נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 24 יוני 2019, 13:54

נינטנדו חיים באטמוספרה משלהם, אתה לא מבין בכלל איך דברים שם עובדים לפעמים מבחינת הצלחות והייפ ובעיקר רגליים שלא נגמרות ככה שגם אם משחק מסויים על פניו לא עורר כאלו גלים כשיצא, אתה מבין אחרי שנים שהוא מכר בקצב מספיק חזק ועקבי (גם אם לא התבלט במיוחד בראשית הטבלה בכל חודש) כדי להגיע למספרים מדהימים ולרוב זה גם בלי הנחות גדולות כי נינטנדו בונקרים רציניים בעניין הזה ובצדק.

יש להם פאנבייס שהוא חלום לכל מחזיקת פלטפורמה. מספר מטורף ללואיג'י על פלטפורמה אחת.
___________

קראש רייסינג מפציץ ב UK, כמובן שהוא במקום הראשון אבל הוא גם מביא את הפתיחה השנייה בחוזקה בתולדות המותג (כשהרימייק האחרון יושב במקום הראשון) ואת הפתיחה השלישית בחוזקה השנה אחרי רזי 2 ו Days Gone. מרשים!

Having dominated the charts for the past two summer, Activision is aiming for a hat trick with the chart-topping debut of Crash Team Racing Nitro-Fueled.
The revamped racing game launched at No.1, and enjoyed the second highest week one sales in the history of the franchise (the record-holder, of course, is the N Sane Trilogy).

It's actually the third best launch of the year so far, behind Sony's Days Gone and another remake, Resident Evil 2. It outsold the next biggest game of the week, FIFA 19, by almost eight times as many copies.

Crash Team Racing also far outsold rival title Sonic Team Racing, with more than four times as many copies sold in week one. Interestingly, the audiences differed somewhat -- 66% of Crash buyers are on PS4, while only 40% of Sonic's customers were on Sony's console. However, Switch made up 39% of Sonic Team Racing's launch sales, but only 16% of Crash's.

Activision's racer was one of only two releases that made it into the Top 40 this week, with Bloodstained: Ritual of the Night debuting at No.17.
Most titles saw a drop in sales week-on-week, ranging from as little as 16% for Mario Kart to as high as 64% for Days Gone. The only game that saw a lift in sales was Tom Clancy's The Division 2, up 15% this week.


כצפוי השורשים החזקים של הסדרה בסוני גרמו לזה שגרסת הפס4 השמידה את שאר הגרסאות עם 66 אחוזים. הסוויץ', הוואן והפיסי מסתפקות ב 34 בלבד.

אקטיוויז'ן דפקה אחלה קופה עם כל הרימייקים האלו מדור הפס1 שיצרה, הצלחה מסחררת עד עכשיו לכל משחק שיצא בפרויקט הזה. מעניין מה הרימייק הבא שיש להם או שהם סיימו בערך עם הכל? :)
נערך לאחרונה על ידי bling ב 24 יוני 2019, 14:01, נערך 3 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2019, 13:56

מעניין אם דבר כזה דוחף אותם לעשות קארש חדש. אם הייתי אקטיוויז'ן הייתי שוכר את אינסומניאק לעשות להם קראש חדש, אפילו אם הוא היה בסגנון של הישנים בגרפיקה חדשה סטייל NSMB.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 24 יוני 2019, 14:00

הבעיה שאינסומניאק אחרי ספיידרמן נמצאים עכשיו כלכלית בליגה אחרת מהדברים האלה. אני לא יודע אם הם בכלל ירצו להתעסק ב "בוטנים" כאלה מבחינתם.

למה שלא יתנו לצוות של הרימייק הזדמנות? לא יכול להיות שהם לא למדו כלום מלשחזר את כל המשחקים האלה מאפס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2019, 14:09

bling כתב:הבעיה שאינסומניאק אחרי ספיידרמן נמצאים עכשיו כלכלית בליגה אחרת מהדברים האלה. אני לא יודע אם הם בכלל ירצו להתעסק ב "בוטנים" כאלה מבחינתם.

