Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ינואר 2015, 17:55

בבוס הסופי של PW (או יותר נכון בפרמוטציה השלישית של הבוס האחרון של PW).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 ינואר 2015, 18:23

DrKeo כתב:בקרוב רשמי PW שלי, אני חושב שאני לקראת הסוף. רק דבר אחד בטוח, דודי חזר שוב ושוב אחרי הסיסמה "PW הוא MGS5" וכמשהו שעומד לסיים אותו אני יכול להגיד שהוא אולי חבילת הרחבה לMGS3 בווריאציה שמזכירה משחק סלולרי/אייפד.


נשמע כמו משהו שלא היה ממש שווה את הטרחה, כמו שאמרתי לך :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ינואר 2015, 18:30

bling כתב:
נשמע כמו משהו שלא היה ממש שווה את הטרחה, כמו שאמרתי לך :)

ממש לא מסכים. אולי לא ממש משחק מטאל גיר אלה משהו שונה, אבל ממש נהנתי ממנו. עכשיו מעניין אותי כמה הוא חשוב לGZ, נגלה בקרוב. אגב, 90% מהעלילה שלו סובבת סביב AI כך שהוא סוג של חוליה מקשרת בין MGS3 לשטויות של MGS2, אני משער שעל זה דברת כשאמרת שיהיו נקודות עלילה שאני לא אוהב בGZ? התעסקות בAI?

קוג'ימה אמר במפורש שMGS5 הוא המשך ישיר של PW (ו-PW הוא המשך ישיר של MGS3) אז אני לא באמת יכלתי לוותר עליו ואני שמח שלא וותרתי. רק קצת חבל לי שלא שחקתי אותו באייפד, כלומר שאין אותו בכלל לאייפד ואני לא מבין למה.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 08 ינואר 2015, 18:53

DrKeo כתב:ממש לא מסכים. אולי לא ממש משחק מטאל גיר אלה משהו שונה, אבל ממש נהנתי ממנו. עכשיו מעניין אותי כמה הוא חשוב לGZ, נגלה בקרוב. אגב, 90% מהעלילה שלו סובבת סביב AI כך שהוא סוג של חוליה מקשרת בין MGS3 לשטויות של MGS2, אני משער שעל זה דברת כשאמרת שיהיו נקודות עלילה שאני לא אוהב בGZ? התעסקות בAI?

קוג'ימה אמר במפורש שMGS5 הוא המשך ישיר של PW (ו-PW הוא המשך ישיר של MGS3) אז אני לא באמת יכלתי לוותר עליו ואני שמח שלא וותרתי. רק קצת חבל לי שלא שחקתי אותו באייפד, כלומר שאין אותו בכלל לאייפד ואני לא מבין למה.


מעניין לראות שהוא מתעלם לחלוטין מ- Portable Ops. לא שיחקתי בו או ב-PW, אבל ממה שאני יודע יש שם קשרים חזקים ל-MGS3, לדוגמא:

ספויילר: הצג
סוקולוב מופיע שם, מגלים מה קרה עם שאר הכסף של הפילוסופרס (הרי המיקרופילם שאוסלוט השיג כלל מידע רק על חצי מהסכום), מסתבר שג'ין (הבד גאי של המשחק, מנהיג פוקסהאונד
בזמן ההתרחשות) השפיע בעזרת הכוחות שלו על וולגין וגרם לו לירות את טיל הדייבי קרוקט (מה שהצטייר בתור פעולה של הבוס ואילץ את ארה"ב לשלוח את סנייק לנקות את הבלאגן), ויש שם את גריי פוקס למען השם


אני לא זוכר את הסיפור, אבל קוג'ימה היה מעורב רק באופן חלקי (או בכלל לא) בפיתוח המשחק, ככה שנראה שהוא נוטר טינה (כמו שהוא התעלם מ"נקמתו של סנייק" ופיתח את מטאל גיר 2 בתור ההמשכיות הרשמית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ינואר 2015, 19:39

