ששון כתב:מישהו הבין איך יורים Heavy Shots בגרסאת המחשב?
ששון כתב:אתה מתבלבל עם mortars, שזה עם המשקפת שבכפתור Q.
גילתי בטעות איך יורים הבי שוטס - מסתכלים הצידה ולוחצים על העכבר בלי לכוון.
InterAl כתב:אני משחק בו מעט בימים אלה, ודי נהנה מכל המסביב - הגרפיקה, האווירה, השיט בספינה וכו'. רק חבל שהגיימפליי עדיין מכוון לאנשים עם פיגור שכלי.
bling כתב:נו מכוון לשחקני קונסולות לא?
או שאפילו נמוך יותר מהממוצע שם?
בתכל'ס תמיד הסדרה הזו נראתה לי פשטנית אבל סוג של STUPID FUN, אבל אין לי הרבה ניסיון איתה, אני רוצה לתת ניסיון לרביעי כי אומרים שלא צריך ידע עלילתי קודם איתו ואני אוהב את ה theme של הפיראטיות.
הגיימפליי שלו בסרטונים ששוחררו לפני שהמשחק יצא נראה לי קצת מעייף וטרחני עם מליארד דברים לאסוף בכל מקום ועולם מנופח מדי, אבל האווירה והשייט עושים רושם ממש טוב, אני אנסה אותו בעתיד במחיר זול.
swiss-the-engine כתב:שיחקתי ב2 אבל לא הרבה ואני האמת לא רואה איך הוא שונה במהות שלו מהסגנון של באטמן. אם זאת יש משהו באלימות הקינטית של באטמן שעושה אותו הרבה יותר כיפי.
בכל אופן מה שאני רוצה לומר הוא שאני לא באמת מבין למה לחשוב שזה גיימפליי לאנשים עם פיגור שיכלי (אני בעקרון מסכים למרות שהדיעה שלי לא מבוססת) כשהוא (אינטר) חושב שהגיימפליי של באטמן אחלה. לפחות ככה אני זוכר שאינטר חושב.
Nucleus_Dawn כתב:
המערכות באמת מאוד דומות, אבל לזו של בטמן יש יתרון אחד גדול, לפי דעתי, והוא תנועה. לבטמן יש את היכולת לקפוץ לכיוון של אויב שנמצא 10 מטר ממנו בסלטה מגניבה ולתת לו בעיטה. לחבר'ה היותר מציאותיים בAC אין את היכולת הזאת, אז המערכת מרגישה הרבה יותר נוקשה ואיטית.
זה יוצר גם מצב שבו התקפות ירי הרבה יותר מטרידות בAC והרבה יותר ניתנות לטיפול בבטמן. בנוסף, בבטמן זורקים עליך חפצים תוך כדי קרב, מה שנותן לו יותר גיוון.
בסה"כ היא מערכת יותר מהירה וכיפית. בAC היא הרבה יותר כבדה. אני אוהב את שתיהן, אבל נהנה יותר מזו שבבטמן. אני מקווה שהמפתחים של המשחק הבא בסדרה יקבלו אישור לעצב את מערכת הקרב מחדש. אם מעבר דור לא ירענן את הסדרה הזאת, אני חושש שרק תקופת הייברנציה לא קצרה תעזור.
Death_119 כתב:הן ממש לא דומות. יש הבדל אחד מאוד מהותי בין AC1 ו-2 לבין משחקי סדרת באטמן. בAC כל שאתה צריך לעשות זה לעמוד במקום ולעשות Counter ליריב הנוכחי שתוקף אותך שיהרוג אותו באבחת חרב אחת (הם אפילו תוקפים בתורות כאשר הם מקיפים אותך), אין צורך לתקתק דבר. בבאטמן זה לא יעבוד. בטח כשאתה נמצא מול חבורות גדולות. המשחק גם נותן לך את האפשרות לבצע מיגוון הרבה יותר גדולה של מהלכים על פני AC.
Nucleus_Dawn כתב:
בבטמן לעמוד במקום ולעשות רק קאונטרים זה בהחלט אפשרי ועובד, בלי קשר לכמה אויבים נלחמים נגדך.
הבעיה היחידה, היא רק עם אויבים שיש להם מגן ולהם יש מקבילה בAC, שמצריכה לפרוק מההגנה ורק אז לתקוף.
גם כל הגאדג'טים בבטמן, שמהווים מהלכים נוספים, אפשר למצוא בAC.
המערכות ממש דומות. ההבדל העיקרי שאני שמתי לב אליו הוא בתנועה ובזריקת חפצים (וזה שיש פתרון הרבה יותר מוצלח נגד אויבים עם נשקים חמים בAC). המערכת של בטמן מרגישה הרבה יותר דינמית והאנימציות גם יכולות להפסק באמצע. זה מה שעושה אותה יותר כיפית, לפי דעתי.
bling כתב:כן?
נסה לעשות זאת כשיש חבר'ה עם אלות חשמל שלא ניתן לחסום אותם וחייבים לזנק מעליהם ותאמר לי אם זה עובד.
ומה בקשר לאויבים עם מגנים שלא ניתן לחסום וחייבים לעשות להם STUN?
ואולי תנסה לעשות את זה לחבר'ה הגדולים שמסתערים עליך וחייבים לזנק לצד ולעשות להם ULTRA STUN ואין אפשרות לחסום אותם?
ואולי חבר'ה עם סכין שאתה לא יכול להסב להם נזק במידה ואתה סתם לוחץ על משולש?
ומה עם כאלו שסתם יש להם רובה? נסה לחסום אותם עם משולש
בקיצור, בבאטמן יש מספיק סוגי אויבים כדי שמה שאמרת ממש לא יעבוד, יותר מזה ברמה הקשה בחלקים מסויימים במשחק כשיש קומבינציות מסויימות של אויבים המשחק בהחלט מאתגר ומתתי לא מעט פעמים בחלקים מסויימים עד שהצלחתי לעבור אותם, היו לא מעט רגעי קרבות שדרשו ממני ריכוז לא קל כדי להצליח לשרוד אותם וממש הזעתי על השלט.
נסה גם ללחוץ רק משולש אפילו נגד האויבים הקלים ותראה שאתה בקושי עושה להם בכלל נזק ואתה יכול לעמוד שם שעה ולחסום מכות וכלום לא קורה, אתה חייב להתקיף ולהיות חשוף למכות שלהם אחרת לא תוכל לנקות את הזירה.
מערכת הקרבות רחוקה מלהיות אוטומטית וזה בלי קשר ל AC שאין לי ניסיון איתו.
Stick כתב:ההבדל הגדול של המערכות היא ששל באטמן הרבה יותר התקפית ושל AC הגנתית.
קודם כל בשביל לעשות קאונטר בAC אתה חייב להיות לעמוד ולהיות ב"מצב הגנה" ככה שזה לא יכול להיות תוך כדי התקפה ובבאטמן זה נעשה כמעט בכל מצב והאנימציה פשוט מתחלפת, בנוסף קאונטר בבאטמן עובד יותר כמו התחמקות ולא כמו דרך להתקיף כי הוא לא עושה הרבה נזק, בעוד שבAC רוב מולחלט של האויבים מתים מקאונטר אחד.
בנוסף עוד הבדל שאולי לא שמתם לב אליו, בשני המשחקים ההתקפות משתנות אחרי שהתחלתם את רצץ הקומבואים, כלומר אחרי שהפלתם את האויב הראשון. בבאטמן הוא יתחיל לזנק מאויב לאויב ובמכה אחת יפיל כל אויב, בעוד שבAC כל פגיעה באויב מהרגע הזה תהרוג אותו במקום.
בנוסף אפשר גם להוסיף שהבריאות של הדמות שלך מתחדשת גם תוך כדי הקרב בAC ואילו בבאטמן היא לא, מה שהופך הפסד בקרב בAC לכמעט בלתי אפשרי.
בקיצור אני חושב שהמערכת של באטמן הרבה יותר מאתגרת, והרבה יותר זורמת ושל AC מנסה להיות יותר 'טקטיט' אבל בבירור זה לא עובד להם.
Nucleus_Dawn כתב:
לא צריך להיות במצב הגנה כדי לעשות קאונטרים. זה משהו שהשתנה עוד בAC3.
הבריאות של הדמות בAC לא מתחדשת באמצע הקרב. היא גם לא מתחדשת במרדף. אתה חייב להיות אנונימי בשביל שהבריאות שלך תתחדש.
אני מסכים שבAC באמת יש יותר פנייה להגנה ולהמתין לרגע הנכון לתקוף ובבטמן המערכת מניבה תוצאות מצוינות כאשר אתה אגרסיבי ומתקיף (למרות שאם אתה סבלני, אין בעיה פשוט לעמוד במקום ולחכות שיתקפו אותך).
DrKeo כתב:זה אפשרי אם אתה מחפש רק לנצח אבל אם תחכה במקום המד קומבו שלך יהיה במצב רע וכל מי שמשחק בבטמן יודע שהפסיכולוגיה האנושית לא מרשה למד קומבו להתאפס בלי השלכות פסיכולוגיות עמוקות שמהדהדות בתודעה של האדם שנים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 175 אורחים