נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 דצמבר 2024, 21:57

להיטמן 2 היה שיא של 360K שחקנים, זה אפילו לא אותה הימוספרה כמו אינדיאנה ג'ונס שבשיא היה 12K. לא ברור לי הכישלון הזה, אפילו שגם הסרט האחרון נכשל לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 00:20

הסרט נכשל כי הוא לא סרט טוב ופורד לא ממש בשיאו.
זה משחק מצוין ואני די משוכנע שזה עניין הגיימפאס והמסר/חינוך של מיקרוסופט שאין צורך לרכוש משחקים.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 12 דצמבר 2024, 02:43

סטארפילד ו-bo6 עם 400k+, שניהם יצאו ל-gp. האמת שגם משחקי ה-wolfenstein שלהם עומדים על אותו מספר, השני אפילו עם אותו ציון mc כמו אינדיאנה.

שיחקתי בו עוד כמה שעות. זה משחק מצוין, אבל יצאו הרבה משחקים מצוינים שקרובים לז׳אנר שלו שנכשלו, אז לא מאוד מפתיע.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 דצמבר 2024, 07:54

בנוסף למה שאינטר הביא יש לנו את Palworld שיצא לגיימפאס ולPC באותו יום ודילג גם על הפלייסטישן, ועדיין הביא פיק של 2,101,535 שחקנים בסטים.
כאילו, שהמשחק מספיק מבוקש ומיינסטרימי לא רואה איך "החינוך" של מייקרוסופט משפיע.

אני כן רואה איך אנשים שמימלא אומרים לעצמם "אני אקנה את אינדיאנה שיגיע לאיזה 20 דולר" כבר אומרים לעצמם "אני אשחק בגיימפאס כבר" אבל אלה לא קונים בהשקה ולא היו משפיעים על גורל המשחק כתוצאה מזה.

כאילו בוא נהיה אמיתים רגע :-) באטמן היה מוכר מה שמכר אם היה אימרסיב סים בגוף ראשון שבו אתה נותן אגרופים מגוף ראשון ומסתובב בשלבי סאנדבוקס?
ספיידרמן היה מוכר מה שמכר אם היה משחק בגוף ראשון שבו אתה בקושי רואה את ספיידרמן?

מנסה לומר, לדעתי שמשחק בא מעולם הקולנוע ומושך המון המון קאזואלים אנשים רוצים לראות את הגיבור שהם משחקים אותו ולראות אותו כל הזמן, זה חלק ענק מהאפיל
של משחק שמבוסס על IP מוכר, אם אני משחק משחק של אינדיאנה ג'ונס אני רוצה לראות אותו כל הזמן, אם אני אשחק משחק של ספיידרמן אני רוצה להסתכל עליו כל הזמן כי הוא מגניב ונראה מגניב וגדלתי עליו וכו'.

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 08:02

סטארפילד וBO אלו משחקים שאנשים רוכשים ומשחקים שנה+, זה לא משחק סינגל של איזה 25 שעות שסיימת אחרי שבוע וזהו.
אין שום מקום להשוואה לשני אלו.
פאלוורלד זה גם כן משחק כמעט-GaaS שמי שאוהב כנראה ישחק בו שנים, עם עוד ועוד עדכונים ועוד ״פוקימונים״ שיתווספו, ובלי שום קשר הוא לא של מיקרוסופט אז אנשים יודעים שהוא יורד מהשירות מתישהו ואז הם יהיו חייבים לרכוש אותו.
אם אתם רוצים להשוות אתם צריכים להביא משחקי סינגל שרצים עליהם ולא חוזרים אליהם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 דצמבר 2024, 08:49

אז אני מציע, בוא נחכה לפייבל בשביל להכריע את זה, אני עומד על דעתי, שהוא המשחק היחיד של מייקרוסופט עם פוטנציאל אמיתי להתפוצץ גם במיינסטרים שאתה לא תוכל להגיד שאנשים חוזרים אליו בשביל מודים או פוקימונים :-)