דווקא לא סותרים את זה, מתעלמים לגמרי אבל לא סותרים פשוט לא מתיחסים. PW מדבר כולו על AI, הבוס והיחסים של סנייק והבוס. הרבה התחבטויות למה היא עשתה את מה שהיא עשתה בMGS3 והאם היה נכון להרוג אותה וכו'.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 ינואר 2015, 20:12

DrKeo כתב:ממש לא מסכים. אולי לא ממש משחק מטאל גיר אלה משהו שונה, אבל ממש נהנתי ממנו. עכשיו מעניין אותי כמה הוא חשוב לGZ, נגלה בקרוב. אגב, 90% מהעלילה שלו סובבת סביב AI כך שהוא סוג של חוליה מקשרת בין MGS3 לשטויות של MGS2, אני משער שעל זה דברת כשאמרת שיהיו נקודות עלילה שאני לא אוהב בGZ? התעסקות בAI?

קוג'ימה אמר במפורש שMGS5 הוא המשך ישיר של PW (ו-PW הוא המשך ישיר של MGS3) אז אני לא באמת יכלתי לוותר עליו ואני שמח שלא וותרתי. רק קצת חבל לי שלא שחקתי אותו באייפד, כלומר שאין אותו בכלל לאייפד ואני לא מבין למה.

שמח שנהנית, אני לא שיחקתי ב PW, ראיתי סרטונים והוא היה נראה לי מיושן מדי, גם העניין הזה שהוא משחק PSP ואין סרטוני מעבר נורמלים די דחתה אותי.

והתבלבלת, אמרתי לך שלא תהנה מהעלילה של PW לא GZ,
ספויילר: הצג
לא רציתי להרוס לך, קראתי את התקציר של PW שקוג׳ימה שם ב GZ וראיתי ששחזרו את הבוס דרך AI וזה גרם לי לגלגל עיניים, למרות שבמידה מסויימת זה גם גרם לי להרפות מהרתיעה שלי ש mgs מקושר ככה חזק ל AI וקיבלתי את זה שבעולם הזה עכשיו AI עם מודעות הוא אפשרי וזהו, כנראה העובדה שקוג׳ימה לא מרפה מזה גרמה לי להרפות :)
ב GZ מלבד ה backstory אין נגיעה ל AI אבל אני לא אופתע אם זה יופיע ב 5.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ינואר 2015, 20:35

בו נגיד שלפחות במקום שבו אני נמצא כרגע בpw קבלתי סוג של גישור בין הפילוסופים שמתו מזמן בmgs3 לבין הפטריוטים שכל אחד מהם הוא AI
ספויילר: הצג
מתקדם. זה מטומטם אבל מרגיש פחות הזוי מהסוף של mgs2 עם"omg הפטריוטים הם חייזרים רובוטים!!!״. לאורך pw הבוס נבנת כai ומנצלים את הידע שלך על הבוס כדי לגרום לה להיות דומה יותר ויותר לבוס.


אבל מה שבאמת אהבתי במשחק היה המבנה הסופר מגניב שלו. הגיימפליי פשטני והעלילה לא ברמה של משחק ראשי בסדרה (אולי ברמה של dlc מושקע) אבל המבנה של 30% משחק mgs מפושט ו-70% משחק בניה מפושט היה פשוט מצויין. זה ממכר, לתפוס אוייבים במשימות עם הבלון כדי להגדיל את הצוות שלי בכדי לבנות את mother base, זה היה ממש טוב. פתאום יש רובדים חדשים למשחק, אתה לא מתגנב ומרדים אנשים במקום להרוג כי לא בא לך לרצוח, אתה עושה את זה כי האנלייזר אמר לך שהחייל הזה הוא איכותי מאוד ואתה פשוט חייב חייל איכותי לצוות r&d בשביל לפתח רדאר דרגה 3. אני שמח שקוג׳ימה מביא את זה לmgs5 כי מדובר במשהו עם פוטנציאל אדיר.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 08 ינואר 2015, 23:26

DrKeo כתב:בו נגיד שלפחות במקום שבו אני נמצא כרגע בpw קבלתי סוג של גישור בין הפילוסופים שמתו מזמן בmgs3 לבין הפטריוטים שכל אחד מהם הוא AI
ספויילר: הצג
מתקדם. זה מטומטם אבל מרגיש פחות הזוי מהסוף של mgs2 עם"omg הפטריוטים הם חייזרים רובוטים!!!״. לאורך pw הבוס נבנת כai ומנצלים את הידע שלך על הבוס כדי לגרום לה להיות דומה יותר ויותר לבוס.


