נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6570
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 23 מרץ 2019, 21:00

מגיע להם! משחק מדהים.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 25 מרץ 2019, 15:21

bling כתב:אז מי חשב שהבלעדיות של אפיק תפגע במכירות?

תמונה

לא רוצה להיות בצד של הפארטי פופרס, אבל מה ש"שוכחים" להזכיר פה זה שאת המשחק הקודם Deep Silver הפיצה עם כמעט אפס תמיכה שיווקית (בטח ובטח שבגרסת ה-PC) אחרי שהיא קנתה אותו במכירת חיסול מפשיטת הרגל של THQ (וגם זה לא שTHQ תמכה כל כך במשחק או במפתחת). Last Light הוא כבר כותר הרבה יותר מושקע שגם כיוון הרבה יותר גבוה, ככה שזו לא האינדיקציה הכי טובה לסיפור הצלחה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מרץ 2019, 15:29

אני לא הייתי מיחס לזה יותר מדי חשיבות. מי שבעיקר סבל היה הגרסאות קונסולה כי חברות כמו גיימסטופ משכו את המשחק מהמדפים לתקופה בזמן הפירוק כך שאי אפשר היה לעשות PRE ORDER למשך כמה זמן, דבר שלא ממש משפיע על שוק ה-PC שהוא כמעט לגמרי דיגיטלי. בשוק ה-PC לא הרגישו את העניין, המכירות הדיגיטליות המשיכו כרגיל ואפילו קבלו כל מני בונוסי הזמנה של המשחק בזמנו כמו עותק של 2033 או עותקים של הספר המקורי בגרסה הדיגיטלית בסטים. מעבר לזה מטרו הנוכחי מפורסם בשלטי חוצות ובטלביזיה כמשחק אקסבוקס, לא מחשב או פס4, כך שאני בספק אם גרסת הPC מקבלת אהבה בגלל קמפיין הפרסום. בקיצור, אני לא יודע אם הייתי לוקח את זה יותר מדי בחשבון, אולי LAST LIGHT היה מוכר טוב יותר אם THQ הייתה מפיצה אותו ולא DS אבל אני ממש בספק אם הפער של הפי 2.5 היה נסגר.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 25 מרץ 2019, 20:02

למה הפער צריך להיסגר? פרנצ'ייז בהתחזקות, 6 שנים אחרי, השוק המשיך לצמוח, תקציב פרסום גדול יותר, RTX.

אני לא מבין מה טיעון. מישהו באמת חושב שאם המשחק היה נמכר גם בסטים, גם ב GOG, גם באפיק וגם בחנות חלנות - אז הוא היה עושה פחות מפי 2.5? הטיעון של אפיק כנגד סטים הוא הvisibility שמקשה על משחקים להצליח. בלי קשר שזה טענה עקומה לגבי משחקי AAA, זה לא היה גורם למשחק למכור פחות דרך אפיק או חנות אחרת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מרץ 2019, 21:32

Kazz כתב:למה הפער צריך להיסגר? פרנצ'ייז בהתחזקות, 6 שנים אחרי, השוק המשיך לצמוח, תקציב פרסום גדול יותר, RTX.

אני לא מבין מה טיעון. מישהו באמת חושב שאם המשחק היה נמכר גם בסטים, גם ב GOG, גם באפיק וגם בחנות חלנות - אז הוא היה עושה פחות מפי 2.5? הטיעון של אפיק כנגד סטים הוא הvisibility שמקשה על משחקים להצליח. בלי קשר שזה טענה עקומה לגבי משחקי AAA, זה לא היה גורם למשחק למכור פחות דרך אפיק או חנות אחרת.

איך אתה יודע שבסטים הוא היה עושה יותר או פחות מפי 2.5? איך אתה יודע שהוא לא היה עושה פי 1.9 או פי 3.19? מה זה השטויות האלה?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2019, 22:50

אף אחד לא אחר שאם המשחק היה נמכר גם בסטים הוא היה מוכר פחות, הנקודה היא שהם הצליחו למכור מעולה גם עם בלעדיות לאפיק.

בתוספת התמריצים שקיבלו והסכום הגבוה יותר על כל עותק שהגיע אליהם, אפשר לשער בוודאות גבוהה שהם מרוצים מאוד מהמהלך הזה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 25 מרץ 2019, 23:48

למה לעזאזל שמשחק ימכור פחות אם הוא ביותר חנויות? לא מדובר בשאלה אם הוא היה מוכר יותר אם לא היה בלעדי - זה נתון לויכוח. אבל ברגע שידוע שמשחק מכר X אז אין שום הגיון שהוא יעשה פחות מזה במצב בו הוא נמכר בחנויות נוספות.

מה אתה רוצה להגיד? שכל אלה שקנו את המשחק דרך אפיק לא היו קונים את המשחק בכלל אם היה זמין גם בחנויות אחרות? מה ההגיון פה? בתרחיש הגרוע (והבלתי-סביר) ביותר אותה כמות אנשים הייתה קונה את המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 מרץ 2019, 23:55

אם החנות של אפיק לא הייתה קיימת, אולי פחות אנשים היו קונים אותו כי הוא חגג בעמוד הראשון של החנות של אפיק 24/7, יש 100+ מליון שחקני פורטנייט שהמשחק הזה נדחף להם לפנים יומית. זה כל הקטע, חשיפה. האם הוא היה מוכר אותו דבר או יותר אם הוא היה גם בסטים, כן ברור. אבל זה הקטע, בלעדיות לאפיק עבור חשיפה + נתח גדול יותר. אתה אמרת שמי שחותם על הבלעדיות הזאת הוא בוגד וטפש כי הוא ימכור הרבה פחות אבל ראינו שכנראה שהמשחק לא הפסיד מעובדה שהוא לא היה בסטים ואולי אפילו הרוויח מהחשיפה המוגברת. כמובן שלעולם לא נדע איך הוא היה מוכר אם הוא היה בסטים בלבד (כמו רוב המשחקים) במקום באפיק בלבד.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 26 מרץ 2019, 06:08

אני לא מבין ,למה אנחנו מיתווכחים על מהלכים עיסקים כאלו

גם אני לא אוהב את הבילעדיות לפלטפורמה כזאת או אחרת
לא משנה עם זה חומרה ,או חנות דיגיטלית
והיתי רוצה לחיות בעולם שאני יכול לשחק כל מישחק
בנידת ,ובבית את אותם מישחקים על pc חזק
רק עם שיפורים בגרפיקה והפיזיקה
וכל זה שהחנות הדיגיטלית ,היא אותה החנות
ב2019 טכנולוגית זה אפשרי ,בפועל התעשיה הזאת
היא למטרות רווח
וכמו שפורטניט מופץ בחינם ,כי מבחינה עיסקית
זה טוב לאפיק שמוכרת קוסמטיקה דיגיטלית במיליארדים
הם גם החליטו לעשות הסכמי בילעדיות למשחקים מסוימים
מי שלא אוהב ,לא חיב לקנות מהם ,אני בינתים
לא רכשתי כלום מהחנות של אפיק
והדברים היחידים שרכשתי מהחנות של win10
זה כאלו שהיו במחיר מצוין ,שזה נדיר
או כאלו שלא היו זמינים במקום אחר חוץ מהxbo

וזה לא כי אני נאמן לסטים או משהו
פשוט יותר נוח לי חנות אחת בpc
הייתי מעדיף לתמוך בחנות של cd פרוגקט
אבל חסר שם המון מישחקים

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 26 מרץ 2019, 13:04

סוני מכריזה בבלוג שלה שה PSVR מכר 4.2 מיליון יחידות:

Today’s State of Play broadcast revealed release dates for a bunch of soon-to-be-released PlayStation VR games. We didn’t have time to air all of the PS VR updates, though, so read on to see what’s next for PS VR! We’re also very excited to reveal that we have officially sold-through more than 4.2 million PS VR systems worldwide as of March 3, 2019. We’d like to thank our fans for the amazing support for helping us achieve the milestone. Now without further ado, on to all the great games coming to PS VR.