אם הכל ילך טוב לפלייגראונד והסיפור יהיה טוב וערכי ההפקה יהיו מעל הגג כמו שראינו אני לא רואה סיבה שלא יביא לפחות את ה60k שחקנים בסטים בפיק, אם לא יותר, שזה מספר סבבה לחלוטין :-)

גם פה יש הרבה משתנים וזה תלוי כמה פלייגראונד יביאו סיפור טוב שיכול לעניין את נטפליקס וספקיות תוכן לעשות סדרות/סרטים שיביאו את המשחק עוד יותר להתפוצץ אלה דברים שקשה לחזות במיוחד שזו סדרה שידועה כהומריסטית בריטית שכזו, אבל לא רואה סדרה אחרת עם פוטנציאל כזה.

לפרפקט דארק יש את הגרעין האולטרא הארדקורי כמו נדב, שיצרו סביבו הילה של מיסתורין אז אני כן רואה הרבה יותר גיימרים בסטים קופצים עליו מאשר אינדיאנה אבל גם הוא גם בסופו של דבר יעשה מספרי נישה בתמונה הכללית, אז כן פייבל היחיד כרגע שיכול להתפוצץ בפופלאריות וסטים (כי אתה מסרב להכליל את TES6 בגלל מודים)

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 09:11

פייבל הוא גם משחק שבטח יהיה איזה 60 שעות לפחות ומוכן להתערב שיהיו לו הרחבות ותמיכה נרחבת לאחר השיגור… אין לי ספק שימכור הרבה יותר טוב בלי שום קשר ושהוא באמת יהיה משחק מעולה לכל הדיעות, עם פוטנציאל להיות 92+ בMC, וכן - כמו הוויצ׳ר הוא פונה ליותר אנשים, אבל עדיין הז׳אנר והIP והאיכות וההפקה של אינדיאנה ג׳ונס בהחלט אמורים לספק מספרים אחרים לגמרי. שוב, נחכה ונראה מה יהיה עם המכירות שלו בפלייסטיישן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 דצמבר 2024, 11:14

למה אנחנו הולכים כל כך רחוק? STALKER 2 יצא ממש לפני רגע, שוגר ב-GP והגיע לשיא שחקנים של 120K, ביממה האחרונה הוא היה 43K. הנתונים של אינדיאנה ג׳ונס הם עשירית מזה.

אפשר להגיד שאולי אנשים רוצים לתמוך באולפנים קטנים ולכן הם נוטים יותר לקנות את STALKER בסטים לעומת אינדיאנה ג׳ונס שהוא משחק של התאגיד הגדול מיקרוסופט. אבל גם פורצה הורייזן הוא של התאגיד מיקרוסופט והוא עם נתונים טובים פי כמה משל אינדיאנה ג׳ונס.

לפחות הוא עדין בטופ 10, מקום 9 כרגע. אולי אנשים מחכים למבצעים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 12 דצמבר 2024, 13:11

גם סטוקר יכול להיות משחק של 100 שעות ע"פ המפתחים, אז הוא יכול לטעון את זה גם עליו. אני לא קונה את זה בכל מקרה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 דצמבר 2024, 14:14

אז לאסקין לפי מה שאתה אומר רק RPG שהוא AAA עם 60 שעות מנימום יכול להצליח בסטים למרות הגיימפאס? , לפי שעה רק היטמן מהאימרסיב סים היה הצלחה כלכלית מתמשכת.
(בוא לא נכלול פה את בטסדה כי זה יותר WRPG עם המון אלמנטים) דאוס אקס? בקבר, דיסהונורד? בקבר. דטלופ? בקבר..Thief בקבר. אני לא יודע איפה אתה מקטלג את ספלינטר סל, אבל גם הוא בקבר. כאילו יש משהו שיותר צועק זא'נר להארדקורים בלבד מאימרסיב סים? ועוד בגוף ראשון? למה שזה ישתנה רק כי מייקרוסופט הוסיפו עלילה מושקעת וערכי הפקה?