למה שלא יתנו לצוות של הרימייק הזדמנות? לא יכול להיות שהם לא למדו כלום מלשחזר את כל המשחקים האלה מאפס.

ספיידרמן זה רק צוות אחד ויש לאינסומניאק לא מעט מיני צוותים. בזמן שהם עשו את ספיידרמן הם גם עשו את רטצ'ט, song of the deep, שלושה משחקי IOS ושלושה משחקי אוקולוס. כלומר זה שהם הצליחו ממש עם ספיידרמן לא אומר שהם עכשיו פתאום עובדים 100% מהחברה על ספיידרמן 2. אני גם לא חושב שלעשות קראש חדש בסגנון של הישנים בגרפיקה מודרנית זה יותר מדי עבודה, זה מסוג הפרוייקטים האלה שצריך בשבילם 20 עובדים, לא 150. זה גם משחק עם פטנציאל של ~10 מליון יחידות, אני לא חושב שזה בדיוק "בוטנים" בשביל אולפן עצמאי.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 24 יוני 2019, 15:12

המותג של קראש באמת מאוד חזק היום והמספרים מוכיחים את זה. קצת מוזר, האמת, אבל כנראה שאין תחליף לנוסטלגיה.
אני אגב לא שיחקתי בזמנו במשחקים הראשיים בסדרה על הps1 יותר מדי, אבל כן שניים מהמשחקים ששיחקתי הכי הרבה כילד היו קראש באש ובעיקר CTR עם חברים מהגן :).
אז לגבי הרימייק הנוכחי - הוא באמת מאוד מוצלח ומושקע ולדעתי מגיעה להם ההצלחה שלה הוא זוכה. ישבנו כמה חברים לשחק בו אצל אחד שקנה את המשחק ובאמת שהופתענו מאוד לטובה. הגיימפלי עצמו די זהה (ועדיין אררקיידי ומהנה), אבל נוספו המון דמויות, מצבי משחק, מסלולים, ומערכת שלמה של עיצובים שלא הייתה במשחק המקורי.
זה הרבה יותר מרק רימייק ויזואלי מוצלח של כל המשחק מהps1, יש המון תוכן חדש שבהחלט הופך אותו למשחק מירוצים ארקיידי שרלוונטי היום גם בזכות עצמו ולא רק בזכות הנוסטלגיה. אחלה עבודה.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2019, 15:16

כן, נראה שההצלחה מגיעה לו... היה מצליח להערכתי אפילו עוד יותר אם משחק נשארו של סוניק לא היה יוצא בדיוק לפני חודש (טוב נו, חודש ושלושה ימים).
סוניק הזה אמנם עם דגש על מולטי אבל הוא משחק מודרני ולא רימייק, ויש לו יתרונות ברורים על פני קראש... אבל כנראה שנוסטלגיה מנצחת (:

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 24 יוני 2019, 21:11

מה זה אומר משחק מודרני? אתה מדבר על משחקי קארט, לא חושב שיש הבדלים מהותיים בז'אנר היום ללפני עשרים שנה. CTR אולי גורר נוסטלגיה מסויימת אבל הוא בעיקר מוכיח שהז'אנר לא ממש השתנה ושמשחק שהיה טוב פעם יהיה טוב גם היום. בכל זאת המשחק של סוניק גם קיבל ציונים נמוכים משמעותית ביחס לקראש, אז לא יודע על איזה יתרונות ברורים אתה מדבר אבל נראה לי שהוא פשוט משחק פחות טוב ולכן לא צריך להיות מופתעים מכך שקראש כנראה יאכל אותו במכירות, גם בלי קשר לנוסטלגיה.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2019, 09:57