אבל מה שבאמת אהבתי במשחק היה המבנה הסופר מגניב שלו. הגיימפליי פשטני והעלילה לא ברמה של משחק ראשי בסדרה (אולי ברמה של dlc מושקע) אבל המבנה של 30% משחק mgs מפושט ו-70% משחק בניה מפושט היה פשוט מצויין. זה ממכר, לתפוס אוייבים במשימות עם הבלון כדי להגדיל את הצוות שלי בכדי לבנות את mother base, זה היה ממש טוב. פתאום יש רובדים חדשים למשחק, אתה לא מתגנב ומרדים אנשים במקום להרוג כי לא בא לך לרצוח, אתה עושה את זה כי האנלייזר אמר לך שהחייל הזה הוא איכותי מאוד ואתה פשוט חייב חייל איכותי לצוות r&d בשביל לפתח רדאר דרגה 3. אני שמח שקוג׳ימה מביא את זה לmgs5 כי מדובר במשהו עם פוטנציאל אדיר.


אני פשוט חולה על משחקים כאלה, עם אלמנטים של מטהגיים, שחוץ מלחשוב ברמת המיקרו במערכה הנוכחית, צריך לתכנן ברמת המאקרו לטווח הרחוק.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 15 ינואר 2015, 10:57

טרוי בייקר על MGS5:

It may be the biggest game I’ve ever seen. Just in terms of everything that you can do. Skyrim looks like an afternoon playpen next to it. It’s massive. It’s absolutely massive in what you can do.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 ינואר 2015, 11:42

MGS FREAK כתב:טרוי בייקר על MGS5:

It may be the biggest game I’ve ever seen. Just in terms of everything that you can do. Skyrim looks like an afternoon playpen next to it. It’s massive. It’s absolutely massive in what you can do.

מה קוג'ימה עושה שם!? :O
אני מקווה שמדובר גם בתוכן איכותי מאוד ולא רק בכמות, לא שיש לי יותר מדי חששות, נראה לי יהיה מועמד חזק ל GOTY של שנה הבאה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 ינואר 2015, 12:02

bling כתב:מה קוג'ימה עושה שם!? :O
אני מקווה שמדובר גם בתוכן איכותי מאוד ולא רק בכמות, לא שיש לי יותר מדי חששות, נראה לי יהיה מועמד חזק ל GOTY של שנה הבאה.


ממש מעניין לראות את התהליך שעובר על משחקי MGS. הם לאט לאט עוברים לסביבות גמישות יותר וגדולות יותר. זה נעשה בצורה ממש חכמה, לדעתי. גם השחקנים מתרגלים, עם כל משחק וגם המפתחים לומדים איך לבנות משחק בעולם גדול ופתוח.
בראייה מלמעלה, באמת מרשים לראות לראות איך קוג'ימה הינדס את המעבר הזה, במשך כל כך הרבה שנים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ינואר 2015, 12:08

מהנסיון שלי עם PW, ברגע שיש את הניהול בסיס אתה פשוט מתחיל להשקיע שעות על שעות בבסיס שלך בין משימות. בPW כל משימה היא בין 6 ל15 דקות ויש רק איזה 20-25 משימות אבל פאק בזבזתי על המשחק הזה בכיף 20+ שעות. אחרי כל משימה אתה רץ לבסיס שלך לראות את כל הLOOT שהשגת, לשים את החיילים החדשים שלך במחלקות השונות, להכניס מחקרים חדשים לR&D, לשלוח חיילים לOUTER OPS וכך הלאה. אין לי מושג אם יש את כל זה בMGS5 אבל יכול להיות ששם זה יהיה אפילו יותר עמוק להתחשב בזה שאשכרה יש לך MOTHER BASE והוא לא רק מקום וירטואלי בתפריטים כמו בPW.