אתה צריך סבלנות, להתגנבות, בניגוד לטומב ריידר ומשחקים דומים המשחק לא מסמן לך לאיזה פלטפורמות אתה צריך לקפוץ אין איזה visual cue נוח שחוסך לך את העבודה
רק גיימר הארדקור יראה משחק כמו אינדיאנה ג'ונס ויגיד לעצמו "אני הולך להנות מהמשחק הזה, אפילו שאני לא רואה את אינדיאנה ג'ונס 99% מהמשחק כי אני נהנה מהגיימפלי"
רק גיימר הארדקור יסכים לתת את הmental investment. רק גיימר הארדקור יגיד, "אז מה אם אני תקוע בפאזל שלושה ימים,אני אמשיך לנסות כי אז אני אהנה מהמשחק פי 10 שאני אצליח לפתור לבד את החידה בלי רמזים וכו'. הקאזולס יבכו למה אינדיאנה לא פולט את הפיתרון כמו באנצרטד.

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 14:52

באופן אישי, אם משחק הוא ארוך מאוד או שיוצא לו בסבירות גבוהה dlc - אעדיף לרכוש, כי אולי לא אסיים אפילו אחרי כמה חודשים.

אינדיאנה ג׳ונס הוא משחק ״אקשן-הרפתקאות״. זה הז׳אנר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 דצמבר 2024, 17:22

אני אשתמש בטיעון ישן... שסטיק חיבב.
אם אני טוען מחר שאני ביבי זה אומר שאני ביבי?
אם אני טוען מחר שאני גלאס לבייב, זה אומר שאני קשור גנטית ללב לבייב? (עזוב, שזה הצליח זמנית לנוכל הטינדר...גם במקרה שלו לשקר לא היה רגליים)

הם יכולים להגיד עד מחר שהוא אקשן הרפתקאות, בתכלס, אינטר שיחק והוא מאשר שזה משחק התגנבות הרבה יותר מאנצרטד :-)

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 18:06

מתוך ויקיפדיה, למרות שכל ביקורת בערך מציינת זאת:
the player can choose to use stealth or engage in direct combat with enemies.
זה לא משחק התגנבות. הם רוצים לתת לך את החופש ואולי גם מכוונים אותך להתגנב במכניקות שקשורות לזה, אבל אפשר לשחק אותו כמשחק אקשן ומשחקי התגנבות אחרים לא.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 12 דצמבר 2024, 18:48

ברוב משחקי ההתגנבות אתה יכול לבחור להרוג את האויבים, זה לא אומר הרבה. מהניסיון שלי איתו עד כה, הוא לגמרי מפוקס התגנבות.

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 19:13

אתה יכול לבחור אבל אם מגלים אותך אתה כנראה מת די מהר, ואם יש אפשרות פשוט ללכת guns/sword blazing ולשרוד - אז זה בדרך כלל לא משחק התגנבות טוב.
גם בסייברפאנק אתה יכול להתגנב אם תרצה ויש אחלה מכניקות לשחק אותו ככה, אבל אפשר גם להתפוצץ על כולם. סייברפאנק זה לא משחק התגנבות. גם דאוס אקס לא.
שוב, אינדי מכוון שתשחק אותו ככה כי זה כנראה יהיה יותר מגניב, ואני לא שיחקתי בו, אבל לפי כל הביקורות זה ממש אפשרי ולא מקשה עלייך לעבור שלבים במיוחד, אז נשארנו עם אקשן הרפתקאות, שיש בו אלמנטים של התגנבות אם אתה רוצה, ופאזלים חובה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 דצמבר 2024, 19:37

צריך לראות מה אינטר ונדב אומרים על מערכת הקרב, אבל בנתיים לפחות ממה שאני קורא מלא מתארים את הMelee combat כקלאנקי ולא כייף בכלל.
אני בטוח שאם אתה מעריץ גדול של אינדיאנה ג'ונס אתה תהנה מהמשחק הזה בכל מקרה לאסקין,כי גם אם לא תהנה מהקרבות, לפחות בטוח תהנה מהגרפיקה, מהעלילה מהפאזלים ובכלל מהחוויה הזו של להיכנס לנעלים של אינדיאנה ג'ונס, כי המשחק איכותי ומושקע בטירוף.

פשוט לא ברור לי למה שהפלסטיישן 5 יושיע את המשחק הזה :-) כן יש מצב גדול שהוא יכנס לטופ 10 של הטבלה לשבוע ומשהו בערך אבל רוב משחקי הAAA החדשים שיוצאים מגיעים ללפחות טופ 20 בשבוע הראשון שלהם על פלטפורמה חדשה, אז לא ברור לי איך נסיק מזה שהפלייסטישן 5 הביא למשחק את ההצלחה, מייקרוסופט מתחייבת לדבר רק על player engagement וישחררו איזושהי הצהרה לקונית בסגנון "המכירות על הפלייסטישן" סופר חזקות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 דצמבר 2024, 20:50

זה היטמן בגוף ראשון עם פאזלים ופה ושם סצנת אקשן מתוסרטת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 12 דצמבר 2024, 20:58

כן, ההאב הראשון לפחות מעוצב מאוד כמו היטמן. אתה יכול להסתער אם ממש תרצה, אבל זאת לא הדרך הנכונה.

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 דצמבר 2024, 23:50

הגיוני שההתחלה כזו, הרי הם רוצים ללמד אותך את כל הבסיס…
תעדכנו :)

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 13 דצמבר 2024, 00:33

כמה גיבובי שטויות :lol:

לקרוא לאינדי אימרסיב סים חחח לעשות ממנו משחק inaccessible בוחן סבלנות ותובעני (שמשום מה איכשהו תקף רק אם המשחק בגוף ראשון, כי יש אין ספור משחקים בכל הפרספקטיביות שהם באמת כאלה שמוכרים מצויין).

ואולי יותר מכל: להעמיד פנים ש 2-3 מיליון עותקים (שאינדי כנראה רחוק מכך) זה אומר לפרוץ למיינסטרים. אם המספרים של ה CCU משקפים אז המשחק נופל על אזניים ערלות בגרעין השוק.

נראה מה אינדי יעשה בסוף השבוע הזה ואם ישפר את המספרים. ה CCU קצת בעייתי במשחקים שיש להם גישה מוקדמת כי במקום שמרכזים את כל השחקנים לנקודה אחת זה מתפצל. אבל גם אם נהיה נדיבים ונפצה על זה, המספר די גרוע.

כמה נתוני CCU על משחקי סינגל פלייר בגוף ראשון שהם הרבה פחות נגישים ממשחק אינדיאנה ג'ונס:

Amnesia: A Machine for Pigs - שיא של 7,249 לפני 11 שנים.
דאוס אקס מנקיינד דיביידד - שיא של 52,485 לפני 8 שנים.
סימולטור טיסה 2020 - שיא של 61,829 של 4 שנים.
סיסטום שוק רימייק - שיא של 7,850 לפני שנה וחצי.
גוסטראנר 1 - שיא של 11,294 לפני 4 שנים.
בונוורקס (בלעדי VR) - שיא של 8,717 לפני 5 שנים.
ד'תלופס - 20,094 לפני 3 שנים.
טאלוס פרינסיפל 2 - 7,258 לפני שנה.

וזה בלי שני משחקי RE האחרונים, דיינג לייט 1+2, דד איילנד 2 ואחרים.

אבל עזבו, Indy נמצא ברמה אחרת לגמרי בתובעניות, בסבלנות הנדרשת, במכניקות המסועפות. מה בכלל משווים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 דצמבר 2024, 01:03

אני לא חושב שיש דרך לסובב את הנתונים של אינדיאנה ג'ונס שיראו טובים, נראה שהוא פשוט מוכר רע. ממש עצוב, מהמעט ששחקתי בו הוא מעולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 13 דצמבר 2024, 02:30

Hypno כתב:כמה גיבובי שטויות :lol:

לקרוא לאינדי אימרסיב סים חחח לעשות ממנו משחק inaccessible בוחן סבלנות ותובעני (שמשום מה איכשהו תקף רק אם המשחק בגוף ראשון, כי יש אין ספור משחקים בכל הפרספקטיביות שהם באמת כאלה שמוכרים מצויין).

ואולי יותר מכל: להעמיד פנים ש 2-3 מיליון עותקים (שאינדי כנראה רחוק מכך) זה אומר לפרוץ למיינסטרים. אם המספרים של ה CCU משקפים אז המשחק נופל על אזניים ערלות בגרעין השוק.

נראה מה אינדי יעשה בסוף השבוע הזה ואם ישפר את המספרים. ה CCU קצת בעייתי במשחקים שיש להם גישה מוקדמת כי במקום שמרכזים את כל השחקנים לנקודה אחת זה מתפצל. אבל גם אם נהיה נדיבים ונפצה על זה, המספר די גרוע.

כמה נתוני CCU על משחקי סינגל פלייר בגוף ראשון שהם הרבה פחות נגישים ממשחק אינדיאנה ג'ונס:

Amnesia: A Machine for Pigs - שיא של 7,249 לפני 11 שנים.
דאוס אקס מנקיינד דיביידד - שיא של 52,485 לפני 8 שנים.
סימולטור טיסה 2020 - שיא של 61,829 של 4 שנים.
סיסטום שוק רימייק - שיא של 7,850 לפני שנה וחצי.
גוסטראנר 1 - שיא של 11,294 לפני 4 שנים.
בונוורקס (בלעדי VR) - שיא של 8,717 לפני 5 שנים.
ד'תלופס - 20,094 לפני 3 שנים.
טאלוס פרינסיפל 2 - 7,258 לפני שנה.

וזה בלי שני משחקי RE האחרונים, דיינג לייט 1+2, דד איילנד 2 ואחרים.

אבל עזבו, Indy נמצא ברמה אחרת לגמרי בתובעניות, בסבלנות הנדרשת, במכניקות המסועפות. מה בכלל משווים.

זה לא קשור לנגישות, זה קשור לטעם הקהל. זה משחק איטי, מבוסס exploration, התגנבות ופאזלים. קשה למצוא שוברי קופות מהסוג הזה, וברור שהוא יצטרך למכור מיליונים רבים (רכישות/מנויים) כדי להיות רווחי.

התקדמתי עוד קצת, שדרגתי את יכולות הקרב שלי, ולפחות בכמה קטעים ספורים ששיחקתי, בהחלט אפשר ללכת מכות עם השומרים ופחות להתגנב. זה גם הרבה יותר קל האמת. אבל עדיין צריך להיזהר ולא להגזים כדי שלא יפעילו אזעקה, כי אז כולם יסתערו וזה כבר לא רצוי. אז הייתי אומר שהוא מן חצי stealth אם רוצים לשחק ככה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 דצמבר 2024, 10:52

קאז אני לא יודע אם אתה משחק אותה שאתה לא מבין או באמת לא מבין, אבל ברור שמשחקי הארדקור בגוף ראשון יכולים להצליח, כי יש להם קהל הארדקורי שמחכה להם, כמו שראינו עם סטוקר 2.

לאינדיאנה ג'ונס אין קהל הארדקורי ענק שמחכה לו רוב המכירות שלו היו צריכות לבוא מקאזואלים שאוהבים את הסרטים/קאזואלים שקיוו לקבל את תאום הUncharted הסינמטי שלהם, וקאזולים שרצו cover shooter שהוא goofy fun.

כל הקהל של הקזואלים שגילה את הסרטים של אינדיאנה ג'ונס במהלך השנים לא הגיעו, כי המשחק הארדקורי... נשארת רק עם הארדקורים כמו נדב אינטר ודודי שנותנים למשחק צא'נס והרבה הארדקורים אחרים כמוני ולאסקין וקליימן שניתן למשחק צ'אנס "מתישהו" ולכן המכירות כאלה כי לא לכל הארדקורים יש מנוי לגייימפאס אז רובם ישחקו "מתישהו"
ונשארת עם מכירות כאלה.

זה משחק מבוסס IP של סרט הוא לא בנה לעצמו קהל הארדקור שמחכה לו, ובפעם המאה הם בנו על זה שכל המעריצים של אינדיאנה ג'ונס יבואו לשחק את זה וזה לא קרה.
בשם אלוהים, למשחק היה 8M צפיות בהכרזה שלו, אתה מעכל ש8M אנשים חשבו שהמשחק מעניין אותם מספיק בשביל ללכת לראות את הטריילר, ושככל שהתברר כמה המשחק הארדקורי הצפיות ירדו בהתאם? כלומר ההייפ ורמת העניין ירדו בהתאם עד שזה הוביל למכירות כאלו?

אתה חי בסרט פשוט אין לי איך להגדיר את זה.

kririn
Sage
הודעות: 5207
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 13 דצמבר 2024, 13:54

DrKeo כתב:אני לא חושב שיש דרך לסובב את הנתונים של אינדיאנה ג'ונס שיראו טובים, נראה שהוא פשוט מוכר רע. ממש עצוב, מהמעט ששחקתי בו הוא מעולה.



קודם כל המון פחדו שיצא woke ,ולא התקרבו אליו בגלל זה
להבנתי יצא מאוד טוב ,הורדתי לxsx ועדין לא שיחקתי

שנית וזה הכי חשוב ,המשחק זמין יום ראשון להשקה גיימפאס
Pc וקונסולות ,אולי גם ענן אבל לא בדקתי ולא מעניין אותי כי אין תמיכה בישראל

אני חושב שבגלל שכן יצא טוב מאוד ,יש פחות חשיבות לטווח ארוך
כמה מוכר מחוץ לגיימפאס
החשיבות שלו בגלל התוכנית הכלכלית של מיקרוסופט

זה כמה מנוים הוא משאיר בגיינפאס וכמה מביא ?
מבחינת " לא יהיה לכם אף רכוש ותהנו מזה "

יש שמועות שעוד שנה תצא גרסת ps5

אני כן חושב שיש שאלה גדולה שאנחנו לא באמת יודעים
וזה נוגע לזיכיון

Ms תוכל למכור אותו להשכיר את המשחק גם עוד 10 שנים ?
או שתוך כמה שנים יצא מהשרות שיאבדו את הזיכיון ?

זה כבר תלוי איזה הסכם עשו מול דיסני
ראינו המון משחקי זיכיון שלא נמכרים או מושכרים יותר
בדיוק בגלל הסיבות האלו

אבל סתם נניח רק נניח שהמשחק יהיה זמין בגיימפאס לפחות 5 שנים
לדעתי זה מצוין למיקרוסופט שצריכים משחקים כאלו
כעל שהזמן עובר מין הסתם המשחק התישן ויהיה פחות רלוונטי למשוך אנשים לשרות

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 13 דצמבר 2024, 17:15

InterAl כתב:זה לא קשור לנגישות, זה קשור לטעם הקהל. זה משחק איטי, מבוסס exploration, התגנבות ופאזלים. קשה למצוא שוברי קופות מהסוג הזה, וברור שהוא יצטרך למכור מיליונים רבים (רכישות/מנויים) כדי להיות רווחי.

התקדמתי עוד קצת, שדרגתי את יכולות הקרב שלי, ולפחות בכמה קטעים ספורים ששיחקתי, בהחלט אפשר ללכת מכות עם השומרים ופחות להתגנב. זה גם הרבה יותר קל האמת. אבל עדיין צריך להיזהר ולא להגזים כדי שלא יפעילו אזעקה, כי אז כולם יסתערו וזה כבר לא רצוי. אז הייתי אומר שהוא מן חצי stealth אם רוצים לשחק ככה.

יש מספיק משחקים שמתאימים לכל אחד מהתיאורים האלה שמכרו טוב.

glass man כתב:קאז אני לא יודע אם אתה משחק אותה שאתה לא מבין או באמת לא מבין, אבל ברור שמשחקי הארדקור בגוף ראשון יכולים להצליח, כי יש להם קהל הארדקורי שמחכה להם, כמו שראינו עם סטוקר 2.

לאינדיאנה ג'ונס אין קהל הארדקורי ענק שמחכה לו רוב המכירות שלו היו צריכות לבוא מקאזואלים שאוהבים את הסרטים/קאזואלים שקיוו לקבל את תאום הUncharted הסינמטי שלהם, וקאזולים שרצו cover shooter שהוא goofy fun.

כל הקהל של הקזואלים שגילה את הסרטים של אינדיאנה ג'ונס במהלך השנים לא הגיעו, כי המשחק הארדקורי... נשארת רק עם הארדקורים כמו נדב אינטר ודודי שנותנים למשחק צא'נס והרבה הארדקורים אחרים כמוני ולאסקין וקליימן שניתן למשחק צ'אנס "מתישהו" ולכן המכירות כאלה כי לא לכל הארדקורים יש מנוי לגייימפאס אז רובם ישחקו "מתישהו"
ונשארת עם מכירות כאלה.

זה משחק מבוסס IP של סרט הוא לא בנה לעצמו קהל הארדקור שמחכה לו, ובפעם המאה הם בנו על זה שכל המעריצים של אינדיאנה ג'ונס יבואו לשחק את זה וזה לא קרה.
בשם אלוהים, למשחק היה 8M צפיות בהכרזה שלו, אתה מעכל ש8M אנשים חשבו שהמשחק מעניין אותם מספיק בשביל ללכת לראות את הטריילר, ושככל שהתברר כמה המשחק הארדקורי הצפיות ירדו בהתאם? כלומר ההייפ ורמת העניין ירדו בהתאם עד שזה הוביל למכירות כאלו?

אתה חי בסרט פשוט אין לי איך להגדיר את זה.


לא משנה כמה פעמים תגיד את המילה הארקדור, זה לא עוזר לטיעון שלך.

בהתחשב שהדיעה הרווחת שהמותג הזה בנפילה ולא מושך אנשים צעירים, אולי זה בעצם צעד נכון לעשות משחק אינדיאנה ג'ונס שהוא לא אקשן מהיר. השחקן הממוצע שיתעניין במשחק הזה יתעניין בו כי הוא ממפתחת מוכרת, כי הוא משחק אקשן-הרפתקאות סינמטי עם מגוון וביקורות טובות.

משימות ה stealth שהיו במשחקי אנצ'רטד הן יותר מענישות וקשיחות מאשר ה stealth במשחק הזה. ה stealth שהיה בגרסה המקורית של משחק סטאר וורס האחרון הן יותר מענישות וקשיחות מהמשחק הזה.

אבל מספיק לדבר על מיינסטרים, קז'ואלים והארדקור.
אם המשחק לא מחוץ לסטים ביצועים שמכפים על התמונה שמתחילה להתקבל על הביצועים בסטים - מסתמן שהמשחק לא מוכר בתוך הגרעין הגרעין של השחקנים, ולא מתקרב בכלל לביצועים של משחקי ה'אימרסיב סים' שלעגת להם.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 4 אורחים