נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 פברואר 2021, 23:59

Kazz כתב:מבסס את זה שמדובר בחנות שצריכה למכור משחקי AAA שאינה מוכרת כמות מכובדת של משחקי AAA. מבסס את זה על הסכום ששחקנים שמים בחנות. מבסס את זה שחברות צריכות קבלות עכשיו ולא בעתיד לא ידוע. יש להם מעל למאה מיליון משתמשים, הם לא במצב התחלתי. זו חנות למכירת משחקי וידאו. אז שתמכור.

ידענו את מקומם של החנות של דיסקורד, של בת'סדה, של GFWL בזמן יותר מהיר מאשר הזמן שבו EGS כבר קיימת. מתי בדיוק לשיטתך חוסר הגעת משחקי AAA צריך להפוך לנורת אזהרה?

---
בחזרה ל Valheim, כנראה מדובר בלהיט-על חדש כי המשחק ברגע זה ממשיך להציב שיאים CCU חדשים בכל פעם שאני עושה רפרש לדף.
כרגע זה על 333,000 שחקנים בו-זמנית!


כתבתי מגילה ארוכה, אבל בעצם אין צורך כי נדב אמר את רוב הדברים בתגובה שלו בעמוד הקודם וכדאי לך לקרוא את התגובה שלו.

אבל לשאלה שלך...

קאז. את אפיק לא מענינים משחקי AAA כשיבואו הלקוחות יבואו משחקי הAAA צד ג'. אתה לא יודע איך האקסקלוסיבים של אפיק נראים ואם הם ימשכו לקוחות לחנות אתה לא יודע אם
אפיק תיצור שירות חדשני כמו גיימפאס משלה או שירות מגניב אחר שימשוך לקוחות. הAAA היחידים שמשנים הם הAAA של אפיק עצמה כי תפקידם יהיה להביא לקוחות.
לקוחות יביאו AAA צד ג'. לא AAA צד ג' מביא לקוחות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2021, 01:06

Kazz כתב:בחזרה ל Valheim, כנראה מדובר בלהיט-על חדש כי המשחק ברגע זה ממשיך להציב שיאים CCU חדשים בכל פעם שאני עושה רפרש לדף.
כרגע זה על 333,000 שחקנים בו-זמנית!

קצת חבל שכל דיון על משחק מצליח שכזה נמצא פה ומובא על ידך מסיבה אחת ולכן מדרדר ישר ל- "היי, תראו איזה משחק מצליח בטרוף והוא בסטים! כן! בסטים! תראו! סטים מצליחה! והוא לא באפיק! חה חה חה! לוזרים. איזה כיף לי מונופול!".
We're just normal men. We're just innocent men

Shlomix
Warrior
הודעות: 633
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Shlomix » 14 פברואר 2021, 01:16

מה שכן, כן מבאס שאפיק לא מנסה לשדרג קצת את הלאנצ'ר/חנות ולהוסיף פיצ'רים מיוחדים יותר.
אני מבין שהם רוצים לשמור על פשטות יחסית, אבל מבאס שאין שיתוף משחקים לדוגמה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2021, 02:27

Shlomix כתב:מה שכן, כן מבאס שאפיק לא מנסה לשדרג קצת את הלאנצ'ר/חנות ולהוסיף פיצ'רים מיוחדים יותר.
אני מבין שהם רוצים לשמור על פשטות יחסית, אבל מבאס שאין שיתוף משחקים לדוגמה.

מסכים ב-100%, הם לא משקיעים מספיק בלנצ'ר שלהם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 פברואר 2021, 08:57

באופן אישי, לא מרגיש שום צורך בשום תוספת. אני שמח שיש לאנצ׳ר שהוא פשוט להפעיל משחקים ופחות או יותר זהו :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 11:55

אם כבר בValheim עסקינן? מה מיוחד בו, אני מנסה לנתח את האפיל שבו ... ואני מוצא... כלום? גרפיקה מגעילה הגיימפלי נראה מהנה בערך כמו עקירת שן והמפלצות נראות נכות וחלשות.

המקרה החדש של סערה בכוס מים?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2021, 11:59

Laskin כתב:באופן אישי, לא מרגיש שום צורך בשום תוספת. אני שמח שיש לאנצ׳ר שהוא פשוט להפעיל משחקים ופחות או יותר זהו :)

אני די באותו ראש, אבל אני בטוח שיש פריצ'רים בסטים שאנשים משתמשים בהם. אני משתמש בסטים בבערך ללחוץ על הכפתור "Play" ובוויש-ליסט וזהו, כך שלי לא ממש משנה כל העניין הזה. ממילא רוב הפיצ'רים של סטים הם בני כמה שנים בלבד, רוב חייה של סטים היא הייתה נטולת פיצ'רים והייתה קפואה במקום וזה לא שינה לי יותר מדי חוץ מאשר ה-UX המזעזע שהיה לה במשך שנים שכל הזמן רציתי שישדרגו. מבחינתי כל עוד ה-UX טוב, מהירות הורדת המשחקים סבירה והכפתור "Play" עובד אז אני מרוצה.
We're just normal men. We're just innocent men

Shlomix
Warrior
הודעות: 633
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Shlomix » 14 פברואר 2021, 12:22

Laskin כתב:באופן אישי, לא מרגיש שום צורך בשום תוספת. אני שמח שיש לאנצ׳ר שהוא פשוט להפעיל משחקים ופחות או יותר זהו :)

זה סבבה ואני מבין את המינימליזם היחסי הזה.
עדיין, שיתוף משחקים זה משהו שכן צריך לדעתי, כמו גם אצ'יבמנטים ועוד פיצ'רים קטנים.
זה לא צריך להיות משהו מפלצתי כמו סטים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 12:25

אם אין להם אפילו אציוומנטים זה רק מוכיח כמה הם רק בהתחלה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2021, 12:47

יש עדין אצ'יוומנטים ב-2021? אני לא חושב ששמתי לב לאצ'יוומנטים מאז ה-360. כל הקונספט הזה הוא רק עוד overhead למפתחים. אני רק מדמין את הסיוט שמפתחים עוברים מזה שהם צריכים לעשות אנטגרציה עם סטים, GOG, אפיק ולא יודע עוד כמה חנויות. בטח בא להם למות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 12:59

DrKeo כתב:יש עדין אצ'יוומנטים ב-2021? אני לא חושב ששמתי לב לאצ'יוומנטים מאז ה-360. כל הקונספט הזה הוא רק עוד overhead למפתחים. אני רק מדמין את הסיוט שמפתחים עוברים מזה שהם צריכים לעשות אנטגרציה עם סטים, GOG, אפיק ולא יודע עוד כמה חנויות. בטח בא להם למות.


הי אתה יודע כמה אני גאה על האציוומנט שלי בSF5 על זה שהשגגתי 1000000 כסף וירטואלי? (למען האמת יש לי הרבה יותר חחחח)
זה היה הרבה עבודה קשה!

אני אשכרה הרווחתי את כל ה
Season pass בשתי ידי.תחשוב שעל כל ניצחון אתה מקבל רק 50 שקלים וירטואלים :(

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 פברואר 2021, 13:03

גם כשהיה לי 360 לא הבנתי למי לעזאזל אכפת מאצ׳יוומנטסומה ההתלהבות מהשיט הזה... זה נועד כנראה לדור אחר ממני, שאוהב להשוויץ בפני אחרים במדבקות הדיגיטליות שלו :)
לי גם שיתוף לא משנה שום דבר, אף פעם לא שיתפתי ולא תיכננתי לשתף אחרים בספרייה שלי.

זה כמו ויכוחים של אנדרויד מול אייפון. אני לא אוהב להתעסק הרבה בשטויות ומעדיף פשטות בניידים ולאנצ׳רים, ולכן אייפון ואפיק סטור מצויינים לי ואני לא מרגיש שמשהו חסר.
אה, בעצם באייפון חסרה לי האופציה להקליט שיחות אבל לא עד כדי כך. בינתיים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 13:05

חחחח בוא לאסקין יש הבדל בין להשוויץ במדבקה לבין להשוויץ באציוומנטים שיש רק ל0.9% :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 15:18

סקר מראה שהסוויץ של נינטנדו מרחיבה את השוק ומכניסה אנשים שהם לא גיימרים בני 45 ומעלה בחזרה לקונסולות.ב2020 ל25% מהרוכשים של הסוויץ לא היתה קונסולה אחרת בבית. נינטנדו גם טוענת שבכללי משפחות שלעצמן בוחרות את הסוויץ על קונסולות אחרות.

*נינטנדו אומרים שנשים מעדיפות לרכוש את הסוויץ לייט" (איך אני אמור להרגיש עם הנתון הזה?!#?) ושהן קונות אותו יותר ממה שהן קנו את המודל המקורי.
בכללי משחק הכושר של נינטנדו Ring Fit Adventure הוא אחד התורמים העיקרים למכירות האלה לפי ניטנדו בלי קשר למין או גיל.
https://www.videogameschronicle.com/new ... -suggests/

בעיני זה מרשים כמה הפופלאריות של הסוויץ חזקה, זה נראה כאילו הדור החדש בכלל לא משפיע על הסוויץ.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 14 פברואר 2021, 21:57

DrKeo כתב:EGS וסטים הן לא חנויות, האמבל באנדל זאת חנות. EGS וסטים הם לאנצ׳רים ואם אתה רוצה שהלאנצ׳ר שלך יצליח, אתה צריך user base גדול שמשתמש בו יומית. את הפוסט הזה רשמתי ב2020, ב2019 וב2018 ואני אמשיך לרשום אותו שוב ושוב עד שהוא יופנם.

וולב הם מונופול, מונופול דורסני שמחזיק את התעשיה בביצים. אם אתה לא בסטים אתה לא קיים ולוולב יש כוח אינסופי עליך. אם רוצים לשבור את המונופול של סטים (וקאז לא רוצה, הוא אוהב מונופול) צריך להשקיע מליונים במשך שנים. צריך שאנשים ישתמשו בלאנצ׳ר שלך בכל יום ושירגישו שהוא ״בית״. מה שאפיק צריכה זה לבנות user base גדול. זה לא שונה מדי מקונסולות שנמכרות כמה שנים בהפסדים והחברות שמיצרות אותן מפסידות מליארדים בכדי לבנות user base (פחות נכון כיום, אבל זה סיפור אחר).

בקיצור, כן, אפיק הם לאנצ׳ר שצריך לבנות user base. הם לא שונים מקונסולה חדשה, שירות מנויים חדש או אפליקציה חדשה. הם צריכים שכמה שיותר אנשים ישתמשו בלאנצ׳ר שלהם בדיוק כמו אינסטגראם או פייסבוק. וכן, צריך גב של מליונים אם לא מליארדים בשביל להגיע לאיפה שהם רוצים להגיע, זאת בדיוק הסיבה שסטים מונופול כבר 20 שנים, כי אפיק החברה הראשונה שמוכנה לשים את הכסף בכדי לבנות מתחרה.

160 מיליון משתמשים זה יוזר בייז גדול דיו כדי להציג מספרים טובים למכירות, ולא כמו הנתון שהושג. זה נתון גדול מספיק כדי לגרום למשחקי AAA להיות שם ולא לפספס. כלומר, כל עוד שה 160 מיליון המשתמשים האלה משקיעים כסף בסכום ראוי לכמות המשתמשים.

כמו שאתם תמיד אוהבים להגיד, זה לאנצ'ר חינמי. EXE אחר להריץ. לא צריך לקנות מכשיר ב 500 דולר. מה כבר צריך להשקיע פה כדי להשיג דריסת רגל? אפיק בשלב שהיא צריכה להראות קבלות של ה 160 מיליון משתמשים וכמה כסף הם מכניסים בקניית משחקים. יש להם את פורטנייט, יש להם את רוקט ליג, היה להם בלעדיים זמניים גדולים, היה להם GTA V חינמי ומלא אחרים.
כפי שהנתונים מראים, לחנות של אפיק אין בעיה להביא אנשים ליצור חשבון שם.

אפיק לא צריכה אנשים שישתמשו בלאנצ'ר שלהם. אפיק צריכה אנשים שישימו כסף בלאנצ'ר שלהם. הנתונים מראים שהטקטיקה שהם בחרו בה לא מביאה להכנסות שמצופה היה מששירות עם 160 מיליון משתמשים ועם תקופת בלעדיות לכמות משחקים לא מבוטלת.

אם אתה רוצה לדבר על קונסולות אז אחרי שנתיים מלאות בשוק של קונסולה חדשה כבר היה אפשר לדעת לאן הרוח נושבת. למה זה לא תקף לשנתיים מלאות של EGS בשוק, חרף כל הנתונים? איך EGS תהיה 'בית' כאשר כל פעם מחדש מי שמשתמש בה צריך להגיד 'מה, המשחק הזה לא זמין פה?' וללכת לחפש אותו בחנות אחרת?

--
גלאס, אתה פולט המון שטויות שקשה לעקוב. את אפיק לא מעניין משחקי AAA? אה, בגלל זה הם שיגרו חנות עם פיצ'רים ו PR שנועד לקרוץ להם במיוחד. בגלל זה הם חשבו לנכון לקנות בלעדיות של חודש ל RDR2.
משעשע אותי שאתה מעלה בדעתך שמשחק בלעדי של רמדי או UEDA יביא שחקנים לחנות יותר מאשר פורטנייט, רוקט ליג ושיגורים בלעדיים וחלוקות חינם מביאים שחקנים לחנות. כמה תלוש מהמציאות אפשר להיות? יש לך שריטה לא מובנת לגבי כל משהו שמקוטלג כ'בלעדי'.

אין בעיה לאפיק להביא אנשים לפתוח חשבון. יש להם בעיה להמיר כמות מספקת לצרכנים קבועים.

---

לגבי Valheim המשחק הוא תופעה ולהיט שמוכר בצורה אדירה ובשביל זה קיים הטופיק הזה. וכן, המשחק הוא עוד דוגמה שמראה למה שיטות curation מיושנות צריכות לחלוף מן העולם, לבטח בפלטפורמה פתוחה. ואגב, כמו שאפיק לא מוכרים אותו, גם חנות חלונות לא מוכרת אותו וגם GOG לא הייתה מוכרת אותו (כי יש להם אנטי למשחקי אונליין).
אף אחד לא רוצה לדמיין איך התעשייה הייתה נראית אם סטים הייתה ממשיכה בשיטת אישור נוקשה ולא פותחת את שעריה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 פברואר 2021, 22:31

זה כמובן בבל״ת שאתה הנפצת קאז. דרישות מונפצות למספרים שאין לך מושג מה הם אומרים.

בנוגע לקיורציה, מזכיר לך שלקח לסטים 9 שנים של קיורציה ידנית עד שהם התחילו להרשות לאינדים קטנים להכנס לבד לסטים ו-14 שנים עד שהם הגיעו למערכת הנוכחית שלהם. איפה היה הבכי שלך כל השנים האלה? אה סליחה, לvalve צריך לתת לפחות עשור לכל פיצ׳ר אבל אפיק צריכה שיהיה לה את זה ביום השיגור אחרת הם כשל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 14 פברואר 2021, 22:37

Kazz כתב:
DrKeo כתב:EGS וסטים הן לא חנויות, האמבל באנדל זאת חנות. EGS וסטים הם לאנצ׳רים ואם אתה רוצה שהלאנצ׳ר שלך יצליח, אתה צריך user base

--
גלאס, אתה פולט המון שטויות שקשה לעקוב. את אפיק לא מעניין משחקי AAA? אה, בגלל זה הם שיגרו חנות עם פיצ'רים ו PR שנועד לקרוץ להם במיוחד. בגלל זה הם חשבו לנכון לקנות בלעדיות של חודש ל RDR2.
משעשע אותי שאתה מעלה בדעתך שמשחק בלעדי של רמדי או UEDA יביא שחקנים לחנות יותר מאשר פורטנייט, רוקט ליג ושיגורים בלעדיים וחלוקות חינם מביאים שחקנים לחנות. כמה תלוש מהמציאות אפשר להיות? יש לך שריטה לא מובנת לגבי כל משהו שמקוטלג כ'בלעדי'.

אין בעיה לאפיק להביא אנשים לפתוח חשבון. יש להם בעיה להמיר כמות מספקת לצרכנים קבועים.

---

לגבי Valheim המשחק הוא תופעה ולהיט שמוכר בצורה אדירה ובשביל זה קיים הטופיק הזה. וכן, המשחק הוא עוד דוגמה שמראה למה שיטות curation מיושנות צריכות לחלוף מן העולם, לבטח בפלטפורמה פתוחה. ואגב, כמו שאפיק לא מוכרים אותו, גם חנות חלונות לא מוכרת אותו וגם GOG לא הייתה מוכרת אותו (כי יש להם אנטי למשחקי אונליין).
אף אחד לא רוצה לדמיין איך התעשייה הייתה נראית אם סטים הייתה ממשיכה בשיטת אישור נוקשה ולא פותחת את שעריה.


קאז חחחחחחחח אני מדבר שטויות? תעשה לי טובה מה אתה יודע בכלל על השקת מוצרים וניהול? נגעת בחייך בתחום הזה?
החנות של אפיק. היא מוצר. זה לא משנה שהיא וירטואלית, זה לא משנה שהיא לאנצ'ר זה משנה כלום היא מוצר, ולכן היא מצייתת כמו כל מוצר לחוקים של הlife cycle of a
product

נכון שלא קראת את הסעיפים בשלב ההקדמה ששמתי פה? אז תן לי לשים לך סעיף אחד מהשלב הזה פה כי התעצלת לקרוא שלב מפתח בשלב ההקדמה בהשקה של מוצר הוא
Little or no profit is made owing to high costs and low sales volumes
תקרא ותבין שזה המצב של אפיק והם לא מתרגשים מזה כמו שאמזון לא מתרגשים מזה רק אתה מתרגש מזה.

אתה רוצה לשכנע אותי בכישלון של אפיק? אתה מוזמן תעביר אותי לצד שלך אבל פליז, בשם אלוהים וכל מה שקדוש תעשה את זה עם איזשהו טיעון משכנע שיפיל אותי לריצפה בבקשה. ולא אני לא דורש ממך להכיר אלמנטים בכלכלה או תורת הניהול אבל בבקשה תביא הסבר משכנע אחר גם אם אתה לא יכול לגבות אותו.

אתה יודע מה הבעיה? שאתה חושב שהמשחק של רמדי או UEDA לבדם יעשו את המהך לאפיק. לא, קאז לא משחק אחד יעשה את המהפך למרות ששוב היסטורית משחק אחד יכול לעשות את המהפך. אבל הספרייה שאפיק תפתח היא זאת שתיצור מומנטום חיובי, שיגרום לgood word of mouth שיוביל לגל של משתמשים בחנות, כשהמפתחות AAA יראו את הגל הזה, הם ישימו את המשחקים שלהם בחנות כדי להנות מחתיכה מהעוגה שאפיק יצרה. כרגע אפיק לא סיימה בכלל לאפות את העוגה (האקסקלוסיבים והלקוחות)
אז איך אתה רוצה שהמפתחים צד ג' ירצו חלק בעוגה שכרגע אין שום עוגה?

תסתכל על מייקרוסופט שבתחילת ההשקה של גיימפאס אנשים לא כל כך הבינו מה זה, לא הבינו אם זה סוג של פלוס משודרג לא הבינו כמה מייקרוסופט רצינית לגבי הגיימפאס, ואיפה אנחנו היום? שזה פאקינג סיסטם סלר לאקסבוקס. זה המהפך שאפיק יכולה לעבור.

אבל שוב אני אמור לקנות את דעתך למרות שאתה לא מסוגל להביא שום טיעון רציני.

איך אתה בכלל יכול לקרוא לאפיק כישלון. כשיש לנו דוגמא חיה מגוגל שסגרה חברות פיתוח בבעלותה ששינמכה את פעילותה איך אתה יכול לקרוא לאפיק כישלון כשהיא לא עשתה חצי דבר מהשנמוכים האלה?

אתה הצבת לעצמך רף שכל מי שהוא לא סטים הוא כישלון. רף דמיוני חסר היגיון שאף אחד שמבין משהו בכלכלה וניהול לא יציב לאפיק ואז אתה קורא להם כישלון כי הם לא עמדו ברף השרירותי הדמיוני שלך. זה רציני?

לקוחות מביאים מפתחים חד וחלק.

כרגע אפיק במצב שהיא נתפסת בעיני הרבה מהגיימרים ההארדקור כ
Evil corporation אז כל אחד מתנגח בה. חכה לגיימרים יש זיכרון קצר ברגע שאפיק תבנה צבא של אקסקלוסיבים לסינגל פלייר הגיימרים יזילו רייר עליה.

בהתחלה זה יהיה "אני נכנס רק לקנות את הבלעדיים של רמדי" ואז זה יהיה "קניתי עוד כמה משחקים" ובהדרגה זה יהיה "אפיק לא רעה בכלל"

אבל לך אין סבלנות עד שיקרו כל התהלכים האלה אז אתה אומר שאני מדבר שטויות. זה יכול לקחת שנים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 15 פברואר 2021, 21:13

DrKeo כתב:זה כמובן בבל״ת שאתה הנפצת קאז. דרישות מונפצות למספרים שאין לך מושג מה הם אומרים.

בנוגע לקיורציה, מזכיר לך שלקח לסטים 9 שנים של קיורציה ידנית עד שהם התחילו להרשות לאינדים קטנים להכנס לבד לסטים ו-14 שנים עד שהם הגיעו למערכת הנוכחית שלהם. איפה היה הבכי שלך כל השנים האלה? אה סליחה, לvalve צריך לתת לפחות עשור לכל פיצ׳ר אבל אפיק צריכה שיהיה לה את זה ביום השיגור אחרת הם כשל.


זה אומר של EGS יש מספר משתמשים כמו של קונסולה אבל הכנסות נמוכות מאוד. שנתיים מלאות בשוק זה מספיק כדי לבקש קבלות. אם אחרי שנתיים קונסולה לא הייתה מקבלת משחק EA כלשהו אז זה היה מעורר סערה ומצביע מה EA חושבת על התועלת בלשחרר שם את המשחק. משום מה זה לא תקף ללאנצ'ר ולחנות ללא מחסום כספי להיכנס אליו, שכבר צברה 160 מיליון משתמשים ושבהקמתה מיצבה את עצמה כמתחרה בסטים.

לגבי, קיורציה: מוצרים לא משוחררים בואקום. אפיק צריכה להסתכל על מה שקיים, ללמוד מניסיון אחרים ולשלב פיצ'רים בתחילת הדרך. כמה זמן יש RTX? ועדיין אתה מצפה ש AMD תשחרר כרטיס שיתחרה בביצועי RTX של הסדרה העכשווית ולא של דור קודם. אז מספיק עם השטויות האלה. בזמנו סטים היה מוצר פורץ דרך ולא היה משהו אחר מקביל.
הקיורציה הידנית הייתה מה שכולם עשו (אולי חוץ מ ITCH). ו-ואלב קיבלה ביקורות על זה ממפתחים. בסוף זה השתנה וטוב שכך.

אבל עזוב משחקי אינדי משום מקום. איך אפשר לטאטא מתחת לשטיח שלאנצ'ר/חנות עם הכוונות והמטרות של EGS ממשיך בשנתו השלישית לא להציע כמות לא מבוטלת של משחקי AAA?? זאת הסיבה שהחנות קמה. זה הכסף הגדול שהם רוצים.
אם לא היינו מקבלים אף נתון לגבי EGS, מספיק הייתה התצפית של 'כך וכך משחקי AAA עדיין לא זמינים באפיק' כדי להגיד שהחנות לא במצב בריא.

גלאס, אם חנות שהוקמה בסוף 2018 כדי למשוך את משחקי ה AAA אליה באמצע 2021 אינה מוכרת מספר לא מבוטל של משחקי AAA היא לא טיעון מנצח, אני לא יודע מה כן.
שוב, אתה מדבר מתקווה,רצון והנחה ולא לפי נתונים ומגמות.

בעצם כל מה שאתה אומר בכלל לא רחוק מהדיעה שלי. אתה אומר שכרגע EGS היא לא פקטור בשוק ואינה רלוונטית (כי צריך לחכות מספר שרירותי של שנים שהיא תהפוך לכזו).
אני אומר שכפי שהנתונים מראים היא לא פקטור משמעותי (בוודאי לא כמתחרה לסטים) ולכן כישלון. אין שום דבר באופק שאפשר להגיד שהולך לשנות את התמונה. אין סיבה לחשוב שמה שלא קרה שנתיים יקרה בשנה השלישית.
גם אחרי אירוע בלתי מתוכנן של מגיפה עולמית שהקפיצה את כל עסקי משחקי הוידאו, הדחיפה שזה נתן ל EGS מזערית. יכול להיות שבלי זה ההכנסות משנה שעברה היו מסיימות מתחת לסכום מ 2019.

אסיים בשאלה: קחו את קטגוריות הנתונים שקיבלנו לשנת 2020. מה הטווח שבו הנתונים האלה צריכים להיות לשנת 2021 כדי שתתחילו להביע ספקות לגבי מצב החנות?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 16 פברואר 2021, 12:13

אני לא יכול לדבר בשם לאסקין, נדב, או סוויס. אני יכול לדבר רק בשמי ובכל זאת אני די בטוח שנדב ולאסקין גם כן הסכימו ש2021 היא לא שנה בכלל לדבר עליה על כישלון
גם נדב ולאסקין הסכימו שההצלחה של אפיק זה תהליך ארוך שנים. (אם הוא בכלל יקרה)

וסוויס אמנם אימביוולנטי הוא לא שלל כישלון או הצלחה לכאן ולכאן אבל בטח שלא יצא בהצהרות כישלון חד משמעיות לחנות.

תשלים עם זה קאז, אתה היחיד בדיון הזה שיוצא בהגדרות כישלון חד משמעיות :)

אבל בוא קבל ממני את מדדי הכישלון שאני כן צריך לראות ב2021 בשביל לצעוק כישלון.

1.אני צריך לראות ביטול של שני הבלעדיים של רמדי שהוכרזו לחנות, כבר השנה.
2. אני צריך לראות הודעה רשמית מאפיק השנה, שהיא פורשת מכל עסקי הפיתוח המימון וההפצה של משחקים, אינדים וAAA ושהיא תתמקד רק בפורטנייט מעתה והלאה.

אלה שני התנאים שלי לכישלון ב2021 וכל עוד הם לא מתקיימים ב2021 אני לא אדבר על כישלון בשום אופן, כי זה מנוגד לא רק לכל הגיון, אלא לכל הא'ב של תחום הניהול.

אנשים כמוך צעקו ב2016 שSF5 הוא כישלון. איפה אנחנו היום? המשחק מכר 5 מליון, הגדיל את הFGC בעשרות אלפי אנשים והוא המשחק הפעיל ביותר בז'אנר והשאיר
אבק לכל השאר. לקבור מוצרים, זה תמיד, תמיד,תמיד מוקדם מדי כשהחברה שעומדת מאחוריהם בשלב ההתחלתי וממשיכה להשקיע בהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 פברואר 2021, 14:23

Kazz כתב:
DrKeo כתב:זה כמובן בבל״ת שאתה הנפצת קאז. דרישות מונפצות למספרים שאין לך מושג מה הם אומרים.

בנוגע לקיורציה, מזכיר לך שלקח לסטים 9 שנים של קיורציה ידנית עד שהם התחילו להרשות לאינדים קטנים להכנס לבד לסטים ו-14 שנים עד שהם הגיעו למערכת הנוכחית שלהם. איפה היה הבכי שלך כל השנים האלה? אה סליחה, לvalve צריך לתת לפחות עשור לכל פיצ׳ר אבל אפיק צריכה שיהיה לה את זה ביום השיגור אחרת הם כשל.


זה אומר של EGS יש מספר משתמשים כמו של קונסולה אבל הכנסות נמוכות מאוד. שנתיים מלאות בשוק זה מספיק כדי לבקש קבלות. אם אחרי שנתיים קונסולה לא הייתה מקבלת משחק EA כלשהו אז זה היה מעורר סערה ומצביע מה EA חושבת על התועלת בלשחרר שם את המשחק. משום מה זה לא תקף ללאנצ'ר ולחנות ללא מחסום כספי להיכנס אליו, שכבר צברה 160 מיליון משתמשים ושבהקמתה מיצבה את עצמה כמתחרה בסטים.

לגבי, קיורציה: מוצרים לא משוחררים בואקום. אפיק צריכה להסתכל על מה שקיים, ללמוד מניסיון אחרים ולשלב פיצ'רים בתחילת הדרך. כמה זמן יש RTX? ועדיין אתה מצפה ש AMD תשחרר כרטיס שיתחרה בביצועי RTX של הסדרה העכשווית ולא של דור קודם. אז מספיק עם השטויות האלה. בזמנו סטים היה מוצר פורץ דרך ולא היה משהו אחר מקביל.
הקיורציה הידנית הייתה מה שכולם עשו (אולי חוץ מ ITCH). ו-ואלב קיבלה ביקורות על זה ממפתחים. בסוף זה השתנה וטוב שכך.

אבל עזוב משחקי אינדי משום מקום. איך אפשר לטאטא מתחת לשטיח שלאנצ'ר/חנות עם הכוונות והמטרות של EGS ממשיך בשנתו השלישית לא להציע כמות לא מבוטלת של משחקי AAA?? זאת הסיבה שהחנות קמה. זה הכסף הגדול שהם רוצים.
אם לא היינו מקבלים אף נתון לגבי EGS, מספיק הייתה התצפית של 'כך וכך משחקי AAA עדיין לא זמינים באפיק' כדי להגיד שהחנות לא במצב בריא.

גלאס, אם חנות שהוקמה בסוף 2018 כדי למשוך את משחקי ה AAA אליה באמצע 2021 אינה מוכרת מספר לא מבוטל של משחקי AAA היא לא טיעון מנצח, אני לא יודע מה כן.
שוב, אתה מדבר מתקווה,רצון והנחה ולא לפי נתונים ומגמות.

בעצם כל מה שאתה אומר בכלל לא רחוק מהדיעה שלי. אתה אומר שכרגע EGS היא לא פקטור בשוק ואינה רלוונטית (כי צריך לחכות מספר שרירותי של שנים שהיא תהפוך לכזו).
אני אומר שכפי שהנתונים מראים היא לא פקטור משמעותי (בוודאי לא כמתחרה לסטים) ולכן כישלון. אין שום דבר באופק שאפשר להגיד שהולך לשנות את התמונה. אין סיבה לחשוב שמה שלא קרה שנתיים יקרה בשנה השלישית.
גם אחרי אירוע בלתי מתוכנן של מגיפה עולמית שהקפיצה את כל עסקי משחקי הוידאו, הדחיפה שזה נתן ל EGS מזערית. יכול להיות שבלי זה ההכנסות משנה שעברה היו מסיימות מתחת לסכום מ 2019.

אסיים בשאלה: קחו את קטגוריות הנתונים שקיבלנו לשנת 2020. מה הטווח שבו הנתונים האלה צריכים להיות לשנת 2021 כדי שתתחילו להביע ספקות לגבי מצב החנות?

כמעט כל מה שאתה אומר לא רלוונטי. מה זה משנה אם אפיק מציעה או לא מציעה את פיפא? כלומר זה משנה מבחינת זה שפיפא יכל להביא עוד יוזרים, אבל מעבר לזה? מה זה בדיוק משנה, הרי זאת לא קונסולה שאנשים שלמו עליה 400$ והם כבולים אליה, זה לאנצ'ר חינמי. לאנצ'ר לא צריך להציע את כל ההיצע של ה-PC כי אנשים שיש להם את הלנצ'ר הזה גם מחזיקים בחשבון סטים, בחשבון אוריג'ן ובחשבון GOG. וזה נכון לכל משחק. הסיבה שבסטים יש את כל המשחקים האלה שלא נמצאים בשום מקום אחר היא לא כי יש שם מערכת שלא דורשת קיורציה, הרי כל המשחקים היו שם גם לפני המערכת. הסיבה שהם שם היא שסטים מונופול ואם יש לך חנות אחת ששולטת בכל התעשיה, מן הסתם תרצה שדבר ראשון המשחק שלך יהיה שם ורק אחרי זה, אם האלים ירצו, תתפנה לעשות אנטגרציה עם API של חנויות אחרות.

וכאן הטעות הכי גדולה שלך, המטרה של אפיק היא לא למשוך את כל המשחקים בעולם לחנות שלהם, המטרה שלהם למשוך את כל היוזרים בעולם לחנות שלהם. האם זה דורש שיהיו שם 100% מהמשחקים? זה לא קורה גם בסטים. האם זה דורש ש-90% מהמשחקים יהיו שם? גם לא. החנות של אפיק צריכה שיהיו לך סיבות להמשיך לבוא אליה כל הזמן, לא שיהיו שם כל המשחקים בעולם. אפיק צריכים שתרגיש שאתה צריך את החנות שלהם ושהביקור בה יהיה על בסיס קבע. לאפיק לא אכפת אם יש לך גם סטים, אכפת להם שאתה מגיע אליהם.

בנוגע לנתונים של 2021, הייתי מעלה ספקות אם הערך האבסולוטי של החנות לא היה בעליה. מה הכוונה? אם כמות היוזרים החודשיים תגדל אז הערך עלה ואם ההכנסות גדלו אז הערך עלה. כלומר אם ב-2021 נראה שהיו להם 25% יותר יוזרים פעילים מ-2020 אז זה חיובי. אם נראה שב-2021 ההכנסות גדלו ב-50% עם אותו מספר יוזרים אז זה חיובי. אבל אם נראה נניח את ההכנסות ומספר היוזרים נשאר אותו דבר אז זאת בעיה.
(ואל תדבק למספר 25%, סתם שלפתי אותו מהתחת, זה יכול להיות גם 15% או 150%, העיקר שיראה גדילה ולא גדילה פתטית או סטגנציה)
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 18 פברואר 2021, 23:13

glass man כתב:

אבל בוא קבל ממני את מדדי הכישלון שאני כן צריך לראות ב2021 בשביל לצעוק כישלון.

1.אני צריך לראות ביטול של שני הבלעדיים של רמדי שהוכרזו לחנות, כבר השנה.
2. אני צריך לראות הודעה רשמית מאפיק השנה, שהיא פורשת מכל עסקי הפיתוח המימון וההפצה של משחקים, אינדים וAAA ושהיא תתמקד רק בפורטנייט מעתה והלאה.

אלה שני התנאים שלי לכישלון ב2021 וכל עוד הם לא מתקיימים ב2021 אני לא אדבר על כישלון בשום אופן, כי זה מנוגד לא רק לכל הגיון, אלא לכל הא'ב של תחום הניהול.

:lol: :lol:

למה שאפיק תבטל משחק שיוצא גם לקונסולות? למה שהיא תפסיק לזרוק כסף? EA הפסיקו למכור את Anthem? סגרו את השרתים? נינטנדו הורידו את ה WII U מהמדפים?
מה שמנוגד לכל הגיון זה להתעלם ממה שקורה בשטח.

DrKeo כתב:כמעט כל מה שאתה אומר לא רלוונטי. מה זה משנה אם אפיק מציעה או לא מציעה את פיפא? כלומר זה משנה מבחינת זה שפיפא יכל להביא עוד יוזרים, אבל מעבר לזה? מה זה בדיוק משנה, הרי זאת לא קונסולה שאנשים שלמו עליה 400$ והם כבולים אליה, זה לאנצ'ר חינמי. לאנצ'ר לא צריך להציע את כל ההיצע של ה-PC כי אנשים שיש להם את הלנצ'ר הזה גם מחזיקים בחשבון סטים, בחשבון אוריג'ן ובחשבון GOG. וזה נכון לכל משחק. הסיבה שבסטים יש את כל המשחקים האלה שלא נמצאים בשום מקום אחר היא לא כי יש שם מערכת שלא דורשת קיורציה, הרי כל המשחקים היו שם גם לפני המערכת. הסיבה שהם שם היא שסטים מונופול ואם יש לך חנות אחת ששולטת בכל התעשיה, מן הסתם תרצה שדבר ראשון המשחק שלך יהיה שם ורק אחרי זה, אם האלים ירצו, תתפנה לעשות אנטגרציה עם API של חנויות אחרות.

וכאן הטעות הכי גדולה שלך, המטרה של אפיק היא לא למשוך את כל המשחקים בעולם לחנות שלהם, המטרה שלהם למשוך את כל היוזרים בעולם לחנות שלהם. האם זה דורש שיהיו שם 100% מהמשחקים? זה לא קורה גם בסטים. האם זה דורש ש-90% מהמשחקים יהיו שם? גם לא. החנות של אפיק צריכה שיהיו לך סיבות להמשיך לבוא אליה כל הזמן, לא שיהיו שם כל המשחקים בעולם. אפיק צריכים שתרגיש שאתה צריך את החנות שלהם ושהביקור בה יהיה על בסיס קבע. לאפיק לא אכפת אם יש לך גם סטים, אכפת להם שאתה מגיע אליהם.

בנוגע לנתונים של 2021, הייתי מעלה ספקות אם הערך האבסולוטי של החנות לא היה בעליה. מה הכוונה? אם כמות היוזרים החודשיים תגדל אז הערך עלה ואם ההכנסות גדלו אז הערך עלה. כלומר אם ב-2021 נראה שהיו להם 25% יותר יוזרים פעילים מ-2020 אז זה חיובי. אם נראה שב-2021 ההכנסות גדלו ב-50% עם אותו מספר יוזרים אז זה חיובי. אבל אם נראה נניח את ההכנסות ומספר היוזרים נשאר אותו דבר אז זאת בעיה.
(ואל תדבק למספר 25%, סתם שלפתי אותו מהתחת, זה יכול להיות גם 15% או 150%, העיקר שיראה גדילה ולא גדילה פתטית או סטגנציה)


מה זה משנה אם אפיק מציעה את פיפא? כמו שתשאל מה זה משנה אם מיקרוסופט מציעים את פיפא. זה מעיד מה המפתחת חושבת על הרווח הכלכלי של להוציא את המשחק לחנות של אפיק. בוודאי שלאנצ'ר צריך להציע את כל משחקי ה AAA - זאת הסיבה שאפיק פתחו את החנות לעזאזל. לעשות כסף ממכירת משחקי צד ג' ולהתחרות בסטים עם קאט נמוך יותר שיביא את כל מפתחי ה AAA שם.

אז מה זה אומר שמשחק AAA ענק לא שם? שהמפתחת חושבת שהעלות מול תועלת לא שם. ריבוי מקרים כאלה מעיד על כישלון החנות למצב עצמה בהתאם למטרות של אפיק.
איך מושכים יוזרים? עם משחקים. סיבות להמשיך לבוא לחנות? כי אפשר לקנות שם כל הוצאת AAA חדשה, ולא כמו שקורה עכשיו. למשוך יוזרים לשם יוזרים זה לא המטרה. להיות חנות מינורית זו לא המטרה.

זאת לא בעיה ש ב2020 היה גידול של 50% ביוזרים אבל רק 5% בהכנסות?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 19 פברואר 2021, 00:02

Kazz כתב:
glass man כתב:

אבל בוא קבל ממני את מדדי הכישלון שאני כן צריך לראות ב2021 בשביל לצעוק כישלון.

1.אני צריך לראות ביטול של שני הבלעדיים של רמדי שהוכרזו לחנות, כבר השנה.
2. אני צריך לראות הודעה רשמית מאפיק השנה, שהיא פורשת מכל עסקי הפיתוח המימון וההפצה של משחקים, אינדים וAAA ושהיא תתמקד רק בפורטנייט מעתה והלאה.

אלה שני התנאים שלי לכישלון ב2021 וכל עוד הם לא מתקיימים ב2021 אני לא אדבר על כישלון בשום אופן, כי זה מנוגד לא רק לכל הגיון, אלא לכל הא'ב של תחום הניהול.

:lol: :lol:

למה שאפיק תבטל משחק שיוצא גם לקונסולות? למה שהיא תפסיק לזרוק כסף? EA הפסיקו למכור את Anthem? סגרו את השרתים? נינטנדו הורידו את ה WII U מהמדפים?
מה שמנוגד לכל הגיון זה להתעלם ממה שקורה בשטח.

DrKeo כתב:כמעט כל מה שאתה אומר לא רלוונטי. מה זה משנה אם אפיק מציעה או לא מציעה את פיפא? כלומר זה משנה מבחינת זה שפיפא יכל להביא עוד יוזרים, אבל מעבר לזה? מה זה בדיוק משנה, הרי זאת לא קונסולה שאנשים שלמו עליה 400$ והם כבולים אליה, זה לאנצ'ר חינמי. לאנצ'ר לא צריך להציע את כל ההיצע של ה-PC כי אנשים שיש להם את הלנצ'ר הזה גם מחזיקים בחשבון סטים, בחשבון אוריג'ן ובחשבון GOG. וזה נכון לכל משחק. הסיבה שבסטים יש את כל המשחקים האלה שלא נמצאים בשום מקום אחר היא לא כי יש שם מערכת שלא דורשת קיורציה, הרי כל המשחקים היו שם גם לפני המערכת. הסיבה שהם שם היא שסטים מונופול ואם יש לך חנות אחת ששולטת בכל התעשיה, מן הסתם תרצה שדבר ראשון המשחק שלך יהיה שם ורק אחרי זה, אם האלים ירצו, תתפנה לעשות אנטגרציה עם API של חנויות אחרות.

וכאן הטעות הכי גדולה שלך, המטרה של אפיק היא לא למשוך את כל המשחקים בעולם לחנות שלהם, המטרה שלהם למשוך את כל היוזרים בעולם לחנות שלהם. האם זה דורש שיהיו שם 100% מהמשחקים? זה לא קורה גם בסטים. האם זה דורש ש-90% מהמשחקים יהיו שם? גם לא. החנות של אפיק צריכה שיהיו לך סיבות להמשיך לבוא אליה כל הזמן, לא שיהיו שם כל המשחקים בעולם. אפיק צריכים שתרגיש שאתה צריך את החנות שלהם ושהביקור בה יהיה על בסיס קבע. לאפיק לא אכפת אם יש לך גם סטים, אכפת להם שאתה מגיע אליהם.