יש הבדלים די מהותיים... למשל בשליטה עצמה, בדריפטים, במכניקות של הבוסט שמשיגים באמצעות דריפט ארוך, שזה 90% מהדרך לנצחון בסוניק...
אבל גם בעיצוב השלבים, שהם בין היתר בגלל כמות המשתתפים הרבה יותר גדולים ורחבים, ו"משוגעים" יותר, וגם הפיזיקה מתקדמת יותר.
בנוסף, הציונים הנמוכים שסוניק קיבל הם בעיקר בגלל שהוא לא מציג שיפור משמעותי מקודמו ובאספקטים מסויימים אפילו חלש יותר - הדגש פה (ובערך הסיבה היחידה לרכוש אותו למי שכבר רכש את הקודם) היה אונליין CO OP ובזה הם נכשלו באופן יחסי.
אני לא חושב שאם קראש היה מתמודד בפני עצמו כמשחק חדש הוא היה מקבל את אותם הציונים שקיבל כרימייק, כמו הרבה רימייקים, בין היתר - הרימייק של טרילוגיית קראש... אתה באמת חושב שמשחק פלטפורמר מקורי עם הגיימפליי והגרפיקה של הרימייק של טרילוגיית קראש היה מקבל היום (או לפני שנה, לא משנה) ממוצע של 80 בMC?

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 25 יוני 2019, 12:23

כל המשחקי מריו 2d החדשים שמשחזרים נוסחא של משחקים מעידן ה nes עדיין מקבלים mc של מעל 80, אז למה לא? הרימייק של קראש איגד 3 משחקים בחבילה אחת ומבחינה גרפית נראה אחלה ככה שהציון שלו נראה לי סביר לגמרי האמת. אם היו מבקרים אותו רק עם משקפיים של נוסטלגיה אז הוא היה צריך לקבל ממוצע ציונים של 90 כמו שקיבלו בזמנו קראש 2 וקראש 3.

וההבדלים (הרלוונטים) שמנית לא קשורים למודרניזציה או להתפתחות של הז'אנר. אלה הבדלים שאפשר היה למצוא גם בין משחקי קארט של שנות ה 90, פשוט גישות טיפונת שונות לאותו עניין. אם כבר הדריפט של קראש הוא היוצא מן הכלל, כל השאר מעתיקים את מריו קארט. גם לא רואה ממש הבדל בגודל של השלבים האמת וגם אם יש כאלה לא ברור למה זה יתרון, וגם פיזיקה מתקדמת אני חייב להגיד שלא ראיתי או מבין איך זה בא לידי ביטוי בסוניק..

מריו קארט 8 מורכב מהמון שלבים שהם שיחזורים של מסלולים מהמשחקי קארט שלהם על איזה 10 קונסולות שונות, כולל כאלה ישנות יותר מ ps 1.. לא חושב שזה באמת משנה. המפתחת של הרימייק הולכת להוסיף לקראש שלבים חדשים מקוריים כ dlc חינמיים ואני מהמר שגם המבנה שלהם לא יהיה שונה במיוחד, כי זה פשוט הטבע של הז'אנר.
אגב גם מסלולים של מרוצי מכוניות רגילים שהם לא עולם פתוח בנויים אותו דבר כמו לפני 20 שנה. ההבדל העיקרי הוא טכנולוגי מן הסתם, ובנושא הזה אם כבר זה הרימייק של CTR שנראה קצת יותר טוב גרפית מסוניק לדעתי.

CTR המקורי היה המשחק הכי טוב ששיחקתי בזאנר עד מריו קארט 8 , הזיכרון לא משהו אבל הייתי משוכנע שהמכניקות שלו מחזיקות גם היום עוד לפני שקראתי ביקורות. גרפית הם עשו עבודה נהדרת ,ככה שאני באמת חושב שהוא הרוויח את הציון שלו בלי שום קשר לנוסטלגיה, הוא פשוט נראה כמו משחק טוב. אני כנראה יקנה אותו ל switch מתישהו בתור המשחק אונליין התורן שאני משחק 5-10 דקות במצב נייד פה ושם במקום ספלטון וסמאש אז אני עוד יחווה עליו דעה יותר מלומדת מתישהו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2019, 13:53

בכנות? משחקי קראש לא היו משחקי 90+ גם בשנות ה-90. הסדרה הזאת קבלה ציונים מנופחים בטרוף בזמנו (לרוב שפשף את ה-90) כי הם היו התחרות של סוני במריו וכל עיתונות הפלייסטיישן השתפכה עליהם אבל מריו 64 היה 10 ליגות מעל קראש, אשכרה הפרש דורי. קראש היה משחק חמוד ופשטני, אבל הוא שחק בליגה אחרת לגמרי ממריו או בכלליות הפלטפורמרים של ה-N64. מריו 64 המציא את הקונספט שעליו משחקי תלת מימד מבוססים עד היום, קראש היה משחק שהזכיר עדין את דור ה-SNES עם גיימפליי מאוד MODE-7 כי הוא פותח במקביל למריו עם ראש שעדין הסתכל על המשחקי SNES שהיו בשוק. בז'אנר הזה לא הייתה תחרות בכלל, אני חושב שאני יכול לתת פה רשימה של 10 פלטפורמרים על ה-N64 ששמים בכיס הקטן כל משחק קראש שיצא אי פעם וזה כולל את דונקי קונג 64 שהוא משחק ממש אבל ממש MEH.

בצד של המשחקי מירוץ, קראש היה משחק קארטינג מצויין לדעתי. ואני מסכים שהמשחקים האלה לא התפתחו יותר מדי ב-20 שנים האחרונות. כלומר ברור שהם הרבה יותר טובים היום כי ב-2019 הכל עם יותר פוליש והוספו כל מני מיני מכניקות שונות, אבל סך הכל מדובר במשחקים דומים למדי כך ש-CTR בגרפיקה יפה וכמה תוספות פוליש הוא לגמרי משחק שיכול לעמוד ב-2019 בכבוד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2019, 13:53

כי משחק 2D זה לא משהו עם פיזיקה, זה כמו שתשווה לי GT2 ל-GT6, ברור שהמשחק השישי הוא סימולטור טוב יותר ומתקדם יותר, אך קיבל ציונים הרבה פחות טובים בגלל אלף ואחת סיבות.
הז'אנר התפתח מאז, גם אם לא הרבה יחסית לז'אנרים אחרים. האם יותר שחקנים במקביל על אותו מסלול זה יתרון? לפעמים. ואם המסלולים רחבים יותר (והם משמעותית רחבים יותר ברוב המקרים) אז זה גם יתרון בעיניי, אם כי באמת לא מחייב. הפיזיקה לעומת זאת בהחלט השתפרה מאז, משמעותית, כמו גם תחושת המהירות ודברים נוספים שמשפיעים על הגיימפליי והפרזנטציה.

אני לא חושב שמשחק חדש שאינו רימייק, שהיה מציג את הגיימפליי וגם הפרזנטציה של טרילוגיית קראש היה מקבל היום מעל 60, בשום מקום. כרימייק הוא מעולה ועושה את המירב עם מה שהיה אז, אבל כמשחק בפני עצמו, כיום, הוא לא היה מחזיק טוב לדעתי.
אני כן מסכים שז'אנר הקארט לא התקדם כמו הפלטפורמה, שהייתה מאוד מאוד בסיסית בקראש, בזמנו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2019, 13:57

אגב, מה זה בכלל רימייק ל-CTR אם יש במשחק לא מעט תוכן חדש (על פי מה שעידן אמר, אני בעצמי לא ממש יודע מה הולך בריימיק הזה)? נניח מריו קארט האחרון לסוויטצ', חצי מהמסלולים שם הם גרסה משודרגת של מסלולים ממריו קארט של שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 ורוב הגיימפליי נשאר אותו דבר. אני חושב שאנחנו מתחילים להכנס למחוזות סמנטיקה. האמת שגם GT זאת דומה לא רעה, איך בכלל נראה ב-2019 רימייק לנניח GT3? כלומר GT7 יהיה בייסיקלי לא כזה רחוק מרימייק של GT3 למשל, כי הוא יכלול את כל התוכן שלו, גרפיקה מדהימה וגיימפליי זהה אבל מלוטש ומדוייק יותר. אנחנו לא מדברים על RE2 פה, זה משחק מירוץ שממילא ממחזר מסלולים, דמויות ויכולות ממשחקי עבר גם כשיוצא המשך מלא.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2019, 14:07

