swiss-the-engine כתב:מהרשימה שלך רק פז וMOTN מגיע להם יותר במכירות. ועם זאת הם רווחיים כבר מהמכירות הללו אז תאכלס לא יודע מה אתה רוצה.
Nucleus_Dawn כתב:
פז באמת מכר יותר. לא מזמן המפתח הכריז שהמשחק עבר כבר את ה200 אלף.
swiss-the-engine כתב: זה בהחלט יפה ואין לו מה להתלונן לעניות דעתי אבל אני בהחלט חושב שמגיע לו יותר בסביבות ה500 אלף מכירות במחיר מלא.
swiss-the-engine כתב:לא יודע... אני מסתכל על ערוץ האינדי באקס בוקס ואני נחרד.
swiss-the-engine כתב:השאלה היא אם אתה כן מאמין בשיטור של המשחקים היוצאים לקונסולה אז למה לא לשחרר את המשחק תחת מיק' כמפיצה? אני לא רואה סיבה שיהיה הבדל בין "הפצה עצמית" לבין "הפצה תחת המותג של מיק' סטודיוס".
swiss-the-engine כתב:זה לא נכון... זה נכון רק כשיש עודף של מפתחות שרוצות לפתח לקונסולה.
swiss-the-engine כתב:אז לא הבנת אותי. כן, בדור הנוכחי מיק' עם ידם על העליונה ויכלו להיות יותר דרקוניים (בצדק או לא זה כבר דיון אחר) אבל בדור הזה איך שזה נראה כרגע הם יסבלו קצת מהנושא הזה... כשזה יהפוך למשהו שיראה להם כאילו הם מפסידים יותר כסף מהעמדה שלהם מאשר מרוויחים הם ישנו אותה. אני פשוט אומר שאין לזה קשר להפצה עצמאית כל עוד אתה עדיין בעד שתהיה סלקציה בכניסה למועדון. כל תלונה אחרת שלך לא קשורה להפצה תחת מיק' אלא נקודתית כלפי התלונה הספציפית, משהו שמיק' כחברת הפצה תמיד יכולים לוותר עליו אבל עדיין לומר לך "רוצה להיות על האקס בוקס? תעבוד בצינורות המקובלים, אין לך מפיץ? בוא נראה אם אנחנו חושבים שהוא טוב מספיק בשביל השירות ואנחנו נפיץ אותו בשבילך".
Kazz כתב:ח אהבתי איך פתאום SOD מוכר יותר מחצי מיליון עותקים בשבועיים זה מובן מאליו. לצערך, אי אפשר לעקוב אחרי הנתונים של TWD ב XBLA. אתה לא מצליח להפנים בין משחק שמכר כדי להיות רווחי ליוצר לבין משחק שמוכר בצורה מרשימה לבין מספר משחקים שמוכרים בצורה מרשימה שידגימו עבור מפתחים קטנים\אינדיים שמדובר בשירות ששווה להתאמץ ולהוציא את המשחק בשבילו. משחק זומבים בעולם פתוח? זה מה שדד רייזינג קייס ווסט ו C0 היו, והם ביחד מכרו יותר ממליון עותקים עד סוף 2012.
המשחקים בלעדיים\בלעדיים זמנית שאשקרה יצאו לראשונה ל XBLA שנה שעברה, למעט טריאלס, ממש לא העבירו מסר שכזה. מיינקראפט הוא תופעה שמכרה מיליונים בפלטפורמות האחרות לפני שהגיע ל XBLA. היותו להיט גם שם היה צפוי. אפילו מיקרוסופט עשו את ההבדלה כאשר הם הודיעו ש SOD המשחק שנמכר בצורה הכי מהירה בהיסטוריה של הXBLA. הם לא מחשיבים את מיינקראפט כי מדובר במשחק שיש לו היסטוריה בפלטפורמה אחרת.
מכירות משחקים בלעדיים\בלעדיים\זמנית\ משחקים בפרומושנס שמיקרוסופט דחפו ב XBLA ב2012:
אמריקן נייטמר - ~88אלף עותקים.
פייבל הירוז - ~90אלף עותקים.
דדלייט - ~118אלף עותקים.
דאסט - ~83אלףעותקים.
הייבריד - ~30אלף עותקים.
רקטיר - ~127אלף עותקים.
פז - ~169אלף עותקים.
ג'ו דאנג'ר 2 - ~19אלף עותקים.
מארק אוף דה נינג'ה - ~85אלף עותקים.
ספלונקי - ~60אלף עותקים.
רובם עם ביקורות טובות פלוס. אם ארצה לצייר תמונה עגומה יותר אז הייתי מציין בלעדים אחרים לא הרשימו במכירות כמו פייר פרו רסלינג, ג'וי רייד טורבו, דנג'ן פייטר לייב, בלאדפורג', כמה משחקי קינקט ב XBLA. יכולתי לציין גם את סקולס אוף דה שוגאן שיצא בתפר.
טררייה למשל רק בשבוע הראשון שלו עשה 128אלף עותקים. (כן זה לא בלעדי והגיע אחרי שהוא היה כבר הצלחה על המחשב, אבל זה נותן פרופורציה. אשמח לא להשתמש בו כשייצאו יותר משחקים בלעדים השנה לשירות).
באטלבלוק תי'אטר עשה 60אלף עותקים בשבוע הראשון ובשני כבר נשק ל100אלף. כרגע המשחק כבר בסביבות 260אלף עותקים.
SOD הצלחה ענקית עם 550אלף עותקים בשבועיים.
כשיהיו עוד בלעדיים\בלעדיים זמנית נראה איך מתייצב על רוב המשחקים אבל כבר עכשיו אפשר לראות כיוון יותר בריא. שני משחקים חדשים, IP חדשים, שיצאו לראשונה לXBLA מוכרים מצויין. אלה של 2012 לא ממש ולא היו נוסכים שום בטחון במפתחים שהיו רואים את המספרים שלהם.
יש גם כשלונות השנה כמו מוטורקרוס מאדנס.
Kazz כתב:תלוי איך הלידרבורדס סופר את השחקנים. יש כאלה שזה סופר בצורה לא מייצגת ויש כאלה שכן. אוסף הנתונים מציין בהאתם. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=512729
למשל ב FEZ המספר שמופיע בלידרבורס זה בול אותו מספר של אנשים שקנו.
Kazz כתב:צר לי להגיד לך ש FADE זו מעין שלוחה של VGChartzz וזאת הדרך שלהם להטעות אתרים כדי לפרסם את ה'ניתוחים' שלהם. אז שוב אנחנו חוזרים לכך שאתה משתמש במקור לא לגטימי. מצחיק שאתה מבליט את AW אבל שאר המספרים שמסופקים ע"י FADE נמוכים ממה שהמשחק מכר בפועל..
Kazz כתב:אפשר לדבר על משחקי מולטיפלטפורם ב XBLA אבל הדגש שלי הוא על משחקים שיוצאים לראשונה ב XBLA והם בלעדיים\בלעדיים זמנית כי זה מה שהיוצר היה מוכרח לעשות כדי שהמשחק ייצא לפטלפורמה.
Kazz כתב:כיצד אתה יכול להתסכל על המשחקים שהבאתי ולהגיד שזו הייתה שנה מצויינת לשירות כאשר גם אם המשחקים האלה היו רווחיים המספרים שלהם לא מרשימים בעליל, שלא 'מצדיקים' את הלולאות שצריך לקפוץ דרכן כדי שהמשחק ישוחרר ל XBLA, ושכולם היו בצילו של מיינקרפט.
Kazz כתב:אומג איחר את הדדליין פעמיים! אז צריך לסגור את אירשונל על כל הדחיות של אינפינייט. המפיצה שלהם נסחרת בבורסה, לעזאזל! פרנסתם של אנשים תלויה בזה.
זה שהוא שגה לא אומר שמיקרוסופט לא ושהם לא צריכים לשנות גישה מיידית. אני מבין למה הוא עשה את מה שעשה ואני מקווה שכל מי שדרש refund קיבל.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 13 אורחים