אגב שחר, לדעתי הדרך שקוג'ימה מטפל בזה היא לסגור אותך בכל משימה בשטח של כמה קילומטרים ולרכז אותך במקום הזה. אני אפילו לא יודע אם אפשר להסתובב חופשי בעולם הפתוח בין משימות כמו בסקיירים. מה שכן, מדברים על זה שהסביבות ג'ינגל של MGS5 מדהימות ברמה אחרת, ביחוד שזה עולם פתוח. מת כבר לראות אותן.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 15 ינואר 2015, 12:17

DrKeo כתב:מהנסיון שלי עם PW, ברגע שיש את הניהול בסיס אתה פשוט מתחיל להשקיע שעות על שעות בבסיס שלך בין משימות. בPW כל משימה היא בין 6 ל15 דקות ויש רק איזה 20-25 משימות אבל פאק בזבזתי על המשחק הזה בכיף 20+ שעות. אחרי כל משימה אתה רץ לבסיס שלך לראות את כל הLOOT שהשגת, לשים את החיילים החדשים שלך במחלקות השונות, להכניס מחקרים חדשים לR&D, לשלוח חיילים לOUTER OPS וכך הלאה. אין לי מושג אם יש את כל זה בMGS5 אבל יכול להיות ששם זה יהיה אפילו יותר עמוק להתחשב בזה שאשכרה יש לך MOTHER BASE והוא לא רק מקום וירטואלי בתפריטים כמו בPW.

אגב שחר, לדעתי הדרך שקוג'ימה מטפל בזה היא לסגור אותך בכל משימה בשטח של כמה קילומטרים ולרכז אותך במקום הזה. אני אפילו לא יודע אם אפשר להסתובב חופשי בעולם הפתוח בין משימות כמו בסקיירים. מה שכן, מדברים על זה שהסביבות ג'ינגל של MGS5 מדהימות ברמה אחרת, ביחוד שזה עולם פתוח. מת כבר לראות אותן.


נראה שהמשחק יהיה כל מה שאתה מדבר עליו ואף יותר. יש פה דגש על ביג בוס כמפקד וראש ארגון לא פחות מביג בוס הלוחם.

במחשבה ראשונה נראה לי מוזר להסתובב בסביבות האלה בין משימות (שההשוואה לסקיירים לא תעלה לנו לראש, אני לא חושב שיש משימות צדדיות מזדמנות ומפגשים אקראיים או משהו כזה), אבל אחרי שאני נזכר שבאחד מסרטוני הגיימפליי סנייק "שלח" מכלית לבסיס והקריין אמר שאם הוא היה נשאר לעמוד עליה הוא היה מגיע לבסיס יחד איתה, נשמע שהעולם באמת "מחובר" ולא סדרת "מבוכים" בתוך עולם גדול, כך שאולי גם הדרך ההפוכה אפשרית.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 15 ינואר 2015, 12:47

Nucleus_Dawn כתב:

הקטע עם קוג׳ימה זה שלמרות שנשאר עם אותה סדרה כל השנים הוא תמיד מפתח אותה ומשנה, מוסיף ומוריד מכניקות שונות והוא לא פוחד לחדש ולהתנסות איתה, בגלל זה כל MGS מרגיש שונה ועם רעיונות חדשים, הסדרה תמיד עוברת אבולוציה וזה ברור עם MGSV שזו הקפיצה הכי גדולה שלה בערך מ 2 למרות כל השינויים שעברה לאורך השנים, קוג׳ימה אף פעם לא עומד במקום.
--------
מעניין אם כל הבניית בסיסים תוסיף למשחק, זה נשמע מגניב אבל זה גם יכול לפגוע באיזון, כבר מדמואים של 5 זה נראה שהאסטרטגיה הכי טובה היא לשלוח את כולם לבסיס, המחיר לא נראה יקר במיוחד והאחוזים שיגיעו הם גבוהים לרוב, ועל הדרך אתה גם לא צריך להתמודד עם גופות בזירה שהאויב יכול לראות. בקיצור זה דורש איזון.