כאמור - שליטה, פיזיקה, עיצוב שלבים (אפשר לקחת מסלול ישן ולהתאים אותו יותר למכניקות, להרחיב, ואפילו דבר פשוט כמו הרחבת שדה הראייה יכול להשפיע ישירות על הגיימפליי), אך גם מצבי אונליין שלא היו אפשריים בעבר, זמני טעינה וכו הם דברים שיכולים לשנות לא מעט את החוויה הכללית.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 25 יוני 2019, 14:24

המשחק הוא כן אותו משחק. כלומר, הוא כן אותו משחק מתוך בחירה, בקלות היו יכולים לשים את המסלולים החדשים כדיפולט ואת הישנים המשוחזרים כ'מסלולי רטרו' או משהו, ואז לנסות להציג תמונה אחרת לגבי המשחק. אבל בחרו במתכוון לעשות אותו רימייק (נוסטלגי) ולא משחק חדש מבחירה.
זה מתבטא מדברים קטנים כמו אותם מסכי סוף משחק (אותו פודיום, מוזיקה וכו'), הסדר של המסלולים או אותה החלוקה שלהם ושל מצבי המשחק, ועד לדברים גדולים יותר כמו אותם הנשקים בדיוק בקופסאות, ה'קמפיין' זהה לגמרי, הstats של כל הדמויות (המשוחזרות, יש כמה חדשות) זהה וכו'...

עם זאת כמו שאמרתי קודם יש המון חדש. פי 2 מסלולים (כשכמובן הנוספים הם חדשים), דמויות חדשות שניתן לשחק, מוד קסטומיזציה מאוד גדול ומקיף שלא היה בכלל במשחק המקורי (ולכן גם נוסף כסף משחק פנימי שלא היה קודם. אין אפשרות למיקרו תשלומים או כסף אמיתי בכלל, אגב), רמות קושי חדשות, ועוד המון שיפורים וליטושים קטנים שביחד מייצרים חבילה הרבה יותר גדולה ושלמה.
וכמו שעידן אמר הם כבר הכריזו על תוכן חדש נוסף שיגיע בעדכונים חינמיים, אז בכלל.

אז כן, אם היו מוסיפים עוד נשקים, עושים מצב סיפור חדש ורק משנים את ההצגה של מצבי המשיק מבחינה ויזואלית - זה לגמרי יכול להיות משווק כמשחק חדש ולא כרימייק.
אבל העניין הוא שהם בחרו לייצר את המשחק הזה כ'רימייק' בכוונה ולא מחוסר ברירה. הם רוצים לשחק על הנוסטלגיה של אנשים כמוני ששיחקו את המשחק הזה כילדים.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 25 יוני 2019, 15:02

אבל אם היית מראה לבן אדם שלא מכיר את ctr וידיאו שלו ושל סוניק צד מול צד הוא לא היה חושד שאחד מהם הוא רימייק של משחק בן 20 שנה. וזאת הנקודה, מדובר בז'אנר די סטאטי.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 25 יוני 2019, 17:12

בעניין אקטיוויזיון ,בדור ה32/64 ביט היו להם עוד זיכיונות מוכרים מאוד

לדוגמה טוני אוק פרו סקיטינג ,סדרה שהצליחה מאוד
אבל אין להם את הזיכיון הזה היום ,אז לא יכולים לעשות רימיקים

היו גם שני מישחקי ספיידרמן מאוד מוצלחים לזמנו

וכנראה עוד משחקים שאני לא זוכר כרגע
העניין שחלק אין להם את הזיכיון היום כמו ספיידרמן וטוני אוק

