גם יוביסופט חשפו את הביצועים שלהם בשנה הפיסקלית האחרונה.במילה אחת - הצלחה.
יש להם רווח של 83.3 מיליון דולר, מהכנסות של 1.615 מיליארד.
AC3 מכר מצוין, עם 12.5 מיליון עותקים.
Just Dance 4 מכר 8.5 מיליון.
Far Cry 3 מכר 6 מיליון עותקים (הנתון הכי מרשים, לדעתי).
אני שמח שFC3 הצליח כל כך, כי הוא באמת משחק מדהים (שיחקתי בו כבר כמה עשרות שעות ואני עדין נהנה ממנו מאוד. פשוט משחק אדיר ומשחק השנה של 2012, בשבילי, למרות ששיחקתי בו רק ב2013).
אני מאוד מקווה שזה לא אומר שנראה את FC4 בסוף השנה הבאה. אני רוצה לראות כותר חזק שלהם שיש לו קצת זמן לנשום בין משחקים.
לא תהייה לי בעיה עם חבילות תוספות כמו Blood Dragon, או אפילו אחת יותר בשרנית וגדולה פעם בשנה, שתעלה איזה 30 דולר (יהיה מעניין לראות איך משהו כזה יעבוד/לא יעבוד), אבל אני לא רוצה עוד כותר שנתי (אין לי זמן לכל כך הרבה כאלה).
--------
כתבתי תגובה ארוכה ובשליחה האתר בלע אותה... אוף.
בכל מקרה, הנה 20 הכותרים החזקים ביותר בדור הנוכחי, לפי יוביסופט:
דברים מעניינים:
- לEA יש הכי הרבה כותרים ברשימה: 6. פי שניים מאקטיוויז'ן ובליזארד, שנמצאות בתיקו, במקום השני. איך היא לא מצליחה לבסס את מעמדה כמפיצה הגדולה ביותר בתעשייה?
- הכותר החזק ביותר הוא, כצפוי, COD.
- לנינטנדו יש שלושה כותרים ברשימה. למייקרוסופט 1 (היילו, כמובן). לסוני אין בכלל.
- סוניק נמצא בתחתית הרשימה (מה שפוגע בכמה שאפשר לקחת אותה ברצינות). אני מנחש שזה בעיקר בגלל משחקי מריו וסוניק באולימפיאדה.
- 6 כותרים חדשים. 14 וותיקים.
- כותרים שאני חושב שכנראה היו צריכים להופיע: סקיילאנדרס, מאס אפקט, בורדרלנדס. אולי גם מיינקראפט.
- ברשימה 10 חברות שונות. אחת מהן פשטה רגל (THQ).
- רק שתי חברות יפניות ברשימה (סגה ונינטנדו), עם 4 משחקים, בסה"כ (כלומר, יפן סיפקה פחות כותרים חזקים מEA לבדה) רק 2 משחקים בפיתוח יפני בעשיריה הראשונה.
- 5 כותרים ברשימה בלעדיים. 4 לקונסולות (1 של מייקרוסופט ו3 של נינטנדו) ואחד למחשב (WOW).
*לא מדובר בהכרח בנתוני מכירות. יותר בערך של הכותרים שהאנשים ביוביסופט החליטו לתת לאותם כותרים.