ביחד עם MGSO שחלק חשבו שימכר בנפרד אפילו, כל הבניית בסיסים והאפשרות לתקוף בסיסים של שחקנים אחרים אונליין, עולם פתוח ענקי במשימות הראשיות וכו׳, באמת נראה משחק מפלצתי מבחינת הגודל שלו ומה שאפשר לעשות בו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ינואר 2015, 12:58

הבסיס הוא משהו מנותק משאר העולם, הוא נמצא באמצע האוקינוס מזרחית לקובה (לפחות בPW וזה המשך ישיר) כך שאני בספק אם הוא מחובר. אני חושב שהוא התכוון שזה פשוט יוציא אותך מהמשימה בחזרה לבסיס. מהנסיון שלי עם PW, הניחוש שלי הוא שיש עולם פתוח ענקי וקוג'ימה בכל משימה מפיל אותך בתוכו באזור הרלוונטי ויש לך מגבלת זמן לסיים את המשימה (במשימה של E3 למשל הייתה מגבלה של 3 ימים ואז קאז מת) ובזמן הזה תעשה מה שבא לך בעולם אבל תסיים את המשימה בזמן או שתכשל. בטח יש מלא דברים למצא, בטח יש משימות צד ומקומות למצא. ברגע שאתה מסיים את המשימה שלך או נכשל בה אתה חוזר לMOTHER BASE ושם אתה מתחיל להתעסק בכל הLOOT שלך.

האמת, מה שהכי מעניין אותי הוא מערכת בלונים בMGS5. בPW יש לך 9 בלונים ואתה צריך אסטרטגית להשתמש בהם. יש לך ANALYZER שהוא סוג של משקפת שמנתחת את האיכות של החייל כך שהוא מקבל דרוג בין E ל-A על האיכות שלו וציון התמחויות. כשאתה במשימה אתה רואה כמה חיילים מסתובבים, אתה שולף את האנלייזר וסורק אותם וכך אתה יודע על מי שווה לבזבז בלון ועל מי לא. כמובן שזה משתלב עמוק במשחק META של הבסיס כך שאם למשל תראה חייל עם דרוג B גבוה והוא מומחה במחקר ואתה חייב חיילים בשביל הR&D כדי להשיג אקדח מרדים טוב יותר אתה תעשה הכל בשביל להרדים אותו ולקחת אותו עם בלון.

אבל בMGS5 נראה שזה עובד שונה. שיש לך אינסוף בלונים והם פשוט עולים כסף שאתה מרוויח. בPW אתה מרוויח כסף מלשים חיילים במחלקת הלחימה וככל שהם מתקדמים יותר ככה הם מכניסים יותר כסף. אין לי מושג אם זה עובד ככה ב5. מעניין מה הTRADE-OFF, ביחוד שהבלונים לא רק משמשים בשביל LOOT אלה גם בשביל להעלים גופות או נשקים/כלי רכב שאתה לא רוצה שהאוייב ישתמש בו, כלומר עזר גיימפליי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2015, 18:59

עולים לאט לאט פרטים מגניבים על MGS5 כמו למשל זה שאפשר לתפוס שבויים וכשחוקרים אותם בMOTHER BASE אתה צריך להשתמש בחיילים שחטפת בעבר שמדברים את השפה שהחייל מדבר אחרת לא תוכל לחקור אותם כי סנייק לא מבין את השפה :)
גם אושר שבמשימות עצמן תהיה מוגבל לאזור מסויים בתוך העולם הפתוח, הוא לא יהיה פתוח לגמרי כל הזמן, אבל המגבלה תהיה מאוד גדולה וגמישה כך שלא אמורים להרגיש אותה יותר מדי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 פברואר 2015, 11:18

קוג'ימה הודיעה שהוא מעוניין לעשות רימייק לMGS הראשון שיהיה אף הוא משחק עולם פתוח בדומה ל-5. אני מניח שפשוט בShadow moses :D.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 04 פברואר 2015, 13:50

Death_119 כתב:קוג'ימה הודיעה שהוא מעוניין לעשות רימייק לMGS הראשון שיהיה אף הוא משחק עולם פתוח בדומה ל-5. אני מניח שפשוט בShadow moses :D.




ניראה לי יתבלבלתה עם MG הראשון
MGS 1 יצא במקור לPS1 ,ולא היה עולם פתוח
היה לו גם רימיק לגימקיוב ,שגם לא היה עולם פתוח

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 פברואר 2015, 13:57

kririn כתב:


ניראה לי יתבלבלתה עם MG הראשון
MGS 1 יצא במקור לPS1 ,ולא היה עולם פתוח
היה לו גם רימיק לגימקיוב ,שגם לא היה עולם פתוח

אה? מה התבלבלתי, הוא רוצה לעשות רימייק, זה לא אומר שהוא צריך לתת לך את אותו מוצר עם רזולוציה יותר גבוהה.
http://www.ign.com/articles/2015/02/02/ ... lid-remake
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 פברואר 2015, 14:36

נשמע כמו שאיפה מוזרה, כל המשחק מתרחש בשני מבנים, יצטרכו להמציא את כל המשחק מחדש. הוא לא היה מעדיף לעשות רימייק לMG1 ו-2 ששם יהיו לו יותר חופש פעולה והרבה מעריצים מעולם לא שחקו בהם?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 פברואר 2015, 14:50

DrKeo כתב:נשמע כמו שאיפה מוזרה, כל המשחק מתרחש בשני מבנים, יצטרכו להמציא את כל המשחק מחדש. הוא לא היה מעדיף לעשות רימייק לMG1 ו-2 ששם יהיו לו יותר חופש פעולה והרבה מעריצים מעולם לא שחקו בהם?

זה הרי ברור שהוא הולך לשמור רק על הקו עלילה הראשי (גם בזה לך תדע) והוא רוצה לברוא את האי כמקום בו תשחק ולא רק את הבסיס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 פברואר 2015, 15:22

Death_119 כתב:זה הרי ברור שהוא הולך לשמור רק על הקו עלילה הראשי (גם בזה לך תדע) והוא רוצה לברוא את האי כמקום בו תשחק ולא רק את הבסיס.

כן אבל כל העלילה מתרחשת רק בתוך שני הבניינים של הבסיס. כלומר או שהוא צריך להמציא המון עלילה נוספת מסביב או שהוא צריך למקסס את כל העלילה ולהתחיל להעביר אותה לחלקים אחרים ואזורים אחרים בעולם. כך או כך, הייתי מעדיף לראות את המשחקים הדו מימדים מקבלים כתיבה מחדש + דיבוב וההזדמנות לראות אותם מופקים בתלת מימד. זה יכל להיות ממש מעניין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 פברואר 2015, 16:19

אם זה יקרה - אז דודי צדק בויכוח ההוא, וMGS בסוף כן סוג של REBOOT לעלילה :P

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 פברואר 2015, 16:28

Laskin כתב:אם זה יקרה - אז דודי צדק בויכוח ההוא, וMGS בסוף כן סוג של REBOOT לעלילה :P

איך זה קשור? הרי הוא עובדתית טועה. הדרך היחידה שבה הוא יהיה צודק הוא אם קוג'ימה יבוא ויגיד שכל העלילה שקרתה לפני MGS1 היא לא קנון. אבל גם זה לא הגיוני כי לבערך 90% מהעלילה שקרתה לפני MGS1 יש התיחסות ישירה בMGS1-2 ו-4 :)

אגב לMGS1 היה כבר REMAKE, חבל לעשות עוד אחד.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 04 פברואר 2015, 22:06

רבאק.

קוג'ימה, די.

אני מבין שאיזור הנוחות שלו הוא מטאל גיר, אבל אני מת שהוא יצא ממנו כבר ויצור IP חדש (כן אני יודע שהוא עבד על עוד משחקים, אבל תשומת הלב שלו אליהם מחווירה לעומת עלילות סנייק וחבריו)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 186 אורחים

cron