DrKeo כתב:אני חושב שהיילו 4 הראה שאפשר לעשות את כל מה שהיילו אמור לעשות (כלומר הAI הטוב והכמויות של היחידות על המסך והאזורים הפתוחים) ועדין לעשות משחק מרשים טכנית. מה לעשות, באנג'י פשוט לא יודעת לספק סחורה בצד הטכני לרוב. הם ממש טובים בלקחת טכנולוגיות איזוטריות חסרות כל שימוש ולישם אותן רק כי הם חושבים שזה מגניב אבל בסופו של יום הם מנהלים פרוייקטים, לפחות בצד הטכני, בצורה הכי מזעזעת שראיתי בחיי. היה מתאים להם למשל לעשות את המשחק סופר מכוער ב1080P ואז לעשות לו Down sampling ל720P רק בשביל שיהיה לו AA מטורף אבל כל השאר יהיה מכוער תחת. זה פחות או יותר מתאר את התצורה שבה באנג'י מתעסקים עם פרוייקטים טכנים והסיבה שהמשחקים שלהם תמיד כל כך מכוערים ביחס לכותרי הAAA הגדולים. 343 הם ברכה למיקרוסופט, צוות באמת מוכשר שמורכב מבחירי תעשיה מRETRO STUDIOS, ID ועוד כמה סטודיואים גדולים ואני מת לראות מה הם יעשו עם החומרה של הONE. הלוואי ויהיה איזה טיזר בזמן אמיתי להיילו 5 בE3, גם אם רק בשביל לראות מה הם מסוגלים לעשות.
זה מרגיש כמו ההיילו הראשון של הדור האחרון. אני לא יודע למה כולם משבחים את איך שReach נראה, כי הוא היה נראה נורא. אולי יחסית להיילו 3 הוא היה מדהים. אבל יחסית למשחקים הבאמת יותר יפים שיצאו בחמש/שש שנים האחרונות הוא ממש נמצא רחוק באמצע כלפי מטה. היילו 4 פשוט מראה שאפשר באמת אחרת. למרות שדווקא בנוגע לAI יש הרגשה של הליכה אחורה. המשחק קל מאוד ביחס לקודמים ורוב האוייבים פשוט עומדים במקום או הולכים שמאלה קצת או ימינה קצת. אולי זה מכוון כדי להקל על שחקנים שהתקשו בקודמים, אני לא יודע. בReach כל קרב מול Elite הרגיש כמו אתגר, פה הם פשוט בשר תותחים קליל.