Kazz כתב:כמה היה סכום הצלחה ב 2019? כזה שלא שווה-ערך למכירת 4 מיליון עותקים ב60$.
האינטרס של אפיק הוא לפמפם את החנות. ואם יש הצלחות גדולות אז לצעוק אותן. הם היו מאפשרים ומעודדים חברות להודיע שהמשחק שלהם מכר כך וכך מספר עותקים ב EGS. או שהמשחק החדש ששוגר בלעדית ב EGS מכר כך וכך יותר מהמשחק הקודם שלהם בסטים בתקופה מקבילה. או שמשחק שזמין ב 2 החנויות מכר X אחוזים ב EGS.
השתיקה רועמת.
אפיק ממשיכה להציע כסף לבלעדיות כפי שאנחנו רואים עם היטמן 3 ו KENA ועוד משחקים שיוצאים השנה. למה אתה חושב שהם יפסיקו לפנות למפיצות? היה להם בלעדיים מ THQ ואקטיויז'ן ב 2020.
מה סביר להניח שקורה? מפיצות ששיחררו בבלעדיות ב 2019 קיבלו את הנתונים וראו שזה לא שווה את הטרחה וה PR השלילי ולא רצות להיכנס לעוד הסכם כזה. אולי הם רצו לתמוך בניסיון של אפיק ליצור תחרות ולהחליש את סטים אבל אחרי הנתונים בשטח וההתפתחות של הקליינט הם איבדו אימון באפיק. אולי השינויים שואלב עשו שיכנעו אותם.
מה זה משנה אם פיפא יוצא שם? ש EA לא חושבת שמשתלם להוציא את המשחק שם..היית אומר אותו דבר אם EA מחליטה לא למכור את פיפא ב XBOX או בגיימסטופ?
למה סקוודרונס כן? אין לי מושג. האם EGS עדיין לא בשלה לתמוך במשחקים עם הרבה MTX (כמו שסווים פעם הציע)? גם אם זה נכון - זה כישלון של החנות אם EA מעוניינת למכור את פיפא שם אבל החנות לא יכולה לתמוך במה שהמשחק מצריך.
אפיק מוזמנים להמשיך לחלק משחקים בחינם ולממן פיתוחים. 'קחו כסף ואל תוציאו את המשחק ל X' זה לא כח חיובי. זה כח שלילי ואנטי-צרכני שצריך להוקיע ולא לנרמל.
ואני שמח שהנתונים מעידים שזה לא מצליח להם. באותו כסף הם יכלו להבטיח שגרסת EGS תעלה X% פחות למשך Y זמן ולזכות בכל ה PR החיובי ולהתהדר שהקונים נהרו לקנות אצלם.
Kazz כתב:ואתה ממשיך להתעלם מכל הנתונים והסימנים למצבה של EGS. כל מספר שאנקוב בו יהיה לך מה להגיד ולצקצק. אם תשים בצד את השאלה 'כמה גבוה צריך להיות הסכום' יש לך את כל הנתונים האחרים במקביל.
גידול של 5% במכירות צד ג' לעומת גידול של 50% במשתמשים זה הצלחה? רווח לאפיק של 32 מיליון דולר זה הצלחה? סכום רווח שצריך לנקות ממנו את ה payment fees, את מימון הקופונים ו700 מיליון עותקים חינמיים.
חנות שלא מוכרת מהמשחקים הכי גדולים של השנה זה הצלחה?
Kazz כתב:שלומי,
כל עוד אפיק ממשיכה לפעול בטקטיקה של תשלום למניעת מכירה בחנות אחרת, היא פוגעת בצרכנים ולכן מפריעה לי עקרונית.
swiss-the-engine כתב:נדב אומנם בכלכלה של היום לא חסרות דוגמאות לחברות בהפסדים עתק במשך זמן ארוך בשביל בניית קהל וכדומה ורק אחרי המן זמן מצליחים to capitalize על כל התהליך שהם עשו.
עם זאת, נראה לי הזוי לדבר בכלל במונחים של עשרות מיליונים... זאת חנות, מהמרחק שאני עומד נראה לי זה צריך להימדד במאות מיליונים במינימום
swiss-the-engine כתב:לא זוכר לפרטים את הדוחות של נטפליקס אבל אני חושב שאתה לא כל כך צודק. ואין כל כך מה להשוות שירות שהוא מנוי לחנות.
הם אמורים למכור משחקים. נראה לי שלא כך כך נמכרים שם משחקים ואנשים אך ורק נכנסים בשביל משחק חינם ואין להם שום "התחייבות" מעבר לכך.
בכל אופן בקיצור לא כל כך הזוי לחשוב שהם עושים דברים לא נכון... אולי בפרטים הקטנים הוא לא כל כך צודק (ואולי כן) אבל בראיה הכללית העסקית עליהם... לא יודע, לגיטימי לטעון שהם נכשלים.
DrKeo כתב:Kazz כתב:שלומי,
כל עוד אפיק ממשיכה לפעול בטקטיקה של תשלום למניעת מכירה בחנות אחרת, היא פוגעת בצרכנים ולכן מפריעה לי עקרונית.
ובהליך יוצרת משחקים טובים יותר ונותנת בטחון כלכלי למפתחות, אתה איכשהו שוכח את זה תמיד. ובמקביל אתה שוכח שאפיק לא מונעת משחקים אפילו משחקן אחד כי כל שחקן בעולם יכול להוריד את הקליינט שלהם - בחינם.
אפיק מנסה להרים שירות חדש, לרוב עושים דברים כאלה בהפסד אדיר, לא רווח. תראה את נטפליקס למשל, החברה הזאת לא יודעה מה זה רווח בכלל במשך חצי עשור כשהיא נסתה להגדיל את בסיס המנויים שלה. כשאפיק מחלקת משחק חינם כל שבוע וקונה בלעדיים, המטרה פה היא לא רווח אלה בסיס משתמשים. זאת הסיבה שהיא מרגישה גאה בנתונים האלה, כי כמה כסף היא הכניסה לא מזיז לה את הביצה, משנה לה הגדלת הuser base. כמה היא מרוויחה ישנה לה עוד שנים.
Kazz כתב:
את אותו ביטחון כלכלי היא יכולה להציע בכך שהיא תביא להם את אותו הכסף עבור האפשרות לתמחר את המשחק ב X% נמוך יותר מאשר בסטים בחודש הראשון. הנה, שדרגתי את הטקטיקה של אפיק. אין PR רע. אין יצירת דם רע בינך לקהל הפוטנציאלי שלך. מוטיבציה מיידית להצטרף ל EGS ולרכוש משם את המשחק. נצחונות PR קלים של 'גרסת EGS מכרה יותר עותקים והכניסה יותר כסף מגרסת סטים'. הנה. ככה יוצרים רצון להשתמש בחנות במקום ליצור אין-ברירה אלא להשתמש בחנות.
Kazz כתב:להכריח מישהו להשתמש במוצר שלך זה מה שלרוב עושים כשהמוצר שלך לא מספיק טוב. להתערב כדי לגנוז אפשרויות לקניית משחקי צד ג' זה חרא.
Kazz כתב:לא צריך בלעדיות כדי לבנות בסיס משתמשים. יש להם את המשחקים החינמיים, את פורטנייט ואת רוקט ליג בשביל זה. הבעיה היא לא בבניית בסיס המשתמשים. הבעיה היא איך את הופך את היוזרבייס הזה לכזה ששם כסף משמעותי בחנות. שיטפון המשחקים החינמיים הרגיל את היוזרבייס להתייחס ל EGS כחנות בו לוקחים את המשחק החינמי התורן ולא הרבה מעבר לזה. למה לקנות משחקים ב EGS אם יש לי בקלוג עצום של כל המשחקים החינמיים האלה?
Kazz כתב:אחרי רצף הבלעדיים שהיה ל EGS ב 2019 ו 2020, הנתונים מעידים שהבלעדיות כמנוף לדירבון המשתמשים לשים כסף בחנות נכשלה.
את אותו ביטחון כלכלי היא יכולה להציע בכך שהיא תביא להם את אותו הכסף עבור האפשרות לתמחר את המשחק ב X% נמוך יותר מאשר בסטים בחודש הראשון. הנה, שדרגתי את הטקטיקה של אפיק. אין PR רע. אין יצירת דם רע בינך לקהל הפוטנציאלי שלך. מוטיבציה מיידית להצטרף ל EGS ולרכוש משם את המשחק. נצחונות PR קלים של 'גרסת EGS מכרה יותר עותקים והכניסה יותר כסף מגרסת סטים'. הנה. ככה יוצרים רצון להשתמש בחנות במקום ליצור אין-ברירה אלא להשתמש בחנות.
swiss-the-engine כתב:מהדברים הבסיסיים האלה שהכי ברורים בעולם אבל איכשהו קאז אומר איזה משהו הפוך עם סופר ביטחון XD
DrKeo כתב:
אפיק כבר עושה את זה, היא לוקחת למפתחים 18% פחות מסטים או, אם להגיד את זה בצורה אחרת, נותנת למפתחת 18% נוספים מכל קניה.
להשיג בלעדיות זאת דרך להשיג משתמשים כשאין לך. גם אם המוצר של אפיק היה הכי טוב בהסטוריה של היקום, זה לא היה משנה כי סטים מונופול. אתה יודע מי עוד עשה את זה? סטים. איך אתה חושב שסטים התחילה? היא כפתה על כל היוזרים של CS ו-HL להשתמש בה וכך צברה בסיס משתמשים ראשוני. סטים פגעה בביצועים, עשתה בעיות התחברות, דרשת חיבור אונליין בשביל לשחק, כל זה בשביל לתפוס יוזרים.
אני קונה משחקים בחנות של אפיק, עוד אנשים פה קונים. לרוב בלעדיים אגב, זה דוחף אנשים לקנות אצלך. אגב, הטענה שלך לא נכונה עובדתית כי אין אף משחק שמחולק בחינם שנמצא בטופ 10 המשוחקים של החנות, כולם ממשחקי F2P או משחקים שעולים כסף שמעולם לא חולקו בחנות.
+30 מליון יוזרים יומיים אומרים אחרת.
Kazz כתב:DrKeo כתב:
אפיק כבר עושה את זה, היא לוקחת למפתחים 18% פחות מסטים או, אם להגיד את זה בצורה אחרת, נותנת למפתחת 18% נוספים מכל קניה.
להשיג בלעדיות זאת דרך להשיג משתמשים כשאין לך. גם אם המוצר של אפיק היה הכי טוב בהסטוריה של היקום, זה לא היה משנה כי סטים מונופול. אתה יודע מי עוד עשה את זה? סטים. איך אתה חושב שסטים התחילה? היא כפתה על כל היוזרים של CS ו-HL להשתמש בה וכך צברה בסיס משתמשים ראשוני. סטים פגעה בביצועים, עשתה בעיות התחברות, דרשת חיבור אונליין בשביל לשחק, כל זה בשביל לתפוס יוזרים.
אני קונה משחקים בחנות של אפיק, עוד אנשים פה קונים. לרוב בלעדיים אגב, זה דוחף אנשים לקנות אצלך. אגב, הטענה שלך לא נכונה עובדתית כי אין אף משחק שמחולק בחינם שנמצא בטופ 10 המשוחקים של החנות, כולם ממשחקי F2P או משחקים שעולים כסף שמעולם לא חולקו בחנות.
+30 מליון יוזרים יומיים אומרים אחרת.
אבל מה אני יודע לגבי השגת דריסת רגל, יצירת באז חיובי ומשיכת לקוחות - אף פעם לא ניהלתי חברה.
Kazz כתב:אז שוב תגובה שלא נותנת את הדעת למצב העניינים שקיים כרגע בנוגע ל EGS. או לכתב התביעה שלא מחזיק מים.
אז Journey to the Savage Planet עולה באפיק 102 שקלים ובסטים הוא עולה (אחרי שהנחת השיגור תסתיים) 126 שקלים. דוגמה אחת מיני רבים. לתבוע!!
DrKeo כתב:
אתה יכול להביא לפה בבקשה את ה-Steam Distribution Agreement?
Kazz כתב:DrKeo כתב:
אתה יכול להביא לפה בבקשה את ה-Steam Distribution Agreement?
אתה לא חושב שראוי שתפנה את הבקשה הזו למגישי התביעה עצמה?! שכן התביעה שלהם מתבססת על ציוצים בטוויטר! אתה בכלל לא מנסה להסתיר את ה bias שלך.
ראית חדשה שלילית והבאת בלי לקרוא לעומק. וישר מתייחס לתביעה הזויה כמתארת מצב עובדתי ברור וכבר מגייס אותה לטיעון-נגד למה אפיק לא נקטה בטקטיקה אחרת בניהול החנות שלה.
אז בסדר, לסטים אכפת רק מהמחיר בדולרים ולא בכל העשרות המטבעות האחרים. בסדר. למה אף אחד לא הודיע לי שאני חי בעולם שבו אחרי המעבר לדיגיטלי משחקי AAA במחשב הורידו את המחיר שלהם? למה אף אחד לא הודיע לי שאני חי במציאות בה כאשר EA עברה להציע את המשחקים שלה בלעדית בחנות שלה במשך עשור היא הורידה את מחיר משחקי ה AAA שלה בגלל שהיא לא חולקת בכסף עם אחרים?
חברי פורום ווקסלים שוב מראים שהעובדות והמציאות נזרקים הצידה לטובת הנראטיב השקרי וההזוי שהם בונים סביב ואלב.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 31 אורחים