נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 01 מאי 2023, 22:49

בזלדה זה בטוח יהיה חובה, אבל במשחקים שיגנבו את זה, אין שום סיבה שזה יהיה חובה. זו פשוט מהפכה בקרפטינג וזה נראה מסורבל רק באשמת הקונסולות, אני בטוח שבמשחקים שיגנבו את זה על הPC עם עכבר, זה ירגיש אינטואיטיבי להדהים ואף אחד מאיתנו לא ירצה לחזור לקרפטינג המשמים של התפריטים הלא נגמרים :)

על גרילה וקילזון: כן, סטיק יש מצב גם שהם לא ימהרו לגנוב את זה כל כך מהר אבל אם לא הם אז מישהו אחר בתעשיית הAAA יקפוץ על המציאה, זה פחות היה
"וואי אני מהמר שדווקא גרילה מכולם יגנבו את זה ותצטטו אותי" ויותר דוגמא של AAA שעשוי בסבירות לגנוב את זה :)
גם DQ12, TES6 ואינספור משחקי תפקידים בעולם פנטזיה הם עם סבירות לגנוב את זה כי צריך פחות "הסברים" הגיונים למה המכניקה הזו עובדת בעולם פנטזיה זה פשוט עובד :)

אני ממש לא חושב שיכריחו אותנו להשתמש בזה במשחקים שיגנבו את זה ושזה יהפוך למשהו שאתה חייב לפתור איתו פאזלים, במקסימום אולי יהיה איזה סייד קווסט מעפן שיחייב את זה.

אני גם לא מבין איך זה לא מטריף פה אנשים :) זה הדבר הכי יצירתי שראיתי מאז scribblenauts והחלום שלי מאז שראינו את הDS ב2004 שיתנו לנו לבנות עם מסך המגע הזה והעט מה שנרצה :) וסוף סוף משחק עם אשכרה כישרון עושה את זה ולא איזה סימולטור לגו כמו מיינקראפט או משחק חידות :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 01 מאי 2023, 23:44

סקריבלנאוטס הוא דוגמה לרעיון נהדר על הנייר שלא מצליח להחזיק משחק טוב. יותר מדי חופש זה רע, משחק טוב בנוי על חוקים טובים, מבנה ואיזון. אי אפשר לקיים את זה כשהחופש שלך כשחקן גדול מדי, אין אתגר ואתה יכול לשבור את המשחק מכל כיוון. זה הופך למשהו כמו גאריס מוד. זאת הייתה האינטואיציה הראשונה שלי כשראיתי את ההדגמה של נינטנדו, ועכשיו יש על זה ממים בכל מקום. אבל ניתן לנינטנדו את הקרדיט כמובן.

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מאי 2023, 08:53

לדעתי דווקא באלמנטים של הבנייה אין פה בשורה של ממש, אתה מדביק משהו למשהו, זה לא מאוד שונה ממשחקים שבהם מניחים משהו ליד משהו והוא מתחבר.

מה שכן ממש מגניב פה זה ה״פיוז״ (או פיוז׳ן?) עם האלמנטים השונים. זה משהו שלא ראיתי ואפשר להשתמש בו בקלות במשחקים, ובצורה אפילו עוד יותר אינטואיטיבית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מאי 2023, 09:31

Laskin כתב:לדעתי דווקא באלמנטים של הבנייה אין פה בשורה של ממש, אתה מדביק משהו למשהו, זה לא מאוד שונה ממשחקים שבהם מניחים משהו ליד משהו והוא מתחבר.

מה שכן ממש מגניב פה זה ה״פיוז״ (או פיוז׳ן?) עם האלמנטים השונים. זה משהו שלא ראיתי ואפשר להשתמש בו בקלות במשחקים, ובצורה אפילו עוד יותר אינטואיטיבית.

אולי יש את זה באינדיז פה ושם, אבל בגזרת הAAA אני לא מסוגל לחשוב על משהו כזה מעבר לבאנג׳ו קזואי וגם הוא לא מתקרב למה שהולך פה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מאי 2023, 09:58

במלא משחקים אתה חוטב למשל עצים ואז מניח לוח ליד לוח ויוצא 2 לוחות צמודים. פורטנייט ומשחקי השרדות מאוד פופולריים כמו sons of the forest, green hell וכו.
בחלקם זה אפילו מגניב יותר, תראה למשל את זה, שראיתי לא מזמן:
https://youtu.be/_kGe6p0JxjQ
פה פשוט העץ שחטבת לאו דווקא נמצא ב״כיס״/תפריט שלך, זה בערך כל ההבדל וזה לאו דווקא יותר נח לעבוד עם כח המשיכה

שוב, הם עושים את זה קז׳ואלי ופשוט ומגניב, ובעיקר הרבה חופש, אבל אין פה ממש המצאה חדשה, לעומת זאת בפיוז יש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מאי 2023, 11:21

אתה מדבר על קראפטינג, אבל זה לא ממש זה. במשחקי קראפטינג כמו מיינקראפט מחברים מתכונים קבועים מראש כדי ליצור חפצים, כאן בונים בצורה חופשית מכונות סטייל לגו והכל מבוסס פיסיקה. כלומר, גם בtlou אפשר לחבר מסמרים, פחית וחומר נפץ וכך ליצר מטען, אבל זה לא דומה למה שיש בזלדה. מה שאתה מדבר עליו דווקא היה כבר בזלדה הקודם - מתכוני בישול.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מאי 2023, 11:29

גם בדוגמא שהבאתי בוידאו זה מבוסס פיזיקה.
אבל כן, זה יותר מזכיר בזלדה את מה שיש בבנג'ו אולי, בשילוב עם זה...

בכל אופן כתגובה לגלאס אחזור ואומר שאני מקווה שזה לא יופיע עכשיו בכל מני משחקים, כי אם טרחו ועשו את זה במשחק - אז זה 99% לא יהיה סתם משהו אופציונלי... למה שמפתחת תשקיע כל כך הרבה ביצירה של משהו כזה, וזו אכן תהיה השקעה אדירה של חודשי פיתוח, שיכול לשבור גם את המבנה של המשחק, אם זה רק אופציונלי ורוב המשתמשים לא יעשו עם זה כלום?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מאי 2023, 11:33

Laskin כתב:גם בדוגמא שהבאתי בוידאו זה מבוסס פיזיקה.
אבל כן, זה יותר מזכיר בזלדה את מה שיש בבנג'ו אולי, בשילוב עם זה...

בכל אופן כתגובה לגלאס אחזור ואומר שאני מקווה שזה לא יופיע עכשיו בכל מני משחקים, כי אם טרחו ועשו את זה במשחק - אז זה 99% לא יהיה סתם משהו אופציונלי... למה שמפתחת תשקיע כל כך הרבה ביצירה של משהו כזה, וזו אכן תהיה השקעה אדירה של חודשי פיתוח, שיכול לשבור גם את המבנה של המשחק, אם זה רק אופציונלי ורוב המשתמשים לא יעשו עם זה כלום?

כן, יש כמה אינדים שעושים את זה או משהו דומה אבל לא AAA. אני בטוח שגם תמצא אינדים שעשו כל חלק וחלק שbotw עשה עוד לפניו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 02 מאי 2023, 11:47

ברור, יש מעט מאוד AAA שיש בהם אלמנטים כלשהם של בנייה, כי זה אלמנט די נישתי.
פורטנייט היחיד שיכול להחשב כזה, והוא לא התחיל כAAA של ממש

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 02 מאי 2023, 18:22

InterAl כתב:סקריבלנאוטס הוא דוגמה לרעיון נהדר על הנייר שלא מצליח להחזיק משחק טוב. יותר מדי חופש זה רע, משחק טוב בנוי על חוקים טובים, מבנה ואיזון. אי אפשר לקיים את זה כשהחופש שלך כשחקן גדול מדי, אין אתגר ואתה יכול לשבור את המשחק מכל כיוון. זה הופך למשהו כמו גאריס מוד. זאת הייתה האינטואיציה הראשונה שלי כשראיתי את ההדגמה של נינטנדו, ועכשיו יש על זה ממים בכל מקום. אבל ניתן לנינטנדו את הקרדיט כמובן.


מסכים עם כל מילה בפוסט הזה. פשוט כמו שאמרת גם לדעתי מגיע לנינטנדו קרדיט שידעו איך לעצב את המשחק הזה נכון כך שיעבוד בצורה מאוזנת ולא נוכל לנצח כל פאזל בחמש דקות ולהפוך הכל לטרוויאלי.

אם הם יצליחו לעצב פאזלים שלכל פאזל יש בערך 5 פתרונות אפשריים עם הבנייה זו תהיה בעיני מערכת שהיא מספיק open ended לתת לך יצרתיות בפתירת הפאזל אבל בו בזמן כמות מצומצמת מספיק של פתרונות כך שאתה לא יכול לעשות "Brute force " לכל חידה או שיש חפץ שאתה יכול לבנות שהוא כל כך Overpowerd שהוא יישים לרוב הפתרונות.
זה באמת אתגר לא קטן, אבל זלדה צריכה לדעתי שנים דבר כזה. BOTW כבר הלך לכיוון של הopen ended אז זו התפתחות טבעית של הקונספט הזה.

לאסקין: אני מקווה שאתה טועה אחי אבל עניין של טעם. קח לדוגמא נגיד דרגון קווסט? במקום לחכות שעות על גבי שעות עד שתקבל איזה פאקינג סירה ותוכל קצת לחקור את המפה? לך תבנה סירה על ההתחלה Day one ולך לאן שתרצה... כנל TES6 אם נכונה התאוריה שהוא הולך להיות משחק שמתרכז בסירות שודדי ים וכו' ? יהיה מדהים איזה דברים תוכל לבנות עם מערכת כזו. היופי זה שהמערכת הזו כמובן לא מוגבלת רק לכלי תחבורה למינהם אלא זמינה גם לנשקים קסמים וכו' האפשרויות הן רק הדמיון שלך.

באנג'ו למשל היה מוגבל אם אני זוכר נכון רק לכלי רכב למינהם זה עולם אחר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 02 מאי 2023, 22:08

השאלה שלי לגבי זלדה היא לא מה יהיה עם הבניה, אם יש צוות שאפשר לסמוך עליו בקטע הזה זה הצוות הזה. השאלה שלי היא מה הולך להיות עם הצינוקים, העקב אכילס של botw.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 03 מאי 2023, 02:59

אני מתחיל לחשוד שלא יהיו מבוכים פרופר אחרת כבר היינו רואים בבירור אחד מהם או שהיה דולף פרט כזה כבר. בטח המקדשים יקבלו שיפורים רצינים בגלל כל האפשרויות שהבניה מוסיפה.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי erezronen » 03 מאי 2023, 10:35

DrKeo כתב:השאלה שלי לגבי זלדה היא לא מה יהיה עם הבניה, אם יש צוות שאפשר לסמוך עליו בקטע הזה זה הצוות הזה. השאלה שלי היא מה הולך להיות עם הצינוקים, העקב אכילס של botw.


בפרק האחרון של Nextlander Podcast אלכס סיפר על ה-Preview Event וגילה שבשלב מסויים הוא נתקל ב-Shrine (עובדי נינטנדו שפיקחו עליו לא הרשו לו להכנס פנימה). נראה לי שזו הפעם הראשונה בה שמעתי אימות לכך שעדיין יש Shrines במתכונת של BotW במשחק. שזה קצת מבאס אני מודה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 03 מאי 2023, 11:41

erezronen כתב:בפרק האחרון של Nextlander Podcast אלכס סיפר על ה-Preview Event וגילה שבשלב מסויים הוא נתקל ב-Shrine (עובדי נינטנדו שפיקחו עליו לא הרשו לו להכנס פנימה). נראה לי שזו הפעם הראשונה בה שמעתי אימות לכך שעדיין יש Shrines במתכונת של BotW במשחק. שזה קצת מבאס אני מודה.

זה יהיה מאוד מבאס אם גם במשחק החדש 90% מחווית הצינוקים תהיה המקדשים. הם לקחו כל כך הרבה זמן לפיתוח של המשחק, חבל אם הם לא מצאו זמן גם לבנות חווית BOTW ראויה וגם לבנות צינוקים שראויים לסדרה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 03 מאי 2023, 12:45

אין הדלפות ממי שמשחק בפרוץ, בנושא הזה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 03 מאי 2023, 14:05

אני מעדיף לא לקרא, זלדה הפך למשחק של גילוי ואפילו לגלות מכניקות חדשות הוא ספויילר מבחינתי. מה שכן הייתי שמח לשמוע הוא בצורה ממוקדת האם יש שיפור בגזרת הצינוקים.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי kririn » 06 מאי 2023, 07:20

צינוקים ? אולי אתה מדבר על מבוכים

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 06 מאי 2023, 07:28

לול. פעם אחרונה שבדקתי אפשר לתרגם את dungeons גם כמבוכים וגם כצינוקים.
הכי מצחיקים אלה שמנסים לתקן וטועים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 07 מאי 2023, 23:12

הוגוורטס חצה את קו ה-15 מליון עותקים תוך פחות מ-3 חודשים. מדובר בקצב דומה לאלדן רינג, אם לא מהיר יותר, אין לנו מספיק נתונים לדעת בדיוק (הנתון הכי קרוב של אלדן רינג היה 16.6 מליון עותקים אבל הוא היה באופן יחסי בנקודת זמן מאוחרת יותר בחודש וחצי לעומת הוגוורטס).

אגב, אני מזכיר שהוא יצא לדור הבא בלבד. גרסת הדור הקודם יוצאת השבוע, ועוד כמה חודשים גרסת הסוויצ׳.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 08 מאי 2023, 08:39

מעניין באמת מה עם הגירסאות האלה… הסוויץ׳ בטוח מקבלים גירסה ״רגילה״ ולא בענן?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 08 מאי 2023, 12:11

Laskin כתב:מעניין באמת מה עם הגירסאות האלה… הסוויץ׳ בטוח מקבלים גירסה ״רגילה״ ולא בענן?

אני משער כי דיוויד זסלוף אמר שהם מצפים לגדולות מגרסת הסוויצ׳ ומעט מאוד מכירות מגרסת ה-X1 והפס4.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 08 מאי 2023, 12:27

אני מתקשה להאמין שזה יכול לרוץ גם במצב תפו"א על הסוויץ'... אבל בא נראה קודם את גירסאות הPS4/ONE באמת.
אם מצב הסוויץ' איכשהו סביר - הוא יגיע עד סוף הקיץ ל-20 מליון יח', בקלות

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 09 מאי 2023, 01:36

DrKeo כתב:אני מעדיף לא לקרא, זלדה הפך למשחק של גילוי ואפילו לגלות מכניקות חדשות הוא ספויילר מבחינתי. מה שכן הייתי שמח לשמוע הוא בצורה ממוקדת האם יש שיפור בגזרת הצינוקים.

יש שיפור, אבל הצינוקים הם עדיין בנוסחת ה-divine beasts של botw. אם ציפית ל-items, מפתחות, בקטראקינג וכו׳, אז לא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2023, 10:06

InterAl כתב:
DrKeo כתב:אני מעדיף לא לקרא, זלדה הפך למשחק של גילוי ואפילו לגלות מכניקות חדשות הוא ספויילר מבחינתי. מה שכן הייתי שמח לשמוע הוא בצורה ממוקדת האם יש שיפור בגזרת הצינוקים.

יש שיפור, אבל הצינוקים הם עדיין בנוסחת ה-divine beasts של botw. אם ציפית ל-items, מפתחות, בקטראקינג וכו׳, אז לא.

אני משער שחלק מהדברים האלה קשים לישום במבנה הפתוח של המשחק. אבל זה לא תירוץ לגנריות של הdivine beasts במשחק הקודם. אבל טוב לשמוע שיש שיפור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 מאי 2023, 19:37

אני לא רוצה לבאס אף אחד אבל ממה שאני קראתי BOTW2 הוא יותר אכזבה בקטע של המבוכים אפילו יותר ממה שBOTW אכזב.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 10 אורחים

cron