עמוד 27 מתוך 28

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:20
על ידי DrKeo
Laskin כתב:נדב, אז אתה נתת פשוט תקופה אחרת והורדת משחקי AC, אני הייתי עוד יותר לכיוון של AC והכללתי את המשחק הראשון למרות שיצא קודם :)

אני לא עושה פה חישובים רנדומאלים, אני מדבר איתך על משחק מול משחק. בחמש שנים רוקסטאר מוציאה משחק אחד והצוות של AC מוציא חמישה. אין דרך אחרת להסתכל על זה מבחינה מתמטית אם מסתכלים לטווח האורך. השאלה היא מה יותר רווחי, חמישה משחקי AC או משחק GTA אחד? אני לא יודע.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:22
על ידי bling
אם זה לגמרי תקציב אני בטוח שחברה שהיתה משוכנעת שיש לה את רמת הכישרון של רוקסטאר היתה מאשרת פרויקט דומה, זה לא שזה בלתי אפשרי לבנות מותג על כמו GTA אם יש לך את הכישרון והתקציב לזה.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:27
על ידי DrKeo
bling כתב:אם זה לגמרי תקציב אני בטוח שחברה שהיתה משוכנעת שיש לה את רמת הכישרון של רוקסטאר היתה מאשרת פרויקט דומה, זה לא שזה בלתי אפשרי לבנות מותג על כמו GTA אם יש לך את הכישרון והתקציב לזה.

אתה ברצינות חושב שאף חברה לא חושבת שיש לה כישרון לעשות משחק של 300 מליון דולר? זה פשוט הימור פיננסי ענקי, ביחוד כשאתה מסכל על פיתוח של 4-5 שנים. נגיד נוטי דוג, אתה לא חושב שסוני בוטחת בה לעשות מפלצת איכות אם הם יקבלו 300 מליון דולר ו-5 שנים? ברור שכן, אבל זה הימור פיננסי מטורף.

אגב אחת הבעיות העיקריות הן שכשחברות שמות סכום כזה, הן מעדיפות להוציא את הרוב על פרסום, לא על פיתוח.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:30
על ידי Laskin
הם הוציאו 4 משחקים "מרכזיים" בסדרה, בין התקופה שיצא GTA IV ל-V, והמכירות נמוכות יותר לדעתי, וההוצאות גדולות יותר. אם תרצה להכליל גרסאות מובייל אז בכלל GTA מקבל יתרון.
בקיצור זה לא חד משמעי כל כך. פלוס מינוס אותו דבר, מאמין שדווקא במקרה הזה GTA כדאי יותר, שלא נדבר על זה שהסדרה של יוביסופט נמאסה על הרבה מאוד אנשים ובכל פעם שGTA יוצא יש פסטיבלים ברחובות... אבל אנחנו מדברים נטו, על הנייר. אז פלוס מינוס אותו דבר, סה"כ.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:30
על ידי bling
DrKeo כתב:
bling כתב:אם זה לגמרי תקציב אני בטוח שחברה שהיתה משוכנעת שיש לה את רמת הכישרון של רוקסטאר היתה מאשרת פרויקט דומה, זה לא שזה בלתי אפשרי לבנות מותג על כמו GTA אם יש לך את הכישרון והתקציב לזה.

אתה ברצינות חושב שאף חברה לא חושבת שיש לה כישרון לעשות משחק של 300 מליון דולר? זה פשוט הימור פיננסי ענקי, ביחוד כשאתה מסכל על פיתוח של 4-5 שנים. נגיד נוטי דוג, אתה לא חושב שסוני בוטחת בה לעשות מפלצת איכות אם הם יקבלו 300 מליון דולר ו-5 שנים? ברור שכן, אבל זה הימור פיננסי מטורף.

אגב אחת הבעיות העיקריות הן שכשחברות שמות סכום כזה, הן מעדיפות להוציא את הרוב על פרסום, לא על פיתוח.

בהוליווד כל הזמן מריצים הימורים פיננסיים ענקיים על פרויקטים שיש להם פוטנציאל להביא מליארד+.
נראה לי בהחלט הגיוני שחברה תראה את ההצלחה הפסיכית של GTA5 ותחליט שזה שווה לה את זה, מוזר שזה עדיין לא קרה, חשבתי בזמנו שעם WD זה הולך להיות אבל הוא היה בדיחה בהשוואה.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:33
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הם הוציאו 4 משחקים "מרכזיים" בסדרה, בין התקופה שיצא GTA IV ל-V, והמכירות נמוכות יותר לדעתי, וההוצאות גדולות יותר.
בקיצור זה לא חד משמעי כל כך. פלוס מינוס אותו דבר, מאמין שדווקא במקרה הזה GTA כדאי יותר, שלא נדבר על זה שהסדרה של יוביסופט נמאסה על הרבה מאוד אנשים ובכל פעם שGTA יוצא יש פסטיבלים ברחובות... אבל אנחנו מדברים נטו, על הנייר. אז פלוס מינוס אותו דבר, סה"כ.

