DrKeo כתב:בקרוב רשמי PW שלי, אני חושב שאני לקראת הסוף. רק דבר אחד בטוח, דודי חזר שוב ושוב אחרי הסיסמה "PW הוא MGS5" וכמשהו שעומד לסיים אותו אני יכול להגיד שהוא אולי חבילת הרחבה לMGS3 בווריאציה שמזכירה משחק סלולרי/אייפד.
bling כתב:
נשמע כמו משהו שלא היה ממש שווה את הטרחה, כמו שאמרתי לך
DrKeo כתב:ממש לא מסכים. אולי לא ממש משחק מטאל גיר אלה משהו שונה, אבל ממש נהנתי ממנו. עכשיו מעניין אותי כמה הוא חשוב לGZ, נגלה בקרוב. אגב, 90% מהעלילה שלו סובבת סביב AI כך שהוא סוג של חוליה מקשרת בין MGS3 לשטויות של MGS2, אני משער שעל זה דברת כשאמרת שיהיו נקודות עלילה שאני לא אוהב בGZ? התעסקות בAI?
קוג'ימה אמר במפורש שMGS5 הוא המשך ישיר של PW (ו-PW הוא המשך ישיר של MGS3) אז אני לא באמת יכלתי לוותר עליו ואני שמח שלא וותרתי. רק קצת חבל לי שלא שחקתי אותו באייפד, כלומר שאין אותו בכלל לאייפד ואני לא מבין למה.
DrKeo כתב:ממש לא מסכים. אולי לא ממש משחק מטאל גיר אלה משהו שונה, אבל ממש נהנתי ממנו. עכשיו מעניין אותי כמה הוא חשוב לGZ, נגלה בקרוב. אגב, 90% מהעלילה שלו סובבת סביב AI כך שהוא סוג של חוליה מקשרת בין MGS3 לשטויות של MGS2, אני משער שעל זה דברת כשאמרת שיהיו נקודות עלילה שאני לא אוהב בGZ? התעסקות בAI?
קוג'ימה אמר במפורש שMGS5 הוא המשך ישיר של PW (ו-PW הוא המשך ישיר של MGS3) אז אני לא באמת יכלתי לוותר עליו ואני שמח שלא וותרתי. רק קצת חבל לי שלא שחקתי אותו באייפד, כלומר שאין אותו בכלל לאייפד ואני לא מבין למה.
DrKeo כתב:בו נגיד שלפחות במקום שבו אני נמצא כרגע בpw קבלתי סוג של גישור בין הפילוסופים שמתו מזמן בmgs3 לבין הפטריוטים שכל אחד מהם הוא AIספויילר: הצג
אבל מה שבאמת אהבתי במשחק היה המבנה הסופר מגניב שלו. הגיימפליי פשטני והעלילה לא ברמה של משחק ראשי בסדרה (אולי ברמה של dlc מושקע) אבל המבנה של 30% משחק mgs מפושט ו-70% משחק בניה מפושט היה פשוט מצויין. זה ממכר, לתפוס אוייבים במשימות עם הבלון כדי להגדיל את הצוות שלי בכדי לבנות את mother base, זה היה ממש טוב. פתאום יש רובדים חדשים למשחק, אתה לא מתגנב ומרדים אנשים במקום להרוג כי לא בא לך לרצוח, אתה עושה את זה כי האנלייזר אמר לך שהחייל הזה הוא איכותי מאוד ואתה פשוט חייב חייל איכותי לצוות r&d בשביל לפתח רדאר דרגה 3. אני שמח שקוג׳ימה מביא את זה לmgs5 כי מדובר במשהו עם פוטנציאל אדיר.
MGS FREAK כתב:טרוי בייקר על MGS5:
It may be the biggest game I’ve ever seen. Just in terms of everything that you can do. Skyrim looks like an afternoon playpen next to it. It’s massive. It’s absolutely massive in what you can do.
bling כתב:מה קוג'ימה עושה שם!? :O
אני מקווה שמדובר גם בתוכן איכותי מאוד ולא רק בכמות, לא שיש לי יותר מדי חששות, נראה לי יהיה מועמד חזק ל GOTY של שנה הבאה.
DrKeo כתב:מהנסיון שלי עם PW, ברגע שיש את הניהול בסיס אתה פשוט מתחיל להשקיע שעות על שעות בבסיס שלך בין משימות. בPW כל משימה היא בין 6 ל15 דקות ויש רק איזה 20-25 משימות אבל פאק בזבזתי על המשחק הזה בכיף 20+ שעות. אחרי כל משימה אתה רץ לבסיס שלך לראות את כל הLOOT שהשגת, לשים את החיילים החדשים שלך במחלקות השונות, להכניס מחקרים חדשים לR&D, לשלוח חיילים לOUTER OPS וכך הלאה. אין לי מושג אם יש את כל זה בMGS5 אבל יכול להיות ששם זה יהיה אפילו יותר עמוק להתחשב בזה שאשכרה יש לך MOTHER BASE והוא לא רק מקום וירטואלי בתפריטים כמו בPW.
אגב שחר, לדעתי הדרך שקוג'ימה מטפל בזה היא לסגור אותך בכל משימה בשטח של כמה קילומטרים ולרכז אותך במקום הזה. אני אפילו לא יודע אם אפשר להסתובב חופשי בעולם הפתוח בין משימות כמו בסקיירים. מה שכן, מדברים על זה שהסביבות ג'ינגל של MGS5 מדהימות ברמה אחרת, ביחוד שזה עולם פתוח. מת כבר לראות אותן.
Nucleus_Dawn כתב:
Death_119 כתב:קוג'ימה הודיעה שהוא מעוניין לעשות רימייק לMGS הראשון שיהיה אף הוא משחק עולם פתוח בדומה ל-5. אני מניח שפשוט בShadow moses .
kririn כתב:
ניראה לי יתבלבלתה עם MG הראשון
MGS 1 יצא במקור לPS1 ,ולא היה עולם פתוח
היה לו גם רימיק לגימקיוב ,שגם לא היה עולם פתוח
DrKeo כתב:נשמע כמו שאיפה מוזרה, כל המשחק מתרחש בשני מבנים, יצטרכו להמציא את כל המשחק מחדש. הוא לא היה מעדיף לעשות רימייק לMG1 ו-2 ששם יהיו לו יותר חופש פעולה והרבה מעריצים מעולם לא שחקו בהם?
Death_119 כתב:זה הרי ברור שהוא הולך לשמור רק על הקו עלילה הראשי (גם בזה לך תדע) והוא רוצה לברוא את האי כמקום בו תשחק ולא רק את הבסיס.
Laskin כתב:אם זה יקרה - אז דודי צדק בויכוח ההוא, וMGS בסוף כן סוג של REBOOT לעלילה
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 186 אורחים