בנוגע לנתונים של 2021, הייתי מעלה ספקות אם הערך האבסולוטי של החנות לא היה בעליה. מה הכוונה? אם כמות היוזרים החודשיים תגדל אז הערך עלה ואם ההכנסות גדלו אז הערך עלה. כלומר אם ב-2021 נראה שהיו להם 25% יותר יוזרים פעילים מ-2020 אז זה חיובי. אם נראה שב-2021 ההכנסות גדלו ב-50% עם אותו מספר יוזרים אז זה חיובי. אבל אם נראה נניח את ההכנסות ומספר היוזרים נשאר אותו דבר אז זאת בעיה.
(ואל תדבק למספר 25%, סתם שלפתי אותו מהתחת, זה יכול להיות גם 15% או 150%, העיקר שיראה גדילה ולא גדילה פתטית או סטגנציה)


מה זה משנה אם אפיק מציעה את פיפא? כמו שתשאל מה זה משנה אם מיקרוסופט מציעים את פיפא. זה מעיד מה המפתחת חושבת על הרווח הכלכלי של להוציא את המשחק לחנות של אפיק. בוודאי שלאנצ'ר צריך להציע את כל משחקי ה AAA - זאת הסיבה שאפיק פתחו את החנות לעזאזל. לעשות כסף ממכירת משחקי צד ג' ולהתחרות בסטים עם קאט נמוך יותר שיביא את כל מפתחי ה AAA שם.

אז מה זה אומר שמשחק AAA ענק לא שם? שהמפתחת חושבת שהעלות מול תועלת לא שם. ריבוי מקרים כאלה מעיד על כישלון החנות למצב עצמה בהתאם למטרות של אפיק.
איך מושכים יוזרים? עם משחקים. סיבות להמשיך לבוא לחנות? כי אפשר לקנות שם כל הוצאת AAA חדשה, ולא כמו שקורה עכשיו. למשוך יוזרים לשם יוזרים זה לא המטרה. להיות חנות מינורית זו לא המטרה.

זאת לא בעיה ש ב2020 היה גידול של 50% ביוזרים אבל רק 5% בהכנסות?


קאז זה כבר נהיה פתלוגי.... עד לאיזה תהום רמת התיעוב שלך לחנות של אפיק תגיע...? למה שהם ישיקעו במשחק בקונסולות לפני שהם ישקיעו בחנות שלהם, החנות היא העיקר מבחינתם גרסאת הקונסולות היא שם כרשת ביטחון למקרה שהוא אכן יהיה כישלון בחנות וכדי להחזיר את ההשקעה.

החנות עצמה היא המוצר שמנסים למכור לך תשלים עם זה. זה לא משנה שזה חינמי להיכנס אליה, זה לא משנה שהיא כולה לאנצ'ר זה לא משנה שאתה לא יכול לגעת בה ביידים, היא המוצר שאפיק מנסה למכור לך. כמו שהוט מנסה למכור לך את המוצר שלה ומשתמשת בסדרות הבלעדיות שלה בשביל לשכנע קהל מסוים לבחור בה.

אז אמרת שאני נותן חשיבות יתר לאקסקלוסיבים אני לא. אני אסביר לך את כוונתי.

אקסקלוסיבים לא יכולים לגרום לשחקן PC לפרוש מהפיסי ולהעדיף עליו את הPS5. אקסקלוסיבים הם גם לא המשחקים הראשים שבגללם קונים קונסולות. הרוב המוחלט של הציבור קונה קונסולות בשביל COD/פיפא/פורטנייט וכו'

המטרה של האקסקלוסיבים היא לשכנע אנשי קונסולות שגם ככה בגלל שהם נעולים רק על קונסולות לבחור בין הXBOX לPS5.

על אותו משקל האקסקלוסיבים של אפיק, לא מנסה לגרום לבעלי קונסולות לעבור לPC היא מנסה שהאקסקלוסיבים יגרמו לשחקני PC שמשתמשים בסטים לבחור בחנות שלה במקום.

אתה צריך להסתכל על זה ברמה המופשטת והבסיסית ביותר, כן יש הרבה מאוד הבדלים בין SF5 והחנות של אפיק, אבל ברמה הבסיסית האלמנטרית ביותר ומבחינה עסקית שניהם מוצרים. בשניהם יש חנות וירטואלית שהמטרה שלה היא שתבזבז כסף אמיתי ואתה רוצה שאני אקבור את אפיק לפני שהתוכנית שלה יצאה לפועל בכלל לפני שראו איך השוק מגיב למשחקים שלה.

תסתכל על גוגל ראבק, הם אשכרה האשימו את מייקרוסופט לפני כמה ימים, שחלק מהסיבות שהם צימצמו את הפעילות שלהם עם סטאדיה זה שמייקרוסופט קנו את בטסדה.
אתה קולט? הם האשימו את מייקרוסופט שבגלל שהם קנו את בטסדה גוגל חצי פורשת מהסטאדיה.

זה כישלון, שאתה מתחיל להאשים את כל העולם בבעיות שלך לא מה שאפיק עושה.

וכשמישהו שהוא ממש לא בעד סין מגן על אפיק אתה יודע שאתה מגזים :)

לגבי הWII U נינטנדו ידעה שאם היא תפסיק לתמוך בWII U לאורך 5 שנים שזה פחות או יותר הזמן שמצפים מקונסולה בשוק היא תפגע קשות באמון הלקוחות אז היא סחבה אותה. המשחק של EA גם כן בשלבי סגירה בקרוב.

אפיק לא צריכה להמשיך לתמוך בחנות אם היא כישלון, כי החנות זה לא העסק (כרגע) שהוא הלחם והחמאה שלה. בשביל נינטנדו הקונסולות והמשחקים הם העסק העיקרי אז הם היו חייבים לתמוך בWII U בכל מצב.

אפיק מנסה כרגע שהחנות תהיה העסק העיקרי זה בשלבי בנייה מה שאתה מסרב לקבל :)

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 19 פברואר 2021, 18:49

לפני שהספקתי לעדכן ש Valheim חצה את 2 מיליון העותקים, הוא כבר חצה 3 מיליון עותקים.

https://store.steampowered.com/news/app ... 8053006418

המשחק יצא ב 2 לפברואר :oops:

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 19 פברואר 2021, 18:51

כן, זה ממש תופעה מדהימה, כל הכבוד להם... המשחק מורכב, יפה, מיוחד והכל כבר בשלב הזה. מקווה שימשיך ככה, זה תענוג לראות אינדי כזה מוכר כל כך טוב

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 24 פברואר 2021, 23:06

ולהיים כבר מעל 4 מיליון עותקים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 49 אורחים