נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 נובמבר 2022, 11:23

אני חושב שיהיו משחקים שלא יתמכו ב-60, בטח לקראת סוך הדור על קונסולת הבסיס… אותם משחקים כנראה ירו ל-900p ומטה על הXSS…
אבל ברוב המשחקים בהחלט יהיה מצב 60 פריימים, ולדעתי זה גם צריך להיות הסטנדרט אליו צריך לשאוף, ולא 30. זאת אומרת, כל משחק כמעט שיהיה לו מצב 60 יהיה לו גם מצב 30 עם RT או פירוט גבוה יותר ורזולוציה וכו׳, זה לא יתאפשר בכל המשחקים אבל ברובם אני בהחלט חושב ומקווה שכן.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2022, 11:35

תקווה גרועה מאוד. גם ככה הקפיצה הדורית מרגישה אפסית כרגע, השאיפה היא לתת את אפקט הוואו שכל כך מחכים לו יותר מהכל והדור הזה ספציפית נמצא בנקודת שפל מהבחינה הזו יותר מכל דור שקדם לו. צריך לעשות הכל כדי להביא את זה ויותר מפעם אחת בשנה בקושי אחרת הרושם שישאר הוא של דור פס4.5 בגדול.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 05 נובמבר 2022, 13:46

אבל יש את אלמנט הRT שמפיל ביצועים לחצי. אז מי שירצה משחקים שנראים כמו ״משחקי פס5 ולא פס 4.5״ ישחק בהם ב-30 פריימים ומי שירצה לוותר על ממתקי עיניים מסויימים יוכל לשחק ב-60. זה נראה לי נהדר לתת אופציית בחירה למשחקים שהCPU יאפשר זאת. למה להתנגד לזה? :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 נובמבר 2022, 16:05

Kazz כתב:
glass man כתב:אף אחד (כולל נדב) לא מדבר על כמה שהמשחקים של סוני לא מוכרים על הPC? אפשר כבר לומר בוודאות שהרוב המוחלט של המשחקים שלהם עד עכשיו בקושי מזיזים יחידות, ושרק GOW וספיידרמן היו סיפורי הצלחה אמיתים.
ו
קאז, תגיד מה שתגיד, אם אתה כנה, בנתיים הוכח פה שנדב צדק, לפי שעה הם עושים גרושים מהפורטים האלה.


אבן הבוחן תהייה המשחקים העדכניים שלהם. אי אפשר להוציא כל משחק, בכל תקופה ובכל מחיר.
אנצ'רטד 4 נדחה ולבסוף יצא בתקופה עמוסה, הוא המשחק הישן ביותר עד כה של סוני והמחירים גבוהים.

glass man כתב:(אגב, קאז, איך התעלמת באלגנטיות מהמאמר ש30FPS זה בלתי נמנע מDF ) אותם DF שאתה מרבה לצטט שנוח לך. LOL.


כי הם לא אמרו שום דבר חדש. המנהג של המפתחים לכוון ל 30 FPS ידוע. לא הייתה במאמר התייחסות לכל הנסיבות החדשות בדור הזה שעשויות לשנות את המשוואה הן מבחינת המפתחים והן מבחינת השחקנים.

בנוגע לאמירות של ספנסר, אני כבר מתחיל לחשוד שהן נאמרות לאוזני הרגולטורים.


אוקיי קיבלתי. פשוט קח בחשבון שלפי סוני עצמה כל משחק בערך הולך לצאת על הPC אחרי תקופת צינון של כמה חודשים/שנה/שנים כמעט לא יהיה day one. אז מתי יהיה הזמן הנכון?
אז מה על הכל נגיד שזו אשמת "תקופת צינון?" :) הרי ראינו בהיסטוריה משחקים כמו סדרת GTA שיצאו על הPC רק אחרי תקופת צינון ולא day one ועדיין מכרו כמו בהמות.


אני אהיה כנה. שנדב הביא את התזה שלו שהמשחקים האלה הולכים למכור גרושים על הPC חשבתי שהוא קצת פסימי מדי ומגזים ושהם יעשו מספרים שהם decent אבל המכירות על הפיסי ומספר השחקנים פשוט מבישים. זה אשכרה פגיעה במותג של הפלייסטישן וחרא של PR למשחקים האלה מתייחסים אל רובם המוחלט כמחט בערמת שחת.

זה נכון שאנצטרטד 4 הוא ישן, אבל הוא פעם ראשונה שמשחק של נוטי דוג הצוות הכי פרמיום של סוני מוציאים משחק שלהם על הPC ציפיתי לקצת יותר רעש וצעקות ""קולולולולו" בסגנון זקנה מרוקאית מהגיימרים. בסוף לא "קולולולולו" ולא נעליים. לא משהו שמבשר טובות להמשך המשחקים על הפלטפורמה קאז.

ומה נגיד על סאקבוי. הוא הרבה יותר חדש מאנצרטד ויכול לרוץ לא רע על טווח רחב של מחשבים.

אז כן, יש את הפאדיחה של השיידרים שהמשחק מעז לקמפל באמצע משחק במקום לעשות את זה מראש (לול :lol:כאילו אפילו אימולטורים חובבנים למדו לעקוף את זה ) אבל יש דרכים לעקוף את זה הגיימרים של הPC הם לא בדיוק אנשים שמפחדים לבדוק דרכים לתקן את המשחקים שלהם. גם דארק סולס על הPC יצא באיחור על הPC ועם שלל הרים של בעיות טכניות שאנשים כמוני וכמוך ורוב יושבי הפורום היו צריכים לסדר על היום הראשון לבד ועשינו את זה וקנינו והכל היה טוב. מנסה לומר, שיש ביקוש, אי אפשר לצעוק "אבל השיידרים גלאס! סוני אשמים!"

אני מסכים שבכל זאת נחכה קצת לראות מה יהיה עם ריטרנל אבל זכור מילה שלי מחזה מלבב זה לא יהיה. :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 05 נובמבר 2022, 16:40

לאסקין בתקופה הטובה שלו : אני רוצה GTA6 עם כוח מטורף ו NPC במליונים ודחיפה טכנולוגית.
לאסקין של היום : תנו לי 60FPS בגרפיקה של פס4.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי bling » 05 נובמבר 2022, 19:27

Laskin כתב:אבל יש את אלמנט הRT שמפיל ביצועים לחצי. אז מי שירצה משחקים שנראים כמו ״משחקי פס5 ולא פס 4.5״ ישחק בהם ב-30 פריימים ומי שירצה לוותר על ממתקי עיניים מסויימים יוכל לשחק ב-60. זה נראה לי נהדר לתת אופציית בחירה למשחקים שהCPU יאפשר זאת. למה להתנגד לזה? :)


כאילו נו באמת כזה. ה RT לא שווה בפני עצמו לגראפיקה של הדור הבא אחרת אנחנו כבר חוגגים דור חדש כבר שנים (וכידוע בפועל אין שום משחק AAA דור הבא אמיתי)

אין פשרות בעניין, בשביל לסחוט מה שצריך מהחומרה מכוונים ל 30 פריימים ורזולוציה טובה אבל לא גבוהה מדי אחרת תהיה פשרה משמעותית. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, ברגע שיש מוד ביצועים אתה כבר יודע מראש שאת המשחק הזה לא בנו כדי לנצל את החומרה עד הסוף מבחינת היכולות שלה. לא יעזור כלום.

ואני חייב להסכים שיש משהו בעקיצה של גלאס כלפיך הפעם, התרככת אחי. ;)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 05 נובמבר 2022, 20:20

glass man כתב:אוקיי קיבלתי. פשוט קח בחשבון שלפי סוני עצמה כל משחק בערך הולך לצאת על הPC אחרי תקופת צינון של כמה חודשים/שנה/שנים כמעט לא יהיה day one. אז מתי יהיה הזמן הנכון?


אמרתי: המבחן הוא משחקי הפס5. TLOU, ריטרנל ואחרים. אולי מיילס מורלס, אני לא יודע איך ישפיע השחרור הצמוד לספיידרמן המקורי. סאקבוי הוכרז ושוחרר בערך בטווח של חודש.

סוני צריכה להפיק לקחים ולא לחשוב שכל משחק שהם יוציאו יפציץ. צריך להתחשב בשיבוצים, במחירים וגם לעשות יותר שיווק.

--

מספיק עם טיעוני הקש. משחק בלעדי לדור הבא ב 60 FPS הוא לא משחק ברמה גרפית של פס4 או 4.5...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2022, 20:36

Kazz כתב:מניתי כבר את הנסיבות.

ההשפעה של מצב 60 FPS על טיב המשחק וההנאה ממנו עולה בהרבה על משחק 30 FPS עם LOD טיפה יותר טוב. אתה קורא את מה שאתה כותב?
מה זה הבוגימן הזה שאתה מדמיין? תראה לי דוגמאות של מצב 60 FPS שמחבל במשחקיות ובמכניקות.

הפס5 היא לא קונסולות הבסיס. לכל המפתחות שאינן סוני קונסולות הבסיס ה XSS שחלשה משמעותית מהשתיים האחרות.
אתה כל הדור הזה אומר שה XSS לא תגביל ולא תחזיק מאחור את 2 הקונסלות האחרות, אבל מצב 60 FPS במשחקי פס5 ו XSX זה הנורא מכל?

בגלל החולשה של ה XSS אנחנו רואים משחקים שם שלא מציעים את כל מצבי הגרפיקה שבגרסאות האחרות, וגם לא מציעים RT.
אבל זה שהיא לא מצליחה לסחוב RT לא גרר ביטול RT בגרסאות הפס5 וה XSX.

הייתי יכול לתת הסבר ארוך ומפורט על למה כמעט כל מה שכתבת פה לא נכון ואתה עדין מתעלם מנושא הCPU. אבל להתחשב בזה שכבר יש בשוק משחקי דור הבא שהולכים על 30, אז אתה כבר עובדתית טעית והויכוח הזה נגמר, כך שאין סיבה לבזבז זמן :)

אני לא רואה את המשחק AAAA הממוצע מכוון ל60 או ל4k. ריקונסטרקציה מרזולוציה נמוכה ו-fps יותר מתון, אם זה 30 או 40, הם מטרה הרבה יותר סבירה. בטח ובטח כשתצא הפס5 פרו ומפתחים יתיחסו לפס5 כקונסולת בסיסית.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 05 נובמבר 2022, 21:59

גות'האם נייטס זה לא משחק שהייתי מנפנף בו. כרגע יש רק את פלייג טייל 2, ולא הייתי פוסל שהוא יקבל בעתיד עדכון למצב ביצועים, כמו ש WD:L קיבל.
הטיעון בכל אופן מעולם לא היה 0 משחקים בלי מצב 60FPS.

עדיין לא עולה לי לראש דוגמאות למשחק שמצב ה 60FPS שלו מחבל במשחקיות באופן כה פטאלי כמו שאתה מתאר.

RT מוסיף עומס על המעבד. ל XSS יש אותו מעבד כמו ל XSX, לא? אז למה יש משחקים שלא מציעים RT בגרסת ה S? אם לכאורה ביצועי המעבד זהים, שיעשו ריקונסטרוקציה מ 900P ואפקטי RT ברבע רזולוציה כדי לתת אוויר ל GPU החלש יותר, לא?

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 05 נובמבר 2022, 22:54

השאלה היחידה שבאמת חשובה כאן זה האם המשחקי 30fps יציגו את הקפיצה הגרפית שכולם מייחלים לה. פלייג טייל, לדעתי לפחות, לא עושה את זה. ולמרות שאני לא חושב שמצב ביצועים זה קריטי במיוחד למשחק מהסוג שלו, ממה שראיתי הוא כן קיבל לא מעט ביקורת על כך שהוא לא רץ ב 60 (עניין שהרבה שחקני קונסולות התרגלו אליו), ככה שהגרפיקה שלו כנראה לא שכנעה הרבה אנשים שהטרייד אוף מוצדק. תכלס בשלב הזה משחקים יצטרכו להיראות כמו דמואים של אנריל בשביל שהחזרה ל 30 תרגיש מוצדקת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2022, 22:58

Kazz כתב:גות'האם נייטס זה לא משחק שהייתי מנפנף בו. כרגע יש רק את פלייג טייל 2, ולא הייתי פוסל שהוא יקבל בעתיד עדכון למצב ביצועים, כמו ש WD:L קיבל.
הטיעון בכל אופן מעולם לא היה 0 משחקים בלי מצב 60FPS.

עדיין לא עולה לי לראש דוגמאות למשחק שמצב ה 60FPS שלו מחבל במשחקיות באופן כה פטאלי כמו שאתה מתאר.

RT מוסיף עומס על המעבד. ל XSS יש אותו מעבד כמו ל XSX, לא? אז למה יש משחקים שלא מציעים RT בגרסת ה S? אם לכאורה ביצועי המעבד זהים, שיעשו ריקונסטרוקציה מ 900P ואפקטי RT ברבע רזולוציה כדי לתת אוויר ל GPU החלש יותר, לא?

ב-RT הבניה של הBVH מעמיסה על המעבד בתאוריה, כי אפשר לעשות את זה גם על הGPU. האיכסון של ה-BVH משפיע על הזיכרון, לפעמים קשות. במחשב לפחות אפשר לראות דוגמאות למשחקים שבהם הBVH יחד עם שאר הזיכרון שRT דורש יכול לקחת 200MB ויש דוגמאות של 2GB. ופעולת הRT עצמה, כלומר בדיקות חיתוכים ופעולות שיידר בזמן פגיעה, משפיעות על הGPU.

משחקים שנבנו לדור הבא כמו PT, הדמו של המטריקס ו-flight simulator הם כולם די זהים על הXSS חוץ מאשר קצת הגדרות ורזולוציה. לא הייתי לוקח יותר מדי ברצינות משחקי קרוס ג׳ן עם ישום בשקל של RT. לדעתי אם כבר יש סיבה שהXSS היא נטל לדור זה הזיכרון הקטן שלה.

בנוגע למשחקי דור הבא שהם 30, בנתיים נראה שPT, Flight simulator, hellblade 2, סטארפילד בזמן שרוב מה שהוא 60 זה משחקי מירוץ כמו פורצה 8 או NFS שזה מתבקש. זה די מרגיש כמו כל דור, די סטנדרטי. תפלטר החוצה משחקי קרוס ג׳ן שרצים כולם out of the box ב-60, תסתכל על דור הבא בלבד שאנחנו יודעים מה הקצב פריימים שלהם ובנתיים התמונה נראת די דומה לדןר הקודם.

מן הסתם בגלל שהפעם יש מעבד טוב יש סיכוי הרבה יותר גבוה למשחקי 60 מדור קודם, אבל 60 זה לא משהו אוטומטי שכל משחק יכול להגיע אליו כמו שאתה מנסה לצייר. כדי שמשחק ירוץ ב60 על הפס5 צריך לכוון לזה מהיום הראשון של הפיתוח, לעשות במכוון משחק שהוא 60. מן הסתם יהיו המון כאלה, גם על הפס4 יש המון כאלה, אבל אין פה איזה סוויצ׳ שמרימים והופס - יש 60. זה נכון על משחקי קרוס ג׳ן שרצים על יגואר, אבל לא על משחקים שמפותחים רק לדור הבא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2022, 23:02

idan כתב:השאלה היחידה שבאמת חשובה כאן זה האם המשחקי 30fps יציגו את הקפיצה הגרפית שכולם מייחלים לה. פלייג טייל, לדעתי לפחות, לא עושה את זה. ולמרות שאני לא חושב שמצב ביצועים זה קריטי במיוחד למשחק מהסוג שלו, ממה שראיתי הוא כן קיבל לא מעט ביקורת על כך שהוא לא רץ ב 60 (עניין שהרבה שחקני קונסולות התרגלו אליו), ככה שהגרפיקה שלו כנראה לא שכנעה הרבה אנשים שהטרייד אוף מוצדק. תכלס בשלב הזה משחקים יצטרכו להיראות כמו דמואים של אנריל בשביל שהחזרה ל 30 תרגיש מוצדקת.

היו שנתיים של קרוס ג׳ן אז אנשים התרגלו ל60. מן הסתם המשחקים הראשונים שיחזירו את הטרנד של ה30 יחטפו על זה, אבל זאת לא אשמתם של המשחקים אלה חוסר הבנה של השחקנים. אגב, לדעתי לפחות גות׳ם אכל את כל הביקורת אבל ברוב הביקורות שאני ראיתי, כולל של DF, לקחו את ה30 של PT בצורה מאוד מכילה.

ומי יודע, אולי מפתחים שעובדים על משחקים כרגע יראו את התגובה ל30 וילחצו וישנו את המטרה שלהם ל60. אני מקווה שזה לא ישפיע על המפתחים. אגב, אנריל 5 עכשיו הוא מנוע 30 בקונסולות, כך שלא אמורים להיות בתאוריה משחקי UE5 שרצים ב60, לפחות לא בחלק הראשוני של הדור.

וספציפית בנוגע לPT, זה משחק בתקציב זעום למשחק AAA. תראה איך הראשון נראה על הפס4 לשני על הפס5. יש שם לגמרי קפיצה דורית, פשוט כשמשווים למשחק של נוטידוג או גרילה הקפיצה מרגישה יחסית קטנה.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 06 נובמבר 2022, 00:31

בוא, Asobo זה סטודיו בגודל של סנטה מוניקה. אני דווקא מהמר שהתקציב שלהם גדל לא מעט ביחס למשחק הקודם ובכל מקרה השיפורים שלו לא נראים לי יותר כמו קפיצה דורית מאשר משחקים שיצאו לפני שנתיים ונטען כאן שנראים כמו משחקי פס4, במיוחד אם מתחשבים בהפרשי הזמן. ואני בכלל בכלל לא בטוח שהתקציב שלו קטן יותר מראצ'ט או דימון סולס למשל, שהצוותים שהכינו אותם גם הם לא בדיוק בסדר גודל של נוטי דוג. זה גם כבר המשחק דור הבא השני שלהם, ככה שהם גם השתפשפו על החומרה החדשה יותר ממפתחות אחרות.
אז נכון, הם לא סטודיו מהשורה הראשונה ויש להם הרבה עכברושים לרנדר והכל בסדר, אבל בשורה התחתונה הוא לא נראה כמו דור חדש "אמיתי" שהטיפו אליו כאן במשך שנתיים, הוא נראה באיזור של כל המשחקים שיצאו בשנתיים האחרונות ויצאו בשנה הבאה, אולי טוב יותר באספקטים מסוימים ופחות טוב באחרים, רק בלי אופציה של 60fps ועם רזולוציה לא גבוהה במיוחד. שוב, יכול להיות שמתחת למנוע זה מוצדק לגמרי, אבל ככה אנשים רואים אותו וזה לא משנה אם אתה חושב שהם מבינים או לא מבינים, הדרישה של שחקני קונסולות ל 60fps היא אמיתית ורחבה (כן, התרגלו), שמעתי איך יורדים עליו בשלושה פודקאסטים שונים וראיתי גם את התגובות בפורמים וגם בביקורת של DF התייחסו לכך ולא בביטול, ככה שלדעתי משחקים יצטרכו להציג גרפיקה שעדיין לא ראינו בשביל שזה יעבור ללא התנגדות, בוודאי כל עוד יש משחקים שנראים לא פחות טוב וכן נותנים אופציה של 60.
לא שזה משנה יותר מידי, כן? מפתחים יעשו מה שהם רוצים (ובעיקר יכולים) לעשות וברור שהעתיד הוא 30, בחלקו לפחות, ואנשים יתרגלו.. השאלה היא רק אם זה ירגיש מוצדק. לדעתי, רק משחקים ברמה גרפית של דמואים של אנריל 5 ישכנעו את מי שגילו לראשונה את עולם ה 60fps עם הקונסולות החדשות ולא רוצים לחזור אחורה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2022, 00:58

דבר ראשון כנראה שהיה לפלאג טייל תקציב שהוא שבריר מזה של משחק AAA של סוני, כנראה גם ביחס לראצ׳ט שבסטנדרטים של סוני הוא סוג של AA. הם מתהדרים כל כל הרבה במליון שחקנים שהם השיגו בזמן שלמשחק נוטידוג זה לא יכסה את תקציב הקייטרינג. ולא יודע, אני לא שמעתי יותר מדי תלונות על ה30 של המשחק חוץ מאשר דברים בסגנון ״חבל שהוא לא 60 אבל יש מליון עכברשים על המסך אז אולי זה מוצדק״. גות׳ם חטף מבןל של שינאה על ה30, אבל PT לא הרגיש ככה. גם אצל DF, הם הזכירו אותו המון בשידור השבועי שלהם ובכולם הם אומרים שה-30 מוצדק בגלל שלבים מסויימים במשחק.

שחקנים יכולים להגיד שהם דורשים 60 ואולי בסוף זה ישפיע על המפתחים, אבל בסוף זה עניין של הרגל. כשהם ישחקו שנה הבאה בסטארפילד ולא יודע איזה עוד משחקי דור הבא ב30 אז הם יתרגלו בחזרה ל30 או לפחות יבינו יותר את הסיטואציה, שלא הכל 60 כמו בתקופת קרוס ג׳ן. תפיסה משתנה וכרגע בערך כל המשחקיפ בשוק הם קרוס ג׳ן וכתוצאה בערך כל המשחקים 60. מה יהיה כשכל משחק שני יהיה 30? לא יודע, אבל בטוח לא תהיה ציפיה אוטומטית ל60 כמו שתקופת הקרוס ג׳ן יצרה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Stick » 06 נובמבר 2022, 01:38

לגבי PT אני אגיד את מה שאמרתי כבר מקודם, הוא לא איזו קפיצה גראפית, משחקית או אני לא יודע מה, שאתה באמת מתרשם ממה שיש על המסך. סך הכל משחק שנראה טוב. אני עדיין בספק אם הוא נראה טוב יותר מהורייזן, ראצ'ט, דימון סולס או איך שGOW יראה על הPS5. ואפשר לתרץ את גודל והתקציב של הצוות (שאני בכלל לא יודע איפה הוא עומד האמת) כמה שרוצים, אבל יש גבול מסוים, בסוף משחק נראה כמו שהוא נראה ומרשים כמה שהוא מרשים לפי מה שהוא, לא לפי כמות האנשים שהרימו אותו.

לגבי ה60FPS, אין לי שום ספק שאין כמעט מפתחת שבכלל חשבה על הדבר הזה בקונסולות. הרי צריך להבין, כיוון ל30 או 60 זה דבר שנעשה כבר בתחילת הפיתוח, זה לא שמפתחות בונות משחק ואז בודוקת איך הוא יצא להם ואם אפשר לדחוף אותו לקראת סיום ל60 בהורדת רזולוציה וכמה הגדרות. האם עכשיו, אחרי שיש על זה איזשהו שיח *בגלל* תקופת הקרוס ג'ן הממושכת, מפתחים ירצו לכוון ל60 מלכתחילה עם משחקי הדור הבא שלהם כי הם יחשבו שזה מה שרוב הקהל רוצה? אולי, אבל לא נראה לי. בוודאי שלא על קונסולות הבסיס אם קונסולות פרו באמת יגיעו.
בסופו של דבר כל מה שראינו שמגיע ל60FPS זה או משחקי קרוס ג'ן, או ראצ'ט מאינסומניאק (שפלירטטו עם 60FPS על הקונסולות לאורך כל הקיום שלהם, מלבד ספיידרמן PS4 והריסטסנס והראצ'ט האחרונים בלבד), או ריטרנל לדוגמה שאפשר להניח שמשחקים כמוהו כיוונו בעבר ויכוונו בעתיד ל60FPS בלי קשר.
יש עוד משחקים כמובן, לא יודע, קאליסטו פרוטוקול לדוגמה, אבל אי אפשר באמת להצביע על משחקים כאלו כמשהו שמנסה להדביק לעצמו תווית של טכנולוגיה וקפיצה דורית. כמעט ואין לי ספק שכשיגיעו משחקי הדור הבא האמיתיים מכל הצוותים הגדולים שאנחנו מכירים הם יהיו 30FPS על קונסולות הבסיס. וכנראה יראו גם הרבה, הרבה יותר מרשים מ PT :) .
בסופו של דבר צריך להבין שהמעבר הזה ל60FPS הוא תולדה של הקרוס ג'ן שנוצר בשנתיים האלו, לא של מפתחות שראו את המפרט של הPS5 והחליטו קולקטיבית שה30FPS מת כתוצאה מזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2022, 01:52

אני סה״כ מסכים עם סטיק, אני רק מקווה שהתקופה הקצרה שבה אנשים יתלוננו על 30 לא תשפיע על פיתוחים שמתרחשים כרגע ונמצאים יחסית בתחילת דרכם. אני גם בטוח שעד סוף 2023 כבר לא נשמע כמעט בכלל תלונות על 30. כי אנשים יתחילו להתרגל.

המשחקים הראשונים שיורדים ל30 הם השעיר לעזאזל עבור המשקים שיגיעו בהמך הדור. ובסופו של יום אין רעש חזק מדי בנושא, מעבר לגות׳ם אבל הוא מקרה כל כל קיצוני שהוא דורש את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי idan » 06 נובמבר 2022, 04:44

- אולי בסרטונים אחרים DF מסבירים למה זה מוצדק, אני לא ראיתי, אבל בביקורת הראשית הם מתייחסים לאכזבה של אנשים מכך שאין מצב 60 ואומרים שזה מובן ושהם בעצמם היו רוצים מצב ביצועים. ובלי קשר, גם אם מינו אותם להיות הפוסקים האחרונים בענייני גרפיקה זה לא ממש רלוונטי, אני התייחסתי לתגובה של קהל רחב יותר. אתה יכול לחשוב שכל הדוגמאות האחרות שנתתי שוליות, אבלי לי זה לא הרגיש ככה.

- אף אחד לא השווה את התקציב שלהם לנוטי דוג, השוותי אותם לצוותים קטנים יותר מ Asobo עצמה, שגם אם יש להם את הגב של סוני הם בכלל לא מתקרבים לתקציב של משחק נוטי דוג חדש (על TLOU2 עבדו איזה 15 סטודיאיום). זה אגב היה בדיוק הטיעון שלי כאשר אנשים כאן השוו אותם בזמנו ל TLOU2 וסייברפאנק בשביל להראות שהם לא באמת משחקי פס5, אז זה לא שאני לא מבין את הטיעון.. פשוט לא מבין מה ההבדל.
אבל אם הרף שהוצב כאן במשך שנתיים לדור הבא "אמיתי" הוא עדיין אותו רף, אז PT פשוט לא עומד בו. זו דעתי. אולי זה 100% עניין של תקציב, אולי הבעיה בכלל ברף שהוצב, אבל זה עדיין מה שזה. ואנחנו אוטוטו ב 2023, לא בחלון שיגור. אגב גם לפי דרישות המינמום שלו (GTX 970) הוא לא מטרגט את הכרטיס מסך של הקונסולות החדשות כבסיס, אלא משהו שיותר דומה לפס4 פרו. וממה שראיתי הוא גם אחד המשחקים האלה שאין הבדלים של שמיים וארץ בין low ל ultra.

אני מניח ששנה הבא יהיו גם יותר משחקים של 30 כמו סיילנט היל, אבל גל רציני של כאלה שמכוונים לפריים כזה עם רזולוציות לא גבוהות במיוחד ודרישות מערכת שמטרגטות כרטיסי מסך שווי ערך לקונוסולות החדשות כבסיס, אולי רק ב 2024. וגם זה לא באמת מבוסס על משהו קונקרטי חוץ מהעובדה שאני פשוט מאמין שמתישהו זה יקרה, כי ככה תמיד היה, ויותר מחצי תעשייה עובדת על אנריל 5 וראינו מה אפשר להוציא ממנו כאשר מכוונים ל 30. בסופו של דבר גרפיקה מוכרת והגיוני להניח שרוב המפתחים יתמקדו במה שהם תמיד מתמקדים כאשר הם באים לנצל כוח של קונסולות - כבר לא כל כך - חדשות.

וכן, כמו שאמרתי, אנשים יתרגלו מן הסתם. זה לא משנה את העובדה שכרגע יש דרישה וציפייה ל 60 והיא תיגמר, או לפחות 30 יתקבל יותר בהבנה, רק כאשר משחקים יציגו איכות גרפית גבוהה יותר מההיצע הקיים, מהדור ביניים הזה שאנחנו נמצאים בו, משהו חדש שהם לא ראו לפני כן. PT נראה סבבה, אבל הוא לא זה.
נערך לאחרונה על ידי idan ב 06 נובמבר 2022, 07:42, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2022, 07:26

bling כתב:
Laskin כתב:אבל יש את אלמנט הRT שמפיל ביצועים לחצי. אז מי שירצה משחקים שנראים כמו ״משחקי פס5 ולא פס 4.5״ ישחק בהם ב-30 פריימים ומי שירצה לוותר על ממתקי עיניים מסויימים יוכל לשחק ב-60. זה נראה לי נהדר לתת אופציית בחירה למשחקים שהCPU יאפשר זאת. למה להתנגד לזה? :)


כאילו נו באמת כזה. ה RT לא שווה בפני עצמו לגראפיקה של הדור הבא אחרת אנחנו כבר חוגגים דור חדש כבר שנים (וכידוע בפועל אין שום משחק AAA דור הבא אמיתי)

אין פשרות בעניין, בשביל לסחוט מה שצריך מהחומרה מכוונים ל 30 פריימים ורזולוציה טובה אבל לא גבוהה מדי אחרת תהיה פשרה משמעותית. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, ברגע שיש מוד ביצועים אתה כבר יודע מראש שאת המשחק הזה לא בנו כדי לנצל את החומרה עד הסוף מבחינת היכולות שלה. לא יעזור כלום.


תדמיין רגע את משחק הדור הבא הלינארי המרשים הזה שאתה מדמיין לך בראש… משהו שמפוצץ ראשים באמת ברמת הפירוט והתאורה שלו… והוא כמובן ב-30 פריימים.
האם יש למשחק הזה גם RT? אם כן - הוא 90% יוכל לרוץ גם בלי RT ב-60 פריימים.
אם לא אז הוא יישאר ב-30 והכל טוב, או שיורידו פירוט ורזולוציה אם זה יאפשר להם להגיע ל-60. אני רק אומר שאם יש משחקים ממש מרשימים כאלה ויש להם RT - הייתי שמח לקבל את האופציה לשחק בו בלי זה, בקצב פריימים כפול, כי RT אכן מוריד את הביצועים בחצי. שיתנו את האופציה ואני אחליט אם אני רוצה משחקיות זורמת יותר או גרפיקה יפה יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 06 נובמבר 2022, 07:49

Kazz כתב:
glass man כתב:אוקיי קיבלתי. פשוט קח בחשבון שלפי סוני עצמה כל משחק בערך הולך לצאת על הPC אחרי תקופת צינון של כמה חודשים/שנה/שנים כמעט לא יהיה day one. אז מתי יהיה הזמן הנכון?


אמרתי: המבחן הוא משחקי הפס5. TLOU, ריטרנל ואחרים. אולי מיילס מורלס, אני לא יודע איך ישפיע השחרור הצמוד לספיידרמן המקורי. סאקבוי הוכרז ושוחרר בערך בטווח של חודש.

סוני צריכה להפיק לקחים ולא לחשוב שכל משחק שהם יוציאו יפציץ. צריך להתחשב בשיבוצים, במחירים וגם לעשות יותר שיווק.

--

מספיק עם טיעוני הקש. משחק בלעדי לדור הבא ב 60 FPS הוא לא משחק ברמה גרפית של פס4 או 4.5...


טיעוני קש? קאז אתה מבין שאתה כאילו מכתיר משחקי קרוס ג'ן כדור הבא? אתה אמרת למשל על dragon age inquisition שהוא דור הבא בזמנו ב2014?
the evil within היה בשבילך דור הבא ב2014? מניח שלא. אז גם המשחקים האלה לא אמורים להיות בשבילך דור הבא. את אותו פער גרפי שיש בין DAI לUncharted 4 אתה תראה תוך שנתיים שלוש ומה תגיד אז? הם יהיו השיא של פס.4.5

תקרא את זה. Dev Confirms God Of War Ragnarok Is Unable To Fully Utilize PS5 Capabilities
https://twistedvoxel.com/dev-god-of-war ... ilize-ps5/

כאילו בוא אנחנו מקבלים את זה ישר מהפה של המשורר, איזו עוד הוכחה אתה רוצה? :)

בנוגע לPS5 על הPC אני כבר מתחיל לדמיין את התירוצים שיהיו לך לגבי המכירות הנמוכות . TLOU ? תגיד שזה פורט לא מושקע של משחק כמעט בן 10 ושזו אשמת סוני.
ריטרנל? תטען שזה משחק shoot em up נישתי (למרות שתן לי לומר לך מראש, היום הPC הוא הבית של הז'אנר הזה אז... אם כבר זו הפלטפורמה שלו) אבל נראה...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2022, 10:20

idan כתב: אני מניח ששנה הבא יהיו גם יותר משחקים של 30 כמו סיילנט היל, אבל גל רציני של כאלה שמכוונים לפריים כזה עם רזולוציות לא גבוהות במיוחד ודרישות מערכת שמטרגטות כרטיסי מסך שווי ערך לקונוסולות החדשות כבסיס, אולי רק ב 2024. וגם זה לא באמת מבוסס על משהו קונקרטי חוץ מהעובדה שאני פשוט מאמין שמתישהו זה יקרה, כי ככה תמיד היה, ויותר מחצי תעשייה עובדת על אנריל 5 וראינו מה אפשר להוציא ממנו כאשר מכוונים ל 30. בסופו של דבר גרפיקה מוכרת והגיוני להניח שרוב המפתחים יתמקדו במה שהם תמיד מתמקדים כאשר הם באים לנצל כוח של קונסולות - כבר לא כל כך - חדשות.

אני חושב שאני חוזר בי על מה שאמרתי עד סוף 2023. הדור זה לא מפסיק להפתיע אותנו בצורה שלילית לכמה זמן סוחבים את הדור הקודם על הגב. אז אני לא מתימר לנחש יותר, אני רק אגיד שברגע שיפתח הסכר של משחקי הדור הבא, אז אנשים ירדו מהציפיה שהכל יהיה 60.

idan כתב:וכן, כמו שאמרתי, אנשים יתרגלו מן הסתם. זה לא משנה את העובדה שכרגע יש דרישה וציפייה ל 60 והיא תיגמר, או לפחות 30 יתקבל יותר בהבנה, רק כאשר משחקים יציגו איכות גרפית גבוהה יותר מההיצע הקיים, מהדור ביניים הזה שאנחנו נמצאים בו, משהו חדש שהם לא ראו לפני כן. PT נראה סבבה, אבל הוא לא זה.

אני סה״כ מסכים עם רוח הדברים.

Laskin כתב:תדמיין רגע את משחק הדור הבא הלינארי המרשים הזה שאתה מדמיין לך בראש… משהו שמפוצץ ראשים באמת ברמת הפירוט והתאורה שלו… והוא כמובן ב-30 פריימים.
האם יש למשחק הזה גם RT? אם כן - הוא 90% יוכל לרוץ גם בלי RT ב-60 פריימים.
אם לא אז הוא יישאר ב-30 והכל טוב, או שיורידו פירוט ורזולוציה אם זה יאפשר להם להגיע ל-60. אני רק אומר שאם יש משחקים ממש מרשימים כאלה ויש להם RT - הייתי שמח לקבל את האופציה לשחק בו בלי זה, בקצב פריימים כפול, כי RT אכן מוריד את הביצועים בחצי. שיתנו את האופציה ואני אחליט אם אני רוצה משחקיות זורמת יותר או גרפיקה יפה יותר.

אם המשחק יהיה דור הבא על מלא ויש לו תאורה בזמן אמיתי שמפוצצת ראשים, כנראה שהמנוע מסתמך על ה-RT ולא תוכל לכבות אותו. נניח לומין, איך אתה בדיוק מכבה אותו? אם המשחק השתמש בו כמערכת תאורה אז הוא המערכת תאורה, אין אחרת.

היום המצב הפוך, יש לך מערכות תאורה אפויות שנבנות בשביל קונסולות הדור הקודם שאמנים ובוני שלבים בזבזו עליהן אלפי שעות בכדי שיראו טוב. עם מערכת תאורה מבוססת RT כמו לומין, זה פשוט עובד. אז כמובן שפשוט לקחת משחק ולהכניס לתוכות משהו שפשוט עובד, כי זה פשוט עובדה :)

אם עוד שנתיים יוצא משחק שבו מערכת התאורה פשוט עובדת כי היא מבוססת סוג של RT, אתה באמת חושב שיבזבזו אלפי שעות אדם בכדי שתהיה עוד אופציה למי שלא בא לו? בסופו של יום RT אמור לשחרר את המפתחים ולהפוך דברים ליותר זמן אמיתי ופחות אפויים מה שגם ישחרר את העיצוב משחק. זה יהיה מאוד מבאס אם היתרון האדיר הזה לא ינוצל רק בשביל שהמשחק ירוץ גם ב-60 על קונסולה בת 5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2022, 10:57

ושוב, אנחנו חלוקים לגבי יכולות הדור הנכחי בתחום הRT, אני חושב שמעטים יהיו המשחקים שיתבססו על מערכת תאורה שכזו בלבד, וכן תוכל לכבות ולהפעיל תאורה "רגילה" ברובם. שוב, לא מדבר על כל המשחקים, אבל רובם המכריע להערכתי. כמו כן אנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה בסוויץ' 2 והרבה מזה תלוי בו... יתכן בהחלט שהוא כמו גם הXSS יחזיקו את הדור לאחור בהיבט הזה, וכל עניין הריי טרייסינג ה"מלא" יופעל בעיקר בקונסולות פרו כ"בונוס" למי שמעוניין בכך.
אני חושב שמבחן טוב שנראה בקרוב מאוד יהיה ספיידרמן 2... אתה חושב שלא יהיה לו מצב 60? אני חושב שכן יהיה לו, וכנראה שהדרך שבה הם ישיגו את זה יהיה לוותר על הRT. אישית, אני לא יכול לדמיין לשחק בספיידרמן ב-30 פריימים. אופציה נוספת היא 1080P עם RT ב-60 פריימים, עם כנראה רמת פירוט נמוכה בהרבה, ואני לא בטוח שעדיף להתפשר על רמת פירוט נמוכה בהרבה בשביל האפקטים והתאורה של RT. אולי כן. אבל אני מאוד מאוד אשמח לכל הפחות שתהיה לי את האופציה לבחור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2022, 11:47

Laskin כתב:ושוב, אנחנו חלוקים לגבי יכולות הדור הנכחי בתחום הRT, אני חושב שמעטים יהיו המשחקים שיתבססו על מערכת תאורה שכזו בלבד, וכן תוכל לכבות ולהפעיל תאורה "רגילה" ברובם. שוב, לא מדבר על כל המשחקים, אבל רובם המכריע להערכתי. כמו כן אנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה בסוויץ' 2 והרבה מזה תלוי בו... יתכן בהחלט שהוא כמו גם הXSS יחזיקו את הדור לאחור בהיבט הזה, וכל עניין הריי טרייסינג ה"מלא" יופעל בעיקר בקונסולות פרו כ"בונוס" למי שמעוניין בכך.


Laskin כתב:אני חושב שמבחן טוב שנראה בקרוב מאוד יהיה ספיידרמן 2... אתה חושב שלא יהיה לו מצב 60? אני חושב שכן יהיה לו, וכנראה שהדרך שבה הם ישיגו את זה יהיה לוותר על הRT. אישית, אני לא יכול לדמיין לשחק בספיידרמן ב-30 פריימים. אופציה נוספת היא 1080P עם RT ב-60 פריימים, עם כנראה רמת פירוט נמוכה בהרבה, ואני לא בטוח שעדיף להתפשר על רמת פירוט נמוכה בהרבה בשביל האפקטים והתאורה של RT. אולי כן. אבל אני מאוד מאוד אשמח לכל הפחות שתהיה לי את האופציה לבחור.

ספיירמן יהיה מה שאינסומניאק יכוונו אליו. אני מקווה שהם יכוונו ל-30, אבל אולי אחרי תקופת הקרוסג׳ן הם החליטו שהם מעדיפים לעשות משחק 60. אין לי שמץ, אבל אני מקווה ל-30. אגב, יש שמועות שיש כבר למפתחים ערכות פיתוח של הפס5 פרו. אז יש מצב לא תלוש שספיידרמן יהיה אחד ממשחקי הפרו הראשונים, וזאת תהיה הזדמנות מושלמת להראות אותו ב-30 על הקונסולות בסיס ו-60 על הפרו.

האם RT יהיה סתם תבלין חמוד בדור? אני מקווה שלא. אבל אחד ממשחקי הדור הבא הראשונים, פורצה 8, משתמש ב-RT לתאורה ולהשתקפות בו בזמן והוא גם רץ ב-60. אז אני משער שאין בפורצה 8 מערכת GI מעבר לזאת שב-RT. וכמובן שמשחק כמו פורצה השתקפויות הן דבר ממש חשוב, אבל אני בקלות רואה חברה אחרת עושה אותו דבר רק שהיא מחליפה השתקפויות בתאורה ישירה עם RT והופ - כל מערכת התאורה מבוססת RT. והרי 4A עשו את זה עם המנוע שלהם. וגם UE5 עם לומין מביא מערכת תאורה מלאה והשתקפויות בו בזמן שמבוססים RT ורצים על יופי אפילו על ה-XSS בעולם פתוח. וברור שיהיו עשרות אם לא מאות משחקים בדור הקרוב שישתמשו במנוע.

ובנוגע ל-1080p, הורדה של רזולוציה תמיד חוסכת ב-RT בצורה מאוד רצינית. ואני בהחלט לא פוסל שמפתחות יורידו רזולוציה משמעותית בשביל להשיג 60. בסופו של יום אני חושב שזה יותר עניין של מעבד, אם המשחק שלהם רץ על הזן ב-60 אז יהיה להם קל להגיע ל-60 בויתורים גרפים. אם לא, אז זה כמעט בלתי אפשרי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2022, 12:40

אין לנו עדיין מושג מה יהיה בדיוק בפורצה הזה, כבר ראינו הכרזות של מיקרוסופט ואז לא מממשים אותן או סתם משקרים לגביהן (ע"ע חישובים בענן וכו'), אולי על הXSS לא יהיה RT והם כן עובדים על מערכת תאורה נוספת? אולי הוא רץ ב-60 רק ב-1080P, ויתנו גם אופציה של 4K טבעי בלי RT? אולי בכלל כל הRT בזמן אמת בו יעבוד רק על המחשב ולא בקונסולות?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2022, 12:57

Laskin כתב:אין לנו עדיין מושג מה יהיה בדיוק בפורצה הזה, כבר ראינו הכרזות של מיקרוסופט ואז לא מממשים אותן או סתם משקרים לגביהן (ע"ע חישובים בענן וכו'), אולי על הXSS לא יהיה RT והם כן עובדים על מערכת תאורה נוספת? אולי הוא רץ ב-60 רק ב-1080P, ויתנו גם אופציה של 4K טבעי בלי RT? אולי בכלל כל הRT בזמן אמת בו יעבוד רק על המחשב ולא בקונסולות?

הכל יכול להיות. אבל זה לפחות מה שהם טענו בראיונות והראו בדמו. על פי T10 גרסת ה-XSX כוללת RT השתקפות ו-GI ב-4K ו-60fps. אם הם שיקרו אז הם שיקרו, אבל אני מקווה שזה לא המצב :)

אגב, בדמו רואים שהם השתמשו בריקונסטרקציה, כך שזה לא 4K טבעי או משהו כזה. אבל זה מתבקש, לא? זה בול מה שאנחנו רוצים לראות מדור הבא אמיתי, ריצה ברוזלוציה נמוכה וריקונסטרקציה לרזולוציה גבוהה יותר בזמן שאשכרה מנצלים RT. נחזיק אצבועת שגרסת ה-XSS מחזיקה מולה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 06 נובמבר 2022, 13:13

נו, וסוני הכריזו שרק עם הארד דיסק 7GBPS ראצ'ט אפשרי ומיקרוסופט הכריזו שבלי הענן אין מים בSEA OF THIEVES...
הצוות של פורצה מרשים טכנית, ואני לא חושב שזה בלתי אפשרי שמירוץ יעבוד ב4K/60 עם RT, אבל יהיו פשרות, זה יגיע על חשבון פירוט כזה או אחר... גם במצב כזה - הייתי שמח בהחלט שתהיה האופציה של לבחור, בין זה, לנניח מצב 120 פריימים בלי RT. וזה מקביל למשחק של 30/RT לעומת 60 בלי RT.
אני מבין את עניין העבודה הנוספת שייאלצו לבצע המפתחים, אבל שוב - בהינתן שלסוויץ' 2 לא יהיה RT זו עבודה שהם גם ככה יעשו ברוב המשחקים, ויש גם מחשבים שגם אם גיימרים רוצים הם לא יכולים להרשות לעצמם משהו מעבר לסדרה 2000, רובם לפחות...
אני פשוט חושב שההערכה שלך לגבי הדור הזה לא מאוד מציאותית ביחס לביצועים האפשריים בו, אנחנו נגיע לשם, אבל כנראה רק בדור הבא, עד אז זה יהיה בעיקר אפקטים, "בונוס" אם תרצה, ברוב המשחקים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 54 אורחים