גם דברים כמו מישחקי מוזיקה
בתאוריה יכלו להוציא פורטים של מישחקי המוזיקה בזול ,רק בלי צורך
בגיטרות תופים וכו ,אבל בגלל שזה הסכמים עם אמנים וחברות תקליטים ,כניראה לא משתלם להם

Shlomix
Warrior
הודעות: 633
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Shlomix » 25 יוני 2019, 18:45

מבחינתי קראש CTR היה קלאסיקה אמיתית.
היה לי רק PS1 בילדות והכרתי את קראש רייסינג עוד לפני שידעתי שהוא חיקוי של מריו וסוניק.
בטוח שיש עוד המון כמוני

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2019, 19:13

Shlomix כתב:מבחינתי קראש CTR היה קלאסיקה אמיתית.
היה לי רק PS1 בילדות והכרתי את קראש רייסינג עוד לפני שידעתי שהוא חיקוי של מריו וסוניק.
בטוח שיש עוד המון כמוני

אם אני זוכר נכון סוניק דווקא יצא אחרי CTR. אבל נינטנדו כבר הייתה עמוק בפנים כשCTR יצא, מריו קארט 64 שיצא שנתיים לפניו היה המשחק השלישי בסדרה ובאותה שנה יצא גם דידי קונג רייסינג כך שCTR הגיע מאוד מאוחר לחגיגה באופן יחסי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 25 יוני 2019, 21:32

DrKeo כתב:מעניין אם דבר כזה דוחף אותם לעשות קארש חדש. אם הייתי אקטיוויז'ן הייתי שוכר את אינסומניאק לעשות להם קראש חדש, אפילו אם הוא היה בסגנון של הישנים בגרפיקה חדשה סטייל NSMB.

אני לא חושב שהם צריכים את insomniac למען האמת,אחרי הכל את הרימייק מירוצים פיתחה beenox והצוות שעבד על קראש מ-Vicarious מפתח..משהו,מאז 2017..לא קשה לנחש מה בשלב הזה אני מניח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2019, 21:52

Uncle Pey'j כתב:
DrKeo כתב:מעניין אם דבר כזה דוחף אותם לעשות קארש חדש. אם הייתי אקטיוויז'ן הייתי שוכר את אינסומניאק לעשות להם קראש חדש, אפילו אם הוא היה בסגנון של הישנים בגרפיקה חדשה סטייל NSMB.

אני לא חושב שהם צריכים את insomniac למען האמת,אחרי הכל את הרימייק מירוצים פיתחה beenox והצוות שעבד על קראש מ-Vicarious מפתח..משהו,מאז 2017..לא קשה לנחש מה בשלב הזה אני מניח.

בו נגיד שיש הבדל מאוד גדול בין לעשות רימייק לשלב לבין לבנות משחק חדש לגמרי. הרי זה לא שכל אדם שעושה שלב מmgs1 בue4 הוא קוג׳ימה וכל אדם שעושה את האזור מחוץ לטירה במריו 64 הוא מיאמוטו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יולי 2019, 11:29

קצת התעלמנו מסופר מריו מייקר 2 שיצא השבוע אבל הוא עומד על 89% ב-MC ודיווחים ראשוניים אומרים שהוא מכר פי 2 בריטייל ב-UK לעומת מריו מייקר 1 שזה חתיכת הישג להתחשב בעובדה שסוויטצ' נחשבת לאחת הפלטפורומות עם השוק הדיגיטלי הכי חזק לעומת הפיזי בתעשיה כרגע והשוק הפיזי באנגליה פשוט גוסס. מהנתון האחרון של מריו מייקר 1, לפני 3 שנים הוא עמד על 7.2 מליון עותקים מה שאומר שמריו מייקר 2 כנראה יחצה די בקלות את ה-10 מליון עותקים.