המכירות הרבה יותר גבוהות בצד של AC, הרי GTA4 מכר רק 25 מליון עותקים. מה ילך בין BLACK FLAG לבין GTA6 (הטווח פיתוח של GTA6) והאם זה יכניס יותר מ50+ מליון עותקים של GTA5? מי יודע. אבל בטווח בין GTA4 ל5, השתלם ליובי לעשות את AC יותר כי היא הכניסה (כנראה) מ25 מליון עותקים של GTA4.

בלינג, WD מראה בדיוק את הבעיה בחוסר תקציב וזמן. גרפית הוא נראה אחלה, המכניקות טובות ומהנות אבל הבעיה העיקרית היא שהם לא הספיקו לבנות מספק עיר/שטחים או מספיק משימות מגוונות על בסיס המכניקות הבסיסיות. זאת גם הסיבה שביום שCDP יחליטו להכנס לשם הם ירסקו את רוקסטאר לדעתי :)

אגב, עוד נקודה, שם של פרנצ'ייז משנה. למשל הוויצ'ר, יותר טוב מסקיירים או לפחות בליגה שלו נכון? אז למה סקיירים מכר 20 מליון עותקים והוויצ'ר יהיה הצלחה מטורפת אם הוא ימכור 10? כלומר אם מישהו יעשה GTA טוב כמו או אפילו יותר טוב מרוקסטאר, זה לא מבטיח בשום צורה 50 מליון עותקים, זה בכיף יכול להיות 5 מליון.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:37
על ידי Laskin
כן, אבל טכנית רוקסטאר היו יכולים לקרוא לRDR משהו כמו GTA WILD WEST כמו שAC בתקופות שונות :P
והמכירות של הDLC של GTA עשו גם המון כסף. צריך לבדוק במספרים של רווחים ולא רק יחידות שנמכרו, ולהשוות את ההוצאות גם כן, שאני שוב מעריך - שהיו גבוהות בהרבה על AC.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:39
על ידי Laskin
סקיירים מכר 20 מליון בכמה שנים טובות, והרבה ממנו נמכר במחיר של 5 דולר. הוויצ'ר עשה 4 מליון יחידות בשבועיים, לגמרי לא מנותק שאם יוציאו לו DLC ממש מושקע כמו שמבטיחים לנו, ויהיו ירידות מחיר זנותיות כמו סקיירים - הוא יגיע קרוב לסקיירים.
אה, וסקיירים יצא אחרי איזה 6 שנים שהקונסולות היו בשוק, לא שנתיים, ככה שהיו לו יותר קונים פוטנציאליים.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 אוגוסט 2015, 14:45
על ידי DrKeo
Laskin כתב:כן, אבל טכנית רוקסטאר היו יכולים לקרוא לRDR משהו כמו GTA WILD WEST כמו שAC בתקופות שונות :P
והמכירות של הDLC של GTA עשו גם המון כסף. צריך לבדוק במספרים של רווחים ולא רק יחידות שנמכרו, ולהשוות את ההוצאות גם כן, שאני שוב מעריך - שהיו גבוהות בהרבה על AC.

כן ובאותה מידה אתה יכול להגיד שFC4 ועוד 30 משחקי יובי אחרים, כי כל משחקי יובי הם אותו דבר, הם משחקי AC :)
בכל מקרה הנקודה ברורה, שלמרות שGTA הוא מפלצת הזויה, חברות אחרות מצליחות להגיע לאותה מידת הצלחה פחות או יותר (יותר או פחות, עניין של ויכוח) בעזרת דחיפה של פרנצ'ייזים בצורה שנתית. כך שכמה שGTA מבחינה אבסולוטית של מכירות של משחק אחד בסדרה הוא פשוט מפלצת הזויה, ביחס לנניח פיפ"א או COD כהכנסות של פרנצ'ייז על תקופה זהה, הוא פשוט כלום.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 25 אוגוסט 2015, 19:53
על ידי DrKeo
מוד גרפי חדש לGTA5, עדין בפיתוח:

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 26 אוגוסט 2015, 19:23
על ידי bling
לא יודע אם אני אוהב את זה, אני משער שזה מכוון אבל הטשטוש הזה כואב בעיניים.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 ספטמבר 2015, 14:43
על ידי Klayman
אין כרגע תוכניות או ETA לDLC בסינגל פלייר:

http://www.pcgamer.com/gta-online-steal ... gta-5-dlc/

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 ספטמבר 2015, 15:53
על ידי DrKeo
בקיצור, gta 6 ב2018?

