phinexwrath71 כתב:לדעתה של square enix טומב רידר לא מכר כמו שהם ציפו
בעיניי אילו ציפיות לא מציאותיות למשחק הזה למכור 6-7 מליון בחודש הראשון
צריך לציין שהנתונים לא מייצגים גם מכירות דיגיטאליות שהרווח שלהם עומד על שלו
אני חושב שהם הגזימו עם הציפיות וקפצו מעל הפופיק,3.4 מליון זה המון לכל היותר,כל משחק היום חייב להיות cod במכירות?
http://www.game-debate.com/news/?news=4645&game=Tomb%20Raider
SHAPIRA500 כתב:phinexwrath71 כתב:לדעתה של square enix טומב רידר לא מכר כמו שהם ציפו
בעיניי אילו ציפיות לא מציאותיות למשחק הזה למכור 6-7 מליון בחודש הראשון
צריך לציין שהנתונים לא מייצגים גם מכירות דיגיטאליות שהרווח שלהם עומד על שלו
אני חושב שהם הגזימו עם הציפיות וקפצו מעל הפופיק,3.4 מליון זה המון לכל היותר,כל משחק היום חייב להיות cod במכירות?
http://www.game-debate.com/news/?news=4645&game=Tomb%20Raider
לא מבין מה הם רוצים, כמעט 3.5 מיליון עותקים זה מכובד מאד באספקטים של גיימינג. אפילו המון מעל הממוצע.
Kazz כתב:ולמי שעדיין לא השתכנע עד כמה סיילים מטורפים והאמבל-באנדלס עושים רק טוב למפתחים, אז הנה עוד ראייה לכך. ניתוח המכירות של Dustforce:
http://hitboxteam.com/dustforce-sales-figures
bling כתב:אז מסתבר,לפחות לפי האנליסטים של חברת Cowen ש Gears of war ו God of war הם פלופים לא קטנים: גירס האחרון מכר 425,000 עותקים בארה״ב,נפילה אסטרונומית ביחס ל 2+ מליון עותקים של גירס 3,גוד אוף וור לעומת זאת מכר רק 330,000 עותקים לאחר ש gow3 פתח בזמנו עם 1.1 מליון עותקים.
http://www.ign.com/articles/2013/04/16/ ... derperform
אני קצת מופתע ביחס לגוד אוף וור אחרי כל הקמפיין המאסיבי של סוני שכלל גם פרסומת מושקעת בסופרבול,כנראה שהעייפות מהמותגים הללו ומהדור הנוכחי בכלליות נותן את אותותיו ואי אפשר למכור לאנשים מותגים שחוקים עם גראפיקה שכבר לא מרשימה אותם ללא שום חידוש משמעותי ואף בהפקה קטנה יותר,אני מנחש שנעשה פה צדק ובסכ״ה מדובר במסר בריא למפתחים.
bling כתב:אני קצת מופתע ביחס לגוד אוף וור אחרי כל הקמפיין המאסיבי של סוני שכלל גם פרסומת מושקעת בסופרבול,כנראה שהעייפות מהמותגים הללו ומהדור הנוכחי בכלליות נותן את אותותיו ואי אפשר למכור לאנשים מותגים שחוקים עם גראפיקה שכבר לא מרשימה אותם ללא שום חידוש משמעותי ואף בהפקה קטנה יותר,אני מנחש שנעשה פה צדק ובסכ״ה מדובר במסר בריא למפתחים.
swym כתב:למה מופתע? שני המשחקים האלו מראש לא תוכננו כמשחקי המשך בתקציב מלא ולא תוקצבו ככאלו גם מבחינה שיווקית. פרסומת מושקעת בסופרבול זה עדיין כלום לעומת מה שסוני שמה על GOW3, שלא נדבר על מיקרוסופט במקרה של משחקי גירס הקודמים.
המטרה של שני המשחקים האלו היתה לתת עוד משהו למעריצים הכבדים ולעשות עוד קצת כסף על הדרך - לפני שהדור הבא מגיע. ואת הכסף שלהם הם יעשו.
bling כתב:זה נכון שהתקציבים שלהם קטנים יותר מקודמיהם אבל קשה לי להאמין שברמה כזה שפחות מחצי מליון יתקבל על הדעת,אלו עדיין לא משחקי אינדי...
קשה לי להאמין שהם יצאו ריווחיים בסופו של דבר.
bling כתב:זה נכון שהתקציבים שלהם קטנים יותר מקודמיהם אבל קשה לי להאמין שברמה כזה שפחות מחצי מליון יתקבל על הדעת,אלו עדיין לא משחקי אינדי...
קשה לי להאמין שהם יצאו ריווחיים בסופו של דבר.
Kazz כתב:בנתיים קאפקום מודיעה שהרווחים שלה ירדו בחצי בהשוואה למה שהם ציפו. שוב הורידו את תחזית שילוח העותקים של RE6 ו DMC. האשימו אאוטסורסינג מוגזם בירידה באיכות וביטלו מספר עותקים שפותחו ע"י צוותים מערביים.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=542418
GolanBerlin כתב:היום המוכר בחנות הסביר לי איך עובדת מערכת מכירות המשחקים, ולמען האמת לא ממש הבנתי.
הוא אמר לי שזה הכל עניין של היצע וביקוש. שלדוגמה במשחק כמו Far Cry 3, יבואנים שמזמינים כמות ענקית מקבלים את הכמות שהם הזמינו. אבל אם יש יבואן שמבקש רק 20 יחידות, לא בטוח שיביאו לו. או משהו כזה. לא ממש הבנתי.
מישהו יכול לפרט ולהסביר איך זה עובד?
GolanBerlin כתב:היום המוכר בחנות הסביר לי איך עובדת מערכת מכירות המשחקים, ולמען האמת לא ממש הבנתי.
הוא אמר לי שזה הכל עניין של היצע וביקוש. שלדוגמה במשחק כמו Far Cry 3, יבואנים שמזמינים כמות ענקית מקבלים את הכמות שהם הזמינו. אבל אם יש יבואן שמבקש רק 20 יחידות, לא בטוח שיביאו לו. או משהו כזה. לא ממש הבנתי.
מישהו יכול לפרט ולהסביר איך זה עובד?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 15 אורחים