שנה מוזרה יש לנינטנדו, אין באמת אף כותר מגה AAA כמו BOTW או מריו אודסי אבל יש לי הרגשה שיש להם השנה לפחות ארבעה כותרים של 10+ מליון יחידות כשהם משחררים את פוקימון הראשי החדש (שאולי יחצה גם את רף ה-20 מליון עד סוף חייו), מריו מייקר 2, לואיג'יס מנשן 3 (כשהקודם חצה את ה-6 מליון עותקים) וזלדה LA.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 יולי 2019, 11:33

זה לא כזה מוזר... זה היה ככה גם בדורות אחרים, המשחקים של נינטנדו עצמה מוכרים כמו לחמניות, הקהל הכי נאמן אבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יולי 2019, 11:39

Laskin כתב:זה לא כזה מוזר... זה היה ככה גם בדורות אחרים, המשחקים של נינטנדו עצמה מוכרים כמו לחמניות, הקהל הכי נאמן אבר.

תלוי בפרנצייז והקונסולה. משחקי זלדה הראשיים למשל לא מגיעים אף פעם ל-10 מליון, רובם סובבים את ה5-7 מליון. בעצם BOTW הוא הזלדה הראשי הראשון לחצות את ה-10 מליון והוא כנראה נמצא היום מעבר ל15 מליון (נתון אחרון 14.27 מליון וזה היה במרץ). גם מריו אודסי עמד במרץ על מעל ל-14 מליון יחידות וכיום בטח חצה את ה-15 מליון, אבל לרוב משחקי מריו תלת מימדיים גם לא ממש היו עוברים את ה-10 מליון וגם היחידים שכן (64 וגלקסי 1) לא הצליחו להגיע למספרים של אודסי. בקיצור, יש משהו בסוויטצ' שמוכר משחקים כמו לחמניות אפילו ביחס לנינטנדו. פתאום פרנצ'ייזים של 7 מליון הופכים לפרנצ'ייזים של 15 מליון.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 יולי 2019, 11:45

כן, כי תמיד יש להם פיצול בין קונסולה ומשחקים נייחים לבין הניידים. הפעם זה שילוב של גם וגם. אם תיקח ותמחק את כל המכירות של משחקי הDS/3DS ותשלב אותם עם המקבילה הנייחת שלהם אתה תגיע בערך לאותם מספרים. איחוד של 2 קונסולות שהיו להם תמיד במקביל, זה ה"משהו" שיש בסוויץ' :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 יולי 2019, 12:29

Laskin כתב:כן, כי תמיד יש להם פיצול בין קונסולה ומשחקים נייחים לבין הניידים. הפעם זה שילוב של גם וגם. אם תיקח ותמחק את כל המכירות של משחקי הDS/3DS ותשלב אותם עם המקבילה הנייחת שלהם אתה תגיע בערך לאותם מספרים. איחוד של 2 קונסולות שהיו להם תמיד במקביל, זה ה"משהו" שיש בסוויץ' :)

אבל המשחקים לא מאוחדים, למשל יש את זלדה BOTW ויש את זלדה LA שיוצא השנה שהם לגמרי הזלדה ה-3D הגדול לנייחת והזלדה ה2.5D הקטן יותר לניידת שתמיד היה להם. כלומר זה לא שיוצאים עכשיו פחות משחקים, פשוט כל המשחקים יוצאים למכשיר אחד. וזה לא שיש כל כך הרבה מכשירי סוויטצ' בטבע, רק 34 מליון כרגע שזה שבריר מהווי או הניידות שלהם למשל ודי דומה ל-N64. יש משהו בסוויטצ' שמושך ממש את הקור, יותר מהקונסולות הנייחות שלהם ויותר מהניידות שלהם בנפרד. אני לא יודע להסביר את זה, אבל נראה שגם פה בפורום כולם רוצים סוויטצ' למרות שנראה שלרוב הפורום לא היה WII, WIIU או גיימקיוב. כלומר יש שם משהו בשילוב הזה של הנייד והמשחקים היחסית קורים שהם עושים לאחרונה שהדליק את כולם.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 55 אורחים