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 ספטמבר 2015, 16:30
על ידי Laskin
משהו כזה.. אבל בינתיים - הנה השינוי הכי גדול שהיה לGTA ONLINE מאז הHEISTS, והפעם - מלא פעילויות בFREEMODE חדש



האמת שזה נראה פשוט מעולה, ואם יש מספיק מה לעשות, ונראה שיש - אז זה ימחק את כל התלונות שאתה 80% מהזמן נמצא בלובי ובזמני טעינה.
אני מת על רוקסטאר.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 11 ספטמבר 2015, 17:11
על ידי Klayman
אני אחכה לGTA 6 :). הטעם הרע שהם השאירו לי עם GTA ONLINE לא ממש גורם לי לרצות להתקין את המשחק מחדש :P.

ואני קצת בספק אם הוא ייצא למחשב ב2018, אז... GTA 6 ב2020? :)

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 13 ספטמבר 2015, 01:12
על ידי Mandellla
סופסוף הם נזכרו לעשות מצב FREEMODE מאז GTA IV, אני לא מבין למה רק עכשיו הם חשבו על זה? כשכל הזמן הזה אנשים היו מתים ומפסידים כסף בלובי אז רק עכשיו אפשר להירגע מכל העניין ולעשות שטויות בלי להפסיד כסף או לאבד כלי רכב יקרי ערך.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 13 ספטמבר 2015, 09:33
על ידי Klayman
אמממ כי מלא אנשים קנו ''כסף GTA'' בכסף אמיתי? :P.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 13 ספטמבר 2015, 14:26
על ידי Laskin
תמיד היה FREEMODE פשוט חוץ מלהרוג אחד את השני, לשדוד קיוסקים ולעשות "חוזים" על אנשים - לא היו יותר מדי פעילויות שלא דורשות לעבור דרך לובי כלשהו. עכשיו יש.
בנוגע ל"להפסיד כסף ומכוניות" - זה דווקא לא היה קורה. אם יש לך מכונית - היא שלך, וגם אם יפוצצו לך אותה - הם ישלמו את הכסף ל"ביטוח". וכסף היית מאבד רק אם היית משקיע בHEIST מסויים שדורש את זה, כראש הקבוצה, ולא הייתם מצליחים אותו או אם מישהו היה נוטש.
לדעתי האונליים מעולה, אם משתמשים דרך האפליקציה ואז גם לא מחכים בלובי, אבל זמני הטעינה הם באמת יותר מדי, והתוספת הזו ממש מתבקשת.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 14 ספטמבר 2015, 00:44
על ידי DrKeo
אם פוצצו לך אוטו ששווה הרבה כסף אתה צריך לשלם לא מעט כדי לקבל אותו חזרה.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 16 ספטמבר 2015, 15:12
על ידי Laskin
רשימת הפעילויות במצב האונליין החדש:


