נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 13:18

היי, קאפקום אמרו שהם לא יכלו לעשות את SFV בלי סוני פיננסית אז מסתבר שגם 10 מליון יחידות זה לא מספיק למשחק מכות פשטני :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אפריל 2019, 14:33

bling כתב:
Laskin כתב:מרשים מאוד... מעניין אם זה באמת יחידות שנמכרו או נשלחו... בכל אופן SSFIV היה על בערך 10 מליון לפני שנתיים בערך, מניח שהם מכרו בערך אותו הדבר.
קצת קשה למצוא נתונים... אבל כן, כנראה שרק סמאש וסטריט פייטר נמצאים שם. גם סמאש לרוב מוכר פחות מזה.

ובחדשות אחרות - GAMESTOP הכריזו על הפסד של למעלה מ-670 מליון דולר בשנה האחרונה. זו כנראה תהיה השנה האחרונה שלהם... או שמישהו יקנה אותם ויהפוך את הרשת למשהו אחר, בלי שינוי מהותי וערך מוסף אין להם שום זכות קיום.


קשה להאמין שזה נשלחו על משחק כזה ישן, ברור שזה נמכרו.

סטריט פייטר 4 הגיע לזה עם כל גרסאות הסופר דופר אולטרה למיניהן, למורטל קומבט 10 יצאה אולי מהדורה אחת כזו.

ההישג של מורטל קומבט הרבה יותר מרשים ובאופן כללי זה כבר ברור ממזמן מאז הריבוט המקורי שזו הסדרה הכי גדולה בתחום מחוץ לסמאש.


לא חושב שעניין ריבוי הגרסאות באמת משנה משהו... זה לא שהרבה אנשים עושים פה דאבל דיפינג, זה פשוט אנשים שהעדיפו לחכות (ובצדק) עד שיצאו עוד דמויות במקום לשלם עבורן. בכל אופן הנקודה שלי הייתה שהם מוכרים בערך אותו דבר, וזה לא נועד להוריד מההישג של MK, פשוט להזכיר שיש עוד אחד בBALLPARK הזה.

אין לי ספק שMK הבא ימכור מצויין, אני גם כן ארכוש אותו במבצע טוב ראשון, בעיקר בשביל ה"סיפור" :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 14:41

אני דווקא חושב שיש הרבה דאבל דיפינג. אי אפשר היה להשיג את הדמויות הנוספות והאיזונים החדשים של SF4 בקניה חיצונית (לפחות במקור, אולי זה השתנה עם השנים) כך שדווקא השחקנים הכי קור, אלה שקנו את המשחק בשנה הראשונה ושחקו בו הרבה, עשו דאבל דיפינג כי מן הסתם הם הראשונים שרוצים את התוכן החדש שכל גרסאות הדופר סופר מציעות. זאת בעצם הייתה אחת הבעיות הכי גדולות עם 4, הם כפו על שחקנים נאמנים לקנות את המשחק שוב בשביל התוכן הנוסף.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אפריל 2019, 14:46

אם לא היה ניתן לרכוש אותם אז אולי היו כמה וכמה דאבל דיפרס, אבל לא חושב שזה במליונים. אולי מליון :) אבל כמובן שזה סתם ניחושים, אין לי נתונים.
חוץ מזה, לגבי שניהם - אני די בטוח שלא מעט מהן, מדובר במכירות שנים אחרי שיצאו, שנמכרו בסביבות ה-5 דולר. לפחות לגבי SSF זה נראה לי המצב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 14:53

נו, מליון עותקים זה לא הרבה דאבל דיפינג? גם צריך לזכור שהם הוציאו ל-SF4 שלוש גרסאות ראשיות שונות שמי ששחק במשחק ברצינות קנה את שלושתן. כלומר לא נראה לי שלקאפקום אכפת מאיפה מגיע הכסף, בסוף 60$ זה 60$ ולא ממש משנה אם הם יצאו מכיס אחד או כיסים שונים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 אפריל 2019, 14:58

זה 10%, הרבה, אבל לא כמו שאני מתאר לעצמי שהיה למשחקים אחרים.
ובדקתי את עניין הגרסאות - סה"כ 3 אבל השלישית יצאה גם כ-DLC אז בעצם 2.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 04 אפריל 2019, 15:20

ברור שיש ים דאבל דיפינג בסטריט פייטר, במיוחד כשמדובר במשחק עם אוריינטציה סופר הארדקורית וזו בדיוק הקהילה שתקנה אותו שוב ושוב בגרסאות משופרות וגם עם כל זה הם לא הגיעו למספר של מורטל קומבט.

