InterAl כתב:יופי, אולי המשחקים הבאים יהיו קצת פחות הזויים ומוזרים.
כן אנחנו רואים את המשחקים של קונאמי מחוץ לקוג׳ימה בשנים האחרונות, ממש יצירות מופת...
אין קונאמי (של היום) בלי MGS ואין MGS בלי קוג׳ימה, הגיימפליי, עיצוב השלבים, הבוסים וכל הרעיונות (המטורפים/ מקוריים) זה שלו, חוץ מהסיפור, ככה שאם אהבת את הסדרה אתה בטח לא צריך לחגוג כי זה פחות או יותר אומר שהיא מתה.
בכלל לא ברור מה ישאר שם אחרי שיעזוב, אפילו פרו רץ על מנוע שהצוות שלו פיתח, לא ברור אם רק הוא יעזוב ו Kojipro ימשיכו תחת מישהו אחר או שהם מפרקים/ מוכרים את הצוות, ומה יהיה גם עם סיילנט היל? היה פה פוטנציאל להביא בוסט ענק לכל הז׳אנר של האימה. חבל.
אני מקווה שקוג׳ימה והצוות שלו ימצאו מהר בית תחת מפיצה חדשה, קשה לי להאמין שהם יהיו מחוסרי עבודה, ברור שמדובר בצוות פיתוח שנמצא בטופ, גם מבחינת כישרון טכני וגם איכותית.
קונאמי אגב, היא כבר לא בדיוק רק חברה של משחקי וידאו, היא מצליחה מאוד בתחומים עסקיים שונים לפי מה שהבנתי, יכול להיות זה צעד בדרך לפירוק מחלקת המשחקים שלהם או הורדת הילוך נוספת, משהו שאנחנו רואים שקורה בשנים האחרונות כשנהפכה לחברה של 2-3 משחקים.