נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Hypno
Trainee
הודעות: 475
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 22 נובמבר 2024, 17:28

:lol: מה?
איזה ממורמר אתה. נתוני CCU בשיגור נותנים אמד להצלחה/גודל הצלחה למשחקי SP. תתמודד.

--

מיקרוסופט עשו ועושים נכון בעניין ההתחרבות. מי שחושב ש COD בלעדי היה גורם ליותר מאחוזים בודדים של אנשי PS לקנות קונסולת XBOX משלה את עצמו.
יש סיכוי יותר טוב שאנשים יעשו מינוי גיימפאס בענן וישחקו את COD בטלוויזיה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6839
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 23 נובמבר 2024, 05:41

השלכה קלאסית של הממורמר הראשי של הפורום. כשיש מספר שמעניין לתת, נותנים. כשאין, נתלים במספר פחות רלוונטי.

BMW היה עם שיא שחקנים של 2,415,714 בסטים. מה זה אומר? שהוא מכר מעל 20 מיליון? את זה אנחנו יודעים כי הם אמרו. אם הם לא היו אומרים, מה היית יודע להגיד עליו? שהוא ''הצלחה גדולה''? יופי.

מספיק לראות את ''כמות רוכשים מוערכת'' כאן: https://steamdb.info/app/2358720/charts/

    ~9.26 M by PlayTracker
    ~19.73 M by Gamalytic
    ~22.25 M by VG Insights
    ~68.46 M by SteamSpy


בין 9.2 ל 68 מיליון. אחלה אומדן
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40176
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 נובמבר 2024, 13:18

Hypno כתב:אם פיירברייק לא GAAS - יופי אתה יכול להפסיק להיות אנטי כלפיו.
לדעתי אין היגיון בתמיכה פוסט שיגור של משחק PVE באותה רמה של משחק סינגל סינמנטי. לדעתי זה יהיה פספוס.
ובוא, לעשות תוכן נוסף לא עולה את ה 20 מיליון הפרש האלה, ובניגוד למשחק סימנטי, משחק מולטי יכניס כסף מתמשך.

הטריילר שלו נראה מעפן, כאילו מחזרו נכסים מקונטרול כדי לעשות כסף. נחיה ונראה איך הוא יצא, אין שום קשר ל-GAAS, אתה היחיד פה בפורום שיש לו אובססיה חסרת כל אובייקטיביות ל-GAAS. יש לי מאות שעות ב-GAAS כל שנה, שחקתי ב-HD2 (שלא שחקת), אני משחק עכשיו בספייס מרין 2 כמעט כל יום (אם אפשר לקרא לזה GAAS, זה סתם CO OP, אין בכלל מה לקנות שם), ואתה סתם מברבר.

לבנות משחק GAAS גדול עולה כמו משחק AAAA, ואז עושה מליונים לתחזק חיי. זה לא משחק GAAS, והשטויות שאתה מדבר הן.. שטויות, כרגיל.
Hypno כתב:GAAS כמו שחשבת ישר שFBC הוא GAAS?

Remedy Entertainment Plc (“Remedy”) and Tencent Plc (“Tencent”) have decided to cancel the game project codename Kestrel. Codename Kestrel had a small team working on the early concept stage of a premium cooperative multiplayer game. The game was being developed by Remedy, co-financed with Tencent, and to be co-published with Tencent. The project started in November 2023 as a reboot from an earlier project codenamed Vanguard.

The decision to cancel codename Kestrel allows Remedy to focus more on the other games in its portfolio. Other ongoing game development projects will get experienced developers reassigned from Kestrel. In addition, the planned investment needs for Kestrel are removed and Remedy’s overall recruitment needs are reduced.

“Codename Kestrel showed early promise, but the project was still in its early concept stage. Our other projects have advanced well and are moving to the next stages of development, and increasing focus on them provides us with benefits. We can reallocate talented Kestrel developers to these other game projects, and many of our support functions get additional focus on their operations. This is yet another means to ensure that our game projects continue advancing well. I want to thank our Kestrel development team. Though we decided to discontinue the project for wider Remedy benefits, our team has done good work and provided us with valuable learnings. I also want to thank Tencent for their partnership so far. They have been very professional and supportive,” says Remedy’s CEO Tero Virtala.


בטח. יותר מדי משאבים. משחק בשלב early concept stage :lol:

תקרא את ההודעה, ליטרלי זה מה שהם אומרים לך, שאין להם את המשאבים לעמוד בפיתוח של משחק GAAS והם רוצים להמשיך להיות בפוקוס במה שהם טובים בו.

הם תפסו את זה בזמן והצילו את עצמם מלהפוך לביוור/רוקסטדי/ארקיין ושאר האולפנים שחטפו בראש מהרדיפה אחרי הדרקון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40176
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 נובמבר 2024, 14:42

המכירות של אקסבוקס ירדו (ואו, מעניין למה? איזה מסתורין!) והקהל של COD קונה פלייסטיישן (ואו, מעניין למה? איזה מסתורין!). מן הסתם COD בלעדי לאקסבוקס, וכל שאר הספריה של מיקרוסופט בלעדית לאקסבוקס, היו מגבירים את המכירות של אקסבוקס. אם COD בלעדי לא היה מגביר את המכירות של אקסבוקס, שום דבר לא היה עושה את זה. אם הוא היה בלעדי תהיה בטוח שלא רק שאקסבוקס לא הייתה יורדת ב-18% משנה שעברה, הם היו עולים משנה שעברה.

מיקרוסופט החליטה להרוג את המותג אקסבוקס לטובת להפוך למפיצה צד ג'. זאת אסטרטגיה, אבל ברור לכולם שאקסבוקס מתה בגלל האסטרטגיה הזאת. מיקרוסופט הופכת למפיצה צד ג' נטו.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 475
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 24 נובמבר 2024, 21:04

DrKeo כתב:תקרא את ההודעה, ליטרלי זה מה שהם אומרים לך, שאין להם את המשאבים לעמוד בפיתוח של משחק GAAS והם רוצים להמשיך להיות בפוקוס במה שהם טובים בו.

הם תפסו את זה בזמן והצילו את עצמם מלהפוך לביוור/רוקסטדי/ארקיין ושאר האולפנים שחטפו בראש מהרדיפה אחרי הדרקון.


לא. זה לא מה שהם ליטרלי אומרים. זה מה שאתה משליך על מה שנאמר.
כאילו, שחור על גבי לבן ואתה ממשיך להגיד דברים שאין להם ביסוס בלשון ההודעה.

המשחק היה ב early concept stage. הם החליטו לבטל את המשחק ולהתמקד במשחקים שנמצאים בשלבי פיתוח מתקדם יותר. זה הכל.
אם זה היה משחק sp שנמצא ב early concept stage אז גם הוא היה מבוטל.

כשהם הודיעו על הביטול הזה ידעת שהם ממשיכים לפתח את פיירברייק. משחק שדווח עליו כ GAAS/מולטיפלייר. אז בזמנו כן היה להם משאיבים לפתח משחק GAAS לחלוטין בעצמם? כאשר המשחק שבוטל מומן בחציו ע"י טנסנט?

גם המשחק הזה וגם פיירברייק מתוארים כ a premium cooperative multiplayer game - אז אם פיירברייק לא הולך להיות משחק GAAS, אז גם המשחק שבוטל כנראה בכלל לא היה משחק GAAS.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40176
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 24 נובמבר 2024, 21:20

כרגיל מדבר שטויות. היה משחק gaas, הוא בוטל כי לא היו להם משאבים בשבילו. כל המשחקים שלהם ממומנים על ידי גורמים חצוניים. וקונדור הוא לא משחק gaas. בייסיקלי כל מה שכתבת הוא טעות אחת גדולה.
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 475
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Hypno » 24 נובמבר 2024, 22:18

גם על פיירברייק כולם חשבו/עדיין חושבים שהוא GAAS..
התיאור של שני המשחקים זהה. אז שוב, אין לך איך לקבוע שהמשחק שבוטל היה GAAS; ולפי הטקסט הוא בוטל כי אין להם משאבים לאף משחק נוסף אחר, ולבטח לא נכתב שום דבר על צרכים מיוחדים עבור משחק כביכול GAAS. אתה נותן לאג'נדה לדבר מגרונך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40176
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2024, 00:23

קונדור הוא לא משחק GAAS, הם אומרים לך במפורש שמשחק ה-GAAS שלהם בוטל. אתה מדבר שטויות ומסתובב בהתפתלות סביב עצמך בגלל האג'נדה הידועה שלך על משחקי GAAS כי עלית על איזה עץ מתוך הערצה עיוורת ועצובה לג'ים ראיין ואתה לא יודע איך לרדת מהעץ הזה כבר שנים.

קרסטל התחיל בתור משחקGAAS F2P בשם פרוייקט ואנגארד, ואז הוא בוטל כמשחק F2P בגלל שרמדי הבינו ששוק ה-GAAS F2P מסוכן. אז הם הפכו אותו למשחק GAAS פרימיום בשם קוד קרסטל, יעני בתשלום.
Remedy signed a global agreement with Tencent as its publishing partner on December 28, 2021, to develop Vanguard. Due to uncertainties in creating a successful game to the rapidly changing free-to-play market and associated risks, the parties have discussed a new direction for the game project, which will be given the new codename, “Kestrel.”

גם דברו על הרמות הוצאה הגדולות של לעשות משחק F2P מודרני, ושהם מאשימים את הריבוט באמצע של הפרוייקט להפסדים שלהם ב-2023.
The requirements for a successful new free-to-play game have clearly increased during the past years. Despite the promising progress during the first half of the year, we decided with Tencent that the potential was not there. Kestrel returned to a concept stage

הריבוט של ואנגארד עלה להם 7.2 מליון יורו לא צפויים ברבעון אחד בודד, דפק רבעון שלם של חברה שנסחרת ציבורית, והמניה שלהם התרסקה ב-30%. כן, הפרוייקט GAAS גרם להם לפספס את התחזית ב-7.2 מליון דולר וכתוצאה השווי של רמדי התרסק ב-30% ועד היום היא לא התאוששה מזה. ורק נזכיר שזאת חברה שעושה ב-30 מליון יורו משחק ברמה של קונטרול, כן?
Remedy recognized an impairment charge of EUR 7.2 million for Q4 and fiscal year 2023 results, comprising the total capitalized development costs for codename Vanguard.



עוד לפני שהפרוייקט התחיל להכנס לצרות וריבוטים התקציב המקורי של ואנגארד היה ברמה של משחק רמדי סטנדרטי ב-2021, כלומר כנראה סביבות ה-50-60 מליון יורו כמו AW2 וקונטרול 2 שהיו בפיתוח באותם ימים.

אבל זה כמובן לפני הריבוט, לפני הסיבוכים, לפני עלויות השרתים הגדולות בשיגור, לפני התמיכה בחודשים הראשונים שתקבע בכלל אם המשחק יצליח. וכמובן המשחק מובייל המתוכנן שהיה אמור להחמיא למשחק, היה עולה עוד כמה מליונים ושואב עוד משאבים מרמדי.

אז הם הבינו שהם לא רוצים להכנס גם לגרסת פרימיום של ואנגארד, אז גם הגרסת ריבוט פרימיום קרסטל בוטל. הוא בוטל לפני שהוא הפך לקלאסטר-פאק יקר שפוגע (יותר מדי) בחברה. שלוש שנים של pre-production פלוס ריבוט אחד באמצע, התרסקות מניה, בזבוז כסף לא צפוי, ריבוטים, מעבר מ-F2P למשחק בתשלום וסה"כ מסלול קלאסי לקריסה לתוך עצמם סטייל רוקסטדי. רמדי מעולם לא בטלו משחק, אבל הפלא ופלא דווקא המשחק GAAS הראשון שלהם עשה צרות, בזבז להם מליונים, גרם לשכירת יתר של עובדים וכל זה נפתר ברגע שהם הרגו את הפרוייקט. רמדי הצילו את עצמם, כולם מאושרים חוץ מקאז כי זה לא יושב עם הפילוסופית "OMG כל מה שהוא GAAS זה מהדהים!!!" שהוא אוהב לפמפם בפורומים באינטרנט.

אבל אני שמח שגיגלת ומצאת את ההודעה על קרסטל בלי להכיר את הסטורית הפיתוח, עבודת מחקר טובה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 06 דצמבר 2024, 09:31

לא יאמן.... איזה אושר זה בשבילי לקום בבוקר לחדשות כאלה.משחק בן 36, אחרי 3 ריימיקים 60$ מחסורים עצומים ביפן בעותקים פיזים, ועדיין עוקף את פפ7-2 בסיבוב. אחרי 80 שעות (ואני לא הולך לעצור בקרוב) אני יכול רק לחפור שוב, המשחק הזה תמיד יהיה בליגה משלו, אני רק מקווה שסקוור יבינו את המסר, תקציב עתק לDQ12!! אין סיבה שלא עפ נתון כזה.

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 דצמבר 2024, 07:24

באסה למיקרוסופט - חינכה אותנו לא לרכוש אז לא רוכשים:
אינדיאנה ג׳ונס הגיע למקסימום 8,000 שחקנים בנתוני הCCU בסטים, כרגע איזור ה-5,000.
משחק כזה אמור למכור הרבה מאוד יחידות או להביא הרבה מנויים כדי להצדיק את ההשקעה.
הוא מקום חמישי בטבלת המכירות אבל לפי כמות השחקנים לא נראה לי שהוא מוכר כל כך טוב, אז השאלה היא בעיקר מה קורה עם מספר מנויי הגיימפאס, לא קיבלנו עדכון המון זמן.
אני מתכנן לעשות מנוי בשביל לשחק בו אבל מעדיף לצבור עוד קצת משחקים ולרוץ עליהם ברצף במהלך שנה הבאה.
זה לא יכול להיות כלכלי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 דצמבר 2024, 08:42

האמת? לא ראיתי שזה שסטוקר 2 בגיימפאס מנע ממנו למכור טוב, אם כבר זה עושה לאנשים שאין להם גיימפאס חשק לבדוק אותו. אני כמובן לא שולל את זה שגיימפאס אכן מחנך לא לרכוש, אבל עדיין אם היה למשחק הרגשה של Must have אנשים לא היו עומדים בפיתוי ורוכשים.

לפי דעתי המשחק הזה לא מוכר ולא ימכור טוב מאותה הסיבה שמטרויד פריים אף פעם לא מכרה/תמכור טוב. יותר מדי הארדקור. רק להארדקורס יש סבלנות לפאזלים תובעניים כמו שיש פה, רק להארדקורס יש סבלנות, להתגנבות איטית בגוף ראשון כמו שיש פה, רק להארדקורס יש כוח רצון להבליג על קטעי הליכה משעממים, קטעים משעמים שבונים את הסיפור, וכו וכו' אז בעוד אני מעריץ את האוורד/בטסדה/המפתחים שהחליטו ללכת על משחק שכאילו יצא מ2001 לא מפתיע אותי, כאילו משחק הארדקורי כזה צריך להתחרות עכשיו במשחק סופר מיינסטרים כמו מארוול rivals.... בהצלחה לו.

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 דצמבר 2024, 10:44

STALKER הראשון מכר יפה מאוד כפי שכבר סיכמנו, זה משחק המשך למשחק עם הרבה מעריצים קיימים.
הביקורות של אינדי הרבה *הרבה* יותר טובות מאלו של סקוטר, זה לא עניין של ציונים וMUST HAVE או לא.
אינדי עם ממוצע 87, סטוקר 2 עם ממוצע 73.
אינדי הוא הIP החדש הכי קרוב לMUST HAVE שהיה למיקרוסופט בעשור האחרון נראה לי.

המשחק הזה סופר קליל לפי כל הביקורות, אין בו שום דבר "הארדקור", לעומת זאת - סטוקר לגמרי הארדקור, עם אלמנטים של השרדות ורמת קושי גבוהה.
לא מבין מאיפה הטיעונים האלה שלך, זה ממש הפוך. אינדי זה כמעט אנצ'רטד ממבט ראשון. כל הביקורות אומרות שאם אתה לא מתגנב אין בעייה להרוג את כל האויבים מסביב, ואפשר ללכת בגישת הBRAWL BLAZING.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6839
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 10 דצמבר 2024, 10:45

הם עשו משחק אימרסב סים/התגנבות/פאזלים וכו'. לא אנצ'רטד. יותר מזה, נראה שהם הלכו בכוח נגד כיוון אנצ'רטד. אז המכירות בהתאם. כמה קנו את prey? הוא היה משחק גאוני ברמות( כן, בסוף יש איזה שני קרבות מעצבנים .. אז מה?). אלה לא משחקים שמוכרים מעבר לקהל האוהד שלהם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 דצמבר 2024, 10:58

זה משחק אקשן-הרפתקאות עם התגנבות ופאזלים אבל שוב - כל הביקורות אומרות שלא חייבים להתגנב בכלל אם אין סבלנות ואפשר ללכת מכות ולנצח בקלות.
הפאזלים - בדומה לאנצ'רטד, זה לא לשבור את הראש עכשיו.
אבל אתה צודק, אני לוקח בחזרה את ההשוואה הישירה לאנצ'רטד. אנצ'רטד עם דגש ברור על יריות, זה על BRAWL וחפצים.
אבל אני לא חושב שההשוואה לPREY הוגנת. פה מדובר בIP עם שם גדול, הוא הרבה הרבה יותר מיינסטרימי, PREY היה עוף מוזר. מאוד. ואפל. ומלחיץ. זה משחק מאוד קליל, גם ברמת הקושי וגם בעלילה והאווירה, זה אמור להיות בלוקבאסטר.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6839
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Klayman » 10 דצמבר 2024, 11:01

ותחפושות ותשומת לב של אויבים סטייל היטמן והמון חקירה של העולם מסביב. זה מבוסס על מעט ביקורות להן הקשבתי, לא צפיתי בכלום כי בא לי לשחק אותו נקי על הps5 בהמשך, המחשב שלי לא יסחב אותו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 דצמבר 2024, 11:46

היטמן האחרונים מוכרים מעולה.
אני לא חושב שאינדי הזה יכול להחשב כמשחק "נישתי" אפילו כמו היטמן. המבנה שלו מיינסטירמי, הוא מאוד, מאוד קליל...
אין לי שום ספק שאם הוא לא היה בגיימפאס (ויישאר שם מן הסתם) רובנו כבר היינו רוכשים אותו.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 דצמבר 2024, 14:16

לאסקין, זה משחק קליל אחי? גם אם אתה לא חייב להתגנב, אף קאזואל לא הולך לשלם 70$ בשביל לעשות את הקמפיין עם קרב אגרופים, אין פה את המערכת קרב של באטמן/ספיידרמן שתתן לך במעיכת כפתורים לעשות דברים סופר פלאשיים מערכת הלחימה פה שקולה למה שהיה ברידיק, שגם הוא לא בדיוק גרם לקאזואל לקפוץ באוויר.

נכון שהיטמן פופלארי, אבל היטמן מאפשר מאז 2002 לעשות את כל הקמפיין בgun blazing אמיתי, קאזואלס יכולים להיות גרועים ולהנות ממנו כמו שוטר, ויש גם את הקטע של לראות את 47 כל המשחק, פה זה גוף ראשון רוב הזמן אתה לא רואה את אינדי חוץ מקטעי הפלטפורמה/עלילה.

מהביקורות שאני ראיתי זה 1 לאחד היטמן בלי מה שמושך את הקאזואלס... יש לך שלביים ענקיים שאתה יכול לעבור בכל מיני דרכים. השלבים דורשים חקירה מעמיקה של שלבי הסאנדבוקס האלה, להרים חפצים לבחון אותם כל מיני דברים שקזואלים לא הולכים לטרוח בשבילם. אתה מדמיין איזה קאזואל שורף שעתיים אחרי יום עבודה בערב כדי לחקור למשל את המנזר שיש במשחק הזה ובשביל איזה Payoff? בשביל להרביץ לנאצים עם אגרופים פעם בשעה או להרביץ לנאצי עם איזה שוט?

האקשן הוא טיפה בים רק כשאתה מוצא על נאצי איזה נשק פעם ביובל.

יש לי למשל חבר קאזואל שמנסה להיכנס בכוח לGOT בגלל החפירות שלי... התקשר אלי אחרי שעה "גלאס, מתי המשחק מתחיל אני שעה רואה רק סרטונים" הקזואלים האלה הולכים לטרוח לעבור את שלבי הopen sanbox של אינדי ולצפות באיזה סרטון עלילה ? הם הולכים להעביר את כל הסרטונים ולהגיד, "בואנא, מה זה השיעמום תחת הזה בגוף ראשון ולמה אינדי נלחם כמו איזה מעפן"

וזה היה כתוב למשחק על המצח מהיום הראשון, מייקרוסופט הלכו על קו מאוד הארדקורי בליינאפ חוץ מפייבל שיש לו פוטנציאל להתפוצץ בענק תלוי כמה העלילה שלו תהיה טובה בשביל לפרוץ למיינסטרים.

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 10 דצמבר 2024, 15:03

לא שכנעת.
החברים חסרי הסבלנות שלך לא מדד… אנשים אוהבים משחקים סינמטיים, זו עובדה. אנשים אוהבים אקשן-הרפתקאות, גם זו עובדה. המשחק הזה מאפשר לך הרבה מעבר להיטמן לשחק אותו כמשחק אקשן, ולא להתגנב. אומרים בביקורות בפירוש שכדאי לשחק אותו כמשחק התגנבות רצוי מאוד להעלות את רמות הקושי השונות והרבות שיש באפשרויות, כך שרק ככה הוא באמת יחייב התגנבות.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 10 דצמבר 2024, 15:32

האנשים שאתה מדבר עליהם אוהבים אקשן הרפתקאות ועלילה כשהם באים ביחד עם גוף שלישי לאסקין. טומב ריידר הוא גוף ראשון? Uncharted הוא גוף ראשון? הנסיך הפרסי הוא גוף ראשון? אינדי הוא הסבא של כל המשחקים האלה כידוע לך, ודווקא הוא הלך על כיוון חריג שיותר דומה למשחק MYST מאשר אינדיאנה ג'ונס.

בטסדה לקחו הימור, שאם הם ילכו על קו שונה מאנצ'רטד זה ייתן להם ייחודיות בשוק, וזה יגרום למשחק לבלוט זה הבייבי של האוורד למרות שלא מפותח על ידו
(כי הוא שנים נלחם כדי להשיג את הIP ) וזה ידוע שהאוורד חושב שגוף ראשון הרבה יותר אימרסיבי מגוף שלישי, זה שקוף שדחף לכיוון שהוא רוצה ולפי זה בחר את המפתחת המתאימה, אבל ההימור וההתעקשות של בטסדה לעשות דברים "בדרך שלהם" די עלתה להם פה ביוקר.

נחייה ונראה אבל ההימור שלי שאם היה בגוף שלישי ואנצרטדי' כבר היינו שומעים בפחות משבוע שעשה את ה2M שלו.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4058
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 11 דצמבר 2024, 18:09

שיחקתי שעתיים בערך באינדיאנה, משחק מעניין. אין שום דמיון לאנצ'רטד ברמת הגיימפליי. הוא הרבה יותר קרוב ל-thief אם כבר. וכן, לא מפתיע אם הביצועים שלו יאכזבו. זה ממש לא גיימפליי עם mass appeal.

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 11 דצמבר 2024, 18:33

ובאלדורס גייט 3 כן? והיטמן האחרון כן?
אני לא מסכים.
אני חושב שאנחנו נראה שכל הפלייסטיישן הוא ימכור יפה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 דצמבר 2024, 18:52

להיטמן יש דמואים כל הזמן, עוד מCodename 47 שנתן לך את אחת המשימות האייקוניות
ועד הטרילוגיה האחרונה שיש לה לא רק דמו אלא כל כך הרבה free trial מסוגים שונים שכבר הפסקתי לעקוב.כלומר IO שנים נותנים לאנשים לנסות SLICE מהמשחק בחינם לאסקין,כאן לאנשים שלא רוצים גיימפאס אין איך לנסות אותו.

יש גם את הפיל המאוד ענק בחדר, זה מה ש99% מהעולם חושב עליו שאתה מבטיח לו שיהיה משחק של אינדיאנה ג'ונס.

Laskin
Elder
הודעות: 23046
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 11 דצמבר 2024, 18:54

מה זה קשור? ממתי דמו = הצלחה ומחסור בדמו = כשלון?
הביקורות מהללות, מדובר בIP מפורסם, הפקה גדולה, מצב טכני מעולה, זה לא משחק נישתי בשום צורה… הוא אמור להצליח במכירות ולהערכתי יצליח - פשוט כנראה רק בפלייסטיישן.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4058
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי InterAl » 11 דצמבר 2024, 19:22

bg3 לא קשור, חיה אחרת לגמרי. היטמן קרוב יותר, הוא מכר מעל הציפיות, אבל לא חושב שהתקציב שלו ושל אינדיאנה ניתנים להשוואה בכלל. חוץ מזה, היטמן 1/2 מכרו לא משהו בכלל. גם משחקים אחרים קרובים בז'אנר, dishonored 2 נגיד, אכזבו.
אני לא פוסל שהמשחק יצליח, הוא משחק איכותי אחרי הכל ויש לו את כל החוזקות שציינת. אבל אם לא יצליח, הכתובת סוג של הייתה על הקיר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7097
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 דצמבר 2024, 19:31

אתה צודק שבאופן כללי אין שום קשר לדמו או מחסור שלו ואפילו אני מגדיל ואומר שאם הפתיחה חלשה הדמו אפילו יכול להזיק. (פיקמין 4 עם דמו גרוע לדעת הרוב )
אבל לאסקין במשחקים כאלה, שהשלבים הם שלבי Sandbox ענקיים כמו היטמן ואינדיאנה ג'ונס הזה? עם כמה דרכים שונות לעבור אותם? בן אדם שרואה את היטמן ואומר "בואנא המשחק האיטי הזה לא בשבילי"
ואז הוא מוריד דמו של שלב אחד ומגלה שלא משנה כמה ימים הוא משחק הוא עדיין כל הזמן מוצא דרכים חדשות לעבור אותו והוא בעצם מכור, הבן אדם הזה לא ילך לקנות את המשחק? שבהתחלה הוא בכלל לא שקל לרכוש אותו.

גם אינדיאנה ג'ונס כזה המבקרים אומרים שזה היטמן 1:"1 מבחינת כמות הדרכים לפיתרון אם היה דמו בסטים הרבה אנשים היו אומרים יאלה ניתן צאנס שמשעמם,וחלק היו מתלהבים מרמת הSandbox או נהנהים מערכי ההפקה והסיפור ויאללה קונים, אבל ככה לזרוק משחק להארדקורס למים ולצפות שיצליח כי הוא איכותי?

לאסקין אתה שוכח גם אחי שזה ממוצע 87 וזה מכובד וכנראה אחד מהמשחקים הכי טובים של השנה אבל עדיין אחי זה לא 94 זה לא 92 זה לא 91... אלה לא ציונים שיגידו לאנשים עזבו כל מה שאתם עושים ולכו לקנות.

אתה תראה שג'יימס בונד יצליח למרות שגם הוא כבר מותג יחסית נשכח כי IO יודעים איך למכור אותו, יהיו דמואים, והם יידעו לשווק את זה כהיטמן עם אקשן באחריות.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 11 דצמבר 2024, 23:19, נערך פעם 1 בסך הכל.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 18 אורחים