אין פה תחרות, MK זו סדרת המכות הכי גדולה היום שמושכת גם הכי הרבה את המיינסטרים בז׳אנר מחוץ לנינטנדו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אפריל 2019, 15:37

אני לא חושב שיש ספק בכלל שMK הסדרה הכי גדולה, מספרים מטורפים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swym » 07 אפריל 2019, 22:01

DrKeo כתב:אממממ... הוא אמר את זה בפורש בראיון, שלפי הנתונים שלו 5% מהמשחקים לא קרובים אפילו לפגוע בנקודה אבל 95% פוגעים יופי. הוא גילה שכשמפתחים פנו אליו עם מספרים אמיתיים, 95% מהזמן הוא פגע אבל 5% מהזמן הוא טעה ואפילו בהפרשים של פי 15

מוזמן לנסות ולקשר לראיון, להקשיב לו שוב, ואם לא הבנת אז אני אקשר לך בתמורה קורס מבוא להתפלגות נורמלית. "פי 15" זה אולי במקרה של משחקים שמכרו 15 עותקים ולכן לא נתפסים גם במדגם עצום. ברוכים הבאים לסטטיסטיקה 101: גם כשלמשהו יש רמת מובהקות של 95% זה אומר שמתוך ה-5% טעות, רוב המקרים יהיו טעויות קטנות ורק בשוליים של השוליים אולי תמצא חריג גדול (וגם אז הוא יהיה לא עקבי).
גם כשההוא מסופר מיט בוי עלה על השיטה של הachievements שנתנה את התוצאה הכי מדוייקת שיש, אפשר היה לראות שההפרשים שלה משיטת האמדן של Steamspy עמדה על אחוזים בודדים (לפחות עבור משחקים שמכרו קצת יותר ממספר תלת ספרתי של עותקים).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 08 אפריל 2019, 01:44

בבקשה:

"Based on what I heard from developers, and I have a sample of about 100 games, y'aknow that provided me with actual data, it seems that for most of them, for maybe 95% of them steam spy was within 10% give or take. So actually pretty good. For some of them, it is violently inaccurate. For the rest 5% I mean I've heard about a game that the difference was 15 times, that was just staggering to me. But for everything else, it seems to work.

אז סיימת עם הבבל"ת סטטיסטיקה? כי דווקא למדתי סטטיסטיקה בתואר שלי. זה נחשב לסטטיסטיקה 101 או שצריך להזמין אותי לקורס? אז המומחה בסטטיסטיקה ו-ML שבנה את STEAM SPY הופתע מהשגיאות העצומות שקורות ב-5% מהמשחקים. אבל גיא? מה פתאום, הוא למד סטטיסטיקה 101.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אפריל 2019, 14:58

סקירו מכר יותר מ-2 מליון עותקים ב-10 ימים הראשונים.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 12 אפריל 2019, 15:21

כיף לשמוע. משחק באמת יוצא מן הכלל ונחמד לראות שגם הנישה של FS גדלה כשהמשחקים עד כדי כך טובים.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 13 אפריל 2019, 15:17

מספר מעולה. From כנראה לא יהיו בחיים מיינסטרים אבל כל עוד ימשיכו לספק כזו איכות (שזה די קל, פשוט לשלם למיזאקי) אין סיבה שלא יציגו רווחים נאים לשנים רבות.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 13 אפריל 2019, 15:21

מיאזאקי הוא כיום גם הנשיא של החברה (שהיא גם מפיצה קטנה ביפן, למיטב ידעתי לדוגמה ביפן אין לאקטיוויזן זכויות ורווחים על סקירו) ככה שאין כל כך מצב שהוא יעזוב אותם בעתיד הריאלי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 24 אפריל 2019, 21:21

מורטל קומבט 11 עם הפתיחה הגדולה בהסטוריה של המותג מה שלבטח אומר הפתיחה הגדולה אי פעם בז׳אנר (עם הדיסקליימר הרגיל של מחוץ לנינטנדו?):

Despite being almost three decades old, the Mortal Kombat series is more popular than ever. David Haddad, the president of Warner Bros. Interactive Entertainment, announced that Mortal Kombat 11 has had the best launch in the franchise’s history.

Haddad pointed out the milestone during his panel at the 2019 GamesBeat Summit in Los Angeles.