למישהו יש נתונים לגבי האוקולוס וה VIVE? איך הם עומדים בהשוואה?

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי MGS FREAK » 26 מרץ 2019, 13:15

בתסדה הודיעו שרייג' 2, דום אטרנל שני משחקי הוולפנשטיין שהוכרזו ופולאוט 76 יגיעו גם לסטים בנוסף ללאנצ'ר שלהם.

שנאת אפיק נותנת את אותותיה?

Laskin
Elder
הודעות: 21784
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 26 מרץ 2019, 13:25

אין נתונים מדוייקים מאוד, אבל סוני די מזמברת את כל המתחרות, ומוכרת יותר מאוקולוס וVIVE ביחד:
https://www.statista.com/statistics/671 ... by-vendor/
יש כל מני נתונים מעט שונים אבל כולם מראים בערך את אותה התמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 27 מרץ 2019, 08:07

DrKeo כתב:אני לא הייתי מיחס לזה יותר מדי חשיבות. מי שבעיקר סבל היה הגרסאות קונסולה כי חברות כמו גיימסטופ משכו את המשחק מהמדפים לתקופה בזמן הפירוק כך שאי אפשר היה לעשות PRE ORDER למשך כמה זמן, דבר שלא ממש משפיע על שוק ה-PC שהוא כמעט לגמרי דיגיטלי. בשוק ה-PC לא הרגישו את העניין, המכירות הדיגיטליות המשיכו כרגיל ואפילו קבלו כל מני בונוסי הזמנה של המשחק בזמנו כמו עותק של 2033 או עותקים של הספר המקורי בגרסה הדיגיטלית בסטים. מעבר לזה מטרו הנוכחי מפורסם בשלטי חוצות ובטלביזיה כמשחק אקסבוקס, לא מחשב או פס4, כך שאני בספק אם גרסת הPC מקבלת אהבה בגלל קמפיין הפרסום. בקיצור, אני לא יודע אם הייתי לוקח את זה יותר מדי בחשבון, אולי LAST LIGHT היה מוכר טוב יותר אם THQ הייתה מפיצה אותו ולא DS אבל אני ממש בספק אם הפער של הפי 2.5 היה נסגר.

זה לא קשור לגרסת הקונסולה או ל-THQ (למעשה THQ השקיעה בשיווק של משחק הראשון בסדרה עוד פחות, והוא מכר בהשקה שלו על הPC שליש מכמות העותקים שLast Light מכר בהשקה). היחס הכללי אליו של המפיצות אליו היה כמו אל כותר b tier שפשוט היה זול לעשות אותו בגלל שהפיתוח היה באוקראינה והם פשוט לא השקיעו בשיווק שלו או ציפו למכור מליונים.
רק אחרי שגרסאות הredux המשופרות של שני המשחקים הראו שיש לסדרה זנב ארוך (לאורך השנים הן מכרו בפועל יותר מגרסאות המקור - עם בערך 2.5 מליון עותקים בסטים כל אחת) deep silver החליטה להעלות הילוך עם מאמצי השיווק של Exodus והשקיעה הפעם הרבה יותר כסף בפרסום ושיווק - ככה שמן הסתם אתה תראה קפיצה ענקית.

אגב, שים לב לעוד נתון מעניין לפי Steamspy: בגרסת הSteam של מטרו אקוסודס (שבכלל לא היתה זמינה לרכישה עוד לפני שהמשחק הושק) יש כבר מעל 400,000 שחקנים. ב-Steamspy סופרים רק משנת 2015, שזה בערך שנה אחרי שגרסאות הredux של Last Light ושל 2033 יצאו, אבל אפילו אז הן עמדו על אזור ה-200,000 עותקים. כלומר משחק שבכלל לא היה זמין לרכישה על הפלטפורמה עדיין מכר פי 2 עותקים מההשקה של המשחק הקודם בסדרה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מרץ 2019, 10:46

1) המשחק נמכר בסטים עד לשבועיים לפני השיגור שלו.
2) המשחק נמכר באתרים חיצוניים לסטים כמו GMG כד לשבועיים לפני השיגור שלו.
3) המספרים של סטים ספיי הם חסרי ערך להתחשב בעובדה שהמפתח של סטים ספיי בעצמו אמר שב-10% מהמשחקים הסטיה יכולה להגיע גם ל1500%. כלומר לא הייתי מכניס לפה מספרים של סטים ספיי כאיזו עובדה, אם סטים ספיי אומר שהמשחק מכר 400,000 עותקים אז הוא יכול לעמוד במציאות על 30,000 וגם על 3 מליון על פי המפתח של סטים ספיי. טווח טעות של פי 15 הוא בדיחה. סטים ספיי הוא כלי חשוב למפתחים בכדי שהם יוכלו לבדוק אנליטיקות על הרבה משחקים ולהבין טרנדים בתעשיה והתנהגות שחקנים, אבל להביא מכירות של משחק אחד בודד מסטים ספיי זה חסר כל ערך.
4) יש לך איזה גיבוי לעובדה שמטרו קבל גב כלכלי חזק לשיווק לעומת הקודמים להתחשב בזה שכל מה שהם עשו בשיגור של המשחק טלביזיונית זה SPOT מזעזע שאפילו ביוטיוב כנראה לא תצליח למצא ממקור רשמי ובאיכות סבירה?
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 27 מרץ 2019, 19:43

DrKeo כתב:אם החנות של אפיק לא הייתה קיימת, אולי פחות אנשים היו קונים אותו כי הוא חגג בעמוד הראשון של החנות של אפיק 24/7, יש 100+ מליון שחקני פורטנייט שהמשחק הזה נדחף להם לפנים יומית. זה כל הקטע, חשיפה. האם הוא היה מוכר אותו דבר או יותר אם הוא היה גם בסטים, כן ברור. אבל זה הקטע, בלעדיות לאפיק עבור חשיפה + נתח גדול יותר. אתה אמרת שמי שחותם על הבלעדיות הזאת הוא בוגד וטפש כי הוא ימכור הרבה פחות אבל ראינו שכנראה שהמשחק לא הפסיד מעובדה שהוא לא היה בסטים ואולי אפילו הרוויח מהחשיפה המוגברת. כמובן שלעולם לא נדע איך הוא היה מוכר אם הוא היה בסטים בלבד (כמו רוב המשחקים) במקום באפיק בלבד.


זה מה שאמרתי. אתה התרעמת שאמרתי שהמשחק היה עושה לפחות פי 2.5 אם היה נמכר גם באפיק וגם בסטים ובכל חנות אחרת.

משחק AAA הוא לא דוגמה טובה לבחון חשיפה והשפעת קליינט על מכירות. מצד שני אנחנו רואים את בת'סדה חוזרת לסטים אז כנראה שללאנצ'ר כן יש משמעות. אם כי במצב של בת'סדה זה באמת לאנצ'ר נוראי והמשחק שהיה אמור לתת לו דריסת רגל בשוק גם היה רע. מניח שראו את המכירות המוקדמות של רייג' 2 ועשו סיבוב פרסה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מרץ 2019, 20:29

Kazz כתב:
DrKeo כתב:אם החנות של אפיק לא הייתה קיימת, אולי פחות אנשים היו קונים אותו כי הוא חגג בעמוד הראשון של החנות של אפיק 24/7, יש 100+ מליון שחקני פורטנייט שהמשחק הזה נדחף להם לפנים יומית. זה כל הקטע, חשיפה. האם הוא היה מוכר אותו דבר או יותר אם הוא היה גם בסטים, כן ברור. אבל זה הקטע, בלעדיות לאפיק עבור חשיפה + נתח גדול יותר. אתה אמרת שמי שחותם על הבלעדיות הזאת הוא בוגד וטפש כי הוא ימכור הרבה פחות אבל ראינו שכנראה שהמשחק לא הפסיד מעובדה שהוא לא היה בסטים ואולי אפילו הרוויח מהחשיפה המוגברת. כמובן שלעולם לא נדע איך הוא היה מוכר אם הוא היה בסטים בלבד (כמו רוב המשחקים) במקום באפיק בלבד.


זה מה שאמרתי. אתה התרעמת שאמרתי שהמשחק היה עושה לפחות פי 2.5 אם היה נמכר גם באפיק וגם בסטים ובכל חנות אחרת.

משחק AAA הוא לא דוגמה טובה לבחון חשיפה והשפעת קליינט על מכירות. מצד שני אנחנו רואים את בת'סדה חוזרת לסטים אז כנראה שללאנצ'ר כן יש משמעות. אם כי במצב של בת'סדה זה באמת לאנצ'ר נוראי והמשחק שהיה אמור לתת לו דריסת רגל בשוק גם היה רע. מניח שראו את המכירות המוקדמות של רייג' 2 ועשו סיבוב פרסה.

אם אתה עושה מוצר גרוע ולקוחות בורחים אז זאת רק אשמתך. אבל אני משער שחלק מהקטסטרופה שהם עברו הייתה העובדה שfo76 הוא פשוט משחק רע. השילוב של קליינט גרוע ומשחק גרוע יצרו מכירות גרועות וגרמו לאנשים לברוח. בו נגיד שאם המשחק הראשון הבלעדי לקליינט שלהם היה es6, כנראה שהוא היה מתפוצץ כך או כך.

בנוגע לאפיק, אני משער שחלק מהמכירות נבעו מזה שהמשחק ככב בעמוד הראשי של אפיק מול פנים של מליוני שחקני פורטנייט. כלומר אם המשחק לא היה נהנה מהפרסום של הבלעדיות, לאו דווקא שהוא היה מוכר דיגיטלית כמו שהוא מכר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 03 אפריל 2019, 08:38

DrKeo כתב:המספרים של סטים ספיי הם חסרי ערך להתחשב בעובדה שהמפתח של סטים ספיי בעצמו אמר שב-10% מהמשחקים הסטיה יכולה להגיע גם ל1500%. כלומר לא הייתי מכניס לפה מספרים של סטים ספיי כאיזו עובדה, אם סטים ספיי אומר שהמשחק מכר 400,000 עותקים אז הוא יכול לעמוד במציאות על 30,000 וגם על 3 מליון על פי המפתח של סטים ספיי. טווח טעות של פי 15 הוא בדיחה. סטים ספיי הוא כלי חשוב למפתחים בכדי שהם יוכלו לבדוק אנליטיקות על הרבה משחקים ולהבין טרנדים בתעשיה והתנהגות שחקנים, אבל להביא מכירות של משחק אחד בודד מסטים ספיי זה חסר כל ערך.

אין לך שמץ של מושג מה אומר המפתח של סטים ספיי, ולפי התגובה הזו גם אין לך גם שמץ של מושג בסטטיסטיקה: סטייה של 1500% על מדגם אקראי כל כך גדול היא אפשרית במקרה של משחקים שמכרו פרומיל של עותקים, ואז נניח ההבדל בין אפס אנשים לאדם אחד או שניים שעלו במדגם תציג סטייה גדולה. אבל הקטע הוא שאפילו אז הסטייה הזו לא תהיה קבועה לאורך זמן, ובמקרים כאלו אתה תראה זיגזג שעולה ויורד. אי אפשר לטעות ב1500% לאותו הכיוון בדיוק שוב ושוב ושוב כשכל פעם לוקחים מדגם חדש.
במשחק כמו מטרו שמכר לפי סטימספיי 404,000 עותקים, יכול להיות שתראה יום אחד ספייק ל483,000 עותקים ויום אחר נפילה ל376,000 עותקים. אבל בשאר הימים המספר הזה יציב ועקבי, ובמקרה של מטרו יש לנו גם עוגן כי אנחנו יודעים שאי אפשר לרכוש יותר עותקים בפועל - ככה שאין מה לבנות פה על סטייה מהותית. חבל להתווכח סתם על נושא שאתה לא מבין אותו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אפריל 2019, 14:11

אממממ... הוא אמר את זה בפורש בראיון, שלפי הנתונים שלו 5% מהמשחקים לא קרובים אפילו לפגוע בנקודה אבל 95% פוגעים יופי. הוא גילה שכשמפתחים פנו אליו עם מספרים אמיתיים, 95% מהזמן הוא פגע אבל 5% מהזמן הוא טעה ואפילו בהפרשים של פי 15 (מה שהכניס אותו לשוק, אדם שכל חייו רק עובד על סטטיסטיקה). לא אני אמרתי את זה, המפתח של סטים ספיי אמר את זה. אז כל החפירה חסרת הערך שלך היא לא רלוונטית ואפילו לא קראתי אותה וממש חבל להתווכח בנושא שאתה בכלל לא מבין אותו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 04 אפריל 2019, 09:11

לקראת MK 11 אד בון שיתף ש MKX הקודם בסדרה הגיע כבר ל 11 מיליון יחידות. מספר אסטרונומי לז׳אנר מה שדי בוודאות ממצב אותו כמשחק המכות הנמכר ביותר אי פעם מחוץ לסדרת סמאש.

Laskin
Elder
הודעות: 21784
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אפריל 2019, 10:57

מרשים מאוד... מעניין אם זה באמת יחידות שנמכרו או נשלחו... בכל אופן SSFIV היה על בערך 10 מליון לפני שנתיים בערך, מניח שהם מכרו בערך אותו הדבר.
קצת קשה למצוא נתונים... אבל כן, כנראה שרק סמאש וסטריט פייטר נמצאים שם. גם סמאש לרוב מוכר פחות מזה.

ובחדשות אחרות - GAMESTOP הכריזו על הפסד של למעלה מ-670 מליון דולר בשנה האחרונה. זו כנראה תהיה השנה האחרונה שלהם... או שמישהו יקנה אותם ויהפוך את הרשת למשהו אחר, בלי שינוי מהותי וערך מוסף אין להם שום זכות קיום.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 04 אפריל 2019, 11:33

Laskin כתב:מרשים מאוד... מעניין אם זה באמת יחידות שנמכרו או נשלחו... בכל אופן SSFIV היה על בערך 10 מליון לפני שנתיים בערך, מניח שהם מכרו בערך אותו הדבר.
קצת קשה למצוא נתונים... אבל כן, כנראה שרק סמאש וסטריט פייטר נמצאים שם. גם סמאש לרוב מוכר פחות מזה.

ובחדשות אחרות - GAMESTOP הכריזו על הפסד של למעלה מ-670 מליון דולר בשנה האחרונה. זו כנראה תהיה השנה האחרונה שלהם... או שמישהו יקנה אותם ויהפוך את הרשת למשהו אחר, בלי שינוי מהותי וערך מוסף אין להם שום זכות קיום.


העיניין עם גימספוט לא מפתיע
לפי תגובות שראיתי ברשת
כבר שנים שהם נותנים סכומים נמוכים מאוד
על מישחקים וקונסולות ,שמוכרים להם

אבל מוכרים ביוקר מישחקים משומשים
היו דוגמאות על מישחקים שחדשים נימכרו ב60
דולר ,ומשומש הם מכרו ב55 דולר
ולמרות זאת ניסו לדחוף את המשומשים לצרכנים
כי זה הרווח הכי גדול שלהם

היו גם עובדים לשעבר שחשפו דרישות עבודה
שזה בגדול לדחוף משומשים וביטוחים
לצרכנים ,והזמנות מוקדמות ,ומשחקים שהם עשו
עיסקה עם מפיצה כזאת או אחרת,גם שהמשחק לא טוב

לקוחות לא ברחו רק בגלל הדיגיטלי
זה רק חלק מהעניין
אני מעריך שיחס לעובדים ולקוחות השפיע מאוד

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 11:35

Laskin כתב:מרשים מאוד... מעניין אם זה באמת יחידות שנמכרו או נשלחו... בכל אופן SSFIV היה על בערך 10 מליון לפני שנתיים בערך, מניח שהם מכרו בערך אותו הדבר.
קצת קשה למצוא נתונים... אבל כן, כנראה שרק סמאש וסטריט פייטר נמצאים שם. גם סמאש לרוב מוכר פחות מזה.

ובחדשות אחרות - GAMESTOP הכריזו על הפסד של למעלה מ-670 מליון דולר בשנה האחרונה. זו כנראה תהיה השנה האחרונה שלהם... או שמישהו יקנה אותם ויהפוך את הרשת למשהו אחר, בלי שינוי מהותי וערך מוסף אין להם שום זכות קיום.

בו נגיד שיש סיבה למה מיקרוסופט קבלה ביצים לעשות קונסולה חסרת כונן דיסקים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21784
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אפריל 2019, 11:43

זה לא באמת משנה, לדעתי כבר שנים רוב הדיסקים הפיזיים מגיעים מוולמארט ואמאזון ולא מהרשת הזו
אבל לא בדקתי את זה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 11:56

אמזון מוכרים גם משחקים דיגיטלים ומשחקים דיגיטלים לא דורשים מהם לוגיסטיקה כך שאני משער שגם אמזון מעדיפים דיגיטל. במשך שנים תאגידים סטייל גיימסטופ היו הסיבה שסוני/מיקרוסופט/נינטנדו בנו קונסולות עם דגש על העותק הפיזי. זאת גם אחת הסיבות שבמשך שנים מבצעים על עותקים פיזים בקונסולות היו הרבה יותר אגרסיבים מהדיגיטלים, סוני/מיקרוסופט/נינטנדו לא רצו לחתוך את גיימסטופ מלמטה במחיר הרי לא משתינים לבאר ששותים ממנה.

אני משער שעכשיו כשאנשים מזמינים קונסולות אונליין וגיימסטופ גוססת, גיימסטופ כבר לא ממש מפחידה אותם. זה מתכתב גם עם החדשה מלפני כמה ימים שסוני מפסיקה למכור קודים דיגיטלים למשחקי פס4 בחנויות פיזיות. זהו, הכוח של גיימסטופ על התעשיה פחות או יותר נעלם.

זה כל כך אירוני שב-2020 הקונסולות כנראה יגשימו את החזון של ה-ONE מ-2013, אותו חזון שגרם לכל התעשיה לצלוב אותם על הגריל ושהיה בייסיקלי לא שונה מדי מסטים ממילא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 04 אפריל 2019, 13:05

Laskin כתב:מרשים מאוד... מעניין אם זה באמת יחידות שנמכרו או נשלחו... בכל אופן SSFIV היה על בערך 10 מליון לפני שנתיים בערך, מניח שהם מכרו בערך אותו הדבר.
קצת קשה למצוא נתונים... אבל כן, כנראה שרק סמאש וסטריט פייטר נמצאים שם. גם סמאש לרוב מוכר פחות מזה.

ובחדשות אחרות - GAMESTOP הכריזו על הפסד של למעלה מ-670 מליון דולר בשנה האחרונה. זו כנראה תהיה השנה האחרונה שלהם... או שמישהו יקנה אותם ויהפוך את הרשת למשהו אחר, בלי שינוי מהותי וערך מוסף אין להם שום זכות קיום.


קשה להאמין שזה נשלחו על משחק כזה ישן, ברור שזה נמכרו.

סטריט פייטר 4 הגיע לזה עם כל גרסאות הסופר דופר אולטרה למיניהן, למורטל קומבט 10 יצאה אולי מהדורה אחת כזו.

ההישג של מורטל קומבט הרבה יותר מרשים ובאופן כללי זה כבר ברור ממזמן מאז הריבוט המקורי שזו הסדרה הכי גדולה בתחום מחוץ לסמאש.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 04 אפריל 2019, 13:42, נערך פעם 1 בסך הכל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים

cron