Hunt the Beast

Become the Beast – a stronger, faster (and hairier) version of your character – and flee relentless pursuers all over Los Santos and Blaine County.
King of the Castle
An every man for himself turf war where you’ll need to ascend and claim the designated ‘castle’ as your territory – and then fend off everyone else as they go all out to dethrone you.
Hot Property
Grab the briefcase and go! Jump into a car, bike, boat, motorcycle, P-996 Lazer or just run for the hills with the coveted contraband in hand. Be one of the three players who hold the briefcase the longest to score GTA$ and RP bonuses.
Moving Target
The first player to enter a marked vehicle will become the Moving Target, tasked with safely delivering the vehicle to a designated location. While the marked vehicles will be durable, it’ll take some serious elusive finesse to survive other players’ attempts to destroy you before the drop point.
Checkpoint Challenge
Compete with all your Freemode competitors in a mad dash across southern San Andreas. Who will be the first to race or fly through all the designated checkpoints for fame, fortune and reputation.
Kill List and Kill List Competitive
Take control of some of heavy artillery and duke it out with the mercenaries from Merryweather Security. Rack up GTA$ and RP for each kill.
Dead Drop
Fight for possession of valuable contraband and see if you can make the drop first in this ruthless smuggler’s run.
Penned In
When you see the enormous dome appear over the Los Santos skyline, jump into the closest ride and find your way into it before the timer starts. Then, stay within the dome as it begins to move and shrink, smashing and bashing rivals out. Those who are left out of the dome for more than 7 seconds will explode. See if you can be the sole survivor at the very end.
Criminal Damage
Whet your appetite for destruction with all-you-can-eat buffet. Get strapped with a favorite piece of heavy artillery and let loose over a given time period with no wanted level in sight. Wanton destruction is rewarded with every bullet hole and blast. The player with the largest property damage bill who causes the most destruction will win.
Hold the Wheel
A Sanchez, a Golf Cart or another otherwise humble mode of transport is made into an indestructible marked vehicle. Take command of it and avoid all the other jackers and assailants in your session to be the one behind the driver’s seat when time runs out. Try and go for it solo to keep the entire GTA$ award for yourself, or shrewdly partner up with a gunner to ride with you for protection and split the earnings.
Time Trial
Record the fastest time possible, with a new course to master every week that awards you GTA$ and RP for beating our target time or your own personal best – and a championship worthy haul if you can take down the World Record.
Freemode Challenges
Compete in 19 unique Challenges against your Freemode friends and foes. See who can perform the longest jump, who can drive the farthest without crashing, who can fall the longest distance without dying, who can freefall the farthest before pulling their ‘chute – and many other ways to risk your neck to try and be a top 3 finisher for GTA$ and RP rewards. New Adversary Mode Jobs have been added to GTA Online which unlock at Rank 12.
Hunting Pack
You’re part of a team tasked to deliver a priority vehicle rigged to explode if it drops below a minimum speed, while your opponents race, ram and batter to take it down.
Cross the Line
Heavily-armed squads face off across a neutral zone – with the goal of having all team members strategically penetrate their opponents territory to claim victory.

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 18 ספטמבר 2015, 11:01
על ידי swym
Laskin כתב:סקיירים מכר 20 מליון בכמה שנים טובות, והרבה ממנו נמכר במחיר של 5 דולר. הוויצ'ר עשה 4 מליון יחידות בשבועיים, לגמרי לא מנותק שאם יוציאו לו DLC ממש מושקע כמו שמבטיחים לנו, ויהיו ירידות מחיר זנותיות כמו סקיירים - הוא יגיע קרוב לסקיירים.
אה, וסקיירים יצא אחרי איזה 6 שנים שהקונסולות היו בשוק, לא שנתיים, ככה שהיו לו יותר קונים פוטנציאליים.

סקיירים מכר את ה-20 מליון עותקים שלו תוך שנה וחצי מההשקה בערך, ומתוך אלו 10 מליון עותקים נמכרו כבר ב-2011, בהם המחיר ישב יציב על 60$ (בניגוד לוויצ'ר שעוד לפני ההשקה כבר היה ניתן למצוא בחצי מחיר על הPC). אף עותק מ-20 מליון העותקים הראשונים לא נמכר ב-5$ וגם לא ב-10$.

הלוואי על The Witcher 3 להגיע למספרים כאלו, אבל בפועל הוא עדיין רחוק מהם. האם זה בזכות העובדה שסקיירים יצא "בזמן" הנכון לקהל הקונסולות? יכול להיות אבל כרגע נראה שפולאאוט 4 במגמה לפתיחה חזקה לא פחות לפי הpre-orders:
https://www.vg247.com/2015/06/18/fallou ... -xbox-one/

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 06 אוקטובר 2015, 15:52
על ידי DrKeo

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 06 אוקטובר 2015, 17:05
על ידי ShiTDemoN
חחחחחחחחחחח ענק ענק

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 10 יולי 2016, 07:05
על ידי Klayman
נו, אז אחרי שהמשחק בחוץ יותר משנה - מי כאן השקיע זמן רב במשחק בכל המודים והצעצועים שגרסאת המחשב מציעה? מישהו כאן עדיין משחק באונליין? סתם מעניין אותי לאור שיחות העבר בנושא כאן. סורי למי שנכנס לת'רד כי חשב שיש חדשות חשובות לגבי המשחק.. :)

Re: GTA V - הנושא הרשמי

פורסם: 10 יולי 2016, 10:32
על ידי Nucleus_Dawn
Klayman כתב:נו, אז אחרי שהמשחק בחוץ יותר משנה - מי כאן השקיע זמן רב במשחק בכל המודים והצעצועים שגרסאת המחשב מציעה? מישהו כאן עדיין משחק באונליין? סתם מעניין אותי לאור שיחות העבר בנושא כאן. סורי למי שנכנס לת'רד כי חשב שיש חדשות חשובות לגבי המשחק.. :)


האמת שבדיוק הכריזו על חבילת תוספות פסיכית: