עמוד 9 מתוך 11

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 נובמבר 2013, 00:03
על ידי Stick
בהנחה שאני בטוח אקנה אותו מתישהו (ולא ממש כואב לי על 5$ לפה או לשם כשמדובר במשחקים שבאמת נעשו בהשקעה) אתה ממליץ לשחק בחלק הראשון עכשיו או שהוא מרגיש לא גמור ועדיף לחכות לחלק השני ולשחק ביחד?

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 נובמבר 2013, 01:14
על ידי Nucleus_Dawn
Stick כתב:בהנחה שאני בטוח אקנה אותו מתישהו (ולא ממש כואב לי על 5$ לפה או לשם כשמדובר במשחקים שבאמת נעשו בהשקעה) אתה ממליץ לשחק בחלק הראשון עכשיו או שהוא מרגיש לא גמור ועדיף לחכות לחלק השני ולשחק ביחד?


אני בהחלט במתח בנוגע למשחק הבא, אבל אני לא מרגיש שהוא לא גמור.
הוא עשוי היטב, עם התחלה ברורה, אמצע וסוף מאוד ברור.
סיפור מסע קצר, אבל בהחלט עומד בפני עצמו.

לא מוצא סיבה לחכות. הוא עוד טעימה כיפית מהכותר האדיר הזה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 14 נובמבר 2013, 07:26
על ידי Laskin
אני מחכה... שעה וחצי אני מסיים בישיבה אחת. לא בא לי לראות פרק אחד של סדרה ולחכות חודשים עד ההמשך, ובטח שלא של משחק שאני כל כך אוהב. מבחינתי עדיף לחכות ולשחק ברצף.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 16 נובמבר 2013, 12:44
על ידי Blue&Black
סיימתי את ההרחבה החדשה. אני כן חושב שהיא הייתה טובה, אני חושב ש15$ זה כן קצת מוגזם אבל לא מוגזם מידי. 10 דולר היו עושים את זה הרבה יותר טוב אבל בכללי באמת שמשלמים פה על אווירה, הכל עשוי טוב, ויש הרבה מה לחקור ולהסתובב ככה ששעה וחצי אף אחד לא יסיים את זה... העלילה עצמה עדיין הייתה מעניינת והסוף עצמו היה טוב מספיק בשביל לצפות להמשך, רק שייקח זמן עד שהוא יצא ככה שלמי שקשה לחכות עדיף שישחק בהם ברצף.
בכללי עוד פיסה של יצירתיות ואווירה מרשימה לעולם הגיימינג.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 17 נובמבר 2013, 02:13
על ידי DrKeo
סיימתי את ההרחבה, שחקתי בה פחות או יותר 3 שעות. חקרתי כל מקום, מצאתי כמעט 20 הקלטות והיא באמת הייתה מצויינת, דוגמה מושלמת לאיך DLC צריך להראות. רואים שצוות א' עשה אותה ולא איזה נסיון לסחוט כסף עם מחזור נכסים. פשוט הכל שם חדש, ביושוק 1 משוחזר במנוע של אינפנט עם הפקה מלאה לגמרי. פוגשים דמויות מביושוק 1 וזה פשוט נהדר, נהנתי מכל שניה. גם מאוד אהבתי שזה לא איזה סיפור צד מסריח אלה המשך ישיר לסוף של ביושוק אינפנט, מאוד מומלץ.

אם נדבר טיפה על הגיימפליי, זה מצחיק אבל עשו סוג של צעד אחורה לכיוון ביושוק 1 וזה מרגיש מוזר. השלבים מעוצבים רחב יותר, מזכירים את ביושוק הראשון, גם יש גישה לכל הנשקים כך שלא מוגבלים לשניים אבל פתאום ביושוק 1 מרגיש ריק ולא חיי כמו אינפנט. היו הרבה תלונות על אינפנט שיש בו יותר קרבות ממה שצריך ומעט מדי אוירה ותוכן מסביב כמו בשעה הראשונה שלו אבל הdlc מזכיר איך לא היה במקורי כלום חוץ מאשר חקירה וקרבות.

מצד שני בגלל הגישה לנשקים יש מעט מאוד תחמושת כך שהרגשתי שאני מת הרבה יותר מאשר באינפנט (שחקתי ברמה הקשה). הבעיה העיקרית היא שבגלל שהמשחק קצר, לא מספיקים באמת להתעמק בגיימפליי שדרוגים. מצאתי את עצמי מסיים את המשחק עם רק 4 פלזמידים כשאף אחד מהם לא משודרג. לא הרגשתי שיש מספיק כסף (וכשמתים מאבדים את המעט שהיה) או תחמושת ולכן הרגשתי שאני נאבק יותר מדי במחסורים.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 17 נובמבר 2013, 10:57
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:סיימתי את ההרחבה, שחקתי בה פחות או יותר 3 שעות. חקרתי כל מקום, מצאתי כמעט 20 הקלטות והיא באמת הייתה מצויינת, דוגמה מושלמת לאיך DLC צריך להראות. רואים שצוות א' עשה אותה ולא איזה נסיון לסחוט כסף עם מחזור נכסים. פשוט הכל שם חדש, ביושוק 1 משוחזר במנוע של אינפנט עם הפקה מלאה לגמרי. פוגשים דמויות מביושוק 1 וזה פשוט נהדר, נהנתי מכל שניה. גם מאוד אהבתי שזה לא איזה סיפור צד מסריח אלה המשך ישיר לסוף של ביושוק אינפנט, מאוד מומלץ.

אם נדבר טיפה על הגיימפליי, זה מצחיק אבל עשו סוג של צעד אחורה לכיוון ביושוק 1 וזה מרגיש מוזר. השלבים מעוצבים רחב יותר, מזכירים את ביושוק הראשון, גם יש גישה לכל הנשקים כך שלא מוגבלים לשניים אבל פתאום ביושוק 1 מרגיש ריק ולא חיי כמו אינפנט. היו הרבה תלונות על אינפנט שיש בו יותר קרבות ממה שצריך ומעט מדי אוירה ותוכן מסביב כמו בשעה הראשונה שלו אבל הdlc מזכיר איך לא היה במקורי כלום חוץ מאשר חקירה וקרבות.

מצד שני בגלל הגישה לנשקים יש מעט מאוד תחמושת כך שהרגשתי שאני מת הרבה יותר מאשר באינפנט (שחקתי ברמה הקשה). הבעיה העיקרית היא שבגלל שהמשחק קצר, לא מספיקים באמת להתעמק בגיימפליי שדרוגים. מצאתי את עצמי מסיים את המשחק עם רק 4 פלזמידים כשאף אחד מהם לא משודרג. לא הרגשתי שיש מספיק כסף (וכשמתים מאבדים את המעט שהיה) או תחמושת ולכן הרגשתי שאני נאבק יותר מדי במחסורים.


גם אני לא השתמשתי בשדרוגים (של הפלסמידים - בשדרוגים של הנשקים כן). הרגיש שזה שם, רק כי זה היה ככה גם במשחק הקודם, אבל זה לא היה שימושי במיוחד. לא הפריע בשום צורה, אז לא נורא. יכול להיות שהשדרוגים פשוט ממשיכים איתך לפרק הבא, אז נרגיש צורך בהם רק כשהוא ייצא.

עם התחמושת דווקא לא היתה לי בעיה. קניתי פה ושם, אבל ברגע שגיליתי שאפשר להשתמש בכל הנשקים, כבר לא היה לי מחסור בתחמושת, כי פשוט החלפתי ביניהם ותמיד היה לי עוד נשק עם כמה מחסניות מלאות.
בהתחלה באמת הרגשתי חוסר וחשבתי שיש את האילוץ המעצבן של לבחור נשק אחר, כי נגמרה לי התחמושת למה שהיה אצלי, אבל ברגע שלחצתי בטעות על E יותר משנייה וראיתי שאפשר להחליף בין כל הנשקים, הסתדרתי מעולה ופתאום המשחק היה הרבה יותר כיפי.
קצת בעייתי שלא הזכירו את האפשרות הזאת בשום מקום, אבל גיליתי את זה מספיק מוקדם, אז היה לי בסדר.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 17 נובמבר 2013, 13:18
על ידי DrKeo
Nucleus_Dawn כתב:
גם אני לא השתמשתי בשדרוגים (של הפלסמידים - בשדרוגים של הנשקים כן). הרגיש שזה שם, רק כי זה היה ככה גם במשחק הקודם, אבל זה לא היה שימושי במיוחד. לא הפריע בשום צורה, אז לא נורא. יכול להיות שהשדרוגים פשוט ממשיכים איתך לפרק הבא, אז נרגיש צורך בהם רק כשהוא ייצא.

עם התחמושת דווקא לא היתה לי בעיה. קניתי פה ושם, אבל ברגע שגיליתי שאפשר להשתמש בכל הנשקים, כבר לא היה לי מחסור בתחמושת, כי פשוט החלפתי ביניהם ותמיד היה לי עוד נשק עם כמה מחסניות מלאות.
בהתחלה באמת הרגשתי חוסר וחשבתי שיש את האילוץ המעצבן של לבחור נשק אחר, כי נגמרה לי התחמושת למה שהיה אצלי, אבל ברגע שלחצתי בטעות על E יותר משנייה וראיתי שאפשר להחליף בין כל הנשקים, הסתדרתי מעולה ופתאום המשחק היה הרבה יותר כיפי.
קצת בעייתי שלא הזכירו את האפשרות הזאת בשום מקום, אבל גיליתי את זה מספיק מוקדם, אז היה לי בסדר.

באיזו רמת קושי שחקת? NORMAL?
כי הייתי בכל פינה אפשרית והרגשתי שפשוט אין לי תחמושת או אדם, כאילו אני בקושי מצליח לשרוד. הייתי צריך לשחק על נורמאל, אינפנט על HARD היה ממש סבבה אבל ההרחבה קשה בהרבה.
אגב, מצחיק שכולם בכו על השני נשקים באינפנט אבל לא ראיתי ביקורת אחת שמציינת את זה שהחזירו את הגלגל נשקים בDLC.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 17 נובמבר 2013, 14:33
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:באיזו רמת קושי שחקת? NORMAL?
כי הייתי בכל פינה אפשרית והרגשתי שפשוט אין לי תחמושת או אדם, כאילו אני בקושי מצליח לשרוד. הייתי צריך לשחק על נורמאל, אינפנט על HARD היה ממש סבבה אבל ההרחבה קשה בהרבה.
אגב, מצחיק שכולם בכו על השני נשקים באינפנט אבל לא ראיתי ביקורת אחת שמציינת את זה שהחזירו את הגלגל נשקים בDLC.


באמת שיחקתי על נורמל. את אינפיניט שיחקתי על HARD, אבל התחשק לי שהפעם יזרום לי קצת יותר. הגיוני שיש יותר חוסר בHARD.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 18 נובמבר 2013, 07:38
על ידי ששון
גם לי היה מחסור חמור בתחמושת.
הבוס האחרון בכלל היה מעצבן כי רק ברחתי עד שאליזבת החליטה להביא לי תחמושת.
מה שכן האיזורים של רפטור הרבה יותר בנויים לקרבות מהשטחים הפתוחים של קולומביה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 18 נובמבר 2013, 09:53
על ידי DrKeo
Nucleus_Dawn כתב:
באמת שיחקתי על נורמל. את אינפיניט שיחקתי על HARD, אבל התחשק לי שהפעם יזרום לי קצת יותר. הגיוני שיש יותר חוסר בHARD.

אבל ברמה ממש לא מאוזנת, הרגשתי שלכל קרב שני הגעתי עם כמה כדורים בודדים והיו קרבות שפשוט לא היה לי כלום, הייתי צריך לנסות להתגנב למכות מילי או לחכות שאליזבת' תזרוק לי משהו ואפילו היא זרקה לי משהו גג פעם בקרב. הביקורות על הDLC צריכות להיות בעצם ביקורות על ביושוק 1 כי מה שמקבלים במשחק הזה הוא ביושוק 1 משודרג בכל דרך (הפקה, גרפיקה, גיימפליי וכו'). אנשים פשוט שוכחים שביושוק 1 היה פשוט שלבים גדולים לחקירה עם אוייבים ממוקמים רנדומאלית עם ריספון אינסופי וזהו, כל העלילה הייתה הקלטות ואנשים שמדברים איתך בקשר. זה פחות או יותר מה שיש בDLC הזה, בול ביושוק 1 רק משודרג משמעותית וגם עלילה שמועברת גם בתוך המשחק עצמו ולא רק בקטעי סאונד (מוקלטים או מדברים איתך בקשר).

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 10 ינואר 2014, 22:00
על ידי infected aviad
טוב, בשעה טובה, סופסוף סיימתי אתמול בלילה את המשחק, אחרי משהו כמו חצי שנה שאני משחק. פשוט אין מילים לתאר את העניין, פשוט מפוצץ. לצערי הרבה מהחוויה שלי נהרסה בגלל הצבא מה שגרם לכך שלקח לי כל-כך הרבה זמן לסיים, ועדיין, הרבה זמן שלא נהנתי ממשחק ככה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 05 פברואר 2014, 15:09
על ידי Laskin
אז... הDLC האחרון יוצא ב-25 למרץ.
מה שאומר שאני יכול להתחיל לשחק בחלק הראשון בעוד חודש, בערך. זה היה (ועדיין) ממש קשה לחכות, רק שתדעו.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 05 פברואר 2014, 19:10
על ידי ShiTDemoN
... והוא יכלול כ-6 שעות גיימפליי! :)
http://www.gamespot.com/articles/biosho ... 0-6417534/

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 06 פברואר 2014, 07:16
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אז... הDLC האחרון יוצא ב-25 למרץ.
מה שאומר שאני יכול להתחיל לשחק בחלק הראשון בעוד חודש, בערך. זה היה (ועדיין) ממש קשה לחכות, רק שתדעו.

אני כנראה אשחק את החלק הראשון שוב לקראתו. הראשון פשוט מעולה.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 07 פברואר 2014, 01:24
על ידי swym
תענוג. אני עדיין מחכה להתחיל את החלק הראשון כי לא רציתי להישאר תלוי באוויר לפני השני. כנראה שנתחיל אותו ב-24 במרץ :)

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 07 פברואר 2014, 03:56
על ידי Laskin
swym כתב:תענוג. אני עדיין מחכה להתחיל את החלק הראשון כי לא רציתי להישאר תלוי באוויר לפני השני. כנראה שנתחיל אותו ב-24 במרץ :)


אני בעשירי, ואז חברה שלי תסיים אותו וזה ייקח לה כמה ימים טובים... בדיוק בזמן להתחיל את השני :)
באמת לא יכול לחכות!

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 25 מרץ 2014, 20:52
על ידי ShiTDemoN
אף אחד לא מדבר על זה שיצא הפרק השני? :)

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 26 מרץ 2014, 12:14
על ידי Laskin
התחלתי אותו אתמול, רק איזה 40 דקות, אבל 40 דקות מ-ע-ו-ל-ו-ת. מת לדעת כבר מה קורה ואיך הוא נגמר... אבל בינתיים גם הגיימפליי מעט מקורי יותר.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 27 מרץ 2014, 21:31
על ידי Nucleus_Dawn
Laskin כתב:התחלתי אותו אתמול, רק איזה 40 דקות, אבל 40 דקות מ-ע-ו-ל-ו-ת. מת לדעת כבר מה קורה ואיך הוא נגמר... אבל בינתיים גם הגיימפליי מעט מקורי יותר.


התחלתי גם.
מאוד ברור שהמשחק שם הרבה יותר דגש על התגנבות ואני לגמרי בעד.

הסגנון מרהיב, כמו כל ביושוק לפניו. הוא גם מתחיל מדהים,
ספויילר: הצג
עם טוויסט מערבל מוחות כבר בהתחלה. די מטורף ועצוב.


גם קיבלתי את סאות' פארק בדואר, אז יהיה לי מה לשחק, אחרי שאסיים עם הפרק השני.
גם הפורט HD של פיינל פנטזי 10 בדרכו אליי וצריך להגיע בתחילת שבוע הבא.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 28 מרץ 2014, 18:15
על ידי Nucleus_Dawn
סיימתי את הפרק השני. אין באמת ספוילרים במה שכתבתי, אבל בכל זאת אשים בספוילר, ליתר בטחון.

ספויילר: הצג
מדהים. מדהים. מדהים.
אני לא מאמין שהצוות הזה לא הולך לעשות עוד משחקים. שני משחקי ביושוק שהם פיתחו פשוט מדהימים.
איך שהם מתחברים אחד לשני ואיך שהכל נסגר בצורה מדהימה בפרק השני.

נהדר. אין לי מילים.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 28 מרץ 2014, 22:30
על ידי Laskin
סיימתי הרגע...
שיחקתי עם אוזניות בווליום גבוה, זה מאוד עזר לאווירה המותחת.
אני לא מת על משחקים שצריך להתגנב בדר"כ, אבל די נהנתי...

אבל בתכל'ס - באתי בשביל העלילה. ופשוט וואו.
אני עוד לא בקטע של לפתוח דיון על זה, אולי עוד כמה ימים... לוין חייב לעבוד על תסריט לארבעה סרטים, או סדרת טלוויזיה של HBO.
כולם חייבים להחשף לסיפור הזה.

אני לא יכול לחכות עוד 10 שנים לקבל איזו גירסת ULTIMATE REMAKE EDITION בגרפיקה שלא מבישת את המשחקים הטובים של 2024, במציאות מדומה מן הסתם, של כל המשחקים בסדרה, ולחזור לראפצ'ר וקולומביה שוב.
יצירת מופת.

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2014, 23:30
על ידי DrKeo
Laskin כתב:סיימתי הרגע...
שיחקתי עם אוזניות בווליום גבוה, זה מאוד עזר לאווירה המותחת.
אני לא מת על משחקים שצריך להתגנב בדר"כ, אבל די נהנתי...

אבל בתכל'ס - באתי בשביל העלילה. ופשוט וואו.
אני עוד לא בקטע של לפתוח דיון על זה, אולי עוד כמה ימים... לוין חייב לעבוד על תסריט לארבעה סרטים, או סדרת טלוויזיה של HBO.
כולם חייבים להחשף לסיפור הזה.

אני לא יכול לחכות עוד 10 שנים לקבל איזו גירסת ULTIMATE REMAKE EDITION בגרפיקה שלא מבישת את המשחקים הטובים של 2024, במציאות מדומה מן הסתם, של כל המשחקים בסדרה, ולחזור לראפצ'ר וקולומביה שוב.
יצירת מופת.

הוא עובד על התסריט של לוגנ'ס ראן :)

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2014, 16:27
על ידי Laskin
מה זה?

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 29 מרץ 2014, 20:13
על ידי DrKeo

Re: Bioshock infinite - הנושא הרשמי

פורסם: 25 מאי 2014, 13:45
על ידי swym
לא הגיבו פה הרבה זמן, וגם עבר קצת זמן מאז שאני סיימתי את ההרחבות - אבל צריך שזה ירשם לפרוטוקול איפשהו. ובמידה ולא שיחקתם עדיין אז תעזבו הכל ותעברו לזה.

