, משוחקות נהדר והאנימציות פשוט מדהימות. לא הרגשתי כזה חיבור לדמות אחרת, מאז Alyx.
אני קצת מאוכזב ממערכת הקרב עצמה, בעיקר בגלל ההגבלה לשני נשקים. בכל קרב, אני מרגיש מחדש כמה שזה מגביל אותי וכמה שהייתי יכול להיות יותר יצירתי ולנצל את הסביבה והנשקים האחרים בצורה טובה, אם הם רק היו זמינים לי באופן נוח.

התחלתי אותו מול מסך המחשב, וניסיתי לשחק בו קצת עם שלט ועל מסך הטלויזיה (מחובר בHDMI למחשב), אבל זה נורא לא נוח. מעבר לעובדה שהרבה יותר קשה לכוון בלי עכבר ולזה שאי אפשר להחליף באותה מהירות בין הVIGOR השונים, המשחק ב1080P פשוט לא עוצב למשחק ממרחק של שלושה מטרים.
הכל נראה קטן מדי - הHUD, הכתב, התפריטים. הכל נורא לא נוח, כשאני יושב מול הטלויזיה, אז חזרתי למחשב.

הוא באמת אדיר :) קצת חבל שהם החליטו על הגבלת הנשקים (שמרגישה כאילו בשלב יחסית מאוחר במשחק איזה חליפה אמרה "צריך הגבלת שני נשקים. זה ככה בCOD והוא מוכר עשרות מליונים!"), אבל זה חסרון קטן מדי, בשביל לפגוע במשחק מוצלח כל כך.

נכון,הצד החלש של העלילה של ביושוק היא הדמויות,בוקר הוא בכלל סחיר ובה משום מקום לנפות את החובות שלו(קצת רקע עליו בחייכם :lol: ) ואליזבת היא הדמות היחידה שמעניינת,אבל גם תמיד העיניים של השחקנים תמיד ממקודות רק במי הוא הפרוטגוניסט,כאילו המקרי כמעט מוות המתוסרתים האלה יעשו את העלילה פי מאה יותר טוב וזה מה שלא נכון
השאר העלילה פשוט מהממת,ויש איזכורים בסידרה לכל פרט קטן שזה מדהים
לגבי ההגבלה לשתי נשקים אירשיונל נראה לי ניסו להתחכות אחר משחקי fps אחרים בגיימפלי,בגלל זה אני לא שם בכלל על איזה נשק השקעתי יותר ועל מה פחות אלה פשוט זורם אם יש לי Patriot אני מרים את הvolley gun או rpg ויורה עליו
גם המערכת השקעות של הvigors והנשקים לא מועילה ואני חושב שהיה עדיף שהיו מעיפים אותה מלחתחילה

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2013, 17:46
על ידי ששון
DrKeo כתב:
ששון כתב:בהחלט אחד מהמשחקים שמגרדים את המושלם.
השלב הבא - לעשות עלילה מפוצצת מוח בלי שימוש במימדים נוספים שנותנים אינסוף איפשרויות ואינסוף חורים לעלילה.

אבל כמישהו שלא אוהב שוטרים נהנתי :D

אני חייב לציין שכל פעם שחשבתי שמצאתי חור גיליתי שהעלילה כן סותמת אותו. לא שאני חושב שזה משחק מושלם או משהו כזה אבל כן מדובר בעלילה שמתבססת על רעיון עם פוטנציאל לאלף חורים ובנתיים לא מצאתי יותר מדי.

לדוגמא: איך הם חוזרים בזמן להטבלה של בוקר?

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 אפריל 2013, 19:01
על ידי vorse3
ששון כתב:
DrKeo כתב:
ששון כתב:בהחלט אחד מהמשחקים שמגרדים את המושלם.
השלב הבא - לעשות עלילה מפוצצת מוח בלי שימוש במימדים נוספים שנותנים אינסוף איפשרויות ואינסוף חורים לעלילה.

אבל כמישהו שלא אוהב שוטרים נהנתי :D

אני חייב לציין שכל פעם שחשבתי שמצאתי חור גיליתי שהעלילה כן סותמת אותו. לא שאני חושב שזה משחק מושלם או משהו כזה אבל כן מדובר בעלילה שמתבססת על רעיון עם פוטנציאל לאלף חורים ובנתיים לא מצאתי יותר מדי.

לדוגמא: איך הם חוזרים בזמן להטבלה של בוקר?

הזרת של אליזבת' שנקטעה בזמן המעבר למימד של קומסטק נתן לה יכולת לעבור בין זמנים ומימדים שונים בחופשיות ברגע שהסנוגבירד חיסלה את מומנטום איילנד.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 15 אפריל 2013, 20:42
על ידי Klayman
סיימתי אותו לפני שעה בערך.. אני עדיין בקטע של ''המממממממ...?''' :P. כלומר הבנתי לפחות בגדול את הנעשה, אבל אני די בטוח שלא את כל העלילה וכל הדברים.

מצאתי 73 ווקספונים מתוך 80, והם תורמים בטירוף להבנה של העלילה הסבוכה גם ככה. מומלץ להשקיע את הזמן ולחפש אותם.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 00:35
על ידי DrKeo
Klayman כתב:סיימתי אותו לפני שעה בערך.. אני עדיין בקטע של ''המממממממ...?''' :P. כלומר הבנתי לפחות בגדול את הנעשה, אבל אני די בטוח שלא את כל העלילה וכל הדברים.

מצאתי 73 ווקספונים מתוך 80, והם תורמים בטירוף להבנה של העלילה הסבוכה גם ככה. מומלץ להשקיע את הזמן ולחפש אותם.

אני כל כך גאה ב78 ווקספונים שמצאתי!
אחד הדברים האהובים עלי היה הרגע שהבנתי את העניין עם הטלת המטבע בתחילת המשחק, זה היה סוג של רגע "אהה!" שכזה. ביושוק אינפנט הוא כמו אבודים אם השתי עונות האחרונות היו טובות כמו השתיים הראשונות ושכל השאלות היו נענות בצורה מספקת.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 01:20
על ידי vorse3
הקטע עם הווקסלים זה שהם מכילים מידע קריטי להבנת העלילה, ואני למרות שכן חיפשתי אותם הצלחתי למצוא בסופו של דבר רק איזה 50. אני חושב שזה היה נחמד אם הם היו מאפשרים לראות כמה ווקסלים יש באזור שאתה נמצא בו וכמה אספת מהם.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 03:00
על ידי DrKeo
vorse3 כתב:הקטע עם הווקסלים זה שהם מכילים מידע קריטי להבנת העלילה, ואני למרות שכן חיפשתי אותם הצלחתי למצוא בסופו של דבר רק איזה 50. אני חושב שזה היה נחמד אם הם היו מאפשרים לראות כמה ווקסלים יש באזור שאתה נמצא בו וכמה אספת מהם.

אני לגמרי מסכים, בנוסף אספתי אותם במן סוג של OCD הזוי. חקרתי כל מקום במשחק הזה כל כך שלקח לי איזה 18 שעות לגמור אותו אבל אני מרגיש שלא פספסתי כלום (אני יוצא בהנחה שמה שכן פספסתי היה שתי הקלטות די חסרות תוכן כי לא הרגשתי חוסר עלילתי מהן). הייתי שמח אם היה להם מנגנון סטייל TR החדש שאתה באמת יכול לעקוב אחרי כל מה שמצאת בכל אזור, היו קלטות שהיה מאוד קשה למצא כמו למשל כאלה שהופיעו באזור שחפשת כבר אחרי שהפעלת טריגר מסויים (לדוגמה ליד הבר באזור של הווקס, אחרי שעברת לעולם המקביל שבו מתרחשת המהפכה פתאום הופיעה שם קלטת נוספת ועוד אחת ממש חשובה, הקלטה שלך בוקר של הצד השני). אגב, אני היחיד ששם לב שבביושוק 1 לא עזבתי את המפה לרגע ובביושוק אינפנט לא הייתה מפה בכלל ואפילו לא הרגשתי את זה חצי משחק?