ממש הרתיע כל הגריינדינג אה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2019, 23:39

נתוני המכירות האחרונים מנינטנדו:
תמונה

נינטנדו צופה 52 מליון מכשירי סוויטצ׳ עולמית עד מרץ 2020 (גיל 3 של הקונסולה). השנה הם מכרו 17 מליון מכשירים והם צפויים לעקוף את הפס4 ביפן עוד כמה ימים.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 26 אפריל 2019, 06:12

ואנשים הספידו את הקונסולות הנידות
בגלל סמארטפונים וטאבלטים
אני חושב שהרבה אנשים היום מבינים
שהמישחקים "בחינם" ,הרבה פעמים תוקעים להם
מחסומים ,שישלמו הרבה כסף כדי ליתקדם במישחק
ועם זה לא כסף ,זה פרסומות מעצבנות כל הזמן
אפילו מישחקים פשוטים שמתאימים למסך מגע
כמו מישחק פאזל פשוט ,קשה למצוא אחד
שלא מוצף או פרסומות או מחסומים לשלם כסף אמיתי

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 26 אפריל 2019, 12:56

דווקא הסוויץ׳ אכזבה מבחינת התחזיות שהיו לה, היא לא הזיזה מספיק חומרה כמצופה.

סוני לעומת זאת רושמת את השנה הכי גדולה בהסטוריה של החברה ושל פלייסטיישן בפרט!

טוב זה קשור אחד בשני כי מחלקת הגיימינג שלה היא יצרנית הכסף הגדולה ביותר בחברה.

קודם כל הפס4 כבר נוגע ב 100 מיליון, עד כה נמכרו 96.8 מיליון קונסולות.

הרווח של החטיבה עלה ב 75 אחוז (!!) ביחס לשנה שעברה, שוב כאמור, השנה הכי גדולה בהסטוריה שלהם.

תמונה

Sony Revenue : ¥8665.7bn / $78.14B (+1.3% YoY from ¥8544bn / $77.04B - FY2017)
Sony Operating Profit : ¥894.2bn / $8.06B (+21.7% YoY from ¥734.9bn / $6.63B - FY2017)
Sony Net Profit : ¥916.3bn / $8.26B (+86.7% YoY from ¥490.8bn / $4.43B - FY2017)


--> Best FY ever for Sony in terms of Operating Profit and Net Profit <--
(FY2017 broke these records last year)


5 החטיבות הגדולות ביותר של סוני בסדר יורד:

Top 5 of Biggest Profit Drivers for the Fiscal Year (% of Total Profit) :

Game & Network Services : ¥311.1bn / $2.81B (34.8%)
Music : ¥232.5bn / $2.10B (26%)
Financial Services : ¥161.5bn / $1.46B (18.1%)
Semiconductors : ¥143.9bn / $1.30 (16.1%)
Home Entertainment & Sound : ¥89.7bn / $0.810B (10%)

עלייה במכירות התוכנה (וגם עלייה בסלייס הדיגיטלי) וירידה קלה במכירות חומרה, למרות הירידה הקלה בחומרה כאמור בתמונה הכוללת הרווחים גדולים מתמיד כי סוני בשלב הזה כבר בכיף עושה cruising מבסיס לקוחות שמן ומשלם ועם הוצאות קטנות יותר על כל התפעול, אלו שנות השמנת של העסק:

PS4 shipped : 17,8m (vs 19m - FY2017)
PS4 LTD shipped (to retailers) : 96,8m

Software sold : 257.6m (vs 246.9m - FY2017)
Software digital ratio : 37% (vs 32% - FY2017)
PS+ Members : 36.4m (up from 36.3m - Q3 FY2018)


בקיצור, העסקים משגשגים, ברור שהחומרה תרד ותרד מפה בעקביות (למרות שהירידה ממש לא נוראית עד כה) עד שלבטח תעצר בסביבות ה 120 מיליון אבל מבחינה כלכלית לסוני אין באמת אינטרס להתחיל דור חדש. אם היו חיים בוואקום לדעתי הם בכיף היו סוחבים עד 2022 במקום כל הכאב ראש של דור חדש עם תחרות חדשה מאפס וכל הסטרס והטלטלה הכספית הנלווית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2019, 13:36

אני חושב שהדור הקודם למד אותנו שבשנה השישית והשביעית מתחיל גרף האטה די קיצוני וסוני מנסה לעקוף אותו בסיבוב. אלה התוצאות של השנה החמישית של הפס4, עוד שנתיים כשהתוצאות של השנה השביעית אתה לא היית אומר שהם יכלו למשוך עד 2023.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21791
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 26 אפריל 2019, 13:39

לא בטוח שתרד משמעותית, ואם תהיה ירידת מחיר אולי אף תהיה עלייה קלה. צריך לזכור שהמצב הזה הוא חסר תקדים, למכור עדיין קונסולות ב-300 ו-400 דולר... הם בכיף יכולים לרדת ב-50 דולר אם לא 100.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4728
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 26 אפריל 2019, 13:44