ספולירים כמובן למשחק הראשי ולשני הDLC
ספויילר: הצג
- קודם כל, מדהים לחשוב על זה פתאום שאתה בעצם משחק שלוש דמויות שונות במשחק הראשי ובשני הDLC. בוקר במשחק הראשי ואליזבת בDLC השני זה ברור, אבל זה שאתה בעצם משחק את קומסטוק בDLC הראשון שוב מראה איך קן לוין יודע להביא טוויסטים שבאים משומקום.
- קטעי האינטרו לכל DLC גם היו נהדרים וחוזרים על אותו רעיון של סביבה שלבה וצבעונית בתחילת משחק שהשחקן יכול להיטמע בה לפני שמתחיל האקשן. אני אישית שרפתי משהו כמו שעה רק על לטייל בראפצ'ר של טרום החורבן בDLC הראשון ובפאריז הדמיונית בDLC השני.
- מבחינת הגיימפליי, חלק מהדברים בראפצ'ר הרגישו קצת מאולצים (כמו הs), אבל הצורה שבה הפכו את המשחק עם אליזבת לstealth based gameplay (אני לא בטוח שאפשר לשחק אותו "guns blazing") פשוט מראה איך שינוי קל יכול לגרום לפייסינג של משחק להרגיש כמו משהו שונה לחלוטין, ואיך קצת קמצנות בתחמושת הופכת משחק פעולה מוגזם למשחק אימה-השרדות מאוזן ומוצלח הרבה יותר. כבר אמרתי בעבר שהדבר שביושוק עדיין לא למד מהיילו הוא שבשביל גיימפליי טקטי ומאתגר יותר המשחק חייב לא רק להגביל את כמות הנשקים שסוחבים אלא גם לקצץ בתחמושת ולהוציא את השחקן מהcomfort zone שלו, ונראה שפה הם לראשונה עשו את זה כמו שצריך.
- רוב התפירות של הסיפור הרגישו מצויין וכאילו תוכננו מלכתחילה: בין אם זה שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין שני היקומים של ראפצ'ר וקולומביה (שבהתחלה חשבתי שהיה רק העתקה חד צדדית של פינק ועכשיו מסתדר יותר טוב), הסיבה לעלייה של אטלס אחרי שפונטיין נקבר במעמקים (תרתי משמע), הדמיון בין הביג-דאדיז וסונגבירד, ובעצם הכל למעט דבר אחר: דייזי פיצ'רוי. הדמות שלה הסתדרה לי מצויין באינפיניט ככזו שמנהיגה מהפכה ומטבע הדברים לוקחת את הדברים לאקסטרים. הבחירה האמנותית הזו זכתה משום מה להרבה באקלש מהקהילה ולא ברור לי למה כי זה היה פשוט מצויין, אבל בDLC השני מתגלה לנו שדיזי היא סוג של קדוש מעונה שהקריבה את עצמה בשביל המטרה של השחקן והתחושה הכללית שלי היא שמדובר בretcon כפוי בשביל לרצות את הממורמרים. לא מצאתי לדבר כזה שום forshadowing באינפיניט עצמו (ולמעשה להיפך), וזה הדבר היחיד שאני יכול להגיד שאני לא מרוצה לגביו עם ביושוק.
- סצינת העינוי היתה עשויה מצויין. אחת הפעמים הבודדות בחיים שלי שישבתי מול המחשב והצטמררתי בכסא עם כל דפיקת פטיש. ולחשוב שרומזים על הדבר הנורא הזה בצורה עדינה ממש בתחילת המשחק בפריז...
- השיר will the circle be unbroken הוכיח את עצמו כמשמעותי אפילו יותר בסוף הטרילוגיה. המעגל הוא מעגל של אלימות, והוא נשבר רק כשכל הדמויות (שאחראיות לו בצורה ישירה או עקיפה) מתות.
- המעגל היחיד שציפיתי שיסגר ולצערי נשאר פתוח הוא הכביכול משפחה של אטלס שאנדרו ראיין מפוצץ בתוך ה-bathysphere בביושוק הראשון. כשראיתי את הסוף של הDLC השני מגיע חשבתי לעצמי שהנה פונטיין/אטלס הולך לזרוק את אליזבת' ואת הליטל סיסטר לתוך הbathysphere כדי לרמות את ראיין כאילו מדובר במשפחה שלו וכבר אמרתי לעצמי "איזה סגירת מעגל גאונית זו הולכת להיות". אבל בסוף שום דבר מזה לא קרה והשאלה היחידה שנשארה פתוחה היא מי אלו בעצם כן היו שם שמתו בפיצוץ...