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 08:20
על ידי bozeman
vorse3 כתב:הקטע עם הווקסלים זה שהם מכילים מידע קריטי להבנת העלילה, ואני למרות שכן חיפשתי אותם הצלחתי למצוא בסופו של דבר רק איזה 50. אני חושב שזה היה נחמד אם הם היו מאפשרים לראות כמה ווקסלים יש באזור שאתה נמצא בו וכמה אספת מהם.

אני היחיד שראה שקראת להם ווקסלים ולא ווקסופנים? ;)

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 10:47
על ידי vorse3
bozeman כתב:
vorse3 כתב:הקטע עם הווקסלים זה שהם מכילים מידע קריטי להבנת העלילה, ואני למרות שכן חיפשתי אותם הצלחתי למצוא בסופו של דבר רק איזה 50. אני חושב שזה היה נחמד אם הם היו מאפשרים לראות כמה ווקסלים יש באזור שאתה נמצא בו וכמה אספת מהם.

אני היחיד שראה שקראת להם ווקסלים ולא ווקסופנים? ;)

:oops:



את הווקספון של בוקר מהמימד המקביל דווקא מצאתי אבל הווקספון שבו שומעים את פינק מספר על הסונגירד לא מצאתי וזה ביאס אותי לגמרי לגלות על זה אחר כך.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 11:57
על ידי ששון
DrKeo כתב:
vorse3 כתב: אגב, אני היחיד ששם לב שבביושוק 1 לא עזבתי את המפה לרגע ובביושוק אינפנט לא הייתה מפה בכלל ואפילו לא הרגשתי את זה חצי משחק?

תכלס רוב המשחק זה מסדרון שהולכים בו קדימה בלי להרגיש.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 12:15
על ידי SHAPIRA500
ששון כתב:
DrKeo כתב:
vorse3 כתב: אגב, אני היחיד ששם לב שבביושוק 1 לא עזבתי את המפה לרגע ובביושוק אינפנט לא הייתה מפה בכלל ואפילו לא הרגשתי את זה חצי משחק?

תכלס רוב המשחק זה מסדרון שהולכים בו קדימה בלי להרגיש.

דוגרי זה נכון, גם בביושוק 1 ו2 היית צריך כל הזמן לחזור על עקבותיך וכל שלב היה בנוי באופן הרבה יותר חופשי ופתוח. כך שמן הסתם היית צריך להשתמש הרבה במפה. זה לאו דווקא לרעה, גם זה וגם זה עבדו טוב מאד.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 13:13
על ידי Klayman
אחד הדברים שהכי אהבתי במשחק הזה, הוא שהם למעשה שברו את כל התפיסות המוקדמות של ''קרבות בוס''. כלומר, אתה בטוח שתלחם נגד קומסטוק, פינק דייזי וסונגבירד, אבל במציאות הדברים מתנהלים אחרת לגמרי. הקרב האחרון, הוא קרב שעשוי טוב מאוד לדעתי, ומהווה חלופה טובה לקרב בוס סופי. הדבר היחיד שהפריע לי בו, זה שהקריאה לסונגבירד קצת שבורה, כמו לדוגמא אם הצפלין נמצא מאחורי סקייליין, אז הקריאה לא עובדת.

ממש לא אהבתי את הקרב נגד ליידי קומסטוק, שהרגיש ברמת קושי גדולה הרבה יותר, מכל שאר המשחק, והכי גרוע? שהיה צריך להלחם אותו שלוש פעמים (!!!!!!!!!) איזו תכלית עלילתית שימש הקרב הזה, שחזר פאקינג שלוש פעמים, שלא הייתה יכולה להיות מושגת בפעם אחת?


אגב, הריצה הראשונה שלי על המשחק הייתה ברמה הקשה, שהיא בהחלט רמה מומלצת למשחק הזה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 אפריל 2013, 23:44
על ידי DrKeo
Klayman כתב:אחד הדברים שהכי אהבתי במשחק הזה, הוא שהם למעשה שברו את כל התפיסות המוקדמות של ''קרבות בוס''. כלומר, אתה בטוח שתלחם נגד קומסטוק, פינק דייזי וסונגבירד, אבל במציאות הדברים מתנהלים אחרת לגמרי. הקרב האחרון, הוא קרב שעשוי טוב מאוד לדעתי, ומהווה חלופה טובה לקרב בוס סופי. הדבר היחיד שהפריע לי בו, זה שהקריאה לסונגבירד קצת שבורה, כמו לדוגמא אם הצפלין נמצא מאחורי סקייליין, אז הקריאה לא עובדת.

ממש לא אהבתי את הקרב נגד ליידי קומסטוק, שהרגיש ברמת קושי גדולה הרבה יותר, מכל שאר המשחק, והכי גרוע? שהיה צריך להלחם אותו שלוש פעמים (!!!!!!!!!) איזו תכלית עלילתית שימש הקרב הזה, שחזר פאקינג שלוש פעמים, שלא הייתה יכולה להיות מושגת בפעם אחת?


אגב, הריצה הראשונה שלי על המשחק הייתה ברמה הקשה, שהיא בהחלט רמה מומלצת למשחק הזה.

זה היה גם בקרב סיום של E2, אני אוהב את הכיוון הזה. בוס סופי זה סתם קיבוע, צריך סצנה חזקה שנשארת איתך. במשחק כמו ביושוק זה יכול להיות טוויסט הזוי שגורם לך לחשוב על המשחק ימים, במשחק כמו COD זה יכול להיות סצנת אקשן הזויה וכך הלאה. כל משחק ומה שמתאים לו אבל בוס סופי טפשי זה מרגיש כפוי.

קניתי את הSEASON PASS. שילוב של 20% הנחה וה15$ שיש לי כבר בחשבון של GMG (שקבלתי כשקניתי את ביושוק אינפנט בצורה אירונית) הפכו את העסקה של 1$ לכדאית מדי

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 17 אפריל 2013, 07:26
על ידי bozeman
והנה מאמר על הדת במשחק והאם המשחק פוגע בה. אחרי שגיימר שחש נפגע (בתור פאבטיסיט) קיבל מסטים את כספו בחזרה כספו בחזרה.

http://dispatches.cheatcc.com/dispatche ... W4i17Uqy2C

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 18 אפריל 2013, 01:02
על ידי swym
Klayman כתב:אחד הדברים שהכי אהבתי במשחק הזה, הוא שהם למעשה שברו את כל התפיסות המוקדמות של ''קרבות בוס''. כלומר, אתה בטוח שתלחם נגד קומסטוק, פינק דייזי וסונגבירד, אבל במציאות הדברים מתנהלים אחרת לגמרי. הקרב האחרון, הוא קרב שעשוי טוב מאוד לדעתי, ומהווה חלופה טובה לקרב בוס סופי. הדבר היחיד שהפריע לי בו, זה שהקריאה לסונגבירד קצת שבורה, כמו לדוגמא אם הצפלין נמצא מאחורי סקייליין, אז הקריאה לא עובדת.

ממש לא אהבתי את הקרב נגד ליידי קומסטוק, שהרגיש ברמת קושי גדולה הרבה יותר, מכל שאר המשחק, והכי גרוע? שהיה צריך להלחם אותו שלוש פעמים (!!!!!!!!!) איזו תכלית עלילתית שימש הקרב הזה, שחזר פאקינג שלוש פעמים, שלא הייתה יכולה להיות מושגת בפעם אחת?


אגב, הריצה הראשונה שלי על המשחק הייתה ברמה הקשה, שהיא בהחלט רמה מומלצת למשחק הזה.

אני מסכים איתך על (כמעט) הכל. ועכשיו - תגית ספוילר
ספויילר: הצג
מצד אחד את הקטע עם קומסטוק כבר ראינו בעבר - מה שנקרא, death by cutscene. בפייבל 2 זה קרה והאמת היא שזה היה קצת מאכזב שם כי ציפית לאיזשהו קרב אפי, ולהבדיל בביושוק 1 עצמו גם היה קטע כזה שבוצע מצויין. אבל כאן הקטע עם סונגבירד בוצע בצורה הכי טובה שיכולה להיות: מדובר בדמות כל כך עוצמתית, שאין שום היגיון שבכלל תוכל להתמודד מולה במשחק בלי שזה ירגיש מגוחך לגמרי (ע"ע כל המשחקים עם pit bosses עצומים).
לאורך כל המשחק שאלתי את עצמי איך הם יצליחו לעשות קרב מול סונגבירד בלי שהוא יאכזב לגמרי (בטח אחרי שזוכרים כמה לא מוצלח היה קרב הבוס בביושוק 1, או אחרי ליידי קומסטוק שהיתה אחד החלקים החלשים של המשחק הזה בעצם), אבל בסוף אתה מקבל את זה בהפוכה אחרי שהכי לא ציפית לזה - ועוד עם ההצדקה העלילתית הכי טובה שיכולה להיות: אליזבת מסבירה לך שהיא כבר בדקה את כל האפשרויות וכל היקומים, אבל לא משנה מה קורה סונגבירד עדיין תמיד הורג אותך. זה בעצם כמו שתמיד תגריל 77 עם הכדור בתחילת המשחק: גם זה שסונגבירד תמיר הורג אותך הוא בעצם אחד ה"קבועים" של העולם, ככה שהאפשרות היחידה שלך להישאר בחיים בעצם היא להימנע מקרב איתו. זה היה עוד רגע "וואו" בדרך לmindfuck של סוף המשחק.
אבל אחר כך הם אפילו מצפרים אותך: סונגבירד אולי לא נלחם בך, אבל הוא כן נלחם בשבילך בקרב הכי גדול של המשחק, והקטעים שבהם הוא מוריד צפלינים שלמים מהשמיים מאד מוצלחים (כן, למרות הבאגים בזיהוי).

אבל דווקא את הקרב האחרון עצמו לא אהבתי: אם יש משהו שאני שונא אפילו יותר מקרבות בוס לא מוצלחים, זה קרבות Hold the front עם גלים של אויבים שתוקפים אותך, אבל ההצלחה שלך לא תלויה בהאם הצלחת לשרוד את הגל (כמו בהרבה קרבות בסדרת היילו וגירס ו-HL2) אלא האם הצלחת להגן על איזשהי טריטוריה מסוימת.
יש קטע נורא מעצבן כזה איפשהו באמצע MW2, וב-HL2E2 גם הקרב האחרון הוא כזה והוא עשוי בצורה די איומה. לזכותו של ביושוק אינפיניט יאמר שהוא עדיף על שניהם, אבל עדיין הייתי מעדיף קרב שמאפשר לי לנצל את היכולות שלי בזירה כזו גדולה ועם כל כך הרבה אויבים, בלי שאני צריך כל הזמן לדאוג להגן על איזו חתיכת פח שיורים עליה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 18 אפריל 2013, 01:03
על ידי swym
בעצם, אולי עדיף בכלל לפתוח דיון ספוילרים למשחק הזה - יש הרבה מה לכסות בו

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 19 אפריל 2013, 15:01
על ידי Blue&Black
אחרי שעשיתי 100% במשחק וסיימתי עכשיו את רמה 1999 יש לי כמה טיפים.
הדבר הכי שימושי שהשתמשתי היה הShock jockey אין ספק שתצטרכו לשדרג אותו זה יועיל לכם מאוד, גם באקין ברונקו היה שימושי, עכשיו לאחד החלקים במשחק שזה ליידי קומסטוק תשתמשו בReturn to sander ותקנו לו את הupgrade שנקרא Fight for less. תשתמשו בvigor הזה עם השדרוג הזה בלחיצה ארוכה וכל היריות של האויבים לא יפגעו בכם, תהיו לזמן מוגבל חסיני כדורים וזה מאוד הועיל לי.
עוד משהו מאוד מומלץ זה להשתמש בחלקים האלה:
תמונה
זה הציל לי את החיים המון פעמים. תשתמשו בחלקים האלה...
בהצלחה(;

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 19 אפריל 2013, 15:08
על ידי Klayman
לרוב אין לי סבלנות לחזור על משחק שוב, אחרי שסיימתי אותו. נדירים אלה שהתחלתי מחדש.