אני ממש מקווה שהנתונים האלה והדור הזה,שמרגיש מאוד מאוד בריא,בטח בהשוואה לקודם,שיכנעו את סוני שהיא יכולה וצריכה לספוג הפסד מסוים פר יחידה של פלייסטיישן 5 כדי להישאר תחרותית עם MS ולספק קונסולה שלא תרגיש under powered כמו שקרה עם הדור הנוכחי (אני כמובן מדבר גם על MS).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2019, 14:00

Laskin כתב:לא בטוח שתרד משמעותית, ואם תהיה ירידת מחיר אולי אף תהיה עלייה קלה. צריך לזכור שהמצב הזה הוא חסר תקדים, למכור עדיין קונסולות ב-300 ו-400 דולר... הם בכיף יכולים לרדת ב-50 דולר אם לא 100.

בחגים הפס4 יורדת ל250$ וגם פחות, אחרי אנפלציה וכל השיט הזה לא מדובר במחירים רחוקים מהדור הקודם. בחגים הקרובים בטח נראה את הפס4 ובטח את הone מגיעות במבצעים ל200$ ואפ היינו גוררים את הדור הזה כמו הקודם אז היו אחריה גם שתי עונות חגים נוספות.

הפס3 וה-360 מכרו מאוד בריא ב2010, השנה המקבילה לדן״ח הכספי הזה, אבל ב2012 ו-2013 הן היו בגרף ירידה מאוד חזק כשכולנו דברנו על איך הן מתחילות להרגיש עייפות. בו נגיד שאם לא הייתה פס5 באופק והיינו בחגים עוד שנה וחצי הייתה מדבר אחרת לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 26 אפריל 2019, 14:03

Uncle Pey'j כתב:אני ממש מקווה שהנתונים האלה והדור הזה,שמרגיש מאוד מאוד בריא,בטח בהשוואה לקודם,שיכנעו את סוני שהיא יכולה וצריכה לספוג הפסד מסוים פר יחידה של פלייסטיישן 5 כדי להישאר תחרותית עם MS ולספק קונסולה שלא תרגיש under powered כמו שקרה עם הדור הנוכחי (אני כמובן מדבר גם על MS).

אבל הדור הזה אם כבר לימד את סוני שעדיף לה לצאת ב break even או עם רווח מינימלי על כל קונסולה כמו שעשתה עם הפס4 וככה לשחות בכסף. אני מבין שלפי הנתונים הראשוניים הפס5 תעלה 500$, אני מתאר לעצמי שגם פה הם ב break even או ברווח מינימלי.

כנראה שהשינוי מהדור הזה מבחינת סוני הוא ההבנה שהצרכן יכול להרשות לעצמו קונסולה בעוד 100$ והמכירות לא יפגעו משמעותית כתוצאה מהמספר הזה.

קיאו, יש האטה מבחינת מכירות חומרה אבל בניגוד לדור הקודם שסוני היתה עם הלשון בחוץ לאורך כל הדרך והיא בעיקר ניסתה לצאת עם רווחים סבירים (זה למה הדור ככה התארך גם), בדור הזה היא כבר רגל על רגל ובסוג של אוטומט כבר ככה שגם אם המכירות יורדות היא עדיין עושה הרבה כסף מהבסיס הקיים שקונה יותר ויותר (כמו שאתה רואה למרות ירידה קלה בחומרה יש עלייה בתוכנה) ובשילוב הוצאות תפעול מינימליות בשלב הזה של הדור כשהכל רץ ומשופשף הם חיים ממש טוב.

נראה לי שבשמחה היו סוחבים עוד קצת זמן עם הסטטוס המפנק הנוכחי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 26 אפריל 2019, 14:59

בלינג, אתה מדבר על הנתונים של השנה החמישית. תסתכל על הנתונים של השנה השביעית או השמינית ואז תדבר. רגל על רגל זה לא משהו שעובד לאורך שנים ומה שנכון ב2018 לא נכון ב2021. אם לא הייתה קונסולה חדשה ב2020, מי יודע מה היה קורה בנתונים של 2022 שבטח היו כבר קטסטרופה ביחס להיום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38349
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2019, 23:03

World war z מכר מליון עותקים בשבוע, מכירות חזקות במיוחד בpc תודות לבלעדיות לחנות של אפיק.

Overall the US and EU have been equally strong in sales. We have had 70,000 people playing at once across all platforms, with very similar distribution among PC, PS4 and Xbox. What surprises us is the fact that sales outside of the US on the Epic Store have been so strong, with the US being only one quarter of sales.

On the PC specifically, we are performing way above expectations thanks to the support we have received from the